Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda: Pohon všech kol nyní i s DSG pro Octavii a Superb

Od listopadu bude možno k Octaviím 4x4 a Superbům 4x4 přiobjednat automatickou převodovku.
Zpět na článek
21. 10. 2010 15:24
neregistrovaný "Hooonza"
21. 10. 2010 15:31
neregistrovaný "Hooonza"
21. 10. 2010 18:47
neregistrovaný "RayBan"
21. 10. 2010 16:05
neregistrovaný "Hooonza"
21. 10. 2010 18:19
neregistrovaný "Hooonza"
21. 10. 2010 23:18
neregistrovaný "Hooonza"
21. 10. 2010 23:31
neregistrovaný "Hooonza"
22. 10. 2010 09:36
neregistrovaný "Hooonza"
21. 10. 2010 16:06
neregistrovaný "Hooonza"
21. 10. 2010 12:17
21. 10. 2010 13:40
21. 10. 2010 14:17
21. 10. 2010 14:24
21. 10. 2010 15:46
21. 10. 2010 20:13
21. 10. 2010 20:26
21. 10. 2010 20:12
21. 10. 2010 12:28
21. 10. 2010 20:08
21. 10. 2010 12:30
21. 10. 2010 12:53
21. 10. 2010 12:54
21. 10. 2010 13:51
21. 10. 2010 21:14
21. 10. 2010 13:42
21. 10. 2010 13:54
21. 10. 2010 14:19
21. 10. 2010 15:50
21. 10. 2010 13:30
21. 10. 2010 14:22
21. 10. 2010 14:10
21. 10. 2010 14:01
21. 10. 2010 13:10
21. 10. 2010 16:02
21. 10. 2010 14:06
21. 10. 2010 15:08
21. 10. 2010 15:26
21. 10. 2010 17:57
21. 10. 2010 15:14
21. 10. 2010 15:50
21. 10. 2010 15:47
21. 10. 2010 16:11
21. 10. 2010 17:15
21. 10. 2010 17:31
21. 10. 2010 17:44
21. 10. 2010 18:12
21. 10. 2010 18:58
21. 10. 2010 19:26
21. 10. 2010 19:37
21. 10. 2010 19:45
21. 10. 2010 19:31
21. 10. 2010 20:30
21. 10. 2010 21:58
21. 10. 2010 23:06
21. 10. 2010 21:00
21. 10. 2010 21:21
21. 10. 2010 21:48
21. 10. 2010 23:01
21. 10. 2010 23:34
21. 10. 2010 22:50
22. 10. 2010 12:23
21. 10. 2010 21:47
21. 10. 2010 23:04
21. 10. 2010 20:23
21. 10. 2010 20:25
21. 10. 2010 20:31
21. 10. 2010 20:47
21. 10. 2010 20:54
21. 10. 2010 20:31
21. 10. 2010 20:49
21. 10. 2010 21:24
21. 10. 2010 21:34
21. 10. 2010 21:51
21. 10. 2010 22:02
22. 10. 2010 14:42
14. 11. 2010 18:59
21. 10. 2010 12:03
Tak tahle Oktávka
je auto, kterému může většina mainstreamové střední třídy jen tiše závidět. O Superbu nemluvě.
Rozbalit vlákno
40
Avatar - KANKUNEN
21. 10. 2010 13:56
Re: Tak tahle Oktávka
Je zvláštní, že většina antiškodovkářů to nechápe. To co má v nabídce němcema okleštěná ochcávka už umí jen šunt VW.
22. 10. 2010 10:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 10. 2010 14:08
Re: Tak tahle Oktávka
tyhle peníze bych za škodovku nedal......... kdyby to bylo řádově o 200tis méně u obou modelů, tak je to super nabídka, ale takhle? když cena octavie s průměrně výkonným dýzlem konkuruje nabídce aut ve střední třídě? nezapomeňme, že je octavia nižší střední a né střední jak si spousta lidí myslí.........
Avatar - white label
21. 10. 2010 14:15
Re: Tak tahle Oktávka
Takže jak, nedal bys takové peníze za Škodovku, nebo za auto kompaktní třídy, v tom je totiž docela zásadní rozdíl a z tvého příspěvku přímo nevyplývá, co z těch dvou věcí je pro tebe ta hlavní překážka...
A co bys teda v této třídě a ceně (cena Octavie -200 tis.) doporučoval?
21. 10. 2010 14:32
Re: Tak tahle Oktávka
za auto kompaktní třídy....... i když když to vezmu kolem a kolem, nenapadá mě teď nikdo, kdo v této třídě dělá 4x4............ za auto kompaktní třídy bych byl morálně schopný dát 450tis....... Octsvii s 2,0TDI za 450tis bych viděl jako rozumnou cenu....... ale i tak bych si koupil znova SAABa ;-) >:D
Avatar - white label
21. 10. 2010 14:36
Re: Tak tahle Oktávka
Tak nějak jsem tušil, že je to do značné míry spíš "značkový" problém... ;-)
21. 10. 2010 14:42
Re: Tak tahle Oktávka
ale i kdyby to bylo jakékoli jiné auto, ta by se mi ta cena zdála hodně nasazená....... kdyby byla octa o 200 levnejsi, tak jsem si ji před 2 rokama koupil místo megana (totální krok vedle), ale v té době pro mě byla nová cenově nedostupná a starou jsem nechtěl, tak jsem koupil nového megana, který tu cenu splňoval........ ;-)
Avatar - white label
21. 10. 2010 14:46
Re: Tak tahle Oktávka
A vo tom to je, ušetřil si sice tak, jak si chtěl, ale spokojený jsi s tím zjevně moc nebyl... :-)
21. 10. 2010 14:59
Re: Tak tahle Oktávka
otázka jesti bych s tou octou byl, společník si koupil ojetou a já toho megana a kazilo se to plus minus stejně..... letos sme skočili on do passata a ja do saaba a zatím oba spokojený, tak uvidíme za pár let......
21. 10. 2010 21:19
Re: Tak tahle Oktávka
Prece nejde o to jak se ktere auto kazi. Kazi se i Veyron, to bud v klidu. Jde o to, ze kdyz sednes do Oktavky a to jakekoliv, mas kolem sebe perfektni materialy, perfektni zpracovani a v aktualni verzi i nejlepsi techniku. Navic znacka, ktera momentalne vali napric evropou a v CR obzvlast. To se o Saabu rict neda. Ze ma o par koni vykonnejsi motor, to z nej jeste nedela lepsi auto.
21. 10. 2010 22:42
Re: Tak tahle Oktávka
tak kvalitou materialu si mysli, ze zrovna saab a octa porovnavat nejdou..... kvalita kůže mluví za vše :-) a co te týč motorů tak pokud budeme brát nejsilnější benzín u octy a 93 saaba, tak je to 147kW v ORS a 220kW v 93 turbo X, pokud budeme brár naftu, tak je to 125kW v O2RS a 147kW v mojem SAABu :-) rozdíl 100k u benzínu a 30k u nafty se mi taky nezdá jako pár koní :-) ale o tom to není, jak tu několikrát zazněo, 93 není konkurence pro octu........., 93 je konkurence pro supa, kde samozřejmě sup je materiálama dál, ale motoricky to je plus minus stejný.......
Avatar - white label
22. 10. 2010 01:07
Re: Tak tahle Oktávka
Ale ojetinu a nové auto nelze po této stránce srovnávat... ;-)
22. 10. 2010 19:42
Re: Tak tahle Oktávka
tak samozřejmě.....
neregistrovaný "Hooonza"
21. 10. 2010 15:24
Re: Tak tahle Oktávka
Eště Sáb, ale ten nejlevnější 9-3 XWD stojí 955 000, zatimco koktukombi 4x4 můžeš mít už za 590 000. Alfu Romeo Q4 už vidim jen v technických specifikacích, v ceníku neni (nebo jsem slepej).
neregistrovaný "Hooonza"
21. 10. 2010 15:31
Re: Tak tahle Oktávka
a možná tu někdo bude překvapen - shodně motorizovaný Golf kombi 4motion můžete mít už za 563 000.
21. 10. 2010 15:37
Re: Tak tahle Oktávka
To tu nikoho nezajímá, tady se dnes hlavně plive, aniž by si ovšem autoři uvědomili, že plivají na... zrcadla.

Jinak jasně, souhlas, chce se to podívat do ceníků. Ten kdo z čtení nemusí nutně omdlít bude potěšen, za jaký malý peníz lze pořídit u koncernu 4x4.
Avatar - kari.laz
21. 10. 2010 16:45
Re: Tak tahle Oktávka
Možná by se všichni na koho tady pliveš mohli domluvit a plivnout na tebe najednou. Než tu házet machry o tom, jak se nikdo nekoukne do ceníku, tak se tam neprve podívej ty a pak se začni stydět.
21. 10. 2010 17:47
Re: Tak tahle Oktávka
Já jsem se tam na rozdíl od tebe díval.
neregistrovaný "RayBan"
21. 10. 2010 18:47
Re: Tak tahle Oktávka
To bylo opět jen zrcadlo v předsíni, do ceníků musíš ...
Avatar - kari.laz
21. 10. 2010 20:35
Re: Tak tahle Oktávka
Kdyby jsi se tam opravdu díval, tak by jsi se tu takto neztrapnil. Největší obhájce německé produkce obzvláště pak VW, který má pro golfa asi deset jiných názvů a nevíš kolik stojí? Teda to, že to nevíš z hlavy, by jsem ještě pochopil, ale že se neumíš podívat ani do ceníků a pak tu na všechny kdo nesouhlasíš nadáváš jak nemají pravdu a přitom jsi úplně mimo je ne neomluvitelné. Nevím jak ti to ve VW odpustí. Asi se jim budeš muset klanět ještě víc. >:D
Avatar - Katikakus
21. 10. 2010 21:11
Re: Tak tahle Oktávka
No, on je mimo jaksi...permanentne, takze vetsina pritomnych uz se nad tim ani nepozastavuje.
Avatar - kari.laz
21. 10. 2010 15:59
Re: Tak tahle Oktávka
Můžeš sem hodit link? To by mě docela zajímalo
Avatar - petrumr
21. 10. 2010 20:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
21. 10. 2010 20:47
Re: Tak tahle Oktávka
To jo, ale zase se podívej na ten rozdíl. jen 1,6 TDI a bez DSG. Octavia combi 1,6 TDI 4x4 stojí taky 589 900, což je podobné. Mě spíš jde o to, že srovnatelnáý golf variant není. Prostě se nenabízí v téhle kombinaci, takže se těžko dá porovnávat cena
Avatar - kari.laz
21. 10. 2010 16:04
Re: Tak tahle Oktávka
Protože jen tak pro zajímavost, tak na oficiálních stánkách VW je v ceníku Golfu variant jen 2,0 TDI 103KW s DSG za 686 500Kč a to bez 4x4.
Klasický golf tam je s 2,0 TDI 103KW 4motion za 528 400Kč ale zase bez DSG.
Tak by mě dost zajímal tvůj zdroj kde je Variant 2,0 TDI 4motion s DSG.
neregistrovaný "Hooonza"
21. 10. 2010 16:05
Re: Tak tahle Oktávka
To nebylo o DSG-4M, to bylo čistě o cenách a tom, kdo eště dělá 4x4 u podobně velkých aut.
Avatar - kari.laz
21. 10. 2010 16:19
Re: Tak tahle Oktávka
I tak jsem nenašel nikde v ceníku VW u Golfu Variant možnost 4motions. Tak tedy oželme to DSG a dej sem link na Golf Variant 4motion 2,0 TDI za 563000.
neregistrovaný "Hooonza"
21. 10. 2010 18:19
Re: Tak tahle Oktávka
Dyť já tam nikde nepsal o VW golfu kombi 2.0 TDI DSG 4M za 563 000. To 2.0 TDI DSG sis tam dosadil sám eště dřív, než jsi ten příspěvek vůbec dočetl. Já psal o základních verzích s pohonem všech kol ("koktukombi 4x4 můžeš mít už za ..."), a těmi jsou 1.6 TDI.
Avatar - kari.laz
21. 10. 2010 20:36
Re: Tak tahle Oktávka
Ty jsi psal "shodně motorizovaný Golf kombi 4motion můžete mít už za 563 000." proto jsem reagoval
neregistrovaný "Hooonza"
21. 10. 2010 23:18
Re: Tak tahle Oktávka
Dyť jo - Koktukombi 1.6 TDI 4x4 můžeš mít za 590 000, a shodně motorizovaný (1.6 TDI) Golf kombi 4x4 máš za 563 000. Je opravdu tak těžký to pochopit?

[odkaz]
21. 10. 2010 23:25
Re: Tak tahle Oktávka
No dobre, ale 4Motion se dela jenom v 1.6ce, pokud se nepletu. A 1.6 a 2.0, to neni shodna motorizace.
neregistrovaný "Hooonza"
21. 10. 2010 23:31
Re: Tak tahle Oktávka
No to je v p.deli. Já mu napíšu jak konkrétně jsem to myslel, a von zas mele o dvoulitru... Přečti si ten muj příspěvek ze 23:18 prosimtě pořádně.
21. 10. 2010 23:40
Re: Tak tahle Oktávka
Ja to chapu. V duelu 1.6 OII a 1.6 Golf vitezi cenou Golf. Na tom nic tezkeho neni, ale kdyz napises shodne motorizovany a neuvedez blizsi specifikaci, tak to vypada, ze srovnavas s autem v clanku. Samozdrejme jsi to upresnil, takze jsme doma. Ze je Golf 1.6ka levnejsi je fakt, ale kdyz chci 2.0 s DSG, nebo 1.8 bez DSG, tak nemam jinou moznost, nez jit do Octy. A jenom tak na okraj, nereagoval jsi na me, ale reagoval jsi na kari.laze.
Avatar - kari.laz
22. 10. 2010 09:28
Re: Tak tahle Oktávka
Já jsem to taky nejprve pochopil jako konkurenci k 2,0 TDi, proto jsem hledal jak zběsilý v ceníkách, jestli náhodou nejsem slepý. Pokud to bylo myšleno na ty jednašestky, tak to potom jo, ikdyž tam ten cenový rozdíl není takový. Spíš jde o to, že v této kofiguraci jako octa v článku nemá golf co nabídnout.
neregistrovaný "Hooonza"
22. 10. 2010 09:36
Re: Tak tahle Oktávka
To bylo ale v části diskuze, kde se řešila základní cena konkurenčních výrobců a šlo jedině o koncept nižsí střední kombi + 4x4 ;-)
[odkaz]
Avatar - kari.laz
22. 10. 2010 11:28
Re: Tak tahle Oktávka
No možná jsi to tam mohl více upřesnit. Asi nejsem jediný, kdo to vztahoval k autu v článku.
21. 10. 2010 16:00
Re: Tak tahle Oktávka
SAAB 93 XWD není nižší střední, tudíž je srovnání s oktou zavádějící........ 93 je spíš subprémie, stejně jako volvo S40, BMW, A4 atd atd.........
neregistrovaný "Hooonza"
21. 10. 2010 16:06
Re: Tak tahle Oktávka
V tom případě nemá koncern konkurenci žádnou, protože Ford si to i přes připravenost platformy Focusu nechává utéct ;-)
21. 10. 2010 21:22
Re: Tak tahle Oktávka
Denjli, ted tu michas hrusky s jabkama - nizzsi stredni je trida rozmerova, subpremie je trida kvalitativni.
22. 10. 2010 19:44
Re: Tak tahle Oktávka
jo, myslel sem to tak, ale napsal jinak......
Avatar - Plautus
21. 10. 2010 12:17
:-)
Celé to akosi "nenápadne" odporuje slovám šéfov koncernu VW...toto je fakt osekaná ponuka Škodovky >:-[] Kombinácia je to pekná, pár nadšencov ju určite uvíta.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - white label
21. 10. 2010 13:40
Re: :-)
Je to jen další důkaz toho, že celé to "minidivadlo" bylo především "simply clever" hrou koncernové marketingu na podporu prodeje Škodovek...a novináři o tom vesele psali i bez placené inzerce...
Avatar - iudex
21. 10. 2010 14:17
Re: :-)
Ano, zatiaľ sa to skutočne tak javí (i z obsahu vyhlásenia o plánovanom osekaní výbavy - dáždnik a podobné významnosti.)
Avatar - white label
21. 10. 2010 14:24
Re: :-)
My tady totiž "často" žijeme především v číslech (malého) českého trhu a máme z toho pocit jak prodeje Škodovek válcujou VW, ale evropská čísla hovoří "poněkud" jinak a právě vzhledem k nim má tato "clever hra" velkou logiku... ;-)
Avatar - Plautus
21. 10. 2010 15:46
Re: :-)
Samozrejme, marketing vo VW zvládajú na výbornú a toto divadlo zahrali znovu dobre...reklama takmer zadarmo. VWinterkornovci po "úsporných" obnovách modelov prišli na to, ako usporiť na reklame. Stačia nejaké tlačovky, vyhlásenia... U nás máme Taktikov a tiež nehrajú najhoršie... :-)
21. 10. 2010 20:13
Re: :-)
Nemysli si. To by Reinhard Jung odchádzal, aby podporil PR svojej úspešnej značky?
Avatar - positivemind
21. 10. 2010 20:26
Re: :-)
Konečně člověk se stejným názorem ;)
21. 10. 2010 20:12
Re: :-)
Tiež som už na to myslel. Tie dve veci si absolútne odporujú.
Avatar - Slavek-TDM
21. 10. 2010 12:28
Yeti
Tato kombinace je k dispozici i v Yetim. Skoda, ze zatim neni mozna 4x4 DSG s vybornou 1.8TSI. Znam par zajemcu o koupi...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
21. 10. 2010 20:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 10. 2010 12:30
VW vs Škoda
Jen aby Škodovce zůstal pohon všech kol, natož s DSG, jelikož to bude pro vedení VW moc luxusní ;-\ . Už tvrzení, že nová Fabia přece nemůže mít lepší palubovku, než VW Polo, nebo že Superb nemůže získat lepší ohodnocení, než Passat, je postavené na hlavu. Ale není se co divit, když VW má cenovou politiku takovou, že Škodovka umí udělat stejně kvalitní, ne-li lepší vozy za méně peněz.

PS: Proč bych si měl kupovat předraženého Passata, když si můžu koupit levnějšího a interiérově prostornějšího Superba?
Rozbalit vlákno
15
21. 10. 2010 12:53
Re: VW vs Škoda
Jelikož takhle uvažuje stále více lidí, musí s tím VW nutně něco udělat.
Avatar - FISHkaa
21. 10. 2010 12:54
Re: VW vs Škoda
třeba udělat nového passata a ne jenom ubohý facelift :-!
21. 10. 2010 13:51
Re: VW vs Škoda
Přemýšlej! VW vyvinul ve vlastní režii TDI, TSI, DSG atd.. Proč by měl takové technologie dostávat ve stejném čase a prodávat je za nižší cenu, někdo, kdo stojí v rámci koncernu níž?
21. 10. 2010 21:14
Re: VW vs Škoda
Jsi mimo. Správně by mělo být : koncern VW vyvinul. Navíc TSI vyvinuli v MB. A navíc : je snad smyslem koncernové mezinárodní spolupráce (nejen v auto průmyslu), aby jeden vyvinul a prodalo se násobně víc, aby se vývoj co nejrychleji zaplatil.
Avatar - iudex
21. 10. 2010 13:42
Re: VW vs Škoda
Ak by bol Passat výrazne lepší ako Superb, tento problém by nebolo treba riešiť. Problém je v tom, že nijak výrazne lepší nie je a ani posledný facelift či "nová generácia" na tom zrejme nič nezmenila. Riešenie je výrazne lepší Passat, nie umelo zrazený Superb.
21. 10. 2010 13:54
Re: VW vs Škoda
Kdyby byl Passat výrazně lepší než Superb, ohrožoval by Audi. A taková situace už tu za Piecha byla.
Avatar - iudex
21. 10. 2010 14:19
Re: VW vs Škoda
To už súvisí s problémom, ako dostatočne odlíšiť 4 koncernové autá v jednej triede s obdobnou technikou.
Avatar - Plautus
21. 10. 2010 15:50
Re: VW vs Škoda
Vtedy to bol tiež skôr problém Audi, ako problém Volkswagenu...
21. 10. 2010 13:30
Re: VW vs Škoda
Další oběť masáže českých medií. Kdyby jsi se s těmi auty alespoň svezl... Jediné v čem je Sup lepší než Passat je velikost kufru a v podélné prostornosti vzadu, kterou ale drtivá většina zákazníků stejně nevyužije, naopak prostornost Passatu vpředu by uvítali bez výjimky všichni. O lepší kultivovanosti, jízdních vlastnostech, tuhosti karoserie nebo technologiích ani nemluvě. Pokud Sup nějaký ten test nad Passatem vyhrál, tak to bylo jen z toho důvodu, že pisálci si uctivě hráli na naše peněženky a zcela subjektivně tak spekulovali, jaký že cenový rozdíl eliminuje skutečnost, že Passat je lepším autem (to platí pro zahraniční media, u nás je kupodivu cenová politika VW stejná nebo dokonce příznivější než u "domácí" Shade - viz. Golf a vlastně i ten Passat)
Avatar - kari.laz
21. 10. 2010 13:59
Re: VW vs Škoda
Passat:
podélný prostor vpředu min/max (mm): 750 / 1070
výška nad sedadlem - vpředu (mm): 990
šířka vpředu (mm): 1480

Superb:
podélný prostor vpředu min/max (mm): 850 / 1080
výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1060
šířka vpředu (mm): 1490

Nejsem žádný odborník, ale ať koukám, jak koukám, tak nevidím ani jednu hodnotu, kde by byl passat vpředu větší.
Avatar - iudex
21. 10. 2010 14:22
Re: VW vs Škoda
:yes:
Niekedy stačí pár faktov. ;-)
21. 10. 2010 14:10
Re: VW vs Škoda
passat je prostě technicky starší (mimochodem i ta tuhost karoserie) a sup modernější-tudíž lepší....... tak to prostě je :-)
Avatar - white label
21. 10. 2010 14:30
Re: VW vs Škoda
Zkus být ještě víc konkrétní, v čem je tedy ten Passat lepším autem, než Superb.
V prostornosti to není určitě a to ani vpředu. Superb sice vypadá v liftbacku trochu podivně, ale v kombíku má nejen podstatně víc prostoru, ale překvapivě i elegance a působí (zvenčí) půl třídy "dráž", než Passat...
Avatar - miromen
21. 10. 2010 14:01
Re: VW vs Škoda
Jsi uplně mimo a baštič reklamnich članku.
21. 10. 2010 14:59
Re: VW vs Škoda
Ty veci ohledne palubovky Fabia vs Polo bych nebral tak doslova, ikdyz si Polo ci Fabia navzajem konkuruji ve vyssich vybave presto VW jako koncern musi sledovat kam se opravdu posune pomyslna pricka kvality a materialu u Francouzu a Korejcu v nasledujicich generacich v ruznych segmentech nizsi stredni a tredni kategorie.

Jak vime, Fabia i Octavia ma po faceliftu, a nejde jen oto nedelat auta konkurujici VW, ale stavet je proti autum, ktere maji byt hlavnim rivalem cizich konkurencnich znacek.

Nema cenu pouzivat, argument o skvelych prodejich v CR jelikoz Evropa neni CR. A treba zeny kupujici auta podle jinych kriterii nez muzi.

Takze argumenty otacek za minutu/kw vs N.m./ rozjezd z 0-100/ trosku nepresne razeni u zen jez rozhoduji o aute nema velkou vahu.
Avatar - jazva
21. 10. 2010 13:10
OT: FORD START
celkom pohľadné vozítko ;-) [odkaz]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - kari.laz
21. 10. 2010 13:22
Re: OT: FORD START
Co konkrétně je na něm pohledného? Nějak jsem to asi nezaregistroval.

PS.: Hodnodtný příspěvek pod diskuzi o Škodovce
Avatar - jazva
21. 10. 2010 16:02
Re: OT: FORD START
A že si sa nejako pod tým hodnotným príspevkom rozpísal.

Inak len pre tvoju info, za prvé hneď v nadpise je skratka "OT" to znamená Off Topic - v preklade "mimo témy". A za druhé, keď máš s tým čo tu píšem nejaký problém, tak to proste nečítaj. Nemusíš mať strach, ja to určite nejako prežijem... >:D
Avatar - kari.laz
21. 10. 2010 16:49
Re: OT: FORD START
Stjně nechápu proč to sem cpeš. Proč to nenacpeš aspoň pod diskuzi o Fordu.
Avatar - white label
21. 10. 2010 13:34
Re: OT: FORD START
Určitě zajímější, než jen ta současná "zmenšená Fiesta".
Vypadá to jako kříženec původního Kačka a Audi A1.
Avatar - kari.laz
21. 10. 2010 14:01
Re: OT: FORD START
Tak dnesšní zmnešenina už tak hnusného auta je opravdu hrozná. Ale bůh ví, jak tohle bude nakonec vypadat. Aby to nedostalo nakonec podobu nového o hodně ošklivějšího (než předchozí generace) focusu.
21. 10. 2010 14:06
Re: OT: FORD START
původní Káčko bylo takové docela nenápadné autíčko. Až poslední dobou jsem zjistil, jak velmi ale rezonovalo u ženské části populace. Třeba sousedka má už druhé (první jí zrušil nějaký maník totálkou). A ač v podstatě jen stojí před barákem a nepotřebuje ho, prodat ho nechce. Další sousedka se už totiž poptávala. Ta totiž potřebuje auto na občasné skoky po městě a chce jen Káčko. Krom toho vím o dalších 2 Káčkách na vedlejší ulici. A to jsme malá obec!

Třeba ale nové Káčko jde absolutně mimo nich. I když jsem se jich na to ptal, Káčko je pro ně jen jedno - původní. :-)
Avatar - white label
21. 10. 2010 14:17
Re: OT: FORD START
Tak v tom mají určitě pravdu a (ne)prodeje současného Kačka to jen potvrzují... ;-)
Avatar - kari.laz
21. 10. 2010 15:36
Re: OT: FORD START
V tom to je. První káčko, ačkliv vypadalo jakkoliv divně, když se představilo, tak mělo takovou tu svou osobu a bylo nezaměnitelné. Prostě s prvním káčkem se fordu podařil mistrovský kousek. To že je to oblíbenou potravou železotoče už je jiná. Jenže nový Ka je zase jenom taková zmenšená fiesta. Ikdyž třeba v jiných automobilkách je to normální, že se modely navzájem podobají, tak je to ale tím, že to tak je již delší dobu. Jenže Ka bylo prostě svoje a ted už je jen další v řadě. Podobně by jsem to viděl i u nového focusu. První generace byla převratná. A to jak vzhledem, tak jízdně. V druhé generaci došlo na takový vytříbení, ikdyž i ta druhá generace se více začlenila mezi "ostatní" auta a nic moc už nevyčnívala. No a třetí generace je z mého pohledu nejhorší. takový mix rádoby "in" a mondea.
21. 10. 2010 15:08
životnost
By mě docela zajímalo jak dlouho taková dvoujspojková nádhera vydrží a co stojí její následná oprava. Jestli to nebude náhodou jako s dvouhmotovejma setrvačníkama, který mají přínos pro uživatele nula, a jsou poruchový. Navíc cena nového je +- 20 000. Jejich nešťastní majitelé je při případné poruše raději nahrazují klasickýma setrvačníkama. Možná to bude ale v pohodě. Zatím neznám nikoho kdo by s tím měl nějakou zkušenost, takže je dost dobře možný, že to bude bez problému jezdit 200 a víc tisíc.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Krispos
21. 10. 2010 15:26
Re: životnost
No myslim si ze DSGcek jezdi po svete spousta a pokud by byly nejak vyrazne poruchove, tak by se tom uz davno vedelo... co se kvality automatu tyce, tak tady je VW spicka.
Avatar - petrumr
21. 10. 2010 17:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 10. 2010 15:14
ŠVORCÁK V AMOKU
Pročítání diskuze pod Škodovkami mě vždy naplňuje nezdolným optimismem, neb se opakovaně potvrzuje, že je na světě většina švorcáků, co se slinou v koutku rozvíjejí fantasmagorické diskuzní teorie o motivacích majetkově zajištěných lidí. Jeden si tu v tatínkově Saabu hraje na Moje auto na rallye jezdce severskejch soutěsek, druhej vhazuje do diskuze řečnickou otázku, proč, že by si měl kupovat předraženého Apoštola, když si může koupit Superba. Proč? No protože si nekoupíš ani toho Apoštola, ani toho Superba. Totiž vata, děngy, chechtáky, love, škvára... její nedostatek, to je oč tu běží.

Kdo má ten jezdí, kdo nemá ten...bzdí.

Horní nabídka přijde potenciálním kupcům jistě vhod. Týká se špičky nákupů, týka se těch kdož kupují vybavená auta. A mít Octavii Scout je snem každého jezdce od kompaktu dolů. Neexistuje v Česku jediný znalý člověk, který by před Octavií scout nesmekal. Jedná se vlastně o vůz, který jak svými jízdními tak komplexními uživatelskými vlastnostmi jakož i designem je vlastně tím nejlepším, co lze v rámci třídy pořídit. Za pár švestek, vždyť pokud se domníváš, že je možné se reálně zajímat o auta a v prkenici žmoulat sto tisíc... pak máš samozřejmě pravdu, ovšem jen pokud děláš do RC modelů.

Právě zažíváme reál Volkswagenovské politiky, jistě, i nadále je Škoda ozdobou jak Volkswagenu, tak Evropy, a novinářská kachní krkání jsou přínosná než pro uklidnění shora již zmíněné švorcligy.

Vždyť co může být hojivějšího pro švorcákovu duši, než vědomí, že to na co nemá, stejně za nic nestojí...

BRAVO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
99
21. 10. 2010 15:35
Re: Pro zajimavost
Drahy GTI,

1. Bez techto lidi co tu plkaji den co den o pekle a raji nebeskem automobiloveho prumyslu, a zjevne 80% pohrdas, tvori svet jez ty jsi soucasti.

2. Skoda je skvela znacka, a jak rikas chloubou Evropy i tedy v UK ...Yeti vyhrava o sto-sest v redakcnitestech a rade cen.

Pravda je takova jako Cesi vyrostrli na Skodovkach tak treba Anglicani na Fiestach a to se nezmeni ani za 10 let.

Nazorny priklad a to i presto, ze vzdy me srdce zajasa kdyz vidim na silnici Skodovku doma v UK.

Auto sales data of September 2010 in United kingdom

46,389 Ford
42,235 Vauxhall
24,701 VW
18,673 BMW
Peugeot 18,309
15,889 Audi
15,767 Nissan
14,636 Toyota
14,426 Mercedes
Renault 14,225
Citroën 12,856
12,176 Honda
Fiat 9366
8611 Mazda
8431 Hyundai
8,257 Kia
7567 MINI
5788 Land Rover
Skoda 5463
SEAT 5382
4,965 Volvo
4557 Suzuki
2929 Jaguar
2,691 Mitsubishi
2274 Chevrolet
Alfa Romeo 1571
Smart 1405
1220 Lexus
Saab 1212
Subaru 648
Porsche 618
Jeep 383
Chrysler 289
Abarth 244
Dodge 211
Bentley 141
Aston Martin 124
Perodua 99
Proton 89
32 MG
Daihatsu 29
Lotus 29
26 Infiniti
SsangYong 14
Cadillac 3
Hummer 3
Other 293

Top 10 Models in September 2010

Ford Fiesta 19,078
Vauxhall Corsa 14,249
Vauxhall Astra 12,655
Ford Focus 10,100
7250 Vauxhall Insignia
7228 VW Golf
BMW MINI 7187
207 6918
6075 Ford Mondeo
5896 BMW Series1
21. 10. 2010 15:38
Re: Pro zajimavost
No když už tu rozebíráš toho scouta. Já než abych měl "bakelitový" lemy a nárazníky jak fabie junior, tak bych radši smeknul před normální 4x4 oktávkou. Že bych se měl posadit na zadek před scoutem to jsou zase za ty prachy hezčí auta.
21. 10. 2010 15:50
Re: Pro zajimavost
:-) Dobrej textík
21. 10. 2010 15:47
Re: Pro zajimavost
Octavia Scout, ryccardo :-) to je trochu jiná píseň. Ty lemy nejsou z bakelitu, nýbrž z houževnatého plastu, který pohlcuje drobné kolize od větví a kamínků v terénu, případně od hran dveří vedle parkujících aut. Je to moc praktická parádička. Za ty prachy jsou možná hezčí (já je neznám) avšak za ty prachy hlavně nejsou lepší... a o to jde.

Věta - neexistuje v kompaktní mainstreamové třídě lepší auto, než je Octavia.

Pokud nějaké lepší auto znáš, prosím napiš.
21. 10. 2010 15:58
Re: Pro zajimavost
No jinou písní bych to až tak úplně nenazýval. Bakelit jsem myslel samozřejmě s nadsázkou. Samozřejmě, že jsou z houževnatého plastu. A to doknce z toho nejobyčejnějšího z Polypropylenu. Pokud to nevíš, tak polypropylen je nejen houževnatý, ale zároveň se krásně škrábe, takže jestli myslíš, že to bez poškození absorbuje kolizi s kamínkama nedejbože s větvema tak to určitě ne. Pokud vezmu sumu 800 000, který Scout stojí, tak by se za ně dal pořídit NAPŘÍKLAD třeba pěkně vybavený Superb, což sice není kompaktní mainstreamové auto jak to nazýváš, ale je o třídu výš. Samozřejmě ti nechci Scouta nijak hanět, každému co jeho jest. Špatný auto to rozhodně není.
21. 10. 2010 16:11
Re: Pro zajimavost
Porovnávat musíš pokud možno shodně vybavené verze aut, jinak jsou to argumenty o ničem. To bys také místo Scouta mohl koupit Mondeo v základu. Rozdíl mezi základem a supervybaveným vozem je asi jako rozdíl mezi onaní a švédsku trojkou... :-)

Scouta hanět můžeš, ovšem to hanění musí mít věcný podklad.
21. 10. 2010 17:15
Re: Pro zajimavost
"Věta - neexistuje v kompaktní mainstreamové třídě lepší auto, než je Octavia"
jakej věcnej podklad má tohle tvrzení? :-)
21. 10. 2010 17:31
Re: Pro zajimavost
No, napiš zde vůz, který je dle tebe lepším vozem, než Octavia. Tím mou větu jednoduše vyvrátíš.

P.S. Na Moje auto prezentuješ, svého, cituji: "megánka"... uaaa, zatmělo se mi před vočima. ***?
21. 10. 2010 17:44
Re: Pro zajimavost
Taky ***?
21. 10. 2010 17:53
Re: Pro zajimavost
Ja ano, a nemam stim zadny problem, ty jak to vypada asi jo GTI, ze ?
21. 10. 2010 18:12
Re: Pro zajimavost
To vidím, jaký s tím nemáš problém :-) Pokud jsem se nějak necitlivě dotkl tvého jemnocitu , pak věř, že nikoliv cíleně. ***i jsou mi tak nějak principiálně dokonale ukradení. Jen v jednom případě se neznám, kdybys po mě náhodou vyjel... 8-s >:D

Malá rada - to, že na sebe budeš do světa vykřikovat, že seš buzna z tebe tu přírodní abnormalitu nesejme. Vyspělá společnost to mlčky a velkoryse toleruje. Osobně bych ovšem nikdy nepovolil registrace a podobné společenské zhůvěřilosti.

Ale zpět k autům. Máš nějaký názor na to, že Octavia je nejlepší auto třídy, nebo tu tím palcem jen předvádíš své problémy s erekcí?
21. 10. 2010 18:38
Re: Pro zajimavost
Meho jemnocitu ses nedotkl, to ani nejde, jelikoz pokud bych mel stim problem osobne, uz si davno pred lety prozenu kulku hlavou.

Jen jsem nepochopil tvuj utok na DanV, prestoze jej neznam, a ty jsi jej jednoduse velmi dobre utnul stim ,ze jsi rekl "No, napiš zde vůz, který je dle tebe lepším vozem, než Octavia. Tím mou větu jednoduše vyvrátíš." a tim jsi vyhral na plne care debatu... ... ... tvoje buldoci reakce na slovo "meganka" mi postradala smysl, a proto jsem reagoval.

To ze budes do sveta vykrikovat, ze nenavidis ci mas problem s buznama, je mi taky uplne jedno pod mojim oknem to neni, a pokud by bylo tak bych jen pustil hafany at maji co zrat.

To, ze na tebe vyjedu ci ne je asi tak pravdepodobne, jako ty vyjedes po zensky z Tesca co ti prodava kazdy tyden rohliky a rybi salat o svacine.

Nebo snad kazda pohledna zenska ma mit strach, ze ji bude kazdy chlap nechutne obtezovat po ceste do prace a zpet? To asi ne, ze jo.

Co se tyce Octavie, tak rozhodne je to etalon sam pro sebe v CR, jelikoz laguna se nepovedla designove od prvo pocatku... 407 vyhorela bez nastupce a Toyota nema nic v tomto segmentu, Nissan vyhorel s Primou pred lety... Honda taky nema co, jelikoz Accord je proti Passatu/Avensisu...atd.
21. 10. 2010 18:58
Re: Pro zajimavost
Nemusíš si tu, eslajne, nic moc dopodrobna vysvětlovat. Kulka hlavou nic neřeší, a je dobře žes to všechno jakž takž zvládnul. Buzík je buzík, ženská je ženská a chlap je chlap, s tím už holt nic nenaděláš. Jo, my chlapi už to tak máme, že každá ženská, a to i ta co jde z toho Tesca má u nás permanentně tu největší šanci. Vždycky ;-) Kapiš? Že se ptám, viď... :-)

Tak už dost, jestli seš opravdu buzna nebo ti jenom smrděj nohy, je mi fakt jedno.

V autech trochu přidej, pak to tu možná bude s tebou i k vydržení...
21. 10. 2010 19:15
Re: Pro zajimavost
GTIho výpad proti tobě byl celkem hnusný i díky použitému slovníku, a to se GTI tady snažil kultivovat diskuse a poučovat všechny jak se má diskutér chovat no holt dříve nebo později se každý odkope kde vlastně je jeho úroveň. Ale co se týče aut tak se mýlíš ano většina firem v tomto segmentu nenabízí 4x4 ale to neznamená že nenabízí vozy této třídy u Toyoty je to například Auris a Take Corolla , podobné je to u Renaultu kde jsou taktéž dva modely a to Megane a Fluence. Ovšem Peugeot 407 je již ve střední třídě takže konkurent Passat/Avensis/Accord/Laguna/Mondeo atp. Nissan je jiná písnička a to jak jsi psal že není Primera byl jsi opět vedle (taktéž střední třída) ale proti Octavii by stála Almera která již není Nissan teď vyrábí spíš crossovery takže tady fakt proti Octavii nic nemá. A na závěr co se týče Hondy ano tady auto existuje opět se dá říct dokonce dvě Honda Civic a Hybrid Insight.
21. 10. 2010 19:26
Re: Pro zajimavost
Ovládej se, nikdo nikoho nenapadl. Pokud ti zatím doma tajili, že na světě není jenom čáp, tatínek a maminka, nýbrž i lesby a ***i, nemusíš to zde tak poplašeně dávat najevo.

Je až dojemná tvá snaha o diskuzní informační obrazoborectví, nějak si ovšem pozapomněl, že vedle na Moje auto tvrdíš, že mondeo je konkurentem Mercedesu a BMW >:D
21. 10. 2010 19:35
Re: Pro zajimavost
Už jsem ti jednou psal aby jsi si šťouchnul do jehly, jsi jak ohraná deska. Ale kolega gay je na tom líp než ty on jenom nerozumí až tak dobře automobilům, ty sice taky ne ale chováš se navíc jako buran z horní dolní. Až zase polezeš do mého profilu na m.a.cz (já do tvého lézt nemůžu protože jak sám víš žádný nemáš) tak si všimni jak jsem starý takže ty mně asi nemáš co přiučit, btw. přidal jsem ti tam k mondeu fotku aby jsi viděl kolik se dá najet za 13,5 měsíce kilometru. >:D
21. 10. 2010 19:37
Re: Pro zajimavost
"Mondeo je konkurent Mercedesu a BMW". Počítám, že jsi vlastníkem toho meďáka nebo BMW, když to tak bohorovně tvrdíš. Nebo, že by upocenej mindrák mondeisty? >:D

P.S. Ten, cituji: "kolega gay"... >:-[] to tu budem muset vytesat do garáže slávy... :yes:
21. 10. 2010 19:43
Re: Pro zajimavost
JJ my mondeisti jsme strašně zamindrákovaní, ráno vstáváme z mindrákem večer usínáme z mindrákem.
21. 10. 2010 19:45
Re: Pro zajimavost
No hlavně seš zapocenej v každým dlouhým táhlým, když ti eurodrzci v bávech předváděj tvůj sen v přímém přenosu >:-[]
21. 10. 2010 19:53
Re: Pro zajimavost
V dlouhém táhlém by jsi mne možná udělal i ty ale v serpentinach by se ukázalo kdo to umí líp. >:D >:D >:D Aby jsi si to jako tradičně nevysvětlil špatně kolegu jsem myslel jako kolegu diskutéra ne kolegu gaye ale obávám se že ty v tom máš už teď zase přehledně jasno a budeš s tím prudit minimálně měsíc nu což dobře mi tak měl jsem si uvědomit s kým si píšu. >:D >:D >:D >:D

Co je to ten eurodrzek? To se pije čisté nebo s Colou?
21. 10. 2010 19:58
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Petře, co je eurodrzek buďto cítíš, nebo ti to nikdy nikdo nemůže vysvětlit.

A jak by to tobě také kdo vysvětlit mohl? - mondeo v plynu... 8-s 8-s Člověče, tys zklamal... Popravdě jsem tě měl za většího garážovýho kofra.
21. 10. 2010 20:09
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
To neřeš kdyby jsi podnikal v přepravě jako já možná by jsi taky zvažoval jak snížit náklady co nejvíce, nevím v jakém oboru děláš ale pokud podnikáš třeba ve službách tak jistě víš že musíš hledat kompromis jak poskytnout dobrou službu za dobré peníze takže proto mondeo a proto taky LPG jinak bawora jsem kdysi vlastnil ale lidi to neocení a ani nezaplatí že je hodíš na dovču 535d takže je to tak. Pokud podnikáš třeba ve stavebnictví nekoupíš lidem přece Wildcat Jeans ale pokud myslíš na náklady tak jim taky nekoupíš montérky u Vietnamců protože bys jim musel kupovat nové obden. Btw. kolega co bydlí na stejné ulici a podniká v tomtéž oboru jezdí Aveem a to bych já osobně třeba taky nedal, na to nejezdím příliš mnoho km abych se pasoval do takové konzervy myslím hlavně rozměr a pohodlí. ;-)
21. 10. 2010 21:28
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
GTI neryj do nej a nech ho jezdit, jinak letos tech 140 neda a bude to jen a jen tvoje vina!
21. 10. 2010 21:42
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
To už letos fakt nedám, ale i tak díky za starost.
21. 10. 2010 22:02
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Petr prý nedopatřením přidal nulu, bylo to 14 tisíc...
21. 10. 2010 22:09
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Ale no tak.Nebuď tak laciný.
21. 10. 2010 19:39
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
V prvni rade dik za objasneni nizsi stredni a stredni. Je totiz prada, ze ja moc nerozlisuju tuto kategorii, jelikoz se mi to micha dohromady.

Treba k tomu srovnani by to mohlo byt jeste slozitejsi, kdyz opravdu porovnavas jednotlive modely a kategorie karoserii s konkurencnima jako liftback, hatchback, sedan a nemichas je dohromady pote mas jeste mensi konkurenci, one to one, kdyz uz bych byl puntickar.

Moc se mne nezastavej nebo si te da do hledacku jako clen % klubu. GTI rad ctu ikdyz je nekdy posuk, ale nezlobim se ani v nejmensim.

Ono pokud nekdo v jadru srdci ma problem s rasismem, komunismem, homosexualama...atd. Tak je prirozene, ze nemuzes se tvarit na 100% v pohode, ze ti neco nevadi ,kdyz te takove veci denne uziraji z 1001 pricin.

On mne ma GTI vlastne rad, sam to dokazal posledni vetou "V autech trochu přidej, pak to tu možná bude s tebou i k vydržení..."
21. 10. 2010 19:43
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
:-) Pochop, Eslajne, já jsem už poměrně dlouho po záběhu, takže mě tyhle rozcvičky těžkou mohou rozhodit. A garantuju ti, že bychom se báječně pobavili, myslím někde v knajpě. Samo, že v rámci pravidel ;-)

Ovšem, že bych tě tu nazýval "kolegou gayem" >:-[] jako ten zmindrákovanej mondeista, toho se ode mně nemůžeš dočkat nikdy. Cením tvou přirozenou lidskou slušnost a schopnost vést diskuzi :yes:
21. 10. 2010 19:53
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Fajn, x ;-)
21. 10. 2010 20:11
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
:yes:
21. 10. 2010 19:48
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Já se tě nezastávám ale trochu úrovně by neuškodilo ani na webu o autech, možná někde je slovo *** normální ale v Ostravě je to hodně hrubá nadávka takže mi to vadí.A ač mám proti GTImu cokoliv někdy píše docela rozumě a minule mě rozchechtal takže má i místy smysl pro humor což mě překvapilo, a když uráží lidi tak to mívalo i celkem noblesu i když v poslední době se šine do podprůměru ale vyloženě hrubý snad nikdy nebyl a nebo jsem si toho nevšiml, tak nevím jestli tady chodím tak málo.
Avatar - T613
21. 10. 2010 19:54
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
do ***ů vesměs nadávají gayům pouze lidi s nízkým sebevědomím, nebo lidé bojící se vlastní sexuality. Už jen GTIho obava z toho, že po něm někdo vyjede poukazuje na sexuální nejistotu v této oblasti. Normálního heterosexuála toto ani nemůže napadnout. Proto k němu buďte shovívaví. Svým způsobem je to člověk, který si nezasluhuje nic než naši lítost a shovívavost.
21. 10. 2010 19:56
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
>:D >:D >:D Možná máš pravdu jen se obávám že GTIho postižení leží jinde než v sexualitě.
Avatar - T613
21. 10. 2010 20:00
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
těžko říci, ale jeho posedlost drzky (metrosexuálové), kovboji (Zkrocená hora) a neustálý důraz na chlapáctví a znevažování "***ů". To vše nasvědčuje na psychickou labilitu v tomto směru.. kdo ví.
21. 10. 2010 20:05
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Koukám, že máš ***ský filmy v malíčku. Trochu si tu obnaž duševní ohanbí, ať je tu taky trochu sranda... na tvůj účet >:D :yes:
21. 10. 2010 20:04
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Tyhle přírodopisce, co si to rozdávaj i s vlastním čoklem miluju, doporučuji ti zůstat tu u ruskejch gaziků >:D a na vratkou půdu sexuality se tu raději ani nepouštět >:D
Avatar - T613
21. 10. 2010 20:09
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
očividně jsem udeřil hřebíček na hlavičku
21. 10. 2010 20:13
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Já bych spíše řekl, že sis dal jednu kladivem přes žalud >:-[]
Avatar - T613
21. 10. 2010 20:15
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
to jsem nevěděl, že jsi na S/M. Máš zajímavé choutky.
21. 10. 2010 21:33
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
>:D :yes:
21. 10. 2010 20:04
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Mne slovo *** zase tak nevadi, pokud to neni mysleno jako osobni pobizeni v tvari tvar, jako nabidka k rvacce.

Ja nemam problem se slovem teplous a podobne, jelikoz pokud bych mel, tak bych si tu hral na heterosexuala a mel bych pokoj... ... ...

Ale vrat me se k autum, a uz to neresme, ano.

;-)
21. 10. 2010 20:09
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Píšeš to správně, jen nevyzrálí jedinci, jakým je nepochybně tatra se domnívají, že když chlapovi někdo řekne bejk, ženě ženská či ***ovi ***, že je to snaha po zesměšnění. Neznají jazyk, jeho nuance a koneckonců i postoje dospělých lidí.

To jsou paradoxy, abys tu poučoval hermafrodita tatru jak ti má, či nemá říkat... >:D
Avatar - T613
21. 10. 2010 20:13
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Podle toho jak mě tady osočuješ ze zoofilie, či naopak naznačuješ, že bych mohl být hermafrodit (což mělo vyznít asi jako urážka) tak zřejmě nejsem daleko od pravdy. Pokud by to pravda nebyla, reagoval by jsi daleko chladněji a kultivovaněji. Což nereaguješ.
21. 10. 2010 20:14
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
>:-[] >:-[] Máš čokla?
Avatar - T613
21. 10. 2010 20:16
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Já ano, německého vlčáka. Což tady ví kde kdo. Tvé trapné choutky mě vytočit jsou mi celkem Fux
21. 10. 2010 20:17
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Fenu? >:-[] >:-[]
Avatar - T613
21. 10. 2010 20:21
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Jestli si chceš dojednat sex se psem, tak se obrať někam jinam ;-)
21. 10. 2010 20:26
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Tipuju tě na fenu 8-s >:-[]
Avatar - T613
21. 10. 2010 20:39
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
koukám, že už nevíš kudy kam.
21. 10. 2010 21:02
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Kudy kam nevíš ty, ty brepto. Směřuju stále k tomu stejnému - jsi zooúchyl. Že je to fena?
Avatar - Katikakus
21. 10. 2010 21:31
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Sve zvrhle choutky nam tu obnazovat nemusis, ty diskusni lejno... 8-s :no:
Ale jinak - proti gustu...
Nekdo rad holky, GTI...zviratka 8-s
Avatar - T613
21. 10. 2010 21:45
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
jsem zvědav jak hluboko ještě klesneš ;-) :yes:
21. 10. 2010 22:00
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Klesnout na tvojí úroveň je poměrně fuška, to uznávám. Tak co, je to fena?
Avatar - T613
21. 10. 2010 22:14
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
klesnout na mou úroveň? Ale jdi ty brepto.. jsi hluboko pod ní .. někde na úrovni Coswortha nebo jak se jmenuje :-)
21. 10. 2010 21:35
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
A mas i rybicky?
21. 10. 2010 20:19
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Bude to znit blbe, ale treba v zahranici nemuzes oficialne nazvat ditetem ze je "fat" (tlusty) ale muzes pouzit jen slovo "over weight" nadvaha jinak se muzes dostat do velkeho problemu...

;-)
21. 10. 2010 20:26
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Jo, je to celé vykloubené z kloubů. Když je dítě tlustý tak je tlustý, zrovna tak jako když je hubený tak je hubený. Lidi jsou už ze svejch životů tak vyjukaný, že se bojí kolikrát pozdravit i sami sebe... :-)
21. 10. 2010 20:28
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
>:D Taky se mi to občas stává nejčastěji po ránu před zrcadlem no jo no holt mládí v pr...
21. 10. 2010 20:33
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
>:D :yes:
21. 10. 2010 20:14
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
O.K. Vrátíme se k autům. Co chceš vědět? >:D
21. 10. 2010 20:27
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Jsou samosebou veci co si muzu kdykoliv pracne najit, ale kdyz uz se ptas: Jaky je presny rozdil mezi motory Turbocharge vs Supercharge? Vzdy vtom mam gulas...
21. 10. 2010 20:30
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
No v USA jsou turbocharge přeplňované turbem a supercharge přeplňované kompresorem ale občas to zmotají i amíci. ;-)
21. 10. 2010 20:48
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Takze treba styl u koncernu VW dnesni "dowsizing" maloobjemovy motor + turbo je priklad k snizovani CO2 a zvysovani vykonu.

U supercharge morotu je "kompresor" vyroba je mnohonasobne drazsi v porovnani s vyrobou turba a udrzba bude take nakladnejsi. Aplikace tedy do vykonych jednotek V6 - V8 - kde jde predevsim o vykon, ale spotreba a splodiny jsou druhorade?
21. 10. 2010 21:03
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Tady jde spíš o to jak který systém funguje kompresor je poháněn od klikové hřídele tzn. má to ten efekt že zabírá okamžitě a neexistuje u něj turboefekt ale taky zase tady je ta záležitost že motoru přeplňováním dodáva výkon ale sám nějaký spotřebuje protože motor jej musí roztáčet, turbo je roztáčeno výfukovými plyny to znamená že vždy jich musí být dost na to aby se turbo roztočilo v momentě kdy s roztočí vzniká ten takzvaný turboefekt kdy motor zabere dost brutálně, tyto věci se řeší použitím menších turb než bývalo zvykem ale pak zase chybí výkon ve vyšších otáčkách nebo zdvojením turba dává se malé a velké, další varianta je variabilita nestavení lopatek turba jenže tady to není úplně dokonalé jelikož spaliny obsažené ve výfukových plynech zadírají mechanismus natáčení těchto lopatek a nakonec zde máme variantu kompresor + turbo na jednom motoru kdy kompresor přeplňuje od nízkých otáček a turbo se přidává ve vyšších aniž by docházelo k turbodíře.Jinak máš pravdu že kompresor je lepší u větších motorů jelikož může být efektivnější protože osmiválec vyššího objemu má dost sil i v malých otáčkách aby kompresor roztočil aniž by na to spotřeboval polovinu svého výkonu. Jo a k tomu snižování CO2 neviděl bych to tak tragicky když dáš čočky turbu nebo kompresoru tak je to celkem fuk jelikož vždy musíš zachovat jistý poměr mezi palivem a vzduchem kdyby jsi zachoval stejné množství paliva a nacpal x-krát více vzduch budeš mít chudou směs a koleduješ si o zničení motoru, takže se stoupajícím výkonem (brutálnější jízdou) budeš muset dodávat i víc paliva a zplodin tudíž i CO2 bude habakuk, ty úspory vznikají hlavně při optimálních otáčkách auto jede moc nežere a nevypouští tolik bordelu u turba cca 1750 - 4000ot/min neber to jako dogma jsou různé a různě naladěné motory.
21. 10. 2010 21:07
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
No dovolil bych si tvrdit, že to není termín používanej jen v USA ale v angličtině všeobecně. Kolegové z UK by se mohli urazit ;-)
21. 10. 2010 21:09
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
V poho jenže angláni napíšou supercharged u turba možna častěji než amíci.
22. 10. 2010 09:36
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
A4 - GTI nic nevyhrál. Za jeho výhru bych považoval, kdyby věcně odpověděl. Takhle se jen z odpovědi vyvlík a ještě začal urážet.
Ale to už tu víme, že jakmile dojde na fakta, tak se GTI obrátí k nadávkám.
Avatar - Righ
22. 10. 2010 00:49
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Primitivismus nejhrubsiho zrna. :no: :no: Ty do vyspely spolecnosti evidentne nepatris.
22. 10. 2010 12:38
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
No hlavně do ní nepatří ***i tvého kalibru. Pouč se od kolegy, to je formát, tys jen zakomlexovanej buzík.
22. 10. 2010 08:41
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Gtiiiiiiiiiiiiiičko, otázka zněla, jakej věcnej podklad máš pro svoje tvrzení, když chceš to samý po někom jinym.

Jo a svoji orientaci tu nemusíš tak veřejně přiznávat. Tady těžko někoho ulovíš.
21. 10. 2010 20:51
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
No tak když panáček musí porovnávat jen mainstream, tak co třeba Audi A4. To je například podle mě lepší než Octavia Scout. Sice je ve 4 kole asi o 50 tisíc dražší než scout, ale když někdo není švorcák tak co, že ano?
21. 10. 2010 21:05
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
A4 Allroad je samozřejmě velká trefa... bezmála jednou tak drahá jako Octavia scout...

P.S. AUDI je prémie a o třídu větší vůz - střední třída.
21. 10. 2010 21:16
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Nemyslel jsem All road ale v podobný cenový relaci A4 Quatro!
21. 10. 2010 21:49
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
V podobný cenový realci? :-) Kde rozdávaj audiny?
22. 10. 2010 08:37
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
umíš používat internet? Třeba tady

[odkaz]

Krásný 170 koňový Quatro za 868 tisíc. A pokud by člověk nelpěl na 4 kole tak ho sežene i za 700 tisíc. A argument, že je to vyšší střední a ne střední třída si nech. Jde mi o to jakou hodnotu pořídíš za určitý peníze. Tím samozřejmě nechci preferovat Audi. Myslím, že by se za ty prachy dalo pořídit i pěkný BMW popřípadě i jiný pěkný auto než ausgerechnet oktávka.
22. 10. 2010 12:35
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
:-) Koukám, žes cenovej panic. Trochu se do toho ponoř.
22. 10. 2010 13:39
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Trochu to musíš specifikovat nevím jak to myslíš.
22. 10. 2010 13:51
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Základ je v AUDI o cca stopade vyšší. Zjisti si, co je základ Škody a co AUDI, pak to dorovnej, výsledkem bude "holátko" scout a "holátko AUDI. Na solidní jízdu musíš v mainstreamu dohodit tak 100 navíc, v prémii stovky dvě...
22. 10. 2010 14:18
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Nevím jestli si prohlížel konfigurátor Škodovky, ale žádný holátko Scout neexistuje. V případě, že si vezmeš Scouta je to zrovna v plný kuli, stejně jako např. RS nebo Laurin Klement. A4 holátko se žádný nevyrábí.
22. 10. 2010 14:40
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Napíšu to na blog, zde na to není prostor. Přes poalec ti ovšem píšu, že rozdíl mezí Scoutem a Allroadem bude někdo kolem 300 tisíc.
Avatar - white label
22. 10. 2010 15:39
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Těch +100 v mainstreamu a +200 v prémii je opravdu minimum se kterým bude mít vůz do skutečně "supervybaveného" auta ještě sakra daleko...
Osobně bych dal kdykoli přednost kvalitnímu mainstreamovému kompaktu v maximální výbavě a nejvyšší motorizaci, před prémiovým holátkem střední třídy se základní motorizací...
22. 10. 2010 15:47
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Jistě.
22. 10. 2010 15:54
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
No tak jsme se od aut pro rodiny dostali k předraženým supervybaveným autům. To jsme tu ale původně neřešili. Aspoň já jsem teda od začátku tvrdil, že za 800 k se dá pořídit lepší auto než zrovna scout. Můj příklad, který by se mi třeba líbilo byl Superb ve 2 kole v pecka výbavě nebo A4. Vy jste tu debatu odtáhli úplně někam jinam.
22. 10. 2010 09:00
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Omyl rycardo, ABS. PP by nepřežil zimu.
22. 10. 2010 12:08
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Aha pán je zřejmě plastař, tak věz, že například takový nárazník na Škodovky se dělá ze směsi dvou polypropylenů SABIC PP 108 MF 10 + Sabic PP comp. 33 MBTU v určitým poměru a to právě z toho důvodu, aby se dosáhlo co nejlepší pružnosti a houževnatosti materiálu. Nechápu proč by PP neměl přežít zimu. Ona totiž drtivá většina plastů na autě, které nejsou moc tepelně namáhané je právě z PP. Pro zlevnění se do něho ještě přidává minerální plnivo, který už tak levný materiál ještě zlevní. Třeba ochrané lišty na dveřích jsou PP+EPDM.
22. 10. 2010 13:12
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Takto ano, díky. Byl jsem si jist, že nemůže jít o "čistý" PP.
21. 10. 2010 23:14
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
gti když jsme tu všichni švorcáci, čím prosím jezdíš ty? jo a jinak tatínek má E60, SAAB je můj, platím si ho sám :-) peníze jsou totiž za práci, víme? :-)
22. 10. 2010 08:32
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Skutečnost, že se domníváš, že na diskuzi je to samý švorcák mi nedávej k tíži, tohle si tu vyřeš sám. A co má s tím společného to, s čím jezdím? Před chvílí jsem jel páterem, jestli tě to uklidní...
22. 10. 2010 08:38
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
gti se jednou vyznal, ze sedlá vojetý volvo...
22. 10. 2010 12:34
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
To se ti asi něco zdálo :-) Že bych snad někdy vešel za plot bazaru >:D To bych si musel napřed pozvracet vlastní polobotky >:-[]
22. 10. 2010 13:49
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
vskutku nechutná představa
22. 10. 2010 13:53
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
To věřím.
Avatar - skejpa
22. 10. 2010 14:01
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Chlapče, s tebou je to vážně špatný :-! Na větu "Neexistuje v Česku jediný znalý člověk, který by před Octavií scout nesmekal." by si možná netroufl ani hitler nebo nějakej poblázněnej komunista. Ty tvrdíš, že kdo nemá rád scout, je neznalec a já nevím co ještě. Měl by jsi se jít vyšetřit někam na psychologii. Uvědom si, že si fanatik a pravděpodobně nemocnej.
22. 10. 2010 14:39
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Ty snad znáš někoho s poučeným mozkem, kdo by tohle popíral? Ve třídě je to nejlepší vůz. Nebo snad víš o nějakém (v komplexu vzato) lepším voze?

P.S. Psychologie se studuje, skejpo, tam tě nevyšetřujou... ;-)
Avatar - skejpa
22. 10. 2010 14:44
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
Promin, na psychiatrii. Mimo tebe neznám nikoho s poučeným mozkem ;-)
Avatar - theolli
14. 11. 2010 18:35
Re: ŠVORCÁK V AMOKU
a GTI opět nezklamal,nevím proč začíná z tvých výroků mít dojem že jsi tu největší švorcák co onanuje doma na toaletě nad plakáty GTi.
21. 10. 2010 19:03
na co proboha?
nechci 4x4
když budu chtít 4x4 nebudu chtít oktávku
Rozbalit vlákno
49
21. 10. 2010 19:31
Re: na co proboha?
A co bys, kdybys chtěl 4x4 (mimo té Octavie) v kompaktní třídě pořídil?
Avatar - petrumr
21. 10. 2010 20:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 10. 2010 20:24
Re: na co proboha?
Subaru Impreza, opravdovou čtyřkolku?
21. 10. 2010 20:30
Re: na co proboha?
A v čem myslíš jako, že je ta Impreza vhodnější k životu v Česku, než ta Octavia? Chceš mi naznačit, že permanent je to pravý žrádlo pro tátu od rodiny s dvěma malejma dětma?
21. 10. 2010 20:43
Re: na co proboha?
Ne dal jsem ti to jako alternativu v téhle třídě.Jinak pro toho taťuldu bude mít škoda rozhodně navrch ve věcech ve kterých s tebou plně souhlasím určitě bude mít lacinější servis a bude v každé vesnici.
Avatar - kari.laz
21. 10. 2010 20:53
Re: na co proboha?
A impreza se dělá jako kombi?
21. 10. 2010 21:07
Re: na co proboha?
Bejvávalo byl sedan a kombi. Dnes je vše jinak i když současný hatch vypadá jako kombi.
Avatar - kari.laz
22. 10. 2010 09:33
Re: na co proboha?
To vím, dokonce mám dva sousedy co mají oba kombíky. Ale součastná generace je nemá. Proto jsem to psal.
21. 10. 2010 21:43
Re: na co proboha?
když budu kupovat 4x4 tak asi za nějakým účelem a pochybuju že pro toho kdo potřebuje nutně 4x4 je rozhodující pro koupi velikost kufru >:D
21. 10. 2010 21:58
Re: na co proboha?
>:-[] Tak tohle letí do Zlatého ventilku. Aristokrate, neználek tvého kalibru tu dlouho nebyl, díky >:D :yes:

P.S. Napiš ještě za jakým účelem by sis ty koupil tu čtyřkolku, počítám, že nás tu všechny odbouráš >:D :yes:
21. 10. 2010 22:40
Re: na co proboha?
OK velikost kufru je veličina podle které se řídí každý zájemce o automobil
co na to ale řeknou zájemci o klasický sedan střední třídy mezi které se řadím i já >:D
21. 10. 2010 22:41
Re: na co proboha?
a na tvou prosbu odpovím vcelku jednoduše
SUV, MPV, 4x4 a podobné úchylnosti mi nesmí do baráku jsem příliš konzervativní ;-)
21. 10. 2010 23:06
Re: na co proboha?
Ty máš na tu konzervativnost čas tak dobrejch 40 let >:D
22. 10. 2010 10:24
Re: na co proboha?
tolik už bohužel ne ;-)
ale bral bych to >:D
Avatar - kari.laz
22. 10. 2010 09:32
Re: na co proboha?
A co když prostě budu chtít kombi? Tak jsem v *.
21. 10. 2010 20:57
Re: na co proboha?
no v 4x4 oktávce jsem jezdil a je pravda, že když čtyřkolku tak stálou (Impreza, Quatro) a ne aby se mi to na sněhu v půlce zatáčky zaplo. Není to špatný, ale se stálým pohonem 4 kol se to srovnat nedá. A když si tu o tom už začal k čemu je rodině s dětma Scout?
21. 10. 2010 21:00
Re: na co proboha?
No, právě s dětma. Zásadně větší bezpečnost jízdy. Ryccardo! Driftuje se přece na plejstejšnu.
21. 10. 2010 21:13
Re: na co proboha?
Jo promiň máš pravdu ono je ohromě bezpečný, když se při sepnutí zadku Haldexem z nedotáčivýho smyku dostaneš šmahem do přetáčivýho. Já na tom, ale nic bezpečnějšího nevidím. To mi připadá bezpečnější to quatro, ale asi máš jinou zkušenost. O driftování si začal ty já nic takovýho na mysli neměl. Nehledě na to, že rodina z dětma těžko využije to, že si při průjezdu křovím neodře lemy a nárazníky o větvičky, jak si tu zmiňoval, takže by rodině s dětma možná stačila i ta normální 4 kola, o který jsem psal na začátku.
21. 10. 2010 21:21
Re: na co proboha?
Máš zkušenost s Haldexem před generací 4., Současný Haldex už tímto neduhem netrpí.

Ta rodima s malejma dětma (jinak poměrně logická skupina) využije toho scouta všude, kde ho využije jak singlista či dvojka v očekávání. Je to auto do nepohody, prostě všude, kde se zpravidla s autem jezdí.

Pokud jsi někdy prošel se svým autem život od výjezdu z prodejny a další čtyři pět let víš, že za tu dobu utrpí šrámy především na předním nárazníku, na lemech blatníků a na dveřích. Tohle právě výborně vykryjí ty plasty.

Samozřejmě je k životu i "holá" octavia 4x4, o tom není sporu.

P.S.. TY tu házíš permanent...níma penězma, nezapomeň, že pokud dáš za scouta kolem 800, pak za permanentem musíš do větší třídy (abys získal obdobné rozměry kabiny, zejména tedy i kufr) a tam už atakuješ hranici i jedna pět (A4 all.).
21. 10. 2010 21:45
Re: na co proboha?
proboha co bude rodina s malejma dětma dělat se 4x4? >:D
takoví koupí oktávku z důvodu poměrně cenově dostupného a kvalitního auta
nebo si místo připlácení za nesmysl 4x4 koupí mondeo :-!
21. 10. 2010 21:48
Re: na co proboha?
Máš rodinu, nebo zatím tvoříš tu dětskou část? >:D
21. 10. 2010 22:37
Re: na co proboha?
na tom přeci vůbec nezáleží
já se prostě jen snažím přijít na to v čem je to škodovkářský 4x4 tak výhodný že by ho někdo upřednostnil než auto vyšší třídy nebo všeobecně lepší auto se 4x2
když jsem se na to ptal svého kamaráda automechanika tak mi bylo sděleno že hlavní přínos nebo "přínos" tkví ve vyšších nákladech na servis což nevidím moc jako výhodu pro rodinu s malými dětmi
jasně údajně to líp drží v zatáčkách ale to 4x2 taky když do tý zatáčky najedu s o 20% nižší rychlostí
21. 10. 2010 23:01
Re: na co proboha?
Na tom právě záleží, neb pokud tu prezentuješ názory na úrovni jedenáctiletého kluka nemůžeš se divit, žes tu k smíchu.

Co jako tvůj kamarád na Haldexu opravuje? :-)

Zatím jsi do zatáčky nikdy sám nejel. Až jednou pojedeš, pochopíš, v čem tkví rozdíl těch tvých dvaceti procent. Mimochodem 20% Octavií jsou čtyřkolky...

Aristokrate, větší diskuzní ňouma, než jsi ty tu letos nebyl. Píši to ti nerad, ale fascinuje mě tvá odvaha, datlovat tu nesmysl za nesmyslem.
21. 10. 2010 23:21
Re: na co proboha?
Těch 20% procent Octavíí s 4x4 mě docela zajímá. Jaký máš zdroj ?
22. 10. 2010 15:52
Re: na co proboha?
Člověče, já tam čtu 15% a ještě ke všemu jenom z vyrobneých kombíků. Sekl ses o 25%. Tobě bych chtěl něco prodat - 25% sem 25% tam ;-) Nicméně, i 15% z kombivarianty je zajímavé číslo...
22. 10. 2010 08:28
Re: na co proboha?
No GTI, že si tu zrovna ty mlel o pár příspěvků výš o tom, že to není na driftování a teď už najednou potřebuješ 4x4, aby si mohl do zatáčky letět o 20% rychlejc než s dvoukolou. 4x4 není, až tak o bezpečnosti jako hlavně o lepší průchodnosti terénem. To je myslím důvod proč si ho drtivá většina zákazníků kupuje. Aby vyjeli v zimě od baráku, na chatu, popřípadě pokud je řidič vemeno a neumí se s 2 kolou na sněhu rozjet, ale že by si ho někdo kupoval kvůli vyšší bezpečnosti než nabízí 2 kola to pochybuju.
22. 10. 2010 10:21
Re: na co proboha?
ano nejel jsem nikdy do zatáčky se 4x4 a vím že nikdy nepojedu proto rozdíl oprvdu nepoznám nestojím o to
a přesvědčovat mě o bezpečnosti a lepším projíždění zatáček 4x4 opravdu nemá smysl já jsem dětství prožil ve škodě 120 takže bych z auta klidně vyházel i érbegy éespéčka apod. ;-)
22. 10. 2010 13:30
Re: na co proboha?
No érbegy bych tam zrovna čoveče nechal.
22. 10. 2010 10:26
Re: na co proboha?
jo a co na haldexu spravuje to nevím já jsem se ptal na 4x4 je možný že ho zrovna pseudo ve škodovce ani nenapadlo >:-[]
Avatar - Krispos
21. 10. 2010 21:59
Re: na co proboha?
Já jsem sice singl invalidní důchodce, ale za 4x4 bych si připlatil, kdyby ho do mého uvažovaného auta nabízeli. Na nějaký blbnutí na okreskách jsem už starej a tak pro mě přeci jen hraje prioritu bezpečnost a klidná jízda...
21. 10. 2010 22:33
Re: na co proboha?
a 4x2 nenabízí bezpečnost a klidnou jízdu?
spíš by to chtělo jistější ruku na volantu nic ve zlým ;-)
21. 10. 2010 22:50
Re: na co proboha?
Octavia obecne neni nejaka nezvladatelna bestie. Predni nahon by mel zvladnout kazdej, kdo ma ridicak. Jako jedinou vyhodu vidim jizdu v zime, kdy 4x4 nezacne hned tak hrabat, ale kdyz silnicari makaj, tak se da projet a kdyz nemakaj, tak je stejne kolona za vysypanym polskym kamionem, nebo felinou na letnich. Nejakej pozitek z jizdy v terenu tady asi taky nebude, maximalne nespevnena polnacka, ale tech uz dneska taky moc neni. A uprimne nevim co je horsi, jestli OII s oslehanym naraznikem, nebo OII s bakelitovym brnenim.
22. 10. 2010 08:45
Re: na co proboha?
Tak tyhle výhody vidím stejně. Jen mě teda tak napadá kdo si koupí combi střední třídy za 800 a půjde ho huntovat na pole. Neměl bych zase obavy o průchodnost octavie 4x4 terénem (sněhem). Když vidím, co všechno zmáknu se svojí dvoukolovou oktávií tour (ta je ještě ke všemu strašně nízká), tak se 4 kolou by se dal jet s trochou nadsázky skoro dakar >:D Jinak na nezpevněnou polňačku se snad dá jet s každý autem ne?
22. 10. 2010 10:23
Re: na co proboha?
přesně tak když si koupím oktávku nebo mondeo 99,9% jízdy strávím tak že 4x4 nepotřebuju
do terénu patří offroad ne pseudo 4x4 v oktávce
když má někdo problém jezdit ve 4x2 bezpečně měl by vrátit řidičák hustotě provozu by to jen prospělo :yes:
22. 10. 2010 08:21
Re: na co proboha?
No já si taky myslím, že běžná rodina loví v jiných cenových hladinách než auta kolem 3/4 milionu korun, to GTI začal s rodinejma autama.
22. 10. 2010 08:18
Re: na co proboha?
Já zatím děti nemám, ale necítím potřebu, že bych se svejma budoucíma potomkama musel brázdit kdejaký houští, abych využil oplastovaný auto. Navíc už vidím jak rodina s dětma koupí skoro o 200 000 dražšího scouta oproti klasický 4x4 jen kvůli oplastovaným nárazníkům, blatníkům a heftu na přístrojový desce. (Jiný zásadní rozdíly tam nejsou) Tuším, že většina českých rodin má jiný představy o rodinným autě. Na svojí současný oktávce šrámy na předním nárazníku (i jinde) nějaký mám, ale přiznám se že to nijak zvlášť nesleduju ani neřeším. Je to jen auto. Házím tu penězma, protože čistě teoreticky mít těch 800 na auto, tak si pořídím úplně něco jinýho. Podle mě je scout prostě předraženej a za ty peníze bych ho nejlepším v mainstreamu rozhodně nenazýval.
22. 10. 2010 10:28
Re: na co proboha?
přesně tak oktávka za 800k je špatnej vtip
snad jen kdyby tam byl volant ze zlata ;-)
což neznamená že mám něco proti oktávce za 400k-500k je to dobrý auto :yes:
22. 10. 2010 12:23
Re: na co proboha?
No hlavne, kdyz za 800k muzu mit Superba 1.8 4x4 Ambition, nebo 1.8/2.0 Elegance. Nemluve o Avensisu, Audinach, atd. Octa je do pul mice super, ale dat 800 za nizsi stredni je podle meho nesmysl. A to plati pro vsechna auta. Mozna u hot hatchu bych udelal vyjimku ;-)
22. 10. 2010 13:33
Re: na co proboha?
Jenže jak tu argumentoval GTI to je jiná třída to nemůžeš srovnávat. Proč by sis měl kupovat za 800 Superba, když za stejný prachy můžeš mít obyčejnější oktávku, že GTI? >:D
22. 10. 2010 13:35
Re: na co proboha?
Asi tak. Obzvlášť když za 500 je už v supr výbavě se slušnou motorizací.
22. 10. 2010 09:34
Re: na co proboha?
Pod aktuálním článkem předhazovat neduh haldexu 1. generace hmm......
Jezdil jsi nějakou delší dobu s něčím od Subaru ? Ano, běžná jízda je "jistější", ale pokud se dostaneš do problémů, tak zapoměň na rally driftování. Se 4x4 je to takovej fofr....
21. 10. 2010 21:41
Re: na co proboha?
milé GTI díváš se na to ze špatného pohledu
kdybych měl nutkání utrácet (v ČR zybtečně) peníze za 4x4
tak si připlatím pořádně a vezmu něco daleko lepšího než je oktávka nedokážu ted napsat co protože se o tento segment aut vůbec nezajímám takže nevím co která automobilka nabízí
pořád si ale stojím za tím že 4x4 v jakékoli škodě je hovadina ;-)
21. 10. 2010 21:47
Re: na co proboha?
Přečti si po sobě cos napsal a pak se pořádně začervenej, aristokrate. Nemáš povědomí a snažíš se tu datlovat... bože. Zejména ta pasáž o tom připlácení je kouzelná :-) Přeju ti, aby sis mohl vždycky v životě připlácet... :-)
21. 10. 2010 22:38
Re: na co proboha?
milé GTI když nemáš co bys řekl tak se nezapojuj do diskuze děkuji ;-)
21. 10. 2010 23:04
Re: na co proboha?
Děkuju za lekci >:D Nezapomeň si před spaním vyčisti zuby, maminka už jistě spí...
22. 10. 2010 09:39
Re: na co proboha?
>:D >:D Nevim co, ale určitě bych si koupil něco lepšího >:D >:D
Honem oběhni majitelé scoutů a vysvětli jim, jakou udělali hloupost.
22. 10. 2010 10:30
Re: na co proboha?
hloupost neudělali
jen prostě vyhodili peníze do kanálu což je čistě jejich věc ;-)
22. 10. 2010 10:46
Re: na co proboha?
Téměř jakákoliv koupě auta je "vyhození peněz do kanálu" a tím téměř myslím vyjímky v podobě dlouhodobé investice do sběratelských kousků.
Docela by mě zajímalo, proč máš pocit, že v případě scouta jde o vyhozené peníze ?
21. 10. 2010 20:23
Bez logiky
Škoda má obmedzovať svoju výbavu, Superb je príliš veľký konkurent Passatu a teraz dostal jeho najpredávanejší motor DSG? To skutočne nemá logiku.
Rozbalit vlákno
10
21. 10. 2010 20:25
Re: Bez logiky
Rayi DSG je dvouspojková automatická převodovka né motor.Ale pš my to tu tajili. :-)
21. 10. 2010 20:31
Re: Bez logiky
A teraz dostal jeho najpredávanejší motor DSG. Táto veta znamená, že najpredávanejší motor dostal DSG. Kapito?
21. 10. 2010 20:47
Re: Bez logiky
Sorry fakt nerozumím řeči tvého kmene.Tady nejde o to DSG to už tam bylo teď jde o to že přidali k tomu DSG i to 4x4.
21. 10. 2010 20:54
Re: Bez logiky
DSG dual sequential gearbox ... 2x clutch pre-existing gear box to vim i Ja ;-)
21. 10. 2010 20:31
Re: Bez logiky
>:D >:D Raymond musí do ventilku i kdybych nechtěl >:-[] :yes:
21. 10. 2010 20:49
Re: Bez logiky
Ale no tak GTI jak jsem zaslechl svého času v televizi Raymonda má každý rád. Myslím že tak nějak se jmenoval nějaký seriál či co.
21. 10. 2010 21:24
Re: Bez logiky
myslel som, ze si starsi rocnik a ze by si nemusel mat taky problem so slovencinou, ale vidim, ze u vas nestihaju nielen deti no uz aj dospelaci... :'-(
21. 10. 2010 21:34
Re: Bez logiky
Jo život je těžký v TV už slovenčina moc není, za kamarády na Slovensko se už moc nedostaneme a slovenští herci v české TV mluví po našem sice s přízvukem ale přece jen česky. Ale tady došlo k jinému šumu Superb DSG měl ale přidali čtyřkolku.
21. 10. 2010 21:51
Re: Bez logiky
jo ty vole, mas to tezky... :-) asi si u vas vystacite sami so sebou. to u nas je to naopak, pri tej nasej kvalite multimedii (obsahom, nie technologiou) je priam nevyhnutnostou parazitovat na tych vasich.
21. 10. 2010 22:02
Re: Bez logiky
No hele oslovuješ mě trochu víc familierně, ale v poho. ;-) Jinak co se týče kvality multimedii obávám se že jsme na tom všichni stejně a jestli je pro vás nevyhnutelné parazitovat na našich TV programech tak vám to moc nezávidím a nevím jestli bych se vám neměl za Česko omluvit. Nic, on to za pár let udělá nějaký prezident máme v tom praxi už jsme se málem omluvili Němcům za to že jsme začali WW II útokem na Německo.
21. 10. 2010 21:30
Ted škodovce nerozumím
Spoustě zákazníkům chyběla kombinace DSG a 4x4 (zatím to končilo koupí audinky), takže KONEČNĚ taky škodovka. Ale proboha proč zrovna TED ??? Aktuálně platí ve výrobě omezení na motory 1,2 TSI (je obrovská poptávka a musí se dostat na všechny modely v koncernu), ale taky na DSG. Takže zákazník si konečně objedná něco, na co čeká a já mu řeknu, sorry, dostanete to za 4měsíce. To se povedlo :no: :no:
J
Rozbalit vlákno
21
21. 10. 2010 21:42
Re: Ted škodovce nerozumím
A co jako? Čtyři měsíce není nic mimořádného. Chce to objednat někdy na konci listopadu a jaro je jasné. Jak bys to chtěl, aby se na auto čekalo dva dny? To je prostě z principu špatně. Běž se zeptat, jak dlouho se čeká na Rolexky...
21. 10. 2010 21:47
Re: Ted škodovce nerozumím
srovnáváš rolexky a oktávku?
už to nepij ani ředěný >:D
21. 10. 2010 21:54
Re: Ted škodovce nerozumím
Nesrovnávám Rolex s Octavií, mohu srovnat speciálně pro tebe Octavii a Golfa, na oba se čeká kolem čtyř měsíců.
Avatar - Krispos
21. 10. 2010 21:54
Re: Ted škodovce nerozumím
On srovnával čekací dobu na zboží, které je žádané.... a ať už máš na Oktávku jakýkoli názor, tak se prodává velice dobře a ta čekací doba tam prostě je. Mě se líbí, jak se tady spousta lidí ve snaze diskutovat s GTIm snižuje na jeho úroveň :-)
21. 10. 2010 22:42
Re: Ted škodovce nerozumím
jjá si pořád částečně myslím že to co tu GTI píše myslí vážně
ale možná že to tak není propravdě řečeno mám čím dál silnější pocit ;-)
21. 10. 2010 22:54
Re: Ted škodovce nerozumím
Nemusíš se to nějak složitě domýšlet, vše co jsem tu napsal dnes o Octavii se můžeš naučit zpaměti a zítra ve škole s tím machrovat před spolužáky.

Shrnu ti to -

Octavia je nejlepší volbou nižší střední třídy, zejména ve vyšších výbavách (4x4, scout, RS) je to vůz, který nemá ve třídě vzhledem k současným svým užitným vlastnostem důstojného konkurenta. V podstatě pro člověka, který jezdí nižší střední mainstream a rozumí autům není jiná volba.

Pohon 4x4 je pak u Octavie velkým trumfem, cení to ostatně kupci, vždyť pětina Octavií jezdí jako čtyřkolky.

V článku avízované DSG k 4x4 je jen dotvořením Octavie k šoférské dokonalosti.

BRAVWO ŠKODA :yes:
21. 10. 2010 23:09
Re: Ted škodovce nerozumím
No ja nevim... Kdyz Octu 4x4 tak s DSG, konec koncu, proc ne, ale stejne si nemyslim, ze je pohon 4 kol az tak nutnej. Viz. muj prispevek vyse. Jinak Octavia je fajn auto, dokonce i tomu korea dyzajn stajl jsem prisel na chut.
22. 10. 2010 10:37
Re: Ted škodovce nerozumím
"Octavia je nejlepší volbou nižší střední třídy" není je "pouze" na špici v této třídě záleží na výbavě a na ceně výbavy

"zejména ve vyšších výbavách (4x4, scout, RS) je to vůz, který nemá ve třídě vzhledem k současným svým užitným vlastnostem důstojného konkurenta" ano nemá konkurenta ale za cenu auta ve vyšší třídě

"pro člověka, který jezdí nižší střední mainstream" to jsem nevěděl že i u aut existujou škatulky jako třeba u hudby

"Pohon 4x4 je pak u Octavie velkým trumfem, cení to ostatně kupci, vždyť pětina Octavií jezdí jako čtyřkolky. proč ne?" češi všeobecně oktávku považujou za něco víc než je proto je taky malinko předražená v ČR mě se to ale netýká jak už jsem napsal v jiné diskuzi oktávku ano ale levněji :yes:

mě prostě u auta zajímá jen poměr výkon/cena nic víc v tomto směru scout není žádná sláva mě prostě zajímá jen kolik auto stojí a jakou výbavu mi za tu cenu nabízí je mi úplně jedno jestli je nový ojetý jestli má tuhle nebo jinou fičurku nebo jaká je to papírově třída prostě jinej přístup takže mě vůbec nepřesvědčuj nemáš šanci ;-)
22. 10. 2010 15:46
Re: Ted škodovce nerozumím
Přesvědčí tě život ;-) To , že tu barvitě líčíš,jak tě zajímá poměr cena/užitek nasvědčuje jenom o jednom, o tvých majetkových možnostech. Zajímavé je, že tě ovšem nepřitahují auta dražší. V tom totiž tkví tvůj základní problém. Neumíš si odpovědět na to, proč by u levnějších aut měl ten poměr být výhodnější.

Pokud nevíš, že jsou luxusní lidé, či lidé lowendoví, musíš ještě nanečisto žít, pak tě život zařadí sám ;-)
22. 10. 2010 16:10
Re: Ted škodovce nerozumím
Pardon, ze se do toho micham, ale pomer cena/vykon je lepsi u levnejsich aut. To je snad jasne. Prekvapuje me, ze to nekoho jeste udivuje. U levnejsich aut se hledi na to, aby zakaznik dostal za sve penize co mozna nejvic a diky tomu si vybral prave jejich auto. Samozdrejme se vse musi vejit do urcite cenove hranice. U luxusnich aut je take zakaznik lakan na to, co vsechno v aute dostane, ale bez ohledu na cenu. Tam je problem presne opacny. Do auta se musi nacpat vsechno, to se od luxusnich aut ocekava, ale take neco navic. At uz to je prave drevo, vybrana kuze, ohromna multimedialni vybava, ci dosud nevidana technologie. Vyrobce tedy neresi, jestli zakaznik oceni spise tohle, nebo tohle, jestli bude zajemce ochoten zaplatit jeste deset tisic navic, ale spise musi resit co vsechno v aute jeste chybi. A za exkluzivni a nadstandartni vybavu se plati obrovske penize. At uz kvuli vzacnosti materialu, specialnim pozadavkum na kvalitu, ci narocnosti na vyrobu. Nejaky vyssi prinos vetsina tech specialitek nema, ale stejne si zakaznik rad priplati.
Avatar - white label
22. 10. 2010 16:19
Re: Ted škodovce nerozumím
A podobné je to i s botama, nábytkem, spotř. elektronikou..., jen je nutné nezapomínat na jednu známou a ověřenou věc, tedy, že: "nikdo není tak bohatý, aby si kupoval levné věci"... ;-)
22. 10. 2010 19:13
Re: Ted škodovce nerozumím
já jsem příznivce ojetin
a líbí se mi dražší auta
ale radši dám za ojetinu střední třídy +/- 200k + 100k za opravy než abych dal za nové milion
to je jednoduchá matematika ve stylu výkon/cena
a protože jsem staromodní tak je pro mě víc když si auto seženu než abych zašel do autosalonu a nadiktoval si co v něm chci mít ;-)
Avatar - white label
22. 10. 2010 19:30
Re: Ted škodovce nerozumím
To co popisuješ, nemá se "staromódností" nic společného, to co koupíš v bazaru za 200k se s tím co koupíš nového za milion, opravdu nedá srovnávat... :*)
22. 10. 2010 22:36
Re: Ted škodovce nerozumím
ale no tak auta za mega se dělají na životnost minimálně 10 let když se s ním slušně zachází
prostě musíš vybírat
navíc já netvrdím že to auto bude ve stejným stavu ale určitě na tom bude líp než 30% stavu novýho nehledě na porovnání ve výkonu/cena s novým v podobné hodnotě ;-)
Avatar - Emel
23. 10. 2010 16:34
Re: Ted škodovce nerozumím
Pětina Octavií jako 4x4? To se mi zdá neuvěřitelné, máš k tomu nějaké podklady?
21. 10. 2010 22:46
Re: Ted škodovce nerozumím
a můj názor na oktávku je že to je ve své třídě dobré i když u nás dost předražené auto
nic víc to však v žádném případě není a cpát do toho 4x4 je jako jako dávat do starý čb tv značky rubín zařízení schopné příjmu digitálního signálu
21. 10. 2010 22:54
Re: Ted škodovce nerozumím
Tak to bylo spatny prirovnani...
21. 10. 2010 22:55
Re: Ted škodovce nerozumím
Je to dítě, nic o tom neví.
22. 10. 2010 10:41
Re: Ted škodovce nerozumím
to je věc názoru :-!
22. 10. 2010 12:03
Re: Ted škodovce nerozumím
Můj příspěvek se týkal reakce ze strany zákazníků. Nic víc. Pohopitelně, že naprosto běžná čekací, resp. výrobní doba je cca 6-8 týdnů. To je v pohodě. Nicméně, celá dealerská síť ted čelí velkému tlaku ze strany zákazníků. Fabrika není schopna zájem uspokojit (to chápu), ale zákazníkovi to nevysvětlíš. My máme ještě tu výhodu, že je výroba v CZ, takže máme nejkratší dodání (na rozdíl od importů). U nás naštěstí zákazníci ještě obj. nestahují, ale u Seatu to třeba tak je. Jsou nas**ní, že nemají auto "hned". Takže do této situace ještě doladit výbavu do dokonalosti (v tom s tebou GTI souhlasím), mi nepřijde šťastné.
22. 10. 2010 12:30
Re: Ted škodovce nerozumím
:yes:
22. 10. 2010 14:42
pre GTI
dajme stretko, GTI.. v prahe??? ..posedime, pokecame, spolocnu fotku spravime, bude nam fajn:)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - theolli
14. 11. 2010 18:59
za 800??
Za ty prachy bych jednoznačně koupil /pokud bych chtěl 4x4/ Subaru Forester 2.0D a mám podstatně kvalitnější auto,prostorově podstatně větší a navíc s excelentním motorem což se o VW TDi říct nedá.
Jsou tu i jiní hráči kteří za 800 nabídnou nesrovnatelně vyšší užitnou hodnotu,tady zase jen VW Group hraje na strunu vlastenectví.
Rozbalit vlákno
0