Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Octavia Tour Trumf: Ceny jsou nejnižší v historii, začínají na 269.900,-Kč, diesel za 299.900,-Kč

Ondřej Láník
Diskuze (252)
První Octavia je o dalších 20 tisíc levnější. Akční model Octavia Tour Trumf cílí na zákazníky, kterým jde především o nízkou cenu.

Cena akčního modelu Octavia Tour Trumf v provedení liftback s benzinovým agregátem 1,6 MPI/75 kW činí 269.900,- Kč. Verze s dieselovým motorem 1,9 TDI PD/74 kW je nyní k dispozici za 299.900,- Kč. TDI v Octavii Tour Trumf je tedy nejlevnějším modelem značky Škoda a motorem TDI.

Octavia Tour Trumf v provedení Combi s motorem 1,6 MPI/75 kW začíná od 289.900,- Kč. V případě modelu Octavia Combi Tour Trumf a hospodárného vznětového motoru 1,9 TDI PD/74 kW zaplatí zákazník 319.990,- Kč.

V aktuálním provedení došlo na decentní omlazení 13 let starého modelu - volant nyní Octavia Tour sdílí s ostatními modelovými řadami, vnější zpětná zrcátka pak s Fabiemi a Roomsterem.

Standardem levných Octavií první novodobé generace jsou jen 2 čelní airbagy (i Fabie mají standardně 4), systémy ABS + MSR + MBA (pro 1,9 TDI navíc ASR), tónovaná skla, zadní dělená sedadla, výškově nastavitelné sedadlo řidiče nebo příprava pro rádio (anténa + 4 reproduktory vpředu). Vozy jsou dodávány se sadou na opravu pneumatik (tj. bez rezervního kola, zvedáku kol a klíče na kola). Zpět na donedávna obvyklý rezervový standard se dostanete za příplatek 1200,-Kč.

Relativně chudou výbavu modelů Octavia Tour Trumf je možné rozšířit o akční paket PLUS. Za cenu 10.000,- Kč získá zákazník navíc klimatizaci s mechanickou regulací, centrální zamykání, elektrické ovládání oken vpředu, elektricky nastavitelná vyhřívaná vnější zpětná zrcátka a vnější zpětná zrcátka a kliky v barvě vozu. Prodejci obvykle nabízejí rovnou automobily s takto rozšířenou výbavou a cenami zvýšenými o 10 tisíc Kč.

Příplatek za metalický lak činí 8.900,-Kč, boční airbagy příjdou na 8.900,-Kč, xenonové světlomety na 20.500,-Kč, stabilizační systém na 21.700,-Kč, tempomat na 12.000,-Kč, vyhřívání předních sedadel stojí 5.900,-Kč a rádio Symphony s CD a MP3 přehrávačem 13.500,-Kč.

Škoda Octavia Tour Trumf (srpen 2009)
Motor1,6 MPI1,9 TDI PD
Zdvihový objem [cm3]15951896
válce/ventily4/24/2
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]75/560074/4000
Nejvyšší toč. Moment [Nm/ot/min]148/3800240/1800
Max. rychlost [km/h]190189
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,811,8
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]7,15,1
Cena Trumf [Kč]269.900,-299.900,-

Ondřej Láník
Diskuze (252)
28. 8. 2009 11:20
Re: Tak na detskú sedačku treba dosť miesta ...
No právě, žádný velký technický rozdíly. Všechno se to musí hlavně marketingově prodat aby na to co nevíc zákazníků skočilo. (8 airbagů, víceprvková zadní náprava, pseudo moderní motory atp.)Dělám ve firmě která vyrábí díly mimo jiný automobilky taky pro Škodovku. A zatímco před 10 lety byl hlavním cílem Škodovky vyrobit auto kvalitativně srovnatelný s konkurencí, tak poslední trend Škodovky je zlevňování. Což už ovšem dost dobře nejde, takže se používají levnější materiály s mizernějšíma vlastnostma, který sice na danou aplikaci stačí, ale místo aby vydrželi jako u O1 nebo F1 10-15 let tak se rozpadnou mnohem dřív. Spousta dílů je menších slabších atp. jen aby tolik nestály. Prostě čím novější auto (F2,02, Yetti,Roomster) Tím větší ojebávka. Ono z pohledu Škodovky je to dobře, protože z auta se tím pádem stane spotřební zboží, který už nebude mít zdaleka takovou trvanlivost jako starší auta. A bude potřeba auto častěji měnit. ;-\
Avatar - Chuck Norris
26. 8. 2009 15:53
Re: Veterán Okta1
ježiš neragujte na tyhle ubožáčky... když ještě v době když se tohle auto začalo vyrábět kakali do plenek... teď se naučili psát a maj to na háku. O1 má naprosto solidní jisté a čitelné jízdní vlastnosti, nadprůměrně dobře zpracovaný interiér a spoustu jakýchsi konkurentů z asie či ameriky se z toho interiéru můžou učit jak mají vypadat plasty na podled, dotek, slícování. auto je p otakové době už tak prošťourané že až na běžné závady jako je snad váhu vzduchu u TDI snad nemá žádné běžné závady které by ovlivňovali jeho schopnost dojet (a i se špatnou váhou vzduchu dojedete). Spusta lidí s ní už věřím najela přes milion km a existuje spousta octávek co mají najeto přes 600-700km protože jim nikdo ještě nestihnul stočit tachometr a stále jezdí a nic nenutí majiteůe je vyhazovat. za cenu 270tis je to prostě bomba. jen je škoda že to bude až moc velký social edition... ale za tu cenu už bych se snad nebál koupit nějakou základější výbavu a zbytek si třeba dosestavit doma z tý obrovský kupy dílů a výbavy prodávající se po internetu. O1 tu bude snad už napořád >:D
25. 8. 2009 23:22
Re: Veterán Okta1
si myslíš, že když svůj stupidní názor napíšeš víckrát tak seš o něco lepší???ukaž mi nové auto do 300 tisíc které má takový kufr,výbavu a poměr cena/užitečná hodnota? člověk který si toto auto teď koupí netouží potom ho za 5 let prodat, to že je to auto nudné taky není takový problém-je to spotřební zboží, ne kolotoč!motoricky nezajímavé-časem prověřený benzínový i dieselový agregát s průměrným výkonem i spotřebou-to musí mít 1,6 s 395koněma a spotřebou 3,5l/100km aby byla zajímavá?po 13 letech to auto nemá potřebu zaujímat jízdními výkony ale cenou...a to se momentálně celkem daří.
jo a ještě by mě zajímalo kde máš Oktávu II za 300t?
Nejsem fanoušek koncernu VW ale takové kecy, jaké vypouštíš ty.... :-!
Avatar - iudex
24. 8. 2009 09:43
Re: ááá, kúpili ste auto, to je z bazáru?
Zázrak je, ze to stále jazdí... >:-[]
Avatar - iudex
24. 8. 2009 09:41
Re: Řeč peněz
>:D