Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Octavia 1,4 TSI Drive (90 kW): Lepší výbava za 344.900,-Kč

David Bureš
Diskuze (83)
Škoda Octavia Edition CZ s motorem 1,4 TSI (90 kW) nabízí více výbavy za zvýhodněnou cenu.

Škoda Auto se rozhodla podpořit prodeje modelu Octavia s motorem 1,4 TSI Drive (90 kW) a šestistupňovou manuální převodovkou. Za zvýhodněnou cenu k němu v rámci provedení TSI Drive přidává více výbavy za nižší cenu.

Provedení TSI Drive je k dispozici pro akčně nabízenou Edition CZ pro výbavy Prima a Ambiente, a to jak v provedení liftback, tak kombi. Oproti výchozím variantám je TSI Drive i přes rozsáhlejší výbavu levnější.

Se zážehovým 1,4 TSI Drive o výkonu 90 kW v 5000 min-1 a točivém momentu 200 Nm mezi 1500-4000 min-1 zrychlí Octavia z 0-100 km/h za 9,7 s a jede maximální rychlostí 203 km/h. Kombinovaná spotřeba je přitom 6,3 l/100 km.

Škoda Octavia ve stupni Prima je vybavena čtyřmi airbagy, klimatizací Climatic, centrálním zamykáním, elektricky ovládanými a vyhřívanými zpětnými zrcátky, výškově a podélně nastavitelným volantem, elektrickým stahováním předních oken a výškově nastavitelným sedadlem řidiče.

Paket TSI Drive výbavu rozšiřuje o přední mlhové světlomety, palubní počítač a centrální zamykání s dálkovým ovládáním. Cena takové Octavie je 344.900,- Kč, kombi je o 30 tisíc korun dražší.

Ambiente nabízí to, co Prima rozšířená o paket TSI Drive, avšak přidává ještě další bezpečnostní prvky (ESP + balíček dalších elektronických pomocníků a okenní airbagy), rádio Blues a výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce.

V tomto případě TSI Drive dále nabízí rádio Swing s CD a MP3, loketní opěrku mezi předními sedadly s audiozdířkou, tempomat, čtyřramenný kožený volant a kola z lehké slitiny Deimos.

Takto vybavená Octavia stojí 399.900,- Kč, kombi je opět o 30 tisíc korun dražší.

Ceny ostatních provedení Škody Octavia Edition CZ zůstávají na stejné úrovni jako na počátku letošního roku. Pro vyšší verze výbavy – Elegance, L&K a RS – však motor 1,4 TSI není nabízen.

Škoda Octavia TSI Drive - ceny na českém trhu
KaroserieLiftbackKombi
Motor1,4 TSI1,4 TSI
Převodovka6M6M
Zdvihový objem [cm3]13901390
Válce/ventily4/44/4
Největší výkon [kW/min-1]90/500090/5000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]200/1500-4000200/1500-4000
Max. rychlost [km/h]203202
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,79,8
Komb. spotřeba [l/100 km]6,36,3
Cena Prima [Kč]374.900,-404.900,-
Cena Prima TSI Drive [Kč]344.900,-374.900,-
Cena Ambiente [Kč]439.900,-469.900,-
Cena Ambiente TSI Drive [Kč]399.900,-429.900,-


David Bureš
Diskuze (83)
20. 7. 2011 12:42
Re: Nic moc
Hochu taky sem dřív razil heslo objem ničím nenahradíš a atmosféra je atmosféra, ale podívej se do historie. Např. nejlepší vozy F1 byly v druhý půlce 80 let, byť jen 1500ccm V6 dávali výkon 1200 koní (o 450 víc než ty současný) A co taková skupina B. Právě díky turbem přeplňovaným výkoným motorům se z vozů skupiny B stala kultovní záležitost. Ba ne, turbo je turbo :-)
20. 7. 2011 12:33
Re: Nic moc
Já si teda myslel, že se Mazda poučila z chyb minulosti a s Mazdou 6 už dělá pozink kastle. Jak to tady od tebe čtu hnijou jim i podstatně novější auta. To je fakt katastrofa, divím, se že jim to vůbec někdo kupuje.
Avatar - ryman
19. 7. 2011 23:21
Re: Proc ne?
a to proč? :-O
Avatar - Nerez
19. 7. 2011 21:00
Re: Proc ne?
Za ty prachy bych jednoznačně bral Mitsubishi Lancer Sportsedan 1.6 v limitované edici Style :yes:
19. 7. 2011 13:34
Re: Proc ne?
přesně tak, škodovky se prodávaly vždycky dobře, ikdyž byly drahé...teď když tlačí dolů, tak jim to jen pomůže...mnoho Čechů je pohodlných a líných se podívat po konkurenci, takže když koupě auta, tak škoda :-)