Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia: Víme, kdy dorazí 1.5 TSI a 2.0 TSI/180 kW. Hned tak to nebude

Že dostane Škoda Octavia zcela nový motor 1.5 TSI a nejsilnější verzi dvoulitru TSI, je už známá věc. Nyní se k nám však dostaly informace o dostupnosti na českém trhu.
Zpět na článek
20. 12. 2016 21:21
20. 12. 2016 21:35
21. 12. 2016 02:09
21. 12. 2016 00:04
21. 12. 2016 08:14
21. 12. 2016 12:52
20. 12. 2016 20:01
Limit článků překročen :)
Dnes je limit článků o škodě překročen. Už nestačí jeden článek denně, ale rovnou dva a nejlépe z jednoho článku udělat rovnou 3.
Rozbalit vlákno
11
20. 12. 2016 20:13
Re: Limit článků překročen :)
Ty asi nechápeš princip onlinu. Když jsou zprávy důležité, jdou ven hned. Tohle není časopis nebo noviny, aby se muselo čekat do dalšího týdne. Podívej se na zpravodajské weby. Dneska všude samý útok v Berlíně, na idnesu k tomu snad mají rubriku. Takhle se prostě dělá online. Je zadarmo, nikdo ti ho nenutí, chodíš sem jenom ze svojí vlastní vůle. Pokud tě něco nezajímá, neklikej na to. To není těžké pochopit, ne?
Avatar - iudex
20. 12. 2016 21:07
Re: Limit článků překročen :)
Tvoje argumenty by mali istú logiku, keby sa vzťahovali aj na iné značky ako Škodu (prípadne materský VW). Pri takom Forde, Hyundai či Mazde (dosaď´si, čo chceš) ale takýto postup nevídať, tam sa to spracuje a podá v jednom článku.
Ďalšia vec je informačná hodnota článku. Ak ide o významné správy, ktoré neznesú odklad, OK, nech sa to dá von čo najskôr. Ale naozaj potrebuje bezobsažná správa, že motory, o ktorých sa už x krát písalo, prídu niekedy, ani presne nevieme, kedy, samostatný článok?
A posledná poznámka k obsahu zadarmo: obsah zadarmo nie je, "platím" za to núteným pozeraním otravných vyskakujúcich reklám, na ktoré ani AdBlock nefunguje. Jediný pravdivý je teda iba Tvoj argument, že nás sem nikto nenúti chodiť. To je ale v trhovej ekonomike dosť chabý argument na výhrady zákazníka nespokojného s kvalitou ponúkaných služieb.
Avatar - fOE
21. 12. 2016 07:16
Re: Limit článků překročen :)
Lip bych to nenapsal. :yes:
Avatar - Kolouš
21. 12. 2016 14:04
Re: Limit článků překročen :)
Ano, škodovky je tu habakuk. Ale musím si rýpnout: Tobě se, jako slovensky píšícímu nelíbít to, že na českém webu je přemíra informací o českém produktu tradiční české značky (i když vlastněné VW, pořád to je česká značka), na úkor značek ostatních.
Napadá mne, kolik asi občanů jiné státní příslušnosti než slovenské, brblá na slovenských moto.webech o tom, že je tam přemíra informací o tradičním slovenském výrobci. Myslím si že jich moc nebude. Možná i tím, že nebude ani moc těch tradičních slovenských značek...
Avatar - _Karel_
20. 12. 2016 22:21
Re: Limit článků překročen :)
Už se proboha vzpamatuj! "Když je to důležité, musí to ven"- co muselo ven? Že podle zákulisních informací budou dva známé motory v červnu?
Tohle klidně mohlo být (a mělo) součástí druhého článku o RS.
S takovou tu brzy budou samostatné články o tom, že se změnil obsah nádoby na vodu do ostřikovačů. :no:
Avatar - Hammunasakra
20. 12. 2016 22:50
Re: Limit článků překročen :)
Ty asi nechápeš že chceme kvalitní články a testy aut = ne nekonečnou reklamu na koncern :-|
20. 12. 2016 22:58
Re: Limit článků překročen :)
2 testy a jeden srovnávák týdně jsou málo? Do toho mraky jízdních dojmů...
Avatar - _Karel_
20. 12. 2016 23:12
Re: Limit článků překročen :)
...a do toho mraky článků s nulovou informační hodnotou.
Avatar - Hammunasakra
20. 12. 2016 23:17
Re: Limit článků překročen :)
Dva články za den o jedný Oktě místo jednoho je moc = už to chápeš? ;-)
21. 12. 2016 01:32
Re: Limit článků překročen :)
Přesně tak, nepochopil vůbec nic. Je spousta novinek, o kterých stojí za to psát a nejsou tu, jen škoda a škoda.... mluvit :-) A tohle byla fakt důležitá zpráva, že nějaký motor bude později. Ale mohli si udělat čárku za článek o škodě.
Avatar - Floyd
21. 12. 2016 08:06
Re: Limit článků překročen :)
Ty asi nechápeš víc věcí koukám aneb jak říká klasik: Jsi vůl jak anděl (bacha, potrefená husa se vždycky ozve, jinak pokud tě to zajímá, tak utfg). Copak se dnes online dělá tak, že se donekonečna ždíme informace o jedné značce, jako kdyby ty ostatní neexistovaly, nic nevyvíjely, nedělaly, a tím hltí web bezobsažnými články?! Pokud si toto fakt myslíš, tak jsi ještě větší ubožák než za jakého jsem tě dosud považoval. A protože se tvojí odpovědi určitě nedočkám, na to asi nemáš koule, viz [odkaz] (stále čekám), udělám to za tebe. Ne, opravdu takto se online v současnosti nedělá!! Kdyby totiž tu samou aktivitu (v případě Škody už jde o řitní alpinismus nejvyšší úrovně) vyvíjela redakce směrem k ostatním značkám, dalo by se mluvit o vyváženém zpravodajství, určitě by měla spoustu příznivců a pak ani popel, respektive by zbyl prostor na diskuzi ohledně úrovně článků a nutnosti vyměnit/přijmout korektora. Jenže to redakce nedělá a jedině ty coby její usvědčený zastánce si to nemyslíš nebo nevidíš, anebo nechceš vidět. Btw, pokud bys chtěl toto rozporovat, tak jsi se sám usvědčil.
Avatar - rohYpnol
20. 12. 2016 20:41
Víme, že nic nevíme?
Informace v článku si vlastně protiřečí, vlastně nic nevíme a zdůvodnění žádné... 8-s Tedy až na ten termín domnělého uvedení motorů...
Rozbalit vlákno
0
20. 12. 2016 21:21
ja doufam
ze do civilni oktafky se dostane i podladenej 2.0tsi se 140kW, coz podle me bude idealni motor pro tohle auto
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
20. 12. 2016 21:35
Re: ja doufam
Zdá sa, že tento podladený 2,0TSI s "Millerom" nahrádza doterajší 1,8TSI, keď napriek väčšiemu objemu má o niečo menšiu spotrebu. Takže je vysoko pravdepodobné, že skôr či neskôr si nájde cestu aj do Octavie. Skrátka Škodovky (a asi celý koncern) prejdú na zostavu objemov 1,0-1,5-2,0 l (ako to už robí Ford).
Osobne však nevidím žiadny problém ani v 1,8TSI, spotreba na daný objem a výkon primeraná. Čo sa týka ideálu, benzínový dvojliter je už viac, ako optimum, ktorý pri autách tejto triedy vidím okolo 1,4-1,6 litra, teda buď aktuálny 1,4TSI 110 kW alebo budúci 1,5TSI 110 kW. Ten dvojliter by som videl ako optimum pre Superb.
21. 12. 2016 02:09
Re: ja doufam
Ano, člověk by to normálně čekal. Jediný otazník visel v podobě nejsilnější verze 1,5 TSI, která měla být ve stejném teritoriu (132-136 kW, po přesnějším čísle bych se musel podívat).
21. 12. 2016 00:04
to zase
bude pruser
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Floyd
21. 12. 2016 08:14
Re: to zase
>:D >:D >:D Ty to vždycky tak dokonale zazdíš jednou větou >:D >:D >:D
Avatar - Jenik3
21. 12. 2016 12:52
Re: to zase
1.5 mozna pruser bude, ale dvoulitr by mohl vydrzet stasitice km. Primlouvam se za tu slabsi verzi, okolo 140kW.
Asi me oslnila mazda se svym nefoukanym dvoulitrem.
21. 12. 2016 11:41
1.9 TDI Tour 300,000 Kč
Kde jsou ty časy, kdyb byla O1 1.9 TDI Tour v základní výbavě holobyt dostupná s naprosto nesmrtelným 1.9 TDI do 300,000 Kč ve verzi Tour.

Měl jsem klasickou Ambiente (starší). Najezdila < 600,000 km než se opravdu rozpadla a nevyplatilo se ji opravovat. Tahala při tom přívěs a všechno bylo fajn. Vyměnila se akorát spojka a turbo. Mezitím se koupila "Tourka", ta vydržela dost podobně. Dneska už jsou obě v pánu. Byly to menší auta než O3, na zadních sedačkách si nikdo moc nesedl, vepředu tak akorát. Ale jako firemní kombík na opravdové rozvážení zboží/závozy to bylo nepřekonatelné kombinací spolehlivost + cena + provozní náklady. Ten motor reálně jezdil pod 5l.

Dneska ? Jediná deviza Octavie, kterou jsem výše popsal, je v tahu. Drahé, nespolehlivé, jízdně ve své třídě rozhodně ne nad průměrem za danou cenu. Asi už ale nejsem cílovka. Otázka je, kdo cílovka je !
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barry Lyndon
21. 12. 2016 13:02
Re: 1.9 TDI Tour 300,000 Kč
no jo, 1.9 TDI Euro 3, smrt městského člověka. Velká životnost v tomto případě rozhodně není klad. Ty krumply už tu smrdí 20 let a bohužel ještě dál budou. Už aby se alespoň zavedly i v Česku emisní zóny...
4. 1. 2017 20:59
Re: 1.9 TDI Tour 300,000 Kč
Aby sesne*** ty ekologu a to o cem tu pise kolega uz bylo snad i euro 4
Avatar - O5kar
22. 12. 2016 06:14
Proč krkolomné změny, když se to dobře prodává.
Je třeba koukat do budoucna, aby se měl věrnostní zákazník na co těšit. A ne hned, když něco udělám nového, tak to nacpat do všeho.
Rozbalit vlákno
0