Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia získala další prvenství

Ještě v první polovině devadesátých let dvacátého století byly výrobky z Mladé Boleslavi ve Velké Británii cílem mnoha vtipů. Dnes je to, ale jinak a Škoda Octavia si odváží další palmu vítězství.
Zpět na článek
30. 3. 2007 16:19
neregistrovaný "Seremed"
30. 3. 2007 16:27
neregistrovaný "Odborník"
30. 3. 2007 16:36
neregistrovaný "rychlík"
30. 3. 2007 16:37
neregistrovaný "Fero"
30. 3. 2007 16:42
anonym
6. 4. 2007 21:01
neregistrovaný "odpoveď"
30. 3. 2007 16:54
neregistrovaný "čert"
30. 3. 2007 16:57
anonym
31. 3. 2007 13:36
2. 4. 2007 09:05
neregistrovaný "Rudolf"
7. 4. 2007 10:52
neregistrovaný "maximinus"
30. 3. 2007 17:13
30. 3. 2007 18:32
neregistrovaný "Xaver"
31. 3. 2007 08:20
neregistrovaný "LS"
31. 3. 2007 14:47
neregistrovaný "Johny"
31. 3. 2007 16:21
anonym
2. 4. 2007 10:03
anonym
2. 4. 2007 12:52
neregistrovaný "Bart"
7. 4. 2007 10:41
neregistrovaný "Ferko"
30. 3. 2007 18:14
neregistrovaný "astony"
30. 3. 2007 18:28
neregistrovaný "Xaver"
31. 3. 2007 17:44
neregistrovaný "IT"
2. 4. 2007 13:44
neregistrovaný "Bru"
6. 4. 2007 21:11
neregistrovaný "odpoveď"
30. 3. 2007 18:36
neregistrovaný "antiŠKODA"
30. 3. 2007 18:46
neregistrovaný "pawelno"
30. 3. 2007 19:03
neregistrovaný "erik"
2. 4. 2007 13:49
neregistrovaný "Bru"
30. 3. 2007 18:50
neregistrovaný "fgtzhujikol"
30. 3. 2007 19:36
neregistrovaný "Juran"
30. 3. 2007 19:59
neregistrovaný "Juran"
31. 3. 2007 15:01
neregistrovaný "Johny"
30. 3. 2007 22:26
neregistrovaný "Nerez"
31. 3. 2007 00:21
neregistrovaný "bzony"
31. 3. 2007 01:04
neregistrovaný "Ada"
31. 3. 2007 09:59
neregistrovaný "aliks"
31. 3. 2007 11:26
neregistrovaný "dusio"
31. 3. 2007 17:54
neregistrovaný "Nerez"
31. 3. 2007 11:01
neregistrovaný "Vanity_Voice"
31. 3. 2007 11:05
neregistrovaný "Vanity_Voice"
30. 3. 2007 19:22
neregistrovaný "No"
30. 3. 2007 21:33
neregistrovaný "Vjace"
31. 3. 2007 00:33
anonym
31. 3. 2007 00:34
neregistrovaný "bzony"
31. 3. 2007 09:38
neregistrovaný "Hola"
31. 3. 2007 13:58
neregistrovaný "bzony"
31. 3. 2007 15:06
neregistrovaný "Johny"
31. 3. 2007 18:18
neregistrovaný "IT"
31. 3. 2007 14:54
neregistrovaný "pepa"
31. 3. 2007 15:45
neregistrovaný "Tomm"
31. 3. 2007 18:43
neregistrovaný "Johnx"
2. 4. 2007 13:20
neregistrovaný "Bart"
31. 3. 2007 12:57
neregistrovaný "dv"
31. 3. 2007 15:51
neregistrovaný "Nismo"
31. 3. 2007 15:52
neregistrovaný "Nism0"
31. 3. 2007 15:54
neregistrovaný "Nism0"
1. 4. 2007 19:11
neregistrovaný "Pepa"
30. 3. 2007 20:55
30. 3. 2007 22:17
neregistrovaný "Well"
31. 3. 2007 03:29
neregistrovaný "japonec"
30. 3. 2007 22:21
anonym
30. 3. 2007 22:21
neregistrovaný "pajo"
31. 3. 2007 10:49
neregistrovaný "LS"
31. 3. 2007 14:34
neregistrovaný "náhodný kolejdoucí"
30. 3. 2007 21:28
neregistrovaný "Berny"
31. 3. 2007 05:12
neregistrovaný "jáá"
31. 3. 2007 08:34
neregistrovaný "Coulin"
31. 3. 2007 14:44
neregistrovaný ".."
31. 3. 2007 17:33
neregistrovaný "Scott"
31. 3. 2007 22:36
neregistrovaný "Dave"
2. 4. 2007 08:41
neregistrovaný "Coulin"
7. 4. 2007 15:07
neregistrovaný "Manekýn"
31. 3. 2007 09:10
anonym
31. 3. 2007 09:25
neregistrovaný "Čech"
31. 3. 2007 09:28
neregistrovaný "Čech"
31. 3. 2007 09:54
neregistrovaný "Coulin"
31. 3. 2007 21:01
anonym
1. 4. 2007 19:50
neregistrovaný "Čech2"
2. 4. 2007 10:06
anonym
7. 4. 2007 15:32
neregistrovaný "Manekýn"
7. 4. 2007 21:14
neregistrovaný "Manekýn"
2. 4. 2007 12:00
neregistrovaný "bic"
31. 3. 2007 09:46
neregistrovaný "OZZY"
31. 3. 2007 11:05
neregistrovaný "Džejár"
31. 3. 2007 11:42
neregistrovaný "Čech"
31. 3. 2007 13:39
anonym
31. 3. 2007 18:24
neregistrovaný "IT"
31. 3. 2007 21:04
anonym
31. 3. 2007 23:32
2. 4. 2007 10:08
anonym
31. 3. 2007 21:49
neregistrovaný "Jirka"
31. 3. 2007 23:37
2. 4. 2007 12:04
neregistrovaný "bic"
31. 3. 2007 15:06
anonym
1. 4. 2007 13:29
neregistrovaný "Robo"
1. 4. 2007 20:39
neregistrovaný "skodovkar"
1. 4. 2007 20:14
2. 4. 2007 11:25
anonym
2. 4. 2007 11:47
neregistrovaný "bicak"
2. 4. 2007 15:38
neregistrovaný "Drsoň"
2. 4. 2007 17:23
neregistrovaný "Marson"
3. 4. 2007 00:38
neregistrovaný "The DoKtor"
13. 4. 2007 08:26
neregistrovaný "STEF"
neregistrovaný "Seremed"
30. 3. 2007 16:19
škoděnka
no nazdar...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Odborník"
30. 3. 2007 16:27
Re: škoděnka
Ahoj!
neregistrovaný "rychlík"
30. 3. 2007 16:36
Re: škoděnka
Čau!
neregistrovaný "Fero"
30. 3. 2007 16:37
Re: škoděnka
Čus bus >:D
anonym
30. 3. 2007 16:42
Re: škoděnka
toš vitaj ;-)
neregistrovaný "odpoveď"
6. 4. 2007 21:01
Re: škoděnka
Tak ten med ser ďalej a nediskutuj o tom,čomu nerozumieč,Ty šialený čmeliak
neregistrovaný "čert"
30. 3. 2007 16:54
Gratulace
Je fajn že škoda boduje. Jako čech jsem nadšen že se na ,,český ´´výrobek už nekouká jako na šunt ! Ještě aby i ostatní auto moto výrobci oprášili svou pověst. Tak tatra ,jawa, ČZ, LIAZ HURÁ DO TOHO :-)
Rozbalit vlákno
4
anonym
30. 3. 2007 16:57
Re: Gratulace
Hezký!
31. 3. 2007 13:36
Re: Gratulace
Ak sa dostanú do nemeckých rúk, tak prečo nie? :-) Možno je to smutné, ale je to tak. Časy 1. republiky sú preč a bez VW by Škoda dopadla ako... Tatra, Dacia?
neregistrovaný "Rudolf"
2. 4. 2007 09:05
Re: Gratulace
Vsetko je relativne, aj tento uspech. Ja osobne som fanusikom znacky SKODA, vlastnim svoju 4tu SKODU, z toho 3 boli zakupene ako uplne nove vozy. Pouzite dielce su z 90% zhodne s Golfom V, technologicka uroven, kvalita a mnoho veci ktore robia SKODU skvelou znackou je objektivne z DE, ale aj tak cez to vsetko je SKODA ukazkou fakt moderneho vyrobcu, na ktoreho mozte byt priatelia za Moravou hrdi. SKODE prajem vela krasnych aut ako je Octavia II. ;-)
neregistrovaný "maximinus"
7. 4. 2007 10:52
Re: Gratulace
skoda predala v
UK 38.000 octaviek ale z toho 30.000 brali taxikari normalny anglan skodu nekupi ale ja si aj tak myslim ze skoda je v pohode aj ked si ju urcite nekupim ked sa vratim domof z
UK
30. 3. 2007 17:13
ŠKODA JE RADOST
Tohle je nepochybně velký úspěch. Škoda je respektovanou a v očích konzumentů oblíbenou evropskou automobilkou. Na Škodu buďme hrdí :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Xaver"
30. 3. 2007 18:32
Re: ŠKODA JE RADOST
:yes:
neregistrovaný "LS"
31. 3. 2007 08:20
Re: ŠKODA JE RADOST
Souhlasím :yes:
neregistrovaný "Johny"
31. 3. 2007 14:47
Re: ŠKODA JE RADOST
Ja woll, nebo jak se to píše, aby to bylo správně česky :no: :no: :no:
anonym
31. 3. 2007 16:21
Re: ŠKODA JE RADOST
:yes:
anonym
2. 4. 2007 10:03
Re: ŠKODA JE RADOST
...oblibena mezi duchodci v Nemecku a Anglii...protoze nechteji utracet vic penez a na jejich poklidne presouvani se jim to bohate staci... :no:
neregistrovaný "Bart"
2. 4. 2007 12:52
Re: ŠKODA JE RADOST
A co je na tom spatneho? I tihle duchodci potrebuji jezdit a navic se uz v mladi vyradili, takze nepotrebuji nejakyho draka. Spolecnost starne, tadle cilova skupina se urcite nebude zmensovat, takze jen tak dal :yes:
neregistrovaný "Ferko"
7. 4. 2007 10:41
Re: ŠKODA JE RADOST
Ty si urcite nevidel, aku ma cenu v anglicku, pretoze si tam podla tvojich reci urcite nebol. Tak si to skontroluj a potom rozpravej nieco o duchodcoch
Avatar - Perun
30. 3. 2007 18:07
Ještě jedna soutěž
A tentokrát "O prvenství mezi nejnechutnějšími řidiči" :-) Když jsem včera stál na světlech, krátil jsem si chvíli pozorováním ostatních spolubojovníků za volanty... chyba.. :-O Zrak mi padnul na elegána ve vytahaný mikině ve vedlejším pruhu, který měl snad až po loket zabořenou ruku v nose. Něco tam hledal, pečlivě a dlouho. Nakonec s uspokojením vytáhl něco, díky čemuž jsem se rozhodl, že mu patří doživotní čestné místo mezi humusáky a čuňaty (ti čtyřnozí tvorové mi to snad odpustí). Chvilku to mlel mezi prsty a pak pohodil někam do pečlivě zpracovaného interiéru, někam pod MaxiDot. A hádejte, v čem asi jel? >:-[] Ano, buďme na ně tv(h)rdí ;-)
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "astony"
30. 3. 2007 18:14
Re: Ještě jedna soutěž
wow, dík za info >:D
Avatar - Pekelná Micinka
30. 3. 2007 18:18
Re: Ještě jedna soutěž
Hmm, koukám, že se za volantem skutečně nenudíš. Co je ti po kom, jestli se dloube v nose... ;-\
neregistrovaný "Xaver"
30. 3. 2007 18:28
Re: Ještě jedna soutěž
Vy se snad pane Perune díváte škvírou ve dveřích i na lidi, kteří, s odpuštěním, kadí. To od vás není slušné.
Avatar - Perun
30. 3. 2007 18:58
Re: Ještě jedna soutěž
Ano, pane Xavere, máte pravdu, nejsem slušný. Baví mě sledovat lidi, vykonávající potřebu v autech. Bez odpuštění, to čeká jinde a jindy. Chtěl jsem touhle nechutnou glosou přispět celkovému praktickému významu podobných PíÁr článků nejen na webu. Za image Škody v Británii musela fabrika zaplatit tak ohromnou sumu, že je nabíledni, když využije každou příležitost ;-) Je to ale nicméně velmi dobrá (spíše špičková) práce jedné konkrétní dámy ve službách Škody, než produktu jako takového. Škoda ničím nevyčnívá. Ani v dobrém, ani ve špatném smyslu slova. Je to klasický mainstreamový produkt. S jednou výjimkou a tou je řazení šestistupňových převodovek. Nevím proč, ale lepší jsem nikde nezkusil. Ani macecha z Wolfsburgu nemá lepší. Jinak průměr :-!
neregistrovaný "IT"
31. 3. 2007 17:44
Re: Ještě jedna soutěž
OK,takže je třeba,abys naprosto konkrétně sdělil,kolik a komu Škoda v GB zaplatila za reklamu(asi těm tazatelům) a je třeba podat trestní oznámení.Pokud ne,má tvoje úvaha o podplácení menší hodnotu,než to,co ten klučina vytáhl z nosu >:D
Avatar - Perun
31. 3. 2007 22:33
Re: Ještě jednou, názorněji..
Kdo mluvil o uplácení, člověče >:D :no: Tys tomu dal. Aby se dalo stavět na dlouhodobých základech, tak na to se obálečka a nějaká ta "malá domů" opravdu použít nedá. Ne ne. Je to výsledek dlouhodobé a velmi profesionální kampaně, která s sebou samozřejmě nese jistou míru nadstandardní spolupráce s auto-magazíny, ale jinak je to naprosto čisté. Je to obchod, jako každý jiný a praktiky "na hraně" etiky už je pojem hodně dlouho passé... V současnosti zkouší Škoda dobýt trh ve Francii, ale zatím se to vůbec nedaří. Je to tvrdý oříšek, protože se domácí značky brání pronikání německé konkurence stejně, jako se ty německé brání třem francouzským u nich doma. Pikantní na tom je, že vzato statisticky, jezdí ve Francii více německých vozů na obyvatele, než v Německu těch francouzských. Alespoň tomu tak před třemi roky bylo. V Británii ale Škoda uspěla a to je nesporný fakt. Nikoliv důkaz podplácení a důvod k tvému předjímání ;-)
1. 4. 2007 15:13
Re: Ještě jednou, názorněji..
Nertad to rikam, ale s vami ocividne nebude neco v poradku. Takze vy tvrdite, ze Skoda prinejmensim ovlivnila casopis AutoExpress tak, ze ten zfalsoval anketu? Pokud to nemate nicim podlozene, je to akorat sproste urazeni prosperujici spolecnosti. A jak jinak tedy vysvetlite, ze Octavii chvali nejen v tomto casopise, ale take v Top Gear a dalsich, nejen britskych casopisech? A jak je mozne, ze se nedavno tak dobre umistila jiz predesala verze v ankete spokojenosti s autem? (rovnez v GB, ale poradano jinou firmou)
Avatar - Perun
1. 4. 2007 15:49
Re: Ještě jednou, názorněji..
Chce to Aspirin a teplý čaj s citronem 8-s Vaše závěry jsou jen vaše závěry, nepodsouvejte mi něco, co jsem nenapsal a přestaňte vztekle prskat. Nezpochybňuji úspěch značky v GB. Nezpochybňuji ani vyhodnocení výsledků ankety. Ten červenej praporek se zeleným šípem vždycky zabere :-) Kolik z diskutujících má možnost vědět, jakým způsobem komunikují značky s motoristickými médii? Mnoho ne, soudě dle jejich rekací. Vím, co říkám, když píšu o různých nadstandardních formách spolupráce s médii. Je to obchod, jako každý jiný :-!
neregistrovaný "Bru"
2. 4. 2007 13:44
Re: Ještě jednou, názorněji..
Já například ano, a situace v tomto průmyslu není rozhodně horší než ve farmacii, finančních službách či módě. Média vytvářejí poptávku, podniky produkt. Jak by jste čekal že se budou tyto dvě strany k sobě chovat? Pokud jinak než se v současnosti chovají, jste utopista. Je to obchod jako každý jiný :-!
neregistrovaný "odpoveď"
6. 4. 2007 21:11
Re: Ještě jedna soutěž
Tak ten med ser ďalej a nediskutuj o tom,čomu nerozumieč,Ty šialený čmeliak
neregistrovaný "antiŠKODA"
30. 3. 2007 18:36
japonci
no a kdyby si do anglie někdo dovez japonce a počil to někomu, tak se z toho udělaj. ještě před 2 lety byly škodovky v anglii pro naprostý chudáky a najednou sou nejlepší, peníze sou silná věc a škodovka se snaží opít lidi rohlíkem
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "pawelno"
30. 3. 2007 18:46
Re: japonci
To víš že jo, ty brebto!
neregistrovaný "erik"
30. 3. 2007 19:03
Re: japonci
Nevím, jestli se v autosalonech v Británii rozdávali rohlíky, aby si tamní lide koupili škodovku. Ale mohli by se rozdávat u nás. To by byl Autem roku Roomster a ne Corsa. Asi budu muset jít k prodejci Opla. >:D Jinak souhlasím s názorem Marianka - viz níže
neregistrovaný "Bru"
2. 4. 2007 13:49
Re: japonci
Naopak. Škodovka vsadila v Anglii na nejsilnější zbraň, na kvalitní prodejní síť s kvalitními zaměstnanci. Ti naopak nesmějí opíjet rohlíkem pokud chtějí mít dlouhodobou perspektivu ; a proto jsou jejich zákazníci spokojeni!!! Proto má také v Anglii takové problémy Mercedes, který šel opačnou cestou a teď se mu to vrací. Spokojenost zákazníků není až tak úplně o produktu, ale o jejich očekáváních vytvořených právě lidmi z prodeje a marketingu.
neregistrovaný "fgtzhujikol"
30. 3. 2007 18:50
xcdfgtzhuiop
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) >:D >:D >:D :-! :-! :-! 8-s >:-[] :no: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
30. 3. 2007 18:53
PRAH NEDUVERIVOSTI
Skoda se umistnuje na prednich prickach v magazinech nejvice prave ve Velke Britanii. Anglicane jsou ke Skode jeste porad velice neduverivi. Prumerny vek anglicana uvazujici o koupi Skody prevysuje magickou 50. Mladi lide, i presto ze vedi o kvalite ceskeho vyrobku, se Skode vysmivaji jako pred 15 lety. Jde o socialni postaveni jedince ve skupine, do ktere patri. Zjednodusene receno, slovo "cool" je dulezitejsi nez "common sense". Toto bude ve Velke Britanii trvat jeste aspon generaci. Vysledky v Anglickych casopisech, kde se Skoda umistnuje na prednich mistech jsou vyhodnocovany podle nazoru tech, kteri si ji uz koupili. Velke uspechy Skody ve Velke Britanii se dostavi az i mladi lide prejdou pres domnely PRAH NEDUVERIVOSTI k tomuto vyrobku. Az nejaka, pro tyto lidi "cool" osobnost verejne prosadi, ze i Skoda je "cool", pak uvidime ty opravdove uspechy teto ceske znacky.
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Juran"
30. 3. 2007 19:36
Re: PRAH NEDUVERIVOSTI
České? Dost by mě zajímalo kolik české konstrukce je vlastně na těch autech použito. Vlastní to Němci, konsrujují to Němci a dělají naši a díky levné pracovní síle může distribuce nasadit nižší cenu. Jestli to opravdu dělá nevím, anglické ceny neznám. Je sice fajn, že si Škoda napravuje reputaci, přeci jenom má u nás tradici, ale jinak nechápu co je na ní výjmečného. Mám s ní zkušenosti a stejně jsem se rozhodl pro jinou japonskou značku a nemůžu si ji vynachválit. Škoda je pro mě průměr.
30. 3. 2007 19:42
Re: PRAH NEDUVERIVOSTI
Ja vidim Skodu jako kvalitni znacku s tradici. Preju ji uspechy. Sam bych si ji nekoupil, nema u me hodnotu v porovnani s cenou.
neregistrovaný "Juran"
30. 3. 2007 19:59
Re: PRAH NEDUVERIVOSTI
S tím se dá souhlasit. Byl to jeden z důvodů proč jsem si ji nakonec nekoupil a úspěchy jí přeji taky. Přece zaměstnává dost našich lidí....
neregistrovaný "Johny"
31. 3. 2007 15:01
Re: PRAH NEDUVERIVOSTI
Na to, že jsi ukrajinec, umíš dobře česky :yes: Už jsi tu dlouho?
neregistrovaný "Nerez"
30. 3. 2007 22:26
Re: PRAH NEDUVERIVOSTI
Prumerny vek anglicana uvazujici o koupi Skody prevysuje magickou 50. Mladi lide, i presto ze vedi o kvalite ceskeho vyrobku, se Skode vysmivaji jako pred 15 lety. - BLBOST, KTERÁ NEMÁ NIC SPOLEČNÉHO S REALITOU V ANGLII!
30. 3. 2007 23:29
Re: PRAH NEDUVERIVOSTI
Mozna bys nas chtel poucit o tve realite v Anglii. Osobne jsem v Anglii vetsinu pracovniho tydne, mozna mas jine zkusenosti o ktere by ses mohl podelit.
neregistrovaný "bzony"
31. 3. 2007 00:21
Re: PRAH NEDUVERIVOSTI
Davam za pravdu Mariankovi, i kdyz to vidi az moc skepticky. Ten vekovy prumer zakazniku je opravdu dost vysoky, ale tech 50 let je nejakych prestrelenych. Myslim , ze Skoda dobre vi, proc udelala Roomstera a novou Fabii takovou jakou udelala. Chce prilakat vice mladych (jen, aby zase neutekli ti stari). Co se tyce srovnavacich testu, nepamatuji se kdyby Skoda propadla. Pravidelne bere 1. mista. A co me nejvice dostava je kolik Britu tady vlastni vRS, za jediny den jich tady potkam vic nez u nas za cely tyden mozna i mesic. Jen tak dale. Bravo Skoda :yes:
neregistrovaný "Ada"
31. 3. 2007 01:04
Re: PRAH NEDUVERIVOSTI
Kupovat si RS, kdyz na kazdem patem sloupu je "speed camera" je fakt narez...
neregistrovaný "aliks"
31. 3. 2007 09:59
Re: PRAH NEDUVERIVOSTI
RS je image u piva v hospodě pak všichni probírají kolik to má koní, nic víc bych v tom nehledal. Slabá auta pod 100 koní taky nemám rád, ale jestli mám 120 nebo 180 koní už je jedno...
neregistrovaný "dusio"
31. 3. 2007 11:26
Re: PRAH NEDUVERIVOSTI
Mam stejnou zkusenost. Nejsem fanda Skody ale kdyz jsem v UK, je ze me v debatach o autech obvykle patriot. Reakce je vetsinou takova, ze by si skodovku nekoupili proste proto ze to je Skoda. Ze radsi Renaulta - coz jsem nepochopil...:o) Ze koupili manzelce novou oktavku (2.0TDI) ale ze oni ze by ji nechteli ze jim ta znacka porad pripada jako low-cost. Argumenty typu koncernovy dily, kvalita, slusny motory - pro anglii opravdu pripada v uvahu vicemene jen RS resp. nejsilnejsi turbodiesel (1.6 jsem tam nepotkal), dobry (jiz mineny prevodovky - i kdyz myslim ze fordovskej sestikvalt montovanej do mondei a jaguaru x-type je jeste lepsi), slusny jizdni vlastnosti (nova oktavka, stara byla tragedie) a uzitnost auta prechazeli krcenim ramen a smichem. Aura kolem znacky dela hodne a 120citky a favority (ackoliv s extra spojlerama a litejma kolama:o) jsou porad v zivy pameti...
neregistrovaný "Nerez"
31. 3. 2007 17:54
Re: PRAH NEDUVERIVOSTI
Karta se už nástupem první Fábie začala otáčet. Agličané jsou "jiní", ale nejsou blbí. Dívej se příště pořádně, konkrétně Fabia RS je velmi oblíbená mezi mládými lidmi.
neregistrovaný "Vanity_Voice"
31. 3. 2007 11:01
Re: PRAH NEDUVERIVOSTI
Koukáte na Top Gear co? :))) Ale máte pravdu, když vytáhly Fabii RS, tak většina reakcí byla tipu: "rubbish" , "absolutely rubbish" a "ugly". Škoda bude mít v UK ještě dost co dělat a osobně se Britům moc nedivim, protože nová Fabia (starší model byl vzhledově docela fajn) a Roomster jsou vážně...brrr. Ale aby jsem nebyl tak nespravidlivý...Rover, předtím než přestal existovat, byl taky schopen vyprodukovat dost nehezké vozy, jejichž spolehlivost byla navíc horší než u škodovky.
neregistrovaný "Vanity_Voice"
31. 3. 2007 11:05
Re: PRAH NEDUVERIVOSTI
Aaa pardon, vypadá to, že Rover stále existuje. :-)
neregistrovaný "No"
30. 3. 2007 19:22
Nemáme být na co hrdí...
Nevím, na co mám být hrdý, když z tý Škodovky je českej jen ten znak, jinak čistokrevnej Němec... Takovýhle titulky mě točí... :no:
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Vjace"
30. 3. 2007 21:33
Re: Nemáme být na co hrdí...
Myslis tim ten titulek Skoda Octavia ziskala dalsi prvenstvi? Co te na tom toci? To oceneni? Nebo nechapu tvuj prispevek. V titulku totiz nikde nevidim nic ve smyslu : "jedinecny automobil naprojektovany a vyrobeny pouze zlatymi ceskymi rucickami..."

Takze klidek a nohy v teple...
anonym
31. 3. 2007 00:33
Re: Nemáme být na co hrdí...
A kdo vlastni co? Ford vlastni Aston, Land Rover. VW vlastni Audi ta zas vlastni Lambo... A tak by se dalo pokracovat. A prece jsou britove hrdi na Astona i na Land Rovera jako na vlastni automobilku i kdyz z ni nemaji vubec nic. Jen jse v Britanii vyrabi. A o to tu jde. Kdyz si koupis jakoukoliv Skodovku, je u ni vzdy napsano Vyrobeno v Ceske Republice. A navic je tady vic jak 100 let... Tak me zas toci tvoje prispevky. Vzpomen si vcel jezdil tvuj deda, otec, stryc... v cem jsi delal ridicak a pak rekni, ze Te ze Skodou nic nespojuje
neregistrovaný "bzony"
31. 3. 2007 00:34
Re: Nemáme být na co hrdí...
Zapomnel jsem se podepsat
neregistrovaný "Hola"
31. 3. 2007 09:38
Re: Nemáme být na co hrdí...
Souhlas, jen s jedním dodatkem, Škoda je bez debaty česká automobilka, to kdo ji vlastní není zas tak důležitý. Dá se dokonce říct, že je to ve stoleté historii pouze dočasný stav. Aniž bych chtěl cokoliv přivolávat, za dvacet let může majoritu koupit nějaký Čech, Arab, Rus, můžou se akcie rozprodat po světě (teprve pak by byla automobilka světová haha) a my, Arabové, Rusi se začnou bít v prsa, že mají svou automobilku? Hloupost. Co se to právě vrací do britských rukou? Aston? Pochyboval snad někdy někdo, že je Aston Britská značka?
31. 3. 2007 13:48
Re: Nemáme být na co hrdí...
To ale súvisí s tým, čo tu bolo 40 rokov. A na to asi bude hrdý len málokto. Na jednej strane je teda fajn, že snáď každý vodič u nás jazdil v nejakej škodovke, je dokonca obdivuhodné, že sa vo Východnom bloku vyrábali autá ako MB1000, či Favorit, ale aspoň pre mňa je smutné, že spojenie so Škodou bolo vynucované režimom a že Škoda bola síce špička, ale medzi slepými.
neregistrovaný "bzony"
31. 3. 2007 13:58
Re: Nemáme být na co hrdí...
V podstate mas pravdu, ale to jaky tady byl rezim neni vina Skodovky a v podstate vyrabela to, co ji bylo narizeno. A prave proto tady vznikli 2 tabory lidi. Jedni, co ji milujou a druzi, co na ni budou kydat hnuj, at vyrabi cokoliv :-!
neregistrovaný "Johny"
31. 3. 2007 15:06
Re: Nemáme být na co hrdí...
vzniklY
neregistrovaný "IT"
31. 3. 2007 18:18
Re: Nemáme být na co hrdí...
Jakých 40 let s čím souvisí? :-O Já větší část doby za 32 let ježdění jezdil s dovozovými auty a nebyl to Traboš či Warďas,první Škodu koupil až Feldu,v pohodě to jezdilo,pak zase Ford a Opel,pak Octávka1,která byla v poho jako ty dvě auta před ní,teď zase nemám Škodu ale dvě cizí,seč mezitím dceři koupil Fabii a jezdí to zase bez problémů,tak nevím.Asi mám smůlu na to,že koupím Škodu bez problémů.Teď jsem byl hodinu zkusit Fabii2,osobně bych nechtěl motor 51kW,ale nic dramatického na ní nebylo.Pak hodinu Octávku Scouta.Dost dobré.Chtěli,abych jel na bývalé vojenské cvičiště,kde se za bolševika proháněly tanky a OTčka,a ať jí naložím,co to snese.Bezvadné,že tam je i písek.Sice bych ji jako předváděčku pak nechtěl,max.za 1/2 cenu,to jo...Auto se v terénu dalo lehce ovládat,přes perfektní rolety a totálně rozmlácenou cestu se v pohodě dalo jet 60-70,sice jsme trochu i létali,bezva!Na písku se dobře prubnul pohon 4x4,funkce ESP,lehce to vyjelo i 100% svah,kde podklad byl oraný písek+zemina,neb tam trénuje motokros...Dobré.Nic nevrzalo,otázka je co tlumiče a závěsy...kdyby denně 100 km.Byl to dost extr.terén.Konečně,to auto bude stejně jezdit po silnicích,jako 99,9999 všech SUV apod.aut.Aerodyn.hluk i při 200 na okresce byl hodně přijatelný.Kdo to chce,ten to koupí,mně osobně je to jedno.Takové auto nepotřebuji,ale žádné drama se nekonalo. :-! Za ty prachy,proč ne? :-!
neregistrovaný "pepa"
31. 3. 2007 14:54
Re: Nemáme být na co hrdí...
jen LRover vyrabi anglicti vyvojari, skodovku kompletne vyviji nemci. Kdyby ji tenkrat koupil renault vyrabel by se tu logan. Seat aspon desinuji spanele - mozno proto ma tak maly uspech, design konzervativni skody delaji nemci sami.
neregistrovaný "Tomm"
31. 3. 2007 15:45
Re: Nemáme být na co hrdí...
Co to proboha kecáš??? Zajeď se podívat do Česany ať vidíš kolik čechů tam dělá na vývoji aut a nejen škodovek...
neregistrovaný "Johnx"
31. 3. 2007 18:43
Re: Nemáme být na co hrdí...
Insider? 8-s
neregistrovaný "Bart"
2. 4. 2007 13:20
Re: Nemáme být na co hrdí...
vzdyt ma pravdu, tak proc ten "zniceny" smajlik??
neregistrovaný "dv"
31. 3. 2007 12:57
Re: Nemáme být na co hrdí...
dneska už nemáš skoro nikde žádné tradiční výrobky, všechno je součástí velkých podniků a koncernů. Myslím, že se není nad čím rozčilovat. Ještě chvíli a ŠKODA koupí Volkswagen >:D
neregistrovaný "Nismo"
31. 3. 2007 15:51
Re: Nemáme být na co hrdí...
herm.. nemeckej je podvozek jinak je to cesky ;-) ;-) + motory samozrejme
neregistrovaný "Nism0"
31. 3. 2007 15:52
Re: Nemáme být na co hrdí...
herm.. nemeckej je podvozek jinak je to cesky ;-) ;-) + motory samozrejme :-! :-! jinak přeju Škodě hodne uspech
neregistrovaný "Nism0"
31. 3. 2007 15:54
Re: Nemáme být na co hrdí...
herm.. nemeckej je podvozek a cela podvozková skupina jinak je to cesky ;-) ;-) :-! :-! jinak přeju Škodě hodne uspech
neregistrovaný "Pepa"
1. 4. 2007 19:11
Re: Nemáme být na co hrdí...
viděl jsi někdy ten znak škodovky zezadu?Je na něm napsáno made in italy :-) a to fakt není apríl.Jeden kolega z práce z toho dostal lehký hysterický záchvat.
Avatar - Chuck Norris
30. 3. 2007 20:55
S2000
jak může proboha honda S 2000 tři roky vládnout anketě kde se posuzuje mimo jiné komfort a praktičnost???!!!! :-( :-( :no:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Well"
30. 3. 2007 22:17
Re: S2000
V devíti tisících není komfortnějšího auta a praktičnost poznáš při převážení vysokých předmětů na sedačce spolujezdce >:D .
neregistrovaný "japonec"
31. 3. 2007 03:29
Re: S2000
jedno z hodnoceni je take hodnota za penize a zde se obavam ze S2000 v segmentu do ktereho patri je mile pred konkurenci, boxter, z4 atd. To bylo rozhodnuti proc jsem si ji koupil na misto zminovanych. Souhlasim v 9,500rpm je hluk velmi vysoky, ale to prece patri ke sportovnimu autu! a kazde auto je honodcene dle kategorie do ktere patri.
anonym
30. 3. 2007 22:21
Re: S2000
tak jak tam moze teraz tronit skoda ako spolahlive a neviem este ake auto :-!

s tou S2000kou si presne naznacil vypovednu hodnotu tohto anglickeho prieskumu :yes:
neregistrovaný "pajo"
30. 3. 2007 22:21
Re: S2000
tak jak tam moze teraz tronit skoda ako spolahlive a neviem este ake auto :-!

s tou S2000kou si presne naznacil vypovednu hodnotu tohto anglickeho prieskumu :yes:
neregistrovaný "LS"
31. 3. 2007 10:49
Re: ZKUS POŘÁDNĚ ČÍST
než něco napíšeš. V článku se jasně píše : anketa Driver Power 2007 založená na spokojenosti čtenářů. Takže je zcela pochopitelné (alespoň pro průměrně inteligentní jedince), že v této anketě může 3 roky po sobě vítězit i tak nepraktické auto jako je S2000.
neregistrovaný "náhodný kolejdoucí"
31. 3. 2007 14:34
Re: ZKUS POŘÁDNĚ ČÍST
krásně řečeno :yes:
neregistrovaný "Berny"
30. 3. 2007 21:28
Paráda kluci z Boleslavi se překonali
Doufejme ze to tak vydrzi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jáá"
31. 3. 2007 05:12
naše rodiné stříbro
zlatá česká Škodovka :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Coulin"
31. 3. 2007 08:34
Je s podivem...
Je zajímavé,že koncernová auta se vlastně skládají ze stejných komponentů a podskupin a přesto je Škoda na míle daleko v kvalitě před VW a nemluvě o Seatu... Čím to je? Myslím si že rozhoduje dost finální kompletace. ¨Je to něco jako japonský auto z Jap a z Evropy-tam to dávaj dohromady kvalitně,protože je to otázka cti a tady protože na ně japíci šlapou. Český národ byl vždy malej ,ale šikovnej >:-[] ,od jakživa tu byl střed strojírenství v Evropě-zbrojovky,automobilky,než nás zašlapal veký bratr z východu... Dnes nás trošku méně uzurpuje macecha zze západu... Už jsme hold takový :-! Ale zase nevím kolik českejch ručiček tu Škodovku páchá? jinak Bravo Škoda jen tak dál... :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
6
31. 3. 2007 13:54
Re: Je s podivem...
No Seat je na tom niekde inde ako v minulosti. Aj keď mňa oslovuje len Leon, tak dizajn by som s kvalitou nespájal.
neregistrovaný ".."
31. 3. 2007 14:44
Re: Je s podivem...
skodoka na mile od VW ?? delas si srandu? to dobre ale "levne" auto vybudovali vyvojari z VW a montuje se na pase, kde muze stat kazdy blbec. Navic passat ma vzdy novejsi techniku, proto je i drazsi auto, o touarequ ani nemluvim. Pokud vim tak montuji se i v sarajevu na ukrajine a kvalitativni rozdil zadny neni...

°°Český národ byl vždy malej ,ale šikovnej >:-[] ,od jakživa tu byl střed strojírenství v Evropě-zbrojovky,automobilky,než nás zašlapal veký bratr z východu...
°° spis nez jsme po valce ztratili 3 miliony zidu a nemcu, kteri cele strojirenstvi tahly, tatrovka byla znama jen diky hans ledwinka a jawa byla zakopuna z leipzigu
neregistrovaný "Scott"
31. 3. 2007 17:33
Re: Je s podivem...
Jenze oktavku tezko muze porovnavat s passatem, kterej je o tridu vetsi...
neregistrovaný "Dave"
31. 3. 2007 22:36
Re: Je s podivem...
Touareg se vyrábí (pouze!)v Bratislavě a co se montáže v Sarajevu a na Ukrajině týče jsou to jen kompletní "stavebnice" z Boleslavi.
neregistrovaný "Coulin"
2. 4. 2007 08:41
Re: Je s podivem...
Že bys byl ze sudet,nebo předci. Ty složitá auta VW se dělaji mimo Deutchland-na Slovensku.
neregistrovaný "Manekýn"
7. 4. 2007 15:07
Re: Je s podivem...
Drahý COULIN.Ty asi na niečom frčíš alebo šnupeš moc silný tabak.Ako a odkial si prišiel na to , že tvoja "škodovka" je kvalitnejšia ,respektíve je na míle ďaleko v kvalite od VW a Seatu.Zaujímavé pre mňa je fakt , že poznám dosť ludí,ktorí majú dosť veľa problémov či už s Fabiami alebo s Oktávkami,nehovoriac čo vidím u nás v autoservisoch škody.Takisto názorov automech.Ja mám Leona 2.,predtým obyčajnú Cordobu (6.rokov).Ani raz som nemal žiadnu poruchu,ani raz som nebol v servise niečo opravovať.Až niečo vypotíš,tak sa prv osobne presvedči a kto vie, kde by bola škoda bez toho nekvalitného VW....
anonym
31. 3. 2007 09:10
tt
Ceska jesitnost, stale sa musite hladit po bruchu a dokazovat si aki ste dobri. Kazdy platok ktory co i len trochu spomenie cesky vyrobok je hned v tlaci alebo na webe a prezentuje sa a prezentuje sa. Uplne ma vytocila reportaz je jediny meteorit z mesiaca, ktoreho povodna poloha sa identifikovala je ten CESKY. To ze ho nasli v afrike atd... je nepodstatne. Takyto sovinizmus je mi proti dusi a zda sa mi, ze kazdy rok je toho viac, dennodenne v telke vidim cechov pochvalujuc si cokolvek ceske a pritom nemam pocit ze by bolo nieco extra. Na zaver - skodovku by som si nikdy nekupil.
m.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Čech"
31. 3. 2007 09:25
Re: tt
>:D >:D >:D
No jen se nečerti!!! Češi jsou fak dobří!!! Dokáží nakrknout spousty namyšlených Slováků!!! Jen tak mimochodem, takové národní vnímání máš ve všech zemích, vsadím se, že i u vás...
neregistrovaný "Čech"
31. 3. 2007 09:28
Re: tt
Ty jsi asi zase zamindrákovanej Slovák, kterého štve, že nevychvalujeme tu jejich zemi. No než jste se odtrhli, tak se vám nelíbilo, že je vždycky vidět jenom Praha a na Slovensko se zapomíná a teď se divíš že je to tak i po odtržení >:D >:D >:D
neregistrovaný "Coulin"
31. 3. 2007 09:54
Re: tt
Nevím proč sem taháš svůj vlastní národnostní mindrák. Až se to tu zvrhne,jako před časem v Česko -Slovenskou nebo Slovensko-Českou nacionalistickou přestřelku můžeš si za to sám... :no: :no: :no:
anonym
31. 3. 2007 21:01
Re: tt
jdi do * :no:
neregistrovaný "Čech2"
1. 4. 2007 19:50
Re: tt
nevim co tady machruješ. jenom diky nám Čechům jste tam kde jste. kdyby nebylo nás tak místo psaní blbejch přízpěvků na tenhle web paseš ovce v těch vašich tatrách.
anonym
2. 4. 2007 10:06
Re: tt
blbecku, nedelej cechum ostudu, slovensko neni rozvojova zeme voe
neregistrovaný "Manekýn"
7. 4. 2007 15:32
Re: tt
neregistrovaný "Manekýn"
7. 4. 2007 21:14
Re: tt
Prezmenu trocha politiky.Sledujem občas večerné správy.Tak k tej dokonalosti českého národa.
-my Slováci v Tatrách možno pasieme ovce,ale vy Česi nerešpektujete v tých Tatrách žiadne príkazy a nariadenia a vždy nejaký ten inteligent tu zhebne ( prevažne Čech)
-bez vás by Slovensko,ktoré bolo desiatky rokov vami okupované,bolo určite hospodársky a technicky ďalej (tak isto to bolo pri rozdelovaní republiky)
-slovenská koruna posiluje,zato česká je umelo udržiavaná a zároveň zadlžujete ďalšie a ďalšie generácie.
-o chvíľu nebudete ani chodiť po vašej matičke českej zemy a vaše "zlaté české ručičky",budú makať na a pre iného.
-a čo keď prídu na rad sudety ? Takže klídek bratři... :-( :-( :-(
neregistrovaný "bic"
2. 4. 2007 12:00
Re: tt
a jeee...vazeny a mily..to ze jste nasrany a nemluvi se o vas jako o nas je jen vase vec a vase blbost.holt jsme dobri a vy nam to budete porad zavidet..a je to dobre..tyhle nabubreli slovensky * fakt miluju..holou * by jste nam mohli libat bratia!!... ;-)
neregistrovaný "OZZY"
31. 3. 2007 09:46
Jiné mínění
Konečně po tolika desetiletí Angláni poznali nejlepší auto na světě.
Inu, měl jsem o nich jiné mínění... >:D >:D >:D ačkoliv jestli anketa koresponduje s fotbalem...Euro se taky přemění časem v Kč že?
Jsme to ale elita, my ČEŠI...
>:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Džejár"
31. 3. 2007 11:05
Je to logické...
Pokud existuje výrobek, který je kvalitní a spolehlivý a k tomu se prodává za rozumnou cenu, nevidím jediný důvod, proč by nemohl vyhrát takovou anketu. Je to něco jako fakt, že 1+1=2 (logické a jednoduše odůvodnitelné)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Čech"
31. 3. 2007 11:42
Re: Je to logické...
1+1=2 není jednoduše odůvodnitelné. Je to pouze matematický axiom :-)
Jinak souhlas :yes:
31. 3. 2007 13:24
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
31. 3. 2007 18:08
Re: jo je takova radost z *
Velka pravda!!! :yes: :yes: :yes:
Sak sa staci len pozriet pariklad na taku komedialnu anketu ako Auto Roku 2007, kde Roomster je vraj lepsie auto ako Honda Civic ci Volvo C30!!! Tragedi - No Comment! >:D >:D >:D
anonym
31. 3. 2007 13:39
t
Presne o tom som pisal. Jeden casopis, jeden clanok a hned je z toho hlavna titulka na www.auto.cz. O tomto type sovinizmu som pisal, mozno to suvisi s tym, ze nebola po ruke ina sprava alebo je tam iny dovod.
m.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "IT"
31. 3. 2007 18:24
Re: t
Zato kdyby náhodou uspěl Ceed,tak bude na východě státní svátek jak při vyhrátem hokeji na olympiádě,že?Bože,já zase četl titulků o 100 leté záruce,už se těším... >:D a je mi to těžce u *,jako článek z GB.Ale sere vás to,že jo?Ceeeed bude o 999% lepší,takže,bráško,klídek a už na něj šetři.Já spíš dám akontaci v ceně ceda za auto,neb je to moje volba.O nic nejde. :-! >:D
anonym
31. 3. 2007 21:04
Re: t
:yes: :yes: :yes:
31. 3. 2007 23:32
Re: t
Kdyby kdyby, kdyby naaahodou ... blablabla ... Milujem takychto mohutnych "zapadnarov", ako si ty pepane. Ak si bol niekedy na ozajstnom zapade, tak musis vediet, ze pre nich CR = SR = rovnaky sh*t! Tak sklidni hormon a chod si dat pastiku fole! :no:
Kaslem na nejaku skodu aj aj nejaky ceeed - to len pre tvoje info.
anonym
2. 4. 2007 10:08
Re: t
drz uz hubu s tim cee´dem, nikdo ho nevytahuje, zadnej slovak se s nim tady neohani, jenom ty porad chcijes ty pismena do pisku
neregistrovaný "Jirka"
31. 3. 2007 21:49
Re: t
Jako nevim, proc se rozcilujes!?! Na Auto.sk se zmini o Skode jednou za mesic a pritom je to nejprodavanejsi znacka na Slovensku! Proc asi?? No protoze jsou Slovaci nesnasenlivy a nebudou preci delat reklamu Cechum - to radeji pisou 5x do tydne o Renaultu atd....Je to smutny, ale je to tak!!!
31. 3. 2007 23:37
Re: t
Musis sa inteligenciu v noci urcite odkopavat, ked podla clankov na auto.sk usudis, ze slovaci su neznasanlivy narod - ***. Dnes som napriklad pozeral spravy a bolo tam nieco o nejakej fasistickej demonstracii v tam u vas v tolerantnom cesku. Vcera zase nejaky tolerantni cesi ukradli malemu decku invalidny vozik a nejaki dalsi tvoji tolerantni spoluobcania zozadu prepadi invalidu na voziku. Vrcholom bol prispevok o nastavenej pouzitej injekcnej striekacke na detskej preliezke za ucelom UBLIZIT malym detom!!! Este mi nieco porozpravaj aky su Slovaci neznasanlivy narod - pastikari!
neregistrovaný "bic"
2. 4. 2007 12:04
Re: t
nesmis tolik koukat na pohadky,co ti nasr...ou na Nove(u vas tusim Joy nebo tak nejak)..Kdyz u nas jezdil Loprais s Tatrou Dakar,tak u vas lamali rekordy v ZTS se svym unifikovanym rypadlem(ktery mezi nama stalo pekne za *..o) ;-) Tot asi ta spolehlivost...
anonym
31. 3. 2007 15:06
t
vzniklY :'-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Robo"
1. 4. 2007 13:29
tak vsetko najlepsie!
Tak to skode prajem (zamerne s malym - u mna to nie je este stale auto).......mal som nejake Octavie a uz nikdy nechcem skodu! skoda je brak a straaasne, straaasne predrazeny!!! Skusil som Japonca a zaprisahal som sa, ze do konca zivota budem jazdit len Japoncov!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "skodovkar"
1. 4. 2007 20:39
Re: tak vsetko najlepsie!
Ty seš dobrej vtipálek... Řekni s jakým japoncem jezdíš! Zajímalo by mě totiš, který japonej ve stejný třídě a s porovnatelnou výbavou jako oktavka je levnější než oktavka!!!

Je zajímavé že všichni slováci tady na škodovku píšou jenom kritiku...
Avatar - VDC
1. 4. 2007 20:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
anonym
2. 4. 2007 11:25
BRAVO ŠKODA!
Máme být na co hrdí...škodovky jsou výborná auta, vesměs i pěkná...a lidé za kanálem je mají rádi...skoro jako my :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bicak"
2. 4. 2007 11:47
BRAVO ŠKODA!
vazne?podle prispevku nekterych slovaku me ani neprijde :yes: >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Drsoň"
2. 4. 2007 15:38
Spokojenost čtenářů britského časopisu AutoExpress
No ještě to může být tak, že výsledky této ankety vypovídají něco jen o psychologockém profilu vlastníku automobilu Škoda... >:-[] ... to je jen taková moje pondělní odpolední teorie ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marson"
2. 4. 2007 17:23
Škoda
Škodovce přeju ještě hodně prodaných aut,hlavně Oktávka je super.I když mám Golfa V,nestydím se pochválit i jiné auto,než mám v garáži.Oktávka se mi fakt moc líbí.Horší už je to z Roomsterem a novou Fábií.Nevím sice,jaké mají jízdní vlastnosti,ale vzhledově to je fakt hrůza.Auto Tě musí především chytnout za srdce a nepustit.Čus all.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "The DoKtor"
3. 4. 2007 00:38
Držím palce!!!!!
Paráda, můžem bejt na Škodu hrdí :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "STEF"
13. 4. 2007 08:26
škoda je super
Mam superb 2,5 tdi spokojnosť je veľmi dobra. :-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0