Bude z jedničkové Škody Octavia veterán? Tahle ujela jenom 17.534 km za 20 let!
13
/
107
Prohlédnout znovu
Bude z jedničkové Škody Octavia veterán? Tahle ujela jenom 17.534 km za 20 let!
Bude z jedničkové Škody Octavia veterán? Tahle ujela jenom 17.534 km za 20 let!
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Původní palubní deska se lidem nelíbila a výrobce ji předělal
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Takto hrubá vydržela plastová páka běžnému majiteli asi dva měsíce
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Sedačky z hrubé šedé látky byly typické po LX. Kdybyste na nich jeli v trenkách, odřete si stehna
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
V prvních octaviích bylo vzadu kuriózně málo místa. Autor není žádný obr – měří vcelku průměrných 187 cm.
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
skoc025Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Litinová šestnáctistovka ze sebe vše vydala už v otáčkách, které člověk při jízdě používá běžně. Maximálních 55 kW měla při 4600.
|
acz
Litinová šestnáctistovka ze sebe vše vydala už v otáčkách, které člověk při jízdě používá běžně. Maximálních 55 kW měla při 4600.
|
acz
Litinová šestnáctistovka ze sebe vše vydala už v otáčkách, které člověk při jízdě používá běžně. Maximálních 55 kW měla při 4600.
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Nepomačkané falcování prahů je naprostá vzácnost. Pomačkané napadá rez.
|
acz
Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.
|
acz
Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.
|
acz
Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Kuriozita, která se dnes už nevidí. Původní řešení výfuku se sondou lambda z boku a bez tlumicího spoje nad nápravnicí.
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Šestnáctistovky mívaly systémové problémy na emisích vinou nefunkčních sond lambda, po statisících kilometrů už i volných pístů či spotřeby oleje přes vodítka ventilů. Ta naše měla spaliny čisté jako nové auto.
|
acz
Šestnáctistovky mívaly systémové problémy na emisích vinou nefunkčních sond lambda, po statisících kilometrů už i volných pístů či spotřeby oleje přes vodítka ventilů. Ta naše měla spaliny čisté jako nové auto.
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Šedý lak na brzdových bubnech je má chránit před korozí jen při skladování
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
Škoda Octavia I
|
acz
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků
Nová Dacia Duster živě: Podívejte se, jak vypadá v reálném světě
Nové Cupry Formentor a Leon se blíží. Odhalí nové hybridy i design
Nové plug-in hybridní Audi Q7 a Q8 dojedou dál. Už mají českou cenu
Nejzbytečnější výbava v autech: Tomuhle se vyhněte!
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory