Škoda Auto připravila na letošní jaro velkou kampaň zaměřenou na podporu prodeje nové Fabie. Akce je zaměřena na zákazníky, kteří nemají k dispozici hotovost na nákup vozu a jsou ochotní platit pouze nízké měsíční splátky.
To je síla, to bude v Čechách nových Fábií, len neviem, čo s takým autom. Možno ešte po okresných cestách na pobežky, ale na dlhšiu trasu, s takým motorom, bez klímy a ostatných základných vymožeností, je teraz ísť už asi odvaha. V časoch, keď sme jazdili na Š-100 bolo predsa tých aut o poznanie menej.
Jaký motor a výbavu by sis za 250 tis. představoval?
Po českých silnicích jezdí hromady dosluhujících 10-15tiletých vraků, když aspoň část nahradí nová auta - byť malá a se zákl. výbavou - jen dobře.
A taky těch vašich korejských ceeedů,protože na D1 je mraky billboardů na auto se zárukou 5 let-sice píší 7(pokud by to bylo na celé,budiž,ale ono to holt je 5+2 nebo 150 tis,že jo?),fantastický poměr cena/výbava/kvalitu nikdo netuší a u nás v prodejně jim cedy stojí,nikdo to nechce a škody se vesele prodávají.Uznávám,že hnusné jsou obě,ced míň. Otázečka:proč tak mohutná kampaň,když je to tak skvělé a levné?Nicméně bych neřešil,nebýt čechem(to neřeším ani tak),co bude v česku jezdit a spíš řešil,kolik nových aut se prodá tu či onde na počet obyvatel a tam je snad jasný,která z těch dvou pidi zemiček je na tom o kus dál.Já pro jistotu vzal nefalšovaného japonce a je.Dokonce to i jezdí. :-! Záruka 3 roky bohatě stačí.
Tak , keď to tak dokonale všetko ovládaš, skús si kúpiť ceeda v Čechách. Budeš čakať 2-3 mesiace a budeš rád, keď nejaký týždeň ušetríš. A túto novú Fabiu Ti dovezú aj na druhý deň. A záruka je na 5, ale aj na 7 rokov, závisí to od toho, čo chceš počuť, ako v politike, kto neverí Topolánkovi, verí Paroubkovi.
...zrejme ani tie úžasné predajné čísla, ktorými sa prezentujú a nezabudnú nikdy pochváliť, nie sú tak vysoké, ako očakávania vrchnosti. V prípade prvej Fabie v takomto čase ďaleko po spustení predaja ich bolo v uliciach vídať hodne. Nová Fabia je, aspoň v BA, ešte skôr výnimkou ako pravidlom, o Roomsteri ani nehovorím. Toho ak vidím, tak vo 2 z troch prípadov je to užitkáč bez okien v bielej farbe...
Škoda Auto prodala v únoru 2008 o pětinu aut více než loni. (52 916 ks)
-
Nejvyšší dodávky zákazníkům si udržela Škoda Octavia, celkem bylo prodáno 27 012 vozů (20 954 vozů Škoda Octavia; 6 058 Škoda Octavia Tour). Nárůst prodeje o 9,1 % proti loňskému roku zaznamenala za únor také Škoda Fabia, celkem bylo zákazníkům dodáno 18 701 vozů, a 25,8procentní růst také Škoda Roomster, dodávky činily 5 829 vozů. Modelu Superb bylo zákazníkům v únoru dodáno 1 374 vozů.
-
Nevim jak v SR, ale tady jich jezdí víc než dost.
Jinak z informací na Auto.cz se za cca 3 roky prodalo 600.000 Fabií první generace tzn. +-17.000kusů měsíčně, Průměrné prodeje jsou tedy zatím vyšší než u F1 a to ještě chybí kombi.
Ta prodejní čísla jsou sice zajímavá, ale nyní hrozí Škodě, že až vyjede nová Ibiza a Polo na novém podvozku, který má být mnohem lepší prodejnost nových Fábií klesne. Ta kampaň musí přijít pokud možno co nejrychleji než jí mladší sourozenci přeberou zákazníky. Já osobně bych vyčkal na nový podvozek.
Takovy dotaz, to mas cisla celosvetova, nebo celoevropska? Pac pokud me zrak nesali, v CR za unor prodala Skoda 4511 novych vozu, coz je o 48 nv mene nez v unoru 07. Fabii bylo 2466.
A už je to tady, stará Fabia získala takovou akci po třech -čtyřech letech prodeje, nová se musí podporovat již po půl od uvedení na trh... Když se to vezme, design nestojí za nic, základní výbava o té se snad nedá ani mluvit, motory kulhající tříválce, takže co zbývá? Ten znak na kapotě s emblémem Škoda, ale to je "setsakramentsky" málo... >:D
Mno,s tim designem to stale vyvolava nejruznejsi reakce,ja sem si zvyknul i na Fabii s plechacema bez poklic a ted kdyz vidim nejakou s disky litymi,docela se mi i libi.jinak vybava-Cesi si uz proste zvykli na oznaceni,,hola vetev",takze v tom bude problem(jestli vubec nejakej bude)minimalni.To samy v podstate o motoru.....
rad bych znal alespon jedinou vyhodu
auta na leasing pro normalniho cloveka.
Firma muze leasingove splatky odpisovat!
Kdyz si po ubehnuti leasigove smlouvy
udelame tlustou caru,tak se budeme pekne
divit ,kolik takova skodovecka opravdu
vyjde.
Většina lidí těch 200-300 a nebo i víc neušetří, jednak to trvá dlouho, kolikrát musíš vzít na něco jinýho a když už máš auto který je špatný tak jezdi si s ním ještě 5 let. Prostěmůžeš mít auto prakticky okamžitě.
auto sice mas okamzite,akorat neni
tvoje, ale leasingove spolecnosti a nedej buh,ze se dostanes
do fin.problemu,pak nemas ani auto,
ani sve penize jiz zaplacene!!!! Poradne si prectete smlouvu a hlavne to tistene malym pismem!!!
no, ono každý druh financováni vozu má své pro i proti.
Já, jako soukromá osoba, jsem si například vzal auto na lízing. Z čeho jsem vycházel - měl jsem cca 50 tis volných peněz, nejsem technicky moc zdatný a nemám žádného známeho automechanika, nebo dovozce ojetin. Takže jsem si řekl, že radši to vemu na lízink, ročně najedu cca 15tis., bude to nový vůz, 2 roky záruka, a velká šance, že až do skončení lízinku budu investovat jenom do garanček (a samozřejmě do oprav po vykrádačkách :-( ) K tomu mám pevné sazby pojistek (nebýt toho, už mám po vykrádačce zvýšenou pojistku), ano je tam sice i havarijní, co je dost peněz, ale mám klidnější spánek.
Na druhou stranu samozřejmě vůz není mým majetkem, lízink přeplatím atd.
Mohl jsem si taky koupit nějakou ojetinu - hotovost + zbytek třeba úvěr. Ale tam skoro nikdy nevíte co kupujete. Jak jsem říkal - technik nejsem, známého dovozce nemám, a to bych měl navštívit domácí autobazary? To abych si pro jistotu nechal nějakou rezervu na nějakou boudu u "zaručených 120tis KM" (kterou jsem neměl), žádná garance, horší sazby pojistek atd. Zas vůz je můj, můžu mít taky štěstí a žádné investice nebude potřebovat, ušetřím na havarijní pojistce.
Ať si to každý probere. Teď už je třeba i lízink s 0% navýšením, často je při lízinku zajímavá sleva a pod.
0% není nikdy 0%, oni si to seberou zase někde jinde, akorát to neni tolik na očích, ale také nevidím v leasingu problém. Finanční potíže a následný prodej auta s převodem leasingu na jinou osobu je dnes celkem běžná praxe. Různé slevy, pojištění zdarma a jiné vidím jako plus, navíc to je takříkajíc pod jednou střechou. O vše se leasingovka postará. (Kvalitní leasingovka)
jasně, leasingovka není žádná charita ani ústav sociálního zabezpečení, je to byznys. Takže když dá 0% navýšení, musí vydělat někde jinde. Jinak by negenerovali zisk, a bylo by to pro jejich akcionáře asi dost nepříjemné.
Já to vidím tak, že nový vůz bych si raději opět vzal na leasing, ojetý na úvěr.
A nejlepší by bylo dostat vůz služební! Ale vzhledem k tomu, že každý týden přesedím 40hod u počítače a najezdím služebně až 0Km měsíčně, asi se toho tak brzo nedočkám....
Naprosty souhlas. Jete jsem si predtim vzal na uver, to jsem prodal, uver splatil za ziskany peniz a vzal si nove auto na leasing. Diky akcim atp. za ty dlouhe roky s leasingem preplatim leasingovce 60tkc (po odecteni cenikove ceny auta, nakladu na havarijko a povinne). A vzhledem k memu autu doufam, ze budu take jezdit jen na garancky >:D . Pokud clovek neni hloupy a umi pocitat, tak neni problem si vyzadat splatkovy kalendar, navrh smlouvy atd., vzit si to domu a poradne procist a propocitat, at pak clovek vi, do ceho to vlastne jde. Je fakt, ze 0% navyseni u leasingu neexistuje, kdo poradne procte, propocita, tak to zjisti, nicmene v dnesni dobe uz ty preplatky u vetsiny spolecnosti nejsou tak silene jako byvaly...
Tady taky pozor! Vetsinou pokud clovek bere auto na uver a ten uver je primo na auto (tzv. ucelovy uver), tak je to podobne jako s leasingem a to sic jsi napsany jako vlastnik, ale stejne velky technicak odevzdavas uverovce jako "zastavu". Staci si procist smlouvy a podminky nekterych uveru (napr. CSOB, GE Money apod.) a zjistis to. Navic k uveru mnohdy nedostanes zvyhodnene havarijko a povinne atp., takze zase je to jen o tom, poradne si spocitat, co cloveka vyjde lip. Rekl bych to tak, na starsi auto uver, na nove leasing.