Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Předplacený servis: Účty za údržbu a výměnu dílů již neřešíte

Škoda Auto spustila ve spolupráci se ŠkoFINem novou službu s názvem Předplacený servis. Až na 5 let a 150.000 ujetých kilometrů nebudou zákazníci muset řešit běžný servis.
Zpět na článek
20. 1. 2015 14:27
20. 1. 2015 14:43
20. 1. 2015 16:20
20. 1. 2015 16:29
21. 1. 2015 07:40
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 1. 2015 08:46
21. 1. 2015 21:49
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 1. 2015 16:33
20. 1. 2015 14:46
20. 1. 2015 14:52
20. 1. 2015 15:09
20. 1. 2015 15:17
20. 1. 2015 15:25
20. 1. 2015 15:46
20. 1. 2015 16:31
20. 1. 2015 15:00
21. 1. 2015 01:11
21. 1. 2015 07:50
Avatar - demonicus
20. 1. 2015 14:03
Reaguje na poptávky od zákazníků...
Tak určitě zákazníci chtějí připlatit 50k za to, že nebudou muset platit v servisu... :no:
Spíš reagují na konkurenci KIA, kde je toto již v ceně automobilu. :yes:
Další hloupý fail od Škodovky.
Rozbalit vlákno
12
20. 1. 2015 14:11
Re: Reaguje na poptávky od zákazníků...
Podla mna sa to neda porovnavat. KIA dava "zaruku" t.j. opravi/vymeni diely ktore sa pokazili, ale nepreplati bezny servis a spotrebny material.

U Skody ide o "predplateny servis" t.j. bezne servisne prehliadky a spotrebne diely/naplne (olej, filtre, sviecky, platnicky, atd), ale nepokryje to vymenu dielov ktore sa mozu jednoducho pokazit (ak sa v ramci preventivnej servisnej prehliadny nevymienaju)...
Avatar - strýček BOB
20. 1. 2015 14:18
Re: Reaguje na poptávky od zákazníků...
Asi myslíš tu slavnou akci 777, která je aktem špíš naprostého zoufalství kia. Zastoupení už nevědělo jak nalákat další hejly, tak se to zkusilo tímhle směrem. Co říkají na tuto akci v servisu se zeptej sám, jistě to vítají s nadšením když jim tam bude jezdit na servis kolenovrtač s Kia vozidlem za 360tisíc a běžný sevis vč. náplní a filtrů bude mít sedm let grátis >:D
Avatar - Guttalax
20. 1. 2015 16:28
Re: Reaguje na poptávky od zákazníků...
Kolenovrt si koupí ceed Active za 299 990,- bez rádia a klimatizace. Tím ušetří jeden fitr. :-! 7 let 7 filtrů :yes:
Avatar - zaplosak
20. 1. 2015 17:09
Re: Reaguje na poptávky od zákazníků...
To ale vy neřešte, jsem taky jeden z hejlů a první servisní prohlídka = kafe gratis od technika, toť vše, ani korunu jsem neplatil. Ono by to chtělo asi použít nějaký argument než( slavná akce, zoufalství, hejl), ;-)
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 17:12
Re: Reaguje na poptávky od zákazníků...
:yes:
21. 1. 2015 07:46
Re: Reaguje na poptávky od zákazníků...
Od těchto diskusních ubožáků se nikdy žádný argument nedovíš. Jejich zvratky nemá cenu ani číst. Stačí to jen přejít a myslet si své.

Od roku 2006, kdy přišel první Ceed, tady nečteme od nic jiného... lži a výkřiky do tmy od zoufalců pracujících v Čechystánu pro Škodovku.

Jediní hejlové, které ve svém okolí vnímám jsou ti, kteří jsou (při své snížené rozumové schopnosti oddělit marketingové žvásty od reality) ochotni platit za průměrné plečky z MB nadprůměrné peníze a ještě si přitom připadat jako honorace >:-[]
20. 1. 2015 18:14
Re: Reaguje na poptávky od zákazníků...
Taky jsem ten hejl co naletěl. Uvažoval jsem o O3, ale byla asi o 200k CZK dražší (ve výbavě která se jí snažila přiblížit, protože O3 ji má chudší) a nakonec mám ještě servis zdarma. No jsem to ale vůl. Když se pak projel kolega s O2, tak ji do měsíce prodal a stal se dalším hejlem :-)
20. 1. 2015 18:22
Re: Reaguje na poptávky od zákazníků...
a možná pokus jak zachránit zbytky reputace Škodivky, z hlediska poruchovosti, zákazník ztratí přehled, kolik ho vlastně ten servis stojí
20. 1. 2015 19:04
Re: Reaguje na poptávky od zákazníků...
KIA vám vymění destičky (spotřební materiál) zdarma? Odkdy?
20. 1. 2015 20:31
Re: Reaguje na poptávky od zákazníků...
od tý doby, co si ji koupíš v dostatečně štědré výbavě a tím pádem získáš i nárok na spotřební materiál během servisu.

ona "slavná akce" 777 funguje i v německu, tam se taky nachytalo moc "hejlů" :-)
21. 1. 2015 09:01
Re: Reaguje na poptávky od zákazníků...
No ze smluvních pomínek:

Poskytnutí materiálu, kromě provozních kapalin pro pravidelný
údržbový servis. Zahrnutý materiál: olejový filtr, těsnění zátky
olejové vany, vzduchový filtr, palivový filtr, kabinový filtr,
zapalovací svíčky.

Je jasné, že ty brzdové destičky Vám nedají. Brzdové destičky se nemění v rámci pravidelného servisu ale na základě opotřebení. To co nabízí škodovka je ve vyší variantě na všechno:

Varianta Plus zahrnuje nad rámec úrovně Standard také servisní úkony k zajištění bezproblémové provozuschopnosti vozidla po dobu trvání služby. Jedná se o výměnu dílů podléhajících opotřebení jako jsou brzdové destičky, brzdové kotouče, stěrače, ale také pravidelné čištění a doplnění klimatizace, nebo například kontrolu před STK. Zajištění provozuschopnosti kryje i nahodilé poruchy v rozsahu obdobném ŠKODA Prodloužené záruce. Obě varianty zahrnují v předepsaném rozsahu použití ŠKODA Originálních náhradních dílů a práci nutnou k jejich výměně.
21. 1. 2015 07:49
Re: Reaguje na poptávky od zákazníků...
Nejdřív si zjisti fakta, ty trotle, a potom tady blinkej... 8-s
20. 1. 2015 14:03
Skoda auto - dobrodinec
Automobilka ve své tiskové zprávě uvedla, že například u Octavie 2.0 TDI (110 kW) můžete s produktem Plus (150.000 km) ušetřit na servisu více než pětinu nákladů.

To jako dava Skoda ty penize ze sveho? To jako nam tuto sluzbu nabidla, aby na ni prodelavala? Tak tenhle je snad nejlepsi za cely tyden :yes: >:D
Rozbalit vlákno
13
20. 1. 2015 14:25
Re: Skoda auto - dobrodinec
Co je na tom nepochopitelného ? V podstatě je to množstevní sleva. V opačném případě by polovina zákazníků prchla do neautorizovaných servisů, kde by teda nejspíše ušetřila ještě víc, ale to už je vedlejší... ;-)
20. 1. 2015 14:26
Re: Skoda auto - dobrodinec
To snad nemyslíš vážně.
Avatar - Emel
20. 1. 2015 14:32
Re: Skoda auto - dobrodinec
Předplacený balíček je levnější než platba při každém servisu, to je snad samozřejmé. Protože u Octavie je jedna částka, znamená to zřejmě, že se to víc vyplatí pro servisně náročnější motorizace, proto je asi jako příklad zvolen 2.0TDI.

Jak to má Škoda domluvené s dealery je věc jiná a zákazníka se to asi netýká... stejně jako otázka co se stane pokud olej zdraží na dvojnásobek. Pokud auto ukradnou... no, to už je jiná otázka.

Když ti někdo dá slevu 10% na práci, tak to znamená, že na tom prodělává? :no: Krom slevy navíc získáš lepší plánovatelnost, jistotu.

Osobně mi to bez ohledu na značku přijde jako dobrý nápad... akorát to zřejmě nepočítá s tím, že by někdo zkracoval servisní interval a dával jiný olej.
20. 1. 2015 14:54
Re: Skoda auto - dobrodinec
Takovehle nabidky na slevu jsou usmevne. Skoda to ma dobre spocitano a timto si akorat zakaznika pojisti.
Pokud si prineses vlastni olej, svicky, filtr tak ustris skoro poloviny nakladu (priplatek za preprodani znackovym servisem) na servis. Bez ohledu na znacku si myslim, ze to neni dobry napad pro majitele auta.
Avatar - Emel
20. 1. 2015 15:06
Re: Skoda auto - dobrodinec
Je to dobrý nápad v případě, že to nechceš řešit, máš koupenou záruku na 5 let a těch 5 let se chystáš jezdit do autorizáku. Typicky to tak bude dělat firma, ale umím si to představit i u soukromníka.

Dávat vlastní olej jistě můžeš, na druhou stranu tím zvyšuješ riziko toho, že ti třeba pak automobilka neuzná záruku.
20. 1. 2015 15:18
Re: Skoda auto - dobrodinec
U firmy ano, ale ta si myslim, ze by si mohla sama neco nasmlouvat i bez teto nabidky.
Tim, ze jednou za rok objednam nekde olej a vezmu ho do servisu toho zase extra moc neresim. Spise je to pro ty co tomu nerozumi, mozna tak pro zensky ;-)

Servis ruci za to co tam naleje a vymlouvat se, ze sis prinesl svuj je mimo, pokud tam prineses presne to co tam leje servis ;-) Pokud je olej spatny, nemuze ho tam servis nalit.
20. 1. 2015 15:33
Re: Skoda auto - dobrodinec
Servis v takovém případě ručí tak maximálně za to, že tam naleje správné množství tebou doneseného oleje, záruka na olej jde pak za prodejcem. Těžko můžeš přenést záruku vlastního koupeného oleje na servis, když od servisu nemáš prodejní doklad na ten olej. U servisu pak maximálně můžeš reklamovat, že ho tam nalil málo, nebo ho vyměnil blbě, ale ne pokud olej bude stát za prd, nebo mu něco bude.
20. 1. 2015 15:48
Re: Skoda auto - dobrodinec
Nechci prenaset zaruku za olej, jen rikam ze by tam servis nemel nalit misto LongLifu 5W-30 treba 10W-40, kdyz to vyrobce vozidla nepovoluje. Prijde mi zajimave, ze olej v servise je i o 400% predrazeny a pritom je sudovy(kde je sleva za mnozstvi?).
20. 1. 2015 15:57
Re: Skoda auto - dobrodinec
to je ale už o tom servisu, mezi autorizáky škodovky jsou jen například v rámci Prahy 4 tak velké rozdíly, že je třeba i vybírat mezi nimi.

Třeba já mám olej do roomstera, byť mám slevu jako firma z oboru levnější jen o 250 kč na těch cca 4 l. Ale kdybych šel do druhého, tak už mám rozdíl taky o 800 na čtyřech l.
Avatar - Guttalax
20. 1. 2015 16:00
Re: Skoda auto - dobrodinec
A no máš pravdu na oleji, fitru a eko likvidaci se servis dobře hojí. :yes:
20. 1. 2015 15:46
Re: Skoda auto - dobrodinec
Nasmlouvat si to můžeš i jako jednotlivec. Ale někoho to třeba ani nenapadne.

Servis nebude posílat tvůj olej na rozbor. Maximálně může zkontrolovat specifikaci a odmítnout otevřený kontejner. A pro mne je třeba podstatnější, jestli výměnu provedou pořádně.
20. 1. 2015 16:00
Re: Skoda auto - dobrodinec
Tak pro me taky, proto si prenesu svuj a nemusim resit jestli mi nekdo naredil stary novym ;-)
20. 1. 2015 16:03
Re: Skoda auto - dobrodinec
to můžou stejně, když budou chtít. Toho tvýho si vedle nalije půlku a dolije Ti to tím tvým, Tobě pak dá Tvojí prázdnou flašku a nic nepoznáš...pokud jim u toho nestojíš za zadkem.
20. 1. 2015 14:27
Ceník
U Octávie máte stejné ceny pro oba programy, hádám, že to bude překlep...
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Honza Mička
20. 1. 2015 14:34
Re: Ceník
Dobrý den,

díky za upozornění, už jsem to opravil :-)
Avatar - PepaJ
20. 1. 2015 14:43
Re: Ceník
Co ta cena za Citigo..proc je drazsi oproti Rapidu,Roomsteru a Fabce
???

Jinak jsem tedy rad ze vlastnim vuz japonsky..jelikoz moje servisni naklady za 9 let a 15Otkm jsou dosud ve vysi 43.500 Kc :)

Samozrejme do toho nepocitam obutí...
Avatar - Guttalax
20. 1. 2015 16:20
Re: Ceník
Mám novou Corolu a tam to vychází dle ceníku takto:15tis. -3250,- 30 tis,-4700,- 45 tis.-3400,-. Svíčky mění až při 90tis. Nebo 6let. Tam je už cena 7 400,- :yes:
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 16:29
Re: Ceník
Možná se pletu, ale pokud je na autě malej nájezd (tvůj případ), není dobrý měnit olej po roce?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 1. 2015 07:40
Re: Ceník
Znamy s Passatom bol na prehliadke po roku - maly najazd, olej mu nemenili, pretoze sa vraj meni az po xx km. Prisiel po druhom roku - stale nemal tych xx km. A znovu bez vymeny oleja.

No a potom sa motor zadrel. A vo VAG servise sa mu vysmiali, ze sa nestara o auto. A tak sa s nimi sudi.

Ide o zodpovednost vyrobcu a pristup k zakaznikovi. Ked mu das nerealne sumy najazdu na jednu napln, znes burku.
Avatar - miromen
21. 1. 2015 08:46
Re: Ceník
Chybi ti tam znělka...

[odkaz]
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 1. 2015 21:49
Re: Ceník
Nechyba. My story is stranger than fiction :-)
Avatar - simply never
20. 1. 2015 15:08
Re: Ceník
Je naozaj pravda, že konkurencia ponúka takýto balíček iba v rámci operativneho lizingu? Na Slovensku by takeho tvrdenie bolo hrube zavadzanie, ako to je v Čechách?
20. 1. 2015 16:33
Re: Ceník
Český trh moc nesleduji, ale pravda by to být neměla.
Avatar - simply never
21. 1. 2015 18:42
Re: Ceník
Jasne ze to nie je pravda. A to uz 2x za mesiac.
Avatar - poterienko
20. 1. 2015 14:46
1/5?
Takže ušetřím až jednu pětinu tím, že zaplatím dopředu. Když budu jezdit do neautorizovaného servisu (ovšem kvalitního), tak ušetřím polovinu. Hezké počty tohle...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - PepaJ
20. 1. 2015 14:52
Re: 1/5?
A kdyz toho vetsinu udelas doma sam..tak urcite usetris 2/3ceny a jeste bude mit jistotu jako ja, ze je to opravdu vymeno :-)

Ale rozumim tomu , ze pro nektere zakazniky a hlavne firmy by to mohlo byt zajimave.

Pro Skodu jiste take,ptoze pri koupi vozu dostane dalsi vetsi sumu penez.
20. 1. 2015 15:09
Re: 1/5?
To usetris si myslim vice, rekl bych tak 80%. Zalezi jen kolik si autorizak prirazi na oleji ;-)
20. 1. 2015 15:17
Re: 1/5?
Ono je to zajimave obecne pro kazdeho, tohle je paket, ktery se da napriklad rozpocitat do mesicnich splatek, takze nemusis v konkretnim mesici "skudlit" prachy na garancku, nebo pretahovat intervaly, protoze ti zrovna z Providentu nedaj ani korunu navic a do vyplaty daleko. Pro dalsiho kupujiciho to zase muze zvysit hodnotu vozu - jednak tim, ze pokud auto koupi jeste s platnym balickem, ma serviss taky uz predplacen a jedna tim, ze ma jistotu, ze auto bylo servisovano v autorizovanem servise s originalnimi dily a ne nekde v boude na predmesti z toho, co vyteklo a vypadlo z ostatnich aut.
20. 1. 2015 15:25
Re: 1/5?
No nevim, ale pokud musis mesic co mesic skudlit na garancku, pripadne ti nepujci nejaka lichvarska nebankovni firma, tak asi tezko nekde pod polstarem najdes 20tis a to nemluvim o cene noveho auta.
20. 1. 2015 15:46
Re: 1/5?
To byla nadsazka, tedy presny opak tveho nicku, ktery je vyjimecne vystizny.
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 16:31
Re: 1/5?
Přesně tak. A navíc výhoda ježdění do aut.servisu- v případě problému slušná šance na kulanci. U tsi jako když najdeš.
20. 1. 2015 15:00
Chyba?
Program Standard obsahuje všechny dosud zmíněné úkony a přidává výměnu brzdových destiček a kotoučů, čištění a doplnění klimatizace, nebo kontrolu vozu před STK.

Nema tam byt misto Standard spis to Plus?
Rozbalit vlákno
0
20. 1. 2015 15:31
Do diskuzí nepřispívám.Dnes udělám vyjímku.Vlastnil jsem Oct
;-)
Rozbalit vlákno
12
20. 1. 2015 22:42
Re: Do diskuzí nepřispívám.Dnes udělám vyjímku.Vlastnil jsem
tak to je ovšem strašný. Do novýho auta nacpat za 5 let 70 tisíc za servis mi přijde dost. 8-s
21. 1. 2015 07:42
Re: Do diskuzí nepřispívám.Dnes udělám vyjímku.Vlastnil jsem
Za to si nekdo koupi v podstate zanovni karu, ktera ma najeto jen par km s dedkem za volantem, a jinak to ten dedek jen lestil v garazi, vid? >:D

Ale jinak se to da hezky napocitat: pet let = cca 5 garancek po cca 6000,- = 30 000,-.

Za co dal tech dalsich 40 klacku, je mi zahadou - pokud do tech servisnich ukonu nepocital nejake opravy po zarucni dobe (BTW.: Zaruku mas na nove auto standartne 2 roky, pokud ho kupujes jako fyzicka osoba, pokud ho kupujes jako osoba pravnicka "na firmu", tak je treba zaruku specifikovat ve smlouve a pokud toto nemas, tak zadnou zaruku nemas a kazdy pripad zavady je prezkouman samostatne).
Avatar - _Karel_
21. 1. 2015 07:52
Re: Do diskuzí nepřispívám.Dnes udělám vyjímku.Vlastnil jsem
Spotřebák? Brzdy....
21. 1. 2015 08:37
Re: Do diskuzí nepřispívám.Dnes udělám vyjímku.Vlastnil jsem
Na Oktávku? Za 70000?? To není Mercedes aby desky s kotoučema stály 20-30000.
Avatar - _Karel_
21. 1. 2015 08:53
Re: Do diskuzí nepřispívám.Dnes udělám vyjímku.Vlastnil jsem
Něco z těch 70-ti byly servisní prohlídky, něco nějakej spotřebák, nejen brzdy,co třeba podvozek. Kdyby chlapec popsal, co platil, bylo by o čem se bavit.
21. 1. 2015 14:24
Re: Do diskuzí nepřispívám.Dnes udělám vyjímku.Vlastnil jsem
Co chceš na Oktávce na 150 000 měnit na podvozku? Kotouče počítám za tu dobu jedny max dvoje a destičky řekněme troje. To jsou ale investice v řádu pár tisíc a ne 70.
Avatar - _Karel_
21. 1. 2015 16:26
Re: Do diskuzí nepřispívám.Dnes udělám vyjímku.Vlastnil jsem
Kdyby to byly 2x komplet značkový brzdy, tak to není zrovna pár tisíc. Vzhledem k nevelkýmu nájezdu je možný dost ježdní po městě, dovedu si pak představit třeba nějaký ramena atd. A nemluv pořád o 70tis., když v tom je x servisních prohlídek. Orientačně bych tedy bral těch 40. Což není málo, ale v autorizáku se utratit dají.
22. 1. 2015 11:02
Re: Do diskuzí nepřispívám.Dnes udělám vyjímku.Vlastnil jsem
No já nevím. Já dával za komplet nový brzdy na Oktávku předek zadek s ATE kotoučema a Ferodo deskama 7000. A shoblovat za 150000 dvoje kotouče mi přijde celkem dost. Já za 100000 měnil jednou koutouče a desky a to si myslím, že nebrzdím málo. Ramena by si za 150000 km měnil tak možná na nějakým chatrným francouzským pekáči. Oktávka má podvozek bytelnej. Prostě mi to nehraje. Mohl by se Tomáš rozepsat o těch nákladech ať tady nespekulujeme.
27. 1. 2015 20:05
Re: Do diskuzí nepřispívám.Dnes udělám vyjímku.Vlastnil jsem
Na garančkách dejme tomu 25tis, jednou brzdy i zadní cca. 10tis, spojka se setrvákem 20tis a za 15 třeba nové tlumiče. Započítat k tomu 2 sady a 2 sady pneu a má to za 100tKč. :'-(
21. 1. 2015 08:36
Re: Do diskuzí nepřispívám.Dnes udělám vyjímku.Vlastnil jsem
No za 7 pětek bych to s tou zánovní károu moc neviděl ty rejpale. 30 klacků bych ještě pochopil i když garančka za 6K mi přijde teda dost, ale 70?? To si nemusím kupovat nový auto. Takový náklady na servis za 5 let provozu bude mít kdejaká stará hoblina, která bude výrazně levnější. Já myslel, že když si někdo koupí nový auto tak kvůli tomu aby mu fungovalo a nemusel do něj cpát horentní sumy. A ne si pořídit novýho drahýho žrouta peněz.
21. 1. 2015 11:05
Re: Do diskuzí nepřispívám.Dnes udělám vyjímku.Vlastnil jsem
Vzdyt to je to, o cem pisu - neverim, ze jen garancky a spotrebak pri nich pouzity, vysly na 70k. Psal jsem, ze muj odhad je cca 30k (ano, i to je dost, ale je to Scout = olej do Haldexu, nebo co ja vim co vsechno je tam navic proti normalni zakladni predokolce s manualem), zbylych 40k nevim za co dal.
Ja jsem mel nova auta vicekrat a ani jedno me na servisu za dobu zivotnosti nestalo pres 30k a za tu dobu a ty KM by me to same stalo jakekoliv auto, jete, nebo nove, to je fuk.
21. 1. 2015 14:28
Re: Do diskuzí nepřispívám.Dnes udělám vyjímku.Vlastnil jsem
No souhlasím s tebou. Ta cifra je zvláštní. Docela bych taky ocenil kdyby těch 70k rozepsal. Napadá mě jestli v tom nebyla nějaká drahá oprava, která měla jít na záruku, ale Škodovka ho s tím poslala do háje, tak to cáloval sám.
20. 1. 2015 15:45
ať počítám, jak počítám...
...tak třeba pro mě by to nemělo smysl.

Pokud si vezmu, že mám najeto 45 tis. km a tedy do těch 60 mě čeká prohlídka, tak když se podívám na faktury z autorizáku tak prohlídky stály:

15 tis km 2397
30 tis. km 4300
45 tis km 3640
...a 60 tis. počítám, že bude stát taky ty 4300, tak mi to na těch 60 hází úsporu 1650 Kč když jim to zaplatím dopředu oproti těm 12990 kč...
tak nevím, jestli by se mi vyplatilo jim to platit kvůli šestnácti stovkám.
Rozbalit vlákno
4
20. 1. 2015 16:00
Re: ať počítám, jak počítám...
Přesně to jsem si taky říkal. Já na Rapidu dělal jen jeden servis někdy v 25t km a stálo to asi 3.500 Kč. Teoreticky by do těch 60.000 km byla jen jedna další prohlídka (dle intervalu QI6) a pochybuju že by vyšla na víc než 8.500 Kč, tedy tolik aby tahle nabídka dávala smysl. A to se bavíme o programu Standard, v kterém skoro nic není. A pochybuju, že v tom bude možnost využívat častější servis, tj. za zkrácené intervaly.
20. 1. 2015 16:06
Re: ať počítám, jak počítám...
Intervaly na to nemají vliv. Já právě mám 15 tis. intervaly. Ty máš stejný motor 1,2 TSI 63 kw jako já, takže podle mého nebudeš platit nic navíc. Prakticky Ti to vyjde stejně, protože já stejně v těch meziintervalech jen vyměňuju olej. V 60 budou dělat navíc svíčky, takže u Tebe to může být maximálně o trochu dražší za jiný olej, takže podle mě to bude stát maximálně tak kolem 5-6 tis v Tvém případě.
Avatar - Guttalax
20. 1. 2015 16:31
Re: ať počítám, jak počítám...
První garančka je jen na oleji a fitru.Samo,že se udělá taková vizuální kontrola ,max se sundají kola a vyfouká se maras z brzd.Je možné,aby ti tyto služby provedl i neautorizovaný servis?Potvrdil provedení a zapsal do elektronické knížky? :-!
20. 1. 2015 22:44
Re: ať počítám, jak počítám...
to záleží na tom, jak moc je to neautorizovaný servis. Vím, že škodovka dělala školení jak zapisovat do elektronické servisní knížky i pro neautorizáky, protože jsem na to dostal taky pozvánku, ale jelikož já dělám jen pneu, tak jsem tam nešel. Takže možný to určitě je, ale záležet bude, jakou ten servis má se škodovkou smlouvu o spolupráci.
Avatar - Ja Prvni 123
20. 1. 2015 16:41
Servis Citigo drazsi než Superb.
Jedna z "výhod" oslavovanych "moderních malých motoru".
:-p
Rozbalit vlákno
12
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 16:51
Re: Servis Citigo drazsi než Superb.
Tyhle cifry u citiga jsou i na stránkách škody. Byl jsem si jistej, že tu mají špatně. Nepochopitelné.
20. 1. 2015 17:42
Re: Servis Citigo drazsi než Superb.
Nebude to tím, že Citigo narozdíl od ostatních Škodovek nemá prodloužený servisní interval výměny oleje?
20. 1. 2015 20:10
Re: Servis Citigo drazsi než Superb.
JJ CITIGO má interval 15000 km. To znamená olej 2x častěji než ostatní modely. Je proto logické, že zde bude cena dražší (neboť největší část nákladů na pravidlený servis pokrývá výměna oleje a filtrů)
Avatar - S8
20. 1. 2015 22:26
Re: Servis Citigo drazsi než Superb.
CitiGo má hlavně servisní interval 1 rok, na rozdíl od ostatních, kde jsou to 2 roky...
20. 1. 2015 22:46
Re: Servis Citigo drazsi než Superb.
to je hovadina co píšeš.

Jak píšu o vlákno výš. Já mám na 1,2 TSI 63 kw interval 15 tis km nebo 1 rok a vychází mi to u roomstera prakticky šul nul. u toho citiga to tedy bude v něčem jiném.
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 22:57
Re: Servis Citigo drazsi než Superb.
Nehledě na to, že olejová náplň 1,0mpi by mohla být menší než u Supa, a servis supa přece musí být zákonitě složitější, víc kontrolovaných věcí atd.
20. 1. 2015 23:13
Re: Servis Citigo drazsi než Superb.
já myslím, že se tam leje do toho 1,0 mpi tak maximálně 2,5 l oleje. víc ne, vzhledem k tomu, že já ve čtyřválci 1,2 TSi mám asi 3,5, tak počítám, že u toho tříválce to bude ještě méně.
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 23:27
Re: Servis Citigo drazsi než Superb.
A v supovi bude skoro 2x tolik, což vymaže poloviční interval. Pro mě pořád nepochopitelné, aby servis 1,0mpi stál to co sup.
20. 1. 2015 23:52
Re: Servis Citigo drazsi než Superb.
já si totiž myslím, že to bude v tom, že to auto má úplně stejný servis jako Seat Mii a VW UP. Tohle jsem totiž zažil už za blahých dob, když jsem měl Fiata Ulysse, který se vyráběl s Citroenem C8 a Peugeotem 806, všechny tyto auta měli stejně drahý servis naprosto nemlich stejný bez rozdílu.

A já si myslím, že pro to,to citigo je tak drahé na servis, protože servis na VW je automaticky dražší a na Seata o malinko taky, tak aby si lidé nevybírali auto podle nákladu servisu u tohoto modelu
Avatar - Ronault.
20. 1. 2015 20:40
Re: Servis Citigo drazsi než Superb.
Mě to příjde celkově poměrně drahé. Na Megana (dovolím si tvrdit, že je to srovnatelné auto s Octavii) stál ten service pack 19 900 Kč na 5let/100t km, což je skoro polovina ceny u Octavie.... A to tady zastánci Škodovky vždy tvrdí (kupodivu i v této době), že si je kupují proto, že jsou na ně levnější díly a servis...
21. 1. 2015 07:27
Re: Servis Citigo drazsi než Superb.
Jen doplním, že Megane má interval 20 tis.km, takže v onom packu na 100tis.km má uživatel 5 prohlídek, kdežto Octava/Superb při intervalu 30 tis. má prohlídky jenom 3. A to se vyplatí... škodovce....
21. 1. 2015 08:09
Re: Servis Citigo drazsi než Superb.
Myslim, ze to jsou 4 vs 3, ale holt je Megane levnejsi a Skoda drazsi, to je zivot :-)
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2015 21:24
Kde nic není, ani čert nebere
jenže automobilky chtějí růst, tak jak to zbastlit? Opět další výmysl ekonoma - dnes získané peníze mají větší hodnotu než v budoucnu. Navíc si Škoda nabere potřebné ovwečky, které jí nebudou servisovat vozy po garážích...

Ze strany Škody další výdrb na zákazníka, ale proč ne.

Ze strany zákazníka ale čiré bláznosvství. Stejně jako operativní leasing pro fyzické osoby... Ale zkrátka moderní doba je moderní doba.

Jen by mě zajímalo, jestli Škoda bude natolik solidní, že když mě v půlce předplacené záruky potká totálka, tak mi zbylou část vrátí... Myslím ale že nikoliv, jak jednou peníze seberou, ohledy na nikoho neberou... ;-) :-!
Rozbalit vlákno
10
Avatar - _Karel_
20. 1. 2015 21:56
Re: Kde nic není, ani čert nebere
No, já považuju za vcelku rozumný chodit v záruce do autorizáku. Jestli bych si objednal toto- nevím, ale jako nějakej podraz mi to nepřijde. Chceš- zaplať a ušetři, nechceš- nech být. Nikdo tě nenutí.
21. 1. 2015 11:19
Re: Kde nic není, ani čert nebere
"..nechceš- nech být. Nikdo tě nenutí. .." . Kdyz to udela KIA se 777 zarukou zapocitanou v cene, tak to je podraz. Kdyz to udela SKODA s 30 klacky na prkno k cene auta, tak to je fajn. ;-)
Avatar - _Karel_
21. 1. 2015 12:15
Re: Kde nic není, ani čert nebere
Nechce se mi věřit, že bys byl tak hloupej, a nepoznal rozdíl mezi prodlouženou zárukou a servisem zdarma.
Jinak já u Kie akci 777 beru jako bezva věc, nevím, proč podraz? Aniž bych studoval podmínky, dát 7-mi letou záruku na auto, který je všeobecně za super cenu(Ceed) - co chtít víc?
22. 1. 2015 07:59
Re: Kde nic není, ani čert nebere
".. hloupej, a nepoznal rozdíl mezi prodlouženou zárukou a servisem zdarma.."
To neni o mne - moje penezka ten rozdil nepozna. Ja KIA 777 jako podraz nevnimam, ale vetsina H/K bijcu si v tom libuje to napadat. BTW, kdyz to po mne prectes pozorneji, muj komentar je nakloneny KIA a vubec ne k poslednimu vykriku zoufalstvi od skoda auto. :-O
Avatar - Emel
21. 1. 2015 06:27
Re: Kde nic není, ani čert nebere
To přece musíš vědět sám jestli chceš servisovat auto po garážích... a pokud jo, no tak si nepředplatíš autorizák.
21. 1. 2015 08:07
Re: Kde nic není, ani čert nebere
Jasne, neco ti nabidnou a ty si to muzes vzit, nebo nemusis = jasny podraz a vydrb!

Jesteze mame posla pravdy, ktery nam toto odhali a otevre nase oci, zaslepene potrefenym holubem...

Vazena redakce - nejde nejak naprogramovat nejaky skript, ktery by tu povolil zverejneni jen tech komentu, ktere nejsou absolutne dementni?
21. 1. 2015 10:18
Re: Kde nic není, ani čert nebere
stačí, když sem přestanete psát a skript nebude potřeba :-!
21. 1. 2015 11:11
Re: Kde nic není, ani čert nebere
Od tebe to sedi...
Avatar - rohYpnol
21. 1. 2015 22:40
Re: Kde nic není, ani čert nebere
Výdrb je v tom, že Škoda se tváří, že na tom zákazník vydělá. Přitom pravda je přesně na druhé straně - vydělá na tom především Škoda.
21. 1. 2015 11:15
Re: Kde nic není, ani čert nebere
"..., tak jak to zbastlit? Opět další výmysl ekonoma - dnes získané peníze mají větší hodnotu než v budoucnu..."
Skvely postreh! :yes:
Ja bych to dotahl jeste o jeden krucek....kasino nemuze prakticky prodelat (statisticky ano s velmi malou hodnotou), at uz v kostkach, pokeru ci rulete. SKODA AUTO to ma spocitane. Planovana obsolescence s deflaci ruku v ruce a po peti letech ma zakaznik hromadu srotu.
21. 1. 2015 01:11
To jsou rakety
U MB předplacenný servis na 120 000km nebo 6let činil 3% z ceny vozu tj. od 20 000Kč
a za tuto "navoňenou bídu" z Boleslavi je to tada pořádná raketa.
Rozbalit vlákno
0
21. 1. 2015 07:50
Trapáci z MB
Za cenu těch ošizených pleček by měli mít servis komplet zdarma :-!
Rozbalit vlákno
0
21. 1. 2015 19:01
To se nevyplatí
Jsem to teď počítal podle faktur a za 5 let a 100tkm jsem zaplatil vždy v autorizovaném servisu Škoda 12718,-. Takže 16.490,- za základní program je moc. Program PLUS za 30tKč je úplně mimo, brzdy jsem měnil až teď ve 103tkm, ale ještě by vydrželi originály za 3600,-, 14tis Kč by vydělali >:D
Rozbalit vlákno
0
21. 1. 2015 19:25
Můj názor obecně:
Jako firemní vozdla máme škodovky. Už jich bylo cca 30. Všechny možný typy. Auta posíláme do světa v cca 300000Km . Pravdou je, že za ty leta nás ani jedno auto nezradilo. Nicméně posledních pár let sleduju zhoršující se kvalitou i životnost. Začalo to roomstrem a teď i oktávky. Takže do světa jdou už ve 200000km. Donedávna jsem zarytě tvrdil, že neautorizovaný servis je nekvalitní servis. Popravdě bych si za to teď naliskal. Přestal jsem auta do autorizovanýho dávat. Ne kvůli ceně, ale kvůli kvalitě prací. Chci aby zaměstnanci jezdili v bezpečných a dobře udržovaných autech. Bohužel takové kvality jsem se v autorizovaném servisu nedočkal. Jmenovat nebudu. Ale ze zkušeností : Šmelení s díly, místo nového jen repas, když chci vadný díl vidět tak nelze, vynechané rozvody, neměněný olej. brzdové destičky bez kontroly atd atd. Po stížnosti a fotodokumentaci zaslané do škodovky bylo vyjádření, že je vše ok a že věří servisu. Takto odpoví zákazníkovi po dvaceti letech a 30 autech. Platit za servis dopředu - u škodovky nikdy. Servis(ten co znám já) to udělá tak, že když už díl prohlédne tak ho vrátí a napíše vyměněno. Když od nich odcházel mechanik tak jsem zjistil, že běžná praxe byla auto odvýst na dvůr, nechat vyčistit interiér a umýt v myčce a toť vše. na servisu už se něco vymyslí a napočítá. Teď jezdím do neautorizovaného servisu a jsem spokojenej. Vadný díl apod dostanu v krabici a přístup je úplně jinde. Podobný zkušenosti mám u kamionů, kde chcou platit roční servisní poplatek jako takovou zálohu až se bude něco měnit. Zlodějina první třídy. Zjistil jsem, že aby tu cenu co sem tam za rok nasypal, stáhli, mění ceny běžných dílů o desítky procent a dávají navíc položky, který nelze kontrolovat. Mega business. Vozy škoda mám rád, ale pachuť servisu a celkově nastavení cen nových aut mě dohnaly k tomu, že nový firemní auta už jsou jiné značky s mnohem lepšími podmínkami. ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - _Karel_
21. 1. 2015 20:15
Re: Můj názor obecně:
To je děs. Myslím, že už s ohledem na budoucí "oběti" by stálo za to zveřejňovat konkrétní autosalony.
23. 1. 2015 00:23
Koncernová negramotnost
Peugeot dává na 308 a 308 SW bezplatný servis na 3léta oproti "šmudlám" z Wolksburgu.
Rozbalit vlákno
0