Škoda: Prodej základní verze Citigo Active zahájen

Škoda: Prodej základní verze Citigo Active zahájen

 

Momentálně nejdostupnější škodovka stojí 179.900,-Kč.

Citigo začalo svou obchodní dráhu už loni v listopadu. V té době však byly k dispozici pouze dva vyšší stupně výbavy Ambition a Elegance. Od nynějška lze zakoupit taky prozatím základní výbavu Active. Cena Citigo tak reálně začíná na 179.900,-Kč. Ještě později by se do výroby a do ceníku měl dostat definitivní základ s přívlastkem Easy.

Pětidveřová verze se na trh dostane v průběhu prvního pololetí příštího roku.

„Citigo má za sebou působivý start v segmentu minivozů. Do konce roku 2011 jsme evidovali téměř 1.400 závazných objednávek a v obdobném tempu bychom chtěli pokračovat i v letošním roce,“ komentuje dosavadní působení nejmenší Škody Petr Pečenka, vedoucí regionu Česká republika automobilky Škoda.

Active - nízkonákladový skoro-základ

První cena 44kW Citigo začíná nyní na 179.900,-Kč, silnější 55kW provedení je o 10 tisíc dražší. Active přijede k zákazníkům na 14palcových kolech s pneumatikami 165/70 R14, standardem budou čelní airbagy pro řidiče a spolujezdce a kombinované boční airbagy Head-Thorax, poskytující obdobnou ochranu jako boční a hlavové airbagy současně.

Zvláštností prvních dvou výbav (Easy, Active) budou černé vnější kliky dveří a kryty vnějších zpětných zrcátek (tzn. nelakované v barvě vozu). Dalším "poznávacím znakem" bude specifický přístrojový štít s jediným kruhovým ukazatelem, tedy půjde o verzi bez otáčkoměru.

Paket Active Plus za 5.000,- Kč rozšíří výbavu mimo jiné o výškově nastavitelné sedadlo řidiče, centrální zamykání s dálkovým ovládáním či elektrické ovládání předních oken.

ESP přijde na 6.000,- Kč, za další 4.000,- Kč pak zákazník získá aktivní brzdový asistent "City Safe Drive", jenž dokáže při rychlostech nepřevyšujících 30 km/h samočinně zabrzdit a tím zabránit kolizi.

Ambition - racionální minimum

Za 194.900,-Kč dostanete model s motorem 1,0 l (44 kW) a výbavou Ambition. Ta obsahuje standardně navíc proti Active stabilizační systém, centrální zamykání s dálkovým ovládáním a safesystémem, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, nebo elektrické ovládání oken.

Za rádio s CD a MP3 přehrávačem zaplatíte 4.500,-Kč.

Paket Ambition Plus za 5.000,-Kč obsahuje palubní počítač a klimatizaci s pachovým filtrem.

Elegance - komfort, který nestojí jmění

Výbava Elegance se bude prodávat se základním motorem 1,0 l (44 kW) za 209.900,-Kč. Ceny jsou tedy vyšší o 15.000,-Kč, výbava ale obsahuje navíc proti Ambition mj. klimatizaci, kola z lehké slitiny "Apus" 5J x 14", pneumatiky 175/65 R14, přední mlhovky, rádio s CD a MP3 přehrávačem, palubní počítač, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka.

Paket Elegance Plus za 5.000,-Kč obsahuje malý kožený paket (3ramenný kožený volant) a signalizaci vzdálenosti při parkování vzadu.

Perličkou je přítomnost děleného zadního sedadla ve standardu až nejvyšší verze a dále pojmenování designu interiéru verze Elegance názvem Nano.

Příplatková výbava

Bez příplatku dostanete Citigo v červené a bílé barvě. Za žlutou se připlácí 5.400,-Kč, za metalízu dáte 9.000,-Kč.

Příjemné jsou ceny bezpečnostního systému City Safe Drive. Pro vozy s ESP (výbavy Ambition, Elegance) za něj zaplatíte jen 4.000,-Kč, pro vozy s jednoduchými výbavami (Easy, Active) bez ESP bude stát 10.000,-Kč.

Připlácí se bohužel i za praktickou deaktivaci airbagu spolujezdce, a to 1.000,-Kč. Tempomat stojí 6.000,-Kč (Elegance) nebo 8.000,-Kč (Ambition, včetně palubního počítače), signalizace vzdálenosti při parkování vzadu je v obou případech za 6.000,-Kč. Vyhřívání předních sedadel stojí vždy 4.500,-Kč.

Standardní lepicí sadu budete moci vyměnit za rezervní neplnohodnotné ocelové kolo za 1.100,-Kč.

Pro výbavu Elegance budou k dodání 15palcová kola z lehkých slitin "Auriga" s pneumatikami 185/55 R15 za 3.000,-Kč.

Příprava pro navigační systém "Move&Fun" stojí 600,-Kč, předběžná cena samotné navigace je asi 6.000,- Kč.

Škoda Citigo - Ceny na českém trhu (listopad 2011)
Motor1,0 44 kW1,0 55 kW
Převodovka5M5M
Zdvihový objem [cm3]999999
Válce/ventily3/43/4
Největší výkon [kW/min-1]44/5000-600055/6200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]95/3000-430095/3000-4300
Max. rychlost [km/h]160171
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,413,2
Komb. spotřeba [l/100 km]4,54,7
Pohotovostní hmotnost [kg]854854
Active [Kč]179.900,-189.900,-
Ambition [Kč]194.900,-204.900,-
Elegance [Kč]209.900,-219.900,-

Škoda Citigo: První jízdní dojmy

Škoda Citigo: Technika, design, interiér

Škoda Citigo proti všem: Konkurence ve třídě mini


Škoda Citigo - Oficiální fotografie (10/2011)
 

Škoda Citigo (9/2011)
 

Srovnání Škoda Citigo vs. VW Up!
 

Škoda Citigo - První jízdní dojmy (31.10.2011)
 
Spolupracujeme s TipCars.com
Česko jedná o výměně přístavů v Hamburku, může k ní dojít do pěti let Česko jedná o výměně přístavů v Hamburku, může k ní dojít do pěti let

Česká republika by během tří až pěti let mohla vyměnit…

Stát by mohl hradit náklady na EET, malí podnikatelé jednali s Babišem Stát by mohl hradit náklady na EET, malí podnikatelé jednali s Babišem

Nejmenší obchody s jedním pokladním místem by mohly…

Rytíři na Bouzov nemají nárok, odvolací soud potvrdil zamítnutí žaloby Rytíři na Bouzov nemají nárok, odvolací soud potvrdil zamítnutí žaloby

Olomoucký krajský soud dnes v odvolacím řízení potvrdil…

ČEZ prodává podíl v maďarské MOL, z transakce čeká miliardové výnosy ČEZ prodává podíl v maďarské MOL, z transakce čeká miliardové výnosy

Energetická skupina ČEZ spustila prodej svého podílu 7,5…

 
 

Přidat názorDiskuse: Škoda: Prodej základní verze Citigo Active zahájen







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a…

Hyundai si patentovalo motor s nestejným objemem spalovacích komor Hyundai si patentovalo motor s nestejným objemem spalovacích komor

Korejská automobilka si nechala na evropském patentovém…

 




Škoda Citigo RS je taková kapesní raketa. Dočká se někdy výroby? Škoda Citigo RS je taková kapesní raketa. Dočká se někdy výroby?

Když může Škoda Auto chystat sportovní derivát…

Takto vypadá Škoda Citigo po faceliftu. Velké změny ani tříválec 1.0 TSI nečekejte Takto vypadá Škoda Citigo po faceliftu. Velké změny ani tříválec 1.0 TSI nečekejte

Po více než pěti letech na trhu se nejmenší Škoda dočkala…

 



 
Ojeté Volvo S80 II (124, 144): Základ v mondeu nevadí

Ojeté Volvo S80 II (124, 144): Základ v mondeu nevadí

Dnes 08:00

S80 je největším volvem od roku 1998. Tehdy šlo o revoluci, neboť příchod modelu ukončil jednu éru značky. Namísto klasické koncepce dostal vůz pohon předních kol. Druhá generace trend té první vydání rozvíjí, navíc je výrazně spolehlivější.




Blesk.cz

V Libni se srazilo auto s tramvají: Hasiči vystříhávali zaklíněného řidiče

V Libni se srazilo auto s tramvají: Hasiči…

Hasiči zasahují u dopravní nehody v ulici Zenklova, kde se střetl osobní automobil s tramvají. Podle tiskového…

Lubomír Kostelka slaví 90! Nikdy jsem nenašel tu pravou, svěřil se herec

Lubomír Kostelka slaví 90! Nikdy jsem nenašel tu…

Na konci března oslaví 90. narozeniny, ale příliš to na něm vidět není. Lubomír Kostelka nad pivečkem…

 

iSport.cz

Legendy Sparty a Slavie o Radovi: Změna byla nutná, ale rozhodne forma hráčů

Legendy Sparty a Slavie o Radovi: Změna byla nutná,…

Dvakrát působil ve Slavii, teď Petra Radu čeká derby v roli kouče Sparty. Legendy obou pražských celků si myslí,…

Fanoušci Komety o cenách lístků: Prasárna, mluví to o inteligenci vedení

Fanoušci Komety o cenách lístků: Prasárna, mluví to…

Vzbudilo to horkou krev už před startem samotného semifinále Generali play off hokejové extraligy. Fanoušky…

 

Reflex.cz

Tlachání českého premiéra na evropském summitu aneb Sobotko, ty podněte jeden!

Tlachání českého premiéra na evropském summitu aneb…

Předseda české sociální demokracie a premiér Sobotka se koncem minulého týdne pravděpodobně dostal na římském…

Ostrov svobody, nebo rudý teror? Vyšla výborná kniha o nejednoznačné historii moderní Kuby

Ostrov svobody, nebo rudý teror? Vyšla výborná kniha…

Kuba a její porevoluční vývoj jsou buď milovány, nebo zatracovány, nic mezi tím. Zatímco socialistické…