Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Rapid 1,2 TSI: Jak jezdí?

Nejprve jsme vyzkoušeli Rapid s motorem 1,6 TDI. České rodiny ale bude víc zajímat nejslabší benzinový čtyřválec 1,2 TSI o výkonu 63 kW.
Zpět na článek
17. 7. 2012 14:04
2. 7. 2012 08:14
2. 7. 2012 09:13
2. 7. 2012 09:23
2. 7. 2012 09:48
2. 7. 2012 09:59
2. 7. 2012 23:15
3. 7. 2012 08:33
2. 7. 2012 10:02
2. 7. 2012 16:24
2. 7. 2012 16:25
2. 7. 2012 16:26
2. 7. 2012 16:27
3. 7. 2012 12:44
3. 7. 2012 12:43
2. 7. 2012 10:47
2. 7. 2012 10:53
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 7. 2012 11:06
2. 7. 2012 11:15
2. 7. 2012 11:24
2. 7. 2012 11:41
2. 7. 2012 12:11
2. 7. 2012 11:33
2. 7. 2012 16:54
2. 7. 2012 11:20
2. 7. 2012 13:36
2. 7. 2012 11:26
2. 7. 2012 11:37
2. 7. 2012 12:00
2. 7. 2012 12:09
2. 7. 2012 12:32
2. 7. 2012 12:56
2. 7. 2012 14:11
2. 7. 2012 13:30
2. 7. 2012 19:52
3. 7. 2012 10:03
3. 7. 2012 13:28
2. 7. 2012 16:56
2. 7. 2012 14:31
2. 7. 2012 14:57
2. 7. 2012 20:30
3. 7. 2012 08:53
2. 7. 2012 19:08
2. 7. 2012 20:00
2. 7. 2012 21:06
17. 7. 2012 14:20
2. 7. 2012 23:08
3. 7. 2012 11:39
3. 7. 2012 12:40
17. 7. 2012 14:35
3. 7. 2012 11:01
17. 7. 2012 14:21
11. 8. 2012 15:25
Avatar - 3_diamanty
2. 7. 2012 08:02
otazne bude
aky bude cenovy rozdiel medzi 63kw TSI a 77kw TSI - silnejsia verzia ma aj 6st prevodovku a podstatne vacsiu rezervu vykonu takze na taketo auto je to idealna volba, 63kw verzia je ako zaklad dostatocna ale pri plnom nalozeni aspon 4 osobami a batozinou bude pri ceste na dovolenku a jazde po dialniciach 77kw verzia so 6st prevodovkou jasnou a vlastne jedinou volbou ;-) co je skoda....a kedze ja TSI nemusim pre mna niet ziadnej volby.....za tie peniaze rozhodne ceed 1.4 ktory ma tiez dostatocny vykon a nenosim kubik vzduchu za kolesami a pri parkovani nemusim saskovat a auto mam bez kompromisov ktore nemusi setrit tu a tam na blbostiach.
Rozbalit vlákno
8
2. 7. 2012 08:16
Re: otazne bude
Myslíš, že atmo 1,4 nebude mít s plnou zátěží problém? Mnooo...
Avatar - Ronault.
2. 7. 2012 23:08
Re: otazne bude
Ten kdo řídil, tak ví, že ta 1,4 má s Ceedem hodně práce už když je prázdná :no: 8-s
2. 7. 2012 10:26
Re: otazne bude
Či-li tebe vlastně ani nezajimá kolik bude stát protože jsi tu sám sobě obhájil že je ceed lepší >:D
Avatar - kari.laz
2. 7. 2012 11:24
Re: otazne bude
Tady máš jen pro zajímavost výtažek z testu FFIII 1,0EB.

"Vzhledem k tomu, že točivý moment vrcholí hodnotou 170 Nm už v 1500 min-1 a nepoklesne až do 4500 min-1, působí motor v běžných jízdních situacích subjektivně daleko silnějším dojmem než atmosférické šestnástistovky, jako je třeba ta v našem dlouhodobě testovaném Hyundai i30 1,6 GDI."

To jen k tomu tvému neustálému nářku a zatracování turbomotorů.
2. 7. 2012 15:20
Re: otazne bude
jestli umis cist... pisou SUBJEKTIVNE ..... takze vis jak....
Avatar - kari.laz
2. 7. 2012 15:31
Re: otazne bude
Už samotná skutečnost, že porovnávají tříválec 1,0 s čtyřválcem 1,6 a zde dokonce s vrcholným pro i30/ceed. A to, že subjektivně se jim zdá tříválec 1,0 lepší je už jen třešnička na dortu.
2. 7. 2012 16:16
Re: otazne bude
O tom že v běžných řidičských podmínkách bude ten fordí tříhrnek lepší by pochyboval snad jen trouba. Jsem sice zastáncem atmosfér, ale v tomto porovnání nejvyšší výkon 99kW při 6300 ot/min a 164Nm při 4850 nemůže obstát. Jen málo řidiču výtáčí motor až někde k 5000 ot/min nedej bože až k omezovači... podobný styl jízdy praktikuju jen když mě to popadne ale jinak 3500 ot/min a řadim nahoru (podle podmínek).
17. 7. 2012 14:04
Re: otazne bude
nevis o co prichazis... zalezi tez, co je to za motor ktery vytacis. Pokud je to nejake VTIcko, tak tam to je vysoce navykova zalezitost.
Avatar - autista
2. 7. 2012 08:11
Zajímavé detaily
1. Pohled z předu ze zadu, je fakt zvláštní, auto je úzké a od skla nahoru je jako by naroubená FABIA.
2. Zajímavý detail na držák pásu (opravdu někdo takovou blbost chce)??? k čemu je to dobré?
3. Stropní madlo - jistě bude za příplatek, běžně ho nečekejte
4. Ten věšáček na sloupku, ten bude tak mastný, že je lepší si tam dát z IKEA.
5. Proč dělá ŠKODA tak dlouhou tyč na držení kapoty??? To mohli ušetřit a dát kratší, jak to má více automobilek.
6. Výdechy klimatizace by se mohli naučit dávat konečně i s možností s nížit výkon. Tady to přitroublé směrování vzduchu je nedostatečné pro komfort.
7. Ovládání světel mi taky nepřijde dokonalé, ale koncern to miluje.
8. USB a AUX je hnusné už napohled, asi dovoz z Číny.
9. Redakce použila nejmenší cestovní kufr na trhu za účelem oblbnutí některých nepozorných, co si budou myslet, kolik tam není místa.
10. doporučuji nekupovat vzduch v kufru, ale v kabině!!! :-!
Rozbalit vlákno
47
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Zajímavé detaily
Za tím cestovním kufrem konspiraci nehledejte - je to rozměr pro cestování letadlem.
Avatar - Emel
2. 7. 2012 08:59
Re: Zajímavé detaily
Podprahově se snažíte čtenářům vnutit představu, že Rapida budou kupovat zbohatlíci co si lítaj i letadlem? Teda fuj...
2. 7. 2012 09:42
Re: Zajímavé detaily
Doprava letadlem je po Evropě většinou výrazně levnější než povrchová doprava. To jen tak pro informaci.
Avatar - autista
2. 7. 2012 09:05
Re: Zajímavé detaily
jo, aha to je příruční zavazadlo do letadla, tak to potom ano :yes:
Avatar - Johnny Midgey
2. 7. 2012 08:57
Re: Zajímavé detaily
V první řadě nechápu, proč se někdo obtěžoval fotit madlo nad okýnkem nebo stojan na pití mezi předníma sedačkama. Jó, kdyby to byla nějaká novinka, nebo třeba něco designově úchvatnýho, ale dyť to vypadá jak deset let starej Escort. Stejně tak klimatizace (jak výdechy tak i ovládání) se od první Fabie de facto nezměnily. Už (dávno) mi tyhle oslavný články lezou krkem, jako kdyby na světě bylo jenom jedno levný a zoufale zastaralý auto.
Avatar - autista
2. 7. 2012 09:10
Re: Zajímavé detaily
díky, na ten držák pití jsem zapomněl, ten je taky festovní. Věřím, že minimálně aspoň toto bude hitem, když se nechytí držák spony pásu na zadních sedadlech za bratru slušných 277 Kč včetně DPH, tak jak to ŠKODA umí nacenit
2. 7. 2012 09:22
Re: Zajímavé detaily
>:D zní to hnusně, ale máte pravdu
Avatar - autista
2. 7. 2012 09:27
Re: Zajímavé detaily
Jednou jsem chtěl totiž zjistit co nabízí Octavia k motoru 1,8 a zjistil jsem, že než si to nakonfiguruji, tak umřu. To co jinde je standardem, tak jsem tady musel přidávat a to a tamto se neslučovalo a pořád jsem přemýšlel, co tam teda už mám a nemám. Na to jsem neměl nervy, tak jsem šel ke konkurenci. Ale dal jsem ŠKODě šanci. Navíc připlácet za zadní stěrač i v nejvyšší výbavě mě fakt nebaví. Jestli nebude mít RAPID v základu aspoň přípravu na repro a 2x reproduktory, tak si to můžou nechat na výrobní lince. >:-[]
Avatar - miromen
2. 7. 2012 09:37
Re: Zajímavé detaily
Dnešni přispěvky to je jedna perla vedle druhe ale tento konkretně to je megaperla. >:-[]
Avatar - autista
2. 7. 2012 09:42
Re: Zajímavé detaily
děkuji, dal jsem si záležet! >:D
2. 7. 2012 09:44
Re: Zajímavé detaily
Vypadá to tak :-)
2. 7. 2012 10:01
Re: Zajímavé detaily
Souhlasím... Tady asi nebude autismus jediným postižením >:D
Avatar - autista
2. 7. 2012 10:04
Re: Zajímavé detaily
ono totiž je to tak, že nerozumíš mému nicku, Xawiere :-)
2. 7. 2012 10:40
Re: Zajímavé detaily
>:D >:D >:D
2. 7. 2012 09:48
Re: Zajímavé detaily
No máš pravdu. Lidi si myslí, jakou nemají doma super káru za lidový peníz (toto obzvlášť platí u octavie, bo tolik bl*ů, co v octavii nepotkáš v jiném autě), ve skutečnosti ale mají předražené podprůměrné holátko...Jel jsem v octavii do Maďarska a už nikdy více prosím
Avatar - autista
2. 7. 2012 09:52
Re: Zajímavé detaily
znám i normální lidi v Octavii, ale o to více mě mrzí, že ji mají a tolik na ni nedají dopustit, i když pořád jezdí do servisu, který je dražší a častější než u mě :-)
2. 7. 2012 09:55
Re: Zajímavé detaily
Samozřejmě, jsou i normální řidiči octavie, jinak blbce potkáš převážně ve starších ročnících bmw a nebo také bohužel v alfě romeo. Chápu, že má klučina na čele napsáno "cuore sportivo", ale brát kruhový objezd v protisměru je docela síla. Ale škodovky jsou opravdu zmetci, znám pár lidí, co vlastní octavii a velice nadávají. Jinak je mi tento vůz zcela ukradený
Avatar - autista
2. 7. 2012 09:59
Re: Zajímavé detaily
mně je VW celé ukradené, a škoda, že se neudává i objem kabiny v l, ono totiž měřit auto od nejužšího místa a nejširšího nic nevypovídá. např. Golf má úzkou kabinu, ale blatníky vyhnané do kraje, aby narostl v šírce, no a, že ve vnitř je málo místa na hlavu a ramena? protože většina fandů řekne, vždyť papírově, atd. kecy jinak kdo to strhne přes plnou majitel SUPERB, OCTAVIE, FABIE, většinou. :yes:
Avatar - miromen
2. 7. 2012 10:03
Re: Zajímavé detaily
Koukam že dělat ze sebe debi.la je zřejmě nějaka uchylka.
Avatar - autista
2. 7. 2012 10:05
Re: Zajímavé detaily
jo, tak to se dá léčit, ale nevím, kde, zkus se na to zeptat, zda tě to zajímá, nebo zkus google :-!
Avatar - miromen
2. 7. 2012 10:19
Re: Zajímavé detaily
Koukam i dětske praktiky ti nejsou cizy.
2. 7. 2012 10:19
Re: Zajímavé detaily
No, právě jsi ho udělal sám ze sebe
2. 7. 2012 10:02
Re: Zajímavé detaily
Ty jim prostě jen závidíš lepší auto,přiznej si to a uleví se ti :-) ;-)
Avatar - autista
2. 7. 2012 10:06
Re: Zajímavé detaily
Auto s nápadem byla SKODA HENLINE :), ale tu jaksi nechali jen u prototypu a to měla více vylepšení než tento RAPID >:D
2. 7. 2012 13:14
Re: Zajímavé detaily
S Oktávkou pořád do servisu?? :-D To sem se zasmál.. :-D Kdyby to tak bylo..Myslíte že by byla tak oblíbená?? :-)
Avatar - autista
2. 7. 2012 14:52
Re: Zajímavé detaily
asi tam mají dobré kafe, co já vím, ale zkus se objednat do servisu ŠKODA např. na výměnu oleje a uvidíš, kdy bude nejbližší termín. :-) dnes, nebo zítra to určitě nebude. :-!
7. 8. 2012 15:09
Re: Zajímavé detaily
Nevykládej, dej si tam rovnou výbavu L&K a máš vystaráno, vybrat zbytek ti nedá více než 10 minut snažení. Někomu se zadní stěrač možná nelíbí, nemluvě o tom, že asi zhoršuje aerodynamické obtékání >:D
Avatar - autista
7. 8. 2012 19:35
Re: Zajímavé detaily
tak L&K je výbava, která mě teda neoslovuje. :-) >:D
Avatar - PeterLuk
2. 7. 2012 10:06
Re: Zajímavé detaily
To je Rapid - auto roka v Strednej Európe...
2. 7. 2012 09:19
Re: Zajímavé detaily
No, hlavně interiér na mě působí jako špatný vtip...vypadá hrozně lacině. Nechci být nějaký protivný, ale za ty peníze to určitě nestojí :no:
Avatar - autista
2. 7. 2012 09:23
Re: Zajímavé detaily
to je právě schválně, budou to prodávat páprdům, jakože tyto plasty od těch načančaných v Hyundai, a KIA, že se zničí, kdežto toto jim vydrží do smrti, stejně jako motory. a také jako ergonomické, přehledné apod. Odhaduji zájmovou skupinu 65 a výše :-)
2. 7. 2012 09:35
Re: Zajímavé detaily
:yes: jízda jednou za tejden na chalupu 50km tam 50 z5 pak je 1.2 ideální vůz. Každopádně např. můj otec by do takové skupiny věkově patřil, ale s nájezdem 60tis ročně, by takový auto utahal jak kotě za jednu dvě sezony.
2. 7. 2012 18:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - leone
2. 7. 2012 09:32
Re: Zajímavé detaily
nechápu proč zde nejsou použity plynové vzpěry přední kapoty, vzhledem k dělení masky, nevidím absolutně žádný problém, tohle mám ve dvanáct let starém autě,...o provedení ani (viz.výše ) nemluvím,....první věc na předělání >:D
ŠKODA prostě vždy něčím překvapí :-) :-) ,
proti ceně, kterou se jistě brzy dozvíme, jsou podobné věci samozřejmě detaily,...!!!!!!!!
abych jen nekritizoval, .........obrovským úspěchem je černý středový sloupek mezi bočními skly,...uˇnovodobých škodovek, zdaleka NE běžná záležitost :-)
2. 7. 2012 09:36
Re: Zajímavé detaily
Nevieš, že najviac sa odjakživa šetrí na najlacnejších veciach? Vzpery, pánty, dva metre káblu s tlačidlom, atď...
2. 7. 2012 12:41
Re: Zajímavé detaily
To setrenie vsak ma pre automobilku svoj zmysel.
2 metre kablu so spinacom s cenou 2Eur nie su nic samo osebe, ale pri vyrobenych 100000 kusoch to robi 200000Eur nakladov navyse.
Vzpery za vyrobnu cenu 7Eur spravia 700000Eur.
A mozeme pokracovat.
2. 7. 2012 22:04
Re: Zajímavé detaily
Takto myslia mnohí - a pritom peniaze sa dajú ušetriť aj lepšie.
Ako šetril Ford? Aby stlačil cenu modelu T čo najnižšie, znížil počet verzií vo výrobe, zašiel dokonca až tak ďaleko, že všetky autá striekal jedinou farbou - čiernou. Dnes sú zákazníci oveľa náročnejší, ale pri lowende sa menší počet verzií a výbav dá zniesť, a prináša to vo výrobe oveľa väčšie úspory, ako ušetrenie dielca za 2-3 €...
Takže tie čísla sú pekné, ak to násobíš počtom vyrobených kusov, ale je to len časť možností, rezervy sú aj inde, a nie malé.
Avatar - Emel
2. 7. 2012 09:45
Re: Zajímavé detaily
Protože sakra tohle je lowend, kapalinové vzpěry nemají ani mnohá auta střední třídy.
Avatar - autista
2. 7. 2012 09:47
Re: Zajímavé detaily
ale je to daň za ostrou a nevkusnou hranu na dveřích, a navíc ten černý sloupek je tam napořád, není součástí ani zadních a ni předních dvěří. Je to jen kryt mezi nimi :no:
2. 7. 2012 13:27
Re: Zajímavé detaily
Nevím, mě se to líbí takhle mnohem víc :-)
2. 7. 2012 09:48
Re: Zajímavé detaily
Vzpěry mají takovou blbou vlastnost. Jsou vzhledem k zaměření auta drahé. A u dvanáct let starých aut většinou špatně fungují.
Avatar - Slavek-TDM
2. 7. 2012 10:18
Re: Zajímavé detaily
Nevidim duvod, proc by na kapote mely byt plynovzpery, kdyz je to prostor, do kteryho beznej clovek leze maximalne 6x rocne (mnozstvi oleje i naplni uz kontrolujou cidla, takze akorat tak dolit letni a zimni smes do ostrikovacu). Jsou modely, u kterych se haubna zvednout bez naradi neda vubec a nikomu to nevadi...
2. 7. 2012 11:35
Re: Zajímavé detaily
No vůbec by nepřekvapilo, že je to nová Fábie. Jen ustřihnou kus kufru vzadu.
Avatar - pario
2. 7. 2012 11:38
Re: Zajímavé detaily
Jedna technická......Všimol som si,že v interieri sú štyri opierky hlavy. Mám za to,že do päť miestnych áut sa montuje aj príslušné množstvo opierok?
Avatar - autista
2. 7. 2012 11:49
Re: Zajímavé detaily
výrobce nepředpokládá, že by se vozilo 5 osob v tomto vozítku >:D
17. 7. 2012 14:12
Re: Zajímavé detaily
hm. ja bych to dal bez smajla. proste nehledejme v tom vedu, auto, ve kterem by zakaznik neocenil kvalitni materialy a kvalitni napravu by zakaznik samozrejme neocenil ani blbou patou operku. On vubec zakaznik je asi totalni *, kteremu nejakym omylem vlezlo do kapsy 300 litru a nevi s nima nic lepsiho, nez je utratit za tohle. :no:
Doufam, ze rapidu udelaji limitovanou sportovne-luxusni verzi na 14 kach plecacich v barve laku a s integrovanym otvirakem na konzervy GRC. bude se to v ceskych luzich a hajich dobre vyjimat.
2. 7. 2012 08:14
Uz dost...
Tahle traparna kolem Rapida mi v mnohem pripomina reklamy na Favorita pred 25 lety, boze, kazdy rok prichazeji ruzne automobilky s desitkama novych modelu, hezcich, zajimavejsich, s napady, a kvuli tomuhle autu, podle me udelaneho uplne bez napadu, tuctoveho, s motory co kazdy zna nazpamet je tu kazdy tyden deset clanku...
Uz by to chtelo masaz polevit, zase takova mimoradna udalost to neni, proste jen jinak zahnuta kastle, tak od toho necekejme zazraky a nove objeveni teorie relativity....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
2. 7. 2012 09:31
Re: Uz dost...
Dobře víš, že tu nejde o to, jak zajímavé to je. ;-)
Avatar - Bristol
2. 7. 2012 09:13
rapid
ten zadek mi připadá čím dál otřesnější, stejně jako výplně dveří...které tam jaksi prostě nejsou :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Guttalax
2. 7. 2012 09:23
lupení
;-) Je to krásná odezva na podlízavé korejské dotované průměrné vozíky :-!
Rozbalit vlákno
1
2. 7. 2012 09:48
Re: lupení
Taková hloupost už může být pouze k pousmání. Mícháte jabka a hrušky dohromady a samotnýmu Vám to nechutná. Kupte si rapida s 1.2 a můžete se tetelit blahem jak jste na to vyzrál ;-)
2. 7. 2012 09:24
Srovnání s levnou konkurencí
"Na rozdíl od jiných levných aut ale neukazuje odpor k ostřejší jízdě – naopak, všechno zvládne se ctí."

Tak s touhle větou bych byl secsakra opatrnej, ceník ještě nikdo neviděl a levné to imho nebude. >:D
Rozbalit vlákno
37
2. 7. 2012 09:45
Re: Srovnání s levnou konkurencí
No to určitě nebude. Už jen fabia je dražší než levná konkurence tohoto "skvostu"...ale nebojím se toho, že by se u nás rapid neprodal....
2. 7. 2012 09:51
Re: Srovnání s levnou konkurencí
To je fakt. Je hodně joudů, co pro ně nic jiného než Škoda neexistuje a o Hyundai si myslí, že se vyrábí v Číně. Přitom Hyundai je asi tak české jako Škoda. Vždyť oboje se vyvíjí v Německu a vyrábí u nás i ve světě. Škoda, Hyundai a TPCA živí naši republiku.

Škoda tu má tradici, ale přemýšlel bych kolik procent auta pochází z ČR.
Avatar - autista
2. 7. 2012 09:55
Re: Srovnání s levnou konkurencí
40% ČR, 25% Německo, 20% Polsko, 15% Slovensko,14% Čína, 10% ostatní, 1% ŠKODA a máme auto na úrovni 125% majstrštiku :yes: už to přeci není ŠKODA 120 ;-)
2. 7. 2012 10:15
Re: Srovnání s levnou konkurencí
Jouda jsi sam - jen proto ze si nekdo koupi skodovku nezmena ze nezvazoval jine varianty. Hyundai ted sice dela hezka auta, ale uz jsou taky pekne draha.
2. 7. 2012 12:36
Re: Srovnání s levnou konkurencí
No prave naopak, vela ludi, co si kupia skodu, nic ine nezvazuju. Idu automaticky tam.
Kolegovia, co si kupili skodovky to po otazke, preco prave skoda, zhodnotili, ze im to auto staci, nic viac im netreba.
Avatar - guze
2. 7. 2012 13:23
Re: Srovnání s levnou konkurencí
Aha, takže Švýcaři, Švédi já už nevim kde byla octavia nejprodávanější model, ti pro ní šli rovnou, nerozhodovali se mezi jinými auty, takhle to podle tebe funguje??
2. 7. 2012 13:31
Re: Srovnání s levnou konkurencí
Ty si Sved?
Cestina ti ide dobre :yes:
Avatar - guze
2. 7. 2012 13:37
Re: Srovnání s levnou konkurencí
Nejsem Švéd, ale reaguji na tvůj koment, v kterém nezmiňuješ určitý stát, ale tvoje kolegy a ti můžou být klidně odkudkoliv, proto píši o Švédech a Švýcarech, jestli si mysliš, že tam taky jdou rovnou pro Škodovku....:-)
2. 7. 2012 14:47
Re: Srovnání s levnou konkurencí
Ked sa s niekym bavis o pocasi, hovoris o tom za oknom, ci o tom, co je prave v Peru??

Ocakavam, ze je automaticky pochopitelne, ze rozpravame o miestnych zvykoch, nie dakde v Tramtarii.
Kolegov mozem mat kdekolvek, ale najviac samozrejme tu, kde zijem a pracujem. Nie som pilot, co sa premiestnuje cez pol zemegule.

Zial vidim, ze treba implicitne udavat cas, datum a miesto, aby nedoslo k omylom.
Avatar - guze
2. 7. 2012 17:25
Re: Srovnání s levnou konkurencí
Neodpověděl jsi na otázku, nemá cenu se s tebou bavit čobolo ;-)
3. 7. 2012 08:33
Re: Srovnání s levnou konkurencí
Na tu zbytocnu otazku tam odpoved mas, staci rozmyslat pri citani, lobogo.
Avatar - miromen
2. 7. 2012 13:37
Re: Srovnání s levnou konkurencí
Asi ještě vysypanou makovici neznaš jinak by jsi věděl že na něj nema cenu ani reagovat. Ono je tu totiž plno přispěvovatelu ktei by měli mit automaticky před každym přispěvken napsano "nesnašim koncern VW proto pišu nesmysly"
2. 7. 2012 14:44
Re: Srovnání s levnou konkurencí
To hovori vypatlany jedinec, ktory produkuje prispevky hodnoty pouziteho toaletaku?
09:56 miromen "Kdyby tě vaši upichli v Polsku tak jsi polak.."
10:03 miromen "Koukam že dělat ze sebe debi.la je zřejmě nějaka uchylka."
10:19 miromen "Koukam i dětske praktiky ti nejsou cizy."
11:42 miromen "Jako vždy mimo."

Taku hodnotnu urodu mas v ktorejkolvek diskusii.
Avatar - autista
2. 7. 2012 14:50
Re: Srovnání s levnou konkurencí
souhlas Makovniku, že miromen je jaksi mimomen. Ale kdyby to šlo, tak si tam "Nesnáším koncern VW" přidělat před nick nechám. >:D
Avatar - miromen
2. 7. 2012 20:23
Re: Srovnání s levnou konkurencí
Na takove radoby vychytrale placaly jako jsi ty jsou to ještě velmi tolerantni přispěvky a je škoda použit klavasnice.
3. 7. 2012 08:34
Re: Srovnání s levnou konkurencí
Drz sa toho, co pises, ty pokrytec: "...škoda použit klavasnice."
Tie tvoje zvasty fakt nikoho nezaujimaju, len zasieraju diskusiu.
Avatar - miromen
2. 7. 2012 09:56
Re: Srovnání s levnou konkurencí
Kdyby tě vaši upichli v Polsku tak jsi polak.. 8-s
Avatar - Bristol
2. 7. 2012 10:05
Re: Srovnání s levnou konkurencí
když je firma v německém vlastnictví, je v ní německý kapitál, má německou techniku a německé vedení...tak může mít klidně české jméno a původ...ale je to už prostě německá firma-stejně jako je třeba mini německé nebo seat německý

volvo a jaguar nechávám stranou-sice ano vlastní je čína a indie ale technika je jejich-takže tam je to tak trochu napůl cesty

ale v konečném součtu je škoda stejně česká jako nošovický hyundai-v ČR se to akorát vyrábí
Avatar - twistedTSD
2. 7. 2012 10:21
Re: Srovnání s levnou konkurencí
Vyrábí, vyvíjí, odjakživa sídlí, testuje, vzdělává...S poslední větou se opravdu souhlasit nedá.
2. 7. 2012 10:38
Re: Srovnání s levnou konkurencí
Poslední věta je opravdu hloupá... kdo u nás dělá vývoj? Kdo zde dělá motory, převodovky? Kdo zaměstnává víc lidi? Kde má podnik hlavní sídlo?
2. 7. 2012 10:55
Re: Srovnání s levnou konkurencí
koukám, že jsem napsal již napsané
Avatar - Bristol
2. 7. 2012 11:12
Re: Srovnání s levnou konkurencí
hm a co Škodovka naposled vyvinula opravdu svého...? kromě twindooru na superbu?
Avatar - twistedTSD
2. 7. 2012 11:36
Re: Srovnání s levnou konkurencí
A kde byl vyvinut ten Superb sám o sobě? či Fabia? Rapid? Yeti?
Avatar - Bristol
2. 7. 2012 15:47
Re: Srovnání s levnou konkurencí
myslíš design...? to teď nepočítám-ten vyvíjí každá automobilka sama-ale technologii vyvíjí kdo? Škoda? těžko...
2. 7. 2012 16:02
Re: Srovnání s levnou konkurencí
Technika, kterou budou sdilet koncernova auta se vyviji na koncernove urovni, tj. vezmou mozky ze vsech svych automobilek, ne pouze z VW. A pokud vim, tak skodovky se vyviji v cesku, stejne tak, jako se budouci zamestnanci a vyvojari skoli zde a ne v nemecku.
Avatar - twistedTSD
2. 7. 2012 16:47
Re: Srovnání s levnou konkurencí
XTad a _MT_ ti již vše napsali. Zapomínáš na velmi podstatnou věc, kterou je vyvinutí a otestování funkčnosti celku. A to snad není nic zanedbatelného.
2. 7. 2012 12:38
Re: Srovnání s levnou konkurencí
To auto se musí nakreslit, poskládat, co není v "katalogu", to se musí navrhnout, musíš postavit prototypy, naladit to auto, otestovat. To si dělá Škoda sama. Nakonec sladění celku je to nejdůležitější.

Fakt je, že v dnešní době nechat Škodu vyvíjet nějaký komplexní celek jen pro sebe, není výnosné. A nechat je dělat vývoj pro zbytek koncernu, tedy pravděpodobně i Audi, je utopie. Inženýry mají, nejspíš se na nějakých velkých projektech podílí, ale nechat jim samostatný vývoj, to si nemyslím.
Avatar - guze
2. 7. 2012 13:23
Re: Srovnání s levnou konkurencí
zabil si mě >:D >:D :yes:
Avatar - Bristol
2. 7. 2012 10:08
Re: Srovnání s levnou konkurencí
Škoda má tu výhodu(zatím) že místo montovny aut tu má montovnu některých motorů-takže to vypadá, že se tu snad sem tam i něco vyvine, ale bohužel-škoda už se nedá nazvat pravou automobilkou-je to prostě jen filialka koncernu VW v dostupnějším balení zaměřena na rodiny střední třídy střední a východní evropy
Avatar - twistedTSD
2. 7. 2012 10:16
Re: Srovnání s levnou konkurencí
Škody se vyvýjí v Německu? A odkdy?
Avatar - Choochoo
2. 7. 2012 11:15
Re: Srovnání s levnou konkurencí
Prodavas to nebo vyrabis???
Avatar - twistedTSD
2. 7. 2012 11:35
Re: Srovnání s levnou konkurencí
Už ses mě jednou ptal a já ti odpověděl. Nemám nic společného se Škodou. Jenže tyto diskusní poklady místních "haterů", to je tedy něco.
Avatar - Choochoo
2. 7. 2012 12:15
Re: Srovnání s levnou konkurencí
Se nechce verit, neee, jen se mi nechtelo hledat vcerejsi dotaz ;-)
Kdyby to byla bitka za Octavku nereknu, ale za tohle? To snad muze delat jen ten, kteremu z toho neco kapne >:-[]
2. 7. 2012 13:08
Re: Srovnání s levnou konkurencí
Tady asi něco kape někomu jinému, tady někdo něco nezná a jen píše. Rozdíl je ve vývoji technologií modulárních platforem, technických základů a nebo vývoj modelu samotného. Tdy někdo nezažil procesy vývoje ve firmách. Ono to samo nevznikne. To je stejné jako, kdybych tvrdil, že všechny motory stejně dělá a vyrábí např. Bosch. Protože je hlavní technologie od něj a tak je nakonec jedno jaké auto koupím. Samozřejmě, že je to blbost.
Avatar - twistedTSD
2. 7. 2012 16:50
Re: Srovnání s levnou konkurencí
Je jedno co to je, ale když se tu vyrojí 50 "odborníků" hledajících sebemenší chybičky na kráse, aby se mohli už jen z principu vysmát té zlé, ošklivé, německé škodovce, nedá se na to nečinně dívat. 8-s
Avatar - Ronault.
2. 7. 2012 23:13
Re: Srovnání s levnou konkurencí
A samozřejmě tě při té ostřejší jízdě vyklepe na každém výmolu, teda nejen, že při ostřejší jízdě, ale při jakékoliv.
No jo, panovi Vaverkovi nevadí, že kupec pak bude celou dobu vyklepávat meziobratlové plotýnky v Rapidu, i když zrovna pojede v městě po tramvajovém pásu, ale hlavně, že se nebude houpat ve Fluenci... 8-s

Já se prostě s tímhle neztotožňuju. Ať je auto raději měkké a houpe se než se sice dobře ovládá, ale je tvrdé jako prkno. Jo, nejlepší je kombinace obojího, ale to už je moc drahé na lowendový rapid.
17. 7. 2012 14:42
Re: Srovnání s levnou konkurencí
se podivej na ta ramena... to predni stalo tak tricet korun kus i s cepy, to je vylisek na technologickem zpracovani trabiho a to trabant urazim.

jak to chces naladit, kdyz to je pozohybany konzervovy plech a jedine kriterium pri navrhu byla cena, cena, cena, cena.

Tohle nejsou zadne double wishbone tak necekej zazraky.
2. 7. 2012 09:26
Divné přední dveře
Všimli jste si tvaru předních dveří? To mi přijde ošklivé a hlavně nebezpečné, takový ostrý hrot.
To vážně nešlo vyřešit líp?
[odkaz]
Rozbalit vlákno
26
Avatar - autista
2. 7. 2012 09:48
Re: Divné přední dveře
no, ono je to hlavně hnusné a nebezpečné zároveň. vyřešit to šlo, stačí se podívat na x jiných aut, tady je to školácká chyba :-!
2. 7. 2012 09:57
Re: Divné přední dveře
Při mém štěstí bych se o to vyřadil z genofondu.
Né, jako první mě napadlo malé děcka co poletují kolem auta. Takové hroty jsou prostě magnet na průser.
Říkal jsem si, že Škoda i když se mi nezamlouvá cenou a jak si z Čechů dělá dojnou krávu a Rapid je vysoká a úzká koza jako F2, tak i tak se mi to libí a dokážu si to představit, k menší rodině, co má prachy na rozhazování (kdyby neměli, tak nejdou do předražené Škody - u konkurence za totéž máte 50-100tis. dolů). Ale prostě tenhle prvek je designerský trapas a nebezpečný zároveň. Takže ne!
2. 7. 2012 10:07
Re: Divné přední dveře
Ale celkově ty dveře vypadají tak křehce. Nejen kvůli nebezpečnému rohu, ale když se podívu na ten tenký plastík nalepený na ještě tenčím kusu plechu, tak si říkám, co vůz vydrží při bočním nárazu? Kdyby rapida představili tak před 5ti lety, tak by se to dalo pochopit, ale i korejská konkurence utekla rapidu příliš daleko....
2. 7. 2012 10:12
Re: Divné přední dveře
No když vezmu, že Hyundai ix20 1,6i s LPG a klimou ve výbavě Trikolor je za cenu, kde asi Rapid začíná, tak je Škoda k smíchu. Bohužel.
2. 7. 2012 10:24
Re: Divné přední dveře
přesně tak
Avatar - Starfighter
2. 7. 2012 10:33
Re: Divné přední dveře
1) Ty už znáš cenu Rapidu?
2) ix20 jako sezónní auto nejlépe na léto, kdy se nesolí, no proč ne. Ale je to drahej špás.
Avatar - strýček BOB
2. 7. 2012 10:37
Re: Divné přední dveře
Jistě máš pravdu, korejský křáp s LPG je sen všech motoristů. Každý motorista jistě ocení povinné roční návštěvy servisu spojené s výměnou oleje, obeceně drahé náhradní díly na korejce...povinné revize LPG zařízení. Co tam máš dál?

Hojandé :yes:
2. 7. 2012 11:54
Re: Divné přední dveře
By mě zajímalo, kde bereš ty drahé korejské díly? >:D
Mám Accenta, když mě někdo klepnul do blatníku, tak stál asi 1500kč, ale stejně to platila celé pojišťovna. Ale na druhou stranu, to auto má 11let a zatím nerezaví, klima funguje okamžitě a za celou dobu se nic velkého nepodělalo a ani 1000 drobností.
Kámoš měl Roomstera a v servisu byl pořád a zakončil to převodovkou, takže ať si každý věří a jezdí v čem chce.
Zatím co ty mi přijdeš jako jeden z těch zakomplexovaných "Pepíků" co si nevidí ani na špičku nosu :).

EDIT: tak teď si mě totálně rozesmál, na tvém profilu je, že tvé auto snů je Hyundai i30. Takže to je asi vše k tvému machrování :-D
7. 8. 2012 15:16
Re: Divné přední dveře
IX20 1,6 CVVT s LPG? Možná, ale v žádném případě nebrat automatickou převodovku. Mám jí a děs. Spotřeba tak o 2 litry nahoru a je to líné až běda, i když pohodlné. Pokud automat, tak v u aut v rozumných cenových relacích je DSG plně vyhovující. A ty kontroly v servise mě taky pěkně se.ou.
Avatar - twistedTSD
2. 7. 2012 11:39
Re: Divné přední dveře
Tohle bych nechal na EuroNCAP, a neusuzoval z fotografií.
Avatar - Bristol
2. 7. 2012 10:14
Re: Divné přední dveře
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

hitparáda designových a konstrukčních přehmatů Škody Rapid-bohužel Škochtle opět ukázalo, že dokáže ze stylového a pozitivního konceptu udělat prasárnu špatnými detaily-jako kdyby prostě nedokázali udělat produkční auto bez designových chyb-za všechny-dveře kufru: no to je něco hrozného-jako kdyby to ohejbal nějakej svářeč ve stavebninách, přední mlhovky kterejm chybí rám, přední světla s nepochopitelnou dírou vedle blinkrů-no asi se to bude hodně blbě čistit od much, a zmiňovanej hrot dvěří :no:
2. 7. 2012 10:25
Re: Divné přední dveře
To je fakt, koncept vypadal opravdu zajímavě, dá se říct, že mě určitým způsobem i nadchl, jenže realita je krutá. Bohužel ;-\
Avatar - Thomas89
2. 7. 2012 10:45
Re: Divné přední dveře
to udělali schválně aby pak mohli přijít s 1405 vylepšeními po FL.... >:D
Avatar - twistedTSD
2. 7. 2012 11:47
Re: Divné přední dveře
1. Nic tragického to není.
2. Problém více aut.
3. ?
4. ?

Ale hlavně, že se našlo něco ke kritice...
Avatar - Bristol
2. 7. 2012 15:49
Re: Divné přední dveře
nepotřebuju kritizovat za každou cenu-jen jsem vypíchl nedostatky, kterých se mohl výrobce vyvarovat ;-) o to jde.a že se z docela zajímavého konceptu stalo auto které vypadá poněkud nedodělaně(hlavně v zadní části) je prostě fakt
2. 7. 2012 16:07
Re: Divné přední dveře
Ten zadek (pokud narazis na design) vypada stejne jako na konceptu.
2. 7. 2012 22:14
Re: Divné přední dveře
Choď k očnému.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - twistedTSD
3. 7. 2012 00:07
Re: Divné přední dveře
Vision D nebyl předobrazem Rapidu...Nicméně, designové prvky jsou v mnoha případech podobné. Na příklad právě v těch "trojúhelnících".
3. 7. 2012 00:57
Re: Divné přední dveře
[odkaz]
Avatar - autista
2. 7. 2012 10:20
Re: Divné přední dveře
možná je to pro důchodce držadlo, když budou vystupovat z vozu a nebo pro panice, co si budou chtít užít první píchání v autě, i když to bude vlastně mimo vůz ;-\
Avatar - rohYpnol
2. 7. 2012 10:21
Re: Divné přední dveře
Už jsem to psal mnohokrát. Tetno detail najdeš na mnoha autech, a to nejen koncernu VW. Např. miulá C4, Ibiza a další.
Když přistoupíš k tomuto řešení B-sloupku, tak ti prostě nic jiného nezbude...
Jinak mě stále přijde sympatičtější tohle, než svařované rámy oken z kousků plechu jak u korejců... Aspoň že už je začali začišťovat...
Avatar - Bristol
2. 7. 2012 16:37
Re: Divné přední dveře
pokud vím tak seat ibiza koncernové auto je...nebo ne...? >:D
Avatar - rohYpnol
2. 7. 2012 16:53
Re: Divné přední dveře
Tetno detail najdeš na mnoha autech, a to NEJEN koncernu VW ;-) To z množiny vozů, které mají tento detail, koncern nevylučuje.
Avatar - Choochoo
2. 7. 2012 11:23
Re: Divné přední dveře
To mela i stara 120, to asi aby to pri prechodu ze 120 nebyl takovy designovy sok >:-[]
Avatar - 3_diamanty
2. 7. 2012 11:24
Re: Divné přední dveře
idealna zbran na vypichnutie oka alebo natrhnutie * ;-)
2. 7. 2012 13:48
Re: Divné přední dveře
No vyriešiť lepšie to ide, ale nie zadarmo (jedna lišta na bočnici je lacnejšia ako 2 lišty na dverách, plechy na dverách takto môžu byť jednoduchšie a ešte odpadá jeden tesniaci profil na fuge medzi lištami). "lacné" auto vyžaduje lacné riešenia a v tejto triede to nie je nič nezvyčajné.
Avatar - strýček BOB
2. 7. 2012 09:43
Vohrnovačka...
Prázdniny jsou v plném proudu, do toho ty vedra... >:D jeden zavrhuje Škodu pro absenci zadního stěrače, druhý požaduje plynové vzpěry kapoty, další odborník preferuje primitivní řejže atmo 1.4 před foukanou 1.2...

Rapidu to ve stříbrné opravdu sluší... :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - autista
2. 7. 2012 09:49
Re: Vohrnovačka...
tak není to jen o zadním stěrači :-)
Avatar - miromen
2. 7. 2012 09:54
Re: Vohrnovačka...
Nejde si nevšimnout v člancich o Rapidu jak z něj mnoho disutujicich dělaji pomalu premii a přitom jde o lowend. V tom vidim jedine a to nenavist značky Škoda. Někdo tu dokonce Rapida porovnaval s Astrou,i30 atd. Jak už pišu vyše perel je zde a v jinych člancich o Rapidu požehnaně.
Avatar - Blue Sun
2. 7. 2012 13:58
Re: Vohrnovačka...
Jenže Rapid má být lowendem ve velikostní třídě Astry a i30, Octavii chtějí posunout do střední třídy... Doufám, že z ní nebude lowendová verze Passatu, Monde a dalších... Bohužel, zatím by mi to k směřování Škody sedělo.
Avatar - Bubáq
2. 7. 2012 09:47
Spousta keců v diskuzi
Asi už mám unavené oči. Protože nevidím ty kraviny, co tady dole borci hustí v diskuzi. Přístrojovka vypadá dobře, i materiálově (i když se v sérii mohou objevit ještě upravené materiály). Háček na B-sloupku je prima nápad. Výplně dveří mi přijdou o.k. Zadek vozu také moc nemusím, ale třeba ve skutečnosti budou proporce o něco zajímavější. Panu Kabaňovi a jeho týmu věřím. Ti žádný další roomster nepřipustí...
Rozbalit vlákno
1
17. 7. 2012 14:13
Re: Spousta keců v diskuzi
to je fakt, bude to jeste horsi... nez Roomster
2. 7. 2012 09:59
Cože?
"místo neutrálního ladění můžeme mluvit rovnou o ochotě vykružovat zatáčky" To už trochu přeháníte, ne? Nejenže bych dost pochyboval o tom, že je Rapid neutrální (což je pro vykružování zatáček to nejlepší), ale dokonce to posouváte někam k přetáčivosti?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Cože?
Přetáčivost je něco jiného - benzinový Rapid zkrátka zatáčí zlehka a rád
2. 7. 2012 13:43
Re: Cože?
V pořádku, ale proč to je podáváno tak, že slovo "neutrální" je moc slabé slovo a že zatáčí ještě ochotněji. Z toho jasně vychází přetáčivost. Nicméně i samotná neutralita je nesmysl, auto této koncepce a obzvlášť když se nejedná o žádný sportovní model, musí být na limitu nutně nedotáčivé.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Cože?
To ano, nicméně zde jde o běžnou a svižnější jízdu, tam by se dobře udělaný podvozek k limitům jen tak dostat neměl a u Rapidu se tento předpoklad (na rozdíl např. Thalie) naplňuje
2. 7. 2012 19:49
Re: Cože?
No ano, pokud s tím normálně pojedu, tak se hned nebudou přední kola hrnout ven. Ale to neznamená, že by to bylo neutrální, či dokonce něco víc. Prostě jen ochotně zatáčí. Nehledě na to, že se zřejmě jedná o relativní srovnání právě s tou Thalií a spol. než že by to sneslo srovnání já nevím s Focusem nebo Mazdou3. Ta věta mi skutečně přijde nešťastně formulovaná.
Avatar - Ronault.
2. 7. 2012 23:15
Re: Cože?
Až na to, že v té Thalii nebude třeba po každé jízdě po D1 nutní navštívit nejbližší ordinaci chiropraktika.

Jo a Thalia stojí polovinu toho, co stojí Rapid.
2. 7. 2012 10:02
NENI TO VONO
Čekal sem víc. Čekal sem hodně víc. Kluci u náš ve škole říkali, že Rapid nemá ani na geteerko od nissanu. Nechápu jak to někdo může vyrábět. Si to vezmi, co nemá tři sta kobyl, to podlé mýho není auto, na to mi stačí žákovská slevenka. Nebo dveře, na co pět dveří, sem snad vrátnej v průchoďáku? No, a kolik dveří má geteerko? Vidíš, ani počítat škodovka neumí.

Je to všechno pro socky, tohle není můj svět, já po prázdninách nastupuju do svý první fachy u nás do fabriky. Mám dobrej flek, a počítám, že do roka to geteerko dám. Budu bydlet u našich a ušteřím za nekřesťanský nájemný na sídlišti, to víš, já mám v životě jasno. Rozumíš, já sleduju svý instinkty, nejsem páprda a nebudu troškařit, žijem jenom jednou, tak ať to za to stojí.

Akorát mi to nějak furt nevychází s počtama, jo, matika mi moc nešla, to uznávám, ale když si dám na počítadlo cenu toho geteerka k mý očekávaný vejplatě, hází mi to po měsíční úložce patnácti stováků někde kolem stopadesáti let. No tak tedy, takhle dlouho čekat na geteerko rozhodně nebudu. Možná se uskrovnim a nevemu do geteerka kožený sedadla, tohle si ještě budu muset rozmyslet. Nakonec, dyť ty kožený židle nemá ani Rapid, tak vidíš, mě nedoběhnou, nejsem přeci včerejší.

Čus, a pěkný prázdniny :yes:
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Pekelná Micinka
2. 7. 2012 10:08
Re: NENI TO VONO
Stupnice rychloměru je však cejchována dost velkoryse... S 1,2 takovou rychlost dosáhneš snad jen při sjezdu v Alpách.
2. 7. 2012 16:24
Re: NENI TO VONO
Údaj o nejvyšší rychlosti přece nikdy neznačí současně rychlost maximální, vždy tam musíš mít rezervu. Nemyslím, že by to nějak výrazně vybočovalo ze zvyklostí.
Avatar - Pekelná Micinka
2. 7. 2012 17:05
Re: NENI TO VONO
Tak je jasné, že kvůli základní motorizaci nebudou vyrábět zvláštní verzi rychloměru, ale u levných, resp. slabých aut, to působí lehce komicky, zejména tady díky tomu, že stupnice působí zhuštěným dojmem, že to jezdí tak rychle, že se to tam skoro nevešlo. Myslím, že do 200 by v této stačila... Nebo 220 km/h u všech, nebo možná i 200 s jedním stupínkem navíc.
Avatar - autista
2. 7. 2012 10:12
Re: NENI TO VONO
A dej si do kalkule RAPIDA za 16,67 let je Tvůj, ale pozor, ono už nebude RAPID, ale RAPID TOUR a to taková pecka nebude. >:D
Avatar - Pekelná Micinka
2. 7. 2012 10:17
Re: NENI TO VONO
Rapid Tour bude mít okna "ve švihadlech" a jednozónovou náporovou klimatizaci s náhodným výběrem teploty. ;-) >:D
2. 7. 2012 10:45
Re: NENI TO VONO
konecne si ty diskusni tlachale popsal svuj ubohej zivot.
Avatar - Thomas89
2. 7. 2012 11:11
Re: NENI TO VONO
:yes: jak cesta do hlubin duše mladého fabrikového dělníka kterýmu "patří" svět
ale ty do Rapida nepřesvědčíš.... sice by ho měli za 16,67 let oproti 150 u GTR
oni si raději koupí olítanýho 4. golfa v chrochtu a za 50 a budou do toho rvát prachy že se jim bude *...
2. 7. 2012 16:25
Re: NENI TO VONO
:-) To jsou paradoxy garáže.
2. 7. 2012 12:02
Re: NENI TO VONO
woe >:D :yes: dvacítky hlíny, o pět čísel snížený, pořádný lízátko dopředu, křídlo z Jumba dozadu. RayČongy na oči a kšiltovku, co bude kšiltem olizovat přední sklo.............to dá i GTRko chlape.........
2. 7. 2012 16:26
Re: NENI TO VONO
>:D ;-) :yes:
2. 7. 2012 14:49
Re: NENI TO VONO
Docela mně baví ti hoši na čele s autisou, co dřepí nad obrazovnkou a přímo hystericky se vybíjejí v omílání negativ a pejeorativ všeho druhu (dneska mi tady chybí wooulff s odkazem na Hitlera ve vazbě na VW...). Musí to bejt smutnej život, užírat se takhle závistí, vlastní neschopností a malostí a vybíjet si ji jen blábolením na internetu. Když jen tak letmo kouknu na množství a rozsah příspěvků autisty, fascinuje mně, kolik toho za těch pár dní "napíše" a furt dokola a furt jedno a to samý.....

Největší sranda je, jak jiný exot - boberko už se ze zoufalství, že jsi se neobtěžoval vůbec reagovat na jeho výlev uchyluje k dětinskému nadávání....

Na druhou stranu je to škoda, čím dál tím víc podobných pitomců zde tady dokáže kromě svého nízkého IQ prezentovat pouze hysterickou nenávist ke škodovce (v Česku se úspěch skutečně neodpouští) a komickou neznalost všeho, co s auty jako takovými souvisí, ať už technicky, výrobně, designově....zato množství jejich blábolů tady zaplňuje stránky diskuzí a když se člověk chce dočíst něco zajímavého má pocit, že se brodí hnojem.

Navtecha jsem tady nečetl ani nepamatuju, Dinar skoro nepíše, zato pitomci se tady množí snad geometrickou řadou. Nojo, co naděláme. Když chce někdo psát na CSFD musí udělat test na téma filmy a musí napsat tři příspěvky na zkoušku - kdyby to bylo tady, zůstali bychom asi toho nejhoršího hnoje ušetřeni.......
2. 7. 2012 14:52
Re: NENI TO VONO
:-) :yes: Já už na tyto lidi na práškách ani nereaguju :-!
2. 7. 2012 16:27
Re: NENI TO VONO
Souhlas. Jsou to dokonalí prosťáčci.
Avatar - Bristol
2. 7. 2012 16:42
Re: NENI TO VONO
no jen abys tu taky zůstal... ;-) nesuď lidi dokud je neznáš osobně
pokud vím pravidlo: jiný názor/sympatie=idiot, člověk hoden odsouzení, provokatér platilo naposled někdy okolo roku 1989-zdá se, že u některých toto přesvědčení vydrželo dodnes

jistě, některá kritika je přehnaná, ale už z fotek si nelze nevšimnout některých zcela zjevných vzhledových nedostatků(techniku nehodnotím-tam nic nového není spíš naopak)

ovšem na diskuzi musí být místo i pro kritiku nejen pro ovace-to by totiž nebyla diskuze ale ideologický brainwashing marketingového oddělení škody auto-ruku na srdce, ono to tu tak někdy občas skutečně vypadá
3. 7. 2012 10:15
Re: NENI TO VONO
Pokud sem bude psát aspoň trocha zábavných nebo rozumných lidí, tak rozhodně ano. Jinak tě mohu ubezpečit, že projevuje-li se někdo jako dement na diskuzi (a dlouhodobě, nějaký ten úlet si může dovolit každý...), tak bude dement i v normálním životě a to děkuji, nechci. Stráví-li tady autista podle všeho nkolik hodin furt dokola vypisováním pár věcí, tak to normální není, ale co je horší, není to ani originální ani zajímavé. Je to jenom hloupé a nudné. To, co tady píše on a jemu podobní perfektně GTI zkarikoval ve svém příspěvku.

Jinak se mi líbí tvoje kritika i tvrzení o jiných sympatiích a názorech. Je zajímavé, že zrovna pro tyhle sympatizanty antiškoda za každou cenu jsou idioti ti ostatní, kteří za každou cenu nekritizují a nehledají mouchy na všem, na čem se dá i nedá. Píšeš o komunistech před rokem 1989. Co kritizuješ, sám tvrdíš. Komunisté schvalovali pouze kritiku, která se jim hodila do krámu a převraceli fakta až do absurdna. Když Dinar věcně zkritizuje postup VW AG v případě řětězu u 1,4 TSI, tak je to v pořádku. Když tady furt někdo cítí potřebu vypisovat dokola, že VW má nejblbější motory a těch příspěvků je stokrát tolik, co věcných příspěvků a la Dinar. je to špatně a se svobodou projevu nebo jiným názorem to nemá nic společného.

O kritice před rokem 89 toho asi víš hodně, nějak ti ale uniklo, že v té době žádná nebyla. Existovala jenom propaganda. A to se promítlo dodnes v opačném gardu, nakonec tvůj příspěvek je toho dokladem více než výmluvným.

A kritizovat za každou cenu, často na základě fám, výmyslů a povrchních blábolů, to kategorii "čecháčků" šlo vždycky. Nakonec tvoje vlastní vyjádření - cituji - "už z fotek si nelze nevšimnout zcela zjevných vzhledových nedostatků (techniku nehodnotím-tam nic nového není spíš naopak" ukazuje tu míru objektivity a poučenosti. No, někomu holt nic jiného nezbývá, než hodnotit auta na fotkách a hledat "zjevné" mouchy, kde se dá.

Je-li tohle tvoje radost, přeju ti ji. Pro mně je radost, když si přečtu příspěvek od GTIho a zasměju se, nebo si čtu diskuzi mezi Pardou71BMW a Dinarem o motorech do BMW.Blbý je ale, že abych se dostal na tyhle kvalitní příspěvky (ke kterým navíc nemám potřebu nic dodávat, protože pánové tomu rozumí poněkud lépe, to se z inteligentního projevu dá poznat), musím se hrabat, jak jsem psal, hnojem. Pokud někoho tak strašně štve "nemecká" škodovka s tupým motorem HTP a přitom to tady mele furt dokola, aniž by s ní měl nějaké osobní zkušenosti je to zcela mimo mísu. Štve-li někoho AUTO.cz nebo redaktoři, není nic zábavnějšího, než sem pořád o tom psát a hlavně sem pořád klikat a lízt sem......redakci to jenom podpoří.
3. 7. 2012 12:44
Re: NENI TO VONO
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Blue Sun
2. 7. 2012 18:41
Re: NENI TO VONO
Blá, blá, blá... další pan "dokonalý", který by nejradši všechny třídil a kastoval dle svého pohledu na svět...
Avatar - autista
2. 7. 2012 19:10
Re: NENI TO VONO
Ano, doktor mi to doporučil, abych se ušetřil své maličkosti. Hovořit s lidmi, kteří něčemu rozumí a těmi se nechat vést, jak to dělají ostatní. Abych byl normální. Ale nějak tomu nerozumím, jsou zde samí lidi co umí jen urážet, místo aby měli argumenty. Není to náhodou server o autech místo o tom, aby se tady předháněli lidi v tom, komu nadají lépe. To jste borci pánové. Neznáte nikoho a budete urážet, jen abyste si dokázali jak jste tady dlouho, ale odborníci nejste. Jinak se nedivím, že sem už někteří nelezou. Taky si dám pauzu. ZDAR :-!
2. 7. 2012 20:15
Re: NENI TO VONO
koukam pitomce ze ty ale pises furt
Avatar - rohYpnol
2. 7. 2012 10:13
Cenový arbiter
Čím víc informací, fotografií a videí už se zveřejnilo, tím víc se mi vyhraňuje názor na tuto novinku. Na Rapida jsem seslal hromy blesky, zkritizoval kde co.
Tak si to zopakujme:
1) přední optika světel a umístění směrových světel uprostřed 8-s
2) kratičké sedáky předních sedadel
3) hrdlo nádrže na klíček
4) zadní víko s nehezkým prolisem
5) šeď a celková zastaralost koncepce interiéru
To málo dokáže zkazit velmi pozitivní celek. Možná i proto tolik kritiky z mé strany - koncept Vision D byl opravdu slibný a velmi, velmi pohledný.
Vše, co jsem kdy uvedl na adresu tohoto modelu, jen a jen podtrhuji.
Nicméně vše se může stát relativně nepodstatným. A tím, co rozhodne, bude cena. To určí, jestli seškrtání a sestřelení ambiciozního modelu do role lowendu, bude přínosem i pro zákazníka, nebo pouze pro akcionáře.
Slušně vybavený Rapid (Ambition) se slabším TSI za 250 - 260 tis.? To by mohlo fungovat. Octavia 1 revival r.v. 2012 se slušným motorem, bezp. výbavou, manuál. klimou, rádiem a předními okny v elektrice... To si dokážu představit.
Pokud ale nasadí cenový kalibr nižší střední třídy, který není příliš vzdálen, pak definitivně v mých očích Rapid klesne do bahna koncernových bažin. Bohužel si myslím, že cenově bude tahle varianta pravděpodobnější a oproti tomu, co jsem uvedl, bude tak +20 až +40 tis... A za takovouto láci už se vyplatí zavítat ke konkurenční pekárně a místo dopeku z hypermarketu koupit pořádný neošizený rohlík z pekárny :-!
Rozbalit vlákno
24
2. 7. 2012 10:20
Re: Cenový arbiter
Ta cena, kterou zmiňuješ, by byla celkem adekvátní, tohle auto je stutečně nutno brát za duchovního nástupce Octavie Tour.
Toto je nicméně samostatný model a vzhledem k vysoké poptávce po škodovkách v této zemi je z mého pohledu jisté, že ta cena bude o desítky tisíc natažená. Z tržního hlediska to je naprosto správné, jen se pak člověk diví, kolik lidí to kupuje.
Avatar - rohYpnol
2. 7. 2012 10:29
Re: Cenový arbiter
Tenhle model není o novinkách, inovacích, posouvání standardu segmentu. Tenhle model je o jediném - o ceně. Jak jsem uvedl - myslím si, že mnou uvedená kombinace bude ráda, když se vleze pod 300. Že to budou u nás kupovat, protože to je:
Škoda!
Limuzína!
Rodinej wágen!
Půl metra krychlovýho v kufru!
Levnej serviz!
Osvědčená technika!
Polokombajn! (liftback)
To je jasné. Z pohledu jednoduchého človíčka je to dokonalý produkt pro mazání medu kolem pusy ;-) :-!
22. 9. 2012 09:46
Re: Cenový arbiter
:yes:
bavil jsem se s kamarádem co prodává škodovky a byl na školení k Rapidu. Po dni plným tleskání, chválení a řinčení rumbakoulemi, mi sdělil, že Rapid je lepší než Golf a A3 protože má kufr 550l. Tak a takhle Ti to prodejce podá jen vejdeš. A naivních lidí / lidí co neví a věří prodejcům je u nás dost.
Avatar - autista
2. 7. 2012 10:26
Re: Cenový arbiter
no jestli to půjde jak housky na krámě, uvidíme časem. i když tyto housky mají spoustu plísně již před dopekem >:D
Avatar - strýček BOB
2. 7. 2012 10:27
Re: Cenový arbiter
Nevím, nevím Fabia Ambition se slabším TSI začíná na 280k Kč... Zapomínáš, že Rapid je vata mezi Fabii a Octavii, cena z toho bude vycházet.
Avatar - rohYpnol
2. 7. 2012 10:34
Re: Cenový arbiter
Champion Ambition 260 tis. ;-) Kombi +20 tis. A myslíš, že tohle bude Rapid(ně) praktičtější než Fabia Combi?
Rapid je podle mě v mnoha detalilech levněji udělaný než Fabia, vlastně komplet interiér, optika světel... atd. Plechařina je podle mě taky nastavená tak, že výrobně jsou tvary jednoduché na formy.
Nižší střední třída je neúprosná a za 280 můžeš vybírat z plnohodnotné nižší střední. Přitom standard výbavy je někde jinde jak základ Rapidu (Active).
2. 7. 2012 11:31
Re: Cenový arbiter
Když už, tak je combi za 10 000Kč. Interiér z fotek vypadá výrazně líp než ve Fabii. Světla má drtivá většina u nás prodaných Fabií s jednoduchou parabolou a jednou žárovkou. To se u Rapidu jaksi nekoná.
Avatar - rohYpnol
2. 7. 2012 11:39
Re: Cenový arbiter
Kombi ok +10.
Fabia Ambition nemá jednoduché paraboly. Interiér u Fabie bude mnohem hodnotnější. Mmj. již druhý "test" a ani zmínka o měkčených plastech...
2. 7. 2012 14:34
Re: Cenový arbiter
Pro výbavu Ambition je kombinace projektor-potkávací a parabola-dálkové jenom u Roomsteru. Fabia Ambition má jednoduchou parabolu se žárovkou H4, projektorová světla jsou až od výbavy Elegance a RS.
Avatar - rohYpnol
2. 7. 2012 16:47
Re: Cenový arbiter
No je to tak. Tak doufám, že aspoň ty měkčené plasty na vrchní části palubky Ambitionu zůstaly >:D
2. 7. 2012 18:46
Re: Cenový arbiter
Tak jako první Fabie měla měkčenou palubní desku spíš jenom teoreticky, tak je na tom podobně měkčená verze od Ambition výš. To znamená prakticky vůbec.
Avatar - rohYpnol
2. 7. 2012 20:48
Re: Cenový arbiter
Dnes nevím, ale původně měly tvrdou přístrojovku jen Classic. Ale věřil bych tomu, že to změnili. U Octavie 2 se taky měkčení ve výplních zadních dveří .. tak nějak potichu vytratilo ;-)
3. 7. 2012 08:45
Re: Cenový arbiter
U Fabie nejde o změnu v průběhu výrobního cyklu. Je prostě materiálově níž oproti Octavii, tak jako je o kategorii níž palubní deska Octavie proti Superbu.
2. 7. 2012 10:36
Re: Cenový arbiter
No právě...jsem velice zvědav na cenu :no:
2. 7. 2012 11:33
Re: Cenový arbiter
Pokud bude základ pod pět set tisíc,tak to bude absolutní bomba! :-! :yes:

>:D >:D >:D
Avatar - autista
2. 7. 2012 11:59
Re: Cenový arbiter
jakkýkoliv hatchback nižší střední bude lepší volba, nebo Thalia, Linea, Fluence, atd.
Avatar - miromen
2. 7. 2012 12:08
Re: Cenový arbiter
Vidim že zdarně pokračuješ.
Avatar - Bristol
2. 7. 2012 17:08
Re: Cenový arbiter
Thalia a Linea nejsou auta stejného segmentu navíc Thalia bude kvalitativně uplně někde jinde(o dost níž) je to prakticky jedno z nejlevnějších(ale i nejhorších) aut na trhu- je to taková automobilová vietnamská tržnice, níže(bleší trh) to jsou čínská auta, která se sem díkybohu nedováží a lada, Linea je zajímavé auto ale není to stejný segment, fluence dejme tomu-mě osobně nesedne design, jinak jako alternativa k rapidu docela solidní, ovšem nejtěžším konkurentem rapidu bude chevrolet cruze, který nabízí komunikativní řízení, dobrý podvozek, techniku z (aktuální!!) astry, solidní a výkonné pohonné jednotky, plnohodnotný diesel, 3 karosářské varianty, přijatelnou cenu, bohatou výbavu, ve většině ostatních státech mnohem větší image chevroletu a obecně globální zavedené značky a povedený design-jinak řečeno tedy víceméně všecko na co rapid nemá odpověď, je legrační, že chevy výkonově začíná tam, kde rapid končí(90kW)což jistě nejen po psychologické stránce je solidní skalp
Avatar - Bristol
2. 7. 2012 16:50
Re: Cenový arbiter
obávám se že základ budou švihadla, bez klimy, plech, plastové kliky a zrcátka, díra místo airbagu spolujezdce jako ve fabii za 199k(to doufám snad ne-to už by mohla škoda nechat za sebou) a HTP nebo jiný sockomotor s 55kW to by mohlo být s nejlepší vůlí tak za těch 270k

TSI 63kW, s klimou, přední okna v el, zrcátka a kliky v barvě, lité 15ky by se v nějakém akčním paketu mohlo dostat tak na nějakých 310-320(doufejme)

jak sám říkáš-v ČR bejvá tržní cena škodovky dost nadsazená, a škodovka počítá s tím, že se najde dost sebevrahů co si to s tím HTP za cenu Cruze s 1.6 LS koupí, tohle ale není chyba škodovky ale trhu, který je schopný tuto cenu akceptovat-je naprosto jasné že v ostatních zemích(snad krom německa a británie, kde jsou škodovky tradičně ještě trochu dražší) bude muset být cenová hladina níž a v některých dokonce mnohem níž aby o tom vůbec potenciální zákazník začal uvažovat, bude také velmi zajimavé sledovat které verze se budou nejvíc prodávat a komu: dle mého budou favority slabší TSI a základní motor s 55kW(asi HTP) pokud rapid budou nakupovat i fleety jako náhradu třeba za fabie kombi či octávie tour tak by mohli být slušné prodeje i TDI
2. 7. 2012 21:11
Re: Cenový arbiter
Předpokládám, že TDI bude tak o 50 tisíc dražší, než slabší TSI (proti hátépéčku tak o sto díky nějaké super oholené výbavě pro cenovku již od...). A v téhle cenové kategorii to už je dost velká pálka. Proto vidím podíl dieselů spíš někde mezi Octávií a Fabií, tedy maximálně kolem 30%.
3. 7. 2012 08:54
Re: Cenový arbiter
Co je divného na plastových klikách a zrcátkách?
2. 7. 2012 10:47
a ma to vubec
zinek?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - rohYpnol
2. 7. 2012 11:07
Re: a ma to vubec
Ten se odstěhoval do... ;-)
2. 7. 2012 20:38
Re: a ma to vubec
To si ani neodvažuju pomyslet, že by Škodovka dospěla k takové ohavnosti jako udělat kvalitativní krok zpět a přestat zinkovat kastle. To by na trhu asi skončili.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 7. 2012 10:53
Ale celkom to ujde
Ako reklama na indicky taxik je to celkom dobre...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bristol
2. 7. 2012 16:52
Re: Ale celkom to ujde
indie má trochu jinej rapid-který pro změnu má předek za fabie a zadek z pola sedan >:D
Avatar - Thomas89
2. 7. 2012 11:06
Test
A kdy bude test s výbavou která bude skutečně brázdit naše silnice? jako na plechách, s htp bez klimošky, háčku na svršky, malebnym držákem na předních sedačkách... a pořádnej kufr do kufrtu, ne jen nějakej příruční leteckej... to se mi do Hondy MAčka vejte taky. to pak ty oslavný ódy a chvalospěvy nebudou co?

a některý průstřely v oblasti desingu, světla, mlhovky a pod. jak někteří místní diskutéři zmínili... toho se kluci nebojme, přide facelift a mnoho reklam nově s 1405 vylepšeními... to bude vlaječek >:D že nebude rapida vidět... třeba se dočkáme i stěrače bez příplatku... nebo nějakého toho dekóru na palubovku za tučný příplateček

a GTI bude poté pět chvalospěvy na kvalitu a marketing VW (i když dnes se mu příspěvek povedl jak cesta do hlubin duše mladého fabrikového dělníka kterýmu "patří" svět)
Rozbalit vlákno
7
2. 7. 2012 11:15
Re: Test
sice zkorumpovana redakce zasadne nasazuje nej modely VW proti zakladu ostatnich ale ted by mohla napravit reputaci a soupnout nej 301 a zaklad rapida. no to je priserna predstava >:-[]
Avatar - Thomas89
2. 7. 2012 11:24
Re: Test
celá redakce axelspriger používá do testů škodafaktor. soupeř vyhrává vyhráva a najedou ho snad o celý světelný rok přeskočí škoda...? jako minule fabia v monte carlu proti riu.
objektivnější sou už snad i v topgearu!
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Test
Fabia vyhrála nad Riem? U nás ne...
Avatar - Thomas89
2. 7. 2012 11:41
Re: Test
mno... když bych pár článečků vyhrabal tak v některých ten škodafaktor je... ono lidé se poptávají po vítěztvích škody aby ukázali sousedovi kvalitní auto a redakce je nabízí
Avatar - kari.laz
2. 7. 2012 12:11
Re: Test
Zrovna tak můžeš použít Škodahaterfactor. Když vyhraje nad něčím Škoda, tak je vždy od některých diskutujících uplatněn (v tvém případě i když škoda nevyhrála). Vždy budou lidi rozděleni na několik táborů v kterých budou fans a hateři.
Avatar - rohYpnol
2. 7. 2012 11:33
Re: Test
redakce, tak zkorumpovaná, nasazuje zcela nečekaně to, co se jim podaří půjčit z flotily novinářských vozů, které zrovna automobilka drží 8-s A jelikož Fabia není žádná novinka a poslední inovací byla právě Monte Carlo, tak se není čemu divit :-!
Navíc je typické, že novinářské vozy jsou ve vysokých výbavách. Ono by jinak nebylo moc o čem psát, že... To dává smysl. Do testu jsme dostali Fabii Active s 1.2 HTP. Výbava žádná, vůz příliš nejede, podvozek jsme neměli vzhledem k výkonovým možnostem motoru šanci poznat...
Avatar - Bristol
2. 7. 2012 16:54
Re: Test
teď nevím, ale kdo redakci platí-já jsem měl pocit, že ta fábie v edici MC vypadala vedle základu RIA dost příšerně a vysloveně směšně skoro jak nějakej fabrika tuning s třemi proužky :no:
2. 7. 2012 11:15
Mnoho informácií ...
... avšak ani slovíčko o pohotovostnej hmotnosti, celkovej hmotnosti, nosnosti strechy, hmotnosti brzdených a nebrzdených prívesov!!!
Rozbalit vlákno
1
2. 7. 2012 21:53
Re: Mnoho informácií ...
Ale vždyť ty dva minitestíky byly spíchnuté z jedné krátké, asi i neoficiální prezentace. Vždyť Škodovka ještě neprozradila ani všechna čísla a novináři si určitě po prezentacích vozí nanejvýš nějaký metr a ne výbavičku pro vážení aut.
2. 7. 2012 11:20
aSocial car
Orientacia na najnizsie naklady z toho autapriam kricia.
Podvozok je od pohladu poskladany tak, aby vobec drzal auto a chvilu jazdil.

Chcelo by to co najskor test po 100tis.km a premerat vole v riadeni, motore. Nestavil by som na to ani cent.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - rohYpnol
2. 7. 2012 11:26
Re: aSocial car
asocial jsi tu mžná ty 8-s
To, že je poskládaný z kde čeho, nemá prachžádný vliv na životnost. Zadní náprava z Octavie 1 přežije i přejezd miny, přední náprava Fabie 1 trpěla kdysi možná tak na kosti... Jestli zachovaly i konkrétní díly bez konstrukčních úprav, tak se jich tu válí v každém vrakovišti mraky.
2. 7. 2012 11:43
Re: aSocial car
Všimni si označení PQ25 lang na fotkách Rapidu - Fabia a Roomster dostaly v tichosti už před víc než čtyřmi lety PQ 25 kurz. Je jiná než v první Fabii, rozdíl mezi kurz a lang by měl dělat cca 30mm rozchodu. Což nápadně odpovídá rozdílu mezi rozchodem Fabie a Pola/Ibizy.
Avatar - rohYpnol
2. 7. 2012 11:49
Re: aSocial car
Všiml jsem si. Na tom, co jsem napsal to ale nic nemění. Prostě koncern nikdy neměl problémy s životností podvozkových dílů, pominu-li Al nápravy Passatu B5.
2. 7. 2012 13:36
Re: aSocial car
Oni ty hliníkový nápravy zas tak špatnou životnost neměly, to jen pověst dojebali montáží polských superquality dílů a někteří rádoby mechanici, protože hodně záleží na správné montáži.
2. 7. 2012 12:14
Re: aSocial car
Ty mozno nie si len asocial, ale aj blbec.
Pozri sa, ake diely pouziva Fabia1 na prednej naprave: [odkaz] (najlacnejsi starline) a Rapid: [odkaz]
Toto je z Fabie2 [odkaz]

Konstrukcne to je podobne, ale nepouziva to rovnake diely.

Zhodna je podla obrazkov akurat zadna naprava, aj to nemusi byt uplne, moze tam byt skryty rozdiel.
Avatar - rohYpnol
2. 7. 2012 14:25
Re: aSocial car
Urážky by ti šly, s myšlením je to horší... I kdyby byly díly mírně upravené, tak na životnosti se to nepodepíše. Tím spíš, že koncern nemívá problémy ani s životností podvozkových dílů, ani s rozebiratelností a výměnou.
2. 7. 2012 15:19
Re: aSocial car
11:26 rohYpnol "asocial jsi tu mžná ty "
12:14 Makovnik "Ty mozno nie si len asocial, ale aj blbec."
14:25 rohYpnol " Urážky by ti šly, "
Len odpovedam tebe pochopitelnym stylom.
K mysleniu sa ti vyadrovat nebudem.

Co sa podpise a co nie uvidime po dlhosom najazde, nie o tom, co sa dialo doteraz, preto pisem o skorom teste na 100tis.km.
Doteraz taky sunt Skodovka este nezbuchala, tentoraz si ekonomicku dietu moze odniest aj podvozok.
Avatar - rohYpnol
2. 7. 2012 16:21
Re: aSocial car
jen jsi nějak pozapomněl
11:20 Makovnik "aSocial car"
8-s
Neudělali nic jiného, než že použili stávající díly, popř. mírně modifikovali. Tak to koncern dělá již dlouho a nikdy problémy s životností podvozku nebyly a opravdu nevím, na základě čeho usuzuješ, že by tomu mělo být u Rapidu jinak.
2. 7. 2012 16:29
Re: aSocial car
Za to, ze si sa nasiel v nadpise nemozem ;-\

Nicmenej,ako som uz pisal, uvidime; cas ukaze.
2. 7. 2012 22:03
Re: aSocial car
Ještě by se hodilo dodat, že vzhledem k neustálému šetření na čemkoli, by patnáct let staré komponenty z hlediska kvality a životnosti nemusely být zas taková tragédie. Spíše naopak.
Vždyť taky 330 tisíc za nejlevnější Octávii v roce 1996 byly úplně jiné peníze, než 330 tisíc dnes za základ Octavie 2. Na to nezapomínejme.
Avatar - 3_diamanty
2. 7. 2012 11:26
sklamanie
cim viac clankov viac pohladov skusenosti testov fotiek ....tym vacsie sklamanie ;-)

motoricky takisto biiiida ;-)

dovod na kupu takehoto auta nevidim......ked chcem lacne auto mam ine moznosti a ked chcem nieco poriadne od skody zvolim octaviu.....
Rozbalit vlákno
17
Avatar - rohYpnol
2. 7. 2012 11:27
Re: sklamanie
motoricky tohle TSI bída? co by za to dali korejci místo jejich skvěle lenivých 1.4 CVVT 8-s :no:
Avatar - Aladeen
2. 7. 2012 11:37
Re: sklamanie
Problém u TSi sú Turba , ktoré sa pokazia skôr či neskôr . zaráža ma že u škodovky zákazník nemá na výber lepší atmosférický motor , ktorí ma lepšiu výdrž a na dialnici lepšiu spotrebu ;-\ ... u mňa vyhrávajú autá ako Chevrolet Cruze , Renault Fluence či Mazda 3 u ktorých dostaneš za rovnaké peniaze lepší motor a lepšiu výbavu ;-)
Avatar - rohYpnol
2. 7. 2012 11:44
Re: sklamanie
turbo vydrží tak dlouho, jak se k němu majitel chová :-!
2. 7. 2012 12:00
Re: sklamanie
Atmosféru? >:D To už by tam místo CD přehrávače taky mohli dát nějakej pořádnej přehrávač gramofonových desek! >:D

Jenom proto,že tebou zmíněné automobilky zaspaly dobu Škoda nebude dělat dva kroky zpět,platit pokuty za vysoké CO2, propouštět zaměstnance, zavírat továrny a prosit EU o dotace na přežití o dalších pět let:-) ;-)
Avatar - Aladeen
2. 7. 2012 12:09
Re: sklamanie
hahaha tak to si ma pekne rozosmial... Tak sa pozri ty vševed na Atmosférické motory Skyactive od Mazdy
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Aby si sa nemusel namáhať porovnávaním
Zobral som si do parády najsilnejšie TSI u Yetyho 1.8 a najslabšiu verziu motoru Skyactive 2.0
MAZDA
Max. výkon . 121kw (165k)
Spotreba .
mesto -7,5 L ,
komb.-6 L ,
mimo- 5.1 L
CO2 emisie - kombinovaná 139g/km
Kompresný pomer 14,0:1

YETY
Max. výkon 118,00 kW
Spotreba - mesto 10,1 l/100km
Spotreba - mimo mesto 6,9 l/100km
Spotreba - kombinovaná 8,0 l/100km
CO2 emisie - kombinovaná 189 g/km
Kompresný pomer 9,8 +/- 0,5

Cena je porovnateľná keď nie u Yetyho vyššia !!!

Takže neviem ako obstojí to tovje 700mb CD proti mojemu 16gb USB
2. 7. 2012 12:32
Re: sklamanie
Aha,tady někdo srovnává předokolku se čtyřkolkou >:D >:D >:D 210Nm při 4000/min a 250Nm mezi 1500-4500/min >:D >:D >:D Ty mi budeš asi taky pěkná hlavička,co? >:D ;-) Cena je u Yetiho samozřejmě vyšší. Stejně jako BMW X1 a Audi Q3 mají vyšší cenu,než ten Yeti... Tak už to totiž v tom motoristickém světě chodí... Vidím,že jsis toho ještě nevšiml... Za kvalitu si jsou lidé ochotni připlatit! :-) Pokud na to tedy mají... ;-)
Avatar - Aladeen
2. 7. 2012 12:56
Re: sklamanie
Ty vieš o kvalite teplý prd , keď ti škodovka TSI vydrží 500 000 ako mne Mazda tak mi zavolaj a ja uznám že je to kvalita ... :yes:
2. 7. 2012 13:25
Re: sklamanie
Já sem automechanik a když vidim ty kvality Mazdy radši bych celej život žral trávu a kameny abych toho Yetiho místo ní mohl mít ;-)
2. 7. 2012 14:11
Re: sklamanie
Takovejch škodovek už jsem viděl... Ale mazdu ani jednu! Tím netvrdím,že nexistujou!!! Jen je ještě nikdo neviděl... >:D
2. 7. 2012 15:26
Re: sklamanie
Priplatok za kvalitu u Yetiho vs. Mazda?
Ako vtip dobree >:D :yes:

Uz si videl, ako vyzera graf krutaku atmo motora?
Toto je Skyactiv [odkaz]
Sice nie ten isty, ale z CX-5.
Tu je dalsi [odkaz] Mazda3

Tu je 1.8TSI [odkaz]
Taktiez ma max. Nm len v jednom bode okolo 4750ot. Len marketing kaze, ze je mozne to napisat ako nejaky rozsah, pricom v 1500 je to holy nezmysel, danu hodnotu to priblizne dosiahne az tesne pod 2000ot.
Nad 2800ot. uz ziadny zavratny rozdiel medzi turbo a atmo nie je.

Tzn. aj u Mazdy mozu napisat, ze ma tolko Nm v rozmedzi 3000-5000ot.
Avatar - guze
2. 7. 2012 13:30
Re: sklamanie
Spotreba u Mazdy
mesto -7,5 L ,
komb.-6 L ,
mimo- 5.1 L

A ty tomu věříš?? ;-\
Avatar - Blue Sun
2. 7. 2012 18:44
Re: sklamanie
Když ono jim to v testech docela vychází... Jakkoli se snaží o opak.
Avatar - guze
2. 7. 2012 19:52
Re: sklamanie
Věřim, jestli je test na netu, pošli mi pls odkaz, dík :-)...test zde na auto.cz je sice verze s automatem ale, pisou ze jezdili mezi 7 a 8 litry, coz je od 5,1 docela daleko...
Avatar - Aladeen
3. 7. 2012 10:03
Re: sklamanie
Čitaj ďalej ...."ve městě, mimo město i na dálnici mezi 7 a 8 litry. A to jsme zkoušeli nezajeté auto, které mělo na počátku najeto 600 km. Dlouhodobý výhled proto znamená naději na ještě příznivější hodnoty." Takže spotreba 6 l je možná stačí si počkať ... :-! tak či tak je to lepšie než v meste u Yetyho v meste ;-)
Avatar - guze
3. 7. 2012 13:28
Re: sklamanie
Je možné že těch 6 litrů půjde dosáhnout, ale přeci jenom bych počkal na nějaký dlouhodobý test:)
2. 7. 2012 13:08
Re: sklamanie
nevšímaj si, s vylízaným mozgom je myslenie nemožné ;-)
Avatar - Bristol
2. 7. 2012 16:56
Re: sklamanie
TSi ať si vypráví kdo chce co chce je prostě technicky ale i morálně stále problémový motor? Vyřešili už vady které má? Koncern sice tvrdí že ano-nakolik je to však fakt a nakolik marketing? to však nic nemění na tom že mezitím co bude CVVT od korejce polykat kilometry tak na rakvi s napisem TSI už bude růst plíseň ;-)
Avatar - Stefič
2. 7. 2012 11:32
Jízdní vlastnost
Tak tohle jsem nějak nepochopil
"Odtažité řízení samozřejmě koresponduje s rodinným charakterem, a tak ani tento Rapid nepředvede sportovní ambice. Na rozdíl od jiných levných aut ale neukazuje odpor k ostřejší jízdě – naopak, všechno zvládne se ctí."

1. Proč by mělo rodinné auto mít automaticky odtažité řízení?? Mám také rodinné auto, ale o odtažitém řízení nemůže být řeč.
2. Jak může krásně vykružovat zatáčky a ukazovat ambice ke sportovní jízdě, když má odtažité řízení???
Rozbalit vlákno
3
Avatar - rohYpnol
2. 7. 2012 11:35
Re: Jízdní vlastnost
mě by spíš zajímalo, jestli je posilovač postaru hydraulický... Spíš ale asi ne, protože to bude přebráno pravděpodobně z Fabie.
Avatar - Bristol
2. 7. 2012 17:01
Re: Jízdní vlastnost
přesně tak, důkazem jsou například auta od fordu či mazdy-tam by se měli všechny ostatní mainstreamové automobily s koncernem v čele učit jak se dají vyrábět levná, rodinná auta která dokáži svého řidiče potěšit i něčím jiným než měkčenými plasty

co se týče ježdění, cítím z reportérů to samou shovívavost jako v době kdy testovali octu I jako novou, také tomu tehdá na papíře odpustili kde co, ale kdo si do toho pak sednul tak jistě takovou radost neměl, rapid má navíc zadní nápravu modifikovanou O1 což ve 3. tisíciletí působí trochu jako špatný vtip >:D

rapid je svým způsobem dokonalý produkt pro středoevropskjý a zejména český trh a pro lidi pro které je fabie malá a octávia příliš drahá, avšak není a nebude dokonalým autem
Avatar - miromen
2. 7. 2012 20:42
Re: Jízdní vlastnost
Takovy VW s Golfem se jistě ještě ma co učit jak udělat auto a to včetně Mazdy a Fordu. >:D Dale nezapominat že je tu jinak zaměřeny Leon a opět jinak zaměřena Octavie. No myslim si že zaběr ma koncern VW dost široky a muže nebo on spiš je v klidu. No a hlavně to slovo levna u Fordu a da se řict i u mazdy neni zrovna na mistě.
2. 7. 2012 11:49
Stěrač za příplatek - trochu jiný pohled
Už poněkolikáté tu vidím, jak se mnozí rozčilují nad stěračem za příplatek, místo toho aby byl sériovou výbavou. Já to ale vidím i tak, že ten důvod není jen skrblenim koncernu ve snaze platit za každou drobnost, ale i tím, že ne každému se ten stěrač líbí a prostě kazí linii auta. Navíc u hatchbacku si nemyslím, že je tak nezbytný jako u kombi, kde se okno špiní opravdu hodně. Měl jsem Octavii I hatchback a vůbec mi stěrač nechyběl, neb se to okno ani výrazně nešpinilo, oproti následujícímu autu Volvo V50, kde by to bez něj nešlo.
Takže asi tak, pokud bych ted kupoval hatchback, také bych stěrač nechtěl, není to žádná ozdoba vozu a ne vždy ani nutnost.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - rohYpnol
2. 7. 2012 11:58
Re: Stěrač za příplatek - trochu jiný pohled
Kdyby tomu tak bylo, tak koncern dá příplatek za "bez stěrače" >:-[] ne? K tomu chybí, nechybí - částečně máš pravdu, ale i zde zadní stěrač prostě chybí. Pokud jedeš, tak to aerodynamika vyřeší za tebe, jenže začneš popojíždět, couvat a ouha, přes zadní okno vidíš houbec. Ono teda u Octavie 1 to bylo docela relativně jedno, protože tam se stejně couvalo na zrcátka, a tady to asi nebude jinak. Takže máš tak poloviční pravdu. Určitě to ale není zásadní problém.
Avatar - guze
2. 7. 2012 12:05
Re: Stěrač za příplatek - trochu jiný pohled
Spíš by dal asi volbu stěrače zdarma, ne?Použít rozum, nic víc..... :-)
Avatar - autista
2. 7. 2012 12:10
Re: Stěrač za příplatek - trochu jiný pohled
tak bmw, audi apod. mají příplatek "bez označení" motorizace. Ale to je jedno, zadní stěrač je příklad, a platí se za něj i v nejvyšší výbavě směšná částka. Mělo by být spíše gratis. Chceš stěrač, ano, máš ho, ale v ceně. To je to samé jako cena hamburger, cheesburger. U Maca stejná, tak co! ;-)
2. 7. 2012 12:59
Re: Stěrač za příplatek - trochu jiný pohled
Za zadní stěrač se platí třeba u Porsche. ;-) U 911 vyjde na zhruba 9 tisíc.
2. 7. 2012 12:00
Svobodné Dolby....
ajaj - tak to bylo v jiném pořadu.....
Asi to bude tím vedrem či co, ale pročetl jsem si skoro všechny diskuze na téma Rapid. Tedy drahá redakce - kdyby byly prodeje Rapidu úměrné prostoru, který mu věnujete - tak je rázem Škodovka nejprodávanější na světě. Rapid na mne vykukuje skoro každý den, až na něj chytám averzi.... Ale na druhou stranu chápu, že je to po dlouhé době "něco" nového z našich luhů a hájů a jste český server - takže - jako s ostatním - mám možnost to nečíst - tak proč se pak rozčilovat, že je toho hodně.......
A o té možnosti - svobodě - o tom to je - ať se tady udiskutujeme a ošoupeme desítky klávesnic - dopad na rozhodnutí(to svobodné) rozhodnutí kupujících - to fakt mít nebude. A to je to krásné na tom životě - rozhodnete se - spočítáte si - jdete - a koupíte - je to Vaše volba, Vaše prachy, Vaše auto.... Kupte si třeba Ssang-Yong Rodius - když se Vám líbí a je Vám v něm fajn....
Nepochybuji o tom,že Rapid bude mít úspěch a prodá se - má tu dobrou "základnu" a je to produk "Škodovky", která si ve světě získává stále větší renomé....
jasně - bral bych tam foukaný třílitr, připláclý podvozek a ovladač od plejstejšnu rovnou na volantu.... Ale o tom tohle auto nebude......
A víte co - jsem rád za tyhle obsáhlé diskuze - za spoustu kritiky na tohle auto, za tohle či ono - je to výraz, že "nám" to není volný......a jdem do toho dobrovolně.....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - autista
2. 7. 2012 12:13
Re: Svobodné Dolby....
Jo, máš pravdu. Číst by si ty diskuze mohli hlavně v marketingovém oddělení ŠKODA, a jít s tlakem na vývoj, aby se podobné excesy neopakovali. :-!
2. 7. 2012 12:31
Re: Svobodné Dolby....
nechci ubírat zdejším diskutujícím na erudici, ale čistě teoreticky - si myslím, že dost, ne-li všechny, či více, připomínek na věci, které tu padají, měli při návrhu toho auta, než to "šlo dál". Ale zkrátka jde o určitou pozici v segmentu, na trhu, v rámci koncernu - a tak pár "věcí" zkrátka není ideálních.... a pak je tu třeba jiný produkt domácího koncernu.....
zkrátka vnitřní politika.....
Avatar - Rysguf.
2. 7. 2012 12:35
Chcete si s nim zajazdit a este vam aj zaplatia?
[odkaz]

;-)
Rozbalit vlákno
0
2. 7. 2012 12:52
fotky skoroindického rapidu
sú dojímavé-tie detaily na znak na kapote,na anténku,na nápisy na veku kufra,háčik na dverách,madlo....až ma priam mrazí z toho! >:-[]
ale páči sa mi že redakcia viac-menej priznala že motor 1,2tsi s 86 koníkmi je vážne len pre dve osoby a malý letecký kufrík/a to nevieme či bol plný alebo prázdny/-a to bol rapid v najvyššej vábave!
má vlastne rapid aj najaké extra svetlá na denné svietenie?aké sú záruky na voz a karosériu?
a ako sa sedelo redaktorom na tých krátkych sedákoch-koľko na nich vydržali sedieť?
p.s. ešteže nám redakcia dala informáciu že tento technologicky starý voz-teda nový rapid-je vlastne predsériové vozítko.už sa neviem dočkať na tú "sériovku"!!! >:-[]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: fotky skoroindického rapidu
Tyto předsériové vozy neměly denní svícení aktivované, takže zatím nevíme. Zdá se ale, že bude řešené pomocí sdruženého světlometu.
Záruka by měla být standardní, tedy pro soukromého zákazníka 2 roky bez omezení km
3. 7. 2012 11:36
Re: fotky skoroindického rapidu
Treba pichnut OBD konektor k body komputeru, malo by to ist zapnut, byva to ako volitelna funkcia, ako kazda ina.
Avatar - rohYpnol
3. 7. 2012 17:59
Re: fotky skoroindického rapidu
třeba zapojit mozek. Automobilový novinář není mechanik, který se bude hrabat v zapůjčeném voze... 8-s :no:
5. 7. 2012 13:57
Re: fotky skoroindického rapidu
Já mám v Puntu které ma 60 koní a jede plynule 120km/h když je plně naložený a sedí v něm 4 osoby
Avatar - nalimer
2. 7. 2012 13:39
čo ma (ne)presvedčilo
To, ťo ma nepresvedčilo si kúpiť tento voz /ako náhrada auta pre manželku/ nie je dizajn. Je neurážajúci, elegantný. Ani to, že má slabé motory /manželka jazdí po meste a aj spotreba u týchto motorov je nízka/. A ani to, že si nemôže pridať luxusné prvky.
Negatívum na aute je snaha byť lacný za každú cenu. Podvozok, šetrenie na materiáloch a šetrenie na tuhosti ocele. Rapid je dobrá voľba pre tých, čo si idú meniť Octavia 1 či ešte historickejšie vozy made in Skoda.Majitelia Felicií, Fábií1 (hlavne sedanu >:D ). Auto ako šité pre vás.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - rohYpnol
2. 7. 2012 14:20
Re: čo ma (ne)presvedčilo
Jsi naprosto vedle. Fabia 1 sedan - to bylo možná ne moc hezké, ale i na svoji dobu výborné vozidlo, neošizené, dotažené do detailů. Jmenujme jem příklady - klimatizovaná schránka spolujezdce, vytlumené zadní podběhy (ne pouze vyplastované, ale i s tlumením proti kaménkům), zavěšení víka kufru, odhlučnění vozu, uméstění 3úhelníku, háčky v kufru, 12V zásuvka v kufru, čtecí lampičky pro zadní cestující, plastové zakrytí spodku vozu... to vše dává znát, že na voze se nešetřilo. A to byl pouze malý sedan.
Proč bych tedy měl měnit pečlivou a dotaženou Fabii za lowend každým coulem? Podobné u Octavie 1, tam mám levný servis a provoz, při normální údržbě není důvod tyhle vozy měnit. Ne za tohle šidítko.
Avatar - nalimer
2. 7. 2012 14:56
Re: čo ma (ne)presvedčilo
nechcem nikoho urazit a nie je to ani moj ciel.
ano, rapid bude mat navigaciu Amundsen. bude mat dvojzonovu klimatizaciu. bude mat v elektrike zadne okna... a to si mi este nepisal o stvorkolkovej Octavii 1... otazka je, kolko ludi si kupilo vybavu classic ci dokonca junior. a kolko ludi si kupi rapid v ambition... to len k vybave.
Voci Fabii 1 som mal odpor, ale ok... :-) to uz beriem nieco subjektivne a nechcem...
Ano, Rapid je siditko, resp. pre mna kockopes. Veka auta za malu cenu.
Aby som vysvetlil predpoklady: nasinec si kupil Octu! pred 10 rokmi, to iste aj pri Fabii1.auto servisoval, lestil, opravoval. vtedy ho to stalo majland a teraz nastal cas, ked sa mu ponuka moznost za 250.000 Kc kupit nove auto uz s klimou, esp a radiom s 3 rocnou zarukou. ono Rapid je stavany na akciove ponuky. takto o rok budu prve (chce to tak polrok).
a pri skode plati dvojnasobne "loajalnost" zakaznikov.
2. 7. 2012 14:31
série
Zarazila mě věta: Sluší se ale poznamenat, že zkoušený vůz byl předsériový. Produkční Rapid, který zamíří k zákazníkům v říjnu, může dostat vyladěnější kombinaci benzinového motoru a zavěšení pro 16palcová kola. Nic takového si nemyslím pane Vaverko. Tyto auta jsou sice předsérie, nicméně ze sériových dílů. V době kdy má jít auto na trh, což je případ Rapidu, už dávno všichni subdodavatelé musí mít schválené sériové nástroje a na oficiálně předsériová auta dodávají pro ně již plně vyladěné sériové díly.Už teď jakožto dodavatel Škodovky musíme dodávat sériové díly dokonce na zástavbové zkoušky a předsérii pro O3, žádné prototypy. Takže Rapid v kterém jste jako novináři jezdili, je normální sériové auto.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - nalimer
2. 7. 2012 14:57
Re: série
navyse, predseriove stroje maju castokrat vyssiu tuhost ocele ako seriove stroje.
2. 7. 2012 20:30
Re: série
To si nemyslím. Většinou začne automobilka šulit kvalitu až po faceliftu ;-)
Avatar - nalimer
3. 7. 2012 08:53
Re: série
Minimálne v prípade modelov VW Touareg a C3 Picasso viem o tom, ze prve modely mnali silnejsie a pevnejsie plechy ako seriovky. Dovod? Crash test. (cloveku je zle, ked sa dozvie takyto detail).
Pocas vyroby sa prihliada este k tomu, kde vsade sa da üsporit. V kazdej automobilke su plateny mudri inzinieri, ktori hladaju na aute drobnosti, kde sa da skratit drot o 0,5 cm ci dodavatel s lacnejsim autoradiom. Dizajner len zameni narazniky, svetla. Dokonca aj v takej veci, ako je metalicka farba sa da usporit. Staci jednoduchsia kombinacia s mensim podielom pigemntu ci metalickych castic.
2. 7. 2012 18:09
FAJNOVÝ RAPIDÍČKO
Redakce nám dobře dávkuje informace. Je fajn, že máme možnost si přečíst o dojmech z jízdy s odlišnou motorizací, vedle toho velmi silně akcentuji též obrazový doprovod. Ten totiž výmluvně dokumentuje schopnost inženýrů, techniků a vůbec všech, kteří stvořili překrásného RAPIDa, dokonale mířit na praktičnost při užívání vozu.

Osobně velmi oceňuji skutečně bezvadný charakter vozu - lowendový základ, který však nabízí právě v dané cenové hladině nebývalou klasu designu. Ruku v ruce s tím komunikuje též kabina - architektura přístrojové desky, a vůbec celé kabiny je ukázková. Milá je pak i jistá zdrženlivost v aplikaci komfortních prvků, které, jak velmi konkurenčně známo, působí u těchto aut jako kýčová pěst na pověstné garážové voko. Tedy v tom velký souhlas - vskutku prvotřídní stylová přístrojová deska [odkaz] umně a zdrženlivě vyvedená v třídně korespondujících materiálech. Nemám výhrad, dokonce jsou pasáže, které bych označil za nebývale povedené - výplně dveří [odkaz] (já smekám), dále prostor zadních sedadel [odkaz] (bravo) a samozřejmě též zavazadlový prostor, protože tenhle pohled - [odkaz] no to je láska na první sekundu.

Podtext je tedy jasný - prvotřídní design, prvotřídní kabina, uměřené materiály povrchů, auto, jaké tu nebylo a není.

A pak ty malé, přesto důležité "podstatnosti" - symetrie a přehlednost [odkaz] (bravo) dále [odkaz] a [odkaz] za obé velká pochvala do Boleslavi, praktičnost jako samozřejmost.

A závěr? Toto - [odkaz] tohle vyrazí dech. Ano, toto opravdu není malý prémiový model prémiové automobilky, nýbrž... lowend á la ŠKODA :yes: :-! To auto nemá stylistickou chybičku, skládám opravdu upřímný hold mladoboleslavským technikům.

BRAVO BRAVO BRAVO :yes: :-!

P.S. [odkaz] >:-[] [odkaz] 8-s >:-[]
Rozbalit vlákno
2
3. 7. 2012 12:54
Re: FAJNOVÝ RAPIDÍČKO
:yes:
3. 7. 2012 13:08
Re: FAJNOVÝ RAPIDÍČKO
:yes:
2. 7. 2012 18:24
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - twistedTSD
3. 7. 2012 15:35
Re: INDICKÝ KŘÁP Z MINULÉHO TISÍCILETÍ VYDÁVAJÍCÍ SE ZA AUTO
To je vtip? Uvědomuješ si, že zcela nově vyvinutý model srovnáváš s Volkswagenem Polo sedan (který jen tak mimochodem z minulého tisíciletí není)? Tohle už je opravdu absurdní. :no:
3. 7. 2012 18:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 7. 2012 22:28
Re: INDICKÝ KŘÁP Z MINULÉHO TISÍCILETÍ VYDÁVAJÍCÍ SE ZA AUTO
Co konkretne se u modernich aut nepouziva? Jinak pokud vim, tak polo je moderni auto.
3. 7. 2012 22:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 7. 2012 01:38
Re: INDICKÝ KŘÁP Z MINULÉHO TISÍCILETÍ VYDÁVAJÍCÍ SE ZA AUTO
Obrazky hezke, ale stale jsem nedostal odpoved. Ne ze bych ji ocekaval...
Avatar - twistedTSD
4. 7. 2012 14:01
Re: INDICKÝ KŘÁP Z MINULÉHO TISÍCILETÍ VYDÁVAJÍCÍ SE ZA AUTO
O hlouposti mi píše někdo, kdo napsal slovo "fanaticy" (nechtěl jsem být grammar nazi, ale s tebou to zjevně jinak nejde).

Platforma dnešního Pola je stará několik let, nicméně, to zase odbíháme pryč od českého Rapidu, který s Polem nesouvisí...Co přesně je z minulého tisíciletí v otázce karoserie a technologií (mimo částí podvozku)?...Laciné materiály, laciné provedení? Odkud tak soudíš - seděl jsi v tom? Nebo tak usuzuješ pouze na základě absence měkčených plastů?
Avatar - zdravy rozum
2. 7. 2012 18:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
2. 7. 2012 18:41
Auto patří do benzin
pod kapotou vozu je s atmosférickým benzínem jezdit mnohem lépe než s naftou.
Škodu Rapid nejlepší motor
1. 1,4TSI 90kW :yes:
2. 1,2TSI 77kW :yes:
3. 1,6TDI 77kW :yes:
4. 1,4TSI 63kW :yes:
5. 1,6TDI 66kW :no:
6. 1,2MPI 55kW :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Typhoon
2. 7. 2012 19:26
Re: Auto patří do benzin
Oprav si bod č. 4
2. 7. 2012 19:08
Konkurence
Chapu, ze nadavat na koncernova auta je moderni a nadavat na skodu jeste vice, snad kvuli tomu, ze je to castecne ceska automobilka a tady je to samej vlastenec. Bohuzel mam stale vetsi pocit, ze ty kraviny, co tady ctu, jsou mysleny vazne. Vytykat autu mezi fabii a octavii absenci plynovych vzper, pouziti jednodussi platformy, nabidku motoru atd., pricemz konkurence na tom rozhodne neni lepe je ponekud zvlastni. Zajimave je, ze majitele octavii jsou tu posmesne nazyvani olizovaci plastu a kdyz je tedy mensi model vybaven tvrdymi plasty, tak je to take spatne. Kdyz se podivam treba na nahaty kufr elantry [odkaz] [odkaz] , to same fluence a potom se podivam na rapid s mnohem lepsim zpracovanim, kvalitou tapece a samozrejme take objemem, tak konkurenti pusobi, jako kdyz Vincent s Julesem maskovali pod dozorem pana Wolfa skvrny od krve ;-) Co se motoru tyce, tak fluence s jednasestkou a dvoulitrem vic motoru, nez rapid asi nebizet nebude a o elantre s jednim motorem ani nemluve. Zakladni cenovka konkurentu presahuje 300 tisic, coz se u rapidu taky nekona a pochybuji, ze by po dovybaveni nejak vyrazne prevysovala konkurenci. Rapid proste pusobi mnohem fortelnejsim, hodnotnejsim a dospelejsim dojmem, nez konkurence. A jizdne na tom, dle clanku, take neni spatne. Snad jedine ten cruze je dustojna alternativa.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - twistedTSD
2. 7. 2012 19:20
Re: Konkurence
Tohle je ale Škoda a tak je přece všechno špatně. Aneb co je komu po nějakých jízdních vlastnostech, když jsou směrovky ve středu, že? >:-[] S tvrdými plasty trefa. Kdejaké jiné auto je obhajováno, protože plasty přece neolizujeme. U Rapidu ale asi ano...A podobně je to i s dalšími "neomluvitelnými" konstrukčními vadami nelzenými místními antikoncernisty.
Avatar - rohYpnol
2. 7. 2012 20:41
Re: Konkurence
Tak tento příspěvek si zaslouží koment.
1) tvrdé plasty - jelikož zřejmě nebudou měkčené, tak se tu evidentně šetřilo. vadí x nevadí - pokud se to šetření projeví v koncové ceně, tak nevadí
2) plynové vzpěry - bez debaty kravina
3) motor - základ opět k ničemu, 63 kW TSI opět nevyužívá naplno svých kvalit díky převodovce (předp. stejnou skříň jako ve Fabii)
4) konkurence - ano, tady je ten kámen úrazu. Fluence totiž začíná ne na 300, ale na 264 tis., přitom základ 1.6 81 kW? Oproti tomuto vypadá Fabia se svým základním HTP jako špatný vtip...
5) kvalita čalounění - jestli konkurence někde šetří, ano je to zavazadelník. Jenže to je přeci mnohem méně bolestivé, než šetření na interiéru! Fluence má plnohodnotný interiér Mégane, rozhodně se nemá za co stydět. Kvalita sezení výborná. A Rapid? Ehm 43 cm krátké sedáky...
Rapid nepůsobí fortelnějším dojmem. On totiž působí v detailech a hlavně v interiéru dokonce levněji než Fabia 8-s
Ale verdikt padne až po zveřejnění ceníku :-!
2. 7. 2012 21:06
Re: Konkurence
Kup si prosím brýle
[odkaz] [odkaz]
[odkaz] [odkaz]

Tahle dvě auta jsou jak každé z jiného vesmíru, bačkora proti doslova mistrovskému škodováckému designu.

Ceník bude poslední rána do vazu všem škarohlídům.
Avatar - Blue Sun
2. 7. 2012 21:59
Re: Konkurence
Fluence aspoň nevypadá jako Tlustá Berta s přetěžkou zadnicí a kolečky utopenými v masách plechu. Netvrdím, že je to designová dokonalost, ale tenhle škodovácký experiment předčí o světelné roky.
2. 7. 2012 22:29
Re: Konkurence
ty si kup mozek mamlasi
17. 7. 2012 14:20
Re: Konkurence
to by nikdo nezaplatil, mozek pro GTIho... 8-s
2. 7. 2012 23:08
Re: Konkurence
1) Pritomnost mekkych plastu ve vyssi vybavove verzi neni vyloucena, tak jako tak, kvalitni tvrde plasty jsou pro auto tohoto segmentu omluvitelne, i kdyz absence mekcenych zamrzi, to je fakt.
2) -
3) Ma sice pet stupnu, ale hodnotami se vyrovna lantre, fluenci i cruzu.
4) Na strankach na me vykoukla cena pres 300 tisic, pokud je tam i nejaka akcni za 264, je to mozne.
5) Nevim, co je na interieru rapidu neplnohodnotneho. Kdyz si ho srovnam s fotkou, co tady GTi porad ukazuje, tak ma, minimalne po pohledove strance, navrch. Ano, ty sedaky vypadaji papirove jako velky problem, ale zalezi jak se na nich bude sedet. Mozna tam budou davat i nejaka poradna sedadla, a kdyz ne, tak se tam soupnou z oktavky, na vrakaci jich bude dost ;-)
6) Ve kterych detailech? Projed si fotogalerii, zapomen na chvili co je to za auto a jenom se kochej.
3. 7. 2012 11:23
Re: Konkurence
Oproti Fabii je na tom Rapid v interieru hur snad jenom absenci plastoveho oblozeni sedadla. Jinak je ve vsem lepsi, pripadne nastejno (stejny dil).
3. 7. 2012 11:22
Re: Konkurence
Polož si otázku, proč je na tom Renault tak špatně, že musí Fluence s bezesporu solidní výbavou nabízet za 264 900Kč. Je snad filantrop?

Dodám, že Škoda má mezi privátními zákazníky tržní podíl pod dvacet procent a dodává hlavně živnostníkům a firmám.
Avatar - rohYpnol
3. 7. 2012 17:55
Re: Konkurence
Pozice Renaultu u nás naprosto neodpovídá jeho postavení v západní Evropě. Proč tomu tak je? Protože spousta lidí slyší na korejce coby "domácí" značku. Vzestup Kie/Hyundai = úpadek Renaultu v ČR.
3. 7. 2012 11:27
Re: Konkurence
Na koncern sa nadava prave kvoli takym ako ty, co su chopni vymyslat nepricetne klamstva, aby si koncern z nejakeho absurdneho dovodu (nepodmienecna nezistna laska k znacke?) ochranili.
Ked ma koncern makcene plasty, je to vyborne, ked ma koncern tvrde plasty, je to vyborne.
Zla moznost neexistuje, to iba u konkurencie, ktora VZDY zaostava.
Preto olizovaci plastov.

Potom klamstva a dojmy, ktore by si rad videl ako pravdu, co sypes aj teraz: "... potom se podivam na rapid s mnohem lepsim zpracovanim, kvalitou tapece a ..." - to su dristy, ktore nemas cim podlozit, iba zizas na obrazky. Taky slaby odvar GTIho, ten pise este horsie ody na radost utrhnute z reality.

Zakladnu cenovku si si tiez vycucal z prsta a pritom druhych obvinujes, ze hania rapid za to, co nema.

Zakoncis to opat fantaziou vylizanou z cukru na siske: " Rapid proste pusobi mnohem fortelnejsim, hodnotnejsim a dospelejsim dojmem, nez konkurence. " - to je cele samozrejme blbost, lebo si v tom nesedel, iba zizas na fotky a chces, aby sa dojmy stali pravdou. Taky typicky GTIho "plagatovec".
3. 7. 2012 11:39
Re: Konkurence
Umis vubec cist? V prispevku pisu, ze absence mekcenych plastu zamrzi. Ano ziram na obrazky, ale i z nich se da ledacos poznat. O zakladni cenovce je tu minimalne jeden clanek, ze ktereho cerpam informace. A kdyz rikam, ze rapid pusobi, tak to znamena, ze ve z nej mam urcity pocit, ktery muze, ale take nemusi korespondovat se skutecnymi vlastnostmi vozu, takze nic dogmaticky neprosazuji.
3. 7. 2012 12:25
Re: Konkurence
Ze zamrzi pises az o prispevok nizsie. Nicmenej, preco by to malo zamrziet?
Texturovane tvrde plasty vyzeraju bezne lepsie nez makcene, ale zato hnusne nezazivne sive s texturou ala interier tanku.

O zakladnej cenovke sa tu uz popisaly teorie ako o konci sveta. Ked toto cita niekto z PR skodovky, tak si musi ruky madlit, ako to pekne vrie a popijat pri tom kavicku od radosti, ako jeden plk rozviril hladinu.

V neposlednom rade, to, ze je vraj Radid serioznejsie zbuchany nez konkurencia pises ako vseobecnu pravdu, nie svoj nazor, takze k dogme to ma blizko.
Radsej pouzi formulku "podle meho nazoru...."
3. 7. 2012 12:40
Re: Konkurence
Napriklad takto texturovane? [odkaz] Do sedive te nikdo nenuti. [odkaz] Clankum o cenovce nemam duvod neverit. "Pusobi dojmem" vyjadruje me pocity lepe, nez "podle meho nazoru".
3. 7. 2012 15:59
Re: Konkurence
"Pusobi dojmem" nahrad "Pusobi na mne dojmem", aby to bolo jasne.
V opacnom pripade opat budujes formu vsemohucej jedinej pravdy.

Napr. ten plast dole na prvej foto, ma inu texturu nez vrch. Najma v sivej to vyzera neuveritelne lacno.

Pieskova sa mi v interieri nepaci. Ci to je Octavia L&K, Fabia alebo aj Citron C5.
2. 7. 2012 19:40
hutný retrostyl
ale pro někoho možná zhmotněný sen.Já z toho mám takový nepříjemný pocit "levnější než levné". ;-\
Rozbalit vlákno
0
2. 7. 2012 19:44
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - twistedTSD
2. 7. 2012 20:18
Re: VŠICHNI OPOUŠTĚJÍ HRANATÝ DESIGN
Právě použití hran je to, čím mě Rapid zaujal. A je jedno, kdo ho opouští.
2. 7. 2012 22:16
Re: VŠICHNI OPOUŠTĚJÍ HRANATÝ DESIGN
Hranami zaujal Vision D, Rapid už až tak nie. Naopak, to čo mohlo byť zo štúdie zaujímavé, príliš prevarili a zobyčajneli.
3. 7. 2012 10:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 7. 2012 10:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
3. 7. 2012 11:01
Re: VŠICHNI OPOUŠTĚJÍ HRANATÝ DESIGN
a vy víte jak, že zákazníci o hrany nestojí?
3. 7. 2012 17:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pepa_007
2. 7. 2012 20:40
Skorooktávka
Nevypadá špatně ta skorooktávka.
Rozbalit vlákno
2
17. 7. 2012 14:35
Re: Skorooktávka
Ze vzdalenosti deseti metru nebo na fotkach mozna ;-)
2. 7. 2012 23:31
nabídka pro místní odborníky
Snad to nebude reklama,ale když vidím,kolik špičkových konstruktérů tu píše,je škoda úžasného vzdělanostního potenciálu nevyužít, dávám odkaz, je možno se přihlásit a podílet na vývoji škodovek,požadavky na vzdělání a kvalifikaci po rozklikání odkazu,prosím neklikat na dělnické profese.Takže,hurá,jde se na věc:
[odkaz] :yes:
Rozbalit vlákno
1
17. 7. 2012 14:34
Re: nabídka pro místní odborníky
potencial tu na diskuzi je, ale z h***a bic neupletes.

Vem si platformu roomstra, motor HTP, zadni napravu z oct1 trochu karosarskeho plechu (zadna vysokopevnostni ocel), par nejlevnejsich plastu a aby zakos nebrecel, predni napravu z aktualniho pola, ale treba prevodovku uz jen z Fabie. K tomu rozpocet.. vyrobni naklady maximalne 100 tisic, prodame to za 299 999,- a behem vyvoje hlavne zadne napady a experimenty.

Na to jak znelo zadani vytvorili naprosty zazrak. Bohuzel ve slusnych automobilkach se dela vyvoj jinak a ono to je na vysledku jasne videt.

Simply never.
3. 7. 2012 10:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
3. 7. 2012 10:40
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - twistedTSD
3. 7. 2012 11:03
Re: PROČ SI FANATICI NEPŘIZNAJÍ, ŽE JE TO LOWENDOVÉ AUTO !!!
NIKDO tu neříká, že Rapid je víc než low end, a každý tu dobře ví, že se na něm šetřilo. Takže tento příspěvek nechápu.
3. 7. 2012 11:28
Re: PROČ SI FANATICI NEPŘIZNAJÍ, ŽE JE TO LOWENDOVÉ AUTO !!!
Urcite NIKDO???
Najdem ti jedneho, ktory sa tu rozteka ako maslo v kazdej diskusii o rapide.
Avatar - miromen
3. 7. 2012 11:05
Re: PROČ SI FANATICI NEPŘIZNAJÍ, ŽE JE TO LOWENDOVÉ AUTO !!!
Boha ty jseš...... 8-s
Avatar - Aladeen
3. 7. 2012 11:45
Re: PROČ SI FANATICI NEPŘIZNAJÍ, ŽE JE TO LOWENDOVÉ AUTO !!!
Jasné že to je Low- End , ale keď je to Ten End tak prečo za rapid budeme platit ako za nižšiu strednú triedu ? :-O
3. 7. 2012 11:01
ŠKODA AUTO
Škoda velmi dobře vykročila k designovému řezu. Ohledneme-li se zpět, a tak to ti, co se o auta zajímají, jistojistě dělají, pak design škodovek v době "předrapidní" nasadil skutečně vysokou estetickou lať. Octavia I, spolu s Fabii I., no to byly jiskřivé blesky do garáží po celé Evropě. Přišel Yeti, doslovná třídní perla, přišla mírně kontroverzní, přesto dodnes nestárnoucí, progresivní Fabia II, přišla Octavia II, kráska Evropy a přišel Superb II, který je zejména v kombi vskutku silně přitažlivý, je to eso Škody.

A dnes nový design, nový model - RAPID. Zdá se, že Škoda ví přesně, co chce vyrábět, Rapid je dokonalou trefou do nadcházející doby. Jistě, Škoda zná své příznivce, nesnaží se ti podsouvat do základního modelu alfréda v livreji, naopak, nabídne ti přesně to, co chceš - střídmost, uměřenost, klasiku, styl, to vše v prvotřídní, opravdu prvotřídní karoserii. Karoserii s charakterem.

No jen se podívej, tohle doslova ohromí [odkaz] Absolutní vyváženost, absolutní přirozenost, současně jiskrnnost, stylovost, designová orientace správným směrem, auto co má švih styl a říz. prostě... ŠKODA AUTO :yes: :-!

Jinak samozřejmě jsou lidé, a to též na těchto diskusích, kterým vysloveně vkusově, zaměřením modelu, jeho charakterem, lahodí jiné modely od úplně jiných výrobců. Klid, to je zcela přirozené, tak to na světě chodí. Někomu svým výrazem, svým stylem, svým naturelem, promluví do duše Rapid, jinému zase jiný vůz. Mám na tohle poměrně vyhraněný názor, ale proč ho tu psát, že? Nebo ty snad chodíš po ulících a lidem v teplákách na potkání sděluješ, že by si měli koupit pořádné kalhoty? Vkus, styl, vědomí vizuálních kvalit, to je přece nepřenositelný dar...

Dnes velmi upřímně a zřetelně - BRAVO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
4
3. 7. 2012 16:46
Re: ŠKODA AUTO
di do pr*dele ty vymastenej kr*etene
Avatar - rohYpnol
3. 7. 2012 17:48
Re: ŠKODA AUTO
Zcela souhlasím. Škoda udělala dokonalý, lowendový design, dotažený do nejmenších detailů. vychytala i nejmenší háčky. Samozřejmě, že pravé auto emocion přenechala v rámci bratrské lásky Toledu... Ale i tak - prostě skvělé. Teď už si jen počkejme na slušně vybavený Ambition TSI za 260 papírků a Ignis Brunensis může začít :-!
17. 7. 2012 14:21
Re: ŠKODA AUTO
ja bych tomu rekl, ze na Dacii by to bnyl slusny vykon. Tohle asi bude hlavni konkurent, protoze slusna auta pro evropu jsou na mile nekde jinde.
11. 8. 2012 15:25
Re: ŠKODA AUTO
Hodlám si v novém roce koupit právě Rapida, čímž jistě nepolemizuji s informacemi od profesionálů ze Škodovky. Vážím si jich. Tahle země má spoustu tvořivých techniků, a škodováci - jako kdysi baťováci - mají nástupce i v dalších podnicích a profesích.
Považuji ale za svou povinnost vyslovit se k sprosťákům, kteří se do podobných diskuzí vždy cpou, horem dolem. Lze se opravdovým fachmanům za takové sprosťáčky omluvit?

Milý bobe-herko, který jsi zde vylil kýbl své žluče, doporučuji ti ponechat si vše pro své přátele, a pro svou rodinu. Uznávám ale, že na tvou obhajobu existuje drsný argument: do všech diskuzí odpovídají hlavně lidé tvých kvalit. Je snad možné to změnit?
Existuje diskuze na webu aldebaran, kde to řeší "dírou". Všichni, jejichž příspěvky se majitelům webu nelíbí, jsou hozeni do "díry". Ani to není ideální, bohužel. Umožňuje to, aby fanatismus maskovaný "fachmanstvím" majitelů zvítězil nad pravdou a realismem přispěvatelů. Případ škodováků je právě opačný. Je obdivuhodné, že prostor zde nachází každý názor, třebas i "boberkův".
3. 7. 2012 17:16
Proč je tak strašně ošklivá ?
Určitě to bude výborné auto ,ale interiér je i oproti Golfu v základní verzi opravdu úsměvný a snese přímé srovnání s Dacií Logan. Zvenku je to auto strašně ošklivě, určitě nejošklivější škodovka, jakou jsem kdy viděl. Kde je ta krásná zaoblená Octavia 1, co je furt kočka ? Po tomhle hranatým skvostu nikdo za pár let neštěkne. Naštěstí škodu neprodává design, ale víra v dobrou pověst značky,takže jí držím pěsti, Pokud ale bude ve stejnéí motorizaci a výbavě o 30 tisíc levnější než Golf/Hatch, volba je jasná: GOLF !
Rozbalit vlákno
1
3. 7. 2012 18:11
Re: Proč je tak strašně ošklivá ?
Trh se neřídí vkusem těstoviny.
3. 7. 2012 22:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
9. 7. 2012 12:29
Ale joo, lepsi nez Dacie!!
Podle fotek je videt ze dily jsou oznacene 6R...tzn. aktualni VW Polo a dokonce je tam na prednim rameni PQ25, coz je platforma soucasneho VW Pola, Seatu Ibizy a Audi A1.
Takze to nema s Octavii nic spolecneho. Bohuzel. Je to jen "opozdeny" nastupce soucasne Fabie II, ktera je defacto vyrabena na stare platforme PQ24 i kdyz "domodifikovane".

Kazdopadne pametnici Skoda Garde potazmo Rapid budou z noveho Rapidu zklamani. Ja osobne si pod nazvem Skoda Rapid predstavuji sportovni kupé a ne rodiny hatchback naroubovany na podvozek Pola :-)
Rozbalit vlákno
1
17. 7. 2012 14:23
Re: Ale joo, lepsi nez Dacie!!
rek bych, ze s Dacii spis srovnatelne, pockame, s cim prijde novy Logan. Aby nahodou Rapid nesmetla ze stolu.

Jinak bezva vyvoj, pomalu nam ujizdeji Rumuni.... BRAVWO.
19. 8. 2012 08:59
Novinari znova naleteli!?
Na tento testovaci kus im namontovali, akoze konfekcne pneumatiky Dunlop 215/45 R16 91H. A s tymito "mastnejsimi" gumami idu testovat spravanie vozidla v zakrutach. Odporucam nabuduce klasiku 195/R15 V a este pred testom skontrolovat tlak. Stava sa, ze kvoli spotrebe ich novinarom riadne prifuknu. Pritom znacky, tie s mnozstvom inzercie, sa vsak kritiky ohladom spotreby bat nemusia. Novinari sa im radi zaliecaju a konkurencnym redakciam chcu vzdy dokazat, ze oni dosahuju najnizsiu spotrebu. A pri pisani textu skrtaju desaniny litrov ako na pase. Kto neveri, tak potom uveri!
Rozbalit vlákno
0