Diskuse

Nástupce Škody Rapid je za dveřmi. Na špionážních snímcích připomíná kombík!

11.9.2018

Design nového škodováckého kompaktu naznačí v Paříži koncept Vision RS. Krátce na to má debutovat i sériová verze.

 

  • 118 Reagovat !

    foto Pimpi

    Pimpi 11.09.  15:55

    Škoda - obrovský Hnoj !

    Škoda - jeden obrovský Hnoj !
    • 110 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 11.09.  15:58

      « Re: Škoda - obrovský Hnoj !

      A ty ho budeš podle mě s oblibou kydat ;-)
    • 60 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 11.09.  16:09

      « Re: Škoda - obrovský Hnoj !

      Podle sebe soudíš Škodu! ;-)
  • 40 Reagovat !

    foto praptak

    praptak 11.09.  15:56

    Ty trendy

    Stojící (říkám tomu trčící) displej multimediálního systému. ;-\
  • 103 Reagovat !

    foto Bubaq

    Bubáq 11.09.  16:05

    Jeden velký omyl, pane Bureši

    Toto nejsou špionážní snímky, toto je "normální" produkt PR oddělení škodovky. Dělat z těchto snímků výsledek opravdové špionáže je velmi, až nechutně dětinské. Proč z nás, vašich čtenářů, pořád děláte blbce?! Poradím vám: začněte psát tak, abyste se za svá "díla" nemusel stydět....
  • 22 Reagovat !

    foto JGucci

    JGucci 11.09.  16:08

    Série

    Proc neukazou tu stejnou fotku serioveho vozu, co byla minuly tyden ve Svete motoru?? Byla sice videt pouze predni cast, ale vypadalo to lepe, nez fotky z Idnes nebo Auto-mania.
  • 60 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 11.09.  16:11

    Konečně správné proporce!

    Nástupce Rapidu bude konečně vypadat jako plnohodnotné dospělé auto a ne jako Fabia v jezevčíkové úpravě. Konečně se dočkáme pořádné velikosti kol a slušné šířky! :-) :yes: P.S. A podle zasvěcených zdrojů z Boleslavi zůstane zachována mechanická P brzda! :-) :yes: :yes: :yes:
    • 32 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 11.09.  16:20

      « Re: Konečně správné proporce!

      Stále to nebude plnohodnotný kompakt. Bude to na platforme MQB A0, teda menšej než štandardná MQB, na ktorej stoja všetky ostatné koncernové kompakty. Aktuálne síce PoloIbiza na A0 atakujú nižšiu strednú, ale onedlho príde nová generácia koncernových kompaktov (Golf a spol.) a ten veľkostný odstup sa zase zväčší. A to hovorím len o veľkosti, nie o technike, keď Rapid bude mať len ten spodok techniky, t.zn. 1,0 a možno 1,5, žiadne 4x4 ani sofistikovanejšiu techniku a drahšiu výbavu.
      • 11 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 11.09.  18:33

        « Re: Re: Konečně správné proporce!

        Naco technika. Kufor je dolezity !
      • 10 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 11.09.  22:28

        « Re: Re: Konečně správné proporce!

        To, že zbytečně nenabobtná, nemusí být na škodu. Důležité pro mě je, aby byla zachována výborná podélná prostornost, a taky výborné ceny. Výkladní skříní nejvyspělejší techniky Rapid nikdy být neměl. Ačkoli technicky vzato MQB A0 nebrání zástavbě 2.0 TSI ani Haldexu.
        • 00 Reagovat !

          foto Xonik

          Xonik 12.09.  15:20

          « Re: Re: Re: Konečně správné proporce!

          No on velký problém byl právě naopak v příčné prostornosti která fabii i přes optické klamy nezapřela. Nezapřeji sice i nadále, ale jak známo tak mqb a0 je v tomto ohledu velmi prostorná na poměry třídy (viz polo a ibiza) a oproti současné generaci tedy značný rozdíl. Na druhou stranu je pravda co píše výše iudex - kompakt to samozřejmě nebude ani omylem, ty vyrostou adekvátně také. Cenová politika bude zajímavější.
    • 51 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 11.09.  16:31

      « Re: Konečně správné proporce!

      Jestli vyřadí z nabídky Fabii kombi, tak tu bude Rapid... to je dobře, hodně dobře, protože pro mnoho rodin tohle bude ideální volba, Oktávie už utíká cenově i velikostně a i když to asi nebude na stejné úrovni, jako mainstreamová nižší střední, tak to tak mnozí budou chápat.

      P.s. proč jsi proti elektronické parkovací brzdě ? Jako, já se jí taky bál, ale auto drží i v kopci,tak snad to funguje stejně a driftovat s tímhle asi nebudeš.. >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Xonik

        Xonik 12.09.  15:26

        « Re: Re: Konečně správné proporce!

        Hele reálně tohle nemá s rodinnýma autama co dělat. Doba kdy se malá auta považovala za rodinná už zaplaťpánbůh není ani v ČR, a v globálním pohledu je to úplně zanedbatelná skupina zákazníků, proto se ztrácí z nabídky jeden malý kombík za druhým a proto se u rapidu prodával lépe spaceback. Octavia díky tomu že za ty roky trochu povyrostla už je dneska vyhoví plnohodnotnému rodinnému použití vcelku vyhovujícím způsobem, byť samozřejmě mezery to pořád má ale proto tu máme další dvě větší třídy kde se kombi bežně prodává. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto JirkaX

        JirkaX 12.09.  18:08

        « Re: Re: Konečně správné proporce!

        Nedrží tě v tom kopci náhodou něco jiného? Třeba Auto Hold.
    • 01 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 11.09.  20:11

      « Re: Konečně správné proporce!

      suhlas... konecne to bude mat tie spravne proporcie.... pretoze klasicky hatch skode v triede golfa stale chybal.... aj ked podla tychto spy foto to vyzera nieco na styl A3 sportback ... proste taky polokombik .. co ale nemusi byt vobec zle.... naopak... toto moze byt trefa ... a ak bude pod cenou golfu ( snad ano ale spomenme si na ceny sucasneho rapidu ktoery v case prichodu atakoval aj golfa ) tak to bude dalsi skodovacky megatrhak ... noooo .. navrat k skode v buducnosti nemusi byt za mna nerealny... a prave rapid by mohol byt ten sikovny kon ktory by sa mi mohol v buducnosti velmi pacit (lebo ta mega octavka mi nikdy "nerezala" ) ... len sa obavam ze 1,5tsi bude v cene kdesi v oblakoch... ale za mna sklamanie ze to uz neponuka aj hybridne technologie.... ako partak ku klasickej octavke by to v hybride v danej triede bola nepriestrelna dvojica aku nema nik ... co uz ;-)
  • 16 Reagovat !

    foto Bubaq

    Bubáq 11.09.  16:14

    Co by stáo za to vědět

    Pokud byste byl opravdovým motoristickým novinářem, pane Bureši, namísto přepisování PR textů odsouhlasených nejvyšším vedením škodovky byste nám udělal přehled dosavadních prodejů Rapidu v jeho jednotlivých verzích v Evropě a v ČR (SR), přidal byste úvahu o tom, zda se jedná o úspěšný model; opravdový motoristický novinář by se zamyslel, co je důvodem úspěchu (popř. neúspěchu) Rapidu na trzích, a co mělo být uděláno jinak nebo lépe. dále byste se pokusil zjistit, co bude se Seatem Toledo a zda bude mít nástupce rovněž vyráběného v Boleslavi.
    Toto bych si přečetl docela se zájmem. Hlouposti, které obsahují texty předem odsouhlasené automobilkou, jsou čím dál méně záživnější a nemají valnou informační hodnotu.
    Jste si těchto skutečností vědom?
    • 61 Reagovat !

      foto David-Bures-Auto-cz-

      David Bureš (Auto.cz) 11.09.  16:24

      « Re: Co by stáo za to vědět

      Dobrý den,

      rád bych ujistit, že toto opravdu není přepsaná tisková zpráva, jak máte dojem, ale informace získané z různých zdrojů. V tuto chvíli jde primárně o ty fotky, na přehled prodejů současného Rapidu třeba dojde někdy jindy.
      Co se týče Seatu Toledo, tak je vcelku známou informací, že v nadcházející generaci bude od modelu Leon odvozen sedan, který by měl Toledo nahradit.
      Je mně líto, že vám informace uvedené v článku přijdou nezáživné, tolik toho ale o nástupce Rapidu zatím zjistit nejde. Zájem o článek navíc dokazuje, že pro jiné čtenáře zajímavý je.
      S přátelským pozdravem
      David Bureš
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 11.09.  16:34

        « Re: Re: Co by stáo za to vědět

        Dobrý den, takže nové Toledo už bude plnohodnotný mainstream, jako v případě jeho prvních dvou generací ? Bude to sedan, nebo liftback ?
      • 00 Reagovat !

        foto Bubaq

        Bubáq 11.09.  16:47

        « Re: Re: Co by stáo za to vědět

        Díky za reakci.
  • 43 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 11.09.  16:15

    Už mi to dáva zmysel

    Ako pozerám na bočný profil tohoto Rapidu/Popularu, tak už mi je avizované zarezanie Fabie kombi jasné a musím uznať, že aj odôvodnené. Veď to auto vyzerá ako polokombi a keďže sa logicky dá očakávať nárast rozmerov oproti súčasnému Rapidu, je zrejmé, že aj kufor to bude mať solídny (tipujem blízko 500 l). Súčasne to bude postavené na platforme A0 pre malé autá, rovnako ako Polo či budúca Fabia, teda do určitej miery to vlastne bude Fabia v väčším kufrom. Preto robiť čistý subkompaktný kombík by naozaj nemalo veľký zmysel. Naviac lepšie a drahšie predajú nižšiu strednú ako malé auto (hoci aj v kombi verzii). Veľký kufor bude marketingový argument oproti plnohodnotným kompaktom, ktorý prekryje techniku malého auta. Takto teda pokryjú dva segmenty jednou ranou, kombík segmentu B a kompakt segmentu C (jeho dolnú polovicu, pričom horná polovica je pokrytá Octaviou) bez vzájomnej kanibalizácie.
    • 10 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 11.09.  16:33

      « Re: Už mi to dáva zmysel

      Přesně to mne napadlo taky, bude to ideál do rodiny i do firmy, kde doteď jezdily Fabie kombi, nebo pro mnohé může nahradit i mrtvého Roomstera (uvidíme, co vše nabídne za varianty a jaký bude prostor). Doufám, že to bude plnohodnotné kombi, nabídne ližiny a taky slušný rovný prostor po sklopení sedadel. Taky doufám, že v nabídce bude více motorizací, než ve Fabii :-)
  • 50 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 11.09.  17:20

    Jméno

    Pokud se Rapid neprodává podle představ, pak bych nehledal problém ve jménu... Rapid je dobré jméno, nekonfliktní, mezinárodně vyslovitelné i pochopitelné. Doufám, že to je kachna.
    • 07 Reagovat !

      foto jam2015

      jam2015 11.09.  17:54

      « Re: Jméno

      Názvy Rapid a Popular sú nekriticky sebavedomé. V Škodovke by nemali byť stále zahľadený do seba a vymyslieť čosi priliehavejšie. ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 11.09.  22:34

        « Re: Jméno

        Jako...Škoda Lowcost? >:-[] Nejsem si jistý, jestli tohle je cesta k vylepšení image.
        • 01 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 11.09.  22:55

          « Re: Re: Jméno

          Lowcost ? Bejvavalo ...
          • 20 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 11.09.  23:13

            « Re: Re: Re: Jméno

            Nevím, kolik bude stát nový model, ale aktuální (český) ceník je více než příznivý.
            • 01 Reagovat !

              foto Beefcake

              Beefcake 11.09.  23:31

              « Re: Re: Re: Re: Jméno

              Rapid mozno, nesledujem, ale zvysok ee.
              To uz je skor VW ludove auto :-)
  • 20 Reagovat !

    foto rokyta-p

    rokyta.p 11.09.  17:30

    rapid

    Proporce konečně ok :yes: Jen trochu nuda :-| ale s 1.6mpi to bude fajn auto ;-)
    • 20 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 11.09.  21:23

      « Re: rapid

      Na trzích EU motor 1.6 MPI určitě nebude! :-!
      • 02 Reagovat !

        foto rokyta-p

        rokyta.p 12.09.  07:41

        « Re: Re: rapid

        já vím, ale musel jsem ho napsat ;-) ... ono totiž spolehlivost TSI ;-\
  • 10 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 11.09.  18:31

    B

    Boze, ja som taky stastny, ze vidim taky unikat, hoci maskovany ....
    Unikat od slova "uniknuta" "spionazna" fotka.
  • 20 Reagovat !

    foto Dixik2

    Dixik2 11.09.  18:57

    Sériová výroba a zahájení prodeje

    Zahájení sériové výroby 2KT/19 a zahájení prodeje asi od MY 2020.
    • 20 Reagovat !

      foto rokyta-p

      rokyta.p 11.09.  20:48

      « Re: Sériová výroba a zahájení prodeje

      wau brzo :-! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Ferda-B

    Ferda B 11.09.  19:51

    Proporce

    Nedávno jsem najezdil pár set v O1. Myslím že rozměrově se bude blížit. Oktávky a Supy i SUV jsou úžasná auta, ale pro běžné rodiny a firmy je třeba stejného hitu jako před lety. Český národ má své specifické požadavky na vozidla a žádný cizinec to nepochopí. Třeba že většina rodin z auta každý víkend dělá stěhovák :-) Nebo že k moři stěhuje celý byt a a nejbližší sámošku s konzervami s sebou :-) Tudíž moderní kombík velikosti a ceny původní O1 bude pecka.
    • 00 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 11.09.  20:03

      « Proporce

      Opravdu chceš, aby to stalo jako Octavia 1? To nechceš >:D podívej se do dobového ceníku... Za to bys měl O3... >:D A auta jsou to solidní, ale jestli jsou úžasná.. To bych taky polemizoval >:D
      • 01 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 11.09.  20:23

        « Re: Proporce

        jo je to tak.. ceny aut mame dnes uz podstatne prijemnejsie ako nasi otcovia pred 20-30 rokmi ;-) ... inak tento rapid moze byt nakoniec velka trefa... a dost mozno aj octavke trosku par zakaznikov zoberie... pretoze ta mi pride uz fakt mimo bezneho zakaznika dnes uz ... ale O1 bola svojho casu fakt prave to prave orechove u zakaznikov.... obzvlast ten 4,5m kombik vtedy vedel ocarit snad kazdeho .. aj mne sa pacil... nie ako to dnesne monstrum O3 .. ktore nebyt firiem tak by toho nakoniec dnes asi ani moc nepredalo ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 11.09.  20:48

      « Re: Proporce

      Octavia I je ve zpětném pohledu úžasná vlastně jen ve dvou věcech - v nadčasovosti svého vnějšího designu a hlavně v odolnosti své konstrukce. Co se ovšem týče jízdních vlastností, bylo to kvůli velmi nepříznivému poměru rozvor/zadní převis dost bída a úplná tragédie byl prostor pro nohy zadních cestujících. Dnes už bych s tímto autem opravdu jezdit nechtěl. :-)
    • 10 Reagovat !

      foto ikoptak

      ikoptak 11.09.  22:56

      « Re: Proporce

      Rozměrově je O1 blízký už současný Rapid. Rozdíly jsou v jednotkách cm + prostor na zadních sedadlech je nesrovnatelný ve prospěch rapidu. délka 4483/4511 (-2,8cm) šířka 1706/1731(-2,5cm) rozvor 2589/2512 (+7,7cm) (Rapid/Octavia 1) jo a kufr má O1 Combi o 2l menší.
    • 00 Reagovat !

      foto martinDD

      martinDD 12.09.  13:33

      « Re: Proporce

      To snáď ani nemyslíš vážne. Ešte cca pred 5,6 rokmi som mal doma faktúru z O1 SLX 81 kw , na 609 000 + 17 000 autorádio to jest 20 000 eur, v dobe keď z priemerný zárobok bol na úrovni 300 eur. Toho času je priemerný zárobok viac ako 3x vačší a za Rapida dať 60 000 , asi by som si vybral neakú X3 >:D
      V octavii 1 som sa povozil aj čas na zadnom sedadle - 300 000km na prednom sedadle - miesta ako vo Fábii. V Rapide som čo to sa povozil tiež - miesta na zadnom sedadle omnoho omnoho viac. Podvozok na O1 ? Pretáčavý na Rapide neutrálny.
      Rapid bol na svoju dobu drahé auto , ale omnoho lacnejšie ako O1 keď prišla na trh.
  • 19 Reagovat !

    foto Vavris

    Vávris 11.09.  20:29

    Já nevím

    Já nevím, já v tom nevidím žádmnou extra změnu, vy ano? Pořád to bude ten typický vzhled škodovky, který už je pro plno lidí strašně ohraný, nebo na to snad máte jiný názor?
    • 60 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 11.09.  20:59

      « Re: Já nevím

      Ano, mám přesně opačný názor. Úhledné, nadčasové, až klasické linie bez samoúčelných provokací jsou pro škodovku přesně to pravé ořechové, protože jimi osloví velmi široké řady zákazníků. Naopak neokoukaný, svěží tvar světlometů, masky chladiče a zadních svítilen celku dodá potřebnou svěžest. :-) :yes: :yes: S 1.5 TSI/110 kW a 6st. manuálem to bude ideální auto i pro svižnější svezení, ekonomická volba pak bude (relativně) zdařilý tříválec 1.0 TSI. K tomu samozřejmě nadprůměrně prostorná kabina i kufr a jistě solidní jízdní vlastnosti. Už se těším! :-)
      • 50 Reagovat !

        foto karoque

        karoque 11.09.  21:38

        « Re: Re: Já nevím

        Nový Rapid bude jako Golf CZ :-! Taky se těším! ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 11.09.  21:45

          « Re: Re: Re: Já nevím

          Hlavně aby ale škodovka nepřálila ceny (resp. skromnost standardní výbavy), to by pak bylo celé snažení na nic! :-O
          • 10 Reagovat !

            foto Beefcake

            Beefcake 11.09.  22:32

            « Re: Re: Re: Re: Já nevím

            Skodovka a prepalit ceny ? Neexistuje >:-[]
      • 19 Reagovat !

        foto topten

        topten 11.09.  22:00

        « Re: Re: Já nevím

        se 110kW zadny sviznejsi svezeni nebude, kdyby k tomu byl aspoň 100kW elektromotor, tak bych mluvil jinak. predpokladam, ze v další generaci ...
        • 41 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 11.09.  22:29

          « Re: Re: Re: Já nevím

          Koukám, že hybridofanatik promluvil. Bůh nás ochraňuj před tímto hybridoabsurdistánem, který byl jen zvyšoval pohotovostní hmotnost, snižoval užitečné zatížení, brutálně zvyšoval cenu a omezoval nabídku vnitřního prostoru. A ještě by zlikvidoval manuální převodovku. Hnus!!! Nic takového si šikovné rodinné auto za dobrou cenu a s příjemným požitkem z řízení nemůže dovolit! 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
          • 18 Reagovat !

            foto topten

            topten 11.09.  23:00

            « Re: Re: Re: Re: Já nevím

            pockej za 5 let a vy palcovaci :no: taky
            budoucnost je v benzinovych hybridech a elektrovozech, tohle nevidi jen senilni zpatecnik se zakrnelym mozkem
            ja mam intuici. 5 let pred dieselgate sem tvrdil, ze dyzl hnuj a co dnes vedi i deti ve skolce ?? - ze dyzl je hnuj ;-)

            rapid rodinny auto??
            mozna pro dva teplousky
            to ale neni rodina, aspon ne ta klasicka ... ;-)
            • 20 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 12.09.  00:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Já nevím

              Toptene, je neuvěřitelné, do jak hluboké diskusní žumpy seš ochoten se ponořit. Jinak je jasné, že diesel v nástupci Rapidu většina zákazníků postrádat nebude a hybrid už vůbec ne. ;-)
              • 03 Reagovat !

                foto topten

                topten 12.09.  08:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já nevím

                tak uvidime, ceho se bude za 5 let prodavat vic, jestli benzinovych hybridu nebo dyzlu, ty zumpo

                pred 5 let taky malokdo predpokladal, ze dyzly tak rychle sejdou na ubyte, jak dokladaj srpnovy prodeje u nas - propad na 25%, a to je benzin porad zatizenej o 30% vetsi spotrebni dani nez nafta. bez tohodle zvyhodneni dyzlu by se prodeje osobnich dyzlu pohybovaly v radu nekolika malo procent, az by se automobilkam nevyplatilo je vyrabet a vyvijet

                jinak s prekvapenim zjistuju, co se tady o sobe dovim - viz. ti dva kokotici nize - tak se vemte za ruce hosi a povozte se ruzovouckym rodinnym rapidem...
                • 20 Reagovat !

                  foto Arese

                  Arese 12.09.  09:43

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já nevím

                  Bohužel jsi vůbec nic nepochopil. Asi sis nevšiml, že tady diskutujeme o nástupci Rapidu a v této kategorii (cenově přístupné modely nižší střední třídy) je jak diesel, tak i hybridní pohonné ústrojí naprostým ekonomickým nesmyslem. Jinak že ve vyšších třídách budou hybridy sílit, v tom máš samozřejmě (bohužel) pravdu.
                  P.S. Nic ubožejšího než nadávky do homosexuálů už jsi pro své zdejší příspěvky vymyslet opravdu nemohl... ;-\ :no:
                  • 02 Reagovat !

                    foto topten

                    topten 12.09.  11:03

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já nevím

                    jestli jsem se dotknul tve sexualni orientace, tak to se omlouvam aresi …

                    v prvnim kvartalu 2018 byl podil prodeju toyoty v hybridu v evrope 45%, v zapadni 55%, ve vychodni 18%...
                    auto velikosti fabie - yaris se v hybridu prodalo 51%, C-HR 82%, auris 74%, tak neplacej takovy nesmysly, ze hybrid je v nizsi stredni ekonomickym nesmyslem, kdyz u toyoty v pidiautu ma podil 50%.

                    to, ze skoda nema zadnej hybrid je opravdu skoda, protoze se tim pripravuje o vyrazny prodeje, a i kdyz zatim ji to nevadi, protoze nestiha vyrabet, tak krize se blizi a pak kazdej prodanej kus se bude hodit….

                    od 2021 flotilovy emise 95g CO2/km a do toho se bez masivnich prodeju hybridu a elektromobilu automobilky nevejdou a budou platit jako mourovati.
                    navic elektromobily a hybridy vjezd do center mest mit budou, narozdil od klasickych aut
                    kazdej novej model se pripravuje tak, aby za par let byl v hybridu, rapid nebo jak se to bude jmenovat neni vyjimkou

                    do 5 let bude podil benzinovych hybridu podstane vetsi nez podil dyzlu, jestli se dyzly vubec budou vyrabet. k odstrelu dyzlu staci jediny - prestat danove zvyhodnovat naftu proti benzinu.
                    tlak verejnosti proti zvyhodnovani nafty poroste s tim, jak poroste podil benzinovych aut, a politici pred volbami slibi vsechno a dlouho to odkladat nebudou moct ...

                    • 00 Reagovat !

                      foto twistedTSD

                      twistedTSD 12.09.  12:13

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já nevím

                    • 10 Reagovat !

                      foto Arese

                      Arese 12.09.  12:47

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já nevím

                      Nemusíš se bát, s moji sexuální orientací je vše v naprostém pořádku. U tebe si s tím ale jistý nejsem, když považuješ za nutné toto téma používat ve tvých diskusních příspěvcích.
                      Já taky vím, že se hybridy kvůli debilním a zcela nesmyslném ekoterostickým normám EU na CO2 šíří jako rakovina, ale rozhodně budu rád, když toto zlo k nám dorazí co možná nejpozději (nebo vůbec, pokud tyto normy bydoucí vedení EU zruší). Takže u nástupce Rapidu tento pohon určitě postrádat nebudu, jelikož bych si takové auto nikdy nekoupil. Tož asi tak. ;-)
            • 30 Reagovat !

              foto white-label

              white label 12.09.  00:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Já nevím

              Zrovna k vůli své sexuální orientaci k sobě nemusíš být zas až tak kritický...
            • 30 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 12.09.  07:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: Já nevím

              Však s přítelem stejně nemůžete adoptovat, nebo už to jde? ;-)
    • 03 Reagovat !

      foto topten

      topten 11.09.  21:58

      « Re: Já nevím

      jj, porad 4 kola a volant, tohle uz je davno ohrany ….
    • 00 Reagovat !

      foto samuelovic

      samuelovič 12.09.  10:39

      « Re: Já nevím

      také žádnou změnu nevidím, spíš to zase vypadá na nějaký skautový nápad a aby lidi koupili něco novějšího, tak to prostě koupí >:D lišácký tah od škodovky, ale normální člověk nekupuje co dva roky, to nový model..
  • 03 Reagovat !

    foto kaiserlabus

    kaiserlábus 12.09.  05:19

    Kašpaři

    Co je to proboha. Z dyzajnu škodovek se mi dělá blivno ještě, že to koupil vw jinak škoda skončila v likvidaci.
  • 00 Reagovat !

    foto martinDD

    martinDD 12.09.  13:45

    Tdi

    Tsi motory su v skutku na dnešnú dobu úsporné. 1.0 tsi dokonca úspornejšia ako moje 2.0 tdi merané XYL krát tou istou trasou za sebou ( iste IBIZA a O3 sú vahovo niekde inde ) - 1.4 tsi je v spotrebe mimo mesta znova pod tdi na dialnici cca +0,5 až 1l ( v audi Q2) ......Ale.....bez TDI je to napríklad u mna vo firme nereálne.....4x som bol v škodovke pozerať čo kúpim a Rapid - bez TDI - fábia neaký čas mala ale 1.4 tdi.....a ups...človek musel ku konkurencii a priznám sa - neskutočná chyba. 1.6 crdi v 110k verzii dynamikou niekde na úrovni 1.0 mpi vo fábii. Pevne verím že prídu aspoň s neakou napodobeninou 1.6 tdi a nie znova 1.4 tdi v 3 valci alebo...nič...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Epicentrum: Bezdomovci v zimě trpí nejvíc. Využívají nocleháren?

Epicentrum: Bezdomovci v zimě trpí nejvíc. Využívají…

Zima už klepe na dveře a s tím stoupá ohrožení bezdomovců. Ti často v mrazech velmi trpí. Pomoc jim nabízejí jak…

Chudák Vondráčková: Po rozpadu manželství a ostudě s filmem přišla další rána!

Chudák Vondráčková: Po rozpadu manželství a ostudě s…

Jako kdyby katastrof, dopadajících na blonďatou hlavu sympatické zpěvačky Lucie Vondráčkové (38), nebylo dost.…

 

iSport.cz

Bendtner kývl na 50 dní ve vězení! Bývalý hráč Arsenalu stáhl odvolání

Bendtner kývl na 50 dní ve vězení! Bývalý hráč…

Dánský fotbalista Nicklas Bendtner stáhl své odvolání proti trestu za napadení taxikáře v Kodani a odpyká si 50…

Čínské peníze do Slovácka? Ve hře je kancléř Mynář i spolupráce se Slavií

Čínské peníze do Slovácka? Ve hře je kancléř Mynář i…

Nejen Slavia. Čínské peníze z firmy Sinobo Group by mohly podle důvěryhodných informací Sportu přitéct i do…

 

Reflex.cz

Chrám lidu: Šílená sekta, která bude stát život více než 900 lidí, podívejte se

Chrám lidu: Šílená sekta, která bude stát život více…

Před 40 lety, přesně 18. listopadu 1978, se v džunglích Guyany odehrála nejmasovější sebevražda v moderních…

Bohumil Pečinka: Vítězové a poražení 17. listopadu aneb Restaurační síly v Česku

Bohumil Pečinka: Vítězové a poražení 17. listopadu…

Na otázku, kdo jsou vlastně vítězové a poražení sametové revoluce, nejde 29 let poté jednoznačně odpovědět.…