Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Rapid: Bude stát pod 300.000 Kč?

Britská média přinesla první informaci o ceně očekávaného nového liftbacku značky Škoda.
Zpět na článek
17. 5. 2012 21:53
17. 5. 2012 22:49
17. 5. 2012 23:21
18. 5. 2012 00:21
18. 5. 2012 13:35
17. 5. 2012 23:35
18. 5. 2012 00:16
18. 5. 2012 09:14
19. 5. 2012 02:37
21. 5. 2012 08:56
18. 5. 2012 06:41
18. 5. 2012 10:35
18. 5. 2012 17:18
20. 5. 2012 12:58
17. 5. 2012 21:07
Dokud není jasná výbava, těžko se vyjádřit...
Jestli to bude v holobytu, jako že předpoklad je velký, tak za 300 tkč, to nebude žádnej šlágr.Asi zdražej O3.Dneska jde O2 "rozumně" (ESP a všechny Bagy tam nejsou) vybavená koupit něco kolem 310tkč.Správněvybavená pak kolem 360tkč.Takže asi škodovka zpočátku zkusí, co trh dovolí.A tady dovolí hodně, takže těžko říci, jak dlouho to vydrží.Zase nemohou "zabít" Fábii.Pokud to bude dobře vybavené za 300 klacků, tak OK, ale moc tomu nevěřím.Taky to bude o tom jak hodně bude zlobit konkurence....na začátku ale to bude dražší,to je jasné.Pak se uvidí a je otázka jak to vůbec půjde vybavit, no jsme zvědav na ten cenovej jemnocit.
>:D
Rozbalit vlákno
1
17. 5. 2012 22:14
Re: Dokud není jasná výbava, těžko se vyjádřit...
no, pokud to má nahradit toura, tak by to mělo v holobytu začínat tak na 250ti. Cokoliv víc bude zabitý, protože to je kousek od octávky a ta je tady furt celkem pojem >:D >:D
Snad budou dělat něco konkurence schopnýho s korejceme jak cenou, motorem tak i výbavou. Kdyby to bylo plně vybavený za 350 s průměrným motorem, bylo by to perfekt.
17. 5. 2012 21:53
Pane redaktore
Částka 357 900Kč za základní 1.4 je hovadina. Octavia TSI Drive 1.4TSI/90kW posledního cca půl roku 344 900Kč, Octavia Prima 1.2TSI/77kW 334 900Kč už od srpna 2010 a nyní krátká epizoda s Octaviou Champion 1.4TSI/90kW za 319 900Kč.

Spekulovat o ceně je hovadina, když není známá alespoň základní nebo "první použitelná" motorizace. Aspoň v něčem se tady místní král mrakomor neplete.
Rozbalit vlákno
1
17. 5. 2012 22:20
Re: Pane redaktore
Jak dlouho sem chodíš?Vždy se tady uvadí, krom vyjimek základní ceník, ne akční... a ještě skrytě. >:D
Avatar - Emel
17. 5. 2012 22:49
Třista
300? Hmm, možná jako zaváděcí cena u novinky... jinak je ale potřeba vidět to v souvislostech, pro Rapid se počítá se základem 1.2HTP, zároveň přijde na trh dříve než Octavia III, takže při zde zmíněných cenách Octavie II s řádově lepšími motory je potřeba nastavit cenu pod 300.000. Samozřejmě je také možné, že Škoda ořízne spodní okraj nabídky Octavie, které se pak budou zřejmě doprodávat mimo oficiální ceníky... ale osobně souhlasím s odhadem, že v základu to bude spíš někde mírně nad 250.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Starfighter
17. 5. 2012 23:14
Re: Třista
Já souhlasím, Rapid je koncipován jako levná, velká škodovka, takže uvidíme, co navrhnou marketéři. Reklamní "cenu již od" tipuji na 290 tis. Ale samozřejmě se Škoda nemusí podbízet cenami.
17. 5. 2012 23:21
Re: Třista
Protože to vše bude podobné s roomstrem. A ten začíná na 270k tak čekám, že to bude nejméně 280k spíš 290 s lepší výbavou (ESP, rádio)... nová octávia podle mě nepodraží, ale odpadnou akční ceny.
18. 5. 2012 00:21
Re: Třista
Pro začátek bych nasadil něco málo nad 400, však on to někdo koupí, a když ostatní uvidí, že soused na to má..však Škoda své zákazníky zná, jen ti škaredí korejci ve spolupráci s Renaultem jí to všemožně kazí >:D
Avatar - JuckiCZ
18. 5. 2012 13:35
Re: Třista
:yes: Pobavil jsi mě a je v tom hooodně pravdy! >:D >:D >:D
17. 5. 2012 23:35
Rapid
CO to je zase za hovadinu že tam bude HTP? To řekl tak max svět motoru a v zápětí uznal že je to havadina. Jestli to bude stát 300 papíru bude tam aspon TSI 63
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
18. 5. 2012 09:14
Re: Rapid
Uznal? To jsem nezaznamenal... je k tomu nějaký odkaz?

Záleží z které strany se na to díváš...

jestli to bude stát 300, bude tam aspoň TSI
jestli tam bude HTP, nemělo by to stát 300

Podle mě HTP hovadina není, nějaký základní motor by tam být měl. Pokud to má být pozicované jako lowend Škoda... a nový HTP by měl zajistit obdobnou dynamiku jako v Roomsteru nebo jako 1.4 v Octavii. Tourka začínala s 1.4 59kW...
Avatar - chlapecx
19. 5. 2012 02:37
Re: Rapid
PROČ ne, nadopovanej na 55 KW by tam ABSOLUTNĚ STAČIL a bylo by to výkonově a papírově podobný jak renclíky a pod :-)
a taky by to dovolilo marketingově tu cenu "od" "stlačit někde pod 280 i níž" :-)

ten motor v současný úpravě, byly na něm provedený některý technický vylepšení, odlehčení, výměna nejproblémovějších částí, i s těma řetězama něco dělali , takže je spolehlivější než TSI, o problémech HTP už se nemluví tolik jako u FI, spolu s prodloužením převodů v převodovce byla dosažená dokocne lepší spotřeba, v současný technický úravě to není žádný zlo a naopak je docela chválenej ( i když některý tehcnický nedostatky mu zůstaly) tak proč by ve správným naladění nemohl dělat tu cenu a být důstojnou základní motorizací? 8-s :-! >:D >:-[]
Avatar - Choochoo
21. 5. 2012 08:56
Re: Rapid
No jestli je HTP v Roomsteru, tak verim ze bude i tady. Podvozek je take podobny a vaha bude take podobna a nejak ty zakazniky musis tlacit do vyssi vybavy a ceny ;-) Jsem zvedav na oficilani ceny a vybavy, ale zatim mi to dle foto Seatu prijde ze by to melo stat tak 230 a s TSi tak 250 ;-) Jinak :no:
Avatar - avatas
18. 5. 2012 06:41
Třistazmísta
Pokud je cena měřítko Koupě,nemůže tento zcela podprůměrný vozík jíti s cenou nad průměr vybavené konkurence.Nebudou to lehká léta pro příplatkáře Škoda/WV.Základní cena holoauta z Boleslavy a finální prodejní je jak známo na hony vzdálena realitě a také použitelnosti.Dnes jezdit v novém voze bez klimy,barvy,el.zrdcátek,vyhř.sedaček a u Škody bez volantu..........to prostě nejde.Věřím,že se příznivci najdou,ale zlatá éra je pryč. :-!
Rozbalit vlákno
17
18. 5. 2012 07:06
Re: Třistazmísta
Škodovka je dlouhodobě předražená a přesto se u nás dobře , vlastně teda úplně nejvíc prodává. Spousta lidí si totiž pořád myslí, že když je to české tak je to levnější než zahraniční, má to levnější náhradní díly a levnější servis. Realita už dávno taková není, ale setrvačnost lidí je obrovská. Takže se to nejspíš zase bude prodávat dobře i za nehorázné ceny.
18. 5. 2012 08:29
Re: Třistazmísta
Co znamená slovo předražená? Že u nás zuří minimálně tři roky cenová válka a jakmile Škoda zlevní, obratem jdou dolů zase všichni ostatní, protože jaksi levnější být musí?
Avatar - cerrbion
18. 5. 2012 08:33
Re: Třistazmísta
většina lidí tu zapomíná, že ČR není prodejní pupek světa. Úspěšnost modelu nedělá náš trh. Pokud se ale bavíme jen o prodejnosti Škody u nás, pak ano, i když nabídnou Rapida za 400k bez volantu, tak to lidi koupí viz prodejnost/cena Citigo. Ale to je dáno jak bylo řečeno setrvačností, tak domácím trhem. To je ale všude. Ve Francii je nejprodávanější Renault, v Německu VW atd.
18. 5. 2012 14:36
Re: Třistazmísta
Přesně, ale to bys od řady jedinců chtěl příliš moc. O jejich stupiditě svědčí představa, že cena škodovky se stanovuje podle trhu v ČR - přitom ten už je dneska až 6. (slovy šestý), mnohem, víc škodovek se prodá (a z větší části i vyrobí) v Čině, V Německu, v Rusku, v Indii, ve Velké Británii a také na tu pozici českého trhu šlapou na paty Poláci a tuším i Španělé. Škodovka je (byť česká automobilka se sídlem v ČR) v rámci koncernu VW čím dál tím víc automobilka globální. Nakonec si stačí porovnat, jak funguje Volvo a je to velice podobné.....

Blábolení o "předraženosti" škodovek a "stupiditě" Čechů, kteří si ji přesto kupují je spíše ukázkou mentální úrovně pisatelů těhle příspěvků, nakonec, jsou to stále stejné firmy. No a bohužel se v tom všem projevuje i ona typiciká čecháčkovská závist vůči úspěšným, snaha každého úspěšného a známého pomluvit a dokázat si tím svoji "kvalitu" a "chytrost". Bohužel. Na druhou stranu je mi až líto lidí, kteří tady /a nejen zde) svými příspěvky znovu a znovu ukazují, jak se užírají závistí, jak se žlučovitě kroutí a jaký mají vlastně duševní obzor a kvalitu života.

Na a nakonecje zajímavé diskutovat o ceně auta, o němž dodnes nic nevíme, odvozovat z vzhledu studie, byť sebepropracovanější údaje o použité technice a nebo dokonce ceně je opravdu teoretizování, ke němuž jako takovému snad ani nemá cenu se vyjadřovat.
Avatar - JuckiCZ
19. 5. 2012 07:49
Re: Třistazmísta
Kdo chce diskusi, tady ji nenajde, přijde totiž beran a ve svém dlouhém příspěvku začne od první věty urážet všechny ostatní diskutéry, v čemž pokračuje v průběhu celého příspěvku. Samozřejmě je tam taky notná míra házení všech do jednoho pytle a pohobné zlozvyky. Nejdřív si uvědom, že dokonalý nejsi (ikdyž jsi o tom hluboce přesvědčen), dále si připusť, že ostatní lidé mají také své názory a pochop, že oni na ně mají právo. Potom třeba zjistíš, že v každém názoru je alespoň trocha pravdy a že úplnou pravdu najdeš napříč množstvím názorů, někde mezi nimi. Na zatvrzelce, který sem přijde s hlavou uzavřenou, neochotnou vnímat názory ostatních, přemýšlet o nich a kriticky díky nim nahlížet na názor svůj, tady není nikdo zvědavej.
Avatar - Emel
18. 5. 2012 09:16
Re: Třistazmísta
Třeba Octavia momentálně předražená není, s TSI se dá koupit za dost zajímavé peníze. Jen doufám, že to vydrží i nové generaci...
Avatar - JuckiCZ
18. 5. 2012 13:43
Re: Třistazmísta
S TSI ano, ale s jakou výbavou? Motor není všechno. Ono kupovat si auto s kličkou na otevírání oken a bez centrálu na dálkový ovládání za více něž 400K mi přijde v dnešní době opravdu předražený a výsměch...
18. 5. 2012 17:07
Re: Třistazmísta
To, že ses nechal donutit, aby sis koupil auto (podle všeho škodovku a dokonce možná Oktávii, když se tady tak takhle píšeš), bez centrálu a kličkou na otevírání oken za tak vysokou cenu, svědčí o tvé hlouposti. Jinak si tvůj příspěvek nedokážu vysvětlit. Je od tebe hezké, že se se svojí hloupostí svěřuješ ostatním a tím je varuješ, ale na druhou stranu, takovou pitomost žádný člověk při skutečném nákupu auta neudělá, takže tvoje snaha je poněkud zbytečná. A nebo jsi jenom jeden z těch mnoha obyčejných žvanilů tady, který na auto nemá, což ho samozřejmně nesmírně žere a užírá a potom si tedy uleví pouze psaním podobných pitomostí a souhlasnými reakcemi na podobně nesmyslné příspěvky.

Nevím, jetsli seš schopen to pochopit, ale v téhle zemi nikdo nikoho nenutí, aby si cokoliv kupoval a už vůbec ne tehdy, když se to onomu kupci zdá drahé....asi žiješ v nějakém jiném světě.
Avatar - JuckiCZ
18. 5. 2012 19:08
Re: Třistazmísta
Co mě tady urážíš, ty ubožáku? To, že napíšu reakci na tvrzení, že Octavia s motorem TSI je za zajímavé peníze a v ní uvedu (podle oficiálních stránek Škoda-auto), že toto auto stojí v základu 400K a nemá ani el. ovládání zadních oken a centrál na dálkové ovládání, tudíž mi to nepřijde, jako dobře naceněné, přece neznamená, že jsem si takové auto koupil! Podle mě, to znamená pravý opak - že bych to nikdy neudělal. A tímto příspěvkem jsi toho hlupáka udělal Ty ze sebe... PS: Auto mám a kličku v něm nehledej ;-).
18. 5. 2012 21:45
Re: Třistazmísta
A že máš tu potřebu sem psát těžce vygůglované údaje je ukázka tvé, no čeho? Samozřejmně že zakomplexovanosi. Ubožák seš leda ty, baví mně se sem občas podívat a pobavit se na úkor podobných zakomplexovanců, kteří si svoje komplexy léčí podobnými nesmysly. Že máš auto? Nepovídej....A že v něm nemám hledat kličku. Mohu tě ubezpečit, že by mně to ani nenapadlo. Podle tvé reakce se dá totiž lehce usoudit, že "kličku" tvoje "auto" skutečně nemá - máš tak maximálně angličáka a nebo ještě jaak praví místní klasik něco na plakátu....blba jako seš ty urazit nelze, ten se projeví sám. Tak příště si podobná moudra nech pro sebe, tady na ty tvoje "objevy" skutečně nikdo normální zvedavý není.
Avatar - JuckiCZ
18. 5. 2012 22:10
Re: Třistazmísta
Co dodat? Perlíš a neskutečně mě bavíš >:D. Ani jsem nemyslel, že tohle je ještě možný :-D. Urážet Tě nebudu, to není ani zapotřebí, jen si uvědom, že jsem nenapsal nic útočnýho Ty mě tady hned urážíš. A s tím angličákem jsi se trefil, opravdu je to anglický auto ;-). A klidně piš dál, rád se pobavím...
Avatar - das_autos
19. 5. 2012 07:52
Re: Třistazmísta
Máš naprosto zkreslenou představu.Pokud koukáš na ofiko ceníky tak konečná cena bejvá o mnoho nižší a téměř srovnatelná s konkurencí.
Avatar - JuckiCZ
19. 5. 2012 08:33
Re: Třistazmísta
Podle čeho usuzuješ? Pokud srovnám oficiání ceníky několika automobilek, přijde mi logické, že slevní všechny, ne jen Škoda. Ono nelze porovnávat dohudnuté ceny přímo u prodejce, zaprvé se k nim není jak dostat a za druhé se mohou individuálně lišit (pokud se nepletu). Proto se opírám o to, co je dostupné. Když je tedy konečná ceny vždy o mnoho nižší a téměř srovnatelná s konkurencí, proč ji tedy nenastaví, jako oficiální? To by si třeba získali i lidi, jako já, které oficiální ceník odrazuje. A ještě se opřu o Tvá poslední 4 slova a vypíchnu to první - TÉMĚŘ. Takže před slevou je dražší o dost a po ní je téměř srovnatelná ;-). Ale v tomto chápu Škodu, proč to neprodat za vyšší cenu, když to lidé kupují, byli by sami proti sobě. Setrvačnost tu totiž opravdu existuje a informvanost lidí není příliš veliká.
21. 5. 2012 12:07
Re: Třistazmísta
Tak to je fakt, zlevní každý. Nebo třeba nabídne nějakou výbavu navíc "zadarmo".
Ale někdo nabídne větší slevu (Škoda, Fiat), někdo menší (třeba korejci)...
A taky to záleží na každém prodejci a na jeho marži.
18. 5. 2012 09:53
Kórejská konkurencia
Nemám osobne nič proti Škodovkám ale akosi ju nemôžem zaradiť do žiadnej bližšie známej kategórie áut. Notoricky sú mi síce známe autá typu sedan s extra nízkou cenou ako Renault Thalia, Dacia Logan, Lada Kalina. Tu sa však chce niekto dostať do medzery na trhu, ktorá sa mi nezdá až tak príliš atraktívna. Myslím si, že ľudia radšej chňapnú po priestrannejšej Fábií s karosériou hatchback alebo comby, čo je pre rodinu praktickejšie alebo si pár korún priplatia a môžu si kúpiť o triedu kvalitnejšie kórejské modely Kia Cee´d alebo Hyundai i30. A nehovorím, že tento rok Hyundai chystá návrat superlacného sedanu Accent:

[odkaz]

Ktorý inak mimochodom bude stáť okolo 7 000 € a pritom by mohol ponúknuť zaujímavejší design, väčší interiér a samozrejme 5ročnú kompletnú záruku. České srdce velí kúpiť si Škodu ale môj možno kórejský rozum by počkal, lebo zrejme sa tieto modely začnú predávať u nás v rovnakej dobe. Možno Hyundai nebude mať palubnú dosku z mäkkčeného plastu alebo kopu iných "vymožeností" no úlohu rodinného sedanu si myslím, že v pomere cena a hodnota plní lepšie.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - escorpion
19. 5. 2012 06:31
Re: Kórejská konkurencia
Už si mal niekedy kórejské auto alebo Ti marketingová masáž zatemnila "kórejsky" rozum ako si ho sám nazval ?
Kúpiť kórejskú spodinu za 7000 a svoju voľbu sám pred sebou obhajovať pomerom cena/hodnota.
Aká hodnota accenta ? Neočakávaš od auta aspoň aké také jazdné vlastnosti ? Prečo si nedopriať niečo lepšie ? Či je cena "až" na prvom mieste ?
Prečítaj si hyundaifórum a chuť na tú kvalitu Ťa rýchlo prejde.
21. 5. 2012 17:16
Re: Kórejská konkurencia
Mám kórejské auto Hyundai i10 a v rodine je ich niekoľko modelov ako Hyundai Tucson, Kia Sportage, Kia Cee´d. Nejde o marketing aj keď ho čiastočne študujem mám o ňom prehľad a vplyv na mňa nie je vôbec zásadný. Z vlastným skúseností viem, že tieto autá jazdia roky bez poruchy a v porovnaní cena a kvalita tak ide o veľmi dobrý kompromis, každý kto si prečíta niečo o týchto autách a navštívi showroom hneď bude vedieť, že sú to veľmi obstojné autá za minimálnu cenu s dobrou zárukou a kvalitou. Európske, japonské či americké automobilky majú už dávno z Kórejcov strach. Ak by som to mal uviesť do praxe postav si vedľa seba Hyundai ix35 a Škodu Yety, Hyundai i40 a Škodu Oktávia, Škodu Fábiu a Hyundai i30 a cena nie je vždy na prvom mieste ale je dôležitým faktorom ako design, kvalita a štýl v tomto bohužiaľ aj podľa odborníkov dávno Hyundai či Kia svoju konkurenciu porazila.
18. 5. 2012 10:35
Skoda auta
nic novýho pod sluncem... je to jenom octavia nebo slabší superb, že neudělali kupé!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - matii
18. 5. 2012 17:18
Rapid
Pokud se opravdu Škodovka kousne a verze Rapidu se budou dle motorizace pohybovat cca od 280 000 do 400 000Kč a budou vypadat aspoň přibližně jako ta na obrázku, dostane se na trh konečně pořádný konkurent v nižší střední. Toto auto však mělo být na trhu již před 3 lety. Propast mezi Fábií s nálepkou sociálního auta (ač tomu tak není) a předraženou Oktávkou se látá příliš pozdě.

Jak je vidět, Škoda neodhadla českého řidiče, který již dávno není "paštikářem" do té míry, že mu stačí pěkný přebal Oktavie a uvnitř vzduchoprázdno. Pokud máte cca 350 000Kč v "kešeni" po nevybavené Oktavii se slabým motorem sáhne jen opravdový fanda této značky.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
20. 5. 2012 12:58
Re: Rapid
Škodovka je světová automobilka, odhad českého řidiče už dávno není priorita...

Fabia není stavěná jako sociální auto, je to malé auto se vším všudy, pro rodinu nepříliš vhodné.