bude podla mojho nazoru clovek ktory bol doteraz typickym zakaznikom lacnejsich octavii alebo nejakych mensich lacnejsich aut....vieme ze buduca generacia octavie sa opat zvacsi a zosilnie a zdrazie....takisto majitelia prvych generacii octavii alebo donedavna vyrabanych octavii tour.....sa mozno budu poohliadat po rapide ak teda nemaju v plane nieco vacsie a drahsie.....ja vidim rapida ako taku nepriamu nahradu octavie tour ktory zlaka aj novych zakaznikov pre ktorych uz bude octavia zbytocne velka draha a silna a zaroven si udrzi zakaznikov byvalych octavii a touriek....je to sikovny tah. Navyse je vela vodicov jazdiacich vo fabiach ktore kedysi pred 6 a viac rokmi kupovali za cenu dnesneho rapidu...takze hlavne aj tam vidim vymenu pozicii a urcite nejeden vodic fabie presedla na rapid nakolko bude este cenovo prijatelny voci octavke a v porovnani s jeho starsou fabiou mozno aj lacnejsi alebo cenovo podobny.....ja ako vodic skodovky ale aj inych znaciek by som asi tiez zvazoval rapid nakolko octavia uz bude nehorazne draha a velka a zbytocna v meste...bohuzial mi tie motory v rapide vobec nevonaju ale verim tomu ze rapid si najde vela vela spokojnych zakaznikov a urcite to bude uspesne auto. Nejeden vodic starych touriek alebo fabii pripadne inych malych aut si uz brusi na rapida zuby :yes:
Typicky kupujici rapidu bude prostacek-buran, kteremu je jedno, kdyz mu automobilka vzkaze, ze lepsi zadni napravu do auta nemontuje, protože laik nic nepozná a lepsi a hodnotnejsi interier nemontuje, protoze zakaznik by to stejne neocenil.
znám víc úspěšných lidí, kteří z ničeho vybudovali firmu a jezdí ve fabiích a oktáviích. Za burany bych je nepovažoval ani náhodou. Divné, nějak to nesedí na vaší teorii. Nebo je divná vaše teorie >:D
Buran je u mě ten, kdo dělá burany z druhých na základě zobecňujícího závěru. Tedy i ..
to neni o tom. neni ostuda jezdit v levnem aute. ale je minimalne hodne divne jen tak prejit, kdyz vyrobce rekne... delame to tak a tak, protoze cilova skupina jsou laici (rozumej, lidi co tomu nerozumi) a setrime na interieru, protoze luxusnejsi provedeni by ti lidi neocenili (rozumej, jezdi v gumakach obalenych hnojem, tak na co plysove koberecky).
Takove prohlaseni vyrobce na me pusobi jako cervena na byka.
Jako zakaznik ocekavam, se se vyrobce bude chovat , jak se slusi a patri, tedy uctive. Buran je ten, kdo kasle na kulturu prodeje a bonton a pres podobna prohlaseni vyrobce si to koupi.
Kdybyste tak použili více vaší energie na jiné věci, než na debilní tlachání o absolutně nedůležité věci jako "kdo bude ku*va zákazník Rapidu?"
To, že je venku nový Transit jste si asi ani nevšimli, že? Ahááá, pardon, důležité je teoreticky popsat zákazníka Rapidu, ano, tohle každého zajímá! Věnujte se své práci, bulvár přenechte Blesku... anebo, spletl jsem se vůbec???
Souhlas...pan Červenka občas umí zdvihnout úroveň, ale to ostatní začíná být strašidelný.
Chybí mi testér formátu čtyřicátníka s rozhledem a nájezdem, s rodinou, zkušenostmi. pak by i tohle nemístní plkání pomalu zmizelo.
Nevím, jestli stále ještě platí, že jednooký mezi slepými králem...minimálně jeden web se začíná slušně profilovat...chybí mu však grafika a poutavost (ne textová)
Podlemě se rozčiluješ zbytečně, vo tranďáku tady byla už spousta věcí, teď další...evidentně to bylo připraveno na ráno, ono se nemůže všechno vystřílet v deset večer, to dá rozum, no ne? ;-) Teda ne že by to tady zajímalo někoho jinýho než mě, tebe a ještě pár lidí >:D
Ani mna to uz nebavi citat. Ak vidim niekde slovo Rapid, tak mam znechuteny den na niekolko hodin. Uz sa "tesim", kolko clankov bude na novu octavku. Asi bude treba zalozit novy server len pre Rapid, lebo Auto.CZ uz nestaci :no:
:yes: jen tam chybí pod expertem expert auto.cz
typickej českej ňoumík co všechno umí a zná a na dovču jezdí do chorvatska s plnym kufrem žrádla a ženská místo na pláži za plotnou a vaří z konzerv.
Drž se svýho obstarožního Bráva, na pořádný auto jsi nikdy neměl, nemáš a ani mít nebudeš. hlavně mentálně....jinak za vtipného a chytrého seš tady jedině ty, to tady ví úplně každý. Je tady čím dál tím víc hovad, ale musím ti přiznat, že stále s přehledem vedeš. Hlavcně nějak tak tradičně, historicky.....
Veta publikoval talianský server autoblog zaujímavý článok
[odkaz]
pre tých, čo nevedia po taliansky alebo si nechcú dávať článok preložiť do rodnej reči cez google - príchodom Rapida sa otvorila cesta pre zdraženie Octavie 3. Ono sa to rado skrýva pod slovíčko - zdokonalenie techonógií.
Bezmocně hysterické hýkání všech těch "přátel" škodovky, rapida i nakonec VW začíná nabývat patologických forem. Zajímavé - na jednu stranu se furt jedny a ty samý firmy mohou pominout vzteky, na druhou stranu nevynechají jedinou příležitost, aby sem nepsaly podobný "světaznalý" a přitom pořád se opakující "moudra".
JInak překládání pomocí google překladače je opravdu terno. Jako dost dobrý znalec angličtiny se vždycky musím smát, jak ty strojní překlady vypadají a hlavně jak často nedává ten výsledek smysl. Není to použitelné ani pro hrubý překlad, natož pak jako jediný zdroj. Nalimerovo moudro mně připomělo českou filmovou klasiku z filmu Marečku podejte mi pero....
Tady je jedno slovo, kterému nerozumím. Hrdobec.....
Jinak nechápu, jak ten nalimer rozuměl nějakému textu v "cizí" řeči, když se chudák ani neumí vyjádřit v té své vlastní :-)
tak jako pro mě je daleko důležitější zpráva (než kdo bude kupovat Rapid :-) - teda pokud to rovnou nedají i se jmény a s adresama - což by bylo fakt jako dobrý, ale tam se ještě VW nedostal, možná časem) to, že už jste po včerejším debaklu zase kucí ve formě!!!!
Tak šup šup, dneska máte pevnější půdu pod nohama... Píšeme, píšeme, bojujeme.... >:D
Píšu snad, že ho používám já? Tz neumíš asi číst ani číst nebo myslet ani česky, jinak bys sem nepsal takovouhle hovadinu. že ti třeba něco někdo z tý angličtiny strojně přeloží a pošle ti to, to ti asi nedošlo viď? No tak si to ještě tak pětkrát přečti, třeba to pochopíš.....
je jasne ze nova octavia bude o dost drahsia ako terajsia a skodovka preto potrebovala nejaky lacny model aby nestratila kopec zakaznikov...no a kedze tour uz konci a nova octavka bude uz ovela drahsia a silnejsia bol to zaujimavy tah ponuknut ludom rapid.....ktory je cielene robeny ako taka lacna doterajsia octavia... ;-) , nova octavia bude uz riadne drahe auto....myslim ze najpredavanejsia skodovka u nas uz nebude octavia ale rapid na buduci rok, uvidime...aj teraz sa octavia drzala pred fabiou len vdaka modelu tour....keby sme ten odratali tak to vyhra u nas fabia...takze vidim to na suboj fabie a rapidu na dalsi rok v SR....octavia uz bude predavat podstatne menej u nas.....
trefa. A octavia musela skoncit, protoze ji VW slevnil o cca 250 tisic a uz na ni nerejzuje.
Uz se tresou na ten zadni multilink, ktery u drazsi Octy 3 skrtnou.
Tak se delaji prachy.
s tou blbosti si dej zpatecku a podivej se do zrcadla..
Beres si do huby korejce, kteri maji vyvojove centra v nemecku a vynasis tu skodu, ktera je schopna kanibalizovat 20 roku stare modely a jejich soucastky, ktere byly ve vyrobe mozna jeste driv, nez tys byl patrne na svete.
Pokud ti selhava pamet, tak treba "prosluly" 1.4 MPI Skoda motor byl odvozeny snad jeste z Fava a daval by se do Fabie snad dosud, kdyby ho nenahradil epochalni nastupce 1.2 HTP uvedeny na trh nekdy v roce 2005.
Ten je i v hypermodernim Rapidu a mozna si tam dalsich 15 let pobude.
Uplne ta sama story je zadni naprava z Octy1 v Roomsteru, ktera se nejspise nastehuje zpatky do Octy3, ta ma take slusnou sanci na nesmrtelnost.
To narozdil od Skodne ma Hyundai a Kia POUZITELNE zakladni motorizace a dobrou cenovou politiku, ktera je pro VW nocni murou.
Pokud se na to divam okem spotrebitele, tak prvni a posledni slusnou Skodou v pomeru cena/vykon/hodnota byl prvni Superb. Momentalne mi nema Skoda co nabidnout a prichod Rapida a Octule3 to nadale jen a jen zhorsi.
i ty klučino jeden nešťastnej. To přejde neboj. Jednou i tebe možná rozum navštíví.
Ale tohle je prostě perla >:D
"A octavia musela skoncit, protoze ji VW slevnil o cca 250 tisic a uz na ni nerejzuje"
při pohledu na skutečnost že, příští rok to bude již devátý rok O II na trhu je to tvé tvrzení ještě blbější, než si uvědomuješ (jestli si tedy vůbec uvědomuješ, co za blbost jsi vyplodil)
dosly argumenty vid? A jelikoz nejsi jen blbej, ale i sklerotickej, tak zakladni cena O2 kdyz nastupovala v roce 2004 na trh byla cca KC 499 999 u 1.6 MPI. V tehdejsich cenach, coz znamena, ze s dnesni inflaci to je presne o tech 250 tis drazsi nez stoji dneska Tour, kterou vyrobce stahuje nikoliv proto, ze by byla zastarala, ale proto, ze na ni nic nevydela. Zastarala by byla, kdyby Rapid nabidl lepsi techniku v lepsim aute,za mensi nebo stejnou cenu. ale to se nekona. Nazdar.
Hele pitomo, tvoje velkohubý kecy, co škodovce odpustíš a neodpustíš a že ti škodovka nemá co nabídnout už tady krapáček nudí. Jinak v tomto případě ukazuješ, že jedinej, kdo argumenty nemá seš tak maximálně ty. Jenom blb může napsat, že 1,4 MPi pochází z Favorita. I kdyby ses tady uvztekal a užvanil, tak prostě tohle auto úspěšný bude a co se týká jeho hodnocení, ty tvoje bláboly pod každým článkem na tom nezmění taky vůbec nic.
I když jsou tvoje příspěvky nudné, je na druhou stranu zábavné si přečíst jakýkoliv článek o Rapidu a zejména pak diskuzi, kde se pár takových jako ty vzteká jako idioti, opakuje pořád dokola směs pitomostí a z kontextu vytržených "faktů" a myslí si, jak to tý škodovce nandávají.
No, ale klidně pokračuj, už se těším na další článek o Rapidu a tvoje žvanění, jak říká klasik, to se nevochodí. Člevěk má hned větší radost ze života, když vidí, jak se někteří užírají a jak to ještě musí takhle ventilovat na veřejnost, samozřejmně v anonymitě....
kup si Rapida a ocen ten neuveritelny pokrok proti Tour, napriklad skrabku, odpadkac a oboustrane koberecky. Tvoje vec.
A ventilovat sve nazory muzu stejne jako ty, navic je mam jen podlozene argumenty.
Zaprve 1.4 MPI 44kW byl odvozen z Favorita, akorat dostal vstřikování, katalyzátor a objem zvětšený na 1.4 litru, jinak je to porad ten samy motor OHV. Byl montovan do Felici, Fabii a prvnich Octavii.
A jeste si dovolim zacitovat z tehdejsiho tisku (2005) at mame jasno v tech cenach O2:
Docela překvapení mne čekalo, když jsem na webu Škodovky narazil na nový motor pod kapotou nové Octavie kombi - 1.4 16V 55 kW.
S tímto motorem zrychluje 1 250 kg těžká Octavia na stovku za 15,7 s a rozjede se na 169 km/h. Spotřeba činí 9,6/5,6/7,0 l na sto km. Agregát je dostupný pouze ve výbavě Classic, vůz s ním stojí 464 900 Kč (liftback 424 900 Kč).
Seriozní media se věnují tomu co je podstatné, bulvár zajímá jen čtenost bez ohledu na relevanci informace.
Přirovnání série článků o Rapidu, který krom toho, že jej budeme pravděpodobně hojně potkávat na našich silnicích, mezi zbytkem automobilové produkce ničím nevyniká s probíráním celebrity, která sice nic neumí, ale každý ji zná se přímo nabízí. :no:
Souhlas, i kdyby byl počet negativních příspěvků stoprocentní, bude to stále nejčtenější článek a "vokurky" nás zítra oblaží dalším hodnotným článkem...
Víš proč jsem tady vůbec přispěl? Abych - jako návštěvník serveru - dal jasně najevo, že už to stačilo. Nepatřím totiž mezi ty lidi, kterým se to musí psát aspoň "čtyřicetosmkrát," aby vlastně pochytili, na co, pro koho, kdy a za kolik Rapid bude. Rád bych nějaké novinky, nebo ještě lépe - kvalitnější testy aut!
Pokud to tak je, tak je tento server pro čtenáře Blesku (Velké titulky nahrazuje 3x stejná zpráva několikrát překopaná, aby vypadala nová), no a ti, jak víme, moc v hlavě nemaj ;-) Jo a pokud čteš Blesk, tak promiň ;-)
Tak to asi nechápeš provoz tohoto webu. Ten je pro nás zdarma a peníze získává z čtenosti (kliků) na článek/diskuzi/reklamu.
Takže i tys, jako mnozí jiní, podpořil auto.cz, aby dále vycházely takové články, jejich zisk uhradí náklady provozovatele. Jestil se ti něco nelíbí, nečti to, nekomentuj to. Jen tak dáš najevo, že jde o vatu, která zde jen zabírá místo a žádný zisk nevyprodukuje. ;-)
Vím jak to funguje, ale i tak dík za upřesnění. Pro mě je teď jasná ta diskuze, protože tady můžeš říct, co se ti líbí. Vím, že oni diskuze čtou, a určitě si z nich taky občas něco vezmou. Takže pro tentokrát zcela jasně - ač velký Škoda fan - * OFF RAPID!!!
Jak píšu výše. Buď jde redakci o informace nebo o čtenost. Chtějí-li se stát Bleskem motoristické žurnalistiky, je jejich volba. Pak se musí smířit s tím, že možná budou mít největší čtenost, ale jejich zprávy často nebudou brány vážně.
A to stojí za zamyšlení. Já bych to kilo-dvě měsíčně klidně zaplatil - abych jako protihodnotu dostal moderované diskuze, hodnotné články o technice, fundované testy, recenze ojetin od pana Vaculíka atd. A naopak nechci chlapské Vánoce, řeči o cílovce Rapidu, bláboly o skvělé ergonomii u auta, které má navigaci u kolen...
Reklamy okolo mi nevadí, stejně to obstará vypnutý Flash.
Myslím, že nejsem sám. Tak ať to AxelSpringer vezme jako hozenou rukavici. :-)
Virtuálních kupců prémie, BiTUrbA, motorek, prastarejch vín, placatejch kár a voňavejch holek je tu plno, tak by snad neměl být problém trochu sáhnout do kapsy. Zvlášť když se jedná asi tak o dvě krabičky Luckyn. ;-\
Za časáky se taky platí, ne?
Vždyť skoro týden se tady o něm nic neobjevilo. Takže typický zákazník bude soukromá osoba, co občas zajede do Baubachu, chce v autě aspoň centrál a zimu a při výběru auta kouká i na cenu. Nechci rýpat, ale takhle vymezená cílová skupina pokrývá 90 % případných zájemců o nové auto pro rodinu.
Na čem záleží je cena a marketing. I Ti nejzarytější škodovkáři za posledních 20 let pochopili, že škodovka neznamená nejlevnější auto a porovnat ceny na internetu umí i pologramot. Takže záleží na marketingu - aby tu masu kupců vybírající rodinné auto do 300k přesvědčili, že Rapid navazuje na kvality a festovnost Octavie I a je volbou pro chytré lidi, kteří nevěří mýtům o problémech s 1,2 TSI, bojí se francouzské nespolehlivosti a odmítají korejskou přeplácanost a podbízivost. Zároveň musí cenu držet tak, aby se základní použitelnou výbavou byla s korejci a francouzi srovnatelná - aspoň, co se týče kombíků (i30, cee'd, cruze, megane...), protože liftback je vlastně takový hezčí kombík.
Re: Konečně! Už jsem se bál, že Rapid byla jen fáma.
od urcite miry zprznenosti produktu to nevytrhnou ani simply clever marketingove tanecky se skrabkou ve vicku nadrze a reflexni vestou ve skatuli pod sedadly.
Ted si trosku zaspekuluju, ale HTP alias 1.2 MPI Rapid za 300 klacku na 14kach plechacich s hlavnim luxusem v podobe nedostatku mista v pricnem smeru a plasty v interieru, ktere ani nepujdou komfortne olizovat .. to uz bude vyssi divci i pro marketingove odborniky Skody.
Re: Konečně! Už jsem se bál, že Rapid byla jen fáma.
To by bylo pochopitelně neprodejné i mezi nejskalnějšími příznivci značky a v AZNP to pochopitelně vědí. Korejsko-francouzská konkurence má základní benzíny použitelné. Časem pochopitelně přijdou akční modely (magický rodinný šampion aj.), které částečně doženou deficit ve výbavě a hlavně budou nějaké trumfové pakety, které za rozumný peníz k holátku aspoň zimu, 1DIN rozhlas a přední okna bez švihadel přidají. S 1,2 TSI a paketem by neměl rapid překročit 300k, podobně jako to měl Tourka, jinak to prodejně bude na našem trhu špatný.
Můj cenový tip: 259900 s HTP základ, a do 299900,- se slabší 1,2 TSI a paketem s zima, hudba, bez švihadel. Časem akční verze reagující na nepřímou konkurenci (přímá liftbacková kromě Toleda nebude).
Označovat Rapida jako auto pro rodinu je ošemetné, neboť nemá vzadu 3 oddělené vyjímatelné sedačky. Každý, kdo má aspoň jednoho potomka, musí zakoupit alespoň Espace nebo Sharan, aby se jim tam všechno vešlo. Jinak je socka, co cpe děti do úzkého auta a s sebou jim všude nevozí cestovní postýlky, kočárky, hygienické koše na výkaly, ohrádky, přebalovací pulty atd.
Do hobymarketu přeci jezdí otcové rodin, aby dětem kutili zahradní chatky a houpačky a Škoda tím chytře kamufluje záměr cílit i na rodiny.
Samozřejmě si Rapida rodiny kupovat budou, ale budou ho označovat jako hobbycar, nikoli familycar.
myslel jsem, že bude odpovídat velikostně asi O1, což by s přimhouřenýma očima mohlo být rodinné auto. Asi je tedy menší ....
Espace nebo Sharan jsou ideální auta co do praktičnosti, ale většina rodin v 75% tak velké auto nepotřebuje, nebo na ně nemá (předpokládejme že chtějí nové auto). Oktávku OII jsem měl párkrát jako náhradní auto na služební cestu a přišla mi na potřebu rodiny s max. 2 ratolestmi dostatečná. Rapida jsem vyhlížel docela se zvědavostí, co škoda vykouzlí, po prvních detailech jsem ale zklamán. To už jsou v této kategorii korejci zajímavější alternativou.
Viditelně škodárna zkouší trik, jak celkově prodat možná méně s větší marží(přesun levn. variant O2 na Rapida a zdražení O3)....jsem zvědav jestli jí to vyjde a jestli ji konkurence nedonutí dělat jinak než mají naplánováno.
chlapče chlapče. Už vím co znamená ta tvá zkratka npc (napr*cá*no). A s tím se nedá něž souhlasit, že tam co jiní mají mozek ty máš NPC.
Zkusím ti to popsat jak pro bl*bečka.
Nešlo se smíchy netrhat, když píšeš o téměř devítiletém autě, že ho mění, protože ho museli zlevnit a nevydělávají na něm.
A zdejší myšlenkové pochody nad tím, jak bude oIII dražší než OII mě nepřestávají udivovat.
Mám pro tebe novinu. NIKDO, až na ty co mají v hlavě NPC, nepředpokládá, že bude OIII stejně drahá jako OII.
Zajímavé, že jsi se nedivil u nových korejců, že jsou dražší než předchůdci.
viz vyse muj prispevek se zrcadlem. Podivej se do nej. Mala napoveda, uvidis tam blbecka.
K tomu co napsal King of Rain neni co dodat, je to 100% pravda. Pokud se srovna odchazejici a zastarala Tour a novy a nemene zastaraly Rapid v modernim havu a jejich technicke parametry, tak je na prvni pohled videt, ktere z nich je delane poctive a ktere smrdi Logan syndromem.
Typický zákazníkRapida? Velmi dobrý námět pro článek a samozřejmě i pro diskusi. Již jsem to psal na blogu, Rapid si snad vyčaroval danou širší společensko-ekonomickou evropskou situaci, přichází do doby pro něho nejvhodnější. Tomu také bude korespondovat rozložení jeho vlastníků. V Česku vykryje Rapid velmi důstojně potřeby střední třídy. Naše společnost, nyní ve fázi druhé postkomunistické krize, rozčarovaná sama ze sebe, dosud hledající vlastní charakteristickou (a charakterní) identitu, nutně potřebuje věcné, majetkové kotvy. Jednou z předznačených kotev bude bezesporu RAPID, auto pro ty, co mají, auto pro ty, co poctivě pracují, auto pro ty, co si zaslouží silniční důstojnost a respekt.
Odspodu společenské hierarchie pak bude Rapid plnit taktéž významnou roli, bude nastavovat společenská garážová měřítka, bude tvořit velmi výrazný hraniční předěl mezi střední (společenskou)třídou a nižšími přjmovými skupinami.
Octavia (III) pak spolu se Superbem zacílí mezi společenské elity - vzdělané, talentované a schopné lidi.
Toto je resp. bude páteřní osa centrální garážové hierarchie v Česku. Teď už záleží jen na tom, v jaké rovině jsi na tuto osu navázaný se svojí garážovou modlou ty.
V širším evropském měřítku (zejména v severských a západních zemích) bude Rapid tvořit zcela regulerní, přitažlivou alternativu levného, kvalitního vozu pro široké vrstvy obyvatelstva.
Vynikající charakteristika! Ano, Rapid bude zpočátku pomyslnou sociálně stratifikační čarou mezi střední třídou (včetně nižší střední) a loosery (včetně vyšší nižší). A to nejen příjmovými, nýbrž i dle dalších kritérií sociálního statusu. Samozřejmě se stárnutím Rapidu a rozšiřováním jeho nabídky na trhu ojetin budou růst počty sociálně znevýhodněných osob, které zakoupením ojetého Rapida (a zanecháním původní RZ, aby to vypadalo, že ho mají od NOVOTY), budou kamuflovat svůj původ, vzdělání i přijmy.
To je ovšem společenská marginálie, neboť právě v tom mezidobí bude Rapid modernizován, takže vše bude fungovat ve společnosti přesně tak, jak má. Takhle to chodí v lidské společnosti asi tak sedm set tisíc let. A jestli v tom hraje hlavní roli kyj, pazourek, šavle nebo Rapid, to není podstatné.
Však znáš větu - Jsi než to, co tvůj vůz. Jdi do garáže, otevři vrata, koukáš na sebe. Ostatně vše, co jsi nucen si myslet o svém autě si klidně můžeš myslet i o sobě :-!
Záleží na tom, zda se Rapid stane legendou, bestsellerem a benchmarkem jako Octavia I. Ta se dokonce ve verzi Tour prodávala bez označení Tour, aby její noví majitelé byli ti s "novou octávkou", byť už se jako netour řadu let nedělala. V tom případě by se Rapid modernizovat nikdy nemusel, stačilo by označení roku výroby na zádi, aby byli odlišitelní ti, co na nového Rapida mají. Otevřou garáž a v hlavě jim zazní parafráze slov Dr. Eckharda Scholze, člena představenstva za oblast Technického vývoje: „Jsi člověk jasný, precizní, svěží a emocionální,“ doplněna o moudro Prof. Dr. h.c. Winfrieda Vahland (nebudu ho představovat, kdo ho nezná, je blbej): oceňuješ chytrá řešení, nejmodernější techniku a vysokou hospodárnost. Pořídil sis správný vůz ve správnou dobu.
Těžko odhadovat, zda může Rapid navázat na popravdě zcela ojedinělou úspěšnost Octavie. Podle mého má pro to Rapid vše potřebné. Přebírá (třídní) otěže, no chce to jistě čas, za tři roky budeme v tomhle moudřejší. Avšak již dnes je jisté - není tu jiný vůz, který by byť papírově mohl tuhle historickou roli Rapidovi vzít.
Myslím že nemůže.Tehdá byla jiná doba, jiný pohled na vozy a přišlo TDI, TOP motor té doby a zákazník ho chtěl, většina konkurence zaspala.Svým způsobem historicky vzato neskutečně ideální kombinace více faktorů a na tom se O1 "udělala".Jede to, žere to málo a ještě to dobře vypadá, vzhled o třídu víše a mělo to velkej kufr, jednoduchou a nutno uznat spolehlivou techniku, Made in VW.Samé dobré ingredience řekl bych.To že tam byli i nějaké slabiny, to vem čert, jediné a důležité bylo vnímání kupců a to platí dodnes.Rapid (imho) tohoto nemůže nikdy dosahnout a když ano, tak né v této míře.Nemá na dnešní dobu možnost nabídnout tu "nadhodnotu" vnímaní kupců jako O1, včetně tehniky, která je "ořezána".Nepopírám ale, že může nastat "modla" jiného druhu.Dneska je informovanost o vozidlech, jejich chybách, technice, problémech zcela někde jinde než kolem roku 1998.Už je zde jiný pohled na "auto" než byl v té době.Že se bude Rapidu dařit nepochybuji, VW má prodeje, marketing, zkráceně řečeno vše potřebné k vysokým prodejům zmáknuté nejlépe.Taky je potřeba si uvědomit že dnešní kupci Rapidu jsou zcela jiní lidé, myšleno třídně, než lidé co měli kdysi na Octávku.Vše se posunulo jinam a také hodně lidí vnimá auto z bodu A do bodu B a "modlu" či naštvání souseda neřeší....holt kapku více spotřebák.Sám sem zvědav jak to dopadne ajestli za 20 let tu Rapid neboli R3 ještě bude. :-)
>:D >:D >:D , tak ještě aby to lidi věděli, že si musí koupit Rapida, aby společensky patřili do střední třídy >:D >:D >:D a nebyli za loosery "a to nejen příjmovými, nýbrž i dle dalších kritérií sociálního statutu", jestli je ti pod 25 let, tak jo ...
Nejnebezpečnější krip-ové v ČR jezdí v Ochcávkách, Pasatech a Golfech (když nepočítám velká SUV), vždycky když takové auto potkám, je to pro mě důvod nejvyšší ostražitosti a opatrnosti. A většinou se i podívám jaký expert točí volantem. Řidiči Rapidu budou patřit přesně do téhle skupiny, bude to levné firemní auto, které nahradí Fóbie. S dph už tak levné nebude a tipuju, že v ČR bude minimálně o 30% dražší než v Indii a na Balkáně. Auto pro venkovské hlupáky anebo pro škodovácké masochisty a onanisty.
V zásadě souhlas.....ruku v ruce ale bude muset být akceptovatelná cena a tam jsem si skoro jist, že ceny ačkoli budou na začátku "vysoké", tak půjdou dolů.Když VW dokáže prodávat Golfa 1,2TSI v hodně slušné vybavě něco kolem 300 litrů, nejsou odhadované ceny Rapida nic moc.Vím, rozhoduje trh a škodovka je zde tvrdě etablovaná, takže si ceny vyšší může dovolit, ale je otázkou, jak dlouho to budou firmy a jednotlivci akceptovat.Pohled na image aut se rok od roku snižuje a je na něj kladen mnohem menší důraz než dříve....
94 kg, zaměstnanec montovny v zóně A, sekce 13-d-21 průmyslové zóny Lhota-severozápad vybudované s podporou Evropské unie, bydlištěm ulice Na dně 13, město Studna u Horní Lhoty.
Bratr strýce jeho švagrové dělá serviz vozů skupiny fauvé v garáži bez č.p./ev.č. ve vesnici ob tři kopce dál směrem na jiho-jiho východ.
4 půjčky u HoupCreditu, novej obývák z Itoya nábytek, plně zateplený nízkoenergetický bezbariérový dům z kotovic (vepřovic, nepálených cihel). 1 dítě co čeká na opravný termín státní maturity, protože napsalo 4 stránkový sociologický rozbor o rozpadu našeho státu na předepsané téma "Jaký si to upečem, takový si to sníme"). Druhé dítě z předchozího manželství, třetí dítě z předpředchozího manželství.
Vzhělání - vystudoval 4 rekvalifikační kurzy s podporou Evropské! unie. Otec zarytej komunista, současná žena pravoslavný kapitalista, povoláním homeopatička, masérka, kosmetička, outfit poradkyně a imižmejkr v jedné osobě :-!