Diskuse

Video: Škoda Rapid natočena na Nürburgringu!

30.5.2012

Po sérii špionážních fotografií zde máme nový Rapid konečně v pohybu. Zeleným peklem se opravdu neloudá.

 

  • 00 Reagovat !

    foto Starfighter

    Starfighter 30.05.2012  17:02

    Premiéra

    Podle tempa uvolňovaných fotek jízd před veřejností bych řekl, že se Rapid nepředstaví v Paříži, nýbrž dříve. Možnosti jsou Lipsko, které začíná tento pátek, nebo autosalon v Moskvě (konec srpna). Ale je to jen můj dojem.
    • 00 Reagovat !

      foto alambert

      alambert 30.05.2012  17:09

      « Re: Premiéra

      právě jsem to chtěl napsat, jestli to s tou Paříží myslí vážně...nějak mi to přestává připadat soudný... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 30.05.2012  17:13

    RAPIDNÍ SMYČKA

    Tak to máš konečně všechno červené na černém - ukázková neutralita, špičkově odladěná zadní náprava, trakce na na vrcholu třídy, agilita roku. Cože? Že by to dal i Míťa? Jasně, dal, ale... poloviční rychlostí >:D

    BRAVO ŠKODA :yes: :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Bristol

      Bristol 30.05.2012  17:36

      « Re: RAPIDNÍ SMYČKA

      >:D >:D >:D >:D :yes:
      [odkaz]
      co tohle...nepřipomíná ti to něco...? ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Renton

      Renton 30.05.2012  20:28

      « Re: RAPIDNÍ SMYČKA

      Ak Rapid bude rychlejsi ako MiTo na Nurbugringu, tak spravim to, co Clarkson. Spravim si omeletu a pridam do nej svoje vlasy >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 30.05.2012  20:43

        « Re: Re: RAPIDNÍ SMYČKA

        Morte, snad se nepletu, ale bavili jsme se spolu o té vyndávací gumě ze dveří i30, že? Dneska jsem ji totiž vyndal i v novém Ceedu >:D Koncernová řešení se nezapřou. Měl jsem chuť si ji odnést domů ze showroomu, ale alespoň jsem ji otočil >:-[] >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Renton

          Renton 30.05.2012  21:35

          « Re: Re: Re: RAPIDNÍ SMYČKA

          Ano >:D Takze korejski inzinieri pouzili tuto ficuru aj v Ceede. Asi to ma dake prakticke vyuzitie, ktore my este nepozname. Inak Ceeda som este neskusal a asi ani nebudem. Mne tie auta proste nesedia...
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 30.05.2012  22:26

            « Re: Re: Re: Re: RAPIDNÍ SMYČKA

            Podle mě je to vyndávací proto, že když se někdo poblije, tak se to lépe umývá, prostě to hodíš do pračky a vypereš na 40°C bez aviváže >:D ... jako celé auto.

            Jinak podobnou fičuru jsem našel i ve starém Ceede. Před řadičkou je přihrádka, kde je na dně taky guma. Je sice přilepená, ale jen uprostřed, takže když tam strkáš ruku, tak se pěkně po krajích odlepuje. Asi se mezigeneračně šetřilo nejvíce na lepidle, které auto drží pohromadě >:D

            Tak já se v Ceedu neprojel, nebyl zrovna volný, ale asi se objednám. Prostě jsem zvědavý.
            • 00 Reagovat !

              foto bullock

              bullock 31.05.2012  00:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: RAPIDNÍ SMYČKA

              Jen k Ceedu: S tím jsem jel, ale nebudu předjímat své dojmy (s i30 jsem nejel - čistě pro základní porovnání zkusím). Ceed určitě vyzkoušej a... napiš jak ho vidíš.
              • 00 Reagovat !

                foto Ronault-

                Ronault. 31.05.2012  00:12

                « Re: RAPIDNÍ SMYČKA

                Jsem na to srovnání zvědavý. Ale mám echo, že Ceed je jízdně lepší s 1,6 GDI, jenže, ten není nikde k mání, všude jsou jen 1,4 CVVT a já jel i30 v GDI. Ono se to nezdá, ale stačí jiná motorizace a auto se chová klidně hodně odlišně. Asi těžko bych si koupil auto, které bych si nemohl odzkoušet s danou motorizací.
            • 00 Reagovat !

              foto Mino123

              Mino123 31.05.2012  16:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: RAPIDNÍ SMYČKA

              Ronaulte,tak na toto musim reagovat:
              Po prve: Nechces vymenit fotku? Som troska alergicky na vsetkych europanov, co maju volant napravo. Maju plnu hubu kecov o kvalite automobilov a ich dedkovia sa teraz tocia v hrobe ako ventilator ked vidia, ako ich skvosty vlastnia indovia a ini aziati
              Po druhe: tesnenie na dverach je preto, aby tesnilo dvere. Ak niekto vymyslel tesnenie, ktore tesni a nevypadne pocas zivotnosti auta, a zaroven sa lahko montuje a demontuje bez pouzitia lepidla, tak ten clovek teraz vylihuje na Bahamach, fajci Havanu a sleduje, ako mu na konte nabiehaju peniazky.
              Po tretia: rovnako mam na Audine vyberatelnu gumu na dne priehradky a sluzi na to, ze ked si tam nadrobis omrvinky, tak ju jednoducho chytis za uska po bokoch a vysypes to bez toho aby si to musel vysavat.
              • 00 Reagovat !

                foto Chuck-Norris

                Chuck Norris 31.05.2012  20:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: RAPIDNÍ SMYČKA

                Bohužel ten na koho reaguješ má hlavu v oblacích a když si přečteš jeho příspěvky poznáš z nich že má patent na vše a ať mu řekne kdokoliv cokoliv tak má vždy pravdu... některé boje se prostě vyhrát nedaj... jestli si tohle přečte rád bych ho požádal aby mi napsal třeba svůj názor na bentley continental gt...
          • 00 Reagovat !

            foto fantomas-aller-en-DS

            fantomas aller en DS 31.05.2012  08:50

            « Re: Re: Re: Re: RAPIDNÍ SMYČKA

            Aku gumu mas na mysli?
    • 00 Reagovat !

      foto boberko

      boberko 30.05.2012  21:53

      « Re: RAPIDNÍ SMYČKA

      presne jak pises troubo. mita by to dal za stejnej cas a stacila by mu na to polovicni rychlost. to jak se chova tenhle sunt je videt uz z toho videa. proste katastrofa
    • 00 Reagovat !

      foto theolli

      theolli 30.05.2012  22:34

      « Re: RAPIDNÍ SMYČKA

      Bravwo Jůle,zase jsi nejlepší,už z videa poznáš že je to třídní excelent,tebe by si VW měl přecházet,ty to za chvíli poznáš u stojícího auta!!
      • 00 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 30.05.2012  22:35

        « Re: Re: RAPIDNÍ SMYČKA

        To bude tím, že na rozdíl od tebe neodtušuji ze sbírky burago :-!
        • 00 Reagovat !

          foto Ji-Ri

          Ji/Ri 31.05.2012  00:48

          « Re: Re: Re: RAPIDNÍ SMYČKA

          ...odlišuješ z fotek.... takže jsi plakátový jezdec.... dej si na ty plakáty i něco jiné než auta.... třeba se ti uleví tlak od mozku 8-s ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto blowik

    blowik 30.05.2012  17:17

    Na to

    ,že tu někteří místní odborníci zcela vážně přirovnávají Rapida k Thálii, se škodověnka toho asfaltu docela poctivě drží ne? Nemusím snad ani naznačovat, jak by na záběrech v zatáčkách ve stejné rychlosti vypadala Thálie s parníkoidním podvozkem >:D

    rapidnímu Rapidu :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 30.05.2012  19:57

      « Re: Na to

      Otázkou bude, jestli průměrný klient lowcostového sedanu bude běžně jezdit severní smyčku nebo jižní spojku do Lídlu. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Parda71-BMWfans-

        Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  19:59

        « Re: Re: Na to

        Ty moc dobře víš, proč se to takhle testuje, ne?
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 30.05.2012  20:08

          « Re: Re: Re: Na to

          Proč? Protože si to pár lidí nafotí a bude to v médiích. Ty čekáš, že při tvorbě levného liftbacku jsou k něčemu data z Nurburgringu? Hlavně tehdy, když mají vlastní polygon schopný simulovat vše potřebné a to nejdůležitější - nerovnosti?

          Prostě na hojno a na nic.
          • 00 Reagovat !

            foto Parda71-BMWfans-

            Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  20:24

            « Re: Re: Re: Re: Na to

            Z propagačního modelu taky, ale i z důvodu odzkoušení podvozku v extrémních situacích. Jasně, že takhle nikdo asi jezdit nebude, ale o tom to přece není. Na NS se už testovaly i horší auta a nikomu to nepřišlo divné.
            Takže na nic to určitě nebylo.
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 30.05.2012  20:33

              « Re: Na to

              Však na extrémní situace mají polygon, kde v utajení mohou testovat kde co.
              Po tomhle přece na nějaký Nurburgring na veřejnost nepotřebují: [odkaz]
              • 00 Reagovat !

                foto Parda71-BMWfans-

                Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  20:40

                « Re: Re: Na to

                Nevykrucuj se, to by pak na NS nemusel testovat nikdo... A ani na polygonu nenasimuluješ všechno a tak rychlý polygon jako je NS nemá nikdo. Nechápu, proč v tom vidíš takový problém. Já bych neměl nic proti, kdyby na NS testovali třeba nový Spark, čím víc testů, tím líp pro výsledný produkt.
                • 00 Reagovat !

                  foto Ronault-

                  Ronault. 30.05.2012  20:45

                  « Re: Re: Re: Na to

                  Mám pocit, že ses nám tady buď zamiloval do Rapidu nebo se snažíš bojovat proti radikálním názorům, což se rovná boji s větrnými mlýny. Jen se ti ti radikálové při tom boji stírají s realitou.

                  Já v tom problém nevidím, ale současně v tom nevidím nějakou extras či výhodu proti těm, co auto na Nurburgring vezmou, hlavně v této třídě.

                  Jinými slovy, mě jako potenciálního kupce takového auta zaujalo, kdyby na Nurburgring to auto najelo v plném zatížení 100t km a to bez poruchy, ale jestli to zajelo za 8,28m nebo 13m je mi zcela a úplně u "fuk".
                  • 00 Reagovat !

                    foto Parda71-BMWfans-

                    Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  20:55

                    « Re: Re: Re: Re: Na to

                    Do ničeho jsem se nezamiloval, jen mě zaujalo, jak se toho problému s NS chytl.
                    Jak víš, že konkurence na NS nebo podobném okruhu netestovala?
                    A jak víš, že Škoda měřila čas, jak jsi na tohle přišel? >:D

                    Zkrátka já si myslím, že Škoda jen dolaďovala nastavení tlumičů, možná zkoušela nějaký paket (proto ty velké kola) a někdo je u toho vyfotil a natočil. Podle kvality videa se tomu asi nikdo nebránil a test probíhal na veřejných jízdách. Zkrátka nic, kvůli čeho bych se měl vzrušovat.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ronault-

                      Ronault. 30.05.2012  22:22

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Na to

                      Já jsem se na rozdíl od tebe tohodle "problému" nechytl. Pro mne to není žádný problém, jen pouhá propagace.
                      A pozor, každé auto se ne nějakém okruhu testuje, často uzavřeném. Zelené peklo se od nich nijak výrazně neodlišuje od získaných dat, jen je tady spousta novinářů, fotografů a má určité image.

                      A ty si jakože myslíš, že když párkrát obkrouží severní smyčku, tak je to o něco více než když si objedou pronajatý okruh třeba 14 dní v kuse?

                      A ano, nebránil tomu nikdo, prostě propagace. I když teda taková propagace... pro tohle auto by bylo důležitější, kdyby ho propagovali na největším českém polygonu D1.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Parda71-BMWfans-

                        Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  22:53

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na to

                        V pořádku, prostě nás to chytlo oba...

                        Já vím, že se každé auto testuje na okruhu... Ale zelené peklo přeci jen má svá specifika, navíc je za rohem. Shodneme se, že to testování určitě k něčemu bylo. My navíc nevíme, kolikrát to Rapid obkroužil a jak dlouho tam Škoda byla.

                        Každopádně ten propagační účel asi převažuje, ale to jsou jen spekulace.

                        Jak vidíš, tak účel propagace to splnilo ;-)
                        A ještě si neodpustím poznámku, že na dálnicích byl Rapid přece taky zastižen a ne jednou.
      • 00 Reagovat !

        foto ryccardo

        ryccardo 30.05.2012  21:22

        « Re: Re: Na to

        Kde jinde chceš ladit auto na chování ve vysokých rychlostech než na okruhu. Spousta aut se testuje na Nurgurgringu, tak proč ne Rapida. A nepochybuju o tom, že i průměrný klient lowcostového sedanu chce, aby mu auto na silnici sedělo co nejlíp a chování auta bylo co možná nejodladěnější. Nicméně teď je už sériový auto dávno hotový a nic se už neladí, takže v tomhle případě se jedná ze strany Škodovky myslím jen o takový předvádění.
        • 00 Reagovat !

          foto Parda71-BMWfans-

          Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  21:41

          « Re: Re: Re: Na to

          Jak jsem řekl, tak já to vidím na finální dolaďování tlumičů + samozřejmě propagační hledisko ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto ryccardo

            ryccardo 31.05.2012  08:23

            « Re: Re: Re: Re: Na to

            Jak píšu sériová podoba auta je už hotová. Teď už chce mít Škodovka hotový a připravený všechny sériový díly na Octavii3, která má vyjít za půl roku, čili to že by něco ještě teďka ladili na Rapidu, jehož vydání je za dveřmi, je víc než nepravděpodobný. Jedná se teda jen o předvádění.
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 30.05.2012  22:23

          « Re: Re: Re: Na to

          Naivko >:D

          Chceš říci, že celý koncern VW nemá dostatek testovacích míst a to včetně pronajatých a uzavřených, takže nutně potřebuje testovat na Nurburgringu, jo? >:D Tohle je samozřejmě jen předvádění.
          • 00 Reagovat !

            foto ryccardo

            ryccardo 31.05.2012  08:31

            « Re: Re: Re: Re: Na to

            VW určitě takových testovacích míst má hafo a určitě tam to auto všude jezdilo, ale holt se sním svezli i na Ringu. Je to samozřejmě jen předvádění.
      • 00 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 31.05.2012  00:49

        « Re: Re: Na to

        ....asi tak nějak.... ;-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto blowik

        blowik 31.05.2012  02:09

        « Re: Re: Na to

        To je věc druhá a odpověď samozřejmě známe oba...
        Pravdou ale je, že tyhle auta od sebe budou cenově dost vzdálený, takže úroveň jízdních vlastností vyžadovaných kupci thálie bude jiná než ta, kterou budou očekávat kupci Rapida... Tyhle auta nemá cenu porovnávat.
    • 00 Reagovat !

      foto Andromeda

      Andromeda 30.05.2012  22:47

      « Re: Na to

      Ano, někteří místní odborníci podvozek prohlásí za dokonalost samu, sami si vytvoří a zničí nepřítele ( to už si oboje udělal ) a rektální alpinismus dozná opět nových met .. Je Ti už hezky, nebo něco opět objektivního přidáš ???
      • 00 Reagovat !

        foto Parda71-BMWfans-

        Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  23:01

        « Re: Re: Na to

        Proč hned takový tón. Faktem je, že Roomster na velice podobné koncepci podvozku sedí víc než hezky. Já Roomstera jel a jeho jízdní vlastnosti bych řadil na daný typ vozu vysoko. A to v jeho neprospěch vůči Rapidu hovoří vyšší těžiště a stavba celého vozu. Thálii II jsem nejel, jel jsem jen jedničku a byl to poměrně tragický zážitek. No a dvojka podle ohlasů asi nebude jiná. Takže když se na to podíváš takhle, tak to vyzní celkem jasně, ne?

        Ale samozřejmě, reálná porjížďka vydá za víc než tisíc slov >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Andromeda

          Andromeda 30.05.2012  23:36

          « Re: Re: Re: Na to

          Co sem pleteš Roomster ??? Já o něm někde mluvil ??? Jak jsi přišel na souvislosti ??? Proč ho sem vůbec pleteš ??? Je tu o něm někde z mé strany zmínka ??? Mně Roomstra nevysvětluj - já to nepotřebuji. Thálii si předhodil kdosi výše a proti Thálii bude Rapid na většině trzích namířen - jaká bude finální verze nikdo neví, nikdo ji neviděl a především ji nikdo mimo továrních jezdců nejel - obzvláště ne v testovací mule upravené na okruh - ovšem tady už všichni vědí všechno...A co když se najdou panebože lidičky, kterým více vyhovují ty tragické Thalie - shodíme je jako ve staré Spartě ze skály, nebo je prohlásíme šmahem za popletené socky ???
          • 00 Reagovat !

            foto Parda71-BMWfans-

            Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  23:54

            « Re: Re: Re: Re: Na to

            Nevím jak to děláš, ale asi je už na tebe pozdě. Nebyla tvá reakce na blowika a jeho srovnání podvozeků Rapid vs Thália? Nezmiňuješ snad i ty ve svém příspěvku jízdní vlastnosti těchto vozů? Nevím, jestli jsi tak natvrdlý nebo jak to děláš, ale já jen spekuloval, jak by asi mohl Rapid jezdit, když bude používat cca stejný podvozek jako Roomster, co na tom vidíš nepochopitelného?
            Ty očividně potřebuješ vysvětlování hodně jak tak vidím 8-s
            Ze skály si shazuj koho chceš, ale hlavně zapoj trochu sebereflexe, protože dnes to silně nedáváš.
            A znova tě upozorňuji, že vůz na videu rozhodně není mula, vyhledej si, co tenhle termín znamená, abys ho mohl adekvátně užívat.
            • 00 Reagovat !

              foto Andromeda

              Andromeda 31.05.2012  01:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: Na to

              Na mne pozdě ??? Popořadě pro ty, co to potřebují pomaleji, a o souvislostech tak akorát píší...Thálie budiž zmíněna v příspěvku , na který reaguji po svém a dle mne po bodech k tónu příspěvku původního . Kdosi jiný ( nehledej, jsi to ty ) , hodí do placu Roomstera...Upozorňuji v reakci, že Thalie nebyl můj nápad, dodávám, že onen Rapid bude nejspíše konkurentem právě oné Thalie, přidávám skepsi k provedení testovaného vozu ( o němž se čtenář dozvídá - považte - že jde o testovací prototypy ) a polemizuji na téma: co s těmi, jimž Thalie bude vyhovovat stejně, nebo nedej bože více ... Ty máš problém s formální logikou, natož dialektikou - tudíž jakákoliv rádoby inteligentní výtka na adresu oponenta od tebe je klasický výstřel slepce slepou patronou...
          • 00 Reagovat !

            foto Frantizsekk

            Frantizsekk 31.05.2012  00:18

            « Re: Re: Re: Re: Na to

            Thalie x Rapid? Prober se, clovece. Tam bude okolo 100 tisic rozdil, nemluve o podvozku a motorizacich.
            Jednickova octavka v novym vydani pry bude stat proti thalii na vsech trzich. Vzdyt i ta stara ji deklasuje v zakladnim motoru s prstem v nose.
            • 00 Reagovat !

              foto Andromeda

              Andromeda 31.05.2012  01:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: Na to

              Inu, jak to bude doopravdy se skutečným hiearchickým zařazením, se necháme překvapit...Jedničková octa se myslím už ani nevyrábí...O novém vydání nevím -> maximálně, že by šlo o OII před faceliftem...
              • 00 Reagovat !

                foto Frantizsekk

                Frantizsekk 31.05.2012  14:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na to

                Octavia 3 pujde do stredni tridy a povyroste. Rapid je dusevni nastupce jednickovy octavky a bude mezi fabii a novou octou.
      • 00 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 31.05.2012  00:50

        « Re: Re: Na to

        :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto blowik

        blowik 31.05.2012  01:56

        « Re: Re: Na to

        Aha a ty jsi sem teď přišel, nepochopil souvislosti a jako čestnej obránce pravdy pokroutil to, co jsem řekl.

        Gratuluju kovboji :yes:

        btw. Samozřejmě, že nemá smysl Thálii a Rapida porovnávat, vždyť i cenou od sebe budou vzdáleni minimálně o jednu třídu...
        • 00 Reagovat !

          foto pogo26

          pogo26 31.05.2012  06:56

          « Re: Na to

          Možná ta cena nebude až tak rozdílná. Kámoš teď kupoval Thaliu se základní benzinovou 1.2 na ježdění do práce a dal za ní 220 000,- kč (taky jsem koukal, proč za ni nedal 100 000,-, jak je vidět všude v reklamě). Rapid bude tak za 250 000,-. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Parda71-BMWfans-

            Parda71 (BMWfans) 31.05.2012  08:45

            « Re: Re: Na to

            To je za Thalii celkem raketa, to má v plné výbavě co jde do ní objednat, ne?
            • 00 Reagovat !

              foto pogo26

              pogo26 31.05.2012  10:58

              « Re: Na to

              Bral skladovku, co měli na prodejně. S cenou byl max spokojenej, tak jsem se už raději dál neptal. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto avatas

    avatas 30.05.2012  17:28

    Jaké blaho!

    Na toto odhalení jsem netrpělivě čekal,chodil po kanceláři sem a zase tam a hle: je to tady!
    Majstrštika,oku lahodící tvary,nestárnoucí model opět recyklován.Kam se hrabe evropa!
    Bože,jak jsem hrdý na naši německou škodu vyráběnou na slovensku a kupovanou námi,čechy! Kdo neskáče....co to říkám kdo nekupuje škodu,není čech. >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto Jirka-1

      Jirka 1 30.05.2012  17:57

      « Re: Jaké blaho!

      No vidíš, já zase netrpělivě chodil před barákem, čekaje na nový model BMW - a opět jsem viděl recyklát, základní tvar BMW drží už přes třicet let a jak vidět, nikomu to nevadí - jen blbým našincům, kteří nejsou nikdy s ničím spokojeni, protože jejich komplexy méněcennosti jim nic lepšího nedovolí... :-) :-) :-) >:D Jestli to nebude tím, že jen nasupeně závidí, protože na nic lepšího, než starého Fava nebo žigula se za celý život nezmohli... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto avatas

        avatas 30.05.2012  19:22

        « Re: Re: Jaké blaho!

        Na rozdíl od tebe,který čekáš na BMW já s ním i jezdím.Od roku 1990 mám jen nová auta.Favorita jsem sedlal za komanče cca.1rok.V té bídě to tenkráte celkem ušlo.Měl jsem v době,kdys nebyl na světě Simca-Chlysler,Tatru 603,Škodu-Felici a jiné.To byly moje jediné ojetiny.Ve straně jsem nikdy nebyl,neudával jsem STB a nikdy nikoho neosočuji ze závisti,neboď závist nechávám jiným.Na rozdíl si může,respektive i musí ve své třídě BMW udržovat tvary.Škoda je nedrží,ta je zoufale přetírá.Chtěl jsem je v předešlém říci,že dresingem toho auta je majonéza z náhražky.Máš ještě dotaz? Moje konto? Číslo bot?Vše ti rád,milý Jiříku,vše ti rád vysvětlím.Ale komplexy méněcenosti na mne neskoušej; ani číslo 2222 u mne nikdy nevystopuješ. :-!
        • 00 Reagovat !

          foto Parda71-BMWfans-

          Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  19:29

          « Re: Re: Re: Jaké blaho!

          Moment, moment, Škoda zoufale přetírá své tvary??? Osvětli mi tohle prosím.
        • 00 Reagovat !

          foto BeranK

          BeranK 31.05.2012  14:32

          « Re: Re: Re: Jaké blaho!

          Soudě podlo toho, co jsi napsal, nejseš nic než totální blb....... :no:
      • 00 Reagovat !

        foto Xawier

        Xawier 30.05.2012  20:06

        « Re: Re: Jaké blaho!

        :-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto boberko

    boberko 30.05.2012  17:32

    mizerne jizdni vlastnosti

    jsou videt na prvni pohled. aby sedelo tak to obuli do 40% gum. totalni propadak. video tocene radeji na max speed 80km/hod. proste typicka skodovacka katastrofa. tohle si da na severni smycce i plne nalozena dodavka.
    • 00 Reagovat !

      foto Jirka-1

      Jirka 1 30.05.2012  17:50

      « Re: mizerne jizdni vlastnosti

      A můžeš mi ukázat auto, které tam jezdí s vyšším profilovým číslem? Já bych ho ale fakt strašně rád viděl... nebuď škrob a ukáááááž... >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 30.05.2012  17:58

      « Re: mizerne jizdni vlastnosti

      To vše jsi poznal z toho videa? >:D
      • 00 Reagovat !

        foto boberko

        boberko 30.05.2012  19:05

        « Re: Re: mizerne jizdni vlastnosti

        to se zeptej toho imbecila v 17:13 o neco vejs co z toho poznal
        • 00 Reagovat !

          foto Parda71-BMWfans-

          Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  19:10

          « Re: Re: Re: mizerne jizdni vlastnosti

          On se ptal tebe co ty jsi vše z toho videa poznal. Očividně velké kulové. A chovej se slušně, tady nejsi ve chlévě.
          • 00 Reagovat !

            foto boberko

            boberko 30.05.2012  19:57

            « Re: Re: Re: Re: mizerne jizdni vlastnosti

            co bych delal u vas doma? i kdyz ty ze chleva asi nejsi, spis bude tvym domovem prasecak
            • 00 Reagovat !

              foto Parda71-BMWfans-

              Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  20:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: mizerne jizdni vlastnosti

              No to jsi mi to nandal 8-s :no: Myslím, že tvůj dnešní výkon mluví za vše.
            • 00 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 30.05.2012  20:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: mizerne jizdni vlastnosti

              Myslím, že urážky zde opravdu na místě nejsou.
      • 00 Reagovat !

        foto boberko

        boberko 30.05.2012  19:58

        « Re: Re: mizerne jizdni vlastnosti

        jo to vsechno je z toho videa poznat.
    • 00 Reagovat !

      foto Starfighter

      Starfighter 30.05.2012  18:12

      « Re: mizerne jizdni vlastnosti

      Nevím, co je 40% gum, za to ty jseš stoprocentní guma 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto Parda71-BMWfans-

        Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  18:32

        « Re: Re: mizerne jizdni vlastnosti

        >:D >:D >:D :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto skejpa

        skejpa 30.05.2012  19:25

        « Re: Re: mizerne jizdni vlastnosti

        >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto alambert

          alambert 30.05.2012  20:12

          « Re: Re: Re: mizerne jizdni vlastnosti

          no takle, podle mě je to boberkovo na uplně stejný úrovni jako to co napsal GTI...možná je to reakce na něj...proč "nešikanujete" taky jeho?? >:D

          srabi? >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Parda71-BMWfans-

            Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  20:26

            « Re: Re: Re: Re: mizerne jizdni vlastnosti

            S příspěvky GTI-ho nemám žádný problém...
            • 00 Reagovat !

              foto alambert

              alambert 30.05.2012  20:38

              « Re: Re: Re: Re: Re: mizerne jizdni vlastnosti

              já to nemyslim obecně. ale teď a tady, GTI 17:13 vs. boberko 17:32... oba tady zuřivě popisují jízdní vlastnosti auta, se kterým nejeli, jen na základě nějakého videa, u kterého ani neví, jak rychle to auto jede...nevidim v tom rozdíl...
              • 00 Reagovat !

                foto Parda71-BMWfans-

                Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  20:43

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: mizerne jizdni vlastnosti

                Ale vždyť víš, že GTI jen tak rýpe jak on to umí... Kdežto boberko vyloženě někde zaspal. Tohle bych neřešil.
                • 00 Reagovat !

                  foto Andromeda

                  Andromeda 30.05.2012  22:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mizerne jizdni vlastnosti

                  A nezaspal jsi Ty - napadlo Tě to vůbec někdy ???
                  • 00 Reagovat !

                    foto Parda71-BMWfans-

                    Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  22:56

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mizerne jizdni vlastnosti

                    Rozviň svůj útok na mě a můžeme si o tom v klidu pohovořit ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Andromeda

                      Andromeda 31.05.2012  00:18

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mizerne jizdni vlastnosti

                      Jaký útok ??? Konstatování reality ;-) ...
                      • 00 Reagovat !

                        foto Parda71-BMWfans-

                        Parda71 (BMWfans) 31.05.2012  00:23

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mizerne jizdni vlastnosti

                        A krom blbého tlachání si nerozvinul nic, to jsi celý ty.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Andromeda

                          Andromeda 31.05.2012  01:10

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mizerne jizdni vlastnosti

                          Pindy a pindy , o všem, ke všemu a k ničemu - to jsi ty...
          • 00 Reagovat !

            foto BeranK

            BeranK 31.05.2012  14:42

            « Re: Re: Re: Re: mizerne jizdni vlastnosti

            Protože GTI píše tak, že to je vždycky zábavné, provokativní a originální, zatímco onen boberko je jenom jedno ze zde se bohužel stále častěji vyskytujících hovad, který si tady podle všeho léčí skutečně jenom komplexy méněcennosti. GTI hodí udici a pak se asi jenom klidně baví, jak se prosťáčci pohoršují a pitomečkové vybublávají.....

            Mně GTiho příspěvky baví a kdyby tady nebyl, byly by ty diskuze asi o dost horší. JInak jsou ale jeho příspěvky taky testem inteligence a mentality - pokud onen tebou tak "ochraňovaný" boberko chtěl psát v podobném stylu, ukázal jaká je ve srovnání s GTi (a nejen s ním) nula.
            • 00 Reagovat !

              foto Parda71-BMWfans-

              Parda71 (BMWfans) 31.05.2012  14:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: mizerne jizdni vlastnosti

              Dnes velmi zřetelně ( >:D ) :yes: :yes: :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto alambert

              alambert 31.05.2012  15:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: mizerne jizdni vlastnosti

              proč "tak ochraňovaný"? já jsem jen stručně vyjádřil svůj názor, že podle mě to jsou kydy jako kydy...a nic vtipného na tom nevidím...

              (můžeš si všimnout, že jsem ani Pardovi jeho názor nevyvracel, nijak se nehádal a skončil jsem...)

              to jak se boberko předvádí níž, to už je zas jiná věc a jiná úroveň...

              a jestli ta zmínka o testu inteligence a mentality má být narážka i na mě, tak si myslím, že ses moc neukázal ani ty... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Parda71-BMWfans-

      Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  18:33

      « Re: mizerne jizdni vlastnosti

      Boberku, prosím mlč, co věta, to perla >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Xawier

      Xawier 30.05.2012  20:08

      « Re: mizerne jizdni vlastnosti

      Vidím,že v ústavech zase zapli internet... Nemáš klec hned vedle Toppera? >:D
      • 00 Reagovat !

        foto alambert

        alambert 30.05.2012  20:14

        « Re: Re: mizerne jizdni vlastnosti

        ne ne, asi to bude podle abecedy, takže mezi bude ještě GTI... >:D
    • 00 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 30.05.2012  21:27

      « Re: mizerne jizdni vlastnosti

      No to bych teda netvrdil naopak mi přijde, že se to auto chová na daný segment víc než dobře. Náklony v zatáčkách minimální a vypadá to, že vůbec chování auta i při rychlým průjezdu zatáčkou je klidný a nesnaží se to chovat nijak jankovitě. Prostě to sedí a drží stopu.
  • 00 Reagovat !

    foto pario

    pario 30.05.2012  17:47

    RAPID

    Mám v tom hokej, v ktorej triede bude vlastne zaradená. V malých je a bude Fábia. V nižšej strednej je teraz Octávia a v strednej Superb. Žeby to bolo v triede malých, ako Fábia s kufrom? (viem je to liftback) Alebo posunú Octáviu a Superb o triedu vyššie?
    • 00 Reagovat !

      foto Jirka-1

      Jirka 1 30.05.2012  17:51

      « Re: RAPID

      Tvoje starosti na mou hlavu - věříš, že je lidem naprosto jedno, v jaké třídě to auto je? Buď se jim líbí a koupí, nebo nelíbí a nekoupí. A nějaké třídy skutečně neřeší... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto pario

        pario 30.05.2012  17:55

        « Re: Re: RAPID

        Nemám starosti, len ma to tak napadlo ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto m-dlouhy

      m.dlouhy 30.05.2012  17:57

      « Re: RAPID

      má to bejt mezi fábií a octávkou s tim, že octávka vyroste ;)
    • 00 Reagovat !

      foto Parda71-BMWfans-

      Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  18:34

      « Re: RAPID

      Fabia segment malé vozy, Rapid nižší střední a Octavia III vyroste do střední třídy.
      • 00 Reagovat !

        foto BruceWayne

        BruceWayne 30.05.2012  18:42

        « Re: Re: RAPID

        A Superb vyroste mezi tahače, mám přehled, ale tentokrát jsi trochu mimo :no:
        • 00 Reagovat !

          foto Parda71-BMWfans-

          Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  18:52

          « Re: Re: Re: RAPID

          Já jsem mimo? To co jsem napsal není z mojí hlavy, dočteš se to všude. Takže přehled opravdu nemáš. Příští Octavia má razantně povyrůst, protože Rapid se jí na délku dost přibližuje. OIII tedy bude mít okolo 4,65 metru. V některých zemích je OII řazena do střední třídy řazena už teď, tak nevím čemu se dívíš.
          • 00 Reagovat !

            foto JaM1977

            JaM1977 30.05.2012  19:00

            « Re: Re: Re: Re: RAPID

            az na to ze rozmerovo je OII jedno z najmansich aut nizsej strednej triedy... takze ak OIII nebude rozmerovo rovnaka so Superbom/Passatom, tak do strednej triedy sotva...
            • 00 Reagovat !

              foto Parda71-BMWfans-

              Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  19:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: RAPID

              Aha, prosím ukaž mi ten zástup větších aut nižší střední třídy než OII. Rád se podívám. Ano, nová generace HB typu Astra, Focus nebo Mazda 3 jsou větší, ale délku přes 4,5 metru má málokterý vůz C segmentu. Ani se mi teď nic nevybavuje.

              Co se týká zařazení OIII do stření, tak znova opakuji, že to není z mé hlavy.
            • 00 Reagovat !

              foto rabush

              rabush 30.05.2012  19:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: RAPID

              Hyundai i30 4300
              Ford Focus 4358
              Opel Astra 4419
              Škoda Octavia 4569

              Jestli si náhodou nepleteš třídy..
              • 00 Reagovat !

                foto Ronault-

                Ronault. 30.05.2012  20:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: RAPID

                Až na to, že Octavia je liftback, posaď se do Octavie a do i30 a je jasné, kdo že je ten větší.
            • 00 Reagovat !

              foto Xawier

              Xawier 30.05.2012  20:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: RAPID

              >:D Ty jseš moc... Prej jedno z nejmenších aut nižší střední třídy >:D >:D >:D To je prostě moc >:D
              • 00 Reagovat !

                foto alambert

                alambert 30.05.2012  20:30

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: RAPID

                já si tady občas fakt připadám jako na stránkách nějakýho, řekněme, "směrem zdravotně-sociálním" zaměřenýho občanskýho sdružení... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto martin-blader

    martin.blader 30.05.2012  17:47

    ???

    Co proboha dělá škoda rapid na Nürburgringu? Už se v automobilkách pomátli, jakmile to není otestováno na Severní smyčce, tak to ani není auto...
    • 00 Reagovat !

      foto Glaukos

      Glaukos 30.05.2012  18:02

      « Re: ???

      marketing skoro zadarmo
      • 00 Reagovat !

        foto martin-blader

        martin.blader 30.05.2012  18:12

        « Re: Re: ???

        Ale jakou to má dneska váhu, když to dělá každej? Dřív se chlubili, že své sportovní auto vyladili na jednom z nejtěžšívch okruhů světa, proč, ale když po tom jezdí levná škodovka? To už je moc... Nehledě na to, že pro takový typ auta to nemá žádný přínos, tohle má význam testovat v ČR na okreskách třetí třídy a navíc žádného budoucího kupce to zajímat nebude.
        • 00 Reagovat !

          foto Glaukos

          Glaukos 30.05.2012  18:17

          « Re: Re: Re: ???

          jak napsali jind, tady nejde o vyladění jízdních vlastností, ale o to, aby se to fotilo a tím pádem se o tom mluvilo.
          P.S.: Vzhledem k velikosti českého trhu, nechápu, proč tady nějaká auta testovat, pokud tu není i část vývoje (viz. Mercedes)
          • 00 Reagovat !

            foto martin-blader

            martin.blader 30.05.2012  18:20

            « Re: Re: Re: Re: ???

            Vracím se k první větě, když to dělá každý, ztrácí to efekt.
            Co se týče testování, tím jsem chtěl jen říct, že je spíš potřeba to odladit na špatné cesty a ne se producíravat na smyčce, to ať si zas testují kde chtějí ten běžný provoz.
            • 00 Reagovat !

              foto Glaukos

              Glaukos 30.05.2012  18:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: ???

              každý český server (a i pár jiných) o tom píše, kdyby jí tam neposlala, tak by byl dnes krásný a klidný den
              • 00 Reagovat !

                foto martin-blader

                martin.blader 30.05.2012  18:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ???

                Co se dá dělat, holt to tak funguje, ale je to pěkně na hlavu.
        • 00 Reagovat !

          foto ryccardo

          ryccardo 30.05.2012  21:29

          « Re: Re: Re: ???

          Pro každý typ auta má smysl testovat a ladit jeho chování v zatáčkách. Jestli to podle tebe nemá smysl svez se ve Š1203 a pochopíš, že i přiblblá dodávka musí držet na cestě co nejlíp, jinak je to nebezpečný auto.
          • 00 Reagovat !

            foto martin-blader

            martin.blader 30.05.2012  21:51

            « Re: Re: Re: Re: ???

            Jak už jsem zmínil, testovat auto na Nürburgringu je pouze marketingovou nutností, bez které auto nemůže existovat. Řeknu to jinak - myslíš, že po těhle jízdách ladili podvozek na to, aby auto lépe sedělo v zatáčkách? Silně o tom pochybuji. Podle mě s tím autem neudělali vůbec nic, jen potřebovali narvat videa do médií. Nehledě na to, že i kdyby to měnili, aby lépe sedělo, tak by to byl krok špatným směrem, neboť by jistě bylo méně komfortní, což je ale u tohoto auta priorita narozdíl od jezdění Severní smyčky na čas.

            James May by ti o testování na Nürburgringu určitě povyprávěl samé hezké věci a to i u mnohem sportovnějších aut. :D
            • 00 Reagovat !

              foto ryccardo

              ryccardo 31.05.2012  08:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: ???

              Souhlasím s tebou. V současný době už na Rapidu nic ladit nebudou. Pokud by tam lítali před půl rokem tak budu věřit tomu, že ladí tlumiče a nastavení podvozku v čemž bych ovšem neviděl nic divného. Nejde o ježdění Nordschleife na čas ale o to, že se tam dobře testuje. Je to rychlá trať se spoustou zatáček. Stoupání a klesání. Prostě nevidím důvod proč by tam jakákoliv automobilka neměla testovat svoje prototypy.
        • 00 Reagovat !

          foto sumy

          sumy 31.05.2012  09:20

          « Re: Re: Re: ???

          Váhu to má ohromnou, které jiné auto projelo NS s platem vajec na zadním okně >:-[] , tím škoda své skalní zákazníky zajisté osloví. No jen si dělám srandu.
    • 00 Reagovat !

      foto pogo26

      pogo26 30.05.2012  18:33

      « Re: ???

      To chce klid. Na Nürburgringu jezdí i TWIZY :-) Proti tomu je Rapid supersport.
      [odkaz]
      S. Vettel a Twizy na Nordschleife.
      [odkaz]

      • 00 Reagovat !

        foto Glaukos

        Glaukos 30.05.2012  18:35

        « Re: Re: ???

        TWIZY je lakýrka to beru, ale Rapid je sluha to vážně neberu
  • 00 Reagovat !

    foto Glaukos

    Glaukos 30.05.2012  17:49

    Yeti

    než další články o Rapidu, který se mi ale zamlouvá, napiště radši o blížícím se "liftu" u Yetiho.

    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Josef-1

    Josef 1 30.05.2012  17:49

    Největší zombie

    Škodovka patří mezi auta s největším předním žebrobáním, tedy nejhorší aerodynamikou a nejvěší spotřebou.

    Hnus velebnosti. Čím věší hubatý Helmut, tím víc auto.
    • 00 Reagovat !

      foto Jirka-1

      Jirka 1 30.05.2012  17:54

      « Re: Největší zombie

      A jak se pozná vliv předního žebrování na aerodynamiku? ;-) Jestli je někomu málo Cx 0,29, tak ať si pořídí stíhačku, ty mají okolo 0,16... >:D >:D >:D

      Než něco napíšeš, tak si o tom nejprve něco nastuduj, nebudeš vypadat tak blbě... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Xawier

        Xawier 30.05.2012  20:17

        « Re: Re: Největší zombie

        :-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Choochoo

        Choochoo 31.05.2012  12:33

        « Re: Re: Největší zombie

        No vseobecne maji liftbacky mensi Cx nez hatchbacky, takze jestli ma Focus 0,29 tak mi prijde na Sade tech 0,29 hodne. To uz ani nemluvim o Civicu s 0,27 ;-)
        Tak to pripadne dostuduj s Josefem stihacko ;-)
        Octavka a Superb meli pred 10lety take 0,29. Dnes bych bral jako prumernou hodnotu pro liftback 0,27. Takze 0,29 je fakt bida :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Starfighter

      Starfighter 30.05.2012  18:07

      « Re: Největší zombie

      Ty budeš aerodynamik minimálně z Red Bull Racing. Když už důsledně ignoruješ součinitel odporu vzduchu, tak sis aspoň mohl všimnout, že většina Škodovek má žebrování masky zaslepeno [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto 4hill

      4hill 30.05.2012  18:26

      « Re: Největší zombie

      Koukám že tentokrát se většina haterů Škody odrovnala vlastní hloupostí >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto Parda71-BMWfans-

      Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  18:37

      « Re: Největší zombie

      Máš pro svá jistě velice moudrá tvrzení nějakou faktickou oporu, nebo jen vaříš z vody? Tipuju, že B je správně >:D Dneska je tady sranda kucí s váma "jinak myslícíma" >:D
    • 00 Reagovat !

      foto ybalgin

      ybalgin 30.05.2012  21:18

      « Re: Největší zombie

      Je pravda že aerodynamika vozu se zhoršuje s rostoucím množstvím vzduchu které teče motorovou kapslí. Jenže Josef - za prvý mezi plochou žebrování a průtokem motorovým prostorem neexistuje žádný jednoduchý vztah a za druhý (jak už je tady odkazováno výše) u spousty motorizací jsou cca 3/4 masky zaslepeny. Ty mi přijdeš zaslepený ze 4/4.
  • 00 Reagovat !

    foto androidromano

    androidromano 30.05.2012  18:14

    Nuda

    To bude teda nudne auto :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Parda71-BMWfans-

      Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  18:39

      « Re: Nuda

      Určitě, když si to koupíš, tak se v tom autě budeš tak nudit, až se unudíš k smrti. Protože konkurence, tam se bavíš a směješ od rána do večera >:D Kluci už fakt dost, boberko, Jose1 a ty mě tady slušně bavíte, vy budete asi lék na nebohé kupce nudného Rapidu >:D
      • 00 Reagovat !

        foto androidromano

        androidromano 30.05.2012  18:54

        « Re: Re: Nuda

        Uz si videl nove auta od kokurencie? lebo mam pocit ze nie.
        • 00 Reagovat !

          foto Starfighter

          Starfighter 30.05.2012  19:00

          « Re: Re: Re: Nuda

          Dej nějaký do placu, ať se nenudíme.
        • 00 Reagovat !

          foto Parda71-BMWfans-

          Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  19:00

          « Re: Re: Re: Nuda

          Proč by měly být nové? Copak se novinka musí poměřovat jen s novinkou? Až přijde Rapid na trh, tak se bude měřit s tím, co bude na trhu. Konkurence má Rapid požehnaně, přímé moc ne, ale ta opravdová, mezi kterou se bude rozhodovat reálný kupec, je široká a tam žádnou designovou zábavu (abych užíval tvé výrazivo) nevidím.
          Měl by sis uvědomit, že tohle není auto pro volný čas nebo sport, tohle je levný rodinný vůz, ovšem žádný low end typu Thalie. To si dovolím tvrdit, aniž bych viděl finální verzi.
          • 00 Reagovat !

            foto androidromano

            androidromano 30.05.2012  19:09

            « Re: Re: Re: Re: Nuda

            spomeniem napriklad len i30 alebo Ceed :-)

            • 00 Reagovat !

              foto Parda71-BMWfans-

              Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  19:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

              Ano, cenou se tyto vozy budou poměřovat, takže určitě všechny budou v merku zákazníka s 300K v kapse, ale snad nechceš tvrdit, že jsou Korea brothers zábavnými auty vhodnými pro volný čas nebo sport? To bys mě rozesmál. Ono to totiž jsou dobré auta, ale na ten samý účel jako je Rapid. Pokud se chceš v autě bavit, tak hledej jinde.
              • 00 Reagovat !

                foto Ronault-

                Ronault. 30.05.2012  20:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

                Ceed a i30, to bude asi konkurence, ale kdo ví, co Škodovka vymyslí. Jen se obávám, že spíše starší techniku zabalí do levného, ale pro ultrafanoušky nového (ve skutečnosti starého 20 let) a prodají za cenu novinek trhu... ale tak každému toliko štěstí, kolik sám chce.
                • 00 Reagovat !

                  foto Parda71-BMWfans-

                  Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  20:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

                  Ano, Rapid dostane zadní nápravu ze skoro 16 let staré OI, ale já na tom nevidím nic špatného. Protiřečíš si, sám hledáš smysl testování Rapidu na okruhu, přitom bys tam chtěl mít víceprvek, který stejně nikdo nevyužije a svou větší nákladovostí je spíš ke škodě. A dobře naladěné vlečné ramena v takovém autě udělají tu samou práci. Proč by lidové a jednoduché auta měla být rádoby hi-tech? To pak jaksi odporuje té samotné logice.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ronault-

                    Ronault. 30.05.2012  20:38

                    « Re: Nuda

                    Já nepíšu nic o tom, co bych v Rapidu chtěl mít, pokud jo, tak mi napiš kde?

                    Pokud má být nová Octavia větší, tak Rapid bude hrát roli v nižší střední třídě, čili konkurenci Ceedu a i30: A to, že to nikdo nevyužije je tvůj sen. Ono se stačí s tím i30 svézt. Jo, v běžné jízdě to moc rozdíl není, ale ty rozdíly tam bohužel jsou. A jde to prostě poznat a to i tehdy, když použiješ ty nejzkušenější tvůrce vlečky jako je Renault.
                    A teď je otázkou, jestli bude stát Rapid stejně jako i30, ale i30 pojede lépe a nevadí mi její design, tak proč brát Rapid? No a to bude to, co píšu dříve, fans škodovky se vždy najdou.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Parda71-BMWfans-

                      Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  20:47

                      « Re: Re: Nuda

                      Tak nějak mi tam ten víceprvek z tvého příspěvku vypadl sám.

                      Tak předně Rapid bude lákat na velký a přístupný kufr, na který slyší nejen Češi. Kdoví jak to s tou budoucností bude. Jak bude OIII opravdu velká, jaké bude mít ceny. Pokud se potvrdí prognózy a OIII půjde opravdu vysoko, tak ani mě Rapid nepřijde jako adekvátní konkurence nejen k Ceedu, ale třeba i k Astře. Počkejme si na obě auta oficiálně, nedělal bych ukvapené závěry.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Andromeda

                        Andromeda 30.05.2012  22:58

                        « Re: Re: Re: Nuda

                        Binngo, teď už to v "lepší výbavě" přirovnat k Merglu a místní samozřejmá glorifikace budiž dokonána >:D ... Co se tady jeden nedoví...
                        • 00 Reagovat !

                          foto Parda71-BMWfans-

                          Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  23:04

                          « Re: Re: Re: Re: Nuda

                          Co prosím? Umíme číst, mistře Andromedo? Kde kdo co glorifikuje? Ty nevidíš ten tón s nejistotou do budoucna v mém příspěvku? Teď jsem tě opravdu nepochopil, ale rozviň to, třeba se já něco dovím.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Andromeda

                            Andromeda 30.05.2012  23:25

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

                            Copak číst, ale jestli pak vlastně víme, co vlastně píšu ??? Jaký tón a jaká nejistota ??? Nezkoušej na mne mimikry opomenutého CEO , já na zdvižené palce a vysvětlování tam, kde nic není nehraju ...
                            • 00 Reagovat !

                              foto Parda71-BMWfans-

                              Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  23:49

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

                              Ty očividně nevíš, co píšeš. A hlavně mě asi nečteš, tak jak bys měl, pokud na mě chceš reagovat.
                              Ten tón, resp. způsob byl podmiňovací, že asi OIII půjde výš a že tím pádem by asi měl Rapid částečně konkurovat v nižší střední (což je blbost, protože krom délky je to pořád auto segmentu B). A na ten jsi ty nasadil ten zoufalý plk o Merglu či co, nebo se mýlím?

                              Reálně to vidím tak, že Rapid bude konkurovat té levnější sortě z nižší střední a OIII tomu o něco dražšímu + zase o něco víc nakoukne do střední třídy.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Odan

                        Odan 31.05.2012  00:29

                        « Re: Re: Re: Nuda

                        Těch negací tam je nějak moc...to chceš říct, že je vůbec možné srovnat výprodejový model typu Rapidu a špičkovou moderní Astru?

                        To se v Rüsselsheimu potrhají smíchy. :-)

                        Anebo je to tak, že B-čkový Rapid nebude mít ani na toho nejposlednějšího Cee'da? Napsals to trochu zmateně.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Parda71-BMWfans-

                          Parda71 (BMWfans) 31.05.2012  00:41

                          « Re: Re: Re: Re: Nuda

                          Jen jsem nahlas přemýšlel a pak sám uznal, že to je blbost. Sám jsem opravu zvědav jak to dopadne s OIII, protože jestli opravdu půjde výš (asi půjde, ale cenou by měla zůstat krom levných verzí na současné úrovni), tak kdo pak bude konkurovat Focusu a Astře? No Rapid těžko, to jsem sám hned zavrhl právě kvůli jeho původu u Fabie.
                          Na nejspodnější Ceed by ale mít měl. Tam se zákazník rozhoduje hlavně podle ceny a tam bude právě na výběr Rapid a levné verze HB nižší střední.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Odan

                            Odan 31.05.2012  00:55

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

                            Jen jsem se ptal, no hard feelings. :-)
                            Čekal bych, že právě mezeru proti Focusu, Astře a Corolle nechá Škoda nevykrytou. Těmto modelům nemohou (co se prodejů týče) konkurovat a Škodě se vždy vyplácelo zalepovat díry na trhu - malý kombík Fabia, nafouklý liftback Okta ve spojení se slušnou technikou dokázaly trhy zahýbat. Jenže jen ve střední Evropě, jinde to tak slavné není.

                            A i tak pochybuju, že Okta nějak moc vyroste, pak by (mně) modelové rozdělení v koncernu moc nedávalo smysl.

                            A jestli budou chtít konkurovat HuKi, budou se muset sakra snažit. Korejce rád nemám, ale to co s Ceedem a i30 předvedli je paráda.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Parda71-BMWfans-

                              Parda71 (BMWfans) 31.05.2012  01:03

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

                              V pohodě ;-) Jen nechápu tu tvou narážku, že jinde to s prodeji tak slavné není. Vždyť Škoda pořád roste, v Číně se i udělali jméno, o západě nemluvě. Toho bych se nebál, Škoda už má na čem stavět a kde se posouvat.
                              Taky jsem ten růst OIII moc nepochopil už jen kvůli Supa. Uvidíme, co v Ženevě vyleze na svět.
            • 00 Reagovat !

              foto Xawier

              Xawier 30.05.2012  20:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

              ...Tak z toho se mi vážně rozklepou kolena >:D Dacia má taky teďka novinku ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto boberko

        boberko 30.05.2012  19:02

        « Re: Re: Nuda

        supej holobradku o neco vejs. tam muzes svemu fuhrerovi lizat analek a pripadne mu i olizat rucku vyndanou z trenek
        • 00 Reagovat !

          foto Parda71-BMWfans-

          Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  19:08

          « Re: Re: Re: Nuda

          Je opravdu krásné, že se tady tak intelektuálně odhalil, aspoň víme, že zde začíná "kariéru" nýmanda další prase 8-s
        • 00 Reagovat !

          foto blowik

          blowik 30.05.2012  19:14

          « Re: Re: Re: Nuda

          Má někdo s takovým vyjadřováním alespoň základní školu?
        • 00 Reagovat !

          foto androidromano

          androidromano 30.05.2012  19:17

          « Re: Re: Re: Nuda

          to ze som auto definoval pojmom NUDA. neznamena ze hladam sport .... skor som narazal na dizajn pretoze ten je uz tak okukany, ze by som ho zaradil tak do roku 2005 a nie do roku 2012 a to ma akoze fungovat mozno do roku 2016 alebo aj neskor. A prave preto spominam i30 a Ceed, ktore maju sucasny dizajn.
          • 00 Reagovat !

            foto blowik

            blowik 30.05.2012  19:19

            « Re: Re: Re: Re: Nuda

            no jo, jenže "sucasny dizajn" korejské produkce bude za dva roky morálně minimálně pětiletý
            • 00 Reagovat !

              foto androidromano

              androidromano 30.05.2012  19:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

              urcite nie .... to bola mozno predchadzajuca generacia CEED a i30 .... ked som si sadol do tych aut som mal pocit ze ani nesedim v KIA a HYUNDAI
              • 00 Reagovat !

                foto blowik

                blowik 30.05.2012  19:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

                Nene, tím nenarážím na zemi původu.... udělat velmi výrazný design je jedna věc, udělat velmi výrazný design tak, aby stárnul pomalu je věc druhá, a to je právě ono, jednoduše nevěřím že ty přehnaně fluidní tvary budou vypadat "moderně" i za pár let
                • 00 Reagovat !

                  foto Parda71-BMWfans-

                  Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  19:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

                  Ano, to je problém nejen korejské produkce. Mazda se svým zoom-zoom stylem zprvu sbírala vavříny kde mohla, ale už v půli životního cyklu klesaly prodeje vysokým tempem.
                  Krásným příkladem nadčasového designu je OII. Na trhu je uč osmým rokem a prodeje rostou a rostou. U Rapidu si troufám tvrdit, že to nebude jiné, protože je navržen podobným designovým jazykem.
                  • 00 Reagovat !

                    foto blowik

                    blowik 30.05.2012  19:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

                    To je to o čem mluvím.... :yes:

                    U mazdy je především strašné to období usměvavých čumáků, na šestce mě to až tak nebolí, ale na trojce nebo cx-7 to je hrozný
                    • 00 Reagovat !

                      foto Parda71-BMWfans-

                      Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  19:42

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

                      Ano :yes:
                      Se zoom zoom stylem jsem měl na mysli samozřejmě minulé generace portfolia, ale o současné generaci to lze říci v podstatě taky.
                      • 00 Reagovat !

                        foto androidromano

                        androidromano 30.05.2012  19:48

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

                        Octavia II sa predava v tomto regione preto tak dobre, pretoze ludia maju zakorenene uz od davna ze škoda je to spravne auto .... tu by som bol preto opatrny .... Skoda sa v celosvetovom meradle straca .... a ludia na nu stavia preto lebo ma klasicky uhladeny dizajn ... nikoho neurazi, nikoho nesokuje ....

                        Mazde sa dari hlavne v inych krajinach aako v SR a CR .... cize porovnavame neporovnatelne ....
                        • 00 Reagovat !

                          foto Parda71-BMWfans-

                          Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  20:03

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

                          Já ale nemluvil o ČR nebo SR. To zaprvé. Zadruhé Škoda celosvětově roste (ano, krom západní Evropy vinou krize) a model Octavia ten růst táhne, takže tady jsi mimo. Její nadčasovost je tudíž nesporná. Přesně jsem čekal, že se budeš vymlouvat na jakousi lokální oblíbenost.
                          • 00 Reagovat !

                            foto androidromano

                            androidromano 30.05.2012  20:23

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

                            to nieje vymluva ... ale realny fakt ... v zahranici zase Skoda boduje cenami a servisom. Vid nemecko.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Parda71-BMWfans-

                              Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  20:34

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

                              Mluvíš naprosto z cesty. Já ti říkám, že prodeje Škod rostou a ty vylezeš s čímsi o servisu 8-s
                              • 00 Reagovat !

                                foto androidromano

                                androidromano 30.05.2012  21:05

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

                                ty vobec nerozumies ako to bolo myslene .... ale ok ... nema zmysel to dalej natahovat .... Zmen si nick z BMWfans na SKODAfans.
                                • 00 Reagovat !

                                  foto BeranK

                                  BeranK 31.05.2012  14:58

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

                                  Hele, když jsme tady všichni blbci...co kdybys začal používat češtinu, mně to tvoje nářečí nějak srozumitelné není......
                        • 00 Reagovat !

                          foto rabush

                          rabush 30.05.2012  20:05

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

                          Neřekl bych, že se Škoda ztrácí. Viz prodeje na evropském trhu [odkaz]

                          13. Škoda Octavia
                          16. Škoda Fabia
                          • 00 Reagovat !

                            foto androidromano

                            androidromano 30.05.2012  20:24

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

                            ja som hovoril o celosvetovom trhu nie europskom ....
                            • 00 Reagovat !

                              foto Parda71-BMWfans-

                              Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  20:36

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

                              Ne, to ty jsi první hovořil jen o SR a ČR, tak se nevykrucuj. Dost ses do toho zamotal. A když ti říkáme, že Škoda roste i celosvětově, tak to nevidíš.
                              • 00 Reagovat !

                                foto androidromano

                                androidromano 30.05.2012  21:08

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

                                Aha cize aj v Amerike, Kanade, Japonsku, Australii ???

                                Aj keby Skoda bola na prvom mieste v predajnosti, stale to bude iba Škoda ktora sa kvalitou priblizuje VW, ale neprekonava ho.
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Frantizsekk

                                  Frantizsekk 31.05.2012  00:44

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

                                  Ale, v hokeji jste nam to nandali, co? :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto BeranK

                              BeranK 31.05.2012  15:03

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

                              Co jsi "hovoril" jsme neslyšeli, co jsi napsal, lze snadno přečíst o kus výš. Blábol o škodovce v Americe je opravdu perla.

                              I ty by sis mohl změnit nick - DBS a pořadové číslo - tady by to bylo tak 96....bohužel NS nebo dokonce IS tady lze spočítat na prstech jedné ruky.....
          • 00 Reagovat !

            foto Parda71-BMWfans-

            Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  19:24

            « Re: Re: Re: Re: Nuda

            A víš o tom, že prototyp na videu je maskovaný? Napovím, pokud chceš vidět Rapida, tak si najdi studii Mission L, odmysli si velké kola, diody a pár fičur a máš Rapida. Tobě může design přijít neatraktivní, pro mě je nadčasový, který jen tak nezestárne. To o novém Ceedu říci nemohu.
            • 00 Reagovat !

              foto blowik

              blowik 30.05.2012  19:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

              :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto androidromano

              androidromano 30.05.2012  19:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

              ale ja to netvrdim len na zaklade toho videa ale aj fotiek ....
            • 00 Reagovat !

              foto alambert

              alambert 30.05.2012  20:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nuda

              [odkaz] by olsztyn, na základě maskovaných fotek...

              (jelikož tak nějak pochybuju, že by se do toho hledání a přemýšlení pustil...)
  • 00 Reagovat !

    foto BruceWayne

    BruceWayne 30.05.2012  18:40

    Opravdu hezká Fabia

    Bože to je hnus, ale asi mám jiný názor ;-) než 80% čechů, protože je to vlastně "český auto" Nechápu, co vede VW k tomu, že Škoda z koncernu produkuje hnus na kolech!!
    • 00 Reagovat !

      foto Parda71-BMWfans-

      Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  18:52

      « Re: Opravdu hezká Fabia

      Jen se ujišťuju, ale víš, že tohle je maskovaný prototyp, že jo?
      • 00 Reagovat !

        foto alambert

        alambert 30.05.2012  20:18

        « Re: Re: Opravdu hezká Fabia

        neví a bojim se, že to stejně jako snad většina ani v dohledný době nepochopí... >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Xawier

          Xawier 30.05.2012  20:20

          « Re: Re: Re: Opravdu hezká Fabia

          >:D :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto BruceWayne

            BruceWayne 30.05.2012  21:12

            « Opravdu hezká Fabia

            No jestli je to trik od silikon valley tak to beru, ale jestli je to trik od Kabana, tak ať si vyhoní svýho "emana" :-) Jaký asi bude rozdíl mezi Fabkou sedanem a tímhle hotentot Škoda??? A koupíš tohle pseudo auto?? Já nikdy!!! I za cenu Loganu!!
      • 00 Reagovat !

        foto Andromeda

        Andromeda 30.05.2012  23:03

        « Re: Re: Opravdu hezká Fabia

        Jen se ujišťuji, že maskovat se dá ledacos - i nechtěně...
    • 00 Reagovat !

      foto alambert

      alambert 30.05.2012  20:25

      « Re: Opravdu hezká Fabia

      co to má společného s fabií?

      [odkaz]

      povídej...
  • 00 Reagovat !

    foto Me-Myself-and-I

    Me_Myself_and_I 30.05.2012  20:00

    WTF

    Dizajnovo je to auto zrhuba na urovni Dacie Logan... necakal som od Skody dizajnove zazraky, na "klasicky" a "nadcasovy" dizajn sme si uz zvykli, ale toto je katastrofa.
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 30.05.2012  20:14

      « Re: WTF

      Docela mě překvapují takové názory. Design Rapidu mi přijde celkem neutrální a neurážející. A mně i pohledný.
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 30.05.2012  20:18

        « Re: WTF

        Já s tím souhlasím, vypadá to jako nová generace Loganu. Stačí tohle postavit na patnáctky plechy a uni červenou a bude to neskutečně levně a staře vypadající auto.
        Strohost má svůj smysl, třeba na Audi, jenže kdo si kupuje A6 na 15" kolech, v červené základní a bez chrom. doplňků?
        • 00 Reagovat !

          foto Xawier

          Xawier 30.05.2012  20:22

          « Re: Re: WTF

          A6 je ve standardu an 16"kách a schromovanými doplňky :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 30.05.2012  20:23

            « Re: WTF

            A6 si nekupuješ proto, aby sis ji nechal v základu, pokud nejsi taxikář.
      • 00 Reagovat !

        foto Andromeda

        Andromeda 30.05.2012  23:07

        « Re: Re: WTF

        A kde byla finální verze vidět ??? Kdy byla veřejnosti představena ( mimo stupidních poodhalení znaku na kapotě a blinkru ) ??? Jak tvrdí místní odborníci, jde o maskovanou mulu , tak jaké kecy o designu toho auta, nebo snad máš přístup k jiným materiálům ??? Že se tady onanuje nad autem, které nikdo neviděl, je klasika... Výrobce a majitele ať si odvodí každý sám...
        • 00 Reagovat !

          foto Parda71-BMWfans-

          Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  23:12

          « Re: Re: Re: WTF

          Je veřejným tajemstvím, že Rapid bude vypadat jako Mission L, že to nevíš ty, tak to neznamená, že má někdo přístup k tajným informacím.
          A o mulu už vůbec nejde. Když nevíš co to slovo znamená, tak ho neužívej ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Andromeda

            Andromeda 30.05.2012  23:56

            « Re: Re: Re: Re: WTF

            Co že ??? Veřejným tajemstvím bude tak leda finální verze a nad tou se může vést polemika - zatím jde o kecy typu: jedna paní povídala...To, že baštíš každou marketingovou fámu, je tvůj boj a kdyby si skutečně měl možnost se mimo zdejších "kdyby" dostat ke skutečným informacím ( což u Tebe totálně nehrozí ), musel by jsi mudrci držet pysk z mnoha důvodů...Tudíž, když už tady okouzluješ důvěřivější jedince rádoby přehledem, mne vynech, včetně významového výkladu... ;-) Mně na tenhle phishing neuděláš, střelče...
            • 00 Reagovat !

              foto Parda71-BMWfans-

              Parda71 (BMWfans) 31.05.2012  00:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: WTF

              >:D tak teď ses obnažil v plné výši a zoufalé výkřiky jsi dovedl ještě dál.

              Nevím jak ti to mám říct... Rozhodně nic nebaštím, to je tvá mylná představa. Spíš jen mám fungující oči, znám pár souvislostí a pak není moc těžké si dát věci dohromady, ale to ty nepochopíš.

              A nezakecávej svůj kiks s mulou. Mudrlante >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Andromeda

                Andromeda 31.05.2012  00:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: WTF

                Zase mimo , ostatně jak je u person tvého ražení zvykem - o souvislostech nemluv, protože kdyby měly ručičky, nepřej si , jak by to pro tebe dopadlo...Chytráku z virtuálu, kdyby ti byly zřejmé souvislosti, o kterých tak rád vyprávíš druhým, věděl by jsi , jak to s tou mulou já vzhledem k zveřejněnému videu myslím, ale tím si speciálně ty nic nelámej...
                • 00 Reagovat !

                  foto Ronault-

                  Ronault. 31.05.2012  00:13

                  « Re: WTF

                  Chlapi, no tak, neperte se, to jste družstevníci? 8-s
                • 00 Reagovat !

                  foto Parda71-BMWfans-

                  Parda71 (BMWfans) 31.05.2012  00:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WTF

                  No právě, že ty myslíš a to je ten kámen úrazu. Jediný, kdo je tady chytrák, tak to jsi ty. Celou diskuzi tady silně nezvládáš, dokonce teď mám problém po tobě něco přečíst, protože interpunkce ti asi nic neříká, ale hlavně, že vše víš a přitom neznáš ani tak základní pojem jako je mula. Rád ti to osvětlím. Mula je automobilový prototyp, který se užívá v raném stádiu vývoje typu vozu (takže už z podstaty je vyloučena mula u Rapid, když je jeho premiéra za rohem) a to tak, že se na starou karoserii naroubují nové "vnitřnosti". Ideálně se tak testuje nástupce nového modelu na tom starém, byť musí pár cm sem tam přibrat. Stačí takhle? Pokud ne, tak pomůže strejda google ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Andromeda

                    Andromeda 31.05.2012  01:20

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WTF

                    Už to, že čteš, je pro Tebe úspěch - nesnaž se pochopit víc než jeden řádek...Ještě že tě mám, téměř bych netrefil domů, kdyby jsi mi to nevysvětlil...Pozdravuj strejdu. Ostatně jsi na něm vyrostl...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Parda71-BMWfans-

                      Parda71 (BMWfans) 31.05.2012  08:38

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WTF

                      Kdybys raději uznal chybu a ne se tady tak ztrapňoval 8-s
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 30.05.2012  23:14

          « Re: Re: Re: WTF

          Tohle je ale trochu jiný případ, nemyslíš? Podobu Rapidu už prakticky známe. Maskování možná zmate 90 % veřejnosti, není ale problém z něj vyčíst konečný vzhled, který bude kopírovat MissionL.
          • 00 Reagovat !

            foto Andromeda

            Andromeda 31.05.2012  00:00

            « Re: Re: Re: Re: WTF

            Jestli znáš finální verzi z toho, co tady stylem pro nízké IQ pouštěla po jednotlivých obrázcích automobilka , tak v tom případě tiše vyjadřuji úctu před tvojí pragmatickou obrazotvorností...
  • 00 Reagovat !

    foto wheell

    wheell 30.05.2012  20:03

    Už od pohledu

    to vidím jako silnou konkurenci úspěšné Thalie. Nechápu zdejší rozhořčení. Někdo z toho snad čekal BMW? Škoda dělá auto pro mainstream a je v tom veleúspěšná. Proč by měla dělat něco, co se zavděčí pár auto fandům,ale ve výsledku si to koupí jen hrstka lidí? Jsem predevším zvědavý na novou octavii, tohle je mimo můj zájem,ale o kupce jistě nouze nebude. Zadek je sice hodně velký úlet pro mé oko, ale ten se ani u Thalie nepovedl :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 30.05.2012  20:11

      « Re: Už od pohledu

      Thalie začíná na nějakých 150t kč, tohle bude začínat minimálně na 250t. Kde vidíš konkurenci. Uvědom si, že 100t Kč je pro klientelu Thalie skoro polovina auta a celých 8-10 výplat nebo důchodů.
      • 00 Reagovat !

        foto Andromeda

        Andromeda 30.05.2012  23:10

        « Re: Re: Už od pohledu

        A kam bude to auto venku - mimo českého nanebevzetí mířeno ??? To, že tady panují orgie na téma vozu, který nikdo neviděl, nezná výbavy, motorizaci a cenu, ještě neznamená, že na jiných trzích to nebude konkurent třeba právě Thalie...
        • 00 Reagovat !

          foto Parda71-BMWfans-

          Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  23:18

          « Re: Re: Re: Už od pohledu

          Je to možné, pak ale Thalia asi silně vyhoří. Už tak snese konkurenci leda Loganu a i ten je lepší a on vlastně končí. Tak už jen lada.
          • 00 Reagovat !

            foto Andromeda

            Andromeda 30.05.2012  23:42

            « Re: Re: Re: Re: Už od pohledu

            Ježíši, tady už bylo podobných keců a realita byla jiná...Co aliance R+N provede v případě Thalie já nevím, neznám jejich modelovou politiku tak, abych tady byl za hlasatele nových zítřků, jak zde zvykem...Je místním koloritem cpát produkci Škody tam, kam nepatří a kde mimo zdejších diskuzí a přání ani sama není...
            • 00 Reagovat !

              foto Parda71-BMWfans-

              Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  23:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Už od pohledu

              Budu se opakovat, nedáváš to tady a už jen kolem sebe kopeš a pliveš nesmysly 8-s
              • 00 Reagovat !

                foto Andromeda

                Andromeda 31.05.2012  00:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už od pohledu

                Neopakuj se, ono to opravdu stačilo...Od jedince tvého formátu je hodnocení "nesmysl" vlastně pochvala, rádoby všeználku... >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto Parda71-BMWfans-

                  Parda71 (BMWfans) 31.05.2012  00:16

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už od pohledu

                  Říká někdo, kdo neumí pojmenovat prototyp 8-s
                  • 00 Reagovat !

                    foto Andromeda

                    Andromeda 31.05.2012  01:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už od pohledu

                    A co dál střelče, ještě chybí interpunkce - ne interupce či interrupce nebo indukce..
                    • 00 Reagovat !

                      foto Parda71-BMWfans-

                      Parda71 (BMWfans) 31.05.2012  08:39

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už od pohledu

                      >:D :yes: Vážně jsi tady silně nezvládl.
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 30.05.2012  20:16

      « Re: Už od pohledu

      Nejsem si úplně jistý, zda o (+-) 100 000 Kč levnější Thalia je tím pravým konkurentem pro Rapid...
      • 00 Reagovat !

        foto Xawier

        Xawier 30.05.2012  20:26

        « Re: Re: Už od pohledu

        To si piš,že není! Thalia je auto s vnitřní prostorností mnohem menší,než má třeba Fábia... O 15 let staré konstrukci,která už v té době platila za podprůměrnou se ani bavit nebudem... Rapid je auto o dvě třídy výš a o tři generace novější.
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 30.05.2012  20:34

          « Re: Už od pohledu

          A teď si to představ s tahokovem, to jsi hned o 12 tříd výš a pomalu v roce 2040!
          • 00 Reagovat !

            foto Parda71-BMWfans-

            Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  20:37

            « Re: Re: Už od pohledu

            Tvá posedlost hi-tech a novými technologiemi tam, kde nemají co dělat je zřejmá >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 30.05.2012  20:39

              « Re: Už od pohledu

              Tys to, co tu píšu, Pardo, tentokrát vůbec nepochopil. Zkus to ještě jednou ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Parda71-BMWfans-

                Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  20:50

                « Re: Re: Už od pohledu

                Ne, pochopil jsem to moc dobře. Kritizuješ už nějakou dobu koncern VW za jeho filozofii, kdy někdy používá starší techniku a balí ji do nového balení a Xawier ti svým tvrzením o Rapidu, který podle něj bude auto o dvě třídy výš a hlavně o tři generace novější, naběhl na ránu, takže jsi mu věnoval ironickou poznámku o tahokovu. Neboj, v mém příspěvku byla taky ironie ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Ronault-

                  Ronault. 30.05.2012  20:53

                  « Re: Re: Re: Už od pohledu

                  Opět jsem měl pravdu, nepochopil jsi to. ;-)
                  Tu druhou větu bys měl nějak obhájit.

                  Zatím se loučím, večerní jogging volá :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Parda71-BMWfans-

                    Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  20:57

                    « Re: Re: Re: Re: Už od pohledu

                    Opět? Nějak si věříš... 8-s

                    Jo běž makat, já se jdu konečně učit.
        • 00 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 30.05.2012  23:25

          « Re: Re: Už od pohledu

          Ale no tak.
          Jistě že Thalia II je limitovaná tím, že to je jen předělaná kastle původní Thalie I, tedy i podobná prostornost.
          Jenže pro průměrně vzrostlého (ano, čteš dobře), jedince je to naprosto dostatečné. Vyšší postavy budou mít vepředu problém usadit se pohodlně, ale i s mojí výškou 184 cm nemám s Thalií problém (není to nižší střední...).
          A navážet se co do prostornosti do Fabie je zcela mimo. Fabie II je velmi prostorná v podélném směru (sedí se poměrně vysoko...) a Fabie 1 neměla svého času (ano, před těmi 15 lety) konkurenci. Ve své době jednoznačně nejprostornější. Takový P206 nebo Clio té doby byly jako o číslo menší...
  • 00 Reagovat !

    foto rozdelovac-kondenzator

    rozdělovač-kondenzátor 30.05.2012  21:13

    Zadek

    Mně se nelíbí zadek, je nějakej zvedlej a i design nic moc, jinak předek je ok.. ale takle to auto vypadá jako že "padá na hubu".
  • 00 Reagovat !

    foto King-of-rain

    King of rain 30.05.2012  21:20

    Širokost:-)

    Možná to měli udělat "širší".
    • 00 Reagovat !

      foto Parda71-BMWfans-

      Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  21:40

      « Re: Širokost:-)

      Souhlasím, to určitě mohli. Ale byli omezeni použitím přední nápravy z Fábie, tak to bude zase trošku jezevčík.
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 30.05.2012  22:12

        « Re: Re: Širokost:-)

        Nechtěl ses učit? >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto Parda71-BMWfans-

          Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  22:45

          « Re: Re: Re: Širokost:-)

          No >:D Dávám si pauzy, znáš to, každá záminka jak opustit učení je vítaná.
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 30.05.2012  22:47

            « Re: Re: Re: Re: Širokost:-)

            Znám to až moc dobře >:D Ale já mám teď už volno, heč :-! Minilmálně na 6 let >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Parda71-BMWfans-

              Parda71 (BMWfans) 30.05.2012  22:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Širokost:-)

              Ale nejlepší je, že tomu stejně neuteču, jen si odebírám čas spánku, no co >:D Závist, taky už tu školu chci mít hotovou...
              • 00 Reagovat !

                foto Ji-Ri

                Ji/Ri 31.05.2012  00:39

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Širokost:-)

                ....obor? ...vydrž ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Parda71-BMWfans-

                  Parda71 (BMWfans) 31.05.2012  00:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Širokost:-)

                  Logistika ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto boberko

                    boberko 31.05.2012  06:01

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Širokost:-)

                    hnup do skaldu. to pro tebe sedi
                    • 00 Reagovat !

                      foto Parda71-BMWfans-

                      Parda71 (BMWfans) 31.05.2012  08:46

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Širokost:-)

                      Já tam budu rád, děkuji, že máš o mě takovou starost, prosťáčku :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Potoocheck

        Potoocheck 31.05.2012  08:03

        « Re: Re: Širokost:-)

        přední náprava neni z Fabie ale z novýho Pola. Fabie má sice z Pola, ale ze staršího. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Parda71-BMWfans-

          Parda71 (BMWfans) 31.05.2012  08:47

          « Re: Re: Re: Širokost:-)

          Nevím, já četl, že podvozek bude jako v Roomsteru, tudíž předek z aktuální FII, Pokud tam dají tu novější verzi s Pola, no je to možné ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Markus-1

    Markus 1 30.05.2012  21:56

    Takto vyzerá nová Škoda Rapid

    Všetci vieme už zo štúdie Mission L, ako bude Rapid vyzerat. Ak by náhodou mal niekto ešte pochybnosti, tak tu je nový Rapid: [odkaz]
    Dizajn myslím sa veľmi podaril, teším sa na Kabaňov návrh Octávie.
    • 00 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 30.05.2012  22:15

      « Re: Takto vyzerá nová Škoda Rapid

      :yes: :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Andromeda

      Andromeda 30.05.2012  23:20

      « Re: Takto vyzerá nová Škoda Rapid

      Nevím, čo vedia všeci zo štúdie, hej ... Tyhle zevšeobecňující kecy už tady má patentovány jiný týpek , a boční profil jakési verze jakéhosi vozu v top verzi je trochu mimo, že. Tak že design budeme hodnotit po představení či uvolnění ofiko materiálů, ale lépe bude po tom představení naživo ...Zatím je to - nejen z hlediska designu - spíš slušně nadržená panická masturbace místních fans nad "ornamentálními podvazky"...
      • 00 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 31.05.2012  00:37

        « Re: Re: Takto vyzerá nová Škoda Rapid

        :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto alambert

        alambert 31.05.2012  00:46

        « Re: Re: Takto vyzerá nová Škoda Rapid

        to nejsou kecy. rapid se od missionL bude zkrátka lišit optikou všech světel, klikami, pravděpodobně absencí skleněné střechy a vypadá to, že prolis ve spodní části dveří bude asi jiný/mírnější...a to je všechno...smiř se s tim...
        • 00 Reagovat !

          foto Andromeda

          Andromeda 31.05.2012  01:45

          « Re: Re: Re: Takto vyzerá nová Škoda Rapid

          Já se mám s něčím smiřovat v otázce Rapidu ??? Vtipálku, to je ale vedle >:D ... To povídej adorantům ( ale těm je zase všechno jedno, hlavně že... )...Koukám, že vlastně všichni vědí, jak to bude vypadat vně i uvnitř, Severní smyčka pokořena, prezentace po kouskách téměř jako na Enterprise...Hmm, pro mne to kecy jsou, dokud to neuvidím - s tím se smiř ty...
          • 00 Reagovat !

            foto FINLAND

            FINLAND 31.05.2012  17:00

            « Re: Re: Re: Re: Takto vyzerá nová Škoda Rapid

            "Spor" Thalia vs. Rapid trochu není na místě. Thalia je skutečně až příliš naladěna na komfort a když se "přitlačí na pilu," autu se to nelíbí ani trochu, zatímco koncern umí podvozky odladit lépe, i když, řidičských kvalit Mazdy nedosahuje. Takže pokud otázka stojí tak, jestli Rapid nebo Thalia, jednoznačně Rapid, a to ani nejsem fanda Škody.
    • 00 Reagovat !

      foto alambert

      alambert 31.05.2012  00:34

      « Re: Takto vyzerá nová Škoda Rapid

      :yes: díky bohu, že se tu aspoň občas objeví někdo normální... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto KubikCv

    KubikCv 30.05.2012  23:32

    Došly vochcáfky

    Beztak mi přijde,že Rapida udělali jen proto,že je v bazarech málo "kultovních" jedničkovejch vochcávek >:D
    Ale sám jsem zvědavej...inspirace MissionL je velká :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Ji-Ri

    Ji/Ri 31.05.2012  00:40

    škoda thalia

    ..... je to otřes.... tlusté, úzké, uvnitř papundekl.... oproti tomu je 301 dravec v carských kožešinách :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto leone

      leone 31.05.2012  06:31

      « Re: škoda thalia

      ....tak jak uvnitř nevím, to zatím asi ví málokdo, ale pohled zepředu je opravdu hrůza, ta úzká "kastle" je prostě otřes, samozřejmě je tam řada maskování, ale jinak, prostě fabia s kufrem, nic víc :no: :no: , tohle i za 300 v plné polní bude drahé, >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto roubicek25

    roubicek25 31.05.2012  09:20

    Jirka

    To je zas šaškárna....co tam tak nahnat citigo ? >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Jarko

    Jarko 31.05.2012  09:31

    sirka

    To auto mi pride uzke. Bocny profil OK. Len ta sirka. Bude sa to vyrabat ako liftback alebo ako sedan?

    J.
  • 00 Reagovat !

    foto Nery

    Nery 31.05.2012  10:25

    Škoda Roadster

    Tohle by škodovce slušelo...
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto nalimer

    nalimer 31.05.2012  17:01

    superb FL

  • 00 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 31.05.2012  17:13

    Soutěž

    kdo uhodne čas, získává Rapid na víkend :-!
  • 00 Reagovat !

    foto jaronick

    jaronick 01.06.2012  09:40

    Nuda nuda nuda...

    To co Skoda poslednu dobu predvadza je sama nuda. Zacalo to Citygo, pokracuje do Rapidom a dufam ze to nebude pokracovat aj pri OIII...
  • 00 Reagovat !

    foto VanGuld

    VanGuld 01.06.2012  21:32

    Zmatek v redakci

    No jako nevím, ale redakce má v tom řádný zmatek. Nepozná rozdíl mezi Škoda Rapid a Škoda Octavia III a volně je zaměňuje. Copak nepoznají, že ty "postupně uvolňované" fotky jsou za Škody Octavia III a nemají s Rapidem nic společného????
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!









Blesk.cz

9 věcí, které jste nevěděli o vládci Kremlu: Macho vstává v 11, snídá tvaroh...

9 věcí, které jste nevěděli o vládci Kremlu: Macho…

Od zabrání Krymu Ruskem je svět v rozpacích. Kdo je skutečně novodobý car Vladimir Putin? Jak vypadá jeho…

Tatiana Vilhelmová a Vojtěch Dyk? Harmonie s puncem Hollywoodu má čauky mňauky trhliny!

Tatiana Vilhelmová a Vojtěch Dyk? Harmonie s puncem…

Matka tří dětí, charismatem obdařená šestatřicetiletá herečka Tatiana Vilhlelmová se těší pověsti femme fatale,…

 

iSport.cz

Takhle bolí Tour! Königův parťák ukázal zničené nohy po výšlapu

Takhle bolí Tour! Königův parťák ukázal zničené nohy…

FOTO | Při tomhle pohledu zamrazí i největšího flegmatika. Polský závodník Bartosz Huzarski na facebooku…

KOMPLETNÍ SESTŘIHY 1. kola: Góly, minely, obrat Slavie

KOMPLETNÍ SESTŘIHY 1. kola: Góly, minely, obrat Slavie

EXKLUZIVNÍ VIDEA ZE SYNOT LIGY | Fotbalisté Plzně ztrácejí body na mistrovskou Spartu hned po prvním kole.…

 

Reflex.cz

JIŘÍ X. DOLEŽAL: Skutečná tvář palestinské agrese

JIŘÍ X. DOLEŽAL: Skutečná tvář palestinské agrese

Většina českých polemik o konflktu mezi palestinskými Araby z pásma Gazy a Izraelem je poněkud zatížena…

Češi, go home! Vláda by měla stáhnout vojáky z Afghánistánu. Tálibán míří ke Kábulu, policie utíká

Češi, go home! Vláda by měla stáhnout vojáky z…

Diskuse o hrdinské smrti pěti českých vojáků v Afghánistánu poněkud zastínila to, co se v této středoasijské…