Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Rapid Spaceback Scoutline 1.4 TSI DSG – Plasty hýbou světem

Zákazníci se v posledních letech zamilovali do všech dobrodružně stylizovaných aut. Na plastový make-up láká i nová Škoda Rapid Scoutline, kterou jsme se jako první svezli.
Zpět na článek
11. 1. 2016 14:21
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
11. 1. 2016 08:53
11. 1. 2016 09:21
11. 1. 2016 09:33
11. 1. 2016 16:06
11. 1. 2016 09:45
11. 1. 2016 09:55
11. 1. 2016 10:11
11. 1. 2016 11:17
11. 1. 2016 13:39
11. 1. 2016 11:29
11. 1. 2016 10:01
11. 1. 2016 14:23
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
11. 1. 2016 16:20
11. 1. 2016 10:32
11. 1. 2016 10:40
11. 1. 2016 14:23
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
11. 1. 2016 10:43
11. 1. 2016 11:01
11. 1. 2016 11:49
11. 1. 2016 10:50
11. 1. 2016 12:15
11. 1. 2016 13:45
11. 1. 2016 12:30
11. 1. 2016 13:47
11. 1. 2016 15:46
11. 1. 2016 20:05
11. 1. 2016 14:08
11. 1. 2016 17:20
neregistrovaný "SR20"
11. 1. 2016 19:24
12. 1. 2016 07:43
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
12. 1. 2016 11:59
12. 1. 2016 14:17
13. 1. 2016 11:16
16. 1. 2016 20:13
11. 1. 2016 08:09
Naprosto úžasné
Vevnitř nuda jak v Brně, zato pohled ze zadu je přímo pro bohy. Kombinace černé okno, barva auta a černý nárazník se stříbrnou vložkou je fakt božská. Název Rapid odvozený od slova rapido u těchto autíček vůbec nechápu.
Rozbalit vlákno
6
11. 1. 2016 08:48
Re: Naprosto úžasné
Rapid za půl miliónu, kdo z vás na to má? Ale co, nevadí hlučný motor (vinou mizerné zvukové izolace) a mlátící tvrdý podvozek, hlavně, že to vypadá jako SUV.
A jde už obsluhovat ruční brzda se sklopenou loketkou? To bylo první, čeho jsem si při usednutí do Spacebacku všiml, zkoušel jsem jsou to zleva, zprava, zepředu (byla to vlastně taková rapidní kamasutra), ale nic.
Avatar - Ozzman
11. 1. 2016 08:51
Re: Naprosto úžasné
Ale ono to nevypadá jako SUV >:D
11. 1. 2016 09:03
Re: Naprosto úžasné
Má to plasty kolem dokola , je to SUV ;-)
Avatar - 3_diamanty
11. 1. 2016 09:04
Re: Naprosto úžasné
ono to prave ze ako SUV vobec ani nevyzera ( co ani nemoze ) napriek tomu ale cenou prevysi nejedno SUVecko.... nic v zlom ale za pol melona je to nepredajne hoci by to malo aj klucky zo zlata
Avatar - wakantanka
11. 1. 2016 11:22
Re: Naprosto úžasné
Nie že by som nesúhlasil, ale toto isté som si myslel aj o Fabii II Scout a ono sa ich docela dosť popredalo aj napriek tomu, že absentuje ponuka štvorkolky a o dosť vyššej svetlej výšky.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
11. 1. 2016 14:21
Re: Naprosto úžasné
GLS na modeloch Skoda 1xx bolo odvodene od Grand Luxus Super, nie? :-)
Avatar - hedvin
11. 1. 2016 08:12
Radši sandero stepay
Kdybych toužil po oplastovaném HB a v jednom jezdím, tak radši sandero. Jeho světlá výška si poradí na polních cestách lépe jak všelízající rapid.
Rozbalit vlákno
27
Avatar - kari.laz
11. 1. 2016 08:20
Re: Radši sandero stepay
kdybych chtěl jezdit po polních cestách, kde vím, že běžná světlá výška bude problém, tak si nepořídím ani jedno z toho.
11. 1. 2016 08:41
Re: Radši sandero stepay
To ještě bude Fabia Combi ScoutLine.
Avatar - Ozzman
11. 1. 2016 08:52
Re: Radši sandero stepay
Tam to ještě jakž takž celkem ujde, pokud se vezme i ten zvýšený podvozek. Ale u hatchbacku moc ne... zachvíli to budou dávat i na kupé nebo na sedany >:D
11. 1. 2016 09:12
Re: Radši sandero stepay
Nemělo takový koncept Volvo? Škoda sedany ani kupé nedělá (pro EU), není se tedy čeho bát. ;-)
Avatar - Ozzman
11. 1. 2016 09:41
Re: Radši sandero stepay
Já to nemyslím proti Škodovce, ale obecně. Dá se to pochopit u některých typů aut, jako kombiky (když přišly první crossovery a zvednutné kombi, vyloženě se mi to i líbilo a vozy jako XC70, Allroady, ale i ty Scoutové Oktavie jsou solidní řešení a kompromisem mezi SUV a klasikou), ale hatchback? No dejme tomu u Sandera, ale Rapid, který je spíše sportovně a dynamicky střižený? Já si to určitě nekoupím, třeba někdo ano :-)
Avatar - 3_diamanty
11. 1. 2016 09:47
Re: Radši sandero stepay
ano tie seriozne "skauty" ako octavia scout alebo audiny allroady ci subaru outback su fajn kompromis ... maju 4x4 a hadam aj vyssi podvozok ako suv CRV ...

take sandero stepway sice 4x4 nema ale ma 21cm svetlu vysku... je lahke a ma male previsy .. co z neho robi slusneho kamzika na polnych cestach... za to rapid scoutline mi pride scoutlajnom maximalne tak na papieri ... tu ide len o cisty marketing.... proste len stylovka na oko.... ale v reale mimo asfaltu absolutne nepouzitelny a predrazeny osobak
Avatar - Emel
11. 1. 2016 10:28
Re: Radši sandero stepay
Taky se mi líbí allroadové kombíky, ale vcelku nevidím důvod, aby totéž nemohlo fungovat u hatchbacku... prostě úplně stejná logika jako u allroadu, ale pro ty, co nepotřebují ten kufr navíc. Nakonec je kratší auto do nějakého terénu vhodnější...

Problém u Rapidu (i dalších) vidím spíš v tom, že se kromě těch plastů nic nemění... ok, u Rapidu se dá aspoň vzít ten paket pro špatné cesty, ale pořád jsou tu malá kola, která i na 16" jsou docela nízkoprofil. Tohle mělo dostat ten paket pro špatné cesty standardně, o palec větší kola (celkový průměr i s gumou) na 16"...

PS: tohle znáš?
[odkaz]
PPS: s "dynamickým a sportovním" střihem bych si u Rapida nelámal hlavu :-)
Avatar - Ozzman
11. 1. 2016 10:38
Re: Radši sandero stepay
Jo, Golfa znám, ale to byla trochu jiná liga i technikou jak oproti klasickému Golfu, tak i proti tomu Rapidu :-) Kamarád ho měl.

Přesně je to jak píšeš, nebo jak to vlastně udělala Dacia. Když už to někdo chce, proč ne. Koneckonců, nebylo by pro Škodovku možná ještě daleko výhodnější na základě Rapida nejen přidat paket pro špatné cesty, ale ještě ho trochu zvýšit, vlastně odvodit takový low-end crossover a hned by si obhájil svou cenu. Ani by to 4x4 nemusel mít :-) Škodovka má jen Yetinu a ta se ne každému líbí. Defakto něco podobného dělá Fiat s pětistovkama, jen přidává i 4x4 :-)
Avatar - wakantanka
11. 1. 2016 11:25
Re: Radši sandero stepay
Na druhej strane ti v teréne ten predlhý rázvor tiež veľmi nepomôže. Toto aj s ochranou spodku je max. na dobrú poľnú cestu.
Avatar - Emel
11. 1. 2016 11:34
Re: Radši sandero stepay
Jaký predlhý rázvor? To jako u Rapidu?
Avatar - wakantanka
11. 1. 2016 13:57
Re: Radši sandero stepay
Tak oproti napríklad tomu Sanderu v kombinácii so svetlou výškou tam prejazdové uhly nevidím veľmi ružovo. >:D Pri každom trošku väčšou hrbe to bude "ťahať brucho" po zemi.
Avatar - Emel
11. 1. 2016 16:18
Re: Radši sandero stepay
A ve srovnání třeba s A6 allroad? ;-)

Sandero má rozvor 2589, Rapid 2608, tj. rozdíl 2cm... ani jeden z nich bych neoznačil jako předlouhý.
Avatar - wakantanka
11. 1. 2016 19:58
Re: Radši sandero stepay
Allroad na mechoch pridvihnes ked treba. Sandero ma? vyssie svetlu vysku. Obe riesenia davaju lepsi prejazdovy uhol.
Avatar - Emel
11. 1. 2016 20:48
Re: Radši sandero stepay
Fakt máš pocit, že má Rapid předlouhý rozvor a je to hlavní limit jeho schopností v terénu? No dobře, vymlouvat ti to nebudu.
11. 1. 2016 11:44
Re: Radši sandero stepay
Tak já jen vtipkoval. Na liftbacku to nakonec bude vypadat prakticky stejně jako na sedanu. A Subaru už oplastovaný sedan dělalo.
Avatar - Ozzman
11. 1. 2016 11:48
Re: Radši sandero stepay
Myslíš WRX STI ? >:-[]
11. 1. 2016 11:54
Re: Radši sandero stepay
Ne, myslím oplastovanou verzi Legacy, takový sedan od Outbacku.
Avatar - LEGOPARK
11. 1. 2016 11:11
Re: Radši sandero stepay
Koncept??? Volvo to regularne predava!
11. 1. 2016 11:53
Re: Radši sandero stepay
Tak to mi uniklo. Já si ho pamatuji jen jako koncept (možná to byla premiéra sériového provedení, mám to však zafixované jako koncept). Ani jsem si ho nevšiml, když jsem zkoumal XC90. Ale je pravda, že jsem se ani neobtěžoval podívat se na konfigurátor a už hodně dlouho jsem na webu Volva nebyl, tak od faceliftu C30. XC90 byla výjimka, normálně si nejprve prolezu konfigurátor, pokud za něco stojí.
Avatar - wakantanka
11. 1. 2016 11:23
Re: Radši sandero stepay
Volvo ten koncept sedanu ala Cross Country dotiahlo až do série a tuším sa to už aj predáva.
11. 1. 2016 11:33
Re: Radši sandero stepay
Ale ano, už jsem ho dokonce viděl naživo, komentáře se zdržím ;-)
11. 1. 2016 14:37
Re: Radši sandero stepay
[odkaz]

Taky jsem měl už to štěstí a vypadá divně. Ale je to dáno mimojiné tím, že i klasická S60 není moc podařená. Na druhou stranu, V60 CC je dle mě nejhezčí zvýšený kombík, který lze v současné době koupit.
Avatar - white label
12. 1. 2016 18:51
Re: Radši sandero stepay
Mělo a u konceptu to neskončilo.
Avatar - Misanick
11. 1. 2016 09:42
Re: Radši sandero stepay
Za cenu tohoto Rapida máš i Duster a ještě zbyde na kafe.
Avatar - kari.laz
11. 1. 2016 10:19
Re: Radši sandero stepay
Pokud by to člověk posuzoval rozumně podle potřeb, tak si tyhle auta moc nekonkurují. Rapid je pořád jen HB, který je podstatně příjemnější na silnici ale nehodí se ani na louku, natož někam dál do terénu. Za to koupit si Duster jen na to, aby jsem s tím jezdil po silnici je taky krajně nenormální. Přijde mi, že poslední dobou lidi úplně ztrácí schopnost samostatného uvažování a rozhodování (to nemyslím teď na tebe, ale obecně). A platí to ve všech odvětvích. Všichni jsou hrozně jednoduše ovlivnitelní tím, co kde vidí a co se jim kdo snaží podstrčit, že je pro ně nejlepší, místo aby si sami uměli racionálně zdůvodnit co vlastně chtějí a potřebují. (viz třeba velké procento majitelů top modelů smartphone, kteří nemají ani datový tarif)
Avatar - Individualita
11. 1. 2016 11:15
Re: Radši sandero stepay
Přesně! A takoví se tady potom s tebou do krve hádají, že kvůli jedné dovolené ve Špindlu potřebují minimálně Hummer >:D
Avatar - 3_diamanty
11. 1. 2016 08:53
cena
auto vcelku pekne.... outdoorovy paket dobre maskuje "povodny lacnejsi zaklad" a razom je to celkom stylove auto ... ale cena je podla mna trosku vysoka .....

hned prve co ma napadlo tak je HRV 1,5 96kw .... razvor aj dlzka je na urovni rapidu.. kufor ma ale HRV 470 litrov a zakladna cena nejakych 470t .... v naslapanej vybave zhruba do 530t.... rozdiel defakto cenou nie velky ale vieme kde je honda a kde rapid... o praktickosti ohladom interieru hondy a vobec flexibilitu interieru hondy asi moc netreba rozpisovat... je dokonala ..... rovnako ma aj vyssi podvozok... ja viem.... je to predsa len cistokrvny cross a nie iba prerobeny hatch ale prave preto mi rapid v cene crossoverov ( hrv, captur, soul ) nedava moc logiku a zmysel aj ked je to plnka .... v cene 430-450 tisic by to este bolo ok .... ale 490 je moc... hadam netreba ani moc pripominat ze aj niektore warm hatche s 200 konmi sa daju kupit len nieco nad pol miliona a tiez v super vybavach..... ak chcem outdoorovy voz pre rodinu s flexibilnym interierom a slusnym kufrom tak nevidim dovod ist do rapida... a ked uz nie hrv tak tu mame potom captur v slusnych cenach.... pripadne p2008 alebo moje oblubene priestranne suv ASX ....

paci sa mi ten outdoorovy paket na rapide.... ok tsi je inde ako 1,5 v honde... ale akurat kroutakom ... nie vsak vykonom a zrejme ani zivotnostou ci spotrebou .... priznavam ze rapid scoutline som este nevidel v premavke.... asi sa tychto kuskov moc nepreda.... a podla mna v tom ma prsty vysoka cena.... co ine
Rozbalit vlákno
3
11. 1. 2016 09:21
Re: cena
Ještě mě napadá třebas Renault Captur, podobné rozměry, ale cenově bude úplně jinde. Tce 120 Intense s dvojspojkou za nějakých 430.000. Ale co už. Fakt je, že majitel "Skautlajna" asi mnoho bratříčků na silnici nepotká. Ale možná se pletu, je to holt škodovka.
Avatar - 3_diamanty
11. 1. 2016 09:33
Re: cena
rapid je sikovne strihnuty rozmerovo .... len ta cena ;-\ .... ani interierom ani podvozkom to nie je ziadna najnovsia moderna na trhu takze cenam rapidu ( aj toho bezneho bez paketu ) stale moc neviem prist na chut.... a po prichode novej fabie akosi rapid uz pomaly zacina klesat ... nizsia zmysluplnejsia cena by mu urcite pomohla ...
Avatar - dal
11. 1. 2016 16:06
Re: cena
CX3 s 2litrem koupíš za 400.
Fiat 500x nebo Mocca jsou na tom cenově také líp.
Avatar - Verny_2013
11. 1. 2016 09:30
Další marketingový nesmysl z Boleslavi
základ low cost, 17" kola, tvrdý a nízký podvozek, uvnitř samý bakelit, mizerně odhlučněný i když jinak výborný motor a to toho pár plastů za hubičku. A cena bratru kolem 0,5 mega. No nekup to. Mám dojem že by to chtělo v marketingovém oddělení pořádně provětrat.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - aproximus
11. 1. 2016 20:10
Re: Další marketingový nesmysl z Boleslavi
právě naopak, marketéři z bolehlavi to valí českým pepíkům přímo na komoru.
Avatar - Verny_2013
11. 1. 2016 20:21
Re: Další marketingový nesmysl z Boleslavi
Za ty peníze si to český pepík nikdy nekoupí. On má totiž kromě průměrného IQ i jakýsi pud sebezáchovy a za ty peníze si raději pořídí slušně vybavenou Octu, nebo i toho Rapida kolem 350 Tis 1,2TSi a za zbytek pojede na dovču do turecka či egypta. Pokud jsou marketéři hodnoceni i podle toho jaký zisk ten model přinese, tak si nevydělají ani na slanou vodu. Protože se neprodá nic.
11. 1. 2016 21:28
Re: Další marketingový nesmysl z Boleslavi
Dovedu si představit, že marketéři vědí co dělají. Cílem toho auta třeba není aby trhalo prodeje, ale jen aby bylo v nabídce a utvrdilo kupujícího, že nejlepší volba je 1,2 TSI, protože poměrem cena výkon vyjde nejvýhodněji. No a pokud se najde nějaký blázen, který vysolí půl míče za lowend škodovku tak je na tom taková vata, že si automobilka může mnout ruce jak draze to prodala.
Avatar - Individualita
12. 1. 2016 08:02
Re: Další marketingový nesmysl z Boleslavi
A nebo taky pro firmy. Představ si, že můžeš mít jen Rapid. Jaký si nakonfiguruješ? >:D
12. 1. 2016 08:19
Re: Další marketingový nesmysl z Boleslavi
No, v první řadě se rozpláčeš?
Avatar - Individualita
12. 1. 2016 08:24
Re: Další marketingový nesmysl z Boleslavi
No já rozhodně, taky jsem svého času služební auto odmítl s tím, že budu raději jezdit vlastním :-)
12. 1. 2016 08:30
Re: Další marketingový nesmysl z Boleslavi
No, také jsme měli program na poskytování dotací při užívání vlastního vozu (+ CP samozřejmě). Ale zatrhli to... což je veliká škoda.
Ale víš, co se říká :-) Nejlepší teréňák je služební auto... :-)
Avatar - Individualita
12. 1. 2016 09:05
Re: Další marketingový nesmysl z Boleslavi
Tak já naštěstí moc nejezdím, jinak bych asi byl nucen svolit ;-)
12. 1. 2016 08:41
Re: Další marketingový nesmysl z Boleslavi
To jsou ty necelý 2 procenta prodejů týhle motorizace. >:D Ale jinak máš pravdu.
Avatar - Individualita
12. 1. 2016 09:07
Re: Další marketingový nesmysl z Boleslavi
To ano, ale 2% s podstatně vyšší marží ;-)
12. 1. 2016 11:53
Re: Další marketingový nesmysl z Boleslavi
Vzhledem k tomu kolik ten lowend car stojí tam bude jistě solidní marže. ;-)
11. 1. 2016 09:45
Zase blbosti
"Vychází ze stupně Style, proti kterému je sice o 36.000 Kč dražší, ale současně nabízí ve standardu výbavu v hodnotě 35.600 Kč (podrobně v tabulce)."

Až na to, že ta výbava je kromě plastů v hodnotě paketu Plus (11 200Kč), rezervy (1 600Kč) a rozjezdu do kopce (2 000Kč). Dohromady tedy 14 800Kč. Oplastování tedy rozdílově vychází na cca 21 tis.
Rozbalit vlákno
2
11. 1. 2016 23:12
Re: Zase blbosti
Mi to připomíná jak se kdysi natírali prahy a lemy blatníků embéček gumoasfaltem. Vsadím se s kým chcete, že kdybych to pořádně projel na ukrajině, tak se ten "Scoutí" podvozek rozpadne jak domeček z karet. Ještě k tomu Scout na nízkoprofilových kolech, Jak to může být Scaut? Měli udělat nějakou soft verzi old man emu, dát tam normálně balóny se slušným vzorkem a slušným poloměrem kola a ne toto z vozíku co jezdí leda mezi regály supermarketu. I kdyby se měli vytáhnout blatníky. Motor normální 1,6 MPI (zajímavé je že východ ho v ceníku má, my opět kulové) a vypolstrovat interér normálními materiály. Pak by jsme se o něčem mohli bavit. Toto je takový transsexuální vůz. Město ne, dálnice ne, vesnice ne, louka ne, reprezentace ne, levné přibližovadlo taky ne. Tak co teda ano?
12. 1. 2016 18:46
Re: Zase blbosti
No pro ceskeho chalupare to neni, ale londynsky cisnik bude spokojenej ...proste Skodovka uz par let nevyrabi auta usita jen pro cechy.
Avatar - Avanti
11. 1. 2016 09:55
musim
Musim uznat, ze ide o peknu skodovku, obzvlast v takejto modrej, u mna oblubenej farbe. Ten zadok je krajsi ako predna cast, ktora by si podla mna, uz zasluzila vyraznejsi facelifting.

Neskusal som rapid, nejazdil som s TSIckom, ale posobi to ako solidne rodinne auto, aj ked za tu cenu je mozne dokazat uz o dost viac u inych znaciek. Sedel som v podobnom, posobilo ale prilis stiesnenym dojmom do sirky interieru. Kym to jazdi pod 6 litrov, neviem aka je realna hodnota, mohli by udat majitelia, tak je to celkom ekonomicke.

Popri plejade plastov na celej karoserii by som cakal, ze sa budu rozdavat aj na podvozok a to v standarde, nie za priplatok 200 €, ved ked je ta ochrana vonku, tak od toho clovek ocakava, ze standardne s tym moze ist aj na zahradu cez 10 km strkovity usek a podvozku sa nic za 3 roky nestane vdaka ochrane plastom. Nekonalo sa. Z toho mi vyplyva ze ide iba o cisty marketingovy tah a pokus chytit zakaznika.

Zaroven mi pri pohlade do interieru pripomenulo niekdajsie Fiat Tipo, podovny velkopriestorovy hatchback za prijemnu cenu avsak s este vacsim priestorom ako Rapid SB - najma na sirku. Fiat dnes ako ekvivalent mozno ponuka 500L, moj osobny nazor ale je, ze auta stavane do vysky MPV nie su atraktivne. Preto ma Skodovka za Rapid SB u mna :yes: , no pre Scoutline by sa hodil rozumnejsi sposob tvorby vybavenia a hlavne za nizsiu cenu. Za to :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
11. 1. 2016 10:11
Re: musim
suhlas... rapid spaceback ( aj scoutline ) urcite nevyzera zle.. pekne auto... sikovne strihnute.... len ta cena a "technologicky zaklad" su vzajomne trosku v rozpore... ako uz spominal kolega vyssie captur s dvojspojkou a tce bude napriek o dost nizsej cene ovela lepsim autom hadam po kazdej stranke.... scoutline bude sluzit zrejme len ako "stylovy doplnok" pre niekoho kto proste na to ma ale moc o praticke vyuzitie "outdorovych schopnosti" mu nejde.... tak to dnes uz chodi... niekomu postaci byt "skautom" len na oko.. podstatnejsie pre neho teda bude aby bol vizualne "in" ..... ovsem ano.. ta cena je mimo.. tak ci tak.... ale kto na to ma.. prosim.... ;-)
Avatar - LEGOPARK
11. 1. 2016 11:17
Re: musim
Co ty mas stale s tym strihnutim? Si krajcir?
Avatar - 3_diamanty
11. 1. 2016 13:39
Re: musim
to je len taka slovna hracka.... ;-) .... lahsie sa mi takto pise ked obcas pouzivam slengove pojmy alebo metafory ... ako inak to mam napisat .. ze je sikovne posadene alebo sikovne velkostne urobene? .... to by znelo asi divne ;-)
Avatar - wakantanka
11. 1. 2016 11:29
Re: musim
Ty tú svoju rodinu asi nemáš veľmi rád, keď ju nútiš jazdiť v tomto hlučnom vytriasaku. >:D
11. 1. 2016 10:01
Útok na city
Auto je to pěkné, což o to, ale ten kdo si zachová alespoň zbytky zdravého rozumu a podívá se na net, jaká jiná skvělá a plnohodnotná auta za tuto cenu může pořídit, se samozřejmě obrátí jinam... :-!
Rozbalit vlákno
3
11. 1. 2016 10:53
Re: Útok na city
Obávám se, že zdravý rozum začíná být nedostatkovým zbožím... napříč Evropou :-!
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
11. 1. 2016 14:23
Re: Útok na city
Zdravy rozum? Pri vybere auta v CR? Si sa zblaznil? :-)

Pozri na vozovy park a rebricky predajnosti.
Avatar - Emel
11. 1. 2016 16:20
Re: Útok na city
Vozový park je v pořádku, kdyby to vypadalo tak jako tady na diskusích, to bych měl teprve obavy :-)
Avatar - fOE
11. 1. 2016 10:32
Testové nejvíc
No ja furt cekam, ze se nekde stala nejaka chyba a nepovedlo se nahrat komplet test napoprve a tak tu mame jen tento vytah a jeste nas ceka naprava. Ale ja jsem od prirody optimista, kdyz budu realista tak mi z tohoto "testu" je docela smutno. Zvlast po poslednich testech (Ondrej, Honza), ktere byli krokem vpred je tohle obri skok zpet.

"A k autu tam neco nemas?" No, nemam. Takto nesmyslnou konfiguraci za jeste nesmyslnejsi cenu aby clovek napric trhem pohledal.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Emel
11. 1. 2016 10:43
Re: Testové nejvíc
Jak už napovídá absence hvězdiček, je to test převzatý ze SM...
11. 1. 2016 12:06
Re: Testové nejvíc
Jen mě štve, že je přestali jasně značit. Člověk to pořád pozná, ale dříve to bylo jasnější.
Avatar - boost.
11. 1. 2016 15:05
Re: Testové nejvíc
no tak Ondřej už v ACZ není.
Avatar - fOE
11. 1. 2016 15:54
Re: Testové nejvíc
ale ale, jakto?
Avatar - boost.
11. 1. 2016 17:20
Re: Testové nejvíc
Přešel do Faster.
11. 1. 2016 10:40
AT vs DSG
Smím-li radit, nepoužíval bych pro označení 7° převodovky DSG zkratku "AT". Evokuje mi totiž klasický automat (s planetovou převodovkou a hydrodynamickým měničem). Ať DSG svým škubáním nedělá klasickým automatům špatnou reklamu ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
11. 1. 2016 14:23
Re: AT vs DSG
>:D :yes:
11. 1. 2016 10:42
pochvala za člnenění testu
je vidět, že i jedna kapitola najednou jde:)

:yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
11. 1. 2016 10:43
Povedené
.... po všech stránkách hodně povedené i s tím igelitpaketem. Celé to ale posílá do háje cena..... v bratru za 580 je nabídka neskutečně široká. Když vezmu např. novou Astru, tak, pokud si dobře vzpomínám, někde pod 600 končí s top výbavou a top motorem.
Osobně se mi Rapid Spaceback Scoutline líbí, ale tohle není jeho cenový rybník. Takže další vyleštěná bída. :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
11. 1. 2016 11:01
Re: Povedené
Akční ceník je -50t na vše, tj. 1.4T 110kW AT Innovation je za 520.

Rapid Scout s nějakou tou 1.2TSI, ideálně 81kW s 6MT mírně přes 400... no, dejme tomu. Ta 1.4TSI DSG je u Rapidu obecně okrajová záležitost.
Avatar - Magister
11. 1. 2016 11:49
Re: Povedené
Tak nějak. Je to auto na staré platformě s nic moc technikou s výjimkou motoru a převodovky v tomto případě. Kdyby to bylo o 100 - 150 k levnější, bylo by to zajímavější.
Avatar - sargis
11. 1. 2016 10:50
hm...
test bez hviezdičiek a kapitol? je už aj nejaký iný web s rovnakou doménou??? >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - wikinko
11. 1. 2016 12:15
sandero
Dacia Sandero za cenu troch Dacii Sandero. Super.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
11. 1. 2016 13:45
Re: sandero
pritom stacilo tak malo.. .... o 2-3cm zvysit svetlost .. o tisic eur nizsu cenu a mozno by ich na cestach aj par jazdilo .... tentokrat ale marketing zrejme zvitazil nad rozumom .... v praxi ale scoutline nikde nevidim ... nikde... a nebyt tohto testiku tak mnohi ani nevedia ze vobec nieco take existuje
Avatar - Dinar
11. 1. 2016 12:30
kola
Těmhle kreacím moc nerozumím, auto oplastujeme, tím ho zbytníme, a pak mu dáme malá kolečka. Tím nemyslím, že by 17" ráfky byl pro rapida malý rozměr, malá jsou ta kola celkově ve vztahu ke karoserii a oplastovaným blatníkům. Při rozměru 17" a šířce 215 mm by měl být boční profil o min. 5% vyšší, pak by to auto vypadalo přirozeněji, o nějaký cm by se zvedla i světlá výška a bylo by to také mnohem praktičtější.
Rozbalit vlákno
3
11. 1. 2016 13:47
Re: kola
evidentne išlo len o to, hodiť na to plasty a maržu.
11. 1. 2016 15:46
Re: kola
A hlavne pohodlnejsi...
11. 1. 2016 20:05
Re: kola
Rapid bohužel sdílí kola s Fabií a ostatními malými auty koncernu VW.
11. 1. 2016 14:08
tažné
Trošku mi v hodnocení vozu schází informace o tom, že k této výbavě nelze přikoupit tažné zařízení. A třeba i důvod proč to nelze.. Zrovna k takovému vozu se docela hodí.
Rozbalit vlákno
0
11. 1. 2016 14:39
ikona rádoby sportovních horalů
Ano, tahle kisna za bratru krásných skoro 600 papírů přesně odpovídá dnešní době.
Kdy si ji porychtuje hustokrutej pepa co si chce u obchodního centra připadat jako největší tvrďák a horal z okolí, ale v reálu je to klasickej domácí povaleč.
prostě další krám, co si na něco hraje.
Krám na h-o-v-n-o za pořádnou raketu.
Kde je ta doba rozumných allroadů.
Sám mám XC70 ,poslední, co se dala použít mimo silnici, ale proto, že s ní často vyjíždím mimo silnice a do hor.
Ale je pravdou, že na dnešní poměry je to auto s luxusní světlou výškou a i když má haldex (pokuď je o něj postaráno a je funkční) tak s rozumným řidičem, dobrejma gumama dokáže vyjet věci, nad kterýma jsem kroutil hlavou.
Ale řek bych, že to byla poslední generace kombíků, která se dala použít k jízdě terénem a né k honění ega
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
11. 1. 2016 15:24
Re: ikona rádoby sportovních horalů
fejky su dnes v mode... ;-) ... byt "in" je dnes vlastne uz tak lahke..... lahsie ako v minulosti..... prave aj vdaka tym kdejakym fejkom ake dnes mame ... ale raz sa toho prejeme.... a casy skutocnych SUV a serioznych aut sa verim ze vratia... byvanie v panelakoch uz tiez nie je in.... ;-) ... jedenie hamburgerov tiez nie... ani mat 3 satelity na balkone .... ludia sa uz opat vracaju k prirode... este vratit kvalitu aut a ich serioznost tak do 90rokov a je to... ja verim v ozivenie offroadov aj mpv ci sedanov v eu.... len to nejde hned.... stav nasytenia fejkami je uz ale blizko ... nejaka zmena asi bude musiet prist uz coskoro ;-)
11. 1. 2016 14:47
Radarový tempomat
Rád by som sa opýtal redaktora, ako funguje v tomto aute radarový tempomat. Je použiteľný na bežné jazdenie v kolóne, v zákrutách atď? ďakujem.
Rozbalit vlákno
1
11. 1. 2016 15:38
Re: Radarový tempomat
není to radarový tempomat, ale radar to je. Hlídá bezpečný odstup od vpředujedoucího vozidla. Když se v závislosti na rychlosti přiblížíš moc blízko k autu před tebou,tak to začne pištět a když to usoudí, že je to fakt nebezpečný, tak i začne samo brzdit.
-vozkoušeno v naš firemní fóbii.
Toť vše, je to bezpečnostní prvek
neregistrovaný "SR20"
11. 1. 2016 17:20
Gratulujem.
Gratulujem marketingu Škody, ak toto vozidlo dokazu predat za 580 tisic korun. Qashqai s benzinovou jednasestkou N-tec si pamatam s cenovkou okolo 600 tisic (uplne presne cislo neviem).
Rozbalit vlákno
0
11. 1. 2016 18:33
ja se ptam proc
Jedinej rozumnej duvod, proc to za ty prachy vyrábí je ten, aby clovek na silnici na první pohled poznal blbce. nic jinyho me fakt nenapada.
Rozbalit vlákno
2
11. 1. 2016 19:04
Re: ja se ptam proc
>:D >:D >:D :yes:
11. 1. 2016 19:24
Podivné detaily
Na tom autě mě vadí celá řada věcí - 1) převodovka DSG, 2) přední sedadla s neseřiditelnými opěrkami hlavy, 3) šišatý volant, 4) protažené okno 5. dveří, 6) supernízké pneumatiky - vypadá to, že auto jede takřka po ráfcích. Když už tedy Rapid, tak raději běžný 1.2 TSI/81 kW s pořádným 6st. manuálem, na pěkných 16palcových kolech, v pěkné metalíze, s pěkným kulatým volantem, normálni sedačkami a bez těch designových nesmyslů. :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
11. 1. 2016 20:23
Katalogový test
Nic proti článku samotnému. Text byl příjemný. Ale páni redaktoři, tohle nazvat TESTem?? No nevím, vždyť jsme se o tom, jak auto jezdí, jak se s ním žije a co uživateli přinese nedozvěděli prakticky vůbec nic . I k když...

...bylo se vůbec co dozvědět?? No, třeba víme, že redaktor dostal na Vánoce Honor (jen jej nedokážu poznat, 7 to není - má LEDku vpravo a 3,5 mm jack vlevo), nebo že toho s vozem opravdu mnoho nenajel (trip 1,9 km), že od doby co Rapida fotili (7.1 2016) uběhly dva pracovní dny, že Škoda dává pneu Hankook a Nokian (a na Continentalky, Bridgestonekny nebo Dunlopy můžeme zapomenout), že nafocení interiéru trvá asi tak 5 minut (12:18 až 12:23), nebo že vzadu ušetřili u Rapidu i na takové kravině jako jedno čidlo snímače vzdálenosti >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
11. 1. 2016 20:42
Skaut od řeky Qwerty
Nová doba. Bobřík odvahy znamená stažení a otevření přílohy mailu s hlavičkou Neotvírat, fotbalové umění znamená zvítězit ve Fifa 15, golfový život se odehrává na Tiger Woods PGA Tour 14, s kámoškama zapaříte na Dance Paradise, přítelku pošlete na Zumbu Fitness: Rush a o svém dokonalém řidičském umění se přesvědčíte ve Forza Motorsport 4.
O všem se podělíte na FB, hodíte známejm pár lajků, pokecáte skypem s bráchou na matterhornu nákupního centra, a jak se ozve na vašem galaxy tabu battery 15%, tak víte, že za pár minut jdete vy i váš svět dobíjet energii na další den. Tak hurá poslat ještě pár fotek vašeho novýho Rapida Scoutline na instagram...
A blbcovi, kterej na ACZ v diskusi nechápe smysl Rapida Scoutline nasázíte další den hejty >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rokyta.p
11. 1. 2016 21:10
proboha proč?
Má to jiné katalogové číslo dílu pro čepy, tlumiče, části zavěšení atd? Pokud ne, smysl mi uniká a žádný Scout to není. Tomu neforemnému zadku od varianty Space pomůže až nový model. Srry hoši, plasty to nevytrhnou. Navíc s plasty už jste se myslím vyřádili u všech nových Škodovek v interéru až až ;-\ Pokud to tak půjde dál, tak za chvíli nebudeme sbírat víčka od PETek na postižené děti, ale na Škodovky.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
12. 1. 2016 00:51
Takhle to vypadá, když...
Takhle to vypadá, když nagelovaní zmr*i z marketingového oddělení, jenž jsou přesvědčení, že všemi rozumí nejlíp, začnou z auta konstruovat samohyb pro jim podobná individua. Oproti tomu slušný automobilový konstruktér by dobře věděl, jak udělat auto, které se bude dobře prodávat. Jenže k tomuto rozhodování (kvalita versus cena) se konstruktér nedostane. Když jsou firmy řízeny ekonomisty, kteří přemýsšlejí jen v kategorii maximalizace současného zisku = po nás potopa a odcházejí do nové řídící funkce již po roce, nebo dvou do výnosnějšího zaměstnání (libovolně jakého), nemůžeme se divit, že společnost je taková, jaká je. A bude hůř...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
12. 1. 2016 07:43
Re: Takhle to vypadá, když...
Vynimocne suhlasim :-)

Fakt je, ze auta vo VAG uz davno navrhuju uctovnici.
12. 1. 2016 08:16
Re: Takhle to vypadá, když...
Tohle se Ádo netýká jen automobilového průmyslu... bohužel s tebou musím také souhlasit. Především přesuny velkých manažerů poté, co své idee nedotáhnou do konce a jdou rozesrat další development :-) Jojo... :-) Novoroční reality show v každé větší společnosti :)
Avatar - rohYpnol
12. 1. 2016 17:48
Re: Takhle to vypadá, když...
Slušný automobilový konstruktér by navrhl auto, na kterém by automobilka prodělávala gatě. Od toho je tam marketingové a ekonomické odd., které rozhoduje, co se bude a co nebude vyrábět.

Sám tvrdíš, že je to výsledek marketingového, což je poněkud silné slovo (evidentně neznáš pravý význam slova marketing). Takže asi někdo předpokládá, že se to bude dobře prodávat. A co je to dobře? Vše co vylepší ziskovost modelu.

Takže na absolutním počtu prodaných kusů nesejde, rozhodující je, jestli modelu vylepší bilanci yieldu.

Navíc Scoutline je taky určitou cestou, jak zákazníkovi vnutit výbavu, za kterou by třeba původně ani automobilce své peníze nenechal. Prostě plasty navch získáš díky příplatkům za výbavu "zadara", nebo naopak příplatkem za těch pár plastů získáš "kopu výbavy", a to už se přeci vyplatí...

Ano, je to mizerný allroad, ale výborný marketing. Což ale neznamená, že by Scoutline měl být terčem kritiky. Komu se nelíbí, ať si p.... políbí. Máš zkrátka svobodnou volbu a když se to někomu líbí, ať si to klidně koupí za půl mega. Je to jeho věc a ostatním je do toho prdlajs :-!
12. 1. 2016 11:59
Shrnutí
- Auto má podvozek užší než Renault Clio :-), vpředu šířka jak Fábie III, vzadu jen o 5cm širší
- Šětřilo se na odhlučnění a dalších detailech interiéru
- Motor, který spolehlivostí moc neoplývá
- Vzhledem k bodům výše, ustřelená cena :-)
Rozbalit vlákno
2
12. 1. 2016 14:17
Re: Shrnutí
"Motor, který spolehlivostí moc neoplývá" Asi nevíš, že do Rapidu se již od loňska montuje nová generace motorů TSI s rozvodem řemenem. Zatím neexistují žádné zprávy, že by tyto motory byla také nespolehlivé, jako jejich stejnojmenní předchůdci! :-!
13. 1. 2016 11:16
Re: Shrnutí
Nové motory TSI s rozvodovým řemenem trápí jakýsi přestavovač váčkového hřídele a potom časem rachotí studené starty, no nyní je nový hit, po pár desítkách tisím km, něco lidem píská v motoru, škoda zatím neví co :-) Abych nevypadal jako nějaký agent Korejců, tak si pročtěte oficiální fórum Škoda. Jinak mě se Rapid líbí, jen stojí více jak Focus a to je jiná písnička....
Avatar - rohYpnol
12. 1. 2016 23:49
Objeví se i Pionýr lajn?
Červená barva, plechové disky, pneu vraník, navigace glonass, atmosferická jednašestka, světelná rampa na střeše, vepředu rám s navijákem a pod prahy nástavce, na palubce dekorační foto Putina, a k tomu CD Pus_sy Riot zdarma >:-[]
Rozbalit vlákno
0
13. 1. 2016 08:57
Sialena cena
580 tisic ??? 8-s Vsak za tie peniaze uz kupim Mazdu CX5 napriklad.
Ked niekoho v tomto aute na cestach stretnem, budem sa mu smiat... Ale on hlupak to aj tak asi nepochopi a bude si mysliet, ze sa nanho usmievam
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JirkaV8
16. 1. 2016 20:13
1.6 MPI
Pomineme že cena je naprostý úlet, za které lze mít malé SUV. Ale zajímalo by mne, za na tento marketingový zgarb může být pan Hrdlička ml. a podobní pyšní >:D Pokud se bavíme o Scautu, tak ten měl normální motor 1.6 MPI (který k dostání na východních trzích je). Mělo by to slušné kola s balonovými pneumatikami s nějakým vzorkem. Podvozek by byl robustnější s určitým zdvihem pérování. Přístrojová deska by nebyla z roztavených prkýnek z wc od McDonald, ale potáhla by se aspoň blbým kouskem koženky z vyřazeného vlaku ČD. Toto auto bude prodejně propadák. Cožpak to nikdo nevidí?

Pokud pominu odhlučnění a pasivní bezpečnost při nehodě, kde je o něco lepší Škoda, tak Scauta zvládl daleko lépe postavit Peugeot 301 1.6 za cca 261.000 Kč.
Rozbalit vlákno
0