Auto vypadá docela dobře, rohodně mu to sluší více, než liftbacku. Ale naprosto nechápu, proč to auto má ještě pořád na některých továrních fotkách ty směšné nálepky na předním logu, světlech a sloupcích D? >:D >:D >:D
Skvostné, skvostné... skvostné. Je to tak krásné auto, že se ani nechce věřit jeho lehké dosažitelnosti. Za cca tři kila máš v garáži doslovný a jedinečný třídní klenot.
Spaceback je auto, při jehož spatření se musí nejen dospělému člověku, šoférovi, nýbrž i každému mladému holubovi, který začíná s auty, doslova podlomit kolena. Tomuhle se říká automobilová krása.
Dnes velmi očarovaně, okouzleně a hrdě - BRAVO ŠKODA :yes::-!
Lidi hrozně zpohodlněli... a jak vidím, tak i ty. ;-) Není to nejnovější výkřik módy, to zaostávají jiné značky, a přesto si své spokojené kupce najde.
Musím tě zklamat. Nemožnost zatáhnout ručku se sklopenou opěrkou je stará jako lidstvo samo ;-) Tento problém nemají snad jen ti, co ručku ovládají tlačítkem :-!
Ano, tento problém se vyskytoval jak u všech Fabií, tak první Octavie a nyní i u Rapidu. Nejen, že překáží při používání ruční brzy, ale spoustě lidem i při řazení. Tato "komfortní" výbava je ve výsledku neštěstí.
Rapid se mi líbí, ale když jsem se do něj posadil, příjemnou polohu za volantem při 190 cm jsem nenalezl. A jelikož nesnáším jezdit s extrémně pokrčenými koleny a stejně tak se nesmířím s natahováním se za volantem někde v dálce, volil bych vždy Octavii s celkově lepší seřiditelností ovládacích prvků.
Začínám mít ten pocit, že prodeje Octavie půjdou na úkor Rapida v HB ještě více dolů a domácí jedničkou bude právě Rapid... Čas ukáže, zda to tak bude či ne.
tu Fabii II já nemůžu nějak skousnout. Řízením osudu to máme v rodině taky a jak se na to podívám, dělá se mi taková ošklivá vyrážka. Tohle by se mi líbilo mnooooohem víc :yes:
Fabie II a Roomster jsou kapitoly samy pro sebe a nejednou už se tu odehrála veliká bitva mezi dvěma klany - těmi, jenž to auto nemají rádi a mezi těmi, jenž je nesnáší >:D
Vidět jednou napsáno Ochcávie, Hnůjdej a další zpatlanininy je zábavné. Samotného mě to pobavilo, když jsem tyto názvy viděl prvně. Opakováním to ale na vtipu ztrácí a ukazuje to jen na nízké IQ diskutéra. Octávie je solidní auto a Hyundai značka, která již pro smích není. ;-)
tak víme, že kola dělaj auto a na 15" bude každý auto podobný velikosti divně vypadat. Stejně tak, jako z opice se vyspíš, malý kola můžeš přezout za větší >:D
Jako šaty dělaj člověka - kola dělaj auto. Divím se, kolika lidem to nedochází. Osobně bych se za plecháče (v létě) styděl. U Škody jsou bohužel velké "liťáky" spojený s nižším komfortem ;-\ A tak pak vidíme Rapida LB s nepřirozeně velkou "*".
Jsem tohle auto predjizdel na jizni spojce v Praze.
No, vsimnul jsem si toho nahodou pri prejizdeni do praveho pruhu. Nevypada to uplne zle. Takova low cost koza na pidi koleckach jako spousta dalsich.
Nic vic, nic min.
Kde sa dva biju, treti ...konkurencia vitazi. Tak by to bolo najlepsie, aby vozovy park konecne dostal farby; nie len ciernu a bielu, ako ukazuju statistiky.
Mě ne. Škoda říká, že Škodu může prodávat každý. Co tím vzkazuje zákazníkovi? Děláme obyčejné konzumní housky... Co tím Škoda vzkazuje dealerům? Nepotřebujeme vás?
Však dělají, ty auta výjimečná nejsou. A po vzoru počínajících internetových prodejů ti dealeři brzy ani potřeba nebudou. Dle mě v tom vidíš moc složitostí a podprahových smyslů. Zkus myslet jako dítě ;-) a trochu se nad věci nadzvednout
Ale určitě si myslím, že by se tak nikdo nechtěl prezentovat. Jsme tuctoví! A negativní vzkaz do vlastních řad k tomu... Podle mě zkrátka bylo lepší být zticha.
Kolik mají zastoupení? Skoro 300? To by se toho tolik stalo, kdyby to navýšili na řekněme 330. Je to masový výrobce, nic exkluzivního. Lidé chtějí v první řadě kvalitní služby a pokud možno blízko. Určitě by museli splnit stejné podmínky jako ostatní prodejci, takže v tom nějakou degradaci značky nevidím. Vadit to může tak stávajícím prodejcům.
Souhlasím spíše s Rohypnolem.10% je dost.kolik se může uživit zastoupení jedné značky v jednom městě?Bylo psáno něco o výhodách.Problém by mohli mít stávající prodejci,jak píšeš.
A zákazníci?No ti můžou mít táké problém.Mlčeti zlato.Toto může (na někoho možná nemusí) působit dojmem,dotěrná konkurence?Tak ji skoupíme a je po problému.Ale nemusí to tak být.
Zatím se to pěkně zamotává,jsem zvědav na finále,co která strana,ještě vymyslí. ;-)
Tomu se říká konkurence. Když jich bude moc, slabší odumřou.
"dotěrná konkurence?Tak ji skoupíme" - to by museli koupit Hyundai. Nebo pak donutit všechny subjekty k rozvázání vztahů s Hyundai. Pokud se nezavázali k opaku, mohou klidně prodávat obě značky. V mých očích je jen škádlí, ale kdyby toho někdo skutečně využil a prošlo to, tak co by se stalo? Pravděpodobně bych si toho ani nevšiml.
Stejně jsem vtipkoval už při čtení původní reakce, toho poděkování za propagaci. Tohle je takové: my se srovnání nebojíme - my také ne, klidně prodávejte naše auta vedle vašich, ať si zákazník vybere.
Však taky to skupování,bylo hodně nadsazené. :-)
Ale když budou souběžně prodávat Škodu i Hyundai,kdo na tom více vydělá?Dnes kdo kupuje Hyundai myslím obrazí více prodejců,ale někteří kupci Škody jsou rozhodnuti pouze pro ni,a do Hyundae by nešli.Takto kdo jde jen pro Škodu,bude mít velkou možnost vyzkoušet si i Hyundai.
Hyundai zvažuje své šance na prodání auta,tím by byl on vítězem celé té tahanice a dostane to co chtěl od počátku.
Když budou prodávat obě značky, budou chtít prodávat ta auta, na kterých mají větší marži. ;-) Tahle možnost tu je stále. Pokud Škody neprodávají, tak je nechtějí prodávat. A dopis na tom asi nic nezmění.
Když chci BMW, tak chci BMW, je úplně jedno, jestli je autosalon Audi ve vedlejším městě, nebo ve vedlejším baráku. Celá pointa toho je přeci sdělit, že nemají důvod se bát. Musí se tvářit, že to berou sportovně. A prodat dokáží i bez výhody domácího trhu.
Ne, tak to prostě není. Automobilky nejsou tak hloupé. Jako prodejce sice můžeš prodávat více značek, ale prodej více značek znamená, že budeš mít několik autosalonů na jednom místě (rozuměj několik baráků). A v každém z nich budeš mít samostatné oddělení a samostatně působící personál, který tě prostě nepošle do toho vedlejšího :-!
(Proč taky, když z prodeje získává odměnu k platu???)
Taková představa je prostě zcela mylná. V autosalonu VW najdeš vždy jen a pouze VW, Škoda či Seat tam nemá co dělat...
Jinou věcí jsou samouřejmě překupníci a další, ti si můžou vedle sebe klidně dát Phantoma a Logana >:-[]
Očekávám, že autosalon, stejně jako trénink personálu atd. je součástí smlouvy, kterou by projednávali. To je totiž věc automobilky, že nechce prodávat pod jednou střechou s jinou značkou. Ať už cizí, nebo ze stejné skupiny. A Škoda, stejně jako zbytek skupiny, má nároky na svá zastoupení. Nic by ti ale nebránilo mít venku na placu obě auta a pokud by jeden člověk neprodával obě, tak by se tam o tebe i poprali. To bys měl teprve srovnávačku. :-)
?
Škoda není fuj, jen u nás často nezná svoji cenu. Tedy z pohledu racinálně uvažujícího jedince. Z pohledu Škody samotné samozřejmě cenu zná velmi dobře.
V dnešní době tomu, bohužel, tak u některých značek je. ;-\ Marže na vozech sice je, ale né každý mainstreamový výrobce si ji může v dnešní době konkurence dovolit
Porovnávat vedle sebe vozy od Škody a Hyundaie je z cesty. Zaprvé hrají každý z úplně jiné strany designu a za druhé vozy od Škody stojí mezi jednotlivými třídami a tak najít padnoucího konkurenta není lehké. Octávie prostě vedle většího i40 bude vždy vypadat blbě...
PS nejsem prosazovatel Škody, styl designu od Hyundaie je mi sice proti srsti, ale i tak si u nich své oblíbence najdu - i40 (hlavně kombi zezadu je famózní) a nebo Grand Santa Fe.
áááá hele, já bych byl opatrnej. To nemusí dlouho trvat a co když třeba ... Zatím je to přeci jen trochu horkou jehlou šitý, ty motory, no, za mně taky nic moc, ale ten dyzájn pozóór, ten útočí !!! :-)
Že vozy Škoda stojí mezi třídami je jen PR blábol. Superb je jasná střední. Yeti jasné malé SUV. Fabia jasná "supermini", Roomster jasné malé MPV... Octavia není nic jiného než "Golf long" a ničím jiným než délkou mimo třídní mantinely neboří.
Ano, jediný Rapid, ten je tak trochu mezitřídní. Cenou nižší střední, kvalitativně malý lowendový sedan v alternaci za liftback (a nově HB).
Škoda není mezitřídní, ale tím, že se tak snaží prezentovat, vytváří dojem výjimečnosti. V mezitřídě je totiž vždy nejlepší, nejlepší a zároveň jediná :-!
Ano mějme vše krásně zaškatulkované, pak se nám bude lépe spát :-).
Nejde o Škodu a její prezentaci, automobilový trh v posledních letech prodělal nesmírnou expanzi do "mezer na trhu", jak se snažily automobilky nahánět prodeje. V současnosti je tak do určité míry nesmysl mluvit o třídách. Ano situace je nepřehledná, ale vytváření nových mezi- a sub-kategorií nepomůže - obzlášť pro tu část populace, která se o auta nezajímá může být porovnávání velmi složité. "Fabia supermini? Co to ksakru je? Jakože je malé ale lepší než ostatní malé vozy? Či je větší?"
Ve finále zákazník funguje a bude fungovat stylem: Mám 500 tis., chci pět dveří, diesel a střešní lyžiny například - nabídněte mi co máte. Nebo snad existuje běžný spotřebitel, který si řekne, že jeho další auto bude malý liftback s rozměry aspirujícími na lowendový subkompakt???
Začnu od konce. Ano, mnozí ti tu jistě vysvětlí, že "...existuje běžný spotřebitel, který si řekne, že jeho další auto bude malý liftback s rozměry aspirujícími na lowendový subkompakt...". A že se tak chová každý svobodný zákazník >:D >:-[]
Supermini je naprosto zažité označení třídy v UK. Superminis, small-familly cars, large familly cars...
To snad ani nie je mozne.
Pan VWratny predsa tvrdi, ze kazdy kupec hlada podla tried a najradsej by mal tu superultramainstream echt-klasse, pripadne nejaku polovicatu midi-subkompakt-klasse semihigh-mainstream, kde sa pravidelne da najst len jedine auto, ale to su predsa tie spravne voditka k najspravnejsiemu autu.
Kdyby byla Škodovka něco extra - prémie, designový výstřelek nebo tak něco, tak by to stavění se mezi třídy mělo smysl. (Tak se provádá třeba C nebo 3er.)
Ale Škoda je prostě naprostá masovka (a nic proti tomu) - a těch 30% lidí co si jí kupuje to nedělá proto, že si nemohli vybrat ve "správně třídně zatříděných" autech.
Osatně konkurenci nic jiného nezbývá - Hyundai (a většinta ostatních) vyrábí auta dle obvyklých tříd a chce je prodávat na úkor Śkody (=majoritního prodejce).
Škodovka je jak nová, tak i jak ojetá žádána největším počtem zákazníků. Nevykládej tu, že když jde průměrnej Čech do bazaru, tak si jde pro tu škodovku jen proto, že mu to někdo nakázal.
Jde si pro ni proto, že po ni touží a chce ji. Chce s ní jezdit.
Tady máš napsaný, v čem lidi jezdí nejčastěji:
[odkaz]
A ted by ses mel za hrubku omluvit ty! >:D
Ne, tahle reklama mi prijde ujeta, stejne jako ta od Hjonde ala skrabka. Ja utocne reklamy nesnasim, nicmene na druhou stranu je treba podotknout fakt, ze umelecke a naprosto profesionalni reklamy kuprikladu od Hondy, prodejum v EU moc respektive vubec nepomahaji, trebaze jsou naprosto dokonale a spise nez reklama je to v drtive vetsine pripadu krasna, umelecka prace.
No, co uz :-)
Reklama má být originální, poutavá a není na škodu, když je i vtipná :-) Většina spíše konzervativních značek toto splňuje. Reklamy Hondy jsou vždy něco, na co člověk kouká s otevřenou hubou. U Škody spíše vede dobrá kompozice a celkově vyvážené a promyšlené záběry. Nejlepší reklamou ale stejně zůstává ta na Smart [odkaz] . Hlavně to škrábnutí toho meďoura pobaví :yes:
Jj, je to velmi elegantní ze strany Škody. Nic je to nestojí a mají PR zadarmo. Pan V. investuje do reklamy, pronajímá auta a nakonec se to obrací proti němu. Navíc v řadě měst je společný dealer obou značek, takže srovnání na jednom místě už dávno funguje a upocená snaha z takového porovnání dělat vědu vyznívá jako plácnutí do vody. Docela zábava. Myslím, že Škoda vůbec nebude přemýšlet o nějakém právním napadání této dětinskosti, jak zde někteří v diskuzi rozebírali, protože takovou reklamu za nulové náklady ještě neměla a navíc pan V., jak se zdá, se hodlá historicky znemožnit sám, bez cizí pomoci. Co víc by si Škoda mohla přát, než udržovat tuto kauzu při životě a jenom přikládat pod kotlem.
Je to jako s ligou mistrů. Buď ji můžeš sledovat zápas z první řady před 42" full HD nebo si za stejné love můžeš vychutnávat tu pravou atmosféru v kotli stadionu.
Rapid vs. mainstream nižší střední třídy. Každého volba :-!
Ale slušně vybavený Rapid s TSI, klimou, el. okny, centrálem+DO, tónovanými skly, rádiem za 260? Nemám obavy, Rapid si svoji cenu najde, jen to ještě chvíli potrvá :-!
Škoda dělá jak nejlíp může, její makretingová četa je asi placena zlatem. :yes: Nasaděj cenu a pomalu auta zlepšují a zpřístupňují a zjišťují tu pravou cenu.
A vypadá to, že možná i osudný. Prodeje totiž jaksi stagnují. Místo, aby šla proti konkurenci, tak se modely požírají navzájem... Chce to už brzy velké SUV, dodávku, nový Superb a dál rozšiřovat řady do stran a né vyplňovat mezery.
Stejně nepochopím, pro Seat, jako sportovně založená automobilka, má velké MPV. Neměla by ho spíše mít právě Škoda, jakožto pro-rodinu založená automobilka?
... A povezte mi, Kefalín, čo vy si predstavujete pod takým slovom "zaujímavé"? ;-) Klaudie, teď jsem si uvědomil, jestli tenhle slogan znáš? Je to z jedné naší knížky, resp. filmu a aktuálně je to ode mne myšleno samozřejmě dobře. Já, kdybys náhodou nabíjel diskusní bazuku.
Hele, no a co bys uvítal? Nějaké to MPV? Nebo snad... shooting break :-)
No, vystihol si to celkom dobre. Neboj, Terazkyho poznám minimálne tak dobre jak Ty, Švandrlkove knižky mám celkom rád. ;-)
Jasne, uvítal by som MPV. MPV má VW, má ho Seat, nie je mi jasné, prečo nie Škoda.
Tiež mi v modelovej ponuke Škody chýba auto podobné Renaultu Kangoo, ktorým, ako vieš, momentálne jazdím. VW ho má, Seat Inca už, myslím, nie je. Ale aby som Škode nekrivdil, niečo podobné chýba aj kórejským značkám. Naopak, Renault posunul kompaktné veľkopriestorové autá aj do lowendu, viď Dacia.
No a najviac mi u Škody chýba pekné elegantné kupé a kabriolet na báze nektorého sérového auta. Autíčka ako svojho času Felicia (koniec päťdesiatych a šesťdesiate roky), 110R, Garde a Rapid (do konca osemdesiatych rokov) mi na našich cestách chýbajú, a takúto škodovenku by som si naozaj vedel predstaviť v garáži. Decká za pár rokov vyrastú a autá ako Kangoo už nebudú zaujímavé. Budem jazdiť sólo alebo s manželkou a na to je kupátko alebo kabriolet ideál. Ani to nemusí byť zvlášť športovo ladené auto. Skôr niečo jemne GT, ale, samozrejme, v príjemnejších cenových reláciách.
Z toho si nic nedělej. Jak se říká v Babičce od Boženy Němcový, není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.....a pak to taky říká Babička Boženy Němcové v Českém nebi :-) a platí to jak pro auta tak pro značky.
Já bych si u některých značek taky nic nevybral, mám rád Forda, ale v současné době nemá model, který by mně chytil za srdce a ještě radši mám Hondu a od té se mi momentálně líbí pouze Civic SDN a to ještě v provedení pro US trh. A byly doby, kdy se mi líbilo skoro všechno - předchozí Civic hatchback mně fascinoval, ve stejné době se mi líbil i CR-X (nový už ne), Jazz, City a tuhle jsem málem zaplakal, když jsem viděl starší Hondu Legend - tu bych si (obvyklé bychařské...) byl býval koupil, kdybych měl na malýho bavoráka.
Byly doby, kdy se asi všem líbila škoda 120 a všichni s ní byli spokojení. Řada 105/120 představovala v roce 1986 70% nových aut v bývalém ČSSR.... :-)
Hele jak jsem z třetí Octavie (z liftbacku) posazený na zadek a vedle Mazdy6 ji beru jako jeden z nejlepších počinů uplynulého roku (samozřejmě vyjma tohoto, ale to bohužel nevyjede: [odkaz] ), tak ten Rapid prostě neskousnu. Mě na něm zkrátka něco nesedí, působí na mě strašně připos.raně. Spaceback je o něco lepší, ale pořád tam tu původní hrůzu vidím, škoda :no:
Další antiprolisák :-) Není to zrovna estetický počit, to je pravda. Svůj význam, jak řekl i Kabaň, má. Každý auto potřebuje svou identifikační a originální známku a právě toto ty výlisky společně s céčkama splňují dokonale. Škoda, že Škoda nemá něco takto originálního i vepředu... Hranatý světla má kde kdo, Znak na kapotě taky a ta křídlovitá maska je jako identifikační známka málo... Chce to více originality. :-) Takže za mě pro výlisek :yes:
Prekopavat plech, len aby sme vytvorili akykolvek spolocny prvok, je dost nestastne a silene riesenie.
Ani mne sa to nepaci.
Zdialky vpredu ta kridlova maska funguje celkom spolahlivo, z nejaych 150m si v pohode pomylis O2-O3-Rapid-Fabiu; ale rozhodne ostanes len pri Skodovke. Teda ak nemaju denne LED svietenie, lebo kruhy pod ocami O3 su nezamenitelne, tak to nema riesene ziadne ine auto, snad len daky domorobo tuzing.
Ten prelis je ako päsť na oko aj na Rapide, aj na Octavii. Doteraz mi nie je jasné, čo ním chcel autor vyjadriť. Takto pokaziť síce dosť jednoduché, ale plynulé línie...
Nevím jak tobě, ale mě na Škodovkách vadí, když mají pod SPZ ten černej plast. Hlavně z boku to na tom prolisu vypadá, jemně řečeno, divně. Nevím, zda tam ten plast být musí, ale když tam není, tak to auto vypadá, jak zezadu, tak vepředu, daleko lépe :yes:
Môže byť, na tento detail som si už asi zvykol, plast sa dáva pod tabuľku už asi všade . Fakt, či na aute sedí pekne a nenápadne alebo trčí, si s dizajnom auta nejak nespájam...