Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Rapid Sport: Řídili jsme jediný existující exemplář!

Snad to nevyzní jako rouhání, ale po 10 letech ve Světě motorů testování aut přece jenom malinko zevšední. Přesto se najdou dny, kdy se člověk do práce těší jako malý kluk. Třeba když vám Škoda jako jedinému novináři na světě půjčí koncept Rapid.
Zpět na článek
28. 6. 2013 08:29
28. 6. 2013 08:34
28. 6. 2013 08:42
28. 6. 2013 09:05
28. 6. 2013 10:40
28. 6. 2013 09:09
28. 6. 2013 09:18
28. 6. 2013 09:19
28. 6. 2013 09:33
28. 6. 2013 10:02
28. 6. 2013 10:50
28. 6. 2013 11:42
28. 6. 2013 12:30
28. 6. 2013 09:16
28. 6. 2013 09:26
28. 6. 2013 09:35
28. 6. 2013 09:59
28. 6. 2013 10:26
28. 6. 2013 11:36
28. 6. 2013 15:38
28. 6. 2013 15:49
28. 6. 2013 18:47
29. 6. 2013 06:55
28. 6. 2013 09:52
28. 6. 2013 10:03
28. 6. 2013 10:03
28. 6. 2013 12:44
28. 6. 2013 10:15
28. 6. 2013 12:45
28. 6. 2013 10:50
28. 6. 2013 12:42
28. 6. 2013 13:03
28. 6. 2013 10:48
28. 6. 2013 10:53
28. 6. 2013 13:16
28. 6. 2013 14:09
28. 6. 2013 11:38
28. 6. 2013 11:56
28. 6. 2013 12:01
28. 6. 2013 12:27
28. 6. 2013 12:37
28. 6. 2013 12:52
28. 6. 2013 12:28
28. 6. 2013 12:35
28. 6. 2013 12:40
28. 6. 2013 12:47
28. 6. 2013 12:57
28. 6. 2013 13:03
28. 6. 2013 13:05
28. 6. 2013 13:12
28. 6. 2013 13:16
28. 6. 2013 13:22
28. 6. 2013 13:24
28. 6. 2013 13:32
28. 6. 2013 13:36
28. 6. 2013 13:57
28. 6. 2013 14:04
28. 6. 2013 14:10
28. 6. 2013 14:25
28. 6. 2013 14:27
28. 6. 2013 14:33
28. 6. 2013 14:41
28. 6. 2013 14:43
28. 6. 2013 14:46
28. 6. 2013 14:50
28. 6. 2013 14:57
28. 6. 2013 14:40
28. 6. 2013 14:22
28. 6. 2013 13:45
28. 6. 2013 13:48
28. 6. 2013 13:50
28. 6. 2013 13:55
28. 6. 2013 14:08
28. 6. 2013 13:25
28. 6. 2013 13:32
28. 6. 2013 13:48
28. 6. 2013 14:01
28. 6. 2013 14:15
28. 6. 2013 14:43
28. 6. 2013 15:11
29. 6. 2013 02:22
29. 6. 2013 07:44
2. 7. 2013 14:55
28. 6. 2013 13:04
28. 6. 2013 13:07
28. 6. 2013 13:17
28. 6. 2013 13:20
28. 6. 2013 13:29
28. 6. 2013 13:35
28. 6. 2013 13:50
28. 6. 2013 13:55
28. 6. 2013 14:00
2. 7. 2013 14:56
28. 6. 2013 12:49
28. 6. 2013 13:00
28. 6. 2013 13:12
28. 6. 2013 13:14
28. 6. 2013 14:20
28. 6. 2013 14:24
28. 6. 2013 14:28
28. 6. 2013 14:37
28. 6. 2013 14:39
28. 6. 2013 14:46
28. 6. 2013 14:49
28. 6. 2013 14:38
28. 6. 2013 14:41
28. 6. 2013 14:47
28. 6. 2013 14:55
28. 6. 2013 15:14
2. 7. 2013 15:01
28. 6. 2013 14:30
28. 6. 2013 14:37
28. 6. 2013 14:42
28. 6. 2013 14:47
28. 6. 2013 14:55
28. 6. 2013 14:59
28. 6. 2013 15:00
28. 6. 2013 15:01
28. 6. 2013 15:07
28. 6. 2013 15:14
28. 6. 2013 15:24
28. 6. 2013 14:45
28. 6. 2013 14:48
28. 6. 2013 14:53
28. 6. 2013 12:37
28. 6. 2013 12:40
29. 6. 2013 02:24
28. 6. 2013 13:44
28. 6. 2013 14:52
28. 6. 2013 15:16
28. 6. 2013 16:27
28. 6. 2013 17:44
28. 6. 2013 21:35
29. 6. 2013 08:14
28. 6. 2013 08:23
Práce trochu zevšední...
...ale pak přijde dvojbarevný rapid na velkých kolech s vykuchaným výfukem a na světě je hned zase krásně. >:D :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - peter_ko
28. 6. 2013 08:47
Re: Práce trochu zevšední...
vidíš ako málo stačí k detskej radosti...
Avatar - Stejsn
28. 6. 2013 09:40
Re: Práce trochu zevšední...
Líp bych to nenapsal >:D
28. 6. 2013 09:50
Re: Práce trochu zevšední...
>:D
28. 6. 2013 10:07
Re: Práce trochu zevšední...
>:D :yes:
28. 6. 2013 15:35
Re: Práce trochu zevšední...
>:-[]
28. 6. 2013 08:29
du blejt
...to je hnus velebnosti, du blejt
Rozbalit vlákno
15
28. 6. 2013 08:34
Re: du blejt
Je to pecka. Jen z toho vykopat ten automat. Nechápu proč Rapid není v originále o 6 cm širší. Je vidět, že to auto by pak vypadalo úplně jinak. Ne jako hnusnej jezevčík, ale normální pěkný proporčně vyvážený auto. A to i bez ptákovin typu karbonový lízátka a difuzor.
Avatar - bigsoul
28. 6. 2013 08:42
Re: du blejt
Jo vypadalo by už presne jak Octavka >:D
28. 6. 2013 10:40
Re: du blejt
No ono to vypadá jako oktávka i teď. Já to mám hroznej problém poznat když to jede kolem mě.
Avatar - Choochoo
28. 6. 2013 09:09
Re: du blejt
Misto 9 sirokych udelaj 10 uzsich, takhle se dnes vydelava, jako na susenkach ;-)
Avatar - iudex
28. 6. 2013 11:42
Re: du blejt
To sa Ti podarilo. >:D
Najvtipnejšie na tom ale je, že je to pravda. Jeden nemenovaný výrobca piva na Slovensku využíva nadoraz povolenú objemovú odchýlku vo fľaši piva (čo je tuším +/-4%, cifru neviem presne), teda v každej lahvinke je nie 0,5 litra piva, ale len 0,48 litra. Pri desaťtisícovej mesačnej produkcii to máme pekných pár fliaš navyše. ;-\
Avatar - Pro_man
28. 6. 2013 09:16
Re: du blejt
Běž...stejně na Tebe není nikdo zvědavý..a na ty pohrdavé kecy taky ne...
28. 6. 2013 09:26
Re: du blejt
Ty jsi asi akcionář ŠkodaAuto, že jsi tak podrážděnej, co? Je to prostě hnusnej kýč - můj názor, který nikomu nenutím - nic víc :-!
28. 6. 2013 08:39
Kýč jak bič.
jaja,"tunéři" z MB se sice vyřádili,ale to na věci(Rapidu),absolutně nic nemění,holt pozlátko k pousmání.nic víc. :-)
Rozbalit vlákno
1
28. 6. 2013 10:37
Re: Kýč jak bič.
Souhlasím s tím pozlátkem, slušný tuner by si pohrál i s čalouněním dveří které ve skutečnosti připomínají Škodu 120.
28. 6. 2013 08:58
Prvky z Rapidu Sport
Volant,sice s jiným tvarem,ale multifunkční-rádio a telefon,je stejný jak u konceptu a xenony jsou také v sériové výrobě.Oboje od 32KT/13.Palubní deska s lištou je také v sériové výrobě.
Rozbalit vlákno
0
28. 6. 2013 09:35
...
Ten článek je prostě boží.
Asi se jim tam přimíchaly jízdní dojmy z nějakého Ferrari. :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - kari.laz
28. 6. 2013 09:59
Re: ...
Tak v tom případě jsi asi četl článek o úplně jiném autě. Protože v článku o Rapidu Sport se devět desetin článku zabývá vzhledem, pak tam zazní informace o standardním motoru a zvuku vykuchaného výfuku. Ale je to rapid, takže kritika musí být ;-)
28. 6. 2013 10:26
Re: ...
Fantastická stabilita a agilita jsou ale cítit okamžitě po rozjezdu. Fotka jak drží tu šaltpáku je taky výborná...
Kritika nemusí být, jde mi o to, že je to zase cítit článkem na objednávku.
28. 6. 2013 11:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Invert
28. 6. 2013 15:38
Re: ...
Ještě se nauč česky Odánku ;-) PřimíchalY, to je hrůza, tohle číst :-)
28. 6. 2013 15:49
Re: ...
V čem měl chybu??? Myslíš, že dojmy se přimíchali??? To snad ne. ;-) Hlavně, že si rozumíme, ne? :-)
28. 6. 2013 18:47
Re: ...
No, původně jsem sem napsal něco jiného, ale pak jsem si řekl, že to nemá smysl nijak hrotit.
Tvůj přípěvek říká mnohem víc o Tobě než o mně, tak to nechám takhle. ;-)
Avatar - Invert
29. 6. 2013 06:55
Re: ...
Aha, sorry, já přehlédl ty "dojmy" ;-)
Avatar - Choochoo
28. 6. 2013 09:52
???
Nevite co to dole visi pod motorem, ze to skoro taha po zemi?
[odkaz]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - kari.laz
28. 6. 2013 10:03
Re: ???
zajímavé, toho jsem se ani nevšiml. Možná nějaká výztuha, nebo kryt, vzhledem k tomu, že to je o šest centimetrů níže k zemi.
28. 6. 2013 10:03
Re: ???
Že by standardně odpadávají spodní oplastování motoru? :-O
Avatar - Choochoo
28. 6. 2013 12:44
Re: ???
Tech koncernovych aut s urvanym krytem ale jezdi, prijde mi ze je to snad kazde druhe. Zrovna vcera jsem potkal Oktavii a zadek krytu drela po zemi na nerovnostech a hupech. Nechapu jak s tim muze nekdo jezdit, kdyz jsem ten hluk slysel i ja v protismeru. Asi to ten ten diesel prehlusi >:-[]
28. 6. 2013 10:15
Re: ???
To bude normální šusplech. Vzhledem k tomu, že je Rapid snížen o extrémních 60 mm, zdá se, že to tahá po zemi.
Avatar - Choochoo
28. 6. 2013 12:45
Re: ???
Nevim, ale u pravyho kola prosvita zelen za autem, tak je to takovy divny. Chapu kdyby skrz to nebylo videt, ze je to kryt co trci pod diesly, ale takto by me to zajimalo, kdyz je to standard motor.
28. 6. 2013 10:50
Re: ???
To je sportovní snížení podvozku !
Avatar - Choochoo
28. 6. 2013 12:42
Re: ???
To sice jo, ale zbytek auta je o polovinu vyse
28. 6. 2013 13:03
Re: ???
Měl to být jakože vtip ... >:D Ve škodovce totiž snižují podvozek přidáním plátu železa na spodek ... no nic >:D
28. 6. 2013 09:55
ŠKODOVKA česká Kraksna
Jak mě vždy dokážou pobavit super sporty od škodovky s jejich extrémnímy výkony a jejich super vzhledem a NEFALŠOVANÝM KARBONEM.
Jinak minulý rok jsem byl na výstavišti v Lipsku, kde samozřejmě i vystavovala škodovka s tuningářskou společností MILOTEC. Ač se jednalo stále jen o škodovku, tak musím uznat, že auto nevypadal zas tak zle, ale při bližším prohlížení bych se za tu plechovku styděl i na vesnickém tuning srazu. Střecha byla polepená karbonovou folií, kterou prodávají vietnamci, ale co mě absolutně dostalo, že byla nalepená s bublinami. Zadní křídlo bylo nalepeno poměrně slušně, ale neváhal jsem a podíval jsem se na spodní stranu a co jsem neviděl přehyby, bubliny a část folie chyběla. >:D
I kdyby to byl super sport jedná se furt o Škodovku, ale páni novináři jsou z tohoto cirkusáckého polepeného auta úplně na větvi. >:D Ale chápu jedná se o českou KVALITU pod křídky VW. >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - RWD
28. 6. 2013 10:15
Re: ŠKODOVKA česká Kraksna
Je to tak, pánové z redakcí automobilových časopisů nemají o kvalitách vozů VW a Škoda zdaleka takový přehled jako komentující experti tvého formátu!!! Pošli do redakce životopis a řekni konečně světu pravdu o VW a Škodovce >:D
28. 6. 2013 10:17
Re: ŠKODOVKA česká Kraksna
Škodovka nedělá supersporty.
Milotec je obecně jedna z největších hrůz, co můžeš autu udělat.
Rapid v článku není ničím polepený. :-!
Avatar - Choochoo
28. 6. 2013 12:48
Re: ŠKODOVKA česká Kraksna
Jsem si rikal jestli je to karbon nebo samolepky ;-) Ono by asi v nemcku na tuning srazu byly ty samolepky dosti ostudne ;-)
Avatar - Invert
28. 6. 2013 15:26
Re: ŠKODOVKA česká Kraksna
Tak kdyby to byly samolepky, nestálo by to těch "pár" milionů >:D
Avatar - Starfighter
28. 6. 2013 10:31
Re: ŠKODOVKA česká Kraksna
Co má Škodovka dočinění s Milotecem? Jedná o svévolnou úpravu toho druhého. Asi jako Mansory a RR >:-[]
28. 6. 2013 10:27
To snad ne...
Tak nevím, jestli se smát, nebo plakat.
Co mě nejvíc pobavilo: o jízdě na limitu nemůže být řeč, ale "... hlavně si nás okamžitě získal jistotou podvozku. Fantastická stabilita a agilita jsou ale cítit okamžitě po rozjezdu." No pánové, to chce panáka, takže při klidný jízdě to auto sedí? Hurá. To bude asi těma 19kama a tím silným motorem...
Rozbalit vlákno
11
28. 6. 2013 10:46
Re: To snad ne...
Ty jsi nikdy nejel s autem, co má sportovní podvozek, že? ;-)
28. 6. 2013 10:49
Re: To snad ne...
Ne, s 90 kW fakt ne. :-) To i to Clio RS má 98 kW. Ale já vím, škodovka přece nedělá sportovní auta...
28. 6. 2013 10:50
Re: To snad ne...
Vůbec nejde o výkon. Na lehký rapid těch 90 kW bohatě stačí. ;-)
28. 6. 2013 10:53
Re: To snad ne...
Určitě stačí, ono by stačilo i míň, jde o to pozlátko kolem, a ten článek. Nezlob se na mě, ale napsat, že jídza na limitu v žádnym případě nebyla zkoušena, a hned v další větě učůrávat nad podvozkem, stabilitou a agilitou, to už je trochu moc...
28. 6. 2013 10:56
Re: To snad ne...
Nedovedeš to číst s nadhledem. To je celý. ;-)
28. 6. 2013 10:57
Re: To snad ne...
Jo tenhle článek byla sranda??? Tak to už pak chápu. Vždyť je vysvědčení... >:D
28. 6. 2013 10:58
Re: To snad ne...
Já dovedu poznat schopnosti podvozku po pár kilometrech a zatáčkách, kór, když znám i jeho sériový provedení. ;-)
28. 6. 2013 11:05
Re: To snad ne...
Já taky. Ale u tohoto auta by to šlo snad poznat i z obrázků... >:-[]
28. 6. 2013 11:31
Re: To snad ne...
Na to aby si poznal, že se auto chová úplně jinak než série a že se, světe div se díky 19" bačkorám a sportovnímu podvozku chová výborně, nepotřebuješ jet na limitu. To poznáš i jen trochu svižnější jízdou. Nehledě na to, že 90kW není žádná hitparáda, ale na lehký auto to ještě celkem stačí. Samozřejmě by se mi v tom víc líbilo nový 1,4 TSI 103 kW a manuální 6 kvalt. ;-)
28. 6. 2013 10:51
Re: To snad ne...
*, teď jsem se sek. :-) Myslel jsem Twingo RS: Sorráč. >:D
28. 6. 2013 10:28
ty krávo....
.... tak takovou masturbaci na téma 90kW a vykuchaný výfuk bych čekal opravdu někde na vesnici po pěti pivech a třech zelených..... Že to napíše zkušený motoristický novinář mě naplňuje hlubokou beznadějí.... bohužel je to fakt spíš k pláči než smíchu.... :'-(

PS: ale jinak to pánovi v těch šortkách a teniskách v autě vyloženě sluší..... >:D
PSS: to neustálé zdůrazňování že to je "jediný exemplář na světě" (proč nenapsat rovnou v galaxii?) a že jsme "jediní kdo se svezou" mi připomíná scénu z filmu Knoflíkáři, jak tam Hrušínský plival na lokomotivu.... "jsem v tom nejlepší na světě".... Možná jo, ale furt jsi idiot.... ;-)
Rozbalit vlákno
3
28. 6. 2013 10:45
Re: ty krávo....
Moula je dobréj i jak třímá ten fofrklacek >:D a jak předvádí že na zadním místě sportovního Rapidu je prostoru na rozdávání srovnávat se může pouze Superb. Článek plus fotky dneska u mně fakt velké BRAVO takhle se dělá ta nejhorší bulvární novinařina. Ať žije Svět notorů. :yes:
28. 6. 2013 11:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 11:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 10:44
Jak dlouho trvalo, než
se pan autor přiznal, že toto "sportovní" auto pohání 1.4TSI s 90kw. To je skutečně jak svezení ve voze WRC... Ale teď vážně - klasický koncept v podání Škodovky - hromada vyzuálních blbinek, ale žádný výkon. To třeba Golf W12 byl tím pravým. Jako by Rapid Sport ukazoval všechno, co je špatně s dnešním tunerským světem.
Rozbalit vlákno
11
28. 6. 2013 10:50
Re: Jak dlouho trvalo, než
Taky mi to připomíná ty venkovské Lojzíky co koupěj hele woe v bazáru káru s nejslabším motorem a pak na to narvou ještě minimálně 50Kg různých plastových spojleru, najleru a zajleru. >:D >:D >:D

P.S. Technický slovníček : to co je na střeše a eventuálně zadním okně nahoře je najler, co je vzadu třeba křídlo jako lopata je zajler. Malá ukázka velkého talentu [odkaz]
28. 6. 2013 11:05
Re: Jak dlouho trvalo, než
odkaz: Kriste pane... příšerný...

Jinak ona je to opravdu sonda do duše tunera. Tuneři preferují vzhled před jízdními vlastnostmi a výkonem, protože ty "nikdo jako nevidí, vole". Pak to dopadá tak, jak to dopadá. Označit auto za "sport" a nechat tam úsporný 90kw motor (s přeplňováním, ale stejně) je solidní trapárna. Mohli tam zkusit dojednat třeba 2.0TSI nebo něco, pokud by šlo zamontovat. Pokud ne, tak alespoň mohli zvýšit výkon toho 1.4TSI oproti sérii. Místo toho "české ručičky" tvarovaly karbon. Ostuda...
28. 6. 2013 11:17
Re: Jak dlouho trvalo, než
Jaká ostuda?
Tady se jedná o studii a co víc, tahle dokonce jezdí a slušně. Zapomínáš na to, že půlka studií, které se představují na výstavách samy neujedou nikdy ani metr.
Je úplně jedno, co v tomto Rapidu je za motor, protože tohle auto stejně nemá jezdit, ale má se pouze vystavovat.
28. 6. 2013 11:36
Re: Jak dlouho trvalo, než
ééé to je zbytečný těm expertům tady vysvětlovat. Podle nich tomu nestačí na výstavu nejsilnější motorizace co se do toho dává. Mělo by tam podle nich být aspoň 200 koní a i to by možná bylo málo. ;-) Ani v tom nejeli a už dopředu ví jak je to na prd.
28. 6. 2013 12:41
Re: Jak dlouho trvalo, než
Potom by byl i ten podvozek zbytecny, stacilo by seriznout pruziny. Podle me by tomu slusel motor z fabie RS. 132kW je oproti seriovym 90 solidni narust a tak nejak to odpovida te mozna az prilis extravagantni karoserii.
28. 6. 2013 12:23
Re: Jak dlouho trvalo, než
A co tedy podle tebe Škoda touto studií dokazuje? Že si umí objednat sedadla od Recara a nalepit na auto pruh? Sportovní auto přece není o sportovních doplňcích jak z Milotecu (byť chválím použití pravých karbonových vláken). Jestli mě chtěli Mladoboleslavští nalákat ke koupi Rapida nebo Octávie RS (ne, že bych o tom někdy uvažoval), tak se na ten motor měli alespoň podívat. Divím se, že zrovna obhájce garážové čistoty GTI tu tento "pretentious" výtvor obhajuje. Rapid Sport má podle všeho význam právě jen na těch plakátech...
28. 6. 2013 12:27
Re: Jak dlouho trvalo, než
Ty si ten článek asi nečetl, že?
28. 6. 2013 12:29
Re: Jak dlouho trvalo, než
Celý a jedním dechem.
28. 6. 2013 12:36
Re: Jak dlouho trvalo, než
Tak co tu motáš o nějakých polepech? Ve článku je také jasně napsáno, že na autě chtěli otestovat výbavu, kterou zavedou do série.
Je zcela zbytečné a hloupé zde brečet nad tím, že je v autě "vobyčejná" 1.4 TSI, když to auto stejně není určené na ježdění, nemá ani homologaci a když stojí na podstavci, je srdečně jedno, jestli tam je atmosférický tříválec, dopovaný čtyřválec a nebo ta studie žádný motor ani nemá.

Uvědom si, že do Rapidu se žádný dvoulitrový turbomotor nemontuje, takže kdyby ho do té studie chtěli dostat, museli by utratit další prachy za vývoj a výrobu uložení motoru a to vše zcela zbytečně, protože se nasazení takového motoru ani sériově neplánuje a tato studie stejně na cesty ani nesmí. :-!
Avatar - Invert
29. 6. 2013 06:59
Re: Jak dlouho trvalo, než
Přesně, pak nevím, kdo tady co řeší, jak je to slabý. I kdyby by tam přestěhovali HTP, tak co, stejně je to jen na koukání, ne na ježdění :-)
Avatar - Stejsn
28. 6. 2013 13:51
Re: Jak dlouho trvalo, než
Nj, tadle 605ka se prodávala na Peugeot klubu a spousta místních tam nad tím óchala, jak je to krásný auto :-)
28. 6. 2013 10:48
pěkné
mě se celkem líbí - jediné co je pro mě opravdu hrůza je ta lesklá zadní část předních sedadel - to je opravdu děs
Rozbalit vlákno
3
28. 6. 2013 10:53
Re: pěkné
Klid, je to jen studie. ;-)
28. 6. 2013 13:16
Re: pěkné
tos mi oznámil opravdu novinku >:D sice je to studie, ale řekni, že se ti ten zadek sedaček líbí. Něco jiného by byl koncept někde na autosalonu ukazující budoucí směr automobilky - tam jsou takové šílenosti normální :-)
ale tohle je docela pěkná studie odvozená z již vyráběného auta a tam si s tím mohli trošku více pohrát. Ale třeba se ti to líbí..
já osobně bych preferoval potažení zadní části sedadel stejným materiálem jako má ten předek a nebylo by tomu autu prakticky co vytknout - pokud by v budoucnu udělali Rapida RS a vypadal nějak trošku podobně tak by to bylo moc pěkné auto :-)
28. 6. 2013 14:09
Re: pěkné
Barevně v pořádku v mezích jiných studií. Do toho auta se stejně jen tak nikdo nesedne. A když se to blejská na podstavci, rozhodně to není špatně. ;-)
28. 6. 2013 11:17
člověk nikdy neví...
"Nedá mi to, musím vystoupit a ujistit se, že skutečně sedím ve voze Škoda Rapid"
Taky se vam to stava, ze nevite, v cem sedite? :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
28. 6. 2013 11:50
Re: člověk nikdy neví...
No ja napríklad po zvezení s 508 s robotizovanou prevodovkou som mal tendenciu sa pozrieť, či som sa v skutočnosi neviezol vo Vé3eSke, ako tá prevodovka šklbala. >:-[]
28. 6. 2013 11:38
RRRAPID
Hezké počtení, takhle se zakládá u mladých kluků na sympatie ke značce. U tatínka v garáží pak přes sobotu dofoukne u standardního Rapida ventilky a za čas, za pár let může tenhle kluk mít ve vedlejší garáži třeba Octavii RS. Kdo z vás to má, že?

Samozřejmě, že když ti pět set ostrejch koní trhá na plakátu i desítky skoby, musíš zaujímat poměrně nadmyšlenej postoj. Na tohle si ovšem vždycky vzpomeň, když dobíháš po šichtě upatlanou karosu a v tretrách po Boltovi zkoušíš, jaký je to dát sto metrů za devět...

Horní Rapid je studie, a ovšem myslím, že největší studií jsou mnohé zdejší dnešní komentáře. Je to studie duší, jimž malost vypaluje na čelo cejch věčného životního prosťáčka.

BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Rozbalit vlákno
93
28. 6. 2013 11:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 12:27
Re: RRRAPID
Psychiatr by jistě diagnostikoval syndrom zatrpklého seladona >:-[]
28. 6. 2013 12:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 12:28
Re: RRRAPID
Ať koukám jak koukám, jediný, kdo tu s někým nesouhlasí, seš ty. :-!
28. 6. 2013 12:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 12:40
Re: RRRAPID
Hele, já vidím jedno. GTI si napíše nějaký první příspěvěk, který nepostrádá jak nadhled, tak i šťouchnutí.

Následně se vyrojí hromada diskutérů, kteří nutně potřebují vysvětlit, že tohle oni nejsou, že to je přece on sám a že on vůbec neví.

Cha chá... Když se tě to netýká, nereaguj, neb jakmile začneš, sám se zařadíš. Tohle je mistrná manipulace, kterou jste ještě nepochopili. Protože v první vlně vy reagujete na něj, ne on na vás. :-!
Avatar - grifith
28. 6. 2013 12:47
Re: RRRAPID
Problém je v tom, že sám bojuje za křišťálovost diskuzí a slušnost a následně zde začne operovat pojmy jako životní prosťáčci, přijde ti to jako stejný přístup?
28. 6. 2013 12:57
Re: RRRAPID
A ty se považuješ za životního prosťáčka? Když se proti tomu potřebuješ vymezovat, tak se tě to asi nějak dotýká, ale to je tvůj problém, že ti to stojí za reakci.
Avatar - grifith
28. 6. 2013 13:03
Re: RRRAPID
Pokud tak jsou označeni zdejší diskutující, pak to můžu být já, stejně jako ty. Nejspíš jsi nezaregistroval diskuzi s dotyčným, kdy se až doběla rozpaloval nad jedním českým výrazem dronta mauricijského. To je naprosto to samé a stojí mi to za reakci.Jelikož dotyčný si nevidí do úst. To, že to jiní rektální alpinisté nedokáží pochopit, můj problém opravdu není.
28. 6. 2013 13:05
Re: RRRAPID
Cha chá, opět omluva sebe sama. Tys doteď nepochopil, o co tu jde, a že ty stejně nic, ale lautr vůbec nic, nezměníš. I když se tu budeš vztekat sebevíc. :-!
Avatar - grifith
28. 6. 2013 13:12
Re: RRRAPID
Takže ses poznal? Já neomlouvám sebe, jen ukazuji jaký správný charakter mají někteří zdejší diskutující a že bohužel rozpor mezi tím, co píší a tím, co dělají, je opravdu obrovský. Blboun zůstane blbounem a na tom měnit nic určitě nechci, proč bych měl. >:D
28. 6. 2013 13:16
Re: RRRAPID
Nutně se tady snažítě někomu, kdo má nepopiratelnou inteligenci a to poměrně vysokou, vsugerovat nějaký svůj dojem. Uvědom si, že ten člověk si tady z vás dělá leda srandu. Ten moc dobře ví, která bije. Ukázkově si vás tady vodí. :-!
Avatar - grifith
28. 6. 2013 13:22
Re: RRRAPID
Tak to už jsi mě dostal, část o inteligenci hodna tiskového mluvčího. Nebo rektálnho alpinisty. Ty jsi zhola nic nepochopil, jeho intelegence asi zjevně vysoká nebude, nebo ji neumí používat. Na jedné straně moralizuje a na jiné dělá to samé. To není jen dojem, to je realita, se kterou nic neuděláš. A to užse srandou moc společného nemá. Ale pravda, jestli mu to žereš, tak je to tvoje volba.
28. 6. 2013 13:24
Re: RRRAPID
Rozdíl mezi námi je takový, že mi je to zcela jedno.

Ty se tady akorát ukázkově vztekáš a zcela zbytečně. :-!
28. 6. 2013 13:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 13:36
Re: RRRAPID
Ale, najednou začneš pociťovat, že jsi byl mimo, jo?

Mi akorát čas od času dojede trpělivost a některým lidem, co se tu snaží tvářit strašně uvědoměle a inteligentně, naznačím, že je tu někdo tahá za fusekli a sami si toho (ve vší vlastní prozřetelnosti) nestihli ani všimnout. :-!
28. 6. 2013 13:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 14:04
Re: RRRAPID
Chlapci, vy máte obecně jednu zásadní chybu, sami sebe považujete za nějakou imaginární skupinu jedné pravé pravdy a ochranitele světového pořádku.

Z podstaty problému jste mimo. Ale chápu, že máte velkou touhu se tu srocovat, sebeujišťovat se a plácat se navzájem po zádech. Když na to kouknu s nadhledem a v měřítku jiných opravdových životních problémů, přijde mi to naprosto směšné. Tady jde totiž o guvno. :-!
Avatar - grifith
28. 6. 2013 14:10
Re: RRRAPID
A pak je zde skupina zabedněných, kteří nechápou fakta. Není to o svaté pravdě, jen o pouhé realitě. Tak chvilku zkus nepsat, ale zamyslet se. A když nevíš, o čem se zde začalo bavit, pak je lepší být zticha. Rozumíš?
28. 6. 2013 14:25
Re: RRRAPID
Přestaň si tu hrát na nějakého vševěda.

Tys mi stačil pod diskuzí o Fluenci, kterého jsem já tehdy před pár dny prolezl a projel a ty ses leda zmohl na nějaké zpochybňování mých zjištěných faktů. Tam jsi dokázal, že tys nějakou objektivitu neviděl ani z rychlíku a rozhodně ji nejsi schopen.

A dnes se tu snažíš hrát na člověka s nadhledem, znalostmi a inteligencí. Ty zrovna... :-!
Avatar - grifith
28. 6. 2013 14:27
Re: RRRAPID
Díky, chápání reality ti dělá problémy. Debata s osobou tvého formátu je marná, bláznům se nemá odporovat. Vyhráls, jsi hvězda ;-)
Jinak to není o vševědectví, ale o holých faktech, to ovšem neřeš. Nevíš, nepiš.
28. 6. 2013 14:33
Re: RRRAPID
Ano, zase jen ty, tvoje pravda, ostatní blbci, já vím, já znám, všude jsem byl a od všeho mám klíče...

Doufám, že i v reálném životě jsi tak "úspěšný", jak se snažíš být tady.
Avatar - grifith
28. 6. 2013 14:41
Re: RRRAPID
Starat se o ostatní v reálném životě je tvoje záliby nebo úchylka? Víc netřeba s tebou diskutovat.
28. 6. 2013 14:43
Re: RRRAPID
Je to moje povinnost. :-!

Ale to ty, jako mladý ucho, starající se leda tak sám o sebe, nemůžeš vůbec uchopit.
Avatar - grifith
28. 6. 2013 14:46
Re: RRRAPID
Tak už ti zbývá jen popřát další úspěšné zdolání dalšího vrcholu ty starej alpinisto.
28. 6. 2013 14:50
Re: RRRAPID
Dej si bacha, ať si nezlomíš klíční kost. :-!
Avatar - grifith
28. 6. 2013 14:57
Re: RRRAPID
Neměj péči :-! :-!
28. 6. 2013 14:40
Re: RRRAPID
To nemá význam, nepochopia, nevysvetlíš, bude to pokračovať, vždy bude čo čítať >:-[] :-!
28. 6. 2013 14:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 13:45
Re: RRRAPID
Gilgite, debatujes zrovna s jossalitem, a ten taky nema moc daleko ke svetoznalectvi... Mam dojem, ze je to marnej boj... Mne stacilo, kd
28. 6. 2013 13:48
Re: RRRAPID
Gilgite, natrefil jsi zrovna na jednoho, ktery se mezi ty svetaznalce radi, a jehoz pravda je nebetycna... Tak ti drzim palce, ale dovolim si tvrdit, ze jako moudrejsi ustoupis...
28. 6. 2013 13:50
Re: RRRAPID
Sorry, pisu fakt dneska jak blbec z mobilu,a nejak se ztracim... Asi nejakej sotek, ten dnes radi vsude...
28. 6. 2013 13:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
28. 6. 2013 14:08
Re: RRRAPID
Tak proč ho tak obhajuje, když je ti to jedno? Vem to tedy jako fakt, že někteří zde píšou něco jiného a pak se i jinak chovají. Víš vůbec jak vypadá vztekání a jak oznamování, které je nutno pro natvrdlé párkrát zopakovat? >:D Myslím, že netušíš...
28. 6. 2013 13:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 13:32
Re: RRRAPID
Opět se tady svá měřítka, které se snažíš prezentovat jako jediná správná, snažíš použít jako důkaz tvé vlastní pravdy. Díky tohle mi fakt stačilo. Nesmysl od Á až do Zet. :-!
28. 6. 2013 13:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 14:01
Re: RRRAPID
Nedisponuješ nadhledem. A to lautr žádným. :-!
28. 6. 2013 14:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 14:43
Re: RRRAPID
:yes: >:D obdivujem Tvoju snahu, myslel som si, že takto polopate precitnú, ale ono nič 8-s
28. 6. 2013 15:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 6. 2013 02:22
Re: RRRAPID
GTI má inteligenci poměrně vysokou a proto ho cca 80% zde diskutujících obtížně chápe. Ono to totiž chce číst někdy mezi řádky.... a on se mezitím královsky baví, jak vy se tu vztekáte....
29. 6. 2013 07:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 7. 2013 14:55
Re: RRRAPID
Tech co se bavi diskusi(nejen) s GTI je mnohem vic ;-)
28. 6. 2013 13:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 13:07
Re: RRRAPID
Jaké jiné lidi? Já jsem jasně napsal, že na tento web píše mraky debi*ů (jinak též třeba životních prosťáčků), což je nic než pravda a to snad nepopřeš ani ty. Mi vůbec nedělá problém nazývat věci pravým jménem.
28. 6. 2013 13:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 13:20
Re: RRRAPID
A ty jsi schopen posoudit objektivní pravdu - onen rozumný názor? Nejsi. Ani já ani nikdo jiný. Ale vlastní názor nikomu brát nemůžeš.
28. 6. 2013 13:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 13:35
Re: RRRAPID
Kristova noho, pokud tě nezajímá a je to dle tebe hlupák, pak nezasluhuje pozornost. To je celý.
Ty snad taky neřešíš lidi, kteří vybíraj popelnice a neděláš jim tam přednášku, že je to špatně.
Pokud člověk disponuje nadhledem, což je nejpodstatnější vlastnost v těchto internetových diskuzích, tak tyhle "óbrproblémy" vůbec neřeší, protože jsou pod jeho rozlišovací schopnost.
28. 6. 2013 13:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 13:55
Re: RRRAPID
Přestaň se starat o ostatní, zde je to zcela zbytečné a pokud máš touhu ostatním pomáhat, jdi třeba odpoledne do charity, tam budeš aspoň užitečný.

Tyhlety jakožezavšechny řeči, nemám z podstaty rád. :-!
28. 6. 2013 14:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 7. 2013 14:56
Re: RRRAPID
A jednim z nich je jossalito >:-[]
28. 6. 2013 12:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 13:00
Re: RRRAPID
Na to, že tě to tááááááák strašně nezajímá, tomu věnuješ na můj vkus až příliš mnoho sebeobhajujících příspěvků.

Tady na web píše mraky debi*ů, kterých si ty ani nevšimneš. Takže v tomhle světle se ukazuješ přesně opačně, než tvrdíš.
28. 6. 2013 13:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 13:14
Re: RRRAPID
A znovu, tys nic nepochopil. No nic, třeba jindy... :-!
28. 6. 2013 14:20
Re: RRRAPID
Když čtu tady to vaše dohadování, tak mi z toho vychází, že jossalito je:
A) druhý nick uživatele GTI, který tento používá k obhajování a glorifikování svého prvního nicku
B) registrovaný partner GTI-ho
C) nevyzrálý 15-ti letý klučík
Co je pravda nevím, ale podobné hádky trollů na místním fóru mě už fakt unavují....
28. 6. 2013 14:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 14:28
Re: RRRAPID
Asi tě zklamu, ale všechno špatně.

Jestli jsi ve svých odhadech v reálném životě taky tak mimo, musíš to mít docela těžké. :-!
Ale jesti to ovšem byla jen snaha mě nějak urazit, je to ubohé, ale asi to jsi ty - tvůj charakter. A koukám, od podobně charakterních jedinců dostaneš i ten palec nahoru a ono imaginární poplácání po zádech, jak že jsi mi to nandal...
28. 6. 2013 14:37
Re: RRRAPID
Můj život je docela v pořádku, děkuji za optání..... ;-)

Jinak pro mě jsi šiška v lese a to jestli mě někdo plácá po zádech nebo ne je mi taky úplně jedno.

Nejsem děd vševjed a můj předchozí post nebyl kvalifikovaný odhad tebe jako člověka, ale nadsázka daná tím, jak na mne působí tvé kopání kolem sebe....
A jestli nevíš co znamená troll v internetové diskuze, najdi si to, protože tak se opravdu chováš.
HAWK
28. 6. 2013 14:39
Re: RRRAPID
A jak se chováš ty???

Neskutečné s jakým pokrytectvím se tu prezentuješ! 8-s :no:
28. 6. 2013 14:46
Re: RRRAPID
OK, poslední post a dost.

Ať to nemusíš zdlouhavě hledat:
Troll je v internetovém slangu účastník online diskusních fór, chatů či blogů, který zasílá provokativní, hanlivé nebo irelevantní (off-topic) příspěvky k citlivým tématům, jejichž hlavním smyslem je vyprovokovat ostatní uživatele k vytoužené emotivní odezvě[1] nebo jinak narušit normální věcnou diskusi.[2] Činnost trolla bývá v internetovém diskurzu nazývána trollingem či trollováním. Trollové neškodí, jenom jsou otravní. Trollovy úmysly jsou vedeny čistě pro zábavu trolla. Pokud pobaví i někoho jiného nebo se snaží škodit, tak se nejedná o trolla, ale o flamera či diskuzního kašpara.
Toliko Wikipedie

Spočítej si, kolik nesmyslných příspěvků jsi v této "diskuzi" postnul, pak si raději dvakrát a pomalu přečti výše uvedenou definici a snad pochopíš, co jsem svou poznámkou měl v úmyslu naznačit.

Dál už se zde projevovat nehodlám.
28. 6. 2013 14:49
Re: RRRAPID
A teď se podívej na sebe, aby ti náhodou neunikla ona objektivita. Protože se v tom ty sám bezpečně najdeš. :-!

Tvůj první příspěvěk v diskuzi:

"du blejt
...to je hnus velebnosti, du blejt"

Tohle opravdu neoddiskutovatelně dokazuje ... doplň si sám, tragéde.
28. 6. 2013 14:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 14:41
Re: RRRAPID
Chlapče, pokud někomu za takovýhle výblitek dáš palec nahoru (což já jsem nikdy nikde neudělal), tak to mnohem víc řekne o tvém charakteru, než si ty budeš vůbec ochoten připustit.

To je přesně takové to přizdisráčské kopání pěti lidí do jednoho. K zblití, nechutné, a ještě úplně ke guvnu. 8-s :no:
28. 6. 2013 14:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 14:55
Re: RRRAPID
Ano, takže ty budeš místního mbrzdu holedbat za jeho příspěvky do diskuzí, i když v podstatě stojí za guvno.

To bude diskuze, přímo ukázková! "du blejt
...to je hnus velebnosti, du blejt"

To má grády, co? Pěkně se tu profiluješ. 8-s :no:
28. 6. 2013 15:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 7. 2013 15:01
Re: RRRAPID
Ty v tech guvnech nejak plaves >:D nebo si do nejakeho slapnul, ze ho sem porad tahas?
Avatar - grifith
28. 6. 2013 14:30
Re: RRRAPID
Dole se snaží se obhajovat a reaguje i když je mu to jedno, asi se v tom nejspíš poznal. :-! Bráno dle jeho logiky.
28. 6. 2013 14:37
Re: RRRAPID
Jasně, není nad to, když se tady nahrne banda takových diskutérů, s patentem na rozum, navzájem se plácajících po zádech. Chlapci, já vám to přeju, o tobě vím, co jsi zač, takže cokoliv co napíšeš, je jen vykuchaná rádobylíbivá skořápka, která s realitou nemá nic společného.

Ale jasně, jen mi to dejte sežrat, měsíc z vás nebudu spát, hrůzou se budu upocený budit, ven se budu bát vycházet. Takovoudle tedy máte moc. >:D :yes:
28. 6. 2013 14:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 14:47
Re: RRRAPID
Podívej se, co tady předvádíte? Zdá se ti to normální?!? 8-s

Znovu opakuji, jde tu o guvno, vy nic nezměníte, nikoho to životně neovlivňuje, jen vy máte pocit (asi), že tu měníte otáčení zeměkoule. Proboha! Je to celý k smíchu! 8-s :no:
28. 6. 2013 14:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 14:59
Re: RRRAPID
Jistě, jsem zvědavý na dalšího amatérského psychologa, který si tu plní odznak zdatnosti.
A ještě to korunuje palcema pod příspěvky, který zaslouží leda pohrdání. Ale to je ukázka tvého charakteru, ne toho mého. To abys nezapomněl na analýzu taky sama sebe. :-!
28. 6. 2013 15:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 15:01
Re: RRRAPID
Jestli se dokážeš bavit pouze touto ubohostí, opět ukázka tvé prázdné duše. :-!
28. 6. 2013 15:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 15:14
Re: RRRAPID
Chlapče, poslední věc, podívej se na sebe, cos tu ty sám za celou dobu k tomuto článku o Rapidu napsal. Kolik z toho tam je o autě. Tristně málo - reálně nula nula nic.

Tak až poneseš tudle diskuzi svýmu psychologovi na nalýzu, tak to jen aby ses nedivil, až ti řekne, že nějaký Gilgit tam nechodí pro to, aby diskutoval o autech, ale z úplně jiných pohnutek.

Nazdar.
28. 6. 2013 15:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
28. 6. 2013 14:45
Re: RRRAPID
Já tě mám zcela na háku, tak proč na tebe dál reagovat. Že by blboun druhé generace....? Hmm.
28. 6. 2013 14:48
Re: RRRAPID
Jasně, nápodobně. :-!
28. 6. 2013 14:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
28. 6. 2013 12:37
Re: RRRAPID
Máš recht, jedno české označení není schopen zkousnout, horuje zde za čistotu a slušnost diskuze a mezitím v každém druhém příspěvku ostatní označí za prosťáčky. Prostě si dotyčný neuvědomuje,co říká. A pokud si to uvědomuje, tak káže vodu a pije víno....
Jinak k tomu exkluzivnímu Rapidu. Což o to, jde o zajímavou designovou studii,která ovšem z Rapidu neudělá žádnou plakátovou modlu. Proč by taky měla? Až se něco podobného přetaví v sériový RS model, můžeme se začít bavit. Jinak ať si designéři hrají ;-)
28. 6. 2013 12:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 15:21
Re: RRRAPID
Příspěvky uživatele GTI jsou pro mě vždy zajímavá četba. Ne dobrá, ne špatná, prostě zajímavá. V mnoha ohledech má pravdu a jeho postřehy jsou dobré. Jeho styl psaní je na úrovni a se slovy si hraje jako básník. Bohůžel však má neskutečně konfrontační tón - neumí vyjádřit svůj názor, aniž by při tom nezaútočil na někoho jiného. Tato neschopnost vymezit sebe bez odmítnutí ostatních ale není atypická. Filozofové také nebyli bráni nikdy vážně, pokud se neobuli do do té doby uznávaných předchůdců. Problém je, že jsou příspěvky tohoto uživatele snadno předvídatelné. I pochvalný příspěvek obsahuje kritiku na všechny, kteří nemají v garážích auto svých snů. GTI se staví do role pravdomluvce, který svou skromností a láskou ke koncernu je vlastně lepším člověkem než ti, kteří mají rádi BMW a jezdí Hyundaiem. Je to ten klasický argument: "Proč nadáváš na ten film? Kolik si jich v životě natočil?" Jako by někdo nemohl mít racionální odpor k určité značce i když jezdí horším nebo dokonce žádným autem. Ale budiž, hádat se tu můžeme a vlastně bychom i měli. Horší je to s tou integritou. Zatím jsem neviděl GTIho nadávat na nějaké koncernové auto. Možná se tak stalo a já zrovna tu diskuzi nečetl nebo příspěvek přehlédl. Rozhodně by to však pomohlo jeho obrazu.V každém případě si ale musíme říci jedno, GTI je sice trochu exot, ale byla by bez něj na auto.cz nuda. Alespoň to mu musím uznat, byť mám k něčemu, co (a jak) říká, výhrady.
28. 6. 2013 13:44
Re: RRRAPID
Až dospěješ od spisovatele k řidiči, pak se jistě dozvíš že se nenafukují ventilky ale pneumatiky.
Avatar - Barrichello
28. 6. 2013 15:11
Re: RRRAPID
Máš bod :yes: :yes: :yes:

Ale třeba GTI fouká doma u kredence do ventilků pusou, kdo ví no >:D
Avatar - iudex
28. 6. 2013 11:57
Nový level novinárčiny
Testovanie áut ma nudí vs. Rapid 1,4TSI ma znova nabudil.
Jediné na svete vs. pár tunerských úprav.
Zlaté české ručičky vs. úplne sériový motor a technika.
Žiadna jazda na limite vs. hneď cítiť fantastická stabilita pri jazde.
I takto sa robí novinárčina. 8-s :no:
Rozbalit vlákno
2
28. 6. 2013 12:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 14:02
Re: Nový level novinárčiny
Líbí se mu text jelikož mu nerozumí. Pro něj je vrchol řidičského umění vyjet jako první "dlouhý táhly". ;-)
Avatar - sargis
28. 6. 2013 12:53
na konci testu...
by svedcilo klasicke..a potom zazvonil budik, zacal jedenasty rok moje vsednej prace. Odhrnul som oslintany plagat Rapida z postele a vybral si umyt zuby a pozriet na net banking, ci mi Skodovka zaplatila za reklamu...
Rozbalit vlákno
1
28. 6. 2013 12:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 14:52
tak jak?
už jste se dozvěděli, že jste nuly? >:D >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
28. 6. 2013 15:13
Re: tak jak?
Jasně, kdo nemá 90Kw a vykuchlej laf v český (pardon dojčácký ýýbr káře) je nula, looser a olizovač plakátů.

že tohle předjede i 20 let stará kára co neměla motor ze sekačky tady jistým lidem uniká, ale to je zbytečný řešit, protože je to mlácení prázdný slámy >:D
28. 6. 2013 15:16
Re: tak jak?
Některé studie dokonce jezdí, jiné se rozpadají už na podstavci. :-!
Avatar - Stenly77
28. 6. 2013 16:11
Limitovaná edice
Kdyby to začali prodávat aspoň jako limitovanou edici, tak si myslím že by je měli zachvíli vyprodaný. Fakt moc hezký auto :-) A myslím že by si ho koupili i lidi co mají zálusk na Octavii III RS
Rozbalit vlákno
0
28. 6. 2013 16:27
Rapid RS
Tahle odpověď byla na FB škodovky:

Jakmile budeme připravovat Rapid RS, určitě o tom dáme mezi prvními vědět i vám, fanouškům na FB.
Rozbalit vlákno
0
28. 6. 2013 16:52
Děkuji všem diskutérům
Ono takové prohlížení diskuzí pod článkem časem zevšední, ale pak si stačí přečíst prvních pár komentářů pod novou českou střelou a den je hned veselejší. Díky :-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
28. 6. 2013 16:56
Re: Děkuji všem diskutérům
Mně, a věřím, že nejen mě, zas zvedla náladu ta tvoje "nová česká střela". Taky díky >:D
28. 6. 2013 16:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 6. 2013 17:44
brzdy vzadu
ehm, na mojom horskom bicykly mam vacsie kotuce ako ma to auto vzadu, najprv som si myslel ze to su bubnove brzdy, na tych 19" diskoch sa uplne stracaju :-)

na moj vkus je to prilis gycove, auticko je to pekne, ale tie karbonove voloviny si mohli odpustit. interier je uplne odveci, nuda ako kazda skodovka.

a z autorovych pocitov v clanku mam znacny pocit nevolnosti, myslim ze to riadne prehana s nadsenim, tvari sa ako by tam mal BMW M3.

inak sa mi auto z vonka paci, velmi mu pomohlo to rozkrocenie, skoda ze ostane len pri koncepte
Rozbalit vlákno
0
28. 6. 2013 20:16
na festival rychlosti jen s pořádným spoilerem:D
Nikdy jsem nepochopil, proč někteří tuneři nacpou do auta desítky tisíc, někdy i stovky tisíc a pod kapotou mají tu nejslabší motorizaci co je u daného modelu v nabídce. To tady sice neplatí tak úplně, ale čekal jsem, že když automobilka udělá nějakou studii s názvem sport, tak že začnou motorem, brzdami a podvozkem a oni i ten zvuk vyřešej lešeňovkou - to mi příjde jako fakt trapný
Rozbalit vlákno
2
Avatar - poterienko
28. 6. 2013 21:37
Re: na festival rychlosti jen s pořádným spoilerem:D
Tak o trapnosti u zvuku bych nepsal. Zvuk je prostě takovej, jako ho udělá motor, není tam žádné ladítko ala BMW nebo A6 biTDI.
28. 6. 2013 21:56
Re: na festival rychlosti jen s pořádným spoilerem:D
výfuk u sportovního auta se ladí...
Avatar - poterienko
28. 6. 2013 21:35
Vau!
To se mi fakt líbí. Jako druhé auto s Wau efektem proč ne. Sedadla evidentně totožná s RS4, interiér má "koule", automat :yes: , jen tam dát jiný motor a aby to bylo co nejjednodušší tak klidně bifoukačku 1,4TSI.
Rozbalit vlákno
0
29. 6. 2013 00:45
Já nevim co blázníte :)
Vždyť jde přeci jen o koncept. Spousta konceptů nemá ani motor a upřímně ani nepamatuju, kdy jsem viděl že by se koncept dostal do rukou novinářů.

A ano je to kýčovité, ale to každý koncept. Kdyby tu byly dojmy z BMW i3 - [odkaz] - tak byste tu taky psali co to BMW dělá za otuzené sr***?

Tady jde o ukázání směru jakým by se ostrý Rapid mohl vydat a musím říct, že se mi to hodně líbí. Upřímně takový Rapid RS mi dává hodně velký smysl a mnohem větší než Octavia RS, kterou beru spíš jako takový vrchol nabídky než nějaké "eReSo".

A když tu podle Vás není nic zajímavého, tak mi řekněte kdy jste četli článek o dojmech z podobně extravagantní škodovky.

Jinak jasně, není tady z čeho stříkat blahem, ale zase nechápu proč tu všichni tak nadáváte..

btw nejsem žádný fanda koncernu VW ;-)
Rozbalit vlákno
0
29. 6. 2013 08:14
RAPID Sport
LOL! >:D >:D :-!
Rozbalit vlákno
0