Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Roomster je ve Švédsku „Rodinný automobil roku 2006“

Ondřej Láník
Diskuze (70)
Škoda Roomster dostala 6 z 11 hlasů a zvítězil před automobily Citroën C4 Picasso C4 (4 hlasy) a Ford S-Max (1 hlas).

Nová Škoda Roomster získala 24. listopadu ve Stockholmu prestižní titul „Rodinný automobil roku 2006“. Cenu jí udělila švédská porota složená z 11 předních motoristických novinářů. Vůz Škoda Roomster dostal 6 z 11 hlasů a zvítězil před automobily Citroën C4 Picasso C4 (4 hlasy) a Ford S-Max (1 hlas).

Cenu „Rodinný automobil roku“ vyhlašuje každoročně od roku 1996 švédský motoristický časopis „Motorföraren“ patřící motoristické organizaci „Motormännens helnykterhetsförbund“ (MHF). Vůz, který chce vyhrát v anketě „Rodinný automobil roku“, musí být praktický, úsporný, bezpečný i ohleduplný k životnímu prostředí.

Porota prohlásila, že vůz "Škoda Roomster je „Rodinným automobilem roku 2006”, neboť se vyznačuje atraktivním designem a zajímavou filozofií, aniž by přitom jakkoli ztratil svou praktičnost z hlediska dětí i starších uživatelů. Je to inteligentní, prostorný a praktický automobil se třemi zadními sedačkami (vhodnými pro děti) a vynikajícím výhledem z interiéru. Má flexibilní zavazadlový prostor, jeho cena je přiměřená a náklady na vlastnictví nízké.“

Ondřej Láník
Diskuze (70)
Avatar - Dinar
30. 11. 2006 10:39
Re: Motory
Pěkné zdůvodnění toho, co se momentálně v benzínových motorech děje. Tedy nástup přeplňování do všech kubatur čtyřválců. Auta jsou kvůli bezpečnosti těžká, motory tlumeny emisními limity, a stokoňové šestnáctistovky se kterými by 15 let staré hatchbacky "létaly" už krouťákem nestačí.
30. 11. 2006 10:36
Re: úroveň nízká a vypovídací hodnota o kvalitě žádná
A kde by to asi vyráběli? Kapacitu mají plnou a myslim, že xx miliard na nové haly a linky jim jen tak někdo neodklepne. Mimoto, škodovky kromě výběhových typů se nevyrábějí na sklad, ale už od prvního šroubku se ví, kdo bude majitelem.
30. 11. 2006 06:08
Re: Motory
To je chyba väčšiny dnešných malých motorov. Nie sú na tak ťažké autá dosť pružné, v nižších otáčkach proste chýba výkon, takže ich treba viac točiť. Preto to krátke sprevodovanie, preto často skoro 4000 otáčok pri 130 a zaradenej päťke, preto sa priam pýta ďalší kvalt. Časy, keď bol v aute dvaapolliter a trojstupňová prevodovka a motor ťahal od 800 otáčok sú nenávratne preč. A nevrátia sa, trendom je objemy motorov znižovať, zvyšovať plniace tlaky a otáčky. Aj keď staré známe "objem ničím nenahradíš" zostane zrejme v platnosti...
29. 11. 2006 19:27
Re: CIVIK
vyrabi se v nove verzi, ale sem se nedovazi.
29. 11. 2006 16:20
Re: CIVIK
Podobny auto, da se do nej 1.4 diesel a jede za 5l. Co takhle Toyota Yaris Verso 1.4 D4D?? Z boku linie oken vypada podobne, 1.4 D4D je mnohem lepsi nez 1.4TDI. Variabilita zadnich sedacek je u Toyoty mnohem lepsi a je na nich vic mista. V zavazadlovem prostoru je dostatek mista. A navic Toyota je kvalitnejsi nez Skoda. Jinak se mne Rooster libi. KONECNE zacala Skoda vyrabet auta, ktere k necemy vypadaji, doted to byla nuda.