Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Roomster je ve Švédsku „Rodinný automobil roku 2006“

Škoda Roomster dostala 6 z 11 hlasů a zvítězil před automobily Citroën C4 Picasso C4 (4 hlasy) a Ford S-Max (1 hlas).
Zpět na článek
29. 11. 2006 09:07
neregistrovaný "Odborník"
29. 11. 2006 10:48
neregistrovaný "Anděla"
29. 11. 2006 13:34
neregistrovaný "Gozdilka"
29. 11. 2006 14:00
neregistrovaný "Donald"
29. 11. 2006 14:53
neregistrovaný "Godzilka"
29. 11. 2006 14:55
neregistrovaný "Godzilka"
29. 11. 2006 15:02
neregistrovaný "Donald"
29. 11. 2006 15:28
neregistrovaný "Godzilka"
29. 11. 2006 16:19
neregistrovaný "Donald"
30. 11. 2006 09:18
neregistrovaný "TECH"
30. 11. 2006 10:25
neregistrovaný "Godzilka"
30. 11. 2006 10:43
neregistrovaný "TECH"
29. 11. 2006 16:20
29. 11. 2006 19:16
neregistrovaný "Godzilka"
29. 11. 2006 19:27
29. 11. 2006 16:34
neregistrovaný "jeje"
29. 11. 2006 19:15
neregistrovaný "Godzilka"
29. 11. 2006 23:44
neregistrovaný "pawelno"
30. 11. 2006 10:33
neregistrovaný "Godzilka"
29. 11. 2006 19:51
anonym
29. 11. 2006 09:20
neregistrovaný "Donald"
29. 11. 2006 19:59
anonym
29. 11. 2006 09:25
neregistrovaný "blažena"
29. 11. 2006 09:26
neregistrovaný "zilkyn"
29. 11. 2006 09:33
29. 11. 2006 16:09
neregistrovaný "Milý stydlín"
29. 11. 2006 20:01
anonym
29. 11. 2006 22:57
neregistrovaný "Milý stydlín"
29. 11. 2006 09:34
29. 11. 2006 09:35
neregistrovaný "Velkej Bourák"
29. 11. 2006 09:49
anonym
29. 11. 2006 11:01
neregistrovaný "dederon"
29. 11. 2006 20:02
anonym
29. 11. 2006 09:42
anonym
29. 11. 2006 11:19
29. 11. 2006 09:59
29. 11. 2006 10:07
29. 11. 2006 20:03
anonym
30. 11. 2006 06:08
30. 11. 2006 10:39
29. 11. 2006 10:11
neregistrovaný "jeje"
29. 11. 2006 10:17
neregistrovaný "Odborník"
29. 11. 2006 10:43
neregistrovaný "jeje"
29. 11. 2006 10:53
neregistrovaný "jeje"
29. 11. 2006 13:40
neregistrovaný "Godzilka"
29. 11. 2006 16:26
neregistrovaný "jeje"
30. 11. 2006 10:36
neregistrovaný "Godzilka"
29. 11. 2006 10:40
neregistrovaný "blegh"
29. 11. 2006 10:50
29. 11. 2006 11:03
neregistrovaný "Seremed"
29. 11. 2006 12:55
anonym
29. 11. 2006 12:55
neregistrovaný "Ciello"
29. 11. 2006 14:01
29. 11. 2006 15:42
29. 11. 2006 18:42
anonym
29. 11. 2006 19:20
neregistrovaný "atarian"
29. 11. 2006 20:05
neregistrovaný "RS4"
29. 11. 2006 21:55
neregistrovaný "OZZY"
30. 11. 2006 02:01
neregistrovaný "Pucmeloud"
30. 11. 2006 06:24
neregistrovaný "RS4"
1. 12. 2006 13:41
neregistrovaný "Róbert Ord"
1. 12. 2006 22:04
neregistrovaný "Jerry"
neregistrovaný "Odborník"
29. 11. 2006 09:07
...
Asi na tom růmstru teda něco bude.
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "Anděla"
29. 11. 2006 10:48
Re: ...
Asi ne, jen ta cena a užitná hodnota je pro spořivý švéďáky super. Jako rodinná levná nákupní taška to muselo stoprocentně vyhrát. Pro Čecha už to tak výhodnej kauf není.
neregistrovaný "Gozdilka"
29. 11. 2006 13:34
Re: ...
Hele, uprimne.... Rekni mi podobny auto, ktery bude mit podobnou kvalitu, super zpracovani, da se s nim jezdit po meste, da se do nej dat 1.4 diesel kterej zere 5 litru, muzes dozadu posadit dve deti a do kufru nalozit veci na 14 dni na dovolenou a za pul milionu a kdyz to najdes, tak potom budu pochybovat. Ale zatim je pro me Roomster docela trefa do cerneho. Stejne jako Octavia. Jen pro info, vsichni Hondaci, Fordaci a nevim s cim to jeste srovnavate, ale v tomto segmentu nema O2 konkurenci! At se vam to libi nebo ne. V anglikem WhatCar dostavaji auta od Skody 5 hvezdicek. Na to nemuze Civic, Focus, nedejboze Megane ani pomyslet.... Roomster good, Octavia forever
neregistrovaný "Donald"
29. 11. 2006 14:00
Re: ...
Ne,Octávka má konkurenci.A silnou,dokonce bych řekl,že v tomto segmentu je možná nejtvrdší konkurence.Octávka je na úrovni konkurentů (Civic,Focus....),ale že by je nečím nějak extra trumfovala... ne,opravdu ne.Z mého pohledu mě dost vadí dost drsná politika příplatkové výbavy,protože tam Škoda právě vzhledem ke konkurenci dost drsně navyšuje cenu.Pokud je Oct. o tolik lepší,rád se dozvím v čem.
neregistrovaný "Godzilka"
29. 11. 2006 14:53
Re: ...
Neříkám, že je o tolik lepší, jen říkám že je lepší! Vem si to takhle, Civic,Focus nejsou rodinná auta. Mám 198 cm a do Civiku se nenaskládám. To samé u Focusu. Na zadní sedačky se nevejde ani člověk, který měří 175.Jsou to auta, která nejsou pohodlná. Jinak máš pravdu v tom, že je tato politika příplatkové výbavy drsná. S tím souhlasím. Ale, toto je třeba psáno v již uvedeném WhatCar: The Civic drives reasonably well, but is unable to match the comfort and sharp handling of the VW Golf and Skoda Octavia. V překladu: Civis se neřídí špatně, ale nelze ho srovnávat s Golfem nebo Octavii. No nezní to krásně? Jetam mnoho rozdílů, ve kterých je rozdíl.Už proto má Civic a Focus 3 hvězdy a Octavia 4-5. Stačí, nebo ještě něco?
neregistrovaný "Godzilka"
29. 11. 2006 14:55
Re: ...
Sry, ale věta: Je tam mnoho rozdílůve kterých je rozdíl edává smysl. Oprava: Je tam mnoho věcí, ve kterých je rozdíl. :-D
neregistrovaný "Donald"
29. 11. 2006 15:02
Re: ...
Jo,s timhle souhlasim.Ono už Oct.I byla prostorově dobře vymyšlená (až na místo na zadních sedadlech).Octávkou najezdim (služebně) docela dost a to auto je podle mě hodně dobrý,jen mi třeba chybí pohoné jednotky Hondy a vadí mi přeposilované řízení a brzdy.A neboj jsem taky rád,že Škoda je řazena mezi nejlepší reprezentanty třídy ;-)
neregistrovaný "Godzilka"
29. 11. 2006 15:28
Re: ...
Jojo, ja jsem taky hodne rad, ale je jen otazkou, zda moderní 2,2CDTi nebo jak to označuje Honda má takovou spotřebu, jako koncernový 1,9. Upřímně je mi tak trochu jedno, že tan motor má zátah tady a tady a že má lepší zvuk. Ale za cenu 2l, neboli minimálně 50Kč na 100km si dám raději nahlas rádio. Ovšem v Hondě jsem nejel, tak nevím jaká je reálná spotřeba. Jeden řekne, že jezdí za 4, druhý že za 8. Je potřeba aby se porovnávala spotřeba obou aut, na stejná trati, stejným řidičem. A v tom se obávám, že by vyhrál koncernový 1,9.
neregistrovaný "Donald"
29. 11. 2006 16:19
Re: ...
To určitě a je jen otázkou o kolik by byla Honda žravější a jestli by to 2.2 vyvážil lepšíma vlastnostma.To je opravdu hypotetické.Neni tam,takže ber nebo nech být.Ještě,že je možnost volby ;-)
neregistrovaný "TECH"
30. 11. 2006 09:18
Re: ...
Ono vždy ale záleží, co se porovnává a co se chce porovnávat.Focus a Civik maj 3 hvězdy...nuž dobrá.Jen tě chci upozornit , že např. Focus je guru ve třídě co se týče podvozku.Ano O2 je z těch tří nejpohodlnější a má největší kufr.U Civiku ale jdou zvednout sedáky zadních sedaček, takže otázka,která z aut je na tom lépe.O2 je dobré auto , ale když se pak prezentuje - O2-5 versus 3 hvězdy(C,F), je to k smíchu.2,2iCTDi vůbec neni pootřeba porovnávat s TDI..ve všem krom spotřeby je Honda lepší.Zásadně lepší.O vybavě Civiku versus O2 se taky nemá cenu bavit.Civik má téměř vše..O2 je na tom bídně.Občas mají ankety opravdu směšnou vypovídající hodnotu....
neregistrovaný "Godzilka"
30. 11. 2006 10:25
Re: ...
To nejsou ankety, ale hodnocení redaktorů. :-/ Abych řekl pravdu, v Civiku jsem nejel, ale nelíbí se mi. :-( A asi jak tak koukám, tak nejsem sám. Mám sem hodit nějaké info z toho WhatCaru? Na co narážejí, co se jim nelíbí a tak? Ale třeba u podvozku jsem to popsal nahoře. Moje volba by byla O2, kus pořádnýho auta, ne žádná výzkumná laboratoř.
neregistrovaný "TECH"
30. 11. 2006 10:43
Re: CIVIK
Ale ano, respektuji že se ti nelibí.Jenže prodeje CIVIKU jsou přesným opakem toho co tvrdíš.Nestačej to vyrábět, což dřív nebylo.Jinak ano CIVIK je tvrdší auto, respektive ma tužší tlumiče, takže na hrbolaté silnici to moc pohodlný.Na rovné silnici je podvozek excelentní.JInak info sem klidně hoď....případně spiš to hoď sem :

[odkaz]
29. 11. 2006 16:20
Re: CIVIK
Podobny auto, da se do nej 1.4 diesel a jede za 5l. Co takhle Toyota Yaris Verso 1.4 D4D?? Z boku linie oken vypada podobne, 1.4 D4D je mnohem lepsi nez 1.4TDI. Variabilita zadnich sedacek je u Toyoty mnohem lepsi a je na nich vic mista. V zavazadlovem prostoru je dostatek mista. A navic Toyota je kvalitnejsi nez Skoda. Jinak se mne Rooster libi. KONECNE zacala Skoda vyrabet auta, ktere k necemy vypadaji, doted to byla nuda.
neregistrovaný "Godzilka"
29. 11. 2006 19:16
Re: CIVIK
PS: Připomínka, Yaris Verso se přestal vyrábět kdy? :-!
29. 11. 2006 19:27
Re: CIVIK
vyrabi se v nove verzi, ale sem se nedovazi.
neregistrovaný "jeje"
29. 11. 2006 16:34
Re: CIVIK
A čím to bude, že lidi radši mnohem raději koupí Focuse než Octavii II? Podívej se na prodejní čísla v Evropě..
neregistrovaný "Godzilka"
29. 11. 2006 19:15
Re: CIVIK
Prodejní čísla znám. Ale jak už jsem tady jednou vysvětloval, cenová politika není jen to, kolik to stojí v Showroomu. Ale a to hlavne to, jak jsou schopný vyrábět. Pokud bude stát O2 (neplést s operátorem :-D) 450 000,- s 2,0TDI, Elegance a ještě k tomu dostaneš iPoda jako dárek, tak by byla poptávka jako blázen. Najednou by bylo potřeba vyrobit 3x víc aut. Ale na to prostě nemají kapacity, proto jsou i ty prodejní čísla taková. Nemůžeš srovnávat říšlo proti číslu. Můsíš srovnávat dlouholetý rúst za posledních pár let a to se na mě nezlob, ale to má Škoda snad nejlepší v Evropě. Pokud nepočítám posledních pár let boom Loganu, ale to snad ani není auto. :-(
neregistrovaný "pawelno"
29. 11. 2006 23:44
Re: CIVIK
Je to tak. Jsou dva hlavní důvody, proč se skokově nezlevní produkce Škody.
1) Slevníme o 10% všechno. Tedy o 10% menší tržba. Bude to mít přínos 10% na prodejích? Tohle je složité počítání a ne střílení od boku.
Ale ten druhý důvod je ještě složitější. Tak dobrá, půjdem s cenou výrazně dolů, tedy se skokově zvýší prodeje. Jenže nemáme výrobní kapacity. Investice do zvýšení výroby (nová hala, stroje, lidi) je velká. Tedy zatím není čas na to, skokově zvyšovat výrobu. Nutné náklady pro to, jsou momentálně moc vysoké. Všechno to chce čas! Každý rok produkce poroste. Uvidíme za dalších deset let, jak na tom Škoda bude.
neregistrovaný "Godzilka"
30. 11. 2006 10:33
Re: CIVIK
No však o tom jsem mluvil, o tom že by neměli kapacitu vyrábět! Ale teď teda k tomu "skokovému slevnění o 10%.Proč by to sakra dělali? Oni nemají plné sklady! Pokud jim za tuhle cenu nezůstavají vozy stát někde na dvoře, tak proč by slovňovali? To je opravdu už jen o ekonomice a o tom, co jsou lidi ochotní koupit za nějakou cenu. Pokud bude stát Biftek v nóbl hospodě 180,- místo 200,- tak se ho také neprodá o tolik víc. Ale když tam půjdeš, bydeš ochotný za ten biftek klidně těch 200,- dát, protože ti to přinese užitek jaký očekáváš. Ale musíme si určit to, jaká je naše cílová skupina ochotná zaplatit a jaký jí to za ty peníze přinese užitek. Zatím tady mezi O2 a ostatními nedochází k substitučnímu efetku, takže to je dobré. Jinak, O2 je podle mého opravdu nejlepší ve své třídě, pokud teda porovnáváme vše dohromady a auto jako celek. Nebude mít nejlepší podvozek, ten má Focus, nebude mít nejlepší výbavu, to má Civic, nebude mít nejlepší jméno, to má Golf, ale celkově je to Best car!
neregistrovaný "Donald"
29. 11. 2006 09:20
Tak jsem zvědavej
co nám budou psát zarití odpůrci Škody ted.Že to pro nás nic neznamená,co nám je do Švédska,že měli porotci dobrej "matroš".. áá jasně,Škodovka všechny podplatila. Reálně to prostě znamená jen to,že nějaká novinářská porota ve Švédsku si myslí,že je Roomster nejlepší rodinné auto roku.Nic víc,nic mín.Uspěch pro Roomster ? Určitě.Takže otřepané Bravo Škoda :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
anonym
29. 11. 2006 19:59
Re: Tak jsem zvědavej
Presne tak BRAVO SKODA :yes:
neregistrovaný "blažena"
29. 11. 2006 09:25
bravo skoda
>:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zilkyn"
29. 11. 2006 09:26
tak tak
Já ho tady bránil v diskuzích, když tady pár jedinců zvracelo nad jeho otřesně nekonzervativním designem a nevím čím vším ještě a taky jsem tady psal, že Roomster se nelíbí jen nám, čechům, jinak všude sklízí úspěch.
Rozbalit vlákno
4
29. 11. 2006 09:33
Re: tak tak
Všetko sa uvidí tak po roku používania. Na vzhľad si určite treba zvyknúť, ten je proste nový. Aj mne ten rozdiel medzi predkom a zadkom bude ešte nejaký čas trvať. Ak brali pojem "rodina" ako dvaja dospelí a dve deti, potom je Roomster určite ideál s bezkonkurenčným priestorom a variabilitou. V prípade štyroch dospelých by kvôli priúzkym zadným sedadlám strácal body. Takže závisí aj od účelu, ktorému auto bude v praxi slúžiť. Pre niekoho sa hodí a pre niekoho zase nie.
Rozhodne víťazstvo auta v akejkoľvek ankete alebo súťaži rozhodne úspech je a robí výrobcovi dobrú reklamu.
neregistrovaný "Milý stydlín"
29. 11. 2006 16:09
Re: tak tak
Jen jestli se v překladu neztratilo, že vyhrál v kategorii kompaktních pohřebáků >:D >:D >:D
anonym
29. 11. 2006 20:01
Re: tak tak
to jedine,ze bys to prekladal ty >:-[]
neregistrovaný "Milý stydlín"
29. 11. 2006 22:57
Re: tak tak
muhahaha :no:
Avatar - freeman
29. 11. 2006 09:34
Motory
Osobne nič proti Roomsteru ale jedna vec my fakt vadí. A to sú pohonné jednotky. Diesely sú traktoróéeho typu ktoré dnešnej dobe nemajú čo robiť (Ale evidentne to európskemu spotrebiteľovi nevadí a ani novinárom. Tak načo sa výrobcovia snažia ?) a benzíny sú opgenerčne staršie ako FSI. Škoda.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Velkej Bourák"
29. 11. 2006 09:35
Re: Motory
jestli ti vaděj nějaký motory v nějakym autě, který nemáš... musíš mít šťastnej život.
anonym
29. 11. 2006 09:49
Re: Motory
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "dederon"
29. 11. 2006 11:01
Re: Motory
:no: :no:
anonym
29. 11. 2006 20:02
Re: Motory
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
anonym
29. 11. 2006 09:42
Re: Motory
Mě se Roomster líbí,ale musím ti dát za pravdu s těma motorama.Dobrá bude asi ta 1,6,bohužel hrubě předražená.To nemluvím o dieslech.
Avatar - freeman
29. 11. 2006 11:19
Re: Motory
Vraj tá 1.6 je lenivá ako sviňa. Proste nič moč. Aspoň tak sa písali v CARAUTE. Ale čítal som to aj v AUTOBILDE. Tak neviem. Doporučujú kupovať 1.4 benzín.
Ps.: Osobne som taktiež uvažoval len nad 1.6 ale po týchto biednych referenciách by som asi taktiež volil 1.4
29. 11. 2006 09:59
Re: Motory
Do září se prodalo cca 10500 Roomsterů. 1,2HTP mělo pouze 1400ks, nejvíce se prodávají s benzínem 1,4 a následuje 1,4 a 1,9 TDI. Vyčetl jsem v Ekonomu č.47.
29. 11. 2006 10:07
Re: Motory
Jj, 1.4 Benzin jde na odbyt nejvíce. Z vlastní zkušenosti mohu říct, že je to ideální motor. Ze začátku žádný trhák, ale po cca 5000km už se probouzí k životu a je dostatečně rychlý. Zvláštně je zpřevodovaný a zasloužil by si 6ku. Také by bylo dobré ho lépe ohlučnit. Z venku ticho, ale ve vyšších otáčkách prostupuje dost do interiéru.
Auto Roku 2006 :yes:
anonym
29. 11. 2006 20:03
Re: Motory
:yes:
30. 11. 2006 06:08
Re: Motory
To je chyba väčšiny dnešných malých motorov. Nie sú na tak ťažké autá dosť pružné, v nižších otáčkach proste chýba výkon, takže ich treba viac točiť. Preto to krátke sprevodovanie, preto často skoro 4000 otáčok pri 130 a zaradenej päťke, preto sa priam pýta ďalší kvalt.
Časy, keď bol v aute dvaapolliter a trojstupňová prevodovka a motor ťahal od 800 otáčok sú nenávratne preč. A nevrátia sa, trendom je objemy motorov znižovať, zvyšovať plniace tlaky a otáčky. Aj keď staré známe "objem ničím nenahradíš" zostane zrejme v platnosti...
Avatar - Dinar
30. 11. 2006 10:39
Re: Motory
Pěkné zdůvodnění toho, co se momentálně v benzínových motorech děje. Tedy nástup přeplňování do všech kubatur čtyřválců. Auta jsou kvůli bezpečnosti těžká, motory tlumeny emisními limity, a stokoňové šestnáctistovky se kterými by 15 let staré hatchbacky "létaly" už krouťákem nestačí.
neregistrovaný "jeje"
29. 11. 2006 10:11
Car of the Year
Těch rádoby ocenění (kam se řadí i Auto roku v ČR) je spousta, jejich úroveň je však nízká a vypovídací hodnota o kvalitě žádná. Jediná soutěž, která si zachovává svoji úroveň a nezávislost je Car of the Year! A tam je poprávu vítězem Ford S-Max...
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Odborník"
29. 11. 2006 10:17
Re: Car of the Year
Jistě, když se ti to hodí do krámu. Jen i*iot si může myslet, že je S-max lepší než Picasso.
neregistrovaný "jeje"
29. 11. 2006 10:43
Re: Car of the Year
Naopak jen i*iot se může sám uchylovat k těmto výrazům když nemůže na úrovni argumentovat...
neregistrovaný "jeje"
29. 11. 2006 10:53
Re: Car of the Year
To že sympatizuješ se značkou Citroen zdaleka není důvodem k udělení prestižního ocenění Car of the Year i kdyby jsi vztekal sebevíc... Dostane ho opravdu ten nejlepší! >:D
neregistrovaný "Godzilka"
29. 11. 2006 13:40
Re: Car of the Year
Nevim nevim no, ale ani jedno auto se mi nejak extra nelibi. Citron nema moc pekny interier, ten volant mi proste nesedi a ford? To je jak trochu vyssi kompi, rozhodne to ale neni MPV jak rikaji. MPV vypada trochu jinak. Jako Car of the year je pro vitez doma nebo ve Svedsku. Asi vite co mam na mysli.
neregistrovaný "jeje"
29. 11. 2006 16:26
Re: Car of the Year
Posledni 2 vety jsem vubec nepochopil, asi nejaky dialekt?
neregistrovaný "Godzilka"
30. 11. 2006 10:36
Re: Car of the Year
Sry, oprava: Jako Car of the Year je pro mě vítěz doma (Roomster) nebo ve Švédsku (Volvo).
29. 11. 2006 11:22
Re: úroveň nízká a vypovídací hodnota o kvalitě žádná
máš recht, Ford Focus - Auto Roku 2006 v ČR. Ale to se ti nehodí do krámu co? ;-)
neregistrovaný "jeje"
29. 11. 2006 16:10
Re: úroveň nízká a vypovídací hodnota o kvalitě žádná
Ty máš krámy? >:D >:D >:D
anonym
29. 11. 2006 16:22
Re: úroveň nízká a vypovídací hodnota o kvalitě žádná
Ale teď vážně... Soutěž Auto roku v ČR povyšuje komerční zájmy nad objektivitu, tudíž nikdy bohužel nebyla ani vzdáleně srovnatelná s Car of the Year. Vždy pokud se domácí soutěže zúčastní Škoda stane se vítězem i když zdaleka nedosahuje kvalit vozů jí se účastnící. V poslední době je to až k smíchu. Problém je hlavně v tom KDO jednotlivé vozy hodnotí, v případě Car of the Year se jedná o odbornou porotu složenou z delegátů několika zemí, tudíž z podstaty věci je její objektivita 100%.
neregistrovaný "stegi"
29. 11. 2006 12:50
Re: úroveň nízká a vypovídací hodnota o kvalitě žádná
jediná vypovedajúca hodnota je predaj! (a hlavne zisk z predaja) ;-)
anonym
29. 11. 2006 16:37
Re: úroveň nízká a vypovídací hodnota o kvalitě žádná
A v tom je Ford o 1000% lepší... Podívej se na prodejní čísla Fordu a Škody v Evropě! >:D
anonym
29. 11. 2006 17:06
Re: úroveň nízká a vypovídací hodnota o kvalitě žádná
porovnej výrobní čísla obou automobilek ,kdyby škodovka vyráběla tolik co ford tak je 100% lepší v těch prodejích :yes:
neregistrovaný "mates"
29. 11. 2006 18:42
Re: úroveň nízká a vypovídací hodnota o kvalitě žádná
Kdyby mela babicka pindoura, tak neni babicka, ale dedecek ;-) Nemyslis, ze by Skoda klidne i vyrabela tolik co Ford, kdyby to dokazala prodat?
30. 11. 2006 10:36
Re: úroveň nízká a vypovídací hodnota o kvalitě žádná
A kde by to asi vyráběli? Kapacitu mají plnou a myslim, že xx miliard na nové haly a linky jim jen tak někdo neodklepne. Mimoto, škodovky kromě výběhových typů se nevyrábějí na sklad, ale už od prvního šroubku se ví, kdo bude majitelem.
neregistrovaný "blegh"
29. 11. 2006 10:40
to muselo stat penez
:-O
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
29. 11. 2006 10:50
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Seremed"
29. 11. 2006 11:03
Re: .
:yes: :yes: :yes: jo, líp bych to neřek... >:-[]
neregistrovaný "Ciello"
29. 11. 2006 12:55
Re: .
Trefa.. :yes: :yes: >:D >:D jak výstižné.. ;-) ale jako precedens bych to nepoužíval.. ;-) :yes:
29. 11. 2006 14:01
Re: .
Pivo roku má každý pivovar. Kategorií je takové množství, že jakékoliv ocenění postrádá uplně smysl ;-) Nejvíc mě pobavilo, že nejlepším světlým výčepním pivem roku 2006 je Zubr >:D
29. 11. 2006 15:42
Re: .
Auto roku má už mnoho automobilek.Kategorií je takové množství, že jakékoliv ocenění postrádá úplně smysl :-) My ze severní moravy pijeme Radegast...napsal jsem to správně? :-O
anonym
29. 11. 2006 18:42
Pucmeloud
musim rici, ze zde me redakce zklamala, nebot kdyby opravdu sledovali proc Skoda vyhrala, takje to cena, cena a zase cena.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "atarian"
29. 11. 2006 19:20
já se poseru. takovej hnusopes
já se poseru. takovej hnusopes a vyhrava ankety. nechapu.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "RS4"
29. 11. 2006 20:05
Re: já se poseru. takovej hnusopes
To bude asi tim,ze ses nechapavej,hold svedove maji vkus a poznaji kvalitu, forever SKODA :yes:
neregistrovaný "OZZY"
29. 11. 2006 21:55
Re: já se poseru. takovej hnusopes
Švédové ( a kdo né) umí hlavně velmi dobře ohodnotit, za kolik auto kupují.
A prodeje? Proč prodává Škoda v západních zemích svojí produkci levněji než v Čechách, přičemž jejich kupní síla je cca 3x vyšší?
neregistrovaný "Pucmeloud"
30. 11. 2006 02:01
Re: já se poseru. takovej hnusopes
protoze na zapade je to vnimano jako dobra koupe pro "socky" a trzby nazene Skoda na nesoudnem ceskem trhu
neregistrovaný "RS4"
30. 11. 2006 06:24
Re: já se poseru. takovej hnusopes
jedinej kdo je na ceskem trhu nesoudnej ses mozna ty "socko"
neregistrovaný "Róbert Ord"
1. 12. 2006 13:41
Re: já se poseru. takovej hnusopes
A preto som si kúpil iné ;-)
neregistrovaný "Jerry"
1. 12. 2006 22:04
Je Škoda dobrá, nebo špatná?
Všechno to klábosení je naprosto k ničemu, neboť o úspěchu kteréhokoliv modelu z MB rozhodne konečný zákazník.
Je úplně jedno, jestli je (zákazník)z DE, GB, NL, Fr, ČR. Zeptám se jinak: proč si firmy a podnikatelé, nebo kdokoliv, kdo auto denně potřebuje pro práci nebo svůj byznys, kupují Audi, BMW,VW, ale také Octavie, Superby, a ne Citroeny, Fiaty, Renaulty, anebo Japonce? Proč si lidé, kteří nemají dost peněz, ale chtějí spolehlivou ojetinu, opět koupí Octavii nebo VW? Proč asi, proto že jsou špatné i po mnoha letech provozu (předpokládám kvalitní a pravidelný servis běžného opotřebení)?
Zeptejte se mechaniků ze servisů např. franc. značek, ať vám popravdě řeknou něco o spolehlivosti a životnosti třeba oněch francouzkých aut. Roomster je odvážné auto a právě pro jeho odvážnost, a doufejme i kvalitu a dlouholetou spolehlivost, bude mít úspěch hlavně na trzích záp. Evropy. Např. Octavie je drahá, ale když je něco dobré, proč se má podbízet nízkou cenou jako nějaký Korejec? Kvalita není nikde levná a když Škodovka v záp. Evropě prodává, díkybohu za to.
Rozbalit vlákno
0