Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Roomster: retuš čtenáře versus originál

Jeden z našich čtenářů se rozhodl upravit Škodu Roomster podle svých představ. Jak se vám líbí?
Zpět na článek
27. 1. 2006 00:32
neregistrovaný "empi"
27. 1. 2006 09:17
neregistrovaný "xpaulS"
28. 1. 2006 12:09
neregistrovaný "anonym"
27. 1. 2006 00:58
neregistrovaný "Peytl"
27. 1. 2006 09:57
neregistrovaný "lowkick"
27. 1. 2006 10:24
neregistrovaný "David"
27. 1. 2006 14:37
neregistrovaný "Jenik"
28. 1. 2006 15:09
neregistrovaný "eleron"
27. 1. 2006 02:36
neregistrovaný "Jergi"
27. 1. 2006 15:24
neregistrovaný "Ada"
27. 1. 2006 21:21
neregistrovaný "Hooligan 49"
27. 1. 2006 03:33
neregistrovaný "humbert"
27. 1. 2006 04:35
neregistrovaný "pesticid"
27. 1. 2006 06:52
neregistrovaný "007"
27. 1. 2006 07:31
neregistrovaný "Marťan"
27. 1. 2006 09:49
neregistrovaný "Mirek"
30. 1. 2006 12:46
neregistrovaný "Fanda"
27. 1. 2006 08:15
neregistrovaný "Petr"
27. 1. 2006 08:23
neregistrovaný "King"
27. 1. 2006 08:38
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 1. 2006 08:55
neregistrovaný "Pierro"
27. 1. 2006 08:54
neregistrovaný "Pierro"
27. 1. 2006 09:10
neregistrovaný "Michal 528"
27. 1. 2006 09:13
neregistrovaný "Cary"
27. 1. 2006 09:28
neregistrovaný "anonym"
27. 1. 2006 09:14
neregistrovaný "Laďa"
27. 1. 2006 09:19
neregistrovaný "maxim kdykde.cz"
27. 1. 2006 09:42
neregistrovaný "Paja"
27. 1. 2006 11:31
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
27. 1. 2006 12:07
neregistrovaný "Paja"
27. 1. 2006 11:47
neregistrovaný "ciello"
27. 1. 2006 09:43
neregistrovaný "GTI"
27. 1. 2006 14:57
neregistrovaný "frudl"
27. 1. 2006 14:58
neregistrovaný "Jenik"
27. 1. 2006 15:03
neregistrovaný "frudl"
27. 1. 2006 09:44
neregistrovaný "Mirek"
27. 1. 2006 10:05
neregistrovaný "jirka"
27. 1. 2006 10:08
neregistrovaný "Mirek"
27. 1. 2006 10:24
neregistrovaný "performer"
27. 1. 2006 10:24
neregistrovaný "jirka"
27. 1. 2006 10:31
neregistrovaný "performer"
27. 1. 2006 10:45
neregistrovaný "jirka"
27. 1. 2006 11:06
neregistrovaný "performer"
27. 1. 2006 11:06
neregistrovaný "Mirek"
27. 1. 2006 15:16
neregistrovaný "Jenik"
30. 1. 2006 12:57
neregistrovaný "Ondra"
27. 1. 2006 10:14
neregistrovaný "Pucmeloud"
27. 1. 2006 10:30
neregistrovaný "performer"
27. 1. 2006 10:42
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
27. 1. 2006 11:05
neregistrovaný "performer"
27. 1. 2006 10:45
neregistrovaný "sepo"
27. 1. 2006 11:06
neregistrovaný "2,7 RS"
27. 1. 2006 11:10
neregistrovaný "JAG"
27. 1. 2006 11:42
neregistrovaný "radši už neuvádím"
27. 1. 2006 11:49
neregistrovaný "jirka"
27. 1. 2006 11:49
neregistrovaný "2,7 RS"
27. 1. 2006 13:20
neregistrovaný "ciello"
27. 1. 2006 15:20
neregistrovaný "Jenik"
28. 1. 2006 11:40
neregistrovaný "michailov"
27. 1. 2006 11:53
neregistrovaný "Robert"
27. 1. 2006 12:13
neregistrovaný "Paco"
27. 1. 2006 12:30
neregistrovaný "159GTA"
27. 1. 2006 13:05
neregistrovaný "martin67"
27. 1. 2006 13:20
neregistrovaný "Rocky"
27. 1. 2006 14:12
neregistrovaný "AUTO"
27. 1. 2006 15:30
neregistrovaný "ciello"
28. 1. 2006 07:43
neregistrovaný "AUTO"
27. 1. 2006 14:19
neregistrovaný "M@t3o"
29. 1. 2006 13:21
neregistrovaný "martin67"
27. 1. 2006 14:44
neregistrovaný "Filip"
27. 1. 2006 20:20
neregistrovaný "maxim"
27. 1. 2006 18:31
neregistrovaný "Čermi"
27. 1. 2006 19:20
neregistrovaný "JP"
28. 1. 2006 07:40
neregistrovaný "AUTO"
28. 1. 2006 09:56
neregistrovaný "Wondra"
28. 1. 2006 10:12
neregistrovaný "michal"
28. 1. 2006 11:42
neregistrovaný "škodovák"
28. 1. 2006 17:50
neregistrovaný "performer"
29. 1. 2006 13:24
neregistrovaný "martin67"
neregistrovaný "empi"
27. 1. 2006 00:32
Retus
Ctenar s Photoshopem opravdu umi, to se musi nechat :yes:. Bohuzel se tak z Roomstera stalo uplne obycejne nicim nevycnivajici auto - do konzervativniho stylu Skody by se ale mozna hodil vic ... 8-s
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "xpaulS"
27. 1. 2006 09:17
Re: Retus
Můj názor je takový, že být otcem Roomstera, vsadil bych na originalitu mobility, účelnosti a spolehlivosti. Nejvíce času strávím v autě, a někdy potřebuju převézt věci, a potřebuju je někam naskládat. Čubrnět na to, jak je to venku originální mě moc dlouho bavit nebude. Design je citlivá záležitost, mně osobně ty vyseknuté dveře neladí k tomu "stereotypnímu" zbytku, i ta záď už tady jednou byla. A proč nejsou i čelní okno a okna předních dveří velká ať je výhled? Působí na mě nevyváženým dojmem, snahou škodovky vytvořit si jméno na poli extravagance. Ale jinak dobrý auto :oD
neregistrovaný "anonym"
28. 1. 2006 12:09
Re: Retus
aa
neregistrovaný "Peytl"
27. 1. 2006 00:58
Kuš retuš!
Nenechte se zmást titulkem. Naopak, myslím, že nám pan "re-designer" ukázal, o kolik stylu a osobitosti by byl Roomster připraven, kdyby se podřídil hlasu konzervativní (dnes asi ještě stále) většiny. Díky za to. Já tleskám originalitě Škodovky. I N D I V I D U A L I T A, I N D I V I D U A L I T A ! ;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "lowkick"
27. 1. 2006 09:57
Re: Kuš retuš!
:yes:
neregistrovaný "David"
27. 1. 2006 10:24
Re: Kuš retuš!
přidávám se a tleskám škodě
neregistrovaný "Jenik"
27. 1. 2006 14:37
Re: Kuš retuš!
no jasne, ze je originalita cenejsi, ale i individualni design se da udelat tak ,aby lahodil oku, jasne, ze to kazdy vidi jinak, ale nejvice negativnich reakci se objevilo prave na ty zadni okna, takze to naznacuje, ze to neni to pravy orechovy, plno lidi se za roomsterem otoci,protoze je to original, ale bude se jim taky libit? kazdej se tady ohani slovama originalita a individualita, ale ze to do sebe proste nezapada, a to me nikdo nevymluvi, to uz nikdo nerekne, po retusi je to mnohem harmonictejsi a i tak si roomster zachovava svezi design, treba takova altea je co se tyce designu hooodne originalni a pritom jednotlive linky vytvareji harmonicky celek, u roomsteru tomu tak neni, tak co je vic? OIGINALITA nebo HARMONIE designu? hm?
neregistrovaný "eleron"
28. 1. 2006 15:09
Re: Co dělá z kompromisu individualitu?
Předek,co vidíme je budoucí nízká Fabie, která bude mít i celé přední dveře stejné s Roomsterem. Proto je ten zadek takový přilepený a rádoby zajímavý. Tímhle zdánlivým efektem (a podivným názvem) chce ve světě přilákat také mladší zájemce,než jen konzervativní důchodce. To bude možná její průnik,ale další verze roomsteru už by mohla být elegantnější a snad konečně s odsouvacími dveřmi! Otázka je jak dlouho se tohle současné překvapení na trhu udrží a bude o něj zájem.
neregistrovaný "Jergi"
27. 1. 2006 02:36
Originál je originál....
Setkal jsem se s dosti negativní reakcí na design boku, kdy zadní okna nenavazují na přední a podle některých to je omyl. Podle mě je to ale jak už tu bylo podotknuto ukázka originality a tak je to dobře, škoda působila leta jako konzervativní značka, která šla vždycky na jistotu a za jasnými prodejními čísli, Roomster určitě bude oblíben jak u stávajících zákazníků, tak zároveň může oslovit i novou klientelu, která doposud Škodu odmítala. Retuše vypadaji kvalitně a vkusně zapadají do celku, ale Roomster se rázem stává z originálního auta naprosto obyčejným za kterým se už málokdo ohlédne....
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ada"
27. 1. 2006 15:24
Re: Originál je originál....
Za "originalem" se jiste kazdy ohledne a vetsina jen proto, aby se opet ubezpecila, jakou odpornou zrudu to v te skodovce vyprodukovali.

Retus zveda designovou hodnotu toho vozu o 1000%

Mozna, ze by se nejaka tuningova firma mohla pripravit a zacit s upravami tech originalnich zrudnosti. Zruda s nazvem cikanska hvezda se muze libit snad jen vyznavacum francouzskych hruz, ale ti si stejne koupi radeji dalsi zrudu od renaultu, nez skodovku.

Skodovka jednoznacne slapla vedle!
neregistrovaný "Hooligan 49"
27. 1. 2006 21:21
Re: Originál je originál....
Co to člověče plácáš??? Jen by mě zajímalo, jaká auta se ti líbí... Jinak souhlasím s názorem, že originál je originál a retuš (přestože je technicky na velmi slušné úrovni) dělá z Roomstera auto, které je jenom jedním z davu.
neregistrovaný "humbert"
27. 1. 2006 03:33
dalsi fotky Roomstera
Podivejte se sem

[odkaz]

Je az s podivem, jak jsou retuse podobne tomu maskovani. Hlavne ten urizly roh okenka u zrcatka(2 retus). Take se pridavam k nazoru, ze original je povedenejsi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pesticid"
27. 1. 2006 04:35
proc ne
hezka prace s PS, jenze souhlas s Peytlem.. Proc sakra znovu navrhovat uhlazenou plechovku po vzoru jinych? Stydime se snad za originalitu? Skodovka nevyrobila Rooster, ktery se toci podle toho jak moda foukne, ale Roomster.. nejsem z ni na zadek a studie me bere vice, ale respektuji "jine" mysleni designera, ktery se nechova jako stado.. a to se mi libi..
PS: mimo misu, Kia se zase vyznamenala na Slovensku a vydala zajimavou smernici viz. [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "007"
27. 1. 2006 06:52
Re: proc ne
Retuš je určitě mnohem hezčí, u originálu jsou ty dveře tak divně připlácnuté k sobě. Jinak pěkný vozítko.
neregistrovaný "Marťan"
27. 1. 2006 07:31
Retuše z něj dělá obyčejné auto
Ta retuše je sice povedené, ale Roomster tím ztrácí kouzlo. Nechme ho jak je. Jenom mě mrzí, že si sériovka nenechal přední nárazník studie. Sériový nárazník mi příjde dost obyčejný. Snad to bude lepší s mlhovkama (jestli tam dole budou) nebo facelift za 3-4 roky.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Mirek"
27. 1. 2006 09:49
Re: Retuše z něj dělá obyčejné auto
Roomster kouzlo jiz davno ztratil, opustenim nosnych dizajnerskych myslenek z konceptu. To co tam zbylo jsou jiz jenom trosky puvodni myslenky a neni divu, ze pro spoustu lidi nefunguji.
neregistrovaný "Fanda"
30. 1. 2006 12:46
Re: Retuše z něj dělá obyčejné auto
:yes: Naprostý souhlas! Seriovka se konceptu jen vzdalene podoba.. :-! :no: :no: :no:
neregistrovaný "Petr"
27. 1. 2006 08:15
Sama Škodovka se boku Roomsteru bojí
Jak jinak lze vysvětlit, že ani jedna z těch oficiálních fotek není přímo z boku. Pohled zepředu i zezadu je sice fajn, ale boční linii bych považoval za důležitější při posuzování celého designu. Takhle si ten bok musím jen promítnout ve své fantazii a tam se mi prostě podle zatím dostupných fotek zobrazuje něco strašného :-(
Je fakt, že srovnámním oken auto přišlo o ten kus extravagance, kterou mělo. Ale pokud by se zarovnala s citem a odvahou k lehké extravaganci, bylo by to teprve ok. Navíc co si budeme namlouvat - škodovka vždycky měla úspěchy na trhu právě proto, že nebyla extravagantní. Je brána jako trochu nudné, ale relatovně spolehlivé auto za slušnou cenu. Tohle se pravděpodobně u 'průměrného škodováka' na západních trzích s úspěchem nesetká.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "King"
27. 1. 2006 08:23
Re: Sama Škodovka se boku Roomsteru bojí
Škodovka vždycky ukazuje na prvním snímku pouze předobok. Dokonce je nečekané, že ukázala i zadobok. Tak proč ještě profil? Nějaké překvapení si přece musí nechat na ificiální premiéru, ne? ;-)
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 1. 2006 08:38
Re: Sama Škodovka se boku Roomsteru bojí
ten titulek je veselej
neregistrovaný "Pierro"
27. 1. 2006 08:55
Re: Sama Škodovka se boku Roomsteru bojí
Apropos Jarouchu, jak to vypadá s tím Myslivcem?? (nebo že by snad hivaska??) >:D
neregistrovaný "Pierro"
27. 1. 2006 08:54
bez titulku
Bré ránko panstvo! Tak tu koukám na poupraveného Roomstera a musím říci - líbí se mi! :-) Líbí se mi podstatně více, než ten originální paskvil. Je pravda, že trochu ztratil na své "originalitě" ale ono někdy méně znamená více. Jak už tu někdo z vás zmínil - Škodovka je chápána jako konzervatiní značka a na tom úspěšně postavila svou novou image i historii. Takhle to auto mělo vypadat a dal bych mu jednoznačně za 1 :yes: :yes: Byť bohužel, realita bude jiná... :-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Michal 528"
27. 1. 2006 09:10
Re: bez titulku
Taky se mi ta retuš líbí víc než originál. ALe na druhou stranu, proč nezkusit se trochu odvázat. V nejhorším přijde rychlej facelift.
neregistrovaný "Cary"
27. 1. 2006 09:13
bez titulku
Super !! to upraveni bocniho okna je presne to co mi na "puvodnim" Roomsteru vadi..... jo takhle by to bylo hned lepsi, a ne to jejich priplacnuti zadku :-( ........skoda
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
27. 1. 2006 09:28
Re: bez titulku
Souhlasím. A navíc ta úprava přinese větší rozhled a prosvětlení interiéru. Čím je dneska auto novější, tím víc si v něm člověk připadá jako v tanku. Brzy se kvůli debilní bezpečnosti budeme dívat ven přes periskopy...
neregistrovaný "Laďa"
27. 1. 2006 09:14
bez titulku
Ano, neupravený originál by byl velmi vhodný na rozvážku pizzy. Stačilo by zadní ona jen "zazdít" plechem a máme před sebou klasické rozvážkové auto, dokonce s vynikajícím vnitřním prostorem. Mně osobně se mnohem více líbí retušovaná varianta s navazujícími okny, ale přestože nejsem marketingový odborník, myslím si, že si Škodovka otevřela dveře k rozsáhlému faceliftu v budoucnosti, protože stávající úprava, ač je originální, není ani trochu líbivá. Velkou předností je ale vnitřní variabilita vozu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "maxim kdykde.cz"
27. 1. 2006 09:19
V reálu
Já myslím, že je nutné vůz vidět naživo, takto ze dvou fotek a z podhledu (každý se spíš dívá na auto z výšky kolem 160-180 cm) nemůžeme posoudit jaký dojem budí v 3D. Viz vozy BMW a jejich jednička, v reálu působí úplně jinak než na fotce! Osobně jsem za škodovácké odvážné řešení než za usedlé. :-|
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paja"
27. 1. 2006 09:42
Nejkrasnejsi skodovka posledni doby...
...mohla byt podle me tato:[odkaz] Roomster je zajimavy, ale tohle se redakci "auto.cz" povedlo!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
27. 1. 2006 11:31
Re: Nejkrasnejsi skodovka posledni doby...
No jo Pajo, ale to je fotošop, podívej na druhou fotku - detail 5.dveří...
neregistrovaný "Paja"
27. 1. 2006 12:07
Re: Nejkrasnejsi skodovka posledni doby...
Diky, ze jsi mi to "osvetlil", stejne jako mohu podekovat v jake inteligencni rovine me vedes ;-\ >:D
neregistrovaný "ciello"
27. 1. 2006 11:47
Re: Nejkrasnejsi skodovka posledni doby...
..jo jo... >:D jen nevím kam by pak pod tak malým převisem šoupli rezervu... Ale jinak souhlas... On taky starej Leon měl co do sebe..! :yes:
neregistrovaný "GTI"
27. 1. 2006 09:43
PIHA
Brácho, ještě ti to asi neřekli... ale upaluj vod ženský, co vypadá jako Barbie... neboť krása tkví především v jedinečnosti. Je úplně jedno, jestli kulhá, nebo má na lejtku pihu... právě pro tu pihu ji budeš jednou milovat... P.S. Pozdravuj odpoledne na pískovišti. P.P.S. Autor umí. Ať udělá vlastní autorský dílo. Určitě ho pochválíme. :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "frudl"
27. 1. 2006 14:57
Re: PIHA
Predstav si apostole, ze uplne ten stejnej nazor mam na svou thalii. A ty bys ho mel taky, kdyby ji vyrabel fauve. V jistem smyslu bych te oznacil za pokrytce. A vem rozum do hrsti.
neregistrovaný "Jenik"
27. 1. 2006 14:58
Re: PIHA
Barbie muzes milovat hned, laska na prvni pohled, je sice tuctova, ale krasna, takova zamilovanost rychle opadne, nebo prejde v tu pravou lasku...kdyz narazis na tu pravou barbie. S kulhajici, s pihou na noze o zamilovanost prichazis, stoji to hodne premahani a jeste nemas jistotu, ze se ta skutecna laska dostavi, kdyz jo, tak je to laska jako remen lol
neregistrovaný "frudl"
27. 1. 2006 15:03
Re: PIHA
mimochodem Roomster je fakt prvni trochu pekna skodovka. Nelibi se v podstate jen zastancum tvrde nemecke linie - Polo,Fabia,Golf,Octavia,Passat,Superb - neboli nuda sed nuda sed :no:
Jen TY jses absolutne nekritickej vuci vsemu - vcetne cinskyho paskvilu Passatosuperb.
Zdravim a klidek ;-)
neregistrovaný "Mirek"
27. 1. 2006 09:44
Bravo
Ano. Ony totiz ty predni dvere a nasledne bocni profil jsou pozustatkem doby, kdy celni sklo bylo vydute "letecke". Potom to vse skvele fungovalo. Ja bych si typnul, ze dizajneri bojovali s "managery" aby se seriovka podobala co nejvice konceptu. Boj o predni sklo prohraly, ale aby se seriovka podobala konceptu alespon trochu a nebylo na prvni pohled jasne, ze je to jenom habadura, tak tam zustal ten bocni profil. Samozrejme ted uz nema logiku. Pan retuser udelal jenom to, ze dotahl boj ktery v Boleslavy skoncil dizajneri : manageri 1:1 do vysledku dizajneri : manageri 0 :2 . Chapu ty velke tlaky a kompromisy ale dizajnu auta neni mozne pulku udelat v jednom stylu a pulku ve druhem. Bud prejmu cely napad tak jak funguje na konceptu a nebo udelam auto konzervativni. Udelat pul auta konzervarivne a pul extravagantne autu jenom uskodi. Nepochybuji o tom, ze takto vyretusovanych aut, by se prodalo vysledne vice. ( Podobne jako svojsky dizajn je dusledkem klesajiciho prodeje Meganu (ne u nas)). Ale zaroven jsem presvedcen, ze auta s puvodni myslenkou konceptu, by se prodalo vice nez soucasneho poloprogresivniho modelu. Docela by mne zajimalo, jak by vypadala retus s vice vydutym celnim sklem a soucasnym bokem, tak jak to bylo v konceptu.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "jirka"
27. 1. 2006 10:05
Re: Bravo
To můžu podepsat. Jen se obávám, kolik dalších do toho takhle vidí a dokáže to tak jasně zformulovat. :yes:
neregistrovaný "Mirek"
27. 1. 2006 10:08
Re: Bravo
Boze. Dizajenri prohrali ne prohraly, v Boleslavi ne v Boleslavy. Nejak jsem se prilis rozpalil. Mozna toho tam je vice. Omlouvam se vsem se vztahem k cestine. A jeste bych chtel podekovat retuserovi za peknou praci.
neregistrovaný "performer"
27. 1. 2006 10:24
Re: Bravo
to máš jedno. Hlavní je obsah a ten máš :yes:
neregistrovaný "jirka"
27. 1. 2006 10:24
Re: Bravo
Budiž Vám útěchou, že umět spisovnou češtinu se dá nadřít. Umět mít a srozumitelně vyložit názor nikoliv. To je vcelku vzácný dar.
neregistrovaný "performer"
27. 1. 2006 10:31
Re: Bravo
mimochodem myslel jsem, že na chatu si všichni tykají... (ale nerad bych byl za nezdvořáka)
neregistrovaný "jirka"
27. 1. 2006 10:45
Re: Bravo
Berte to tak, že mi parte čouhá z kapsy a věnuji zbytek sil na jiné věci, než na změnu zvyků. Jinak všechno dobrý. ;-)
neregistrovaný "performer"
27. 1. 2006 11:06
Re: Bravo
:-) :yes:
neregistrovaný "Mirek"
27. 1. 2006 11:06
Re: Bravo
Dekuji za konejsive a shovivave reakce . :-O A porejme Skodovce at se dari. Treba v pristi generaci udela ten dalsi pulkrok dopredu na ktery ted nebylo dost sil.
neregistrovaný "Jenik"
27. 1. 2006 15:16
Re: Bravo
jeste ti chybej hacky a carky >:D ale jinak clanek 110% vystiznej :yes: :yes:
neregistrovaný "Ondra"
30. 1. 2006 12:57
Re: Bravo
:yes: Souhlas! Musí to mít hlavu a patu..jenže tím ořezáváním vznikl zmetek bez jasné nové myšlenky..Kočko-Pes
neregistrovaný "Pucmeloud"
27. 1. 2006 10:14
Predni okno
nejvetsi chyba je, ze nenechali oproti studiizaoblene vne lepene predni okno. Tim Roomster ztratil ze sve originality nejvic
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "performer"
27. 1. 2006 10:30
čelní sklo
koukněte na autorevue.cz - jsou tam fotky z provozu. Na rozdíl od oficiálních fotek mi tam už to čelní sklo nepřipadá tak příšerně kolmé (ve srovnání se studií) i když panoramatické samozřejmě není. Prostě ty fotky z běžného provozu (i přes maskování) vypadají lépe než ty oficiální .....
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
27. 1. 2006 10:42
Re: čelní sklo
Nooo, ve skutečnosti mě zase přijde ošklivější maska... Ale uvidíme, chce to denní světlo dopadající na jinou barvu.. :-) :yes:
neregistrovaný "performer"
27. 1. 2006 11:05
Re: čelní sklo
na masce to má napatlanou maskovací pásku a tak to zkresluje....
neregistrovaný "sepo"
27. 1. 2006 10:45
retus je lepsia
.. inac teda moc pekne to neni tak ani tak ... toto auto ma necha chladnym kedykolvek ho uvidim takze je to asi jedno ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "2,7 RS"
27. 1. 2006 11:06
Odvaha není vše...
Pokud se týká retuší a skutečných fotek, tak asi nejvíce se mi líbí retuš s horním navazující linií a spodní nenavazující... Na Roomster stále nemám jednoznačný názor, ale popravdě musím říct, že nebýt to domácí auto, tak ho odpálím okamžitě (a myslím, že i spousta dalších - přál bych si hypotetickou situaci, kdy koukáme na auto.cz a náhle se objeví titulek "Nová Kia Roomster" - jakpak by asi vypadala diskuse?;-))...Ale raději čekám na více fotek, interiér, různá kola a především na živé setkání...Bezesporu cením odvahu designérů - mám rád nevšední design, např. Renaultí trio (Mégane + Avantime + Vel Satis) i Civic se mi líbili okamžitě...Ovšem cenit design pouze za odvahu mi nepřijde zrovna rozumné...Multipla byla bezesporu také odvážná, ovšem její umístění v anketách automobilové (ne)krásy je poměrně výmluvné...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JAG"
27. 1. 2006 11:10
Retus je lepsi
Jsem konzervativni a tak se mi retus libi podstatne vic nez original. Hlavne obe shodne linie oken. Original mi přijde jako pikap nastaveny o kabinu pro dalsi osoby - "Roomster auto pro remeslniky" ???. To snad ma navic, pri tom rozvoru !!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "radši už neuvádím"
27. 1. 2006 11:42
A co autorská práva ? !
Ano jak jednochuché ! Vyretušuje se cosi přidá se cosi a nové auto je na světě - přeci dneska designéra umí dělat kdejakej Jouda, okomentovat jakbysmet.

To co je ovšem horší je že těmito retušovanými fotografiemi byla poměrně výrazně porušena autorká práva, vyplývající z autorského zákona. A to jak fy Škoda-auto a.s., tak i fotografa. Nebo snad chcete tvrdit, že autor na ty retuše dostal od obou subjektů svolení ?

Osobně mě to na auto.cz nepřekvapuje - stačí se podívat na úroveň řady diskusí, kde bohužel poslední dobou místo věcné a zajímavé debaty o autech (kde by se člověk něco dozveděl a poučil se)dominují s prominutím zamindrákované výlevy.

PS: Roommstra nehodnotím, o jeho úspěchu či neúspěchu rozhodne trh a nikoliv plané debaty.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "jirka"
27. 1. 2006 11:49
Re: A co autorská práva ? !
Vzhledem k tomu, že tady to je spíš klub, než veřejně hlásná trouba, tak jste si plivnul trochu mimo mísu.... a dál? Budete to jen hlásit nebo žalovat? Nemáte-li názor, tak co jste vlastně chtěl?
neregistrovaný "2,7 RS"
27. 1. 2006 11:49
Re: A co autorská práva ? !
Neberme všechno tak vážně - nebo se z toho zblázníme... ;-) A pokud se týká Roomsteru, tak to je tedy skutečně překvapení, že o jeho úspěchu rozhodne trh...Nikdo to tu nevěděl a doufali jsme, že tomu auťáku tu vykecáme úspěch!!! >:D
neregistrovaný "ciello"
27. 1. 2006 13:20
Re: A co autorská práva ? !
>:D :yes:
neregistrovaný "Jenik"
27. 1. 2006 15:20
Re: A co autorská práva ? !
hahaha
27. 1. 2006 16:26
Re: A co autorská práva ? !
:-) :yes:
neregistrovaný "michailov"
28. 1. 2006 11:40
Re: A co autorská práva ? !
o poruseni autorskych prav se nejedna. Predevsim moralne, protoze autor rozhodne nemel za zamer se svou praci nejaky zpusobem obohatit, ale hlavne pravne, jelikoz fotografie po uprave prestava byt autorskym dilem, resp. jim zustava, ale uz ne tak, aby bylo mozno autora soudne napadnout.
neregistrovaný "Robert"
27. 1. 2006 11:53
Škoda Roomster
Každopádně retuš
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paco"
27. 1. 2006 12:13
Hodnotím...
Více se mi líbí retuš čtenáře! Obě jsou lepší, než originál.
Nicméně nejlepší je bezesporu prototyp Roomster s více skloněnými A-sloupky, panoramatickým čelním sklem a nízkým bočním oknem na levoboku. Tato varianta byla SPORTOVNÍ MPV par excelance!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "159GTA"
27. 1. 2006 12:30
Re: original je gut
mne se libi vic originál a modlim se aby taky fabia k necemu vypadala pač nový klyjo, 207, korza sou si podobný jak sviň
neregistrovaný "martin67"
27. 1. 2006 13:05
pryc s retusemi
autor obrazku potlacil veskere zajimave prvky na tom aute - nechapu, proc to tady ukazujete + komu se roomster libi, tak si ho koupi - pro ty je urcen a ne pro kecalky z internetovych for :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Rocky"
27. 1. 2006 13:20
originalita vs. konzervativizmus
ano, predosle koncepcne studie boli dobre. odvazne, originalne, na skodovku az prilis. ale preco nie? aj volva osemdesiatych rokov vyzerali ako krabice od kuchynskej linky a kde su dnes? problem vsak je, ze to, co auto.cz prinieslo ako definitivnu podobu, vyzera naozaj ako uz len zvaecsa prehraty boj dizajnerov s konzervativnym manazmentom. a taketo auto, dovolim si tvrdit, dokaze vyhrat boj o zakaznika len z dvoch duovodov - silna lojalita a dobry pomer cena/kvalita. pretoze z pohladu designerskeho je to uplna hovadina. co je neesteticke, je zle. a akceptovat nizku uroven estetiky len kvuoli tomu, ze niekto je odvazny, to je o drzku. dal by som prednost retusi...ale ruku na srdce, napokon si aj tak kupim Octaviu :o)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AUTO"
27. 1. 2006 14:12
re
Jánevim jakej je rozdil mezi škodou nebo vw
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ciello"
27. 1. 2006 15:30
Re: re
v názvu VW nemáš "ˇ" (háček..)... >:D
neregistrovaný "AUTO"
28. 1. 2006 07:43
Re: re
Hele nedelej ze sebe machra to ani neumis!!!!!!!!!! >:-[] >:-[]
neregistrovaný "M@t3o"
27. 1. 2006 14:19
ORIGINÁ JE GOOD retušě mohlabýt výraznější
Ta retuše je dobře spracována ale originál je lepší. Zkuste se podívat na www.autotuning.cz a dejte sekci Virtuální Tuning třeba se něco přiučíte. >:D >:D ;-) ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "martin67"
29. 1. 2006 13:21
Re: ORIGINÁ JE GOOD retušě mohlabýt výraznější
vidlaku, jsi s tuningem do pr..le
neregistrovaný "Filip"
27. 1. 2006 14:44
opacne
Fakt je ten, ze bych osobne videl retus opacne. To znamena ze bych zadni okna prizpudobil prednim... To jako jedine mi vadi na novem Roomsteru... Jinak je celkem fajn. Skoda ze nikde neni pohled z boku... to by teprve vyniklo jak jsou ty okna osklivy...!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "maxim"
27. 1. 2006 20:20
Re: opacne
Moje řeč! :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Čermi"
27. 1. 2006 18:31
orig
Mě osobně se original moc líbí,ta retuš není špatná,ale nesedí mi ke stylu auta a rozhodne se moc podobá Vw Caddy
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JP"
27. 1. 2006 19:20
orig
No ja nevim. Mne se moc nelibi zpusob prepraovani. Spis bych zarovnal hranu zadniho okna podle predniho - ostra krivka muze dodat vic dynamiky. Takhle je to na 100% Berlingoidni dodavka.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AUTO"
28. 1. 2006 07:40
bez titulku
Nedelejte ze sebe machry >:-[] >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Wondra"
28. 1. 2006 09:56
pfff
PĚKNÁ PRÁCE S EDITOREM, ALE MUSÍM ŘÍCT ŽE TOUTO ÚPRAVOU SE Z ROOMSTERU STALO ÚPLNĚ OBYČEJNÉ AUTO, KTERÝCH JEZDÍ TISÍCE. V SÉRIOVÉ PODOBĚ JE VÍCE OROGINÁLNÍ. i KDYŽ TA PŘEDNÍ KLIKA TAM RUŠÍ, MĚLA BÝT SCHOVANÁ NEBO ZŮSTAT JAKO NA PŮVODNÍM KONCEPTU...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "michal"
28. 1. 2006 10:12
Být Škoda, hned ho zaměstnám!
Udělat zvenku ošklivé auto, protože je to levnější a lépe se to vyrábí? Bavil jsem se s několika lidma ze škodovky a jim by se ta retuš také více líbila. Jenže peníze jsou peníze a s tím nic nenadělají.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "škodovák"
28. 1. 2006 11:42
Re: Být Škoda, hned ho zaměstnám!
:-! To , že je to ošklivý auto , je tvůj subjektivní názor.Mnoha lidem se líbí a hodně lidí ho zatracujou.Jinak by jsi se divil , ale laciněji by pro škodovku vyšlo , udělat obyčejný auto obyčejných tvarů.Tohle ještě nikdo nezkoušel a když , tak od toho rychle upustil , protože slícovanost dílů a jejich výroba , musí být naprsosto přesná a bezchybná.Popravdě sami Němci si mysleli , že to z vývoje do výroby nedotáhnem . :-!
neregistrovaný "performer"
28. 1. 2006 17:50
Re: Být Škoda, hned ho zaměstnám!
jo jo :yes:
neregistrovaný "martin67"
29. 1. 2006 13:24
Re: ZADNA SKODA, ZE NEJSI SKODA!!!!