reklama


Rozhovor Auto.cz: Škoda Auto představila značkový program prodeje ojetých aut Škoda Plus

Rozhovor Auto.cz: Škoda Auto představila značkový program prodeje ojetých aut Škoda Plus

 

Škoda Auto přichází s novým programem na podporu prodeje ojetých vozů v autorizované prodejní síti – Škoda Plus. Cílem společného programu Škoda Plus je zkvalitnění nabídky ojetých vozů, jejich financování a služeb.

Program Škoda Plus je orientován na dvě kategorie vozů. V kategorii Vyzkoušené ojeté vozy jsou k dispozici nejen vozy Škoda, ale i vozidla dalších značek, které mají servisní knížku, splňují kvalitativní standardy a nepřesahují 5 let stáří. Mimo technicky prověřeného vozu, nabídne partner programu Škoda Plus řadu dalších výhod, např. certifikát bezúhonnosti vozu, pojištění závad vozu, nebo výhodné podmínky financování a pojištění od ŠkoFINu.

Do druhé kategorie Škoda Plus – Roční vozy spadají výhradně automobily Škoda, které jsou mladší 18 měsíců a mají najeto do 30 000 km. Jedná se o vozy, na které je navíc oproti standardní dvouleté záruce poskytnuta plná záruka výrobce rozšířená o další dva roky, stejně jako záruka výměny vozu.

Vozy z programu Škoda Plus jsou nabízeny s celou řadou zákaznických výhod a především kvalitním servisním zázemím autorizovaného prodejce vozů Škoda. Pro pohodlný výběr z nabídky programu Škoda Plus je k dispozici prodejní portál www.skodaplus.cz s širokou nabídkou vozů.

V současné době je do testovací fáze projektu Škoda Plus zapojeno 14 autorizovaných partnerů Škoda, jejichž seznam je k dispozici na internetových stránkách projektu www.skodaplus.cz. Testovací fáze projektu poběží do konce roku 2008. Následně bude mít každý autorizovaný prodejce společnosti Škoda po splnění standardů možnost stát se členem programu Škoda Plus. Prodejní program Škoda Plus nahradí stávající webový portál Vyzkoušeno.cz, který do roku 2009 bude fungovat paralelně s projektem Škoda Plus.

Při příležitosti představení nové značky na trhu ojetých automobilů jsme vyzpovídali Ing. Jana Steyrera, zodpovědného ve Škodě Auto za přípravu tohoto projektu.

Auto.cz: Škoda Auto vyrábí nová auta a má zájem je také prodávat. Proč se vlastně automobilce vyplatí mít vlastní program prodeje certifikovaných ojetých automobilů?

Steyrer: Prodejem dostupnějšího ojetého vozu máme příležitost oslovit zákazníka kvalitou výrobku i služeb naší značky. Pravděpodobnost, že si k nám potom jednou stejný zákazník příjde koupit nové auto je vysoká.

Prodej ojetých vozů pod vlastní značkou v dealerské síti také nepřímo přispívá k podpoře zůstatkových hodnot automobilů, což následně může snížit celkovou cenu vlastnictví auta a tím i zájem zákazníků o nová auta – především v otázce operativního leasingu.

Jde ale také o podporu obchodníků. Cílem automobilky je mít ziskové dealery a prodej ojetých automobilů v tomto ohledu významně k ziskovosti napomáhá. Stejně jako u prodeje nového automobilu znamená i prodej ojetého potenciální příležitost pro příjmy obchodníka ze servisní činnosti.

Škoda Auto nabízí obchodníkům jakousi komunikační střechu nad celým programem, propagaci a řadu služeb, které obchodníkům pomáhají získávat nové zákazníky. Klíčový je pochopitelně internetový portál www.skodaplus.cz.

Auto.cz: Jaká kritéria musí splnit partner programu Škoda Plus?
Steyrer: První podmínkou zapojení do programu je skutečnost, že partnery mohou být výhradně autorizovaní obchodníci Škoda Auto. Naším cílem je zvýšení kultury prodeje ojetých automobilů a s tím souvisejí zvolená kriteria. Týkají se například specifikace prodejní plochy, vybavení, kvality a proškolení personálu, označení vozů apod. Zavedení programu Škoda Plus ale neznamená, že každý z dvou set dealerů společnosti Škoda Auto v České republice bude automaticky zařazen do programu Škoda Plus.

Auto.cz: Proč přichází nový program Škoda Plus, když známe zavedenou značku Vyzkoušeno?
Steyrer: Na program Vyzkoušeno navazujeme sloganem Škoda Plus – Vyzkoušené ojeté vozy. Nový program se ale liší v několika věcech.

V prvé řadě jde o novou službu a přiblížení značky Škoda k zákazníkům. Lépe vypovídá o image společnosti Škoda Auto, přináší silné zákaznické výhody a jasně přiřazuje aktivitu ke značce tím, že slovo Škoda je v názvu. Nedílnou součástí Škoda Plus jsou přísné a kontrolované standardy, na které by v tuto chvíli nedosáhla řada prodejců programu Vyzkoušeno. Zcela novou kategorií, která bude mít silné postavení v rámci Škoda Plus jsou Roční vozy.

Počítáme s tím, že během roku 2009 budou zapojení prodejci přibývat a postupně převedeme aktivity z Vyzkoušeno na nové standardy Škoda Plus.

Auto.cz: Na českém trhu je známá značka Auto-Plus společnosti IVG. Má s Auto-Plus program Škoda Plus společného něco více než to plus v názvu?
Steyrer: Škoda Plus a Auto-Plus jsou dva programy, které se doplňují a jejich procesní stránka má některé prvky společné – především co se vývoje a vztahu s obchodníky týká.

Dva příbuzné programy nyní pokrývají celé portfolio prodejců skupiny VW v ČR, u víceznačkových obchodníků se logicky tyto aktivity doplňují. Zásadní odlišností je strategická podpora vlastní značky tzv. Roční vozy pro mladé vozy mladší 18 měsíců staří nesoucí značku Škoda.

Auto.cz: Trh s ojetými vozy je celkem silně obsazen velkými bazarovými řetězci. V čem spočívají hlavní výhody pro zákazníky?
Steyrer: V rámci nového programu hodláme garantovat jakési desatero programu Škoda Plus, které heslovitě zní: zkušební jízda - výkup stávajícího vozu za férových podmínek - důkladná předprodejní příprava – nabídka dvanáctiměsíční záruky - atraktivní financování - výhodné pojištění - záruka mobility pro vozy Škoda - certifikát vozu - nabídka vyřízení formalit financování - roční kontrola vozu zdarma. Do programu lze zařadit jen vozy, které nejsou starší než 5 let.

Věříme, že tento komplex služeb spolu s výhodnými cenami zákazníky přesvědčí.

Zcela jinou – vyšší – úrovní je prodej Ročních vozů Škoda. Ty budou staré nejvýše 18 měsíců a k výše uvedeným výhodám patří navíc možnost získat ojetý vůz se stejnými výhodami jako u nového vozu nebo prodloužená záruka (minimálně dvouletá záruka Škoda Auto). Všechny vozy zařazené do programu Roční vozy mají najeto méně než 30 tisíc kilometrů.

Auto.cz: Kde se berou roční vozy zařazené do tohoto programu?
Steyrer: Velká část je převáděna z vozového parku služebních vozů Škoda Auto (ročně asi 2500 vozů), další pak z ukončených pronájmů ŠkoFINu (asi 4000 vozů ročně) a předváděcích vozů obchodníka. V rámci programu Škoda Plus se nechystáme dovážet Roční vozy ze zahraničí, a tak můžeme garantovat původ i historii vozidel.

Auto.cz: Jaká je role ŠkoFINu?
Steyrer: Společnost ŠkoFIN je klíčovým partnerem programu. Jako jednička na trhu finančního leasingu motorových vozidel nabízí zákazníkům Škoda Plus značkový produkt, připravovány budou akční nabídky, možný je zrychlený proces schvalování a pojištění s výhodnějšími sazbami. Díky silnému postavení na poli operativního leasingu generuje ŠkoFIN tisíce mladých ojetých vozů ročně. Zapomenout bychom neměli ani na roli financování obchodníků, ať se to týká investic, či skladových zásob.

Auto.cz: Děkujeme za rozhovor a přejeme hodně spokojených zákazníků.

Spolupracujeme s TipCars.com
Volkswagen zastropoval platy a odměny nejvyšších manažerů. Chce předejít kritice Volkswagen zastropoval platy a odměny nejvyšších manažerů. Chce předejít kritice

Dozorčí rada německé automobilové skupiny Volkswagen…

Kancléř Kynštetr končí. Kvůli poslanecké jídelně Kancléř Kynštetr končí. Kvůli poslanecké jídelně

Dlouholetý kancléř Sněmovny Petr Kynštetr obhajoval…

 
 

Přidat názorDiskuse: Rozhovor Auto.cz: Škoda Auto představila…



reklama


reklama


Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
První snímky Škody Rapid po faceliftu: V porovnání s octavií se mění decentně První snímky Škody Rapid po faceliftu: V porovnání s octavií se mění decentně

Modernizované provedení obou verzí rapidu si zákazníci…

První svezení: Fiat Tipo Kombi je auto, které dává smysl První svezení: Fiat Tipo Kombi je auto, které dává smysl

Fiat Tipo Kombi nabídne zavazadlový prostor 550 litrů,…

 






 
Optický klam: Proč se nám zdá, že se kola při jízdě otáčejí na druhou stranu?

Optický klam: Proč se nám zdá, že se kola při jízdě otáčejí na druhou stranu?

Dnes 18:47

Někdy to vypadá, jako kdyby se kola automobilu jedoucího určitým směrem otáčela nebo dokonce stála, přestože pohyb vozu je jasně zřetelný. Čím to je?




Blesk.cz

Ind vyráběl chytré mobily za stovku. Došlápl si na něj obchodník se sluchátky

Ind vyráběl chytré mobily za stovku. Došlápl si na…

Mohit Goel, který založil firmu Ringing Bells, byl zatčen pro podezření z podvodu. Jeho firma vyrábí chytré…

Herečka a zpěvačka Bára Poláková: Prozradila pohlaví svého miminka!

Herečka a zpěvačka Bára Poláková: Prozradila pohlaví…

Herečka a zpěvačka Bára Poláková (33) už je v 8. měsíci těhotenství, a než se naděje, bude mít její půvabná…

 

iSport.cz

Slavia a titul? Rajnoch slíbil přijít ve slipech, sparťan Novotný překvapil

Slavia a titul? Rajnoch slíbil přijít ve slipech,…

Zatím jsou v lize druzí, ale co na konci sezony? Mistrovské ambice fotbalistů Slavie se probíraly v novém pořadu…

GALERIE: Nové vozy ve formuli 1? Obří zadek i odvážný návrat do historie

GALERIE: Nové vozy ve formuli 1? Obří zadek i…

Sezona Formule 1 ještě nezačala, pár týdnu si motorističtí nadšenci musí počkat. Ale už nyní je stáje navnazují…

 

Reflex.cz

Proč nebude profesor Drahoš prezidentem

Proč nebude profesor Drahoš prezidentem

Ano, Česká republika konečně má protikandidáta k Miloši Zemanovi v nadcházející prezidentské volbě. Je to…

V Česku začíná komiksová revoluce. Projekt NANITS mění zažité pořádky a vyzkoušet si ho můžete zdarma

V Česku začíná komiksová revoluce. Projekt NANITS…

Stvořili celý nový vesmír, na crowdfoundingové platformě Kickstarter vybrali přes 800 tisíc korun, vymysleli…

 
 
reklama