Rozhovor Auto.cz: Škoda Auto představila značkový program prodeje ojetých aut Škoda Plus

Rozhovor Auto.cz: Škoda Auto představila značkový program prodeje ojetých aut Škoda Plus

 

Škoda Auto přichází s novým programem na podporu prodeje ojetých vozů v autorizované prodejní síti – Škoda Plus. Cílem společného programu Škoda Plus je zkvalitnění nabídky ojetých vozů, jejich financování a služeb.

Program Škoda Plus je orientován na dvě kategorie vozů. V kategorii Vyzkoušené ojeté vozy jsou k dispozici nejen vozy Škoda, ale i vozidla dalších značek, které mají servisní knížku, splňují kvalitativní standardy a nepřesahují 5 let stáří. Mimo technicky prověřeného vozu, nabídne partner programu Škoda Plus řadu dalších výhod, např. certifikát bezúhonnosti vozu, pojištění závad vozu, nebo výhodné podmínky financování a pojištění od ŠkoFINu.

Do druhé kategorie Škoda Plus – Roční vozy spadají výhradně automobily Škoda, které jsou mladší 18 měsíců a mají najeto do 30 000 km. Jedná se o vozy, na které je navíc oproti standardní dvouleté záruce poskytnuta plná záruka výrobce rozšířená o další dva roky, stejně jako záruka výměny vozu.

Vozy z programu Škoda Plus jsou nabízeny s celou řadou zákaznických výhod a především kvalitním servisním zázemím autorizovaného prodejce vozů Škoda. Pro pohodlný výběr z nabídky programu Škoda Plus je k dispozici prodejní portál www.skodaplus.cz s širokou nabídkou vozů.

V současné době je do testovací fáze projektu Škoda Plus zapojeno 14 autorizovaných partnerů Škoda, jejichž seznam je k dispozici na internetových stránkách projektu www.skodaplus.cz. Testovací fáze projektu poběží do konce roku 2008. Následně bude mít každý autorizovaný prodejce společnosti Škoda po splnění standardů možnost stát se členem programu Škoda Plus. Prodejní program Škoda Plus nahradí stávající webový portál Vyzkoušeno.cz, který do roku 2009 bude fungovat paralelně s projektem Škoda Plus.

Při příležitosti představení nové značky na trhu ojetých automobilů jsme vyzpovídali Ing. Jana Steyrera, zodpovědného ve Škodě Auto za přípravu tohoto projektu.

Auto.cz: Škoda Auto vyrábí nová auta a má zájem je také prodávat. Proč se vlastně automobilce vyplatí mít vlastní program prodeje certifikovaných ojetých automobilů?

Steyrer: Prodejem dostupnějšího ojetého vozu máme příležitost oslovit zákazníka kvalitou výrobku i služeb naší značky. Pravděpodobnost, že si k nám potom jednou stejný zákazník příjde koupit nové auto je vysoká.

Prodej ojetých vozů pod vlastní značkou v dealerské síti také nepřímo přispívá k podpoře zůstatkových hodnot automobilů, což následně může snížit celkovou cenu vlastnictví auta a tím i zájem zákazníků o nová auta – především v otázce operativního leasingu.

Jde ale také o podporu obchodníků. Cílem automobilky je mít ziskové dealery a prodej ojetých automobilů v tomto ohledu významně k ziskovosti napomáhá. Stejně jako u prodeje nového automobilu znamená i prodej ojetého potenciální příležitost pro příjmy obchodníka ze servisní činnosti.

Škoda Auto nabízí obchodníkům jakousi komunikační střechu nad celým programem, propagaci a řadu služeb, které obchodníkům pomáhají získávat nové zákazníky. Klíčový je pochopitelně internetový portál www.skodaplus.cz.

Auto.cz: Jaká kritéria musí splnit partner programu Škoda Plus?
Steyrer: První podmínkou zapojení do programu je skutečnost, že partnery mohou být výhradně autorizovaní obchodníci Škoda Auto. Naším cílem je zvýšení kultury prodeje ojetých automobilů a s tím souvisejí zvolená kriteria. Týkají se například specifikace prodejní plochy, vybavení, kvality a proškolení personálu, označení vozů apod. Zavedení programu Škoda Plus ale neznamená, že každý z dvou set dealerů společnosti Škoda Auto v České republice bude automaticky zařazen do programu Škoda Plus.

Auto.cz: Proč přichází nový program Škoda Plus, když známe zavedenou značku Vyzkoušeno?
Steyrer: Na program Vyzkoušeno navazujeme sloganem Škoda Plus – Vyzkoušené ojeté vozy. Nový program se ale liší v několika věcech.

V prvé řadě jde o novou službu a přiblížení značky Škoda k zákazníkům. Lépe vypovídá o image společnosti Škoda Auto, přináší silné zákaznické výhody a jasně přiřazuje aktivitu ke značce tím, že slovo Škoda je v názvu. Nedílnou součástí Škoda Plus jsou přísné a kontrolované standardy, na které by v tuto chvíli nedosáhla řada prodejců programu Vyzkoušeno. Zcela novou kategorií, která bude mít silné postavení v rámci Škoda Plus jsou Roční vozy.

Počítáme s tím, že během roku 2009 budou zapojení prodejci přibývat a postupně převedeme aktivity z Vyzkoušeno na nové standardy Škoda Plus.

Auto.cz: Na českém trhu je známá značka Auto-Plus společnosti IVG. Má s Auto-Plus program Škoda Plus společného něco více než to plus v názvu?
Steyrer: Škoda Plus a Auto-Plus jsou dva programy, které se doplňují a jejich procesní stránka má některé prvky společné – především co se vývoje a vztahu s obchodníky týká.

Dva příbuzné programy nyní pokrývají celé portfolio prodejců skupiny VW v ČR, u víceznačkových obchodníků se logicky tyto aktivity doplňují. Zásadní odlišností je strategická podpora vlastní značky tzv. Roční vozy pro mladé vozy mladší 18 měsíců staří nesoucí značku Škoda.

Auto.cz: Trh s ojetými vozy je celkem silně obsazen velkými bazarovými řetězci. V čem spočívají hlavní výhody pro zákazníky?
Steyrer: V rámci nového programu hodláme garantovat jakési desatero programu Škoda Plus, které heslovitě zní: zkušební jízda - výkup stávajícího vozu za férových podmínek - důkladná předprodejní příprava – nabídka dvanáctiměsíční záruky - atraktivní financování - výhodné pojištění - záruka mobility pro vozy Škoda - certifikát vozu - nabídka vyřízení formalit financování - roční kontrola vozu zdarma. Do programu lze zařadit jen vozy, které nejsou starší než 5 let.

Věříme, že tento komplex služeb spolu s výhodnými cenami zákazníky přesvědčí.

Zcela jinou – vyšší – úrovní je prodej Ročních vozů Škoda. Ty budou staré nejvýše 18 měsíců a k výše uvedeným výhodám patří navíc možnost získat ojetý vůz se stejnými výhodami jako u nového vozu nebo prodloužená záruka (minimálně dvouletá záruka Škoda Auto). Všechny vozy zařazené do programu Roční vozy mají najeto méně než 30 tisíc kilometrů.

Auto.cz: Kde se berou roční vozy zařazené do tohoto programu?
Steyrer: Velká část je převáděna z vozového parku služebních vozů Škoda Auto (ročně asi 2500 vozů), další pak z ukončených pronájmů ŠkoFINu (asi 4000 vozů ročně) a předváděcích vozů obchodníka. V rámci programu Škoda Plus se nechystáme dovážet Roční vozy ze zahraničí, a tak můžeme garantovat původ i historii vozidel.

Auto.cz: Jaká je role ŠkoFINu?
Steyrer: Společnost ŠkoFIN je klíčovým partnerem programu. Jako jednička na trhu finančního leasingu motorových vozidel nabízí zákazníkům Škoda Plus značkový produkt, připravovány budou akční nabídky, možný je zrychlený proces schvalování a pojištění s výhodnějšími sazbami. Díky silnému postavení na poli operativního leasingu generuje ŠkoFIN tisíce mladých ojetých vozů ročně. Zapomenout bychom neměli ani na roli financování obchodníků, ať se to týká investic, či skladových zásob.

Auto.cz: Děkujeme za rozhovor a přejeme hodně spokojených zákazníků.

Spolupracujeme s TipCars.com
Grenfell Tower může mít brzy pokračování, protipožárními testy neprošlo 60 budov Grenfell Tower může mít brzy pokračování, protipožárními testy neprošlo 60 budov

Protipožárním testům v Anglii dosud nevyhovělo 60…

Britové evakuovali vyhlídkové kolo London Eye kvůli nálezu nevybuchlé bomby z války Britové evakuovali vyhlídkové kolo London Eye kvůli nálezu nevybuchlé bomby z války

Vyhlídkové kolo London Eye bylo dnes krátce evakuováno…

Hegemonie Airbusu a Boeingu pomalu končí, o své místo bojují ostatní výrobci Hegemonie Airbusu a Boeingu pomalu končí, o své místo bojují ostatní výrobci

Končící aerosalon v Paříži se nesl především v duchu…

 

Štítky Rozhovor Škoda

 

Přidat názorDiskuse: Rozhovor Auto.cz: Škoda Auto představila…







Doporučujeme
Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta? Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta?

Policista řídící provoz na křižovatce mnohé řidiče mate.…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125 Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který…

První jízda: Je Volkswagen Arteon skutečně nejlepším modelem značky? První jízda: Je Volkswagen Arteon skutečně nejlepším modelem značky?

Novým jménem v nabídce modelů značky Volkswagen je…

 






 
The War Rig: Šílený náklaďák ze Šíleného Maxe? Je to Tatra 815!

The War Rig: Šílený náklaďák ze Šíleného Maxe? Je to Tatra 815!

Včera

Monstrum z posledního dílu Mad Maxe nápadně připomíná americké trucky. Cisternový náklaďák však nevznikl ze žádného peterbiltu nebo kenworthu, nýbrž z Tatry 815.




Blesk.cz

Zdolala ultramaraton, ale za jakou cenu: Tohle se jí po doběhnutí udělalo na nohách

Zdolala ultramaraton, ale za jakou cenu: Tohle se jí…

Neuvěřitelných 111 km! Tolik uběhla Julie Nisbet (34) během supermaratonu. Neuvěřitelný výkon se jí ale moc…

Panika v dovolenkovém ráji: Žralok se objevil na pláži na Mallorce

Panika v dovolenkovém ráji: Žralok se objevil na…

Neuvěřitelně blízko lidí na pláži se ocitl žralok na Mallorce. V oblíbené destinaci, kde tráví dovolenou i mnoho…

 

iSport.cz

Otec supertalentu hrozí Juventusu: Kupte mi traktory, nebo syn odejde!

Otec supertalentu hrozí Juventusu: Kupte mi…

Jeden mladý talent si Juventus už pojistil v Patriku Schickovi, o jiný ale brzy může přijít. A to za poměrně…

Případ Mbappé. Chtějí ho Wenger i Klopp, Real by mohl obětovat Balea

Případ Mbappé. Chtějí ho Wenger i Klopp, Real by…

Žádanějšího hráče na světovém trhu asi v současnosti nenajdete. Mladičký útočník Monaka Kylian Mbappé v minulé…

 

Reflex.cz

Dámské genitálie, svině i ojebal. Který politik řekne jako první magické slůvko na č?

Dámské genitálie, svině i ojebal. Který politik…

Nezaujatý pozorovatel naší politické scény si už dávno musel položit otázku, který politik překročí magickou…

Japonci na vážkách. Povolí usednout na chryzantémový trůn ženě?

Japonci na vážkách. Povolí usednout na chryzantémový…

Třiaosmdesátiletý japonský císař Akihito na konci příštího roku ze zdravotních důvodů odstoupí ze své funkce.…