Rozhovor Auto.cz: Škoda Auto představila značkový program prodeje ojetých aut Škoda Plus

Rozhovor Auto.cz: Škoda Auto představila značkový program prodeje ojetých aut Škoda Plus

 

Škoda Auto přichází s novým programem na podporu prodeje ojetých vozů v autorizované prodejní síti – Škoda Plus. Cílem společného programu Škoda Plus je zkvalitnění nabídky ojetých vozů, jejich financování a služeb.

Program Škoda Plus je orientován na dvě kategorie vozů. V kategorii Vyzkoušené ojeté vozy jsou k dispozici nejen vozy Škoda, ale i vozidla dalších značek, které mají servisní knížku, splňují kvalitativní standardy a nepřesahují 5 let stáří. Mimo technicky prověřeného vozu, nabídne partner programu Škoda Plus řadu dalších výhod, např. certifikát bezúhonnosti vozu, pojištění závad vozu, nebo výhodné podmínky financování a pojištění od ŠkoFINu.

Do druhé kategorie Škoda Plus – Roční vozy spadají výhradně automobily Škoda, které jsou mladší 18 měsíců a mají najeto do 30 000 km. Jedná se o vozy, na které je navíc oproti standardní dvouleté záruce poskytnuta plná záruka výrobce rozšířená o další dva roky, stejně jako záruka výměny vozu.

Vozy z programu Škoda Plus jsou nabízeny s celou řadou zákaznických výhod a především kvalitním servisním zázemím autorizovaného prodejce vozů Škoda. Pro pohodlný výběr z nabídky programu Škoda Plus je k dispozici prodejní portál www.skodaplus.cz s širokou nabídkou vozů.

V současné době je do testovací fáze projektu Škoda Plus zapojeno 14 autorizovaných partnerů Škoda, jejichž seznam je k dispozici na internetových stránkách projektu www.skodaplus.cz. Testovací fáze projektu poběží do konce roku 2008. Následně bude mít každý autorizovaný prodejce společnosti Škoda po splnění standardů možnost stát se členem programu Škoda Plus. Prodejní program Škoda Plus nahradí stávající webový portál Vyzkoušeno.cz, který do roku 2009 bude fungovat paralelně s projektem Škoda Plus.

Při příležitosti představení nové značky na trhu ojetých automobilů jsme vyzpovídali Ing. Jana Steyrera, zodpovědného ve Škodě Auto za přípravu tohoto projektu.

Auto.cz: Škoda Auto vyrábí nová auta a má zájem je také prodávat. Proč se vlastně automobilce vyplatí mít vlastní program prodeje certifikovaných ojetých automobilů?

Steyrer: Prodejem dostupnějšího ojetého vozu máme příležitost oslovit zákazníka kvalitou výrobku i služeb naší značky. Pravděpodobnost, že si k nám potom jednou stejný zákazník příjde koupit nové auto je vysoká.

Prodej ojetých vozů pod vlastní značkou v dealerské síti také nepřímo přispívá k podpoře zůstatkových hodnot automobilů, což následně může snížit celkovou cenu vlastnictví auta a tím i zájem zákazníků o nová auta – především v otázce operativního leasingu.

Jde ale také o podporu obchodníků. Cílem automobilky je mít ziskové dealery a prodej ojetých automobilů v tomto ohledu významně k ziskovosti napomáhá. Stejně jako u prodeje nového automobilu znamená i prodej ojetého potenciální příležitost pro příjmy obchodníka ze servisní činnosti.

Škoda Auto nabízí obchodníkům jakousi komunikační střechu nad celým programem, propagaci a řadu služeb, které obchodníkům pomáhají získávat nové zákazníky. Klíčový je pochopitelně internetový portál www.skodaplus.cz.

Auto.cz: Jaká kritéria musí splnit partner programu Škoda Plus?
Steyrer: První podmínkou zapojení do programu je skutečnost, že partnery mohou být výhradně autorizovaní obchodníci Škoda Auto. Naším cílem je zvýšení kultury prodeje ojetých automobilů a s tím souvisejí zvolená kriteria. Týkají se například specifikace prodejní plochy, vybavení, kvality a proškolení personálu, označení vozů apod. Zavedení programu Škoda Plus ale neznamená, že každý z dvou set dealerů společnosti Škoda Auto v České republice bude automaticky zařazen do programu Škoda Plus.

Auto.cz: Proč přichází nový program Škoda Plus, když známe zavedenou značku Vyzkoušeno?
Steyrer: Na program Vyzkoušeno navazujeme sloganem Škoda Plus – Vyzkoušené ojeté vozy. Nový program se ale liší v několika věcech.

V prvé řadě jde o novou službu a přiblížení značky Škoda k zákazníkům. Lépe vypovídá o image společnosti Škoda Auto, přináší silné zákaznické výhody a jasně přiřazuje aktivitu ke značce tím, že slovo Škoda je v názvu. Nedílnou součástí Škoda Plus jsou přísné a kontrolované standardy, na které by v tuto chvíli nedosáhla řada prodejců programu Vyzkoušeno. Zcela novou kategorií, která bude mít silné postavení v rámci Škoda Plus jsou Roční vozy.

Počítáme s tím, že během roku 2009 budou zapojení prodejci přibývat a postupně převedeme aktivity z Vyzkoušeno na nové standardy Škoda Plus.

Auto.cz: Na českém trhu je známá značka Auto-Plus společnosti IVG. Má s Auto-Plus program Škoda Plus společného něco více než to plus v názvu?
Steyrer: Škoda Plus a Auto-Plus jsou dva programy, které se doplňují a jejich procesní stránka má některé prvky společné – především co se vývoje a vztahu s obchodníky týká.

Dva příbuzné programy nyní pokrývají celé portfolio prodejců skupiny VW v ČR, u víceznačkových obchodníků se logicky tyto aktivity doplňují. Zásadní odlišností je strategická podpora vlastní značky tzv. Roční vozy pro mladé vozy mladší 18 měsíců staří nesoucí značku Škoda.

Auto.cz: Trh s ojetými vozy je celkem silně obsazen velkými bazarovými řetězci. V čem spočívají hlavní výhody pro zákazníky?
Steyrer: V rámci nového programu hodláme garantovat jakési desatero programu Škoda Plus, které heslovitě zní: zkušební jízda - výkup stávajícího vozu za férových podmínek - důkladná předprodejní příprava – nabídka dvanáctiměsíční záruky - atraktivní financování - výhodné pojištění - záruka mobility pro vozy Škoda - certifikát vozu - nabídka vyřízení formalit financování - roční kontrola vozu zdarma. Do programu lze zařadit jen vozy, které nejsou starší než 5 let.

Věříme, že tento komplex služeb spolu s výhodnými cenami zákazníky přesvědčí.

Zcela jinou – vyšší – úrovní je prodej Ročních vozů Škoda. Ty budou staré nejvýše 18 měsíců a k výše uvedeným výhodám patří navíc možnost získat ojetý vůz se stejnými výhodami jako u nového vozu nebo prodloužená záruka (minimálně dvouletá záruka Škoda Auto). Všechny vozy zařazené do programu Roční vozy mají najeto méně než 30 tisíc kilometrů.

Auto.cz: Kde se berou roční vozy zařazené do tohoto programu?
Steyrer: Velká část je převáděna z vozového parku služebních vozů Škoda Auto (ročně asi 2500 vozů), další pak z ukončených pronájmů ŠkoFINu (asi 4000 vozů ročně) a předváděcích vozů obchodníka. V rámci programu Škoda Plus se nechystáme dovážet Roční vozy ze zahraničí, a tak můžeme garantovat původ i historii vozidel.

Auto.cz: Jaká je role ŠkoFINu?
Steyrer: Společnost ŠkoFIN je klíčovým partnerem programu. Jako jednička na trhu finančního leasingu motorových vozidel nabízí zákazníkům Škoda Plus značkový produkt, připravovány budou akční nabídky, možný je zrychlený proces schvalování a pojištění s výhodnějšími sazbami. Díky silnému postavení na poli operativního leasingu generuje ŠkoFIN tisíce mladých ojetých vozů ročně. Zapomenout bychom neměli ani na roli financování obchodníků, ať se to týká investic, či skladových zásob.

Auto.cz: Děkujeme za rozhovor a přejeme hodně spokojených zákazníků.

Spolupracujeme s TipCars.com
Palestina hrozí přerušením vztahů se Spojenými státy, vadí jí nový zákon Palestina hrozí přerušením vztahů se Spojenými státy, vadí jí nový zákon

Palestinské vedení přeruší veškerou komunikaci se…

Česko má problém s extremismem, tvrdí německý Spiegel Česko má problém s extremismem, tvrdí německý Spiegel

Zatímco v 90. letech reagovalo Česko na rasismus a štvaní…

V Německu pokračují jednání o vládě. Pokud zkrachují, dojde k předčasným volbám V Německu pokračují jednání o vládě. Pokud zkrachují, dojde k předčasným volbám

V Berlíně dnes pokračuje dlouhá série jednání o nové…

 

Štítky Rozhovor Škoda

 

Přidat názorDiskuse: Rozhovor Auto.cz: Škoda Auto představila…







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Ojetiny vyrobené v Česku a na Slovensku: Víme, kterým se vyhnout Ojetiny vyrobené v Česku a na Slovensku: Víme, kterým se vyhnout

Automobilovému průmyslu v České i Slovenské republice se…

Evropský parlament: Všechny nové vozy musejí mít automatické brzdění! Evropský parlament: Všechny nové vozy musejí mít automatické brzdění!

Evropská komise se bude zabývat návrhy parlamentního…

 





 
Renault odhalil nový Duster. Od Dacie se neliší jen svým znakem!

Renault odhalil nový Duster. Od Dacie se neliší jen svým znakem!

Včera

Druhé generace se dočkal také bratr Dacie Duster se znaky mateřského Renaultu. Od rumunského sourozence se liší v několika ohledech.




Blesk.cz

Advent začíná za 14 dní! Vyrobte si adventní věnec krok za krokem

Advent začíná za 14 dní! Vyrobte si adventní věnec…

První svíčku na adventních věncích budeme zapalovat už v neděli 3. prosince. Je tedy ideální čas na to, vyrobit…

Nešťastná smrt mladé dívky: Zabila ji rozbitá nabíječka iPhonu. Ve spánku!

Nešťastná smrt mladé dívky: Zabila ji rozbitá…

Prasklý kabel není něco, co by se mělo podomácku opravovat. Příkladem budiž smutný příběh mladé dívky, která si…

 

iSport.cz

Dojemné loučení Poláků: Přivítejte Jakuba Jandu, jako by byl náš!

Dojemné loučení Poláků: Přivítejte Jakuba Jandu,…

PŘÍMO Z POLSKA | Jako by se loučil doma a před vlastními fanoušky. Jakub Janda se ve svém posledním závodě…

SESTŘIHY: Plzeňská série trvá, Slavia nadělovala, Brno už není poslední

SESTŘIHY: Plzeňská série trvá, Slavia nadělovala,…

Neuvěřitelná série fotbalistů Plzně nekončí. Lídr Het ligy si udržel stoprocentní bilanci i po 14. kole Het…

 

Reflex.cz

Staletí starý příběh má pořád grády!

Staletí starý příběh má pořád grády!

Rónin je samuraj bez pána a příběh, který právě vyšel zpracovaný do komiksové podoby v nakladatelství Crew,…

Tuzemské banky holí své klienty jako ovce. Když ale mají zvýšit úroky u vkladů, mají hromadu výmluv, proč to nejde

Tuzemské banky holí své klienty jako ovce. Když ale…

Růst české ekonomiky trhá rekordy a centrální bankéři již nahlas varují, že nastává čas zchladit pádící…