Konecne po 20 letech neco noveho. Na obrazku to vypada dobre. Akorat si myslim,ze ve vsech verzich nebude tak velky stredovy displej. Tak je otazka co bude misto nej v beznych verzich. Jeste nejake normalni materialy, at to neni z linolea jak Octavia 3. A usadit ve volantu hloubeji airbag at je v jedne rovine s vencem a nevycniva jako odchlipujici se tehotenske brisko a muze to byt relativne k svetu. Udelat hlavne hodne zdirek na usb a moznost si odklopit loketni uperku, protoze pokud ma nekdo nahodou manual, tak ona vzdycky vadi. Jeste soucasny Rapid mel volant docela vysoko a radici paku docela vpredu. Ke vsemu s tepelne vodivou koncovkou, ktere v zime studi a v lete pali. Toliko zpetna vazba.
Proč se Vám líbí?:
1) Že to přední zombie je více kolmé? Já bych raději ten předcházející sklon.
Samozřejmě že Škoda opisovala s kolmostí předního zombie, má to i BMW, Volvo, ... .
2) Proč se Vám líbí, že je méně místa pro koleno u vnitřního panelu ve srovnání s předcházejícími modely? Já bych raději rovnější přední palubovku.
Dříve takto trpěl zejména prostorový Renault.
No dobře. Papír snese všechno, to už si každý může o sobě myslet, že je ušlechtilý. Spojení ušlechtilé mikrovlákno mi prostě nesedí. V čem je ta výjimečnost? Pro někoho třeba ušlechtilé, pro jiného nepříjemné. Hlavně, že se našlo další kladné adjektivum.
Ktorá hrana v interiéri bude iná a nová? Silne pochybujem o tom, že auto ako Rapid dostane takýto megalomanský tablet - a keď si ho odmyslím, ostane mi úplne tuctová palubka v rámci škodováckych zvyklostí. Mimochodom, to celočierne čalúnenie, vrátane stĺpikov a stropu je magahnusné.
:-) nejvíc mě fakt baví, jak jsou tady nejkritičtější na cokoliv novýho od Škodovky Slováci. Všechno je na hov.no, všechno je hnusný, tuctový apod. To nemáte u Vás co jinýho ke kritizování? Asi ne co? Ano Slováku, přesně takovýto megalomanský tablet auto jako Rapid dostane. Nevím co na tom nechápeš
Co cakas ze tu bude kritika od anglicanov nemcov francuzov? >:D koncepty nabuchane zvonku aj zvnutra a v realite seda bieda. Esteze ten superb vyzera dobre!
Angláni, Němci a Francouzové nemají zapotřebí prudit na zahraničních stránkách, mají zřejmě dost svých. To dělají evidentně jenom Slováci. Ještě jsem tady neviděl Slováka, kterej by řekl na Škodovku něco normálního.
Ospravedlnujem sa ze som sa ta dotkol a vyjadril som svoj nazor. Uz zacnem chodit len na slovenske stranky. Zijem v UK tak stranky konciace sa na uk mozem citat a komentovat ci radsej nie? Dam vediet aj ostatnym cudzincom aby nekomentovali recenzie napr. na youtube a podobne(minimalne v cesku) pretoze domaci to nesu velmi tazko. Peace
Hm, to si mu zavaril, on iste chcel niečo o zaostalých Slovákoch a Ty mu to pokazíš tým, že žiješ v UK. >:-[] Proste keď dôjdu argumenty, nastupuje: [odkaz]
V rámci obecného úprku k dotykovým displejům to vypadá rozumně. Kouzlem nechtěného tam grafik vyseknul parádní odraz světla na tom displeji... ale dělá to tak kde kdo a asi to nějak funguje. Jinak to na žádnou velkou revoluci nevypadá, což je asi dobře.
Dobre alebo zle. Niečo naozaj nové by Škoda už potrebovala ako soľ. Trochu to vytrhol príchod SUV s Q na konci, ale inak stále v zabehnutých koľajach. A je to popravde nuda.
Souhlas, pokud bude ovládání klimy kolečky, bude to fajn. A jako pověstná třešnička na dortu Scala dostane poctivou mechanickou P brzdu! :-):-):-):yes::yes::yes:
Tupouni ze SM nás zase chtějí oblbnout, jenže přes svou hloupost vyfotí toho panďuláka na předním sedadle v jiném autě než na zadním. Nejenže je přední sedadlo na každé fotce posunuté jinak, aby to vypadalo, že je vzadu místa jako v Superbu, ale ani jim nevadí že je v každém autě jinak barevný interiér, aby to bylo ještě více do očí bijící!
Jste vážně trapáci, celé auto.cz a Svět motorů dohromady. Nechápu, že Vám za tuhle žumpu někdo platí, tedy kromě Škodovky...tam tomu rozumím.
Místa jako v superbu tam není ani dle fotky. Fotky vypadají, že jsou opravdu z jiného auta, ale sedačka je zhruba ve stejné pozici (možná plus mínus nějaký cm).
Nesmíte si to tak brát. Málokdo si bude na základě tohoto článku kupovat auto. Rozhodující budou až videa a reálné testy.
Celkem ucházející. Trošku akorát očekávám, že vzhledem k zařazení modelu - kvalita materiálu nebude tak dobrá jak bychom si přáli. Co se mi asi nejvíce nelíbí je, že se Škoda stále drží umístění startovacího tlačítka pod volantem. Už by ho stejně jako VW mohli přesunout na lepší místo.
Tablet vystrčený do prostoru není nic co bych určitě chtěl, ale je to trend, který volí hodně automobilek a palubka potom nemusí být tak mohutná.
Dobré je, že stále ponechali panel klimatizace, ikdyž to bude hlavně z toho důvodu, že Climatronic stále bude u levnějších linií za příplatek.
Pokud bude opravdu na volantu logo, tak supr. Ten nápis Škoda na volantu ve Vision RS vypadal děsivě.
Té vyčnívající opičárně uprostřed se asi nevyhneme. Za mne nejhorší prvek současné "módy".
Zvlášť v noci je to záživné, je zhasnutý a najednou třeba kvůli dopravnímu hlášení se rozsvítí. Stále rozsvícený jen tahá za oči a je to rozptylující a pro oči únavné.
Ale chápu že "hračičkové" musí mít všechno na očích.
Normalny disp sa prepne so svetelnym senzorom a nastavis si vyhovujuci jas. Rovnako ako sa zmeni navigacia v nocnom rezime. Ale chapem, ze otvorit manual je pre niekoho nadludsky vykon.
To samozřejmě znám. Navigace přepíná na noční režim s rosvícením světel, jas na plno také nastavený nemám. O tom že se nastavuje v infotaimentu nemluvím. Osobně si nastavuju uplné zhasnutí i u infotaimentu podstatně níže, pokud mám jet v noci déle jak půl hodiny.
Podľa nadpisu sa z článku dozviem (resp. uvidím), ako vyzerá interiér novej Scaly. Ak totiž píšete o odhalení interiéru, tak predpokladám, že uvidím skutočne ten interiér auta. Namiesto toho je tu len nejaká maľovánka, ktorá má k reálnej fotke asi rovnako ďaleko ako skice dizajnérov od fotky reálneho auta.
Takže ďalší click-bait, pasca na kliky, keď nadpis sľubuje niečo, čo článok nesplní. Za to :no:
A o formuláciách typu "Scala totiž má využít tu nejmodernější techniku" ani nehovorím, keď z už predtým zverejnených informácií vyplýva, že Scala bude stále lowcost (aj keď nie taký veľký ako Rapid) a na plnohodnotnú nižšiu strednú jej bude hodne chýbať (torzka vo všetkých verziách, bubnové brzdy pre 2 z 3 benzínov, o pohone 4x4, matrix LED, adaptívnych tlmičoch ani nechyruje).
4x4, víceprvek nebo martix LED nejsou samozřejmostí ani v mainstreamu, tlumiče budou aspoň v jednodušší, dvoustupňové verzi. Bubny plošně pro 1.0 jsou oficiální info? Dosud se ke mně informace o rozsahu jejich nasazení nedostala.
Nehovorím, že ostatná konkurencia má všetky prvky, treba to vnímať komplexne. Faktom ale je, že plnohodnotný mainstream, či už je to Golf, Focus, Astra alebo trebárs i30 aspoň niektoré z tých vecí majú, či už v základe (Ceed a multilink), vo vyšších verziách (multilink Golf a Focus) alebo za príplatok (Golf a 4x4, Astra a matrix LED...), kdežto Scala nič z toho mať nebude bez ohľadu na verziu.
No a potom je tu ešte fakt motorizácií, typický mainstream má top motorizácie dosahujúce či presahujúce 300 koní, kdežto Scala bude končiť na polovici.
A keď do toho všetkého ešte pridáš lacné riešenia typu bubnové brzdy, čoho sa mainstream už dávno vzdal, tak máš jasný obraz o tom, kde v rámci triedy bude Scala umiestnená.
Jako celek beru, ale " typický mainstream má top motorizácie dosahujúce či presahujúce 300 koní" - tohle je trošku přehnané. 300k je třešinka, Focus RS, Megane RS, Golf R+Cupra, TypeR... a to je možná všechno, ne?
Pokud se ve Scale potvrdí motor z Pola GTI, což se řešilo v minulé diskusi, tak bych v motorech problém neviděl.
Áno, typický manistream má HH verzie, kde výkony ďaleko presahujú hranicu 200 koní a siahajú až k tým 300k (Focus ST a RS, Golf GTI a R, i3ON, Megane RS, 308 GTi, CtR, Cupra...). Skôr by som povedal naopak, len menšia časť kompaktov nemá ani 200k. Takže Scala s max. 150k bude patriť k tým najslabším v triede.
A ako povedal kolega, to, že Scala dostane 2,0TSI s 200k, tomu neveríš sám.
A aby to bolo úplne jasné, ja v zásade nemám problém s tým, že Scala končí na 150 koňoch, pre bežný rodinný kompakt je to dosť, ale proste štandard v triede je niekde ďalej a Scala tam až nesiaha.
Však já mám o třídním umístění jasno: Tipo, Francie/Korea mimo vrcholné verze, maximálně základnější Focus. Proto v nabízené výbavě nevidím problém, diskutabilní jsou jen bubny. U těch je otázka, zda je rozšíří i do "normálnějších" konfigurací.
S motorizacemi je to složitější. Podle mě je nabídka Scaly dostatečná, protože od konkurování různým GT a ST lajnům je zde Octavia s paletou dvoulitrů. Nicméně četl jsem zvěsti o příchodu RS.
Stačí se zamyslet, kolik lidí je ochotno si za tu hi-tech výbavu připlatit. V reálu se objevuje téměř jen na předváděcích vozech. Nehledě na to, že za možnost použití drahých koncernových komponentů se musí platit - prodražilo by to i verze, které to nemají.
No ja som často prekvapený, ako vybavené sú tie Škody, málokedy stretávam holobyt, a to nielen v súkromných autách, ale ani v služobákoch, typická Octavia je 2,0TDI so strednou alebo najvyššou výbavou, nezriedka aj L&K či RS. Takže som presvedčený, že ak by nejaká lepšia výbava v Scale bola, tak si ju viacerí priplatia.
No tak dnes sa už rádio, klíma a okná v elektrike berú za ten úplne najzákladnejší základ, a to je niekdajšia vysoko príplatková výbava, takže niet sa čo čudovať, že chceme od auta viac - hlavne keď dnes môže mať kopu kdejakých elektronických hračiek. Holobyt sa už proste nenosí.
Takto to vyzerá pekne. Otázka budú samozrejme materiály, pretože toto vyzerá lepšie ako aktuálny Superb a také jednoduché to asi nebude >:-[]
Plus je otázka, čo bude v nižších verziách a ako zakomponujú displej veľkosti 6,5"...
Predpokladám, že umiestnenia displeja doteraz nízko bolo prehliadané, ale odteraz bude v každej recenzii spomenuté, ako je displej pekne na očiach >:D
Trvalo to, kým okopírovali BMW... trvalo. Ale za mňa OK :yes:
Jasne ze to tak bude. Az teraz sa ukaze ze co ACZ vsetko vadilo. Presne ako s multilinkom. Pokial ho nejaka skodovka nema tak to nevadi lebo aj tak to jazdi super a nikto si rozdiel nevsimne. Ked by ho mala ako zaklad tak povedia ze autu prospel.
Tohle je zde normální.V testech byla Octavia perfektně pohodlná,po faceliftu jseš dočetl,že problém s bouchající zadní nápravou se inženýrům podařilo vcelku utlumit.Všude musel být měkčenéj plast..jen do chvíle kdy to přestala škofovka montovat..pak to už nevadilo..těch příkladů je zde hafo.
zadny previs velky.. predny velky.... zadne okno za c stlpikom vacsie ako vo vacsine kombikov danej triedy... strecha jak letisko... zase to bude asi taky skodovacky autobus :*) .. a zda sa ze este vacsi ako sucasny spaceback... ale pockam si na ofiko fotky a mozno to nakoniec bude ok... ale proporcne uz teraz vidim ze na golf to mat nebude :-(
a tak som veril ze tentokrat to proste uz .... hmm ... ved uvidime.. nadej zomiera posledna ;-):yes:
som ze to bude vyzerat "hatchovitejsie" ale opat tu vidim akysi polokombik.... hmm... mam citak ze golf bude nadalej inde aj ked bol by som velmi rad keby skoda mala plnotucny hatch triedy golfu a astry... len sa kusok obavam ze zase to bude taky kockopes :*) teda ani zrovna krasny "kratky" hatch ale zase ani seriozny kombik.... pritom kde je problem spravit to tak ako to robi golf alebo ceed ci corolla? proste spravit norrmalne tvarovany hatch a netahat strechu a zadne okno az kdesi do certa ( k comu opat ten metrovy zadny previs? ) .. alebo zeby kufor opat zvitazil nad krasou kasne a pointou hatchabcku ako takeho? ... len aby to nakoniec nekafralo este aj do octavky.... skoda pritom ma tolko moznosti spravit pekny kompaktny jednoduchy hatch a ono to opat vyzera na cielenie kdesi "do blba" .. ale nechytam este valasku... je fakt ze treba pockat este na ofiko fotky... aj ked zjavne to nebude nijaky krasavec no :*) ( ale meno scala chvalim uz teraz )
Pokud to Škodovka výrazně nepřestřelí s poměrem cena/standardní výbava (jako tomu bohužel bylo při nešťastném vstupu Rapidu na český trh), lze předpokládat, že Scala se stane s největší pravděpodobností hitem a na českém trhu nejprodávanějším modelem. Svým zaměřením je totiž jako na míru dělaná pro typickou českou středostavovskou rodinu (a nejen českou), pro kterou je Fabia příliš malá a Octavia zase moc drahá.
Hlavně však Scala důsledně odstraňuje ty věci, které byly po léta vytýkány Rapidu - nedostatečnou vnější i šířku, malá kola a celkově lacině působící interiér. Za obrovské plus považuji nejen nadprůměrný vnitřní prostor, ale také možnost volby silného a úsporného čtyřválce 1.5 TSI. Zadní náprava s novými hydraulickými lůžky doufejme výrazně utlumí rázy od vlečené zadní nápravy. :-):yes:
Pokud bude cena někde kolem Fiatu Tipo , tak Scala může mít úspěch..
S traverzou na zadní nápravě , bez možného multilinku výš hledět nemůže..
Pitomý tablet 10' to fakt nezachrání... >:-[]
Jinak auto vypadá docela dobře..uvidíme jak bude jezdit a jaký bude vnitří prostor v reálu.