Diskuse

Škoda Scala poprvé odhaluje interiér! Jak mu sluší zcela nová obrazovka?

29.11.2018

Na premiéru nového modelu Škoda Scala si ještě pár dní počkáme, mladoboleslavská automobilka nám však nyní ukázala, jak vypadá přepracovaný interiér.

 

  • 84 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 29.11.  08:08

    A

    teď ukažte tu základní verzi bez velké obrazovky... >:D
    Ale jinak jo, šlo by to. Aspoň je tam nějaká tvarová linka namísto přímých tvarů a stávající nudy.
    • 81 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 29.11.  08:18

      « Re: A

      Tak ako dojmy z exteriéru dnešných áut do veľkej miery závisia na tom, či si človek priplatí svetlá, tak interiéry stoja a padajú na tom, či si priplatí za tablet, resp. obrazovku. Priplatíš si, bude to vyzerať dobre, nepriplatíš, dostaneš miniobrazovku (častokrát s monochromatickým displejom) orámovanú hrubým plastovým rámom, ktorý na Teba kričí, že si šetril.
      • 50 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 29.11.  08:23

        « Re: Re: A

        My co jezdíme Fordy jsme na plastový rám kolem obrazovky zvyklí >:-[]
      • 05 Reagovat !

        foto koblih

        koblih 29.11.  08:23

        « Re: Re: A

        Tak zrovna tady je i základní displej velký - 8". Toho bych se nebál.
        • 50 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 29.11.  08:50

          « Re: Re: Re: A

          Nečítal si pozorne, základ má 6,5".
          • 02 Reagovat !

            foto koblih

            koblih 29.11.  08:55

            « Re: Re: Re: Re: A

            Vycházel jsem z informací po prvních jízdách. V té době se všude psalo o displejích s velikostí 8" a 9,2". Uvidíme jak to dopadne..
            • 61 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 29.11.  10:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: A

              Veď to je ten problém, často majú tie infotainmenty až 3 veľkosti displeja a rozdiel medzi tým základným a najlepším (ktorý je na promo fotkách) je dramatický. Dobrý príklad je nový FOcus, ktorý je všade ukazovaný s tým veľkým 8" displejom a vyzerá to fajn, ale základ má nejaké 4" ako najlacnejší mobil, hrubú obrubu s čiernymi tlačítkami po stranách a vyzerá to desne: [odkaz]
              • 10 Reagovat !

                foto Nonsens

                Nonsens 29.11.  12:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: A

                až som sa bál to rozkliknúť, ale nakoniec sa celkom dá, samozrejme čím väčší tým lepší.
          • 30 Reagovat !

            foto steny007

            steny007 29.11.  12:14

            « Re: Re: Re: Re: A

            6.5" základ je v dané kategorii velmi slušné.
            • 10 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 29.11.  12:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: A

              Áno, absolútne číslo je dobré. Ide skôr o to, aký veľký je maximálny možný displej (keďže pre ten sa robí ten rámik) a aký je potom ten odstup od základného displeja. Ak je maximum 9,2" a základ je 6,5", stále tam bude dosť veľa prázdnej plochy.
            • 00 Reagovat !

              foto cascadia2

              cascadia2 29.11.  16:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: A

              jde i o grafiku, ale nad 6" je oki ;-)
        • 30 Reagovat !

          foto JirkaV8

          JirkaV8 29.11.  11:11

          « Re: Re: Re: A

          ale jako jo :-)
    • 24 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 29.11.  08:22

      « Re: A

      >:D Na druhou stranu, ukaž mi auto, které vypadá v základu v interiéru fakt dobře? Myslím nějaké takové podobně drahé, ne Bentely >:D
      • 61 Reagovat !

        foto -awson

        Đawson 29.11.  08:24

        « Re: A

        Mazdi interer nevypadá špatně ani v zakladu. A to ani u dvojky :-)
        • 20 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 29.11.  08:35

          « Re: Re: A

          Fakt dobře a solidně je rozdíl, ale souhlasím, že Mazdě to docela jde :-)
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 29.11.  11:22

          « Re: Re: A

          dobře vypadá, ale žádné megadispleje se rozhodně nekonají a elegantně prošitá deska z propagačních fotek je výsadou topu.
          • 40 Reagovat !

            foto vabis

            vabis 29.11.  12:12

            « Re: Re: Re: A

            Libi se mi stredovy pas (na obrazku do hneda) co je od spolujezdce pres stred az k ridici. Uvidime v jakych bude dekorech pro chudobku. Nahore monitor v poloze zavedene malymi Mercedesy zbytecne trci a o velikost uz tolik nejde. Zajima citelnost na slunci nebo automaticky rozpoznany nocni rezim. Proto pokud by byl v zakladni verzi klidne mirne mensi a vic integrovany do pristojovky, vubec by to nevadilo. Po 20 letech sverepe zakernosti se konecne povedlo dostat monitor nahoru, tedy bliz zornemu poli (Kodiaq uz taky ma) a ne cpat do nejlukrativnejsihio prostoru stale airventy.

            Jsem velmi zvedavy jake pouziji materialy! Stejne jako zda bude klasicke vypenovani sedou penou mezi tregr a povrchovou gumu. Nebo bude misto toho pod gumou nalepeny spacer, tedy jak by mekcena podlozka. Popripade nebude nic a bude to tvrde jak zachodova misa. Budiky snad take prokoukly, ale nebudu chvalit pred vecerem a necham se prekvapit. Je treba si dat zalezet, protoze od O3/ Rapid zacala byt pristojovka slabsi (mimo smerove nestabilniho rizeni + podvozku, prkenneho odpruzeni a pofiderniho TSI). Bohuzel airbag zase leze z volantu. Ach jo, snad to nebude trvat opet 20 let jak televize u kolen. Osobne bych si pohlidal uchyceni kryciho celoplastu rucky. Na soudobem Rapidu (alespon predface) muzete s krytkou jezdit po pace rucky stejne jako s predkozkou pri sebeuspokojovani. No a nejake ambientni osvetleni se uz snad vymysli. Stejne jako se nikdy nikdo nezlobil treba na tajnou schranku.
      • 21 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 29.11.  09:58

        « Re: Re: A

        Bentley? Naopak, cim vys v cenovce jdes, tim vic je na aute patrne ze sis nepriplatil. Schvalne prubni najit nekde v inzerci nejake socialni porsche se zakadnimi sedadly, nechronopaket, obyc volant atd. a uvidis jak i auto za X mega muze bit svymi nepriplatky do oci.
        • 12 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 29.11.  10:05

          « Re: Re: Re: A

          Porsche taky? Vím, že třeba BMW v social edici není nic moc, případně Audi,to jsem zkoušel, ale dle mne je největší šok právě u Škodovky a Seatu, kdy Active verze vypadají opravdu strašně....

          • 30 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 29.11.  10:48

            « Re: Re: Re: Re: A

            Ako píše foe, tu prémia snáď ešte prekonáva mainstream a tie základy v BMW či Audi sú desné, skús si cvične konfigurátor a uvidíš. Presne ako hovorí foe, úplne to na Teba kričí, že si šetril a máš to teda za trest. >:-[]
          • 20 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 29.11.  11:23

            « Re: Re: Re: Re: A

            Premie je tim proslusla, ano, ale je to pritomno stejne silne (nebo silneji?) i u evropskych luxusnich znacek. Uprimne bych svuj petnik v tomto vsadil na japonce, zjisteni jak treba vypada bez priplatku LFC by mohlo byt zajimave.
      • 02 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 29.11.  14:13

        « Re: Re: A

        To by byl pořad "zpátky do minulosti".
  • 80 Reagovat !

    foto Nlauda

    Nlauda 29.11.  08:31

    Děs - zrušili místo pro koleno u vnitřního panelu.

    Tak snad stejnou chyby neudělá Seat nebo VW a místo pro koleno u středního panelu ponechají.

    I kdyby jste tam to koleno narvali, tak v případě havarie o to koleno příjdete.
    • 102 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 29.11.  09:56

      « Re: Děs - zrušili místo pro koleno u vnitřního panelu.

      Těší mě že nejsem jediný řidič na světě, který má pravou nohu včetně kolena a vadí mu to. Genialita konstruktérů koncernu pak vrcholí tím, že ta hrana o kterou si to koleno mačkáš a v případě nehody taky rozrazíš je z tvrdýho plastu, zatímco vršek palubní desky, kterýho se nikdy nedotkneš je měkčený. Třeba na to ale za pár let přijdou, že je to nesmysl. ;-)
    • 41 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 29.11.  11:17

      « Re: Děs - zrušili místo pro koleno u vnitřního panelu.

      Laudo, Vy záškoláku, píše se a mluví se "kdybyste". proč przníte svůj rodný jazyk?! Vy jste se jako prznitel už narodil?
  • 21 Reagovat !

    foto kaa

    kaa 29.11.  08:34

    Přístrojová deska a výplně dveří mají kvalitní měkčený povrch.

    Tak na to se obvzlášť těsím.
  • 103 Reagovat !

    foto kpt-Budha

    kpt.Budha 29.11.  08:38

    Displej

    Prosím prosím, vysvětlete mi někdo, k čemu tam je tak velká obrazovka? Já to stále nějak nejsem schopen pochopit. To už se povolilo sledování filmů řidičem za jízdy?
    • 65 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 29.11.  08:48

      « Re: Displej

      Přehledné informace o vozidle, velká mapa lepší, než malinká, parkovací kamera... a tak.. v případě potřeby i připojení k internetu... né vždy s autem přeci jedeš, ale i stojíš, čekáš...
      • 112 Reagovat !

        foto kpt-Budha

        kpt.Budha 29.11.  09:03

        « Re: Re: Displej

        Jaké další informace o vozidle potřebuji než ty, co mám na přístrojovém štítě? Jak obří mapu potřebuji, abych se odnavigoval? Parkovací kameru snad nepotřebuji v HD kvalitě a obří, abych poznal, zda mi tam neletí moucha? Připojení k internetu? No nevím, já tedy v autě nesedím, když nejedu. Omlouvám se, není to nějaké trollení, mám v autě najeto, řekl bych, poměrně dost, nejsem nijaký odpůrce moderních technologií, ale tohle prostě nedokážu pochopit. Na mé zřejmě sedmipalcové obrazovce svítí rádiové stanice a v podstatě nikam jinam to nepřepínám, tak nevím...
        • 43 Reagovat !

          foto honzaHK

          honzaHK 29.11.  09:25

          « Re: Re: Re: Displej

          Tohle je obehraná písníčka. Nemyslím to nijak zle, ale pochop, že auta se nedělají jen a jen pro tebe. Buď empatický a vžij se do situace toho, kdo to využije. Nic víc. Je to jako s šuplíkama v kuchyni - manželka je nedovírá a já to nechápu, ptám se proč, proboha proč!? >:-[] Nemusíš chápat důvody připojení k internetu v autě, ale můžeš chápat to, že to někomu udělá radost.
          • 32 Reagovat !

            foto kpt-Budha

            kpt.Budha 29.11.  09:27

            « Re: Re: Re: Re: Displej

            Vždyť já to nemyslím pro sebe. Já to chci pochopit vůbec pro kohokoliv, kdo to jak využije. Já si to prostě nedovedu představit. A proto je tu přeci diskuze, třeba mi to někdo osvětlí :-)
            • 21 Reagovat !

              foto honzaHK

              honzaHK 29.11.  10:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: Displej

              Vztažení k tvé osobě jsem použil, protože jsem nabyl dojmu, že to považuješ za zbytečnosti. Vtip je v tom, že není nutný chápat konkrétní důvody, ale pochopit, že pro někoho to zbytečnosti nejsou, ať už jsou důvody jakékoliv. Koneckonců nějaké vymyslet není nic zas tak složitýho - např. kdo tráví spoustu času v zácpách, ten možná film či seriál či kurz nemčiny po očku sleduje, někdo se třeba hůře orientuje v malých mapách, jiný si chce přečíšt na parkovišti mail. Taky se s tím neztotožňuju, ale mám radost, že to někomu zpříjemní čas.
              • 30 Reagovat !

                foto Nonsens

                Nonsens 29.11.  12:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                konkrétne väčšia mapa na navigácii je super, to musí pochopiť každý, najmä pri šoférovaní je fajn keď aj letmým pohľadom zistíš kde si a pod., keď vidíš nielen miesto kde si, ale aj okolie, keď na to ťukáš, tak nemusíš ostriť jak ostriež, lebo je všetko prťavé.

                väčší obraz cúvacej kamery je super, aby si aj letmým pohľadom zistil, že tam leží manželka a včas pridal.

                Dnes si už mobil s malým displejom nikto nekúpi, lebo pre sledovanie čohokoľvek je lepší väčší displej

                Ty si zrejme z tej generácie, ktorá displeje nemusí a šoféruje, nič proti tomu, ale tvoj druh je už v červenej knihe ohrozených druhov
              • 11 Reagovat !

                foto Karel-Povalec

                Karel_Povalec 29.11.  12:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                Na filmy snad koukaj jen taxikari a to vetsinou cumi do tabletu. Ono s ficurama v aute je to tak, ze dokud je v aute nemas, tak ti nechybi. V okamziku, kdy je mas, tak by si zpet nesel: Automaticka prevodovka, automaticky sterace, svetla, parkovaci senzory a kamera, sklapeci zrcatka, klimatizace, elektricka rucni brzda, adaptivni tempomat, automaticky brzdeni, keyless entry, elektricky paty dvere...
                Velkej displej je prehlednejsi, vejde se na nej vic veci. V mem pripade apple car play - nemusis vzit teleforn do ruky, jedes podle google maps nebo Waze, prehravas si muziku z telefonu nebo streamovanou, najdes si pumpu, hospodu, podnik podle nazvu a ne podle adresy, povidas si se Siri a tak.
                Co si budeme povidat, ty proprietarni systemy, co v aute dostanech jsou u i novyhe auta 2 roky zastaraly, neohrabany a pomaly.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 29.11.  18:21

            « Re: Re: Re: Re: Displej

            Manželka asi byla v současném kuchyňském studiu, kde už je dnes samo dovírání šuplíků a dvířek standardem, takže ti tím chce zřejmě naznačit, že je čas, koupit novou kuchyň..., a dokud ji nekoupíš, budeš tuto funkci dál suplovat ty sám. :-O :*) >:D
        • 31 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 29.11.  09:34

          « Re: Re: Re: Displej

          Rozumím, stačí ti to, co je, ale větší obrazovka s lepším displayem - lepší čitelnost, více informací na obrazovku, pokud je potřebuješ... taky mám v autě obrazovku 10 palců a v 95 % případů tam mám jen rádio, ale když potřebuji, je tam dost informací o autě a infotainmentu... a to zrovna nemám ten nejvymakanější software >:D

          Je to jako u počítačů a telefonů.. dříve jsme čuměli na monitor o velikosti 15 palců CRT a bylo to to lepší na trhu... luxusní byly 17"tky.. dnes už nesnesu méně, než 22" a doma ani v práci takhle "malý" monitor na práci už nezkousnu.
          • 00 Reagovat !

            foto h-onzyk

            h.onzyk 29.11.  20:11

            « Re: Re: Re: Re: Displej

            Doma mám 15,4 " NTB a stačí, telefon má 4" a nic většího nechci bo se mi to nevjede do ruky :-) u Scaly je fajn, že tam můžu mít displej s mechanickým ovládáním rádia, naopak klimu s ovládáním teploty u kolen a směru foukání přes displej považuju za ergonomický fail, to už tam to třetí kolečko dát mohli. Ale uznávám, že jako celek to vypadá dost dobře, palec nahoru za ruční brzdu, pořád tak nějak víc tíhnu ke klasice, jen bych ještě prosil kulatý volant bez toho nesmyslného zpolštění dole a moc nechápu, proč se u nových aut napříč značkami dělá ta bordelschránka před řadící pákou otevřená. To už by nějaký dvířka tolik prodražily výrobu ?
        • 21 Reagovat !

          foto Zetti

          Zetti 29.11.  09:44

          « Re: Re: Displej

          No, me je 7" displej malej. Nejpouzivanejsi navigace, radio, telefon, info o aute, jako spotreby, dojezd atd, a to neprehravam hudbu z mobilu. a s ostatnima ikonama na android radiu si za jizdy nehraju. Je jich jeste asi 8
          • 10 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 29.11.  09:49

            « Re: Re: Re: Displej

            Tak spotřeby a dojezd jsou většinou mezi budíky ne ? Respektive tam bývají primárně..... Já si tedy spotřebu poslední dobou radši zakrývám všemožnými jinými blbostmi, jak přituhlo a v Praze ještě víc rozkopali ulice, tak je to spíš k pláči......bohužel dojezd mi vypnout nejde :/ >:D
            • 20 Reagovat !

              foto Zetti

              Zetti 29.11.  10:04

              « Re: Re: Re: Re: Displej

              Kolik dojedu na baterku je pro mne dost dulezity udaj. Mezi budiky mam toky energie motor -> baterka -> pohon a zpet, to je dulezitejsi nez dojezdy a o moc vic se tam toho uz nevejde.
              Proste 2x7 palcu displej na sirku by docela bodnul
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 29.11.  10:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                Důležité ano, ale máš i spalovák, kdyby něco, ne?

                Já to schovávám, protože tam teď po městě lítají čísla, které jsem nečekal, nebo jsem si je spíš nechtěl připouštět >:D
                • 20 Reagovat !

                  foto Zetti

                  Zetti 29.11.  10:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                  Mam, ale pro dynamickou a ekonomickou jizdu je potreba pouzivat oba, jinak se spalovak trapi. Takze je nevhodne baterku vybit driv nez v cili.

                  Ja ti rozumim, mam to za sebou. Kdyz jsem jezdil Praha - Lipno a zpet s Mits Evo X, tak jsem tankoval Vervu 100 v Chotovinach pri ceste tam a zpatky. Ted mi na to staci neco pres pulku nadrze a cesta trva skoro stejne dlouho. Na Prahu mi dneska staci na vetsinu cesty tam a zpatky baterky.
          • 63 Reagovat !

            foto ikoptak

            ikoptak 29.11.  10:10

            « Re: Re: Displej

            A je potřeba to mít nahoře v zorném poli? Jak často na to kouknete? Z mé zkušenosti to spíše rozptyluje.
            Na navigaci osobně kouknu jen letmo před nějakou složitější křižovatkou, nebo když mi řekně pokračujte rovně a ono to ani jedno rovně v reálu není, no stejně většinou tím myslí po hlavní.
            Rádio pustím naladím a pak už displey nepotřebuju. Info o autě? Kritické věci zobrazí mezi budíky se zvukovou výstrahou, nic víc za jízdy netřeba. Spotřeba dojezd mezi budíky.
            Telefon většinou ovládám hlasem, nebo přes volant, když mám prostřednictvím infotaimentu něco vyhledat v adresáři manuálně radši zastavím. Za jízdy to už si rovnou mohu zavřít oči.

            Osobně nechávám infotaiment většinou zhasnutý, v noci bez víjimky.
            I když chápu že "hračičkové" to musí mít furt na očích, přeci jen co kdyby. A modlím se aby zrovna neluštili třeba názvy obcí okolí na mapě navigace, nebo průměrné spotřeby od startu, od natankování, dlouhodobě atd když budeme muset třeba prudce brzdit.
            • 30 Reagovat !

              foto Zetti

              Zetti 29.11.  10:35

              « Re: Re: Re: Displej

              plug-in hybrid

              To jestli za jizdy bezi spalovaci motor nebo nikoliv je docela podstatna informace. Pokud neni motor ve vetsi zatezi nema ridic sanci to poznat jinak nez na displeji.

              Waze zapinam i na kratkych prejezdech. Informuje o situaci na silnici, aktualnich uzavirkach apod. To se u nas na vychode za Prahou meni dynamicky kazdy den. Mistni vedi. Takze to zapinam i do "vedlejsi" vesnice.
              • 12 Reagovat !

                foto ikoptak

                ikoptak 29.11.  11:20

                « Re: Re: Re: Re: Displej

                Zda běží spalovací nebo elektromotor nějak ovlivní cíl Vaší cesty? Nebo zastavíte u nejbližší benzínky a natáhnete prodlužku? To je řekl bych z kategorie chci vědět, není to musím vědět.

                Waze jsem nainstaloval, vyzkoušel a smazal. Jezdím po čechách hodně tak 40.000km/rok ale nic mi to nepřineslo. Někdy spíše naopak. hnala mne několikrát na objížďku kolony kde jsem ze zkušenosti věděl že se to nevyplatí, objížděla kratkou pomalu jedoucí kolonu atd. Kde stojí policejní hlídka mne nezajímá a zda je objížďka do vedlejší vsi tak nějak vím.
                • 00 Reagovat !

                  foto Zetti

                  Zetti 29.11.  13:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                  Samozrejme ze to chci vedet, chci vedet, jestli motor nabiji baterii, nebo pohani predni napravu, nebo oboji. Potrebuju vedet, kolik kilometru mam v baterii, protoze na jedne strane potrebuju vyuzivat kombinace spalm a elm a na druhou stranu chci dojizdet k cilove zasuvce na zbytek el. energie namisto zbytecneho paleni benzinu.
                  Potreboval bych i vedet teplotu oleje a otacky motoru, ale zrejme nekdo vymyslel ze to nepotrebuju. To nereste, mam svuj styl a tezko mi nekdo vysvetli ze mam mit jiny

                  Ja vam Waze nenutim, jen rikam, ze jeden displej pro nekoho muze byt malo, pro jineho zbytecny. Nemluvil jsem o policajtech, i kdyz vedet o nich je prinosne, pokud si muzu vybrat mezi 20 minutovou lustraci a nebo vyhnuti se mistu kontroly, volim to druhe. Ale hlavne Waze vi o uzavirkach silnic, kterych je vsude mraky a bude jeste vic a pripomene stacionarni mereni pripadne upozorni na odstavene vozislo drive nez se kouri od pneumatik auta prede mnou. Pokud pres nej navic nevidim je to informace hodne uzitecna. Ostatne muzu jet soucasne na Waze na displeji i Navigator na mobilu.
              • 00 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 29.11.  16:36

                « Re: Re: Re: Re: Displej

                Hybridy zásadně nebrat! 8-s 8-s 8-s :no:
                • 02 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 29.11.  16:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                  Sakra proč? >:D >:-[]
                  • 00 Reagovat !

                    foto Arese

                    Arese 29.11.  16:51

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                    Protože je to zcela absurdní řešení - pro městská auta je ta technika příliš drahá, pro auta, jezdící hlavně delší mimoměstské trasy úplně zbytečná a navíc přináší spoustu dalších kg do hmotnosti vozu. Navíc u hybridu ani nemůžeš mít normální převodovku! 8-s :no:
                    • 00 Reagovat !

                      foto Zetti

                      Zetti 29.11.  17:04

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                      Myslis ze je lepsi za stejny penize nejaky Kodiaq nebo podobne velky petimetrovy auto? Pri stejne vybave se ty dve stejne velky auta cenove srovnaji. Samozrejme nebudu hybrida srovnavat s fabii nebo podobnou kategorii
                      • 10 Reagovat !

                        foto Arese

                        Arese 29.11.  17:06

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                        Tak hlavně je pitomost jezdit po městě nějakým velkým SUV, na tyto účely mám doma malý šikovný hatchback s maloobjemovým atmosférickým čtyřválcem. ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Zetti

                          Zetti 29.11.  22:36

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                          Tak nejak jsem dospel k tomu mit jedno univerzalni auto. Nevidim problem ve velikosti. Po mestech jezdi i vetsi, tak se ty mista k parkovani tak nejak zvetsuji automaticky. mozna to bude tim ze nejsem blondyna
                          • 00 Reagovat !

                            foto Arese

                            Arese 30.11.  06:41

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                            Pokud to tvé rodině stačí, proč ne? ;-) Právě Scala by měla být pro typickou českou rodinu ideálním univerzálním autem. :-) :yes:
                            • 10 Reagovat !

                              foto Zetti

                              Zetti 30.11.  07:05

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                              Stačí, stačí. My jsme hrozně skromná rodina. Scalu necháme náročnějšímu zákazníkovi
                    • 10 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 29.11.  17:13

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                      Automat se po městě hodí :-) Ale pokud jezdíš i hodně dálnice, tak ti hybrid nic moc neušetří..
        • 44 Reagovat !

          foto ryccardo

          ryccardo 29.11.  09:54

          « Re: Re: Re: Displej

          Já to dokonce považuju za nebezpečný. Odvádí to pozornost řidiče od řízení. Jsem rád, že to v autě nemám. Ve služebáku mám tendenci na tom furt něco ťukat a už jsem se několikrát přistihnul jak nekoukám na cestu. Fakt nebezpečná fíčura.
          • 50 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 29.11.  09:55

            « Re: Re: Re: Re: Displej

            Kdo to nemá, čučí do mobilu... nevybereš si.. Co tam pořád hledáš? >:D
            • 02 Reagovat !

              foto ryccardo

              ryccardo 29.11.  12:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: Displej

              hledáš písničky, přepínáš na mapu, ladíš rádio atd. těch záložek je tam na hraní celkem dost.
              • 10 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 29.11.  12:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                Písničky i rádia mám na volantu , což pokud má auto nějaký ten lepší infotainment, je snad standardem a mapa? No dobře, občas se podívám, pokud něco hledám, ale jinak mam okolní oblast na NAVi, což stačí.
                • 03 Reagovat !

                  foto ryccardo

                  ryccardo 29.11.  13:18

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                  Aha ty máš na volantu displej a můžeš si procházet seznam písniček a složky co máš na flešce. To máš dobrý auto čoveče. Přiznej si že ten displej prostě rozptyluje a aniž si uvědomuješ co chvilku odpoutá tvoji pozornost.
                  • 20 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 29.11.  13:27

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                    Ne, mam playlist a přepínám si v něm..... nemám důvod si nic přiznávat, opravdu na to moc nečučím, daleko více mi rozptyluje spotřeba, když se snažím jet úsporně...a to mají i auta 20let stará...
                    • 01 Reagovat !

                      foto ryccardo

                      ryccardo 29.11.  13:37

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                      Jo vidíš na to bych skoro zapomněl. Služební Kodiaky mají ten zelenej lísteček, kterej když jedeš ekonomicky tak ti zelená a když jedeš jak prase tak šedne. Když si to tam nastavíš tak tě to furt nutí kontrolovat jestli ti náhodou nevadne. Taky hrozná píčovinka.
          • 34 Reagovat !

            foto traveldrive

            traveldrive 29.11.  10:25

            « Re: Re: Re: Re: Displej

            Dobrá blbosť... Ja mám navigáciu pred očami stále, a že by ma rušila, tak to sa naozaj nedá povedať. Naopak, často na ňu pozriem a aj tam, kde to nepoznám, tak viem vopred, aká zátačka alebo križovatka ma čaká.
            • 44 Reagovat !

              foto Bubaq

              Bubáq 29.11.  11:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: Displej

              Ty vole!!!!!
              Tak to je fakt přiznání....
              Místo, abych měl v případě neznámé silnice oči upíchnuté velmi pozorně na vozovku, kontroluje zatáčky na navigaci.... Takové jako jste Vy, fakt miluju. To Vás ještě nenapadlo, že navigaci se nedá, a dokonce ani nesmí věřit?!
              Ty vole....
              • 23 Reagovat !

                foto traveldrive

                traveldrive 29.11.  13:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                Na vola pozri do zrkadla. Koľkokrát mi navigácia pomohla, keď som na ceste nevidel, čo je za obzorom, alebo ma upozornila na prekročenie rýchlosti, keď som si z nejakého dôvodu nevšimol značku... Akurát na rozdiel od väčšiny nemusím ten displej hľadať pri kolenách, vidím ho periférne, ani nemusím odtrhnúť od cesty oči...
                Ja zase "zbožňujem" ľudí, čo tú navigáciu nemajú a namiesto sledovania cesty v ruke žmolia telefón.
                • 00 Reagovat !

                  foto ryccardo

                  ryccardo 29.11.  13:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                  telefon s navigací mám běžně plácnutej v držáku na skle. Netřeba ho žmoulat v ruce ;-)
            • 02 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 29.11.  11:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Displej

              Nie je to blbosť. Mám to rovnako ako Rycardo, tiež už som sa párkrát hral zbytočne, čumel na displej a potom dobrzďoval. A to mám displej vyššie ako Scala a viac v zornom poli.
              • 40 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 29.11.  11:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                Mě se to stává jen když čumim na ženské, to už jsem málem nedobrzdil mockrát, skoro každý týden... :-! >:-[]
                • 11 Reagovat !

                  foto iudex

                  iudex 29.11.  12:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                  Ja som (jediný krát) nedobrzdil a ťukol práve keď som pozeral jednu blondínu na chodníku. >:D
                  • 20 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 29.11.  12:56

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                    Soucítím s tebou.... Na mou obranu, já největší bouračku (nacouval jsem do lampy a robzil její podstavu + mí 5. dveře) zapříčinil pohledem na M3 CSL....
                • 20 Reagovat !

                  foto speedfred

                  speedfred 29.11.  15:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                  V lete by mali chodiť ženské zahalené a nehodovosť by možno padla o 50% >:D
                  Teraz som namotal za 2 mesiace cca 8000km v aute aj bez autorádia a úplne v poho. Navi nemám ani v telefone. :-!
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 29.11.  17:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                    :yes: :yes: Jo, nebo bych jim zakázal chodit kolem silnice !
              • 32 Reagovat !

                foto traveldrive

                traveldrive 29.11.  13:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                Však to nie je o tom, že sa orientuješ podľa navigačky a nečumíš na cestu. To je len nápoveda, že tam možno je niečo čo nečakáš, a to je celkom fajn.
                • 22 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 29.11.  14:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                  V neznámých a hodně členitých místech to dělám stejně. Zjistil jsem, že takhle potom dovedu jet rychleji, protože jsem na blbá místa dopředu připravený.
                  • 10 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 29.11.  14:17

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                    Já to nedělám pro rychlejší jízdu, ale naopak pro bezpečnost, dobré je to za snížené viditelnosti, když jedu volněji a vidím, kam silnice vede alespoň na navigaci, protože české krajnice většinou chybí, takže není vidět nic...
                    • 01 Reagovat !

                      foto Blue-Sun

                      Blue Sun 29.11.  19:00

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                      To, že jedu rychleji, je spíš druhotný efekt, důsledek toho, že jsem na něco připravený. Když jsem jezdíval bez navigace, jel jsem na takových cestičkách jako třeba jsou kolem Českého Brodu, dost pomalu, protože je to tam samá blbá horizontozatáčka. Dnes si pustím navigaci a jako bonus mám přehled o zatáčkách na X kiláků dopředu. Hodněkrát mi to pomohlo.
                      • 10 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 29.11.  19:36

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                        Jo, v tomhle s tebou souhlasím :-)
                • 22 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 29.11.  15:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                  Souhlasím Blue Sunem, navi mám hlavně u mě neznámých míst kvůli povědomí, kde mě čeká jaká zatáčka. Mlha, tma a neznámá trasa se pak jezdí mnohem lépe.
          • 50 Reagovat !

            foto honzaHK

            honzaHK 29.11.  10:31

            « Re: Re: Re: Re: Displej

            "Fíčura" není nebezpečná, jseš to ty a tvoje neschopnost se ovládnout a udržet oči na vozovce.
            • 21 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 29.11.  11:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: Displej

              Samozrejme nik Ťa fyzicky nenúti pozerať sa na tú obrazovku, ale je to proste priťahovač pohľadu ako televízor. Všimni si to v spoločnosti, si niekde napr. na návšteve, venuješ sa rozhovoru s ľuďmi, ale akonáhle sa zapne TV, tak tam ľudia začnú čumieť alebo aspoň hodia okom.
              • 00 Reagovat !

                foto honzaHK

                honzaHK 29.11.  12:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                Jasně, souhlasím s tebou, já jen vyjadřoval názor čí to je chyba - zda televize či lidí. Někdy se těžko ovládnout, jsme jen lidi, chápu.
              • 02 Reagovat !

                foto traveldrive

                traveldrive 29.11.  13:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                Nechápem, ako Ti môže priťahovať zrak displej, na ktorom je stále to isté, alebo len panel navigácie?
                • 00 Reagovat !

                  foto iudex

                  iudex 29.11.  13:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                  Mne sa tam napríklad menia správy či počasie.
            • 13 Reagovat !

              foto ryccardo

              ryccardo 29.11.  12:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: Displej

              Kdyby to v tom autě nebylo, tak mě to nerozptyluje. Proto nic takovýho ve svým autě nemám.
              • 20 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 29.11.  14:43

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej

                Nevím čím jezdíš dnes, ale ještě nedávno to byla Octavia 1 a ta ani takové vymoženosti neměla, maximálně navi a těch bylo hodně málo >:D
    • 12 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 29.11.  11:49

      « Re: Displej

      U dotykového displaye je to snad jedině dobře, čím větší ikonka, tím lepší ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 02.12.  11:30

      « Re: Displej

      Viac palcov = viac Adidas.
      A vacsie ospravedlnenie vyssej ceny, ked sa bude auto tvarit viac "posh". Ale auto vyssej kategorie to z toho nespvai.
      Uz nejakych 6-7palcov je ok, vzhladom na vzdialenost k stred.panelu. Aj ked netreba zabudat na rozlisenie vs palce.
  • 41 Reagovat !

    foto Scarab

    Scarab 29.11.  08:59

    Světlý dekor

    Nepřehlédnutelný je taktéž světlý dekor měkčené palubní desky

    - no hlavně doufám, že ten plast se světlým dekorem nebude stejný šunt jako u Arony.
  • 32 Reagovat !

    foto Snooob

    Snooob 29.11.  09:24

    Za mňa...

    Vyzerá to dobre :yes:
    Až na ten okukaný volant... ten by už mohli zmeniť.
    Za obvládanie klímy, veľké plus!
  • 74 Reagovat !

    foto Simpanz

    Šimpanz 29.11.  10:03

    Jestli má pokrok

    spočívat v tom, že zabudovaný displej do palubky se změní na trčící displej, tak tomu já neříkám pokrok, ale šetření nákladů a posun k horšímu. To je asi tak stejný rozdíl jako obložit bílou lednici dřevem a zabudovat ji do kuchyňské linky anebo ji prostě vzít a postavit ji volně do prostoru aby všichni viděli, že mám "krásnou" bílou lednici.
  • 50 Reagovat !

    foto Martin911Turbo

    Martin911Turbo 29.11.  10:22

    Stále špatná ergonomie

    Škoda je nepoučitelná, stále špatná ergonomie, středový tunel široký na konci se rozšiřuje ještě více, na levé straně u řidiče vystouplé madlo, tlusté plasty, takže opět pro mě člověka 190cm který nemá kam dát levé a pravé koleno nepoužitelné.
    Středový displej naroubovaný jako u Mercedesu, proč tak blbě, nejen že to vypadá hnusně, ale kdo to bude pucovat, proč není zapuštěný, já to v Jeep kvituje, nic mě neruší
    Plus dávám koncernovému Virtual Cocpitu, je to topka na trhu
  • 21 Reagovat !

    foto zlysoused

    zlysoused 29.11.  10:23

    Proč ne.

    Působí to čistě. Na můj vkus ale ta televize palubce moc dominuje. Mám radši, když dominují budíky. Ale většině lidí se to bude líbit.
  • 61 Reagovat !

    foto Futurista

    Futurista 29.11.  10:38

    Testy

    Já jsem jen zvědavej, jak se najednou změní přístup redaktorů ACZ k velkým tabletům a ovládání např. toho větrání přes display. Zatím zněla kritika. Už se těším na první testy.
    • 20 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 29.11.  11:43

      « Re: Testy

      Tak je trochu rozdíl lézt do menu kvůli každé korekci teploty a muset tam jen kvůli směrování foukání (což dělám minimálně). Ale jo, radši bych to viděl na ovládacím panelu klimy.
      • 00 Reagovat !

        foto Futurista

        Futurista 29.11.  17:29

        « Re: Re: Testy

        Ted vazne: hodne se kritizoval system RLink2 u Renaultu, a ten ma tu teplotu taky otocnym knoflikem, velkym jako krava. Tohle je uplne stejny. Foukani je u RLinku2 jeden dotyk navic. Mne nenapada ted jediny auto, kde je nastaveni teploty v menu. Ale muzu se mejlit...
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 29.11.  17:44

          « Re: Re: Re: Testy

          Mě napadá celý francouzský koncern...nebo ať se vyhnu slovíčkaření, hned několik jeho modelů.
  • 12 Reagovat !

    foto Michal220

    Michal220 29.11.  10:45

    Ostatní by měli mít

    strach pokud bude vypadat dobře i zvenku,jiný podvozek než dosud a krom 1l tsi i silnější motory.
    • 12 Reagovat !

      foto zlysoused

      zlysoused 29.11.  10:59

      « Re: Ostatní by měli mít

      Souhlasím, Celkové proporce naznačují, že bude vypadat dobře i zvenku a pokud bude slušně jezdit, tak to bude silný hráč v segmentu. Myslím si, že na nějakých 100t prodaných kusů ročně si sáhne i s jednou karosářskou variantou..
  • 22 Reagovat !

    foto Bubaq

    Bubáq 29.11.  11:15

    Tohle jsme už viděli!

    Netřeba plýtvat Vaším a naším časem, pane Kolmane.
    Co Palisade, bude nějaký článek, co?!
  • 33 Reagovat !

    foto semacik

    semacik 29.11.  11:17

    ručná brzda

    To vážne všetko moderne veľké obrazovky ledky atd a manuálna ručná brzda ako na starej Felicii ?
    • 22 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 29.11.  11:24

      « Re: ručná brzda

      :-O Někteří zákazníci a mnozí čtenáři ACZ to přesně takhle chtějí.
      I mně jde hlava kolem...
      • 04 Reagovat !

        foto Dixik2

        Dixik2 29.11.  11:30

        « Re: Re: ručná brzda

        Taky mám raději el.parkovačku s AUTOHOLDem. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 29.11.  19:37

          « Re: Re: Re: ručná brzda

          Na co Autohold, když mi auto při rozjezdu do kopce i při přítomnoti poctivé ručky podrží cca 2s běžné brzdy s patřičnou funkcí ABS? :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Londonbridge

            Londonbridge 29.11.  21:06

            « Re: Re: Re: Re: ručná brzda

            Autohold je dobry len pre Automat. prev. tam nemusis mat na krizovatke nohu na brzde atd
            • 01 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 29.11.  22:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: ručná brzda

              Auta s automatem zásadně nekupuju. Změnil bych to pouze v případě amputace mé levé nohy! :-)
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 29.11.  23:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ručná brzda

                A co bys dělal po amputaci pravé novy, teda pokud nemáš obě nohy levé...?
                • 00 Reagovat !

                  foto Arese

                  Arese 30.11.  06:33

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ručná brzda

                  No co asi? Jako každý. K automatu by ještě přibylo řízení pro invalidy. :-O
    • 02 Reagovat !

      foto Dixik2

      Dixik2 29.11.  11:29

      « Re: ručná brzda

      Má ji i Polo a Ibiza-oboje platforma MQB A0.Elektrická parkovačka bude v O IV.Výroba od 28KT/19.Prodej začátkem roku 2020.
    • 31 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 29.11.  14:14

      « Re: ručná brzda

      Chvála bohu za manuální ručku. :yes:
      Není na ní rozhodně nic zastaralýho.
      • 02 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 29.11.  16:38

        « Re: Re: ručná brzda

        Přesně! :-) :yes: :yes: :yes: Proč dávat elektrickou, když u manuální si můžu jako řidič sám volit míru jejího zatažení i rychlost, jakou to udělám?! A nemusím se strachovat, že jednou ten drahý elektromotor umístěný na velmi exponovaném místě pod autem odejde a bude mě čekat drahá oprava. :-! Volant, kruhový analogový rychloměr a otáčkoměr, mech. P brzda, čtyřválcový spalovací motor, manuální převodovka a tři pedály jsou pro mě coby řidiče naprosto posvátné, a tedy nedotknutelné! :-!
        • 21 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 30.11.  06:17

          « Re: Re: Re: ručná brzda

          Tak to aby ses už připravil na to, že tvůj chrám bude brzy vypleněn. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 30.11.  06:35

            « Re: Re: Re: Re: ručná brzda

            Neboj, nějaký pátek se ještě normální auta budou vyrábět. A pak už holt jen maximální údržba. :-O Stejně to odhaduju, že dýl jak 30 let řidičské praxe už mě asi nečeká. ;-\
            • 20 Reagovat !

              foto ryccardo

              ryccardo 30.11.  08:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: ručná brzda

              Vidím to úplně stejně jako ty.
  • 10 Reagovat !

    foto Bubaq

    Bubáq 29.11.  11:30

    Hruboskalsko je překrásný kout naší domoviny

    Přespat na zámku, ochutnat plody moravských vinic, usednout za volant předsériového auta, to se to potom hodnotí novinka!
    Ale ano, na fotkách to vypadá vážně dobře. Co se dá zvenku posoudit, to je docela hezké. Uvnitř to vypadá prostorně a přístrojovka sama je pro škodovku a její produkty velkým skokem kupředu.
    Pane Kolmane, zeptal jste se prosím, pro jakou cílovou skupinu trhu je Scala zamýšlena a konstruována? Dostane se takový (asi) hezký a atraktivní vůz do rukou mladým manželům, co si na 2-KK museli zrovna vzít hypo 5 mio Kč? Asi ne, to asi nebude cílová skupina.
    Takže asi jen singles. Není to škoda, Antone Pavloviči?
    Nechá škodovka takovouto cílovou skupinu v pařátech Dáčie a ojetých hjundajů?
    • 24 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 29.11.  11:46

      « Re: Hruboskalsko je překrásný kout naší domoviny

      Aha, takže Škodovka podle tebe může za přemrštěné ceny bytů v ČR? >:D >:D >:D
  • 60 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 29.11.  11:38

    Fajn

    Interiér hezký, hlavně aby šla úroveň materiálů nahoru. Akorát ten tablet bych radši viděl zabudovaný do desky, ale proti zvěrstvu, které předvedla Toyota nebo Hyu, je to paráda. Teda na pohled, funkčně už ne. Doufal jsem, že od toho dotykového šílenství zase upustí, ale opět má nejvyšší infotainment dotykově i ovládání hlasitosti. Proč? Proti současnému provedení jasný downgrade. Dokonce zde byla nějaká anketa, podle které moderní dotykové ovládání všeho zákazníkům nevyhovuje.
    • 00 Reagovat !

      foto prezdivka-nick-

      přezdívka (nick) 29.11.  12:31

      « Re: Fajn

      Proč? No pretože to je lacnejšie...
      Taký chýbajúci "čudlík" na podsvietenie palubovky by mal byť tiež trestný... a vidiš, predáva sa.
    • 10 Reagovat !

      foto xpaja

      xpaja 29.11.  12:47

      « Re: Fajn

      Ale o tom to je, anketa byla zde. V čině by dopadla přesně obráceně a tam toho škoda prodá mnohem víc. Je nutné pochopit, že český zákazník není pro škodu na prvním místě, už dlouho je to globální značka a podle toho se chová.
      A když ty nová dotyková řešení pomůžou ušetřit nějaké to euro, tak se akcionáři budou tetelit blahem.
      • 00 Reagovat !

        foto koblih

        koblih 29.11.  20:20

        « Re: Re: Fajn

        Bude to určitě kvůli šetření? Protože levnější verze pořád klasický ovladač mají, tak mi to nějak nedává smysl.
    • 20 Reagovat !

      foto Karel-Povalec

      Karel_Povalec 29.11.  13:20

      « Re: Fajn

      Na volantu snad je kolecko na hlasitost, tady to jiny nebude
      • 00 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 29.11.  14:44

        « Re: Re: Fajn

        Ano, ale stejně je někdy rychlejší/jednodušší použít kolečko na infotainmentu než roller (a při vypnutém motoru to ani jinak nejde).
  • 32 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 29.11.  11:53

    Elcédéčkový unisex...

    ...díky tabletovým displayům se začínají interiéry podobat jeden druhému. Vypadá to čistě, narozdíl od některých diskuzních kolegů neumím vyčíst chybějící nebo přebývající centimetry u kolen apod., takže si do toho budu muset sednout ;-)
  • 37 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 29.11.  12:03

    Velké poděkování do Mladé Boleslavi!

    Je opravdu skvělé, že alespoň někdo má rozum a neznehodnotí svůj nový model nižší střední třídy idiotskou el. P brzdou jako z drezíny!!! Požitek z řízení Scaly díky tomu bude dokonalý, zejména se skvělým čtyřválcem 1.5 TSI a 6st. Manuálem! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
    P.S. Jediná piha na kráse je částečně dotykové ovládání klimy, které zcela zbytečně odvádí pozornost řidiče víc, než bylo nezbytně nutné, což je v přímém rozporu se zásadami aktivní bezpečnosti. Třetí otočný ovladač by byl tisíckrát lepší a bezpečnější řešení, ale jako řidič jsem ochoten se s tím smířit.
    Podtrženo a sečteno, výběr mého budoucího auta se vedle Tipa rozšiřuje i na Scalu! :-) :-) :yes: :yes: :yes:
    • 36 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 29.11.  12:19

      « Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!

      Požitek z řízení kvůli parkovací brzdě? Není lepší řídit pomocí volantu, který by měl být vyvážený, nepřeposilovaný, lineární. To žádná ruční brzda nezajistí.
    • 17 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 29.11.  12:20

      « Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!

      Požitek z řizeni u automobilky, ktera neděla auta, ale přepravniky. >:D
      • 52 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 29.11.  12:25

        « Re: Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!

        A kdo v této třídě a do cca 400k dělá auta na požitek z jízdy?
        • 24 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 29.11.  12:28

          « Re: Re: Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!

          Proč zrovna kolem 400, když škodovka neděla "auta" ani nad těch 400.
          • 53 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 29.11.  12:35

            « Re: Re: Re: Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!

            A co dělá? Koloběžky?
            • 04 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 29.11.  13:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!

              Koloběžky ne, ale dovol abych zacitoval " Škodovka je hnůj pro dobytek...." vždyť to znáš >:D

              A teď vážně, jsou auta řidičtější a méně řidičská, tedy v této cenové, ale co to vysvětluju tobě ! >:D Vždyť to víš sám nejlíp.

              Rapid ani obyčejné Oktavie nikdy nebyly zrovna pro radost z jízdy...spíš někdy až zoufale k pláči v míře hlučnosti podvozku na nezpeněné cestě..... konkurenti jsou a jezdí zábavněji, Mazda3, Honda Civic, Fokus... rozdíl tam je, ale jen o malinko větší, než když projíždíš zatáčku s baterkama v kufur a bez nich >:-[]

              A auto pro požitek z jízdy kolem 400 ? No to asi vyloženě žádné, ale kolem 0,5M už se točí HH Bsegmentu ;) A věřím, že Scala za tyto peníze nebude úplně jedinečná, zvláště, pokud bude vypadat tak, jako na obrázku.
              • 23 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 29.11.  15:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!

                Scala určitě nebude postavená pro pobavení řidiče, ale stále jde o vůz, který i průměrného řidiče nijak neobtěžuje. Na druhou stranu znám auta s mnohem horším řízením a ta, která pobaví i něco od řidiče obvykle chtějí. To se zase nelíbí většině uživatelů, soudě podle nastavení aut.
        • 00 Reagovat !

          foto Nonsens

          Nonsens 29.11.  12:37

          « Re: Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!

          ten kdo ujede fšem
          • 21 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 29.11.  16:40

            « Re: Re: Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!

            No Hnojdéé s její i30 určitě! :-) Řekl bych, ze Vóša už se začíná z nového modelu "malého souseda z Boleslavi" pěkně potit! >:D Pokud to totiš Škodovka nepodělá cenově, resp. poměrem cena/standardní výbava (jako v případě zahájení prodeje dnes už odcházejícího Rapidu), tak už teď cítím v kostech, že Scala bude v Česku naprostá bomba, která bude dlouhá léta na vrcholu našeho prodejního žebříčku! Škodovka by si to určitě zasloužila, protože u Scaly odstranila všechny hlavní výhrady, které čeští motoristé měli vůči Rapidu, a toho si moc cením! :-)
            • 21 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 30.11.  08:13

              « Re: Re: Re: Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!

              Ako napríklad odstránenie kotúčových bŕzd vzadu? >:-[] Jo, proti tým bolo dosť výhrad.
              • 11 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 30.11.  20:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!

                >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 01.12.  00:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!

                Nikdo ti nebrání si za zadní kotouče mírně připlatit (u nižších výbav). A těm, kdo dají přednost minimálním nárokům na údržbu a nejezdí na krev, zadní bubny nevadí. :-) :yes:
    • 34 Reagovat !

      foto Ada-je-zase-tady

      Ada je zase tady 29.11.  14:02

      « Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!

      Souhlas! Konečně auto s ruční brzdou! Teď ještě normální tachometr a otáčkoměr. Půjde to koupit i bez té televize? 8-s
      Diesel je pochopitelně nezbytnou součástí jakéhokoli praktického osobního auta. :-!
      • 20 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 29.11.  16:42

        « Re: Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!

        Tak normální přístrojový štít se skutečným rychloměrem a otáčkoměrem bude určitě taky k mání! Ten displejový bych si určitě nekoupil, auto není tablet, proto mi nevadí jen na středovém panelu coby doplňkové zařízení, ale určitě na něj nechci coby řidič čučet furt! :-!
    • 15 Reagovat !

      foto ikarus

      ikarus 29.11.  18:52

      « Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!

      Zvláštní, já přesně opačně. Zrovna já bych chtěl 5 stupňový manuál, prože je jasnější kterou rychlost tam dát. Pokud je to mezi, tak jedu pomaleji na nižší. Teď budeš moct jet na 3 kvalty pro tvoji rychlost, ale na každá o bude jalové bez čitelné charakteristiky. Navíc jsou pak dráhy moc u sebe. Nemluvě o tom, že když musím jet se Škodovkou tak zpátečna a jednička se pletou, takže běžně se na parkovišti posunu pár centimetrů opačně. Elektronická parkovací brzda mi přijde příjemná, odbrzděno zabrzděno, ne manipulovat s takovým velkým madlem. Spíš je totím, že elektronickou ještě pořádně neumí. Ale v další generaci ji tam stejně dají, protože to uživatelsky lepší.
  • 00 Reagovat !

    foto prezdivka-nick-

    přezdívka (nick) 29.11.  12:29

    ...

    Inými slovami, je to to isté, ako predstavilo BMW v roku 2012 v F30, takže za mňa jedno veľké ÁNO :-) Na ten divný volant som si už nejako zvykol a aspoň si nebudem musieť zvykať na nový >:D Dúfam, že superb sa bude držať tohto dizajnu... za mňa OK! :yes:
  • 50 Reagovat !

    foto rokyta-p

    rokyta.p 29.11.  13:37

    Scala

    Dokonce se na to dá i koukat :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto ikarus

      ikarus 29.11.  18:54

      « Re: Scala

      Jo a nejlepší je hnědý panel :yes: Kolem rádia se zas mohli trochu snažit. Počkáme na reál.
  • 04 Reagovat !

    foto ryccardo

    ryccardo 29.11.  14:30

    motory

    No dověděli jsme se spoustu nepodstatný informací o velikosti displeje apod. Ovšem unikám mi zásadní informace jaký v tom budou motory. Jestli to AZNP zazdí jen 1,0 TSI tak je to auto o ničem. Doufám, že bude 1,5 TSI.
    • 00 Reagovat !

      foto Simpanz

      Šimpanz 29.11.  14:36

      « motory

    • 40 Reagovat !

      foto Dixik2

      Dixik2 29.11.  14:36

      « Re: motory

      1.5 TSI bude 110 KW a to jak manuál,tak DSG.Diesel bude 1.6 TDI 85 KW.
      • 20 Reagovat !

        foto ryccardo

        ryccardo 29.11.  15:29

        « Re: Re: motory

        Supr. To vypadá dobře. Ta 1,5 s tím už bude solidně cvičit :yes:
        • 23 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 29.11.  16:00

          « Re: Re: Re: motory

          100kW ti je málo a 110 bude pěkně cvičit?

          Moc nekamarádí s převodovkou DQ381 a tradičně cuká = takže manuál. Tebe bere v týhle kubatůře vypínání válců?
          • 20 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 29.11.  16:08

            « Re: Re: Re: Re: motory

            Jestli to nebude tím, že Scala určitě neváží 1.5 tuny...
          • 10 Reagovat !

            foto ryccardo

            ryccardo 30.11.  08:16

            « Re: Re: Re: Re: motory

            Přesně jak píše dole twistedTSD. To auto je relativně lehký, takže 110 kw s ním bude solidně hýbat. Hlavně aby to nedorazili dlouhou převodovkou. O automatu bych neuvažoval ani kdyby byl levnější, takže jak řadí je mi fakt úplně ukradený.
            • 02 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 30.11.  16:28

              « Re: Re: Re: Re: motory

              Nevim kolik bude vážit Scala = Rapid vážil až 1290 kilo

              Tobě se 100kW zdálo spíš málo u auta s hmotností 1310 kg

              Sem rozhodně obecně pro vyšší výkony = ale 10kW to spíš moc neovlivní = osobně sem zvědavej na novou generaci mýho služebáku = 30kW navíc = to by s tim mohlo aspoň malinko víc cvičit :-)
              • 00 Reagovat !

                foto ryccardo

                ryccardo 03.12.  09:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: motory

                To zase tvrdíš něco co jsem neřekl. 100kW je výkon pod který bych u svého auta už prostě nešel. Ale nikde jsem netvrdil, že je to na 14 metráků těžký auto málo.
        • 40 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 29.11.  16:45

          « Re: Re: Re: motory

          Přesně, čtyřválcová 1.5 TSI/110 kW a 250 N.m + 6st. manuál je pro Rapid (který jistě nebude příliš těžký) naprosto ideální motorizace! ;-) :yes: :yes: :yes:
          • 22 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 29.11.  17:08

            « Re: Re: Re: Re: motory

            Obávam sa však, že kvôli cene okrajová, drvivá väčšina pôjde na trojvalcoch. Ale inak áno, 1,5T s manuálom, to by som mohol.
            • 20 Reagovat !

              foto ikarus

              ikarus 29.11.  18:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: motory

              Já taky, cesta nejmenšího odporu vede 1.5 + manual :yes:
            • 20 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 29.11.  19:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: motory

              No to už je samozřejmě na uvážení každého zákazníka, ale hlavní je, že JE V NABÍDCE!!! :-) :yes: :yes: :yes:
            • 30 Reagovat !

              foto Jaros71

              Jaros71 30.11.  00:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: motory

              Fuj..tříválec je děs běs.
              Snad ještě do Citigo a Fabie...jako základ.
              Jinak 1.5 TSI je ideální motor na takové auto..cena bude otázkou , zda si lidi raději nevezmou už Golfa o málo dráž.
              • 03 Reagovat !

                foto twistedTSD

                twistedTSD 30.11.  01:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: motory

                1.0 TSI 81/85 kW je do Scaly dynamikou více než ideál.
                • 20 Reagovat !

                  foto iudex

                  iudex 30.11.  08:12

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motory

                  Asi si nejazdil najnovšie "filtrové" 1,0TSI, resp. aspoň nečítal desiatky testov, tie motory sú už tak udusené, že nejazdia akoby mali 115 koní, plus k tomu strašne ťažké eko prevody dusiace motor, osobitne automat DSG hrubo podtáča a zabíja dynamiku motora. Takže áno, teoreticky je 115 koní na auto tejto veľkosti v pohode, v reále ale (najmä s automatom) je to horšie a ideálom by som to určite nenazval.
                  • 10 Reagovat !

                    foto twistedTSD

                    twistedTSD 30.11.  10:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motory

                    Četl, u silnější verze je prý ten rozdíl malý, zaznamenatelný až v přímém srovnání. Trpí tím hlavně základ 70 kW. No a původní verzí (v manuálu) mám najeto více než dost, s Rapidem cvičí převodům navzdory a pro cílovou skupinu úplně dostačuje. Druhá věc je, že od řidiče vyžaduje trochu více součinnosti s převodovkou, než je u moderního turbomotoru milé. To je hlavní důvod, proč bych 1.5 zvážil.
              • 30 Reagovat !

                foto Ada-je-zase-tady

                Ada je zase tady 30.11.  09:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: motory

                Cígo potřebuje diesel!
  • 02 Reagovat !

    foto Bobanus

    Bobanus 30.11.  13:40

    Pěkné, ale na podvozku Pola

    Opravdu pěkný interiér, ale je to na podvozku VW Polo s prodlouženým rozvorem. Doporučuji si projít velikosti rozchodu kol, kdy i Kia Rio jej má větší vzadu, než Scala :-)
    Tož plnokrený hatch segmentu C se nekoná, ale češi rádi šizené koblihy agrofertu, tak si myslím, že skočí opět na lep PR Škody :-)
    • 11 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 30.11.  18:02

      « Pěkné, ale na podvozku Pola

      Když to bude za 300-350 v základu, tak nevidím problém.
      • 00 Reagovat !

        foto Bobanus

        Bobanus 03.12.  14:04

        « Re: Pěkné, ale na podvozku Pola

        Je to tak, pokud nabídnou dobrý poměr ceny/výbavy a snad i trochu kvality, může to být praktická volba. Já se se za 350tis.ale rád odstěhuji k Focusu IV :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Bobanus

    Bobanus 03.12.  14:30

    Fakta

    Rozchod kol vpředu/vzadu
    Scala 1531/1516
    Polo 1525/1505
    Rio 1518/1524

    Pro porovnání R.Megane, tedy pravý segment C
    Megane 1591/1586

    Scala je prodloužené Polo, nevadí to, pokud nastaví dobře ceny.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Turisté vyvrcholili na vrcholku pyramidy: Egypťané jsou vzteky bez sebe!

Turisté vyvrcholili na vrcholku pyramidy: Egypťané…

Mladý dánský fotograf Andreas Hvid (23) na konci listopadu s kamarádkou vylezl na Cheopsovu (Chufuovu) pyramidu…

Lidem chodí náhodné staré zprávy. Podivná chyba děsí uživatele Facebooku

Lidem chodí náhodné staré zprávy. Podivná chyba děsí…

Zvláštní chyba se v posledních dnech objevila mnoha lidem na Facebooku. Začaly jim znovu přicházet zprávy, které…

 

iSport.cz

Mizérie Sparty pro smích: na derby -15, rapper vydělal na pokutu i čtyřhlavá saň

Mizérie Sparty pro smích: na derby -15, rapper…

Vaše bída, naše radost, pošťuchují se věční rivalové už mnoho let. V nezáviděníhodné pozici je nyní Sparta,…

Ščasný ven? Logická reakce, nespokojenost narůstá, řekl trenér

Ščasný ven? Logická reakce, nespokojenost narůstá,…

Nespokojenost fanoušků Sparty narůstá a žádají změny. Během utkání s Teplicemi (0:1) Letnou mockrát dunělo…

 

Reflex.cz

Špína, beznaděj a nazí nemocní držení v poutech. Drsné snímky ukazují život mentálně postižených Indonésanů

Špína, beznaděj a nazí nemocní držení v poutech.…

Budova, kde se „léčí“ desítky Indonésanů trpící různými duševními nemocemi, nepřipomíná nemocnici, nýbrž…

Na co do kina tento týden: Samá voda, samá voda, samá velká pátrání

Na co do kina tento týden: Samá voda, samá voda,…

V kinech teď pořád někdo něco hledá. Krásnou sousedku, padoucha šéfujícího městu na kolečkách, vánoční světlo,…