Škoda Scala poprvé odhaluje interiér! Jak mu sluší zcela nová obrazovka?
29.11.2018Na premiéru nového modelu Škoda Scala si ještě pár dní počkáme, mladoboleslavská automobilka nám však nyní ukázala, jak vypadá přepracovaný interiér.
- A 29.11.2018 08:08 Blue Sun
- Děs - zrušili místo pro koleno u vnitřního panelu. 29.11.2018 08:31 Nlauda
- Přístrojová deska a výplně dveří mají kvalitní měkčený povrch. 29.11.2018 08:34 kaa
-
Displej 29.11.2018 08:38
kpt.Budha
-
Re: Displej 29.11.2018 08:48
Ozzman
-
Re: Re: Displej 29.11.2018 09:03
kpt.Budha
- Re: Re: Re: Displej 29.11.2018 09:25 honzaHK
- Re: Re: Re: Displej 29.11.2018 09:34 Ozzman
-
Re: Re: Displej 29.11.2018 09:44
Zetti
- Re: Re: Re: Displej 29.11.2018 09:49 Ozzman
-
Re: Re: Displej 29.11.2018 10:10
ikoptak
-
Re: Re: Re: Displej 29.11.2018 10:35
Zetti
- Re: Re: Re: Re: Displej 29.11.2018 11:20 ikoptak
- Re: Re: Re: Re: Displej 29.11.2018 16:36 Arese
-
Re: Re: Re: Displej 29.11.2018 10:35
Zetti
-
Re: Re: Re: Displej 29.11.2018 09:54
ryccardo
- Re: Re: Re: Re: Displej 29.11.2018 09:55 Ozzman
-
Re: Re: Re: Re: Displej 29.11.2018 10:25
traveldrive
- Re: Re: Re: Re: Re: Displej 29.11.2018 11:21 Bubáq
- Re: Re: Re: Re: Re: Displej 29.11.2018 11:24 iudex
- Re: Re: Re: Re: Displej 29.11.2018 10:31 honzaHK
-
Re: Re: Displej 29.11.2018 09:03
kpt.Budha
- Re: Displej 29.11.2018 11:49 webpaja
- Re: Displej 02.12.2018 11:30 Beefcake
-
Re: Displej 29.11.2018 08:48
Ozzman
- Světlý dekor 29.11.2018 08:59 Scarab
- Za mňa... 29.11.2018 09:24 Snooob
- Jestli má pokrok 29.11.2018 10:03 Šimpanz
- Stále špatná ergonomie 29.11.2018 10:22 Martin911Turbo
- Proč ne. 29.11.2018 10:23 zlysoused
- Testy 29.11.2018 10:38 Futurista
- Ostatní by měli mít 29.11.2018 10:45 Michal220
- Tohle jsme už viděli! 29.11.2018 11:15 Bubáq
- ručná brzda 29.11.2018 11:17 semacik
- Hruboskalsko je překrásný kout naší domoviny 29.11.2018 11:30 Bubáq
- Fajn 29.11.2018 11:38 twistedTSD
- Elcédéčkový unisex... 29.11.2018 11:53 webpaja
-
Velké poděkování do Mladé Boleslavi! 29.11.2018 12:03
Arese
- Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi! 29.11.2018 12:19 webpaja
- Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi! 29.11.2018 12:20 miromen
- Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi! 29.11.2018 14:02 Ada je zase tady
- Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi! 29.11.2018 18:52 ikarus
- ... 29.11.2018 12:29 přezdívka (nick)
- Scala 29.11.2018 13:37 rokyta.p
-
motory 29.11.2018 14:30
ryccardo
- motory 29.11.2018 14:36 Šimpanz
-
Re: motory 29.11.2018 14:36
Dixik2
- Re: Re: motory 29.11.2018 15:29 ryccardo
- Pěkné, ale na podvozku Pola 30.11.2018 13:40 Bobanus
- Fakta 03.12.2018 14:30 Bobanus
-
-
iudex 29.11.2018 08:18
« Re: A
Tak ako dojmy z exteriéru dnešných áut do veľkej miery závisia na tom, či si človek priplatí svetlá, tak interiéry stoja a padajú na tom, či si priplatí za tablet, resp. obrazovku. Priplatíš si, bude to vyzerať dobre, nepriplatíš, dostaneš miniobrazovku (častokrát s monochromatickým displejom) orámovanú hrubým plastovým rámom, ktorý na Teba kričí, že si šetril.-
-
-
-
iudex 29.11.2018 10:45
« Re: Re: Re: Re: Re: A
Veď to je ten problém, často majú tie infotainmenty až 3 veľkosti displeja a rozdiel medzi tým základným a najlepším (ktorý je na promo fotkách) je dramatický. Dobrý príklad je nový FOcus, ktorý je všade ukazovaný s tým veľkým 8" displejom a vyzerá to fajn, ale základ má nejaké 4" ako najlacnejší mobil, hrubú obrubu s čiernymi tlačítkami po stranách a vyzerá to desne: [odkaz]
-
-
-
-
-
-
-
twistedTSD 29.11.2018 11:22
« Re: Re: A
dobře vypadá, ale žádné megadispleje se rozhodně nekonají a elegantně prošitá deska z propagačních fotek je výsadou topu.-
vabis 29.11.2018 12:12
« Re: Re: Re: A
Libi se mi stredovy pas (na obrazku do hneda) co je od spolujezdce pres stred az k ridici. Uvidime v jakych bude dekorech pro chudobku. Nahore monitor v poloze zavedene malymi Mercedesy zbytecne trci a o velikost uz tolik nejde. Zajima citelnost na slunci nebo automaticky rozpoznany nocni rezim. Proto pokud by byl v zakladni verzi klidne mirne mensi a vic integrovany do pristojovky, vubec by to nevadilo. Po 20 letech sverepe zakernosti se konecne povedlo dostat monitor nahoru, tedy bliz zornemu poli (Kodiaq uz taky ma) a ne cpat do nejlukrativnejsihio prostoru stale airventy.
Jsem velmi zvedavy jake pouziji materialy! Stejne jako zda bude klasicke vypenovani sedou penou mezi tregr a povrchovou gumu. Nebo bude misto toho pod gumou nalepeny spacer, tedy jak by mekcena podlozka. Popripade nebude nic a bude to tvrde jak zachodova misa. Budiky snad take prokoukly, ale nebudu chvalit pred vecerem a necham se prekvapit. Je treba si dat zalezet, protoze od O3/ Rapid zacala byt pristojovka slabsi (mimo smerove nestabilniho rizeni + podvozku, prkenneho odpruzeni a pofiderniho TSI). Bohuzel airbag zase leze z volantu. Ach jo, snad to nebude trvat opet 20 let jak televize u kolen. Osobne bych si pohlidal uchyceni kryciho celoplastu rucky. Na soudobem Rapidu (alespon predface) muzete s krytkou jezdit po pace rucky stejne jako s predkozkou pri sebeuspokojovani. No a nejake ambientni osvetleni se uz snad vymysli. Stejne jako se nikdy nikdo nezlobil treba na tajnou schranku.
-
-
fOE 29.11.2018 09:58
« Re: Re: A
Bentley? Naopak, cim vys v cenovce jdes, tim vic je na aute patrne ze sis nepriplatil. Schvalne prubni najit nekde v inzerci nejake socialni porsche se zakadnimi sedadly, nechronopaket, obyc volant atd. a uvidis jak i auto za X mega muze bit svymi nepriplatky do oci.
-
-
-
Nlauda 29.11.2018 08:31
Děs - zrušili místo pro koleno u vnitřního panelu.
Tak snad stejnou chyby neudělá Seat nebo VW a místo pro koleno u středního panelu ponechají.
I kdyby jste tam to koleno narvali, tak v případě havarie o to koleno příjdete.-
ryccardo 29.11.2018 09:56
« Re: Děs - zrušili místo pro koleno u vnitřního panelu.
Těší mě že nejsem jediný řidič na světě, který má pravou nohu včetně kolena a vadí mu to. Genialita konstruktérů koncernu pak vrcholí tím, že ta hrana o kterou si to koleno mačkáš a v případě nehody taky rozrazíš je z tvrdýho plastu, zatímco vršek palubní desky, kterýho se nikdy nedotkneš je měkčený. Třeba na to ale za pár let přijdou, že je to nesmysl. ;-)
-
-
kpt.Budha 29.11.2018 08:38
Displej
Prosím prosím, vysvětlete mi někdo, k čemu tam je tak velká obrazovka? Já to stále nějak nejsem schopen pochopit. To už se povolilo sledování filmů řidičem za jízdy?-
-
kpt.Budha 29.11.2018 09:03
« Re: Re: Displej
Jaké další informace o vozidle potřebuji než ty, co mám na přístrojovém štítě? Jak obří mapu potřebuji, abych se odnavigoval? Parkovací kameru snad nepotřebuji v HD kvalitě a obří, abych poznal, zda mi tam neletí moucha? Připojení k internetu? No nevím, já tedy v autě nesedím, když nejedu. Omlouvám se, není to nějaké trollení, mám v autě najeto, řekl bych, poměrně dost, nejsem nijaký odpůrce moderních technologií, ale tohle prostě nedokážu pochopit. Na mé zřejmě sedmipalcové obrazovce svítí rádiové stanice a v podstatě nikam jinam to nepřepínám, tak nevím...-
honzaHK 29.11.2018 09:25
« Re: Re: Re: Displej
Tohle je obehraná písníčka. Nemyslím to nijak zle, ale pochop, že auta se nedělají jen a jen pro tebe. Buď empatický a vžij se do situace toho, kdo to využije. Nic víc. Je to jako s šuplíkama v kuchyni - manželka je nedovírá a já to nechápu, ptám se proč, proboha proč!? >:-[] Nemusíš chápat důvody připojení k internetu v autě, ale můžeš chápat to, že to někomu udělá radost.-
-
honzaHK 29.11.2018 10:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Displej
Vztažení k tvé osobě jsem použil, protože jsem nabyl dojmu, že to považuješ za zbytečnosti. Vtip je v tom, že není nutný chápat konkrétní důvody, ale pochopit, že pro někoho to zbytečnosti nejsou, ať už jsou důvody jakékoliv. Koneckonců nějaké vymyslet není nic zas tak složitýho - např. kdo tráví spoustu času v zácpách, ten možná film či seriál či kurz nemčiny po očku sleduje, někdo se třeba hůře orientuje v malých mapách, jiný si chce přečíšt na parkovišti mail. Taky se s tím neztotožňuju, ale mám radost, že to někomu zpříjemní čas.-
Nonsens 29.11.2018 12:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej
konkrétne väčšia mapa na navigácii je super, to musí pochopiť každý, najmä pri šoférovaní je fajn keď aj letmým pohľadom zistíš kde si a pod., keď vidíš nielen miesto kde si, ale aj okolie, keď na to ťukáš, tak nemusíš ostriť jak ostriež, lebo je všetko prťavé.
väčší obraz cúvacej kamery je super, aby si aj letmým pohľadom zistil, že tam leží manželka a včas pridal.
Dnes si už mobil s malým displejom nikto nekúpi, lebo pre sledovanie čohokoľvek je lepší väčší displej
Ty si zrejme z tej generácie, ktorá displeje nemusí a šoféruje, nič proti tomu, ale tvoj druh je už v červenej knihe ohrozených druhov -
Karel_Povalec 29.11.2018 12:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej
Na filmy snad koukaj jen taxikari a to vetsinou cumi do tabletu. Ono s ficurama v aute je to tak, ze dokud je v aute nemas, tak ti nechybi. V okamziku, kdy je mas, tak by si zpet nesel: Automaticka prevodovka, automaticky sterace, svetla, parkovaci senzory a kamera, sklapeci zrcatka, klimatizace, elektricka rucni brzda, adaptivni tempomat, automaticky brzdeni, keyless entry, elektricky paty dvere...
Velkej displej je prehlednejsi, vejde se na nej vic veci. V mem pripade apple car play - nemusis vzit teleforn do ruky, jedes podle google maps nebo Waze, prehravas si muziku z telefonu nebo streamovanou, najdes si pumpu, hospodu, podnik podle nazvu a ne podle adresy, povidas si se Siri a tak.
Co si budeme povidat, ty proprietarni systemy, co v aute dostanech jsou u i novyhe auta 2 roky zastaraly, neohrabany a pomaly.
-
-
-
white label 29.11.2018 18:21
« Re: Re: Re: Re: Displej
Manželka asi byla v současném kuchyňském studiu, kde už je dnes samo dovírání šuplíků a dvířek standardem, takže ti tím chce zřejmě naznačit, že je čas, koupit novou kuchyň..., a dokud ji nekoupíš, budeš tuto funkci dál suplovat ty sám. :-O :*) >:D
-
-
Ozzman 29.11.2018 09:34
« Re: Re: Re: Displej
Rozumím, stačí ti to, co je, ale větší obrazovka s lepším displayem - lepší čitelnost, více informací na obrazovku, pokud je potřebuješ... taky mám v autě obrazovku 10 palců a v 95 % případů tam mám jen rádio, ale když potřebuji, je tam dost informací o autě a infotainmentu... a to zrovna nemám ten nejvymakanější software >:D
Je to jako u počítačů a telefonů.. dříve jsme čuměli na monitor o velikosti 15 palců CRT a bylo to to lepší na trhu... luxusní byly 17"tky.. dnes už nesnesu méně, než 22" a doma ani v práci takhle "malý" monitor na práci už nezkousnu.-
h.onzyk 29.11.2018 20:11
« Re: Re: Re: Re: Displej
Doma mám 15,4 " NTB a stačí, telefon má 4" a nic většího nechci bo se mi to nevjede do ruky :-) u Scaly je fajn, že tam můžu mít displej s mechanickým ovládáním rádia, naopak klimu s ovládáním teploty u kolen a směru foukání přes displej považuju za ergonomický fail, to už tam to třetí kolečko dát mohli. Ale uznávám, že jako celek to vypadá dost dobře, palec nahoru za ruční brzdu, pořád tak nějak víc tíhnu ke klasice, jen bych ještě prosil kulatý volant bez toho nesmyslného zpolštění dole a moc nechápu, proč se u nových aut napříč značkami dělá ta bordelschránka před řadící pákou otevřená. To už by nějaký dvířka tolik prodražily výrobu ?
-
-
-
Ozzman 29.11.2018 09:49
« Re: Re: Re: Displej
Tak spotřeby a dojezd jsou většinou mezi budíky ne ? Respektive tam bývají primárně..... Já si tedy spotřebu poslední dobou radši zakrývám všemožnými jinými blbostmi, jak přituhlo a v Praze ještě víc rozkopali ulice, tak je to spíš k pláči......bohužel dojezd mi vypnout nejde :/ >:D-
-
-
Zetti 29.11.2018 10:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej
Mam, ale pro dynamickou a ekonomickou jizdu je potreba pouzivat oba, jinak se spalovak trapi. Takze je nevhodne baterku vybit driv nez v cili.
Ja ti rozumim, mam to za sebou. Kdyz jsem jezdil Praha - Lipno a zpet s Mits Evo X, tak jsem tankoval Vervu 100 v Chotovinach pri ceste tam a zpatky. Ted mi na to staci neco pres pulku nadrze a cesta trva skoro stejne dlouho. Na Prahu mi dneska staci na vetsinu cesty tam a zpatky baterky.
-
-
-
-
ikoptak 29.11.2018 10:10
« Re: Re: Displej
A je potřeba to mít nahoře v zorném poli? Jak často na to kouknete? Z mé zkušenosti to spíše rozptyluje.
Na navigaci osobně kouknu jen letmo před nějakou složitější křižovatkou, nebo když mi řekně pokračujte rovně a ono to ani jedno rovně v reálu není, no stejně většinou tím myslí po hlavní.
Rádio pustím naladím a pak už displey nepotřebuju. Info o autě? Kritické věci zobrazí mezi budíky se zvukovou výstrahou, nic víc za jízdy netřeba. Spotřeba dojezd mezi budíky.
Telefon většinou ovládám hlasem, nebo přes volant, když mám prostřednictvím infotaimentu něco vyhledat v adresáři manuálně radši zastavím. Za jízdy to už si rovnou mohu zavřít oči.
Osobně nechávám infotaiment většinou zhasnutý, v noci bez víjimky.
I když chápu že "hračičkové" to musí mít furt na očích, přeci jen co kdyby. A modlím se aby zrovna neluštili třeba názvy obcí okolí na mapě navigace, nebo průměrné spotřeby od startu, od natankování, dlouhodobě atd když budeme muset třeba prudce brzdit.
-
Zetti 29.11.2018 10:35
« Re: Re: Re: Displej
plug-in hybrid
To jestli za jizdy bezi spalovaci motor nebo nikoliv je docela podstatna informace. Pokud neni motor ve vetsi zatezi nema ridic sanci to poznat jinak nez na displeji.
Waze zapinam i na kratkych prejezdech. Informuje o situaci na silnici, aktualnich uzavirkach apod. To se u nas na vychode za Prahou meni dynamicky kazdy den. Mistni vedi. Takze to zapinam i do "vedlejsi" vesnice.-
ikoptak 29.11.2018 11:20
« Re: Re: Re: Re: Displej
Zda běží spalovací nebo elektromotor nějak ovlivní cíl Vaší cesty? Nebo zastavíte u nejbližší benzínky a natáhnete prodlužku? To je řekl bych z kategorie chci vědět, není to musím vědět.
Waze jsem nainstaloval, vyzkoušel a smazal. Jezdím po čechách hodně tak 40.000km/rok ale nic mi to nepřineslo. Někdy spíše naopak. hnala mne několikrát na objížďku kolony kde jsem ze zkušenosti věděl že se to nevyplatí, objížděla kratkou pomalu jedoucí kolonu atd. Kde stojí policejní hlídka mne nezajímá a zda je objížďka do vedlejší vsi tak nějak vím.-
Zetti 29.11.2018 13:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Displej
Samozrejme ze to chci vedet, chci vedet, jestli motor nabiji baterii, nebo pohani predni napravu, nebo oboji. Potrebuju vedet, kolik kilometru mam v baterii, protoze na jedne strane potrebuju vyuzivat kombinace spalm a elm a na druhou stranu chci dojizdet k cilove zasuvce na zbytek el. energie namisto zbytecneho paleni benzinu.
Potreboval bych i vedet teplotu oleje a otacky motoru, ale zrejme nekdo vymyslel ze to nepotrebuju. To nereste, mam svuj styl a tezko mi nekdo vysvetli ze mam mit jiny
Ja vam Waze nenutim, jen rikam, ze jeden displej pro nekoho muze byt malo, pro jineho zbytecny. Nemluvil jsem o policajtech, i kdyz vedet o nich je prinosne, pokud si muzu vybrat mezi 20 minutovou lustraci a nebo vyhnuti se mistu kontroly, volim to druhe. Ale hlavne Waze vi o uzavirkach silnic, kterych je vsude mraky a bude jeste vic a pripomene stacionarni mereni pripadne upozorni na odstavene vozislo drive nez se kouri od pneumatik auta prede mnou. Pokud pres nej navic nevidim je to informace hodne uzitecna. Ostatne muzu jet soucasne na Waze na displeji i Navigator na mobilu.
-
-
-
-
Arese 29.11.2018 16:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej
Protože je to zcela absurdní řešení - pro městská auta je ta technika příliš drahá, pro auta, jezdící hlavně delší mimoměstské trasy úplně zbytečná a navíc přináší spoustu dalších kg do hmotnosti vozu. Navíc u hybridu ani nemůžeš mít normální převodovku! 8-s :no:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ryccardo 29.11.2018 13:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej
Jo vidíš na to bych skoro zapomněl. Služební Kodiaky mají ten zelenej lísteček, kterej když jedeš ekonomicky tak ti zelená a když jedeš jak prase tak šedne. Když si to tam nastavíš tak tě to furt nutí kontrolovat jestli ti náhodou nevadne. Taky hrozná píčovinka.
-
-
-
-
-
-
traveldrive 29.11.2018 10:25
« Re: Re: Re: Re: Displej
Dobrá blbosť... Ja mám navigáciu pred očami stále, a že by ma rušila, tak to sa naozaj nedá povedať. Naopak, často na ňu pozriem a aj tam, kde to nepoznám, tak viem vopred, aká zátačka alebo križovatka ma čaká.-
Bubáq 29.11.2018 11:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Displej
Ty vole!!!!!
Tak to je fakt přiznání....
Místo, abych měl v případě neznámé silnice oči upíchnuté velmi pozorně na vozovku, kontroluje zatáčky na navigaci.... Takové jako jste Vy, fakt miluju. To Vás ještě nenapadlo, že navigaci se nedá, a dokonce ani nesmí věřit?!
Ty vole....-
traveldrive 29.11.2018 13:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej
Na vola pozri do zrkadla. Koľkokrát mi navigácia pomohla, keď som na ceste nevidel, čo je za obzorom, alebo ma upozornila na prekročenie rýchlosti, keď som si z nejakého dôvodu nevšimol značku... Akurát na rozdiel od väčšiny nemusím ten displej hľadať pri kolenách, vidím ho periférne, ani nemusím odtrhnúť od cesty oči...
Ja zase "zbožňujem" ľudí, čo tú navigáciu nemajú a namiesto sledovania cesty v ruke žmolia telefón.
-
-
-
-
traveldrive 29.11.2018 13:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej
Však to nie je o tom, že sa orientuješ podľa navigačky a nečumíš na cestu. To je len nápoveda, že tam možno je niečo čo nečakáš, a to je celkom fajn.-
-
-
Blue Sun 29.11.2018 19:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Displej
To, že jedu rychleji, je spíš druhotný efekt, důsledek toho, že jsem na něco připravený. Když jsem jezdíval bez navigace, jel jsem na takových cestičkách jako třeba jsou kolem Českého Brodu, dost pomalu, protože je to tam samá blbá horizontozatáčka. Dnes si pustím navigaci a jako bonus mám přehled o zatáčkách na X kiláků dopředu. Hodněkrát mi to pomohlo.
-
-
-
-
-
-
-
iudex 29.11.2018 11:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Displej
Samozrejme nik Ťa fyzicky nenúti pozerať sa na tú obrazovku, ale je to proste priťahovač pohľadu ako televízor. Všimni si to v spoločnosti, si niekde napr. na návšteve, venuješ sa rozhovoru s ľuďmi, ale akonáhle sa zapne TV, tak tam ľudia začnú čumieť alebo aspoň hodia okom. -
-
-
-
-
-
-
-
Scarab 29.11.2018 08:59
Světlý dekor
Nepřehlédnutelný je taktéž světlý dekor měkčené palubní desky
- no hlavně doufám, že ten plast se světlým dekorem nebude stejný šunt jako u Arony. -
Šimpanz 29.11.2018 10:03
Jestli má pokrok
spočívat v tom, že zabudovaný displej do palubky se změní na trčící displej, tak tomu já neříkám pokrok, ale šetření nákladů a posun k horšímu. To je asi tak stejný rozdíl jako obložit bílou lednici dřevem a zabudovat ji do kuchyňské linky anebo ji prostě vzít a postavit ji volně do prostoru aby všichni viděli, že mám "krásnou" bílou lednici. -
Martin911Turbo 29.11.2018 10:22
Stále špatná ergonomie
Škoda je nepoučitelná, stále špatná ergonomie, středový tunel široký na konci se rozšiřuje ještě více, na levé straně u řidiče vystouplé madlo, tlusté plasty, takže opět pro mě člověka 190cm který nemá kam dát levé a pravé koleno nepoužitelné.
Středový displej naroubovaný jako u Mercedesu, proč tak blbě, nejen že to vypadá hnusně, ale kdo to bude pucovat, proč není zapuštěný, já to v Jeep kvituje, nic mě neruší
Plus dávám koncernovému Virtual Cocpitu, je to topka na trhu -
Futurista 29.11.2018 10:38
Testy
Já jsem jen zvědavej, jak se najednou změní přístup redaktorů ACZ k velkým tabletům a ovládání např. toho větrání přes display. Zatím zněla kritika. Už se těším na první testy.-
twistedTSD 29.11.2018 11:43
« Re: Testy
Tak je trochu rozdíl lézt do menu kvůli každé korekci teploty a muset tam jen kvůli směrování foukání (což dělám minimálně). Ale jo, radši bych to viděl na ovládacím panelu klimy.-
Futurista 29.11.2018 17:29
« Re: Re: Testy
Ted vazne: hodne se kritizoval system RLink2 u Renaultu, a ten ma tu teplotu taky otocnym knoflikem, velkym jako krava. Tohle je uplne stejny. Foukani je u RLinku2 jeden dotyk navic. Mne nenapada ted jediny auto, kde je nastaveni teploty v menu. Ale muzu se mejlit...
-
-
-
Michal220 29.11.2018 10:45
Ostatní by měli mít
strach pokud bude vypadat dobře i zvenku,jiný podvozek než dosud a krom 1l tsi i silnější motory. -
semacik 29.11.2018 11:17
ručná brzda
To vážne všetko moderne veľké obrazovky ledky atd a manuálna ručná brzda ako na starej Felicii ?-
-
-
-
Londonbridge 29.11.2018 21:06
« Re: Re: Re: Re: ručná brzda
Autohold je dobry len pre Automat. prev. tam nemusis mat na krizovatke nohu na brzde atd
-
-
-
-
-
Arese 29.11.2018 16:38
« Re: Re: ručná brzda
Přesně! :-) :yes: :yes: :yes: Proč dávat elektrickou, když u manuální si můžu jako řidič sám volit míru jejího zatažení i rychlost, jakou to udělám?! A nemusím se strachovat, že jednou ten drahý elektromotor umístěný na velmi exponovaném místě pod autem odejde a bude mě čekat drahá oprava. :-! Volant, kruhový analogový rychloměr a otáčkoměr, mech. P brzda, čtyřválcový spalovací motor, manuální převodovka a tři pedály jsou pro mě coby řidiče naprosto posvátné, a tedy nedotknutelné! :-!
-
-
-
Bubáq 29.11.2018 11:30
Hruboskalsko je překrásný kout naší domoviny
Přespat na zámku, ochutnat plody moravských vinic, usednout za volant předsériového auta, to se to potom hodnotí novinka!
Ale ano, na fotkách to vypadá vážně dobře. Co se dá zvenku posoudit, to je docela hezké. Uvnitř to vypadá prostorně a přístrojovka sama je pro škodovku a její produkty velkým skokem kupředu.
Pane Kolmane, zeptal jste se prosím, pro jakou cílovou skupinu trhu je Scala zamýšlena a konstruována? Dostane se takový (asi) hezký a atraktivní vůz do rukou mladým manželům, co si na 2-KK museli zrovna vzít hypo 5 mio Kč? Asi ne, to asi nebude cílová skupina.
Takže asi jen singles. Není to škoda, Antone Pavloviči?
Nechá škodovka takovouto cílovou skupinu v pařátech Dáčie a ojetých hjundajů? -
twistedTSD 29.11.2018 11:38
Fajn
Interiér hezký, hlavně aby šla úroveň materiálů nahoru. Akorát ten tablet bych radši viděl zabudovaný do desky, ale proti zvěrstvu, které předvedla Toyota nebo Hyu, je to paráda. Teda na pohled, funkčně už ne. Doufal jsem, že od toho dotykového šílenství zase upustí, ale opět má nejvyšší infotainment dotykově i ovládání hlasitosti. Proč? Proti současnému provedení jasný downgrade. Dokonce zde byla nějaká anketa, podle které moderní dotykové ovládání všeho zákazníkům nevyhovuje.-
xpaja 29.11.2018 12:47
« Re: Fajn
Ale o tom to je, anketa byla zde. V čině by dopadla přesně obráceně a tam toho škoda prodá mnohem víc. Je nutné pochopit, že český zákazník není pro škodu na prvním místě, už dlouho je to globální značka a podle toho se chová.
A když ty nová dotyková řešení pomůžou ušetřit nějaké to euro, tak se akcionáři budou tetelit blahem. -
Karel_Povalec 29.11.2018 13:20
« Re: Fajn
Na volantu snad je kolecko na hlasitost, tady to jiny nebude
-
Arese 29.11.2018 12:03
Velké poděkování do Mladé Boleslavi!
Je opravdu skvělé, že alespoň někdo má rozum a neznehodnotí svůj nový model nižší střední třídy idiotskou el. P brzdou jako z drezíny!!! Požitek z řízení Scaly díky tomu bude dokonalý, zejména se skvělým čtyřválcem 1.5 TSI a 6st. Manuálem! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
P.S. Jediná piha na kráse je částečně dotykové ovládání klimy, které zcela zbytečně odvádí pozornost řidiče víc, než bylo nezbytně nutné, což je v přímém rozporu se zásadami aktivní bezpečnosti. Třetí otočný ovladač by byl tisíckrát lepší a bezpečnější řešení, ale jako řidič jsem ochoten se s tím smířit.
Podtrženo a sečteno, výběr mého budoucího auta se vedle Tipa rozšiřuje i na Scalu! :-) :-) :yes: :yes: :yes:-
-
-
-
-
Ozzman 29.11.2018 13:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!
Koloběžky ne, ale dovol abych zacitoval " Škodovka je hnůj pro dobytek...." vždyť to znáš >:D
A teď vážně, jsou auta řidičtější a méně řidičská, tedy v této cenové, ale co to vysvětluju tobě ! >:D Vždyť to víš sám nejlíp.
Rapid ani obyčejné Oktavie nikdy nebyly zrovna pro radost z jízdy...spíš někdy až zoufale k pláči v míře hlučnosti podvozku na nezpeněné cestě..... konkurenti jsou a jezdí zábavněji, Mazda3, Honda Civic, Fokus... rozdíl tam je, ale jen o malinko větší, než když projíždíš zatáčku s baterkama v kufur a bez nich >:-[]
A auto pro požitek z jízdy kolem 400 ? No to asi vyloženě žádné, ale kolem 0,5M už se točí HH Bsegmentu ;) A věřím, že Scala za tyto peníze nebude úplně jedinečná, zvláště, pokud bude vypadat tak, jako na obrázku.-
webpaja 29.11.2018 15:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!
Scala určitě nebude postavená pro pobavení řidiče, ale stále jde o vůz, který i průměrného řidiče nijak neobtěžuje. Na druhou stranu znám auta s mnohem horším řízením a ta, která pobaví i něco od řidiče obvykle chtějí. To se zase nelíbí většině uživatelů, soudě podle nastavení aut.
-
-
-
-
-
Arese 29.11.2018 16:40
« Re: Re: Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!
No Hnojdéé s její i30 určitě! :-) Řekl bych, ze Vóša už se začíná z nového modelu "malého souseda z Boleslavi" pěkně potit! >:D Pokud to totiš Škodovka nepodělá cenově, resp. poměrem cena/standardní výbava (jako v případě zahájení prodeje dnes už odcházejícího Rapidu), tak už teď cítím v kostech, že Scala bude v Česku naprostá bomba, která bude dlouhá léta na vrcholu našeho prodejního žebříčku! Škodovka by si to určitě zasloužila, protože u Scaly odstranila všechny hlavní výhrady, které čeští motoristé měli vůči Rapidu, a toho si moc cením! :-)
-
-
-
-
Ada je zase tady 29.11.2018 14:02
« Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!
Souhlas! Konečně auto s ruční brzdou! Teď ještě normální tachometr a otáčkoměr. Půjde to koupit i bez té televize? 8-s
Diesel je pochopitelně nezbytnou součástí jakéhokoli praktického osobního auta. :-!-
Arese 29.11.2018 16:42
« Re: Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!
Tak normální přístrojový štít se skutečným rychloměrem a otáčkoměrem bude určitě taky k mání! Ten displejový bych si určitě nekoupil, auto není tablet, proto mi nevadí jen na středovém panelu coby doplňkové zařízení, ale určitě na něj nechci coby řidič čučet furt! :-!
-
-
ikarus 29.11.2018 18:52
« Re: Velké poděkování do Mladé Boleslavi!
Zvláštní, já přesně opačně. Zrovna já bych chtěl 5 stupňový manuál, prože je jasnější kterou rychlost tam dát. Pokud je to mezi, tak jedu pomaleji na nižší. Teď budeš moct jet na 3 kvalty pro tvoji rychlost, ale na každá o bude jalové bez čitelné charakteristiky. Navíc jsou pak dráhy moc u sebe. Nemluvě o tom, že když musím jet se Škodovkou tak zpátečna a jednička se pletou, takže běžně se na parkovišti posunu pár centimetrů opačně. Elektronická parkovací brzda mi přijde příjemná, odbrzděno zabrzděno, ne manipulovat s takovým velkým madlem. Spíš je totím, že elektronickou ještě pořádně neumí. Ale v další generaci ji tam stejně dají, protože to uživatelsky lepší.
-
přezdívka (nick) 29.11.2018 12:29
...
Inými slovami, je to to isté, ako predstavilo BMW v roku 2012 v F30, takže za mňa jedno veľké ÁNO :-) Na ten divný volant som si už nejako zvykol a aspoň si nebudem musieť zvykať na nový >:D Dúfam, že superb sa bude držať tohto dizajnu... za mňa OK! :yes: -
-
ryccardo 29.11.2018 14:30
motory
No dověděli jsme se spoustu nepodstatný informací o velikosti displeje apod. Ovšem unikám mi zásadní informace jaký v tom budou motory. Jestli to AZNP zazdí jen 1,0 TSI tak je to auto o ničem. Doufám, že bude 1,5 TSI.-
-
-
Hammunasakra 29.11.2018 16:00
« Re: Re: Re: motory
100kW ti je málo a 110 bude pěkně cvičit?
Moc nekamarádí s převodovkou DQ381 a tradičně cuká = takže manuál. Tebe bere v týhle kubatůře vypínání válců?-
-
Hammunasakra 30.11.2018 16:28
« Re: Re: Re: Re: motory
Nevim kolik bude vážit Scala = Rapid vážil až 1290 kilo
Tobě se 100kW zdálo spíš málo u auta s hmotností 1310 kg
Sem rozhodně obecně pro vyšší výkony = ale 10kW to spíš moc neovlivní = osobně sem zvědavej na novou generaci mýho služebáku = 30kW navíc = to by s tim mohlo aspoň malinko víc cvičit :-)
-
-
-
-
-
twistedTSD 30.11.2018 01:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: motory
1.0 TSI 81/85 kW je do Scaly dynamikou více než ideál.-
iudex 30.11.2018 08:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motory
Asi si nejazdil najnovšie "filtrové" 1,0TSI, resp. aspoň nečítal desiatky testov, tie motory sú už tak udusené, že nejazdia akoby mali 115 koní, plus k tomu strašne ťažké eko prevody dusiace motor, osobitne automat DSG hrubo podtáča a zabíja dynamiku motora. Takže áno, teoreticky je 115 koní na auto tejto veľkosti v pohode, v reále ale (najmä s automatom) je to horšie a ideálom by som to určite nenazval.-
twistedTSD 30.11.2018 10:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motory
Četl, u silnější verze je prý ten rozdíl malý, zaznamenatelný až v přímém srovnání. Trpí tím hlavně základ 70 kW. No a původní verzí (v manuálu) mám najeto více než dost, s Rapidem cvičí převodům navzdory a pro cílovou skupinu úplně dostačuje. Druhá věc je, že od řidiče vyžaduje trochu více součinnosti s převodovkou, než je u moderního turbomotoru milé. To je hlavní důvod, proč bych 1.5 zvážil.
-
-
-
-
-
-
-
Bobanus 30.11.2018 13:40
Pěkné, ale na podvozku Pola
Opravdu pěkný interiér, ale je to na podvozku VW Polo s prodlouženým rozvorem. Doporučuji si projít velikosti rozchodu kol, kdy i Kia Rio jej má větší vzadu, než Scala :-)
Tož plnokrený hatch segmentu C se nekoná, ale češi rádi šizené koblihy agrofertu, tak si myslím, že skočí opět na lep PR Škody :-)
Ale jinak jo, šlo by to. Aspoň je tam nějaká tvarová linka namísto přímých tvarů a stávající nudy.