Diskuse

Škoda Scala sedan není tak nereálná, jak by se mohlo zdát. Stane se z ní hit ruského trhu?

23.12.2018

O dalších karosářských verzích Škody Scala se zatím příliš nehovoří, to ale neznamená, že bychom se jich nemohli dočkat. Jaká budoucnost se rýsuje pro sedan?

 

  • 30 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 23.12.2018  08:11

    Jak přišel autor článku na to, že je na obrázku sedan?

    Až na to, že představitelé Škodovky novinářům v různých rozhovorech jasně najevo, že Scala ani nic jiného na její moderní platformě se v Rusku prodávat nebude, protože by to pro tamní trh bylo příliš drahé! Budou tam nadále nabízet Rapid a možná tam dorazí i jeho čtyřdveřová, už dávno vyvinutá verze.
    P.S. Já tedy na té malůvce žádný sedan nevidím, je to klasický fastback se zadní výklopnou stěnou (která tedy obsahuje i zadní sklo)! Grafik jen mírně protáhl záď současné Scaly, čímž zvětšil sklon zadního okna, toť vše. Pokud by se autor článku na ilustraci pořádně podíval, tak by si všimnul třeba i toho, že zadní okno je opatřeno stěračem... :-O
    • 20 Reagovat !

      foto car

      car 23.12.2018  09:06

      « Re: Jak přišel autor článku na to, že je na obrázku sedan?

      Marketing škodofky začíná kopírovat český marketing Hyundai?
      • 12 Reagovat !

        foto car

        car 23.12.2018  09:07

        « Re: Re: Jak přišel autor článku na to, že je na obrázku sedan?

        Ale je to moc hezky..škoda že nereálný.
        • 53 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 23.12.2018  10:02

          « Re: Re: Re: Jak přišel autor článku na to, že je na obrázku sedan?

          Se zadní vlečenou nápravou, platformou malých aut, tříválcem a bubnovými brzdami je to úplně jedno.
          • 46 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 23.12.2018  11:39

            « Re: Re: Re: Re: Jak přišel autor článku na to, že je na obrázku sedan?

            Až na to, že meleš naprosté kraviny. Protože budeš moct klidně mít i Scalu s kotouči na zadních kolech a se čtyřválcovými motory (1.4 TSI, 1.6 TDI). Že VW musel skvělý motor 1.2 TSI (samozřejmě myslím jeho 2. generaci s předělanými rozvody) nahradit tříválcem 1.0 TSI, to rozhodně není vina koncernu, ale zelených i.d.i.o.t.ů v Bruselu. Co se týče vlečené zadní nápravy, není na ní u auta nižší střední třídy nic tak hrozného. Už ji
            používá i nový Focus hatchback a nyní i přicházející generace Mazdy 3. Takže tvé protiscalovské pseudoargumenty jsou naprosto k smíchu. >:D >:D >:D
            • 32 Reagovat !

              foto CHerokee

              CHerokee 23.12.2018  12:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jak přišel autor článku na to, že je na obrázku sedan?

              Dokonce? Od roku 2020? Nepovídej. K pousmání je akorát tvůj agresivní přístup. Dej si vánoční punč na uklidněnou ;-).
              Víš kdo to v Bruselu podporuje konkrétně? Nevíš. Asi by ses divil, že to nejvíce vyhovuje právě velkým koncernům.
              • 14 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 23.12.2018  12:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak přišel autor článku na to, že je na obrázku sedan?

                Hmm, nějak jsi nepřišel se žádnými konkrétními protiargumenty k faktům týkajícím se Scaly, uvedeným v mém minulém příspěvku. Proč asi? >:-[]
            • 30 Reagovat !

              foto Beefcake

              Beefcake 23.12.2018  18:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jak přišel autor článku na to, že je na obrázku sedan?

              To je skvele, ze zase si do toho zamontoval EU.
              Koncern predsa ma 2.0TSI, preco ho tam neda ?
              A odkedy tam bude 1.4, ked bola ohlasena 1.5TSI ?

              Jednoznacne najagresivnejsi skodofil siroko daleko...

              Uplne najkomickejsie je, ze ked pred X rokmi nastupoval 1.4TSI, vsetci nadavali, ze to je maly crep oproti doterajsim motorom.
              Potom nastupil 1.2TSI, vsetci nan nadavali tak isto a 1.4TSI bol zrazu vtedy bozsky motor.
              Ked nastupili 1.0TSI, napriek tomu, ze subjektivne nejdu az tak zle, tak je zase tym bozskym motorom 1.2...
              Nad tymto sa da len zabavat.
              • 00 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 23.12.2018  23:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak přišel autor článku na to, že je na obrázku sedan?

                A jak prosím tě můžeš vědět, že třeba za pár let Škoda neudělá Scalu RS s tím 2.0 TSI? Na rozdíl od Rapidu se mezi přední podběhy vejde! ;-) Prozatím ale bude čtyřválec 1.5 TSI/110 kW pro cca 95 % potenciálních zákazníků dostatečný. Ovšem možná se do Scaly benzinový dvoulitr skutečně nikdy nedostane a ani bych se tomu moc nedivil. Říká ti něco pojem "koncernová strategie"? Proč by si VW vyráběl třetího přímého konkurenta Golfu a Leona? Scala se s těmito modely musí v nabídce koncernu doplňovat, a ne kanibalizovat, chápeš?
                Motor 1.4 TSI v mém příspěvku o Scale je samozřejmě nechtěný překlep a ty to moc dobře víš! ;-)
                Tvé označení "nejagresivnější škodofil" mě fakt pobavilo. Pokud bych takový skutečně byl, asi bych hned po uvedení Rapidu v roce 2012 ve svých příspěvcích toto auto silně nekritizoval (nedotažený interiér, nevyvážené proporce karoserie - nedostatečná šířka, malá kola, špatně nastavený poměr cena/standardní výbava atd.) Zkus si v archivu tohoto serveru vyjet první články o tomto modelu a pod nimi si přečti mé příspěvky. A pak si to celé zkus vyhodnotit ve své hlavičce, než mě tady budeš obviňovat z nekritického "škodofilství"! >:D
    • 40 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 23.12.2018  10:01

      « Re: Jak přišel autor článku na to, že je na obrázku sedan?

      To je pravda, ale od kdy se začalo na vše používat označení fastback :-). Do hujdaje to používal jen ford u mustanga. A škoda liftback.
      • 02 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 23.12.2018  11:46

        « Re: Re: Jak přišel autor článku na to, že je na obrázku sedan?

        Nastuduj si automobilové názvosloví - liftback má za zadním oknem krátkou rovnou plochu, čímž z dálky připomíná sedan (např. Škoda Octavia). Naopak fastback má celé páté dveře tvarované do jedné neprolomené linie, plech na 5. dveřích pod zadním oknem navazuje zcela plynule (např. ta speciální verze Hyundaie i30). (Jen pro úplnost - hatchback je zase něco úplně jiného - má kratší zadní převis a svislejší zadní okno).
        Co se týče Mustangu, tam je to úplně jiný šálek kávy, resp. americké automobilové názvosloví. U něj stačí pro označení fastback jen ta nepřerušeně splývavá záď a za této podmínky nazvou fastbackem klidně i dvoudveřové kupé (viz. ten Mustang), což je v Evropě nemyslitelné... :-O
        • 00 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 23.12.2018  12:15

          « Re: Re: Re: Jak přišel autor článku na to, že je na obrázku sedan?

          Fastback se používal u kupé od 60. let v USA jako typ karoserie. Vše současné je nepochopení. ;-) Ale jak jsme říkal, nerozčiluj se, nepoučuj, dej se třeba eiercognac a přeju klidné svátky.
        • 00 Reagovat !

          foto car

          car 23.12.2018  12:19

          « Re: Re: Re: Jak přišel autor článku na to, že je na obrázku sedan?

          Klidně by to být sedan mohl být..ale ty kotouče..na té super akci v Tel Avivu byla vrcholná verze a podle fotek nevím..Jinak asi jo,vlečka na běžný ježdění a s jakžtakž dodržováním rychlostních limitů stačí,pokud je dobře naladěná.
          • 20 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 23.12.2018  12:41

            « Re: Re: Re: Re: Jak přišel autor článku na to, že je na obrázku sedan?

            Alternativní zadní bubny u Scaly jsou zcela nové konstrukce a mají prý stejný brzdný výkon, jako kotouče. Při brzdění stejně dělají cca 70 % brzdného výkonu přední kola, zadní vzhledem k jejich odlehčování při brzdění stejně extra moc brzdit nemusí, zadní kola by se hned zablokovala (pokud by ABS dovolilo jejich větší záběr). Navíc ty bubny mají podstatně větší odolnost a nižší náklady na údržbu. Důležité ale je, že kdo zadní kotouče opravdu chce (ať už kvůli vzhledu auta nebo z psychologických důvodů), u slabších motorizací je dostane za nevelký příplatek a u 1.4 TSI i 1.6 TDI budou ve standardu. Takže absolutně žádný problém, naopak je fajn, že Škodovka svým zákazníkům umožní svobodný výběr! ;-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Violr

        Violr 23.12.2018  13:02

        « Re: Re: Jak přišel autor článku na to, že je na obrázku sedan?

        Asi nevíš, o čem mluvís. To na obrázku sedan sice není, ale fastback rozhodně. Je to tzv. Liftback, neboli kufrové dveře jsou otevírány celé i se zadním sklem a pod sklem je vesměs plato. Fastback zdaleka nepoužívali jen v USA u Fordu, to těch asi moc neznáš, byl to klasický styl 60. a 70. Let u sportovních vozidel vsude na světě. Šlo o prodlouženou zkosenou zad, u které se oteviralo pouze víko kufru bez zadního skla. Fastbacky byly Fiaty, BMW, Audiny, japonská vozidla ... Ford udělal pouze to, že si to vložil přímo do názvu, ale tento styl karoserie a její označení nevymyslel.
        • 00 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 23.12.2018  21:44

          « Re: Re: Re: Jak přišel autor článku na to, že je na obrázku sedan?

          A nebyl tak náhodou ford s mustangem v roce 1965 první? ;-) Pár let na to to okopírovali u Chevroletu (Camaro).
        • 00 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 23.12.2018  23:25

          « Re: Re: Re: Jak přišel autor článku na to, že je na obrázku sedan?

          Viz. můj příspěvek z 11:46 hod... :-O
  • 55 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 23.12.2018  08:59

    Sedan?

    Tak tohle je nejhezčí záď ze všech škodovek.
    • 73 Reagovat !

      foto traveldrive

      traveldrive 23.12.2018  10:01

      « Re: Sedan?

      Až na to, že to asi nerobil škodovácky dizajnér ale "nezávislý grafik", takže to vlastne škodovácky zadok ani nie je.
    • 00 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 24.12.2018  17:07

      « Re: Sedan?

      Počkej si na novou Octavii, už je hotová. Kombi bude cca větší scala, kastle té současné, zadní lampy témeř stejné jako scala. Zmiznou čtyřti světla na čumáku, budou velice podobné jako na scale. Lift jak toto. Zadní nápisy “Škoda” budou na všech modelech.
      Obecně lze říci, že design Scaly definoval nový směr a markanty budoucích škodovek.
  • 43 Reagovat !

    foto mozgog

    mozgog 23.12.2018  16:46

    Takže jako na obrázcích fajn, jen v reálu hnus ...

    Doufám, že jako vyvrcholení celého roku, přijde oslavný článek o škrabce, nebo něco podobně důležitého. >:D
  • 22 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 23.12.2018  17:37

    GJ

    To je super, dalsia maluuufka, dalsi clanok.
    Viac Scala, viac Adidas :-) Treba kut PR zelezo za horuca.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Doporučoval vám YouTube loni podivná videa? Už by to mělo být opravené

Doporučoval vám YouTube loni podivná videa? Už by to…

Minulý rok se čas od času stávalo, že se některých uživatelům YouTube zobrazoval podivný doporučený obsah.…

Korunní princ klanu Kočků zveřejnil srdceryvné foto: Smutné výročí smrti syna Venouška (†6 dní)

Korunní princ klanu Kočků zveřejnil srdceryvné foto:…

Už je to celých šest měsíců. Celý půl roku od toho, kdy slavný kolotočářský klan Kočkových přišel o svého…

 

iSport.cz

Šural slavil v Turecku první ligovou výhru. Zahrál si 10 minut

Šural slavil v Turecku první ligovou výhru. Zahrál…

Český fotbalista Josef Šural má za sebou debut v turecké lize. Za Alanyaspor dnes odehrál závěru utkání proti…

Znovuzrozený Koudelka o helmách a vybavení, sporech i strachu z výšek

Znovuzrozený Koudelka o helmách a vybavení, sporech…

Nebýt manželky, lyže by nejspíš uklidil do sklepa a kývnul by na pracovní nabídku. Roman Koudelka,29letý skokan,…

 

Reflex.cz

Karel Steigerwald: Mistrovský dialog kancléře Mynáře se soudcem si zaslouží potlesk

Karel Steigerwald: Mistrovský dialog kancléře Mynáře…

Přečetl jsem si dialog kancléře Mynáře s panem předsedou Nejvyššího správního soudu z dob, kdy tím předsedou…

Sex, drogy a nespoutaná zábava: Unikátní pohled do zákulisí čínských nočních podniků

Sex, drogy a nespoutaná zábava: Unikátní pohled do…

Ukrajinec Sergej Melničenko se v roce 2015 přestěhoval do Hongkongu, kde se začal živit jako model a tanečník.…