Diskuse

Premiéra Škody Scala v Tel Avivu: Místní evropská jednička uvedla novinku velkolepě

7.12.2018

V izraelském Tel Avivu se včera uskutečnila světová premiéra nové Škody Scala. Byli jsme na místě a přinášíme bezprostřední dojmy.

 

  • 00 Reagovat !

    foto Allo

    Allo 07.12.  13:59

    Jo

    Nevypadá špatně v plné palbě, ale za 400000 možná základ...
    • 00 Reagovat !

      foto rokyta-p

      rokyta.p 07.12.  15:11

      « Re: Jo

      Novinka a ofiko ceník. Praxe je potom často jiná, já se tolik nebojím. Jen tady zase povídá o nějaké loketní opěrce, bože. Ale aby někdo pořádně vysvětlil rozdíl mezi obema litrovými motory to ne. Asi si budeme muset počkat na Matinovy Ojetiny. Libi se mi ty kola, ktere jsou na bílém kusu. :yes:
      • 30 Reagovat !

        foto Verny-2013

        Verny_2013 07.12.  15:39

        « Re: Re: Jo

        Akorát že ty 18" kola nebudou na normální ježdění, teda pokud někomu nevadí že to bude tvrdé jak žebřiňák. Kdo to bude chtít používat jako auto, tak kola max. 16".
      • 00 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 07.12.  18:13

        « Re: Re: Jo

        Co vím, před montáží OPF se litry lišily tepelně odolnější skříní turba a dutými ventily se sodíkem na výfukové straně (+ ještě něco kolem ventilů). V některých grafech měla slabší verze i snížený výkon na první dva stupně. [odkaz]
    • 31 Reagovat !

      foto Rox

      Rox 07.12.  16:01

      « Re: Jo

      Tak můj tip je okolo 440k ve stylu+paket za 1.0TSI 85Kw. 350k v základu. Uvidíme jak budu daleko od reality.
      Jinak rozdíl v příplatku mezi 70kw a 81 je tak malinkatý, že se nevyplatí vůbec šetřit. Rozdílná převodovka, silnější brzdy atd. I kdyby to bylo jen jinak naladěné. Psalo se jen o jiné povrchové úpravě válců.
      Jinak za mě jen dobře za MQB-A0. Polo už přineslo takovou techniku, co je běžná v Nižší střední, tady dostane ještě něco navíc za rozumnější příplatky než v Golfu. V budoucnu bude možná i zástavba 2.0TSI. Stále je to myšlenka Rapidu ale posunutá o kus dál, kde není už prvoplánové jen šetřit. Za mě hlavně velikostí je to ideální auto.
      • 20 Reagovat !

        foto chytrak1

        chytrak1 07.12.  16:55

        « Re: Re: Jo

        ty ceny vidím úplně stejně. Auto bude určitě dražší než adekvátní polo, ale zase ne o moc. Pokud bude jezdit stejně jak jezdí polo tak je to v pořádku. Víc netřeba, ani tvářit se že jde po golfu. To je blbost. spíš po meganu. c4 atd.
        • 22 Reagovat !

          foto car

          car 07.12.  17:44

          « Re: Re: Re: Jo

          Po Meganu jo..s bubnama? ;-)Ale jo,zde určitě v poho
          • 10 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 07.12.  18:23

            « Re: Re: Re: Re: Jo

            K neustálým narážkám na bubny: [odkaz] Ano, Duster má bubny. A nevadí mu to. Sice budou mít slabší nástup a v extrému vrzy zvadnou, ale jinak to ničemu zásadnímu nevadí.
            • 00 Reagovat !

              foto car

              car 07.12.  19:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jo

              Duster taky?No jo ale..to je přece Dacia..Scala má jít po Meganu..;-)
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 07.12.  18:09

      « Re: Jo

      To je blbost, stála by více než Focus. Ačkoli slyšel jsem, že nemá být výbava Active.
  • 64 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 07.12.  15:11

    Ano,

    akce byla velkolepá....to je fakt.......škoda jen, že tam chybělo velkolepé auto a museli se spokojit s přejmenovanou Fabií combi..... ;-\
  • 16 Reagovat !

    foto Velkoodberatel-kukurice

    Velkoodběratel_kukuřice 07.12.  15:24

    Nápis

    Pěkný design na zádi podobný vozům Porsche.
  • 20 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 07.12.  16:01

    Odpovědi?

    Dotazů zaznělo od čtenářů hodně. Odpovědi na mnohé nikde... 8-s 8-s (ale díky za loketní opěrku, fakt nerozumím proč v Tel Avivu nebyla...).

    Když se redakce nemá možnost rozepsat /resp. získat odpovědi tak mi přijde vcelku nefér čtenářům nabízet možnosti položení otázek...

    Zásadní zní - proč je to na MQB A0?? Ostatní koncernoví konkurenti jsou na plnohodnotné MQB... Takže Škoda je zas takový kočkopes co stojí na třech nohách... :-O 8-s
    • 11 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 07.12.  16:18

      « Re: Odpovědi?

      Chvála bohu za MQB A0! Pokud by to bylo "velké" MQB, Scala by byla určitě zprzněna el. P brzdou! 8-s 8-s 8-s
    • 12 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 07.12.  16:18

      « Re: Odpovědi?

      Žádní koncernoví konkurenti nejsou, Scala je v rámci koncernu unikát.
      • 20 Reagovat !

        foto car

        car 07.12.  16:32

        « Re: Re: Odpovědi?

        Přesně tak..a nejen koncernový.Scala nemá konkurenci nikde..:-)
      • 20 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 07.12.  17:12

        « Re: Re: Odpovědi?

        Ano, unikátní kočkopes. Větší než Golf na menším základu 8-s

        Jinak je to přímý konkurent a klasických HB nižší střední. Jestli no zas bude Škoda marketingově cpat někam kam nepatří je pak úplně nepodstatné.
        • 01 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 07.12.  18:04

          « Re: Re: Re: Odpovědi?

          Jasně, když v Boleslavi prokáží svoji mimořádnou vývojovou kreaktivitu, je Scala koncernový "kočkopes". A když převezmou koncernovou techniku beze změny, tak vlastně v Česaně "nic nového nevymysleli", protože "jen použili techniku z regálů VW". >:D Prostě Škodovka je veleúspěšná firma, a to se u závistivých Čecháčků neodpouští. Takže po ní budou plivat za každých okolností. Jak typicky české, a jak ubohé... :-O 8-s
          • 23 Reagovat !

            foto Googlit

            Googlit 07.12.  18:55

            « Re: Re: Re: Re: Odpovědi?

            Prodeje u nás tomu moc nenasvědčují. Spíš bych řekl, že typický Čecháček koupí vše co Škoda vyblije. Stačí se podívat na ctyřočku. I kdyby ve škodovce začali znova prodávat původní felicii tak by si ji Čecháčci kupovali >:D
            • 20 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 07.12.  20:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: Odpovědi?

              Máš pocit že český trh je pre Škodu ťažiskový? Ja mám skôr pocit, že od čias novodobej Felicie tomu tak nie je.
              • 00 Reagovat !

                foto Googlit

                Googlit 08.12.  08:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odpovědi?

                Vůbec ne, však jsme malá země, párkrát už jsem mapu otevřenou měl. >:D
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 08.12.  14:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: Odpovědi?

              S tou čtyřočkou mají nejzásadnější problém místní estéti, kteří by si stejně nikdy Škodovku nekoupili. Co se samotných prodejů Octavie týká, tak tam žádný problém po faceliftu nenastal, spíš naopak, a to nejen u nás, ale hlavně v zahraničí.
              Ale možná už je Evropa zaplavena "Čecháčky", a jen ti tam čtyřočku kupují.
              • 00 Reagovat !

                foto Googlit

                Googlit 08.12.  15:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odpovědi?

                Psal jsem někde něco o tom žeby Šáde měla problémy s prodeji? Ne. Psal jsem jen že typický Čecháček koupí vše co Škoda vyblije. A je to pravda. Jiné vysvětlení neakceptuji.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 08.12.  15:19

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odpovědi?

                  Číst, umíš?
                  • 00 Reagovat !

                    foto Googlit

                    Googlit 08.12.  15:37

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odpovědi?

                    Ty musíš mít děsný komplexy z těch škodovek. Kdyby byla válka o škodovky tak si octaviový generál že? :-!
                    • 10 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 09.12.  00:11

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odpovědi?

                      "Děsný komplexy z těch škodovek" a "octaviový generál"?
                      Zjevně nemáš problémy jen se samotným čtením...
        • 01 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 07.12.  18:31

          « Re: Re: Re: Odpovědi?

          Ach jo, to zas bude polovina diskutérů křičet, že Scala je předražené městské supermini, a druhá, že je to přímý konkurent kompaktů se špatnou technikou. >:-[] Přitom to není zas taková věda, Scala nemůže stát 420+ za holobyt jako výběhový Golf. Když přišla Ibiza a Polo, tak se pro změnu ozývaly hlasy, zda by pokryly potřeby rodinného auta. Scala je odpovědí. V čem je problém?
          • 11 Reagovat !

            foto Googlit

            Googlit 07.12.  18:57

            « Re: Re: Re: Re: Odpovědi?

            Nafouklé supermini se špatnou technikou to je určitě. S cenami se ještě uvidí a třeba Škoda překvapí.
            • 00 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 07.12.  21:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: Odpovědi?

              Co je na technice Škody Scala konkrétně "špatné"? Asi ji pleteš s odcházejícím Rapidem. Ten měl skutečně techniku "co dům dal", vč. některých téměř muzeálních dílů. >:D >:D >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Googlit

                Googlit 08.12.  13:57

                « Re: Re: Re: Re: Re: Odpovědi?

                Neměj strach, Škoda umí se zákazníkem * skvěle.
                • 10 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 08.12.  14:26

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odpovědi?

                  Nevím, proč ti to dalo místo "vyjít" hvězdičku? ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Googlit

                    Googlit 08.12.  14:35

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Odpovědi?

                    Napsal jsem vyj ebat.
    • 10 Reagovat !

      foto Rox

      Rox 07.12.  16:50

      « Re: Odpovědi?

      Tak ta zásadní otázka by zněla. Pokut by byla Scala stejně drahá jako Golf/Leon... S plnohodnotným MQB by to bylo možná i dražší, díky velikosti. Takhle je to dostatečně velké a cenově to bude dostupnější.
      • 20 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 07.12.  17:18

        « Re: Re: Odpovědi?

        Ano, ona totiž Scala bude ve srovnatelné výbavě ještě dražší než Golf (v ČR). >:-[] 8-s
        • 00 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 07.12.  18:07

          « Re: Re: Re: Odpovědi?

          Pokud by tomu tak skutečně bylo, byla by samozřejmě velká chyba a český trh by to dal Škodovce sežrat. Úplně stejně, jako když před lety pořádně přestřelila ceny při zahájení prodeje Rapidu. :-!
          • 01 Reagovat !

            foto car

            car 07.12.  18:19

            « Re: Re: Re: Re: Odpovědi?

            Napsal jsi.."když v Boleslavi prokáží svou mimořádnou vývojovou kreativitu "..Můžeš to prosím rozvést..?
            • 00 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 07.12.  21:30

              « Re: Re: Re: Re: Re: Odpovědi?

              Měl jsem na mysli způsob, jakým v Česaně upravili novou platformu MQB 0, aby z ní prostorově vytěžili maximum. Viz tisková zpráva a články o Scale na netu. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 07.12.  18:37

          « Re: Re: Re: Odpovědi?

          To těžko, zvlášť po představení G8.
          • 00 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 07.12.  21:46

            « Re: Re: Re: Re: Odpovědi?

            To lehko. Scala určitě podraží.A obdobně vybavené Golfy mají reálnou pořizovací cenu ozdobnou jak Rapid již dnes.
            • 00 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 07.12.  22:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: Odpovědi?

              Podraží, ale Rapid taky začíná pod 300. Když Scala za 400 nabídne použitelnou výbavu a motor, tak budu spokojen.
  • 22 Reagovat !

    foto Tomas-2003

    Tomas_2003 07.12.  16:41

    Paráda

    Tohle bude jednoznačně rekordman prodejů.

    Jako bestsellery bych viděl 1.0 TSI 85kW Ambition v ceně kolem 400.000,- Kč a 1.5 TSI 110kW Style kolem 450.000,- Kč

    Tenhle model odsune konkurenci zas o jednu příčku níže :-)
    • 01 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 07.12.  17:17

      « Re: Paráda

      1,5 TSI Style bude bohužel tak o 100 tis. výš. (odhad)
      • 30 Reagovat !

        foto Tomas-2002

        Tomas_2002 07.12.  17:31

        « Re: Re: Paráda

        Nebude. U Octavie je rozdíl mezi 1.0 85kW a 1.5 110kW 40.000,- Kč a tady to určitě nebude víc.
    • 11 Reagovat !

      foto Googlit

      Googlit 07.12.  19:05

      « Re: Paráda

      Jaká konkurence?
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 07.12.  21:32

        « Re: Re: Paráda

        To uvidíš příští rok na statistikách prodejů v ČR za druhé pololetí . A jiné rodinné neprémiové hatchbacky nižší střední třídy snad znáš, ne? >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Googlit

          Googlit 08.12.  14:25

          « Re: Re: Re: Paráda

          Jakože fanoušci Šáde už nebudou kupovat Octávii a místo toho si koupí Scalu? Nebo že fanoušek VW, Opelu či Hyundaie uhne kvůli Scaly od své značky? To si nemyslím, to by musel být sakra revoluční vůz a ne Fabia combi v novém kabátku. >:D >:D >:D
  • 21 Reagovat !

    foto Mnoo

    Mnoo 07.12.  17:19

    Podložky

    Zajímalo by mě, jak široké podložky byly nainsatlovány na prezentovaných vozech :-) A zda budou v sérii nebo za příplatek? :P Věřím že tušíte, kam mířím >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 07.12.  18:08

      « Re: Podložky

      Tam už určitě žádné podložky nebudou. Po průseru s rozchodem zadní nápravy u Octavie III (který ale Škodovka po kritice zákazníků při modernizaci odstranila, čehož si velmi cením) přece nebudou opakovat stejnou chybu dvakrát! ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto car

        car 07.12.  18:57

        « Re: Re: Podložky

        Velmi si vážíš toho,že odstranili takovej průser..?To je krásný..;-)
        • 10 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 07.12.  19:14

          « Re: Re: Re: Podložky

          A co je na tom špatného přiznat chybu? Měla se snad Škodovka zachovat stejně idiotsky jako to kremloidní vlastizrádné hovado na Hradě v případě neexistujícího Peroutkova článku? :-O
          • 01 Reagovat !

            foto car

            car 07.12.  19:33

            « Re: Re: Re: Re: Podložky

            Přiznat a odstranit chybu je samozřejmě v pořádku..chyby dělá každej..ale pak musíš být takhle tolerantní a vekorysej ke každé značce..;-)
            • 12 Reagovat !

              foto car

              car 07.12.  19:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: Podložky

              Jinak toho blba sem ani netahej..ať nám nezkazíš celej večer :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 07.12.  21:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podložky

                Sorry, ale jsem na toho putinovského hradního švába už tak nasr..., že mi to ujelo. 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto Mnoo

        Mnoo 07.12.  22:31

        « Re: Re: Podložky

        Stačí se podívat na fotky maskovaných prototypů na dálnici, stačí si přečíst údaj o rozchodu který je stejný jako má stávající Rapid. Takže opět jde o klamání zákazníka a hlavně estetický suterén s malými zapadlými koly - typická nemoc škodovek.

        [odkaz]

        [odkaz]
  • 33 Reagovat !

    foto aproximus

    aproximus 07.12.  18:02

    mnoho povyku

    nechápu proč je kolem faceliftu lowcostovýho rapida taková kašparáda 8-s
    • 10 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 07.12.  18:09

      « Re: mnoho povyku

      Hmm, to asi bude tím, že nechápeš rozdíl mezi faceliftem a úplně novým autem! >:-[] >:-[] >:-[]
  • 01 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 07.12.  18:12

    pekne

    snad bude za par rokov aj v hybride :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 07.12.  18:13

      « Re: pekne

      Naštěstí nebude! :-)
    • 10 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 07.12.  18:46

      « Re: pekne

      Vedení koncernu přeskočilo a místo vývoje hybridních technologií vráží stovky miliard korun do konkurování ztrátové Tesle.
      • 01 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 07.12.  18:58

        « Re: Re: pekne

        ja to ciste elektro tiez nejak zatial nemusim ale hybridne vozy by som bral.... tu vidim realnu pouzitelnost ... ale tak zmena je zivot... po skode a vw dost mozno uz fakt clovek chce nechce prejde proste casom aj inam... ale tak uvidime... ved o 6-7 rokov to tu bude stejne samy hybrid uz a potom sa uvidi :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto megacruiser

          megacruiser 09.12.  21:27

          « Re: Re: Re: pekne

          Přesně, čisté elektro nebrat, ale taková i3 s pomocným motorgenerátorem REX je dokonalý karbonový hybrid :yes: Když člověk chce, dojede s tím kamkoliv s minimální spotřebou.
  • 03 Reagovat !

    foto Mundy

    Mundy 07.12.  18:45

    Em-béčko

    No teda toľko chválospevov na nejakú "Em-béčku" som už dlho nečítal ....... No proste Češi a povestný šovinizmus
    • 11 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 07.12.  19:11

      « Re: Em-béčko

      Zato Slováci na svoji automobilovou značku žádné chvalozpěvy nepějí, neboť nikdy žádnou neměli a nemají. ;-)
      • 02 Reagovat !

        foto Mundy

        Mundy 07.12.  19:26

        « Re: Re: Em-béčko

        Som síce Slovák, ale Slovensko nemám rád, tobôž aj Česko! A to auto je dizajnovo obyčajný Plecháč!!!
        • 00 Reagovat !

          foto car

          car 07.12.  19:37

          « Re: Re: Re: Em-béčko

          Nemáš rád Česko-Slovensko..kde bydlíš? :-)
          • 02 Reagovat !

            foto Mundy

            Mundy 07.12.  19:48

            « Re: Re: Re: Re: Em-béčko

            Wien
            • 41 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 07.12.  20:10

              « Re: Re: Re: Re: Em-béčko

              A tos chytil tam, v Rakousku, tu potřebu prezentovat se jako bl.b?
            • 31 Reagovat !

              foto Googlit

              Googlit 07.12.  20:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: Em-béčko

              A jaké v té Vídni vy Slováci vyrábíte auta? >:D
              • 04 Reagovat !

                foto Mundy

                Mundy 07.12.  20:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Em-béčko

                Neviem, necítim sa byť slovákom!
                • 32 Reagovat !

                  foto car

                  car 07.12.  20:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Em-béčko

                  Necítíš se být slovákem..píšeš slovensky.Nesnášíš i Čechy a lezeš na českej web..fajn,OK.. pokrytec..napadne ještě někoho něco?:-)
                  • 20 Reagovat !

                    foto Arese

                    Arese 07.12.  21:36

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Em-béčko

                    >:D >:D >:D :yes:
                  • 21 Reagovat !

                    foto WinDiesel

                    WinDiesel 07.12.  23:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Em-béčko

                    Psal jsem to tady už včera - pimpi je hugo, hugo je wůl >:D
      • 11 Reagovat !

        foto car

        car 07.12.  19:35

        « Re: Re: Em-béčko

        Však my už bohužel vlastně taky ne ..:-(
        • 10 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 07.12.  21:37

          « Re: Re: Re: Em-béčko

          A jak jsi na to přišel? >:D
    • 11 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 07.12.  22:00

      « Re: Em-béčko

      Další zaprděnec co si stále nevytahl hlavu z * 8-s 8-s ?

      Škoda má světové ambice, evropským měřítkem má skvělé výsledky na nejnáročnějších trzích. Co víc bys chtěl?
      • 20 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 07.12.  23:08

        « Re: Re: Em-béčko

        … hlavně na Litoměřicku ...
        • 04 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 07.12.  23:31

          « Re: Re: Re: Em-béčko

          Tvůj rádoby vtipný komentář je zneužití Divadla JC. 8-s Navíc sám jistě dobře víš, že Škoda Auto je dnes úspěšná na obrovském množství trhů několika světadílů! :-)
          • 10 Reagovat !

            foto car

            car 08.12.  08:11

            « Re: Re: Re: Re: Em-béčko

            To je pravda,souhlas..je jen škoda,že už není česká .. naše.
            • 00 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 08.12.  17:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Em-béčko

              Poděkuj za to minulému bolševickému režimu! ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto car

                car 08.12.  19:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Em-béčko

                ..a třeba by jich zde bylo víc..
  • 00 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 07.12.  20:01

    Velkolepé uvedení "evropské jedničky"? Tak jo...

    Jen doufám, že to bylo velklepější, než jsou použité litrové tříválce "osvědčené" nebo palubní deska z Fabie "revoluční"... no, jo - úplně stejná není.
    Ten monitor na ní je větší.

    Zvenku se mi vlastně líbí. Vadí mi ty kecy kolem... a chybějící normální motory.
    • 10 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 07.12.  20:10

      « Re: Velkolepé uvedení "evropské jedničky"? Tak jo...

      Vidět v tom podobu s Fabií, kromě ovládacích prvků, chce hodně fantazie.
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 07.12.  21:39

      « Re: Velkolepé uvedení "evropské jedničky"? Tak jo...

      Co je na čtyřválcích 1.5 TSI a 1.6 TDI "nenormální"? :-)
      • 11 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 07.12.  21:56

        « Re: Re: Velkolepé uvedení "evropské jedničky"? Tak jo...

        Cena >:-[] Běžně budou s 1.0Tsi a to je prostě krám.
        • 00 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 07.12.  22:03

          « Re: Re: Re: Velkolepé uvedení "evropské jedničky"? Tak jo...

          Ty už jsi fakt viděl ceníky? >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 07.12.  22:13

            « Re: Re: Re: Re: Velkolepé uvedení "evropské jedničky"? Tak jo...

            Tak příplatek za 1,5 je odhadnutelný. U Scaly to bude nutností, pokud člověk bude chtít víc než jen nějaké auto.
            • 10 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 07.12.  22:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Velkolepé uvedení "evropské jedničky"? Tak jo...

              Myslím, že to bude podobně jako u Fabie - silnější litr bude pro to auto tak akorát.
            • 00 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 07.12.  22:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: Velkolepé uvedení "evropské jedničky"? Tak jo...

              Nutností proč? Motor s maximálkou okolo 200 km/h je na levný kompakt málo?
              • 00 Reagovat !

                foto WinDiesel

                WinDiesel 07.12.  23:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velkolepé uvedení "evropské jedničky"? Tak jo...

                místo HTP si to můžou pojmenovat HTV ale pojede to 200, chvilku
                kvůli motoru 1,0 ecoboost možná Ford zkrachuje a to nemluvím o Focusech RS
                • 00 Reagovat !

                  foto twistedTSD

                  twistedTSD 07.12.  23:12

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Velkolepé uvedení "evropské jedničky"? Tak jo...

                  Nějaké podrobnosti by byly?
      • 00 Reagovat !

        foto Ja-Prvni-123

        Ja Prvni 123 07.12.  22:29

        « Re: Re: Velkolepé uvedení "evropské jedničky"? Tak jo...

        To ale uvádíš raritní provedení... které bude mít top cenovku. Diesel beru jako žert, v autě této velikosti.

        Pro "normální" lidi jsou tam litrové tříválce... a za "normální" motor do auta této třídy považuji atmosférický čtyřválec... kolem 100 koňí.
        A očekávatelnou dlouhou životností a nízkými servisními náklady.
  • 00 Reagovat !

    foto jam2015

    jam2015 07.12.  20:11

    Preboha, tá lemovka okolo zadného skla...

    To myslia vážne?! ;-\ ;-\
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 07.12.  21:41

      « Re: Preboha, tá lemovka okolo zadného skla...

      Asi chrání okraje skla před poškozením nějakým kovovým předmětem, např. prstenem. Pokud se ti to nelíbí, můžeš zvolit normální provedení zadní výklopné stěny s nižším zadním sklem a ještě ušetříš! ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto car

        car 08.12.  08:04

        « Re: Re: Preboha, tá lemovka okolo zadného skla...

        Záď je v pohodě,mě se líbí a ty světla z TIPA tomu sednou..zajímavější jsou ty zadní bubny..v dnešní době zvláštní.
        • 00 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 08.12.  15:25

          « Re: Re: Preboha, tá lemovka okolo zadného skla...

          Zvláštní? Mě to příjde naopak chytré a vstřícné k zákazníkovi. U slabších motorizací je bude možné získat za nevelký příplatek, takže si každý bude moci vybrat, zda-li chce minimální náklady na údržbu nebo atraktivnější vzhled. Z hlediska brzdných výkonů to prý vyjde téměř nastejno, jelikož se jedná o zcela nově vyvinuté bubnové ústrojí. A u nejrychlejší 1.5 TSI budou zadní kotouče samozřejmě standradem. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto car

            car 08.12.  16:34

            « Re: Re: Re: Preboha, tá lemovka okolo zadného skla...

            Napsal bys to i kdyby to byl Hyundai/Kia..asi ne,že?.mě to zvláštní přijde,tím neříkám že to nebude brzdit :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 08.12.  17:04

              « Re: Re: Re: Re: Preboha, tá lemovka okolo zadného skla...

              Jak známo, asijské značky se nejsou schopny zmoct ani na to, aby si jejich zákazník mohl nakonfigurovat výbavu podle své chuti a potřeb, natož aby si mohl vybrat typ zadních brzd! >:-[] >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto car

                car 08.12.  17:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Preboha, tá lemovka okolo zadného skla...

                Tak zákazníkům to asi vyhovuje když asijské automobilky patří k těm největším/nejprodávanějším
                • 00 Reagovat !

                  foto Arese

                  Arese 08.12.  18:54

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Preboha, tá lemovka okolo zadného skla...

                  V Evropě naštěstí rozhodně ne. A doufám, že to tak zůstane. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto car

                    car 08.12.  19:28

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Preboha, tá lemovka okolo zadného skla...

                    Podíl asijských automobilek asi mírně poroste.Toyota zde má vyrábět..ale docela mě zajímá co udělá s trhem nástup el. vozů..hlavně pokud teda přijdou ty čínské.
      • 00 Reagovat !

        foto jam2015

        jam2015 09.12.  10:45

        « Re: Re: Preboha, tá lemovka okolo zadného skla...

        Arese, mne to jednoducho pripomína lacnú lemovku, čo si "tuneri" dávali okolo zadných svetiel a lemovali si aj hrany okolo celých dverí!
        Zvláštne je to, že sú fotky aj bez tohoto "praktického" hnusu. Žeby tebou komentovaná vychytávka bola pre arabský trh? Tam pozlátka ľúbia.
        A pošli mi teda link na fotky, kde je ten zadok bez dlhého skla. Zatiaľ som o tom iba čítal!
        ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 09.12.  13:38

          « Re: Re: Re: Preboha, tá lemovka okolo zadného skla...

          Taky jsem ten zadek se standardním krátkým sklem ještě neviděl, ale evidentně to bude velmi podobně řešeno, jako u standardních 5. dveří Rapidu Spaceback. Na šírší paletu fotek, které budou zahrnovat i verze se skromnější výbavou, si asi ještě budeme muset chvíli počkat. Však prodej v ČR odstartuje až někdy ve II. čtvrtletí 2019, a na ostatních evropských trzích asi ještě později, takže času mají dost. :-!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Většina Čechů umírá v nemocnici, muži i na ulici. Doma skoná jen pětina lidí

Většina Čechů umírá v nemocnici, muži i na ulici.…

Většina Čechů by svůj poslední den nejraději prožila v klidu domova, ale ve skutečnosti se toto přání „splní“…

Dohra Dědíkova prohlášení o těle Tomicové: Schneiderová nemohla mlčet!

Dohra Dědíkova prohlášení o těle Tomicové:…

Pouhé dva dny zbývají do velkého finále taneční soutěže StarDance, kam se probojovala i Pavla Tomicová s Markem…

 

iSport.cz

Laštůvka má další nulu: Sbírá je celé mužstvo, ale radši bych měl tři body

Laštůvka má další nulu: Sbírá je celé mužstvo, ale…

Připsal si devátou nulu, ale pro brankáře Jana Laštůvku z Baníku Ostrava je důležitější, že jeho tým v 19…

SESTŘIH: Baník - Olomouc 0:0. Šlágr bez vítěze, Stronati trefil břevno

SESTŘIH: Baník - Olomouc 0:0. Šlágr bez vítěze,…

Fotbalisté Baníku Ostrava v předehrávce 19. kola FORTUNA:LIGY na svém hřišti remizovali se Sigmou Olomouc 0:0.…

 

Reflex.cz

Děti bohatých Íránců pobuřují chudé krajany. Předvádějí se na Instagramu, zatímco země trpí pod sankcemi

Děti bohatých Íránců pobuřují chudé krajany.…

Zatímco Írán byl poměrně tvrdě zasažen sankcemi, které na něj uvalily Spojené státy, děti zazobaných obyvatel…

Babiš by měl přijít o dotace z jiného důvodu než kvůli střetu zájmů. Tady jde o mnohem víc

Babiš by měl přijít o dotace z jiného důvodu než…

Ačkoli se na první pohled týká verdikt Evropského parlamentu o „zastavení“ dotací pro společnost Agrofert z…