PR Škody to má promyšlené stejně jako Babiš, typický čech si neumí přečíst ani základní technická data a tak auto na podvozku Pola v ceně Golfu si koupí v domění, že má "český Golf". No proti gustu žádný dišputát :-)
Ono tohle ke škodovce docela pasuje. Díky MQB-A0 bude kratší přední motorová část. Takže na stejné délce auta bude moc mít větší vnitřní prostor než na MQB. Nový golf bude mít MQB Evo. To by se zase psalo, že dostal starou platformu :-) Jsem docela zvědaví až si sednu dovnitř. Kdo už měl možnost, tak říká, že šetření Rapida je pryč a je to kvalitativně lepší jak v octavii, ne teda prostorností. A v noci ty led světla vypadají fakt pěkně.
Vsadím se že když tu scalu ořežete na podvozek tak ten bude polu prostě moc velkej. Typ platformy stejný, rozměry naprosto jiné.
To je stejný jako kdyby jste trvrdil že Passat nebo Atlas je na podvozku Golfa. Ta auta používají stejnou platformu MQB.
Spíš ho za pár let nahradí Tipo, ale Scala taky není vyloučená alternativa. :-) Ta by v naší rodině jednou mohla nahradit Leon, takže by to byl takový mezitřídní prohoz koncernu VW a FCA. Nebo bude nový Leon tak fantastický, že dáme přednost jemu. Uvidíme...
Ono to záleží i na tom, jak moc budou v budoucnu ekoteroristi tlačit na pilu, např. zdaněním nových normálních aut... :-O
Je to prostě takový mírně prodloužený hatchback, jakýsi hatchback+, nebo chceš-li "polokombi". Přesně to pasuje na chytrou strategii Škodovky nabízet ve srovnání s konkurenty "kus auta navíc". ;-)
nachci Start/Stop, meření tlaku v pneumatikách, jízdní asistenty, dotykové displaye, automatickou převodovku, prodloužené výměny oleje, tří a méně valcové motory, hybrid ... chci prostě auto. Co si mám dnes koupit?
Tak kromě toho měření tlaku v pneumatikách a Start/Stopu (těmto prvkům už se prostě u současných nových aut nevyhneš) by pro tebe mohla být nejlepší volba Fiat Tipo. U nesmrtelného motoru 1.4 16V i 1.4 T-Jet dokonce dostaneš i nepřímé vstřikování. Sice to u té přeplňované verze trochu zvedá spotřebu, zato se ale nemusíš bát jeho zakarbonování a auto se i nadále obejde bez filtru pevných částic. A vypínání válců zde rozhodně taky nehrozí. Všechny motory v nabídce jsou kompletně čtyřválcové a i základní atmosférický benzín ma 6st. převodovku. A silný nafťák 1.6 M-Jet se i nadále obejde bez vstřikování močoviny, příplatek za něj je ale značný. Tablet v autě mít nemusíš, pokud nechceš a nehrozí tu ani el. P brzda. ;-):-)
Moc bych se ale být tebou nerozmýšlel, protože letos na podzim se očekává facelift + modernizace a je otázkou, jaké motory pak budou v nabídce. Jasně, to auto má levněji působící interiér, ale na svezení je velmi příjemné, odpružení vynikající, podvozek i karoserie nadprůměrně robustní (na dnešní poměry), kabina velmi prostorná a ze sedaček mě nebolela záda ani po 700 km. Vyzkoušej si svezení u dealera a dáš mi za pravdu. ;-) Počítej ale s tím, že pokud si ho koupíš, budeš všem čecháčkům okolo muset pořád dokola vysvětlovat, proč sis "sice hezkého, ale jistě nekvalitního Itala" koupil! Já to mám s Puntem totéž... :-):-):-)