Diskuse

Škoda Scala: Velké cenové srovnání s konkurencí. Jak si vede česká novinka?

18.1.2019

Nový mladoboleslavský kompakt je v tuto chvíli dostupný se třemi motory, zážehovým tříválcem 1.0 TSI, čtyřválcem 1.5 TSI a turbodieselem 1.6 TDI.

 

  • 23 Reagovat !

    foto Nlauda

    Nlauda 18.01.  18:58

    Jenom aby konkurence letos nepodražila. Potom cena odpovídá

    Konkurence nejspíše podraží, řekl bych, že nový Golf a Octavia budou od 499 999.

    To víte, každý rok se zvedají platy o 10%, ve státním bude letos průměr kolem 39 000, tak potom čekáme i to zdražení.
    • 14 Reagovat !

      foto Jaromir1311

      Jaromír1311 18.01.  19:13

      « Re: Jenom aby konkurence letos nepodražila. Potom cena odpovídá

      Pořád je to ale koncern,jehož jsem odpůrce,ale je to věc názoru.
    • 01 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 18.01.  23:16

      « Re: Jenom aby konkurence letos nepodražila. Potom cena odpovídá

      Bohužel už se stalo - viz nové ceníky Fiatu Tipo... :-O
      • 30 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 19.01.  00:37

        « Re: Re: Jenom aby konkurence letos nepodražila. Potom cena odpovídá

        Scala je tedy dost drahá !
        V tabulce chybí nejen Fiat Tipo , ale nelogicky i Hyundai i30 a Peugeot 308...i Seat Leon .
  • 910 Reagovat !

    foto Jaromir1311

    Jaromír1311 18.01.  19:12

    Přemrštěná cena

    Za takovej křáp,prakticky bez výbavy,jednohrnovej motůrek,o desingu se raději nebudu vyjadřovat a o kvalitě rovněž.Včera tady nadšenci koncernu spílali Mazdě 3,která má motor o dvě třídy lepší,výbava,desing za cca520000!!!!Kolik by stála koloběžka Scala v takovém provedení?
    • 33 Reagovat !

      foto palix

      palix 18.01.  19:49

      « Re: Přemrštěná cena

      Už model Mazdy 3, ktorý končil mohol mať cenu rovnakú ako Rapid, ibaže rozdiel medzi nimi ako autami bol astronomický v prospech Mazdy. Myslím si ale, že nová Mazda 3 bude pomerne drahé auto.
      Každopádne Scala bude oveľa viac predávané auto ako Mazda 3, pretože na naších trhoch majú zákazníci bližšie k Škode.
      Je už na každom zákazníkovi, čo si za svoje peniaze kúpi.
      • 32 Reagovat !

        foto Dixik2

        Dixik2 18.01.  19:55

        « Re: Re: Přemrštěná cena

        Tak Mazda 3 Skyactiv X AWD AT GT Plus v plné ceníkovka 860 100 Kč....
        A slevy žádné anebo 20 tisíc Kč...
        • 21 Reagovat !

          foto palix

          palix 18.01.  20:24

          « Re: Re: Re: Přemrštěná cena

          860 tis KČ (cca 33 500€) je dosť. Ja mám ale zmýšľanie, že isté auto by som kúpil len do určitej ceny. Toľko by som za Mazdu 3 nedal. To už Mazdu 6, alebo ešte niečo iné. Za 33 tis€ je možné si už vyberať.
          • 00 Reagovat !

            foto MazdaCX9

            MazdaCX9 19.01.  13:33

            « Re: Re: Re: Re: Přemrštěná cena

            za 860tis mám doma M6 2.5L Automat v nejvyšší výbavě, včetně zimních kol na al-discích za 35tis, tažného zařízení a přihlášení na dopravce. Když myslím plnou výbavu tak myslím plnou výbavu se vším všudy co si člověk vzpomene.
            • 00 Reagovat !

              foto palix

              palix 19.01.  19:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: Přemrštěná cena

              Veď práve o tom hovorím. Tiež by som za tú vysokú cenu namiesto 3-ky kúpil rovnakú 6-ku :). Mazda 3 je výborné auto, ale nie za cenu skvelej Mazdy 6.
        • 03 Reagovat !

          foto 99matthew99

          99matthew99 19.01.  14:06

          « Re: Re: Re: Přemrštěná cena

          Dobry priklad. Scala sa k takejto konfiguracii ani len nepriblizi >:D
          • 20 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 19.01.  19:06

            « Re: Re: Re: Re: Přemrštěná cena

            Víš vůbec na co reaguješ ? Být tady Scala v ceníku za 860, to bys ještě jinak vřískal.
            • 02 Reagovat !

              foto 99matthew99

              99matthew99 19.01.  19:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Přemrštěná cena

              Po teste octavie za 950tis ma uz pri skodovke nic neprekvapi >:D inak ktovie kolko by stala scala keby mala AWD dobry automat a 180 koni. Mozno aj viac ;-)
              • 20 Reagovat !

                foto palix

                palix 19.01.  19:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přemrštěná cena

                Keď dokázal Rapid v pohode dosiahnúť cenu 17 000€+ (437 tis CZK), tak verím tomu, že Scala s podobnou výbavou by presiahla cenu Mazdy. ___ Ibaže ľudia väčšinou vnímajú Škodu ako výhodné auto a Mazdu ako drahú značku.
                • 00 Reagovat !

                  foto 99matthew99

                  99matthew99 19.01.  19:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přemrštěná cena

                  No Skodovka je teda inak vyhodna ked octavia moze byt drahsia ako mazda6 2.5 vo fulke:D
                  • 10 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 19.01.  20:21

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přemrštěná cena

                    Ano, Oktávka může. Např. proto, že se jí i přes vysoké ceny prodá v Evropě desetkrát víc, než M6. Říká se tomu "tržní cena". Mě taky přijde za 900t výhodnější M6 2,5i, ale nic to na tom nemění.
                    • 00 Reagovat !

                      foto 99matthew99

                      99matthew99 19.01.  22:00

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přemrštěná cena

                      Takze z toho vypliva ze Skoda je predrazena. Ako bolo napisane v jednej recenzii na M6. Vyrobia to v japonsku, dovezu to sem,zaplatia clo a este to predaju lacnejsie ako europska konkurencia. Inak Karol este stale je Skodovka v CZ a na SK drahsia a s horsou vybavou ako napriklad v DE?
                      • 00 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 19.01.  22:29

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přemrštěná cena

                        Prosímtě má to nějakou pointu?

                        Ano, škody jsou docela drahé, a i tak se skvěle prodávají. Tak jako tisíce jiných výrobků.
                        Nevím, co je na tom k sáhodlouhé diskuzi a nadávání (na škodovku). Kdyby Mazda mohla, prodávala by ráda v Evropě za ceny předražených škodovek. A kdokoliv jiný.
                        Pořád máš svobodu si předraženou škodu nekoupit.
                        • 00 Reagovat !

                          foto palix

                          palix 20.01.  15:48

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přemrštěná cena

                          Povedal by som, že Škoda má často iné prednosti ako Mazda - napr veľký kufor . V každom prípade potencionálny zákazník Škody si často Mazdu ani neskúsi. Prečo? Lebo buď chce Škodu, alebo o nejakej Mazde ani netuší, že existuje. Prípadne si myslí, že Mazda je predražená, má nehorázne drahý servis ako všetci "japonci"... Na nekúpenie Mazdy existuje množstvo dôvodov. Na kúpu Škody je tiež veeľa dôvodov, často aj ovplyvnenie okolím. Predsa len po naších krajinách behá viac Škoda pozitívov ako priaznivcov Mazdy.
                          A ešte jedna negatívna vec sa ťahá s Mazdou... Stretávam sa stále s názorom, že Mazda robí veľmi pekné autá, ktoré však hrdzavejú... Akokoľvek ale pozerám na novodobé Mazdy, okrem 1. generácie 6-ky, žiadnu horšiu koróziu ako majú iné značky v porovnateľnom veku nevidím.

                          Mazdu musí človek najprv skúsiť a potom to môže byť láska na prvé šoférovanie (ako u mňa) :).
                          • 00 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 20.01.  16:20

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přemrštěná cena

                            No s tou korozí - moje 3 skyactive po třech letech podvozek jak liška Ryška, nicméně jen povrchově. Ale výfuk byl pomalu na odpis. Takže něco na těch hospodských řečech je.
                            I když to určitě nebyla tragédie a nebyl by to pro mě důvod nekoupit si Mazdu.
                            • 00 Reagovat !

                              foto palix

                              palix 20.01.  16:36

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přemrštěná cena

                              Kolega má jednu z prvých 3-jek a vraj je všetko OK. Nič naviac na podvozok nedával. Záleží asi aj na tom, kde s tým človek jazdí. Tam kde sa veľa solí môže byť celkom problém. Samozrejme povrchová korózia podvozku nie je nič hrozné, ale nevyzerá to dobre.
                              Trochu ale nechápem, prečo tie autá nie sú o 1000 drahšie a nemajú všade poriadnu povrchovú úpravu. Žeby výrobcovia nechceli robiť večné veci? Veď dnes máme rôzne technológie - určite aj proti korózii...
    • 80 Reagovat !

      foto Paulie88

      Paulie88 18.01.  21:23

      « Re: Přemrštěná cena

      Mě ta cena přijde normální, teda vzhledem k tomu co se prodává v téhle třídě ... Ostatně jsem to nikdy nepochopil ... Vlastním Citroën C4 II což by měla být stejná třída a je to prostě ten typ auta co mi vyhovuje - nepotřebuju nic velkýho protože nemám rodinu ještě, ale nechci zase nějakýho trpaslíka abych občas mohl vzít kamarády a vyjet někam dál aniž by jsme se mačkali ...

      Ale prostě kdybych měl takový auto kupovat jako funglovku, či hodně zánovní tak udělám pápá , ty ceny už v tomhle segmentu jsou prostě totálně mimo realitu člověka co maká jak černej a splácí hypotéku >:D přitom to nic tak extra není a kdybych měl uvažovat o kombíku tak to už je doslova smrt ...
    • 41 Reagovat !

      foto praptak

      praptak 19.01.  02:53

      « Re: Přemrštěná cena

      Za tuto cenu máte Scalu ve výbavě Style 1,5 TSI 110 kW se sedmistupňovým automatem (dvojspojkou).
    • 23 Reagovat !

      foto mozgog

      mozgog 19.01.  08:30

      « Re: Přemrštěná cena

      Jak už tady psal myslím "ludex", škodivky jsou firemní auta, uvedené ceny jsou pro pár pitomů z řad občanů, kteří v prodejích udělají několik málo procent, tak jim škodivka napálí o třetinu vyšší cenu, protože ji nezajímají. Za uvedené ceny to může koupit jen idiot.
  • 40 Reagovat !

    foto tradon

    tradon 18.01.  19:22

    Pockal bych

    Kdo prachy netiskne, nekupuje uplnou novinku, pocka na akcni modely, popta se na moznost slevy ... a vysledek casto vypada uplne jinak. Ostatne cenu urcuje trh, kdyz ji prestreli, neprodaji,
    • 21 Reagovat !

      foto rokyta-p

      rokyta.p 18.01.  22:55

      « Re: Pockal bych

      Přesně tak, také mi přijde že se to moc řeší. Ono důležitá je také jakási vnitřní spokojenost řidiče zákazníka. Aby měl auto takové jaké chce, líbí se mu, jakému věří. Že tam někde v ceníku bylo o 5tkč víc nebo méně mi přijde takové akademické. Je to novinka která ještě ani není sériově v prodeji, tak je jasné, že není důvod zbytečně podlézat. Však ono nějaká pěkná nejlépe tmamě modrá s 1.5 neuteče :yes:
    • 24 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 18.01.  23:18

      « Re: Pockal bych

      Přesně, chytrý zákazník minimálně rok počká, až výrobce u novinky vychytá všechny nedostatky. Jen blázen kupuje horkou novinku! >:D
      • 40 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 19.01.  00:39

        « Re: Re: Pockal bych

        A pak se diví , že Tipo zdraží... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 19.01.  21:47

          « Re: Re: Re: Pockal bych

          Nechápu, co tím myslíš, Tipo už je v prodeji podstatně déle, než rok. :-!
  • 106 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 18.01.  19:39

    z danej tabulky

    je za mna jasna volba megane 1,3tce a to aj motoricky aj cenou aj imidzom a vybavou
    :yes:
    • 20 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 18.01.  20:14

      « Re: z danej tabulky

      Ještě je otázka, jak na tom bude reálně Mégane vůči Scale prostorově. Obecně je teď francouzská nižší střední slabší v zadním podélném prostoru.
      • 31 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 18.01.  20:46

        « Re: Re: z danej tabulky

        To není otázka. To je jasné. Hůř. Citelně.
        • 21 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 18.01.  20:51

          « Re: Re: Re: z danej tabulky

          Už jsi v ní seděl, že to dovedeš říci? Jen čísla nestačí.
          • 21 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 18.01.  20:59

            « Re: Re: Re: Re: z danej tabulky

            Dle videí a prvních dojmů novinářů je ve Scale skoro stejně místa jak v Octavii. To mluví za vše. Videa kolik tam je místa jsou na YT stačí se podívat.
            • 21 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 18.01.  21:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: z danej tabulky

              Uvidím, až si do toho sednu. Suše podle čísel je i moje Clio větší (šířka stejná, délka větší), pocitově mi to tak nepřipadalo. Ale možná spíš tím, že jsem Mégane neměl ideálně nastavený na sebe, byla to jen rychlá zkouška.
              • 41 Reagovat !

                foto twistedTSD

                twistedTSD 18.01.  22:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: z danej tabulky

                Mégane je z hlediska vnitřního prostoru, aspoň na zadních sedadlech, na chvostu třídy. Já si prolezl sedan s prodlouženým rozvorem a i v něm jsem se proti Rapidu cítil stísněněji (v podélném směru). A Scala nebude horší.
                • 22 Reagovat !

                  foto Arese

                  Arese 18.01.  23:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: z danej tabulky

                  Naprosto správný úsudek, dospěl jsem k přesně stejnému praktickému poznání. :yes: A Peugeot 308/308 SW je na tom v prostoru pro nohy vzadu ještě hůř! :'-( :no:
            • 41 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 18.01.  22:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: z danej tabulky

              Kombík to celkem řeší.
            • 01 Reagovat !

              foto zaplosak

              zaplosak 19.01.  06:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: z danej tabulky

              takže taky málo... ;-)
    • 32 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 18.01.  23:20

      « Re: z danej tabulky

      Pokud nepotřebuješ vzadu alespoň občas vozit dospělé lidi, tak proč ne? ;-)
    • 16 Reagovat !

      foto steny007

      steny007 19.01.  02:15

      « Re: z danej tabulky

      Jasně, 2+2 místnej HB Megane proti SCALE, ty vtipe >:D. Megane HB je nepodarok i na poměry Renaultu, třičtvrtě auta za plnou cenu :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto traveldrive

        traveldrive 19.01.  19:31

        « Re: Re: z danej tabulky

        Kokso, potom výplň tvojej mozgovne musí byť dobrý repas...
  • 46 Reagovat !

    foto Jaromir1311

    Jaromír1311 18.01.  19:50

    Ten motůrek.....

    Motor ze sekačky?
    • 52 Reagovat !

      foto Tymkoo

      Tymkoo 18.01.  20:00

      « Re: Ten motůrek.....

      Tu tvojí sekačku bych chtěl vidět >:D
    • 41 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 18.01.  20:47

      « Re: Ten motůrek.....

      Tyhle sekačky jely Dakar ty zahradníku ...
      • 22 Reagovat !

        foto mozgog

        mozgog 19.01.  08:33

        « Re: Re: Ten motůrek.....

        ... to místní na velbloudech taky ...
  • 123 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 18.01.  19:57

    Ce(d)ník

    Start Cedníku se zjevně neosvědčil, takže z akčních 380 je akčních 360 a zimní pneu k tomu. To už je přijatelnější. Exclusive 1.4 za 400 může být dobrá volba (hlavně jestli sleví i prodejce). Problém nastane, když nechci atmosféru. 1.0 T-GDi je podprůměrný, takže jedině připlatit za 1.4 T.

    Dlouhodobě vychází dobře Mégane, a k tomu výkupní bonus 40t. Ale pro rodinu je nutností Grandtour.
    • 25 Reagovat !

      foto King-of-rain

      King of rain 18.01.  20:08

      « Re: Ce(d)ník

      • 43 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 18.01.  20:17

        « Re: Re: Ce(d)ník

        Fakt skladovky? Zase a znovu?
      • 70 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 18.01.  20:39

        « Re: Ce(d)ník

        To nejsou ani skladovky, ale předváděčky.
      • 611 Reagovat !

        foto rokyta-p

        rokyta.p 18.01.  22:43

        « Re: Re: Ce(d)ník

        Co to tu prosím zobrazuješ za prasárny? Vetšina lidí se zde baví o autech. A tu takové domečky slepené z použitých dámských hygienických potřeb >:D Ono ať bude Scala jaká chce, tak hnilobný pach z i30 nemůže ulpět ani na vnější straně jejich dveří. I kdyby jsi našel odkaz za 125.000 Kc tak co? Polonez FSO a Tofas Kartal jsou take jina liga. Asi jsi dlouho pil rektální výtoky soudruha Vošického, že se tu snažíš dávat takto humorné odkazy. >:D
        • 43 Reagovat !

          foto kaa

          kaa 19.01.  10:53

          « Re: Re: Re: Ce(d)ník

          Když umřeš tak o tom nevíš, ale všichni kolem Tebe trpí.
          Stejné je to i v případě že jsi D.E.B.I.L.
      • 54 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 18.01.  23:25

        « Re: Re: Ce(d)ník

        O i30 Fastback evidentně v Česku není moc zájem... ;-\ Ani se nedivím. :-! Nová i30 se u nás prodává v podstatě jenom jako kombi, hatchback jsem snad na silnici ještě ani neviděl. ;-)
        • 57 Reagovat !

          foto bystron

          bystron 18.01.  23:33

          « Re: Re: Re: Ce(d)ník

          Jdite s i30 už do háje, stejně ji nikdo moc nechce. Raději můžete někdo najít link na nějaká pěkná jízdní videa se Scalou. Zatím toho k dispozici totiž ještě moc není.
        • 34 Reagovat !

          foto mozgog

          mozgog 19.01.  08:45

          « Re: Re: Re: Ce(d)ník

          Fastbacků jezdí po Praze spousta, až mě to překvapuje ... myslím, že se přesně trefil do vkusu a potřeb zákazníků. Nejel jsem s ním, ale designově opravdu velmi povedené auto. :yes:
        • 51 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 19.01.  09:39

          « Re: Re: Re: Ce(d)ník

          Tak zkus vylézt i za hranice vaší vesnice.
          • 05 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 19.01.  21:50

            « Re: Re: Re: Re: Ce(d)ník

            Jak jsi přišel na to, že bydlím ve "vesnici"? >:D Mj., Dost často se nacházím i v Praze. :-)
          • 02 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 20.01.  18:16

            « Re: Re: Re: Re: Ce(d)ník

            Díky za úrodu palečků dolů! Sice vůbec nechápu, proč jejich "udíleče" tak rozčílilo, že jezdím často i do Prahy, ale nevadí - když jim to negativní palcování udělá radost, přeju jim to! >:D >:D >:D
  • 611 Reagovat !

    foto King-of-rain

    King of rain 18.01.  20:01

    Kdyby byl v tabulce Hyundai.....

    Už jsem to psal jinde. Kdo chce koupit "levně" v téhle třídě, jde pro I30 (pokud mu nevadí reklama, atd... a zajde si do Hyundai.

    25% sleva na konfigurátor, není problém, jsou případy že i více....dle výbavy, klidně 30 %.

    Tuhle slevu (25%) a proto jsou Škodovky SCHVÁLNĚ drahé, dostane u Škodovky jen Fleetový zákazník a ten si to rád koupí, protože má díky tomu do budoucna malej propad ceny.

    Problém je ale u standartního zákazníka, ten pak logicky nakupuje dráž, dostane maximalně 10% slevu. Bussinesově to mají ve Škodovce dobře vymyšlené, o tom není sporu....

    • 710 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 18.01.  20:51

      « Re: Kdyby byl v tabulce Hyundai.....

      Přesně tak. Bohužel cena servisu u háčka z tebe stejně ty prachy vytahá, jen místo německé kvality jezdíš korejskou rejži...
      • 41 Reagovat !

        foto RADEK1

        RADEK1 18.01.  21:29

        « Re: Re: Kdyby byl v tabulce Hyundai.....

        Zase bych tu kvalitu moc nad H neprecenoval
        ;-)
        • 511 Reagovat !

          foto car

          car 18.01.  21:47

          « Re: Re: Re: Kdyby byl v tabulce Hyundai.....

          Pokud kvalitu, spolehlivost tak určitě Hyundai
      • 39 Reagovat !

        foto Robustol

        Robustol 18.01.  22:37

        « Re: Re: Kdyby byl v tabulce Hyundai.....

        Ta tvá korejská rejže je dnes výrazně dál než vyčpělá německá kvalita.
        • 08 Reagovat !

          foto car

          car 18.01.  22:54

          « Re: Re: Re: Kdyby byl v tabulce Hyundai.....

          No jo..Pokud jde o kvalitu, spolehlivost,tak dnes je to asi Asie.. bohužel.A to zdaleka nejen v autech..
      • 23 Reagovat !

        foto mozgog

        mozgog 19.01.  08:47

        « Re: Re: Kdyby byl v tabulce Hyundai.....

        V hodnocení spolehlivosti a spokojenosti (už nevím přesně) v USA ta "korejská rejže" dotáhla Lexus. A tím je pro mě řečeno vše.
    • 73 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 18.01.  23:29

      « Re: Kdyby byl v tabulce Hyundai.....

      Až půjdu pro nové auto nižší střední, tak samozřejmě taky budu hodně sledovat ceny, ale pro Hyundai bych nikdy v životě nešel. Musel bych se propadnout hambou jezdit autem této značky! 8-s 8-s 8-s
      • 28 Reagovat !

        foto Ada-je-zase-tady

        Ada je zase tady 19.01.  00:10

        « Re: Re: Kdyby byl v tabulce Hyundai.....

        Mnohem větší ostuda je mít rendlíka :no:
      • 34 Reagovat !

        foto car

        car 19.01.  07:46

        « Re: Re: Kdyby byl v tabulce Hyundai.....

        Hm,no jo no..ale říkej to 5ti milionům lidí každej rok..;-)..Pro mě Kona jasná volba.Jen tak mimochodem.. Kona je v USA SUV roku ..
      • 21 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 20.01.  16:16

        « Re: Re: Kdyby byl v tabulce Hyundai.....

        Ale fiját ti nevadí >:D >:-[] >:-[] . Humorista
        • 11 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 20.01.  16:22

          « Re: Re: Re: Kdyby byl v tabulce Hyundai.....

          Nevadí, Tipo je údajně "designový skvost", tak proč by s ním styděl.
        • 01 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 20.01.  20:01

          « Re: Re: Re: Kdyby byl v tabulce Hyundai.....

          Jasně, Fiat mi opravdu nevadí. Proč taky? Dělá designově i prostorově velmi zdařilá auta s nadprůměrně spolehlivými motory (na dnešní dobu). A je to evropská automobilka s historií sahající až do roku 1899. Co v té době dělal Hyundai? >:D
          P.S. Fiat by se navíc nikdy nesnížil k tak trapáckým reklamám, jaké používá Hyundai!
  • 82 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 18.01.  20:53

    Nová doba, nové neřesti

    Problémem přestává být výbava. I základ je ok... Problémem začíná být motor. V základu sice dost výbavy, ale hodně málo motoru 8-s 8-s
    • 36 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 18.01.  21:17

      « Re: Nová doba, nové neřesti

      na scalu som sa tesil.. ale motoricky pre bezneho zakaznika ( nie firemneho ) je v podstate nekupitelna... rovnako aj nove polo ci T-cross... takze dobuducna to uz vidim skor na nejaku toyotu... ale tak nebol by to prvy japonec v rodine takze v pohode .. popravde koncern ma cim dalej tym viac uz desi ake motory a ake ceny a vybavove konfuguracie dnes uz ponuka... ach jaj ... ;-\ ... este budeme na nejakte 4 valcove fabie I, 1,4ky zo 100 konikmi asi hodne spominat ;-\ ... mam taky citak ze koncern uz straca v tomto smere tie vyhody z minulosti a dnes uz ma viac prave tie na houno kombinacie ako tie sikovne ;-\
      • 102 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 18.01.  21:20

        « Re: Re: Nová doba, nové neřesti

        Co je nekoupitelného na 1,5TSI a 1,6TDI?
        Prosím bez zbytečných úvah na půl stránky, dík.
        • 23 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 18.01.  21:27

          « Re: Re: Re: Nová doba, nové neřesti

          1,5tsi je len s automatom a pomerne uz drahe ( 90 percent zaakznikov v tomto segmente pritom nadalej voli manual ) a ma este aj to nezmyselne vypinanie valcov .. no a dizel mi tu uz z principu nepasuje vobec v tomto segmente .. snad pomerne strucna odpoved kratsie to neslo :*)
          • 51 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 18.01.  21:39

            « Re: Re: Re: Re: Nová doba, nové neřesti

            1,5TSI je od 430t. S naftou s tebou souhlasím, ale určitě není nekoupitelná.
          • 90 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 18.01.  22:08

            « Re: Re: Re: Nová doba, nové neřesti

            1.5 TSI bude i v nižších specifikacích. Vypínání válců máš dnes i v Mazdě, opěvovaného to klenotu všech staromilců...
          • 41 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 18.01.  23:31

            « Re: Re: Re: Re: Nová doba, nové neřesti

            1.5 TSI je ZATÍM jen s automatem. Již ve II. čtvrtletí se začně vyrábět i se 6st. manuálem! :-) :-) :-) :yes: :yes:
            P.S. Poctivá ručka je ve standardu! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto tesnav

            tesnav 20.01.  23:22

            « Re: Re: Re: Re: Nová doba, nové neřesti

            Zatím. Bude v manuálu od 430, takže reálně i pod 400. Prosím o tip na auto této třídy se 110kw za výrazně nižší cenu ...
        • 20 Reagovat !

          foto Verny-2013

          Verny_2013 19.01.  13:39

          « Re: Re: Re: Nová doba, nové neřesti

          Komplikovanost a chaotičnost komentářů H/K_svwet stejně jako jeho nick je již legendární. Toto je jednoznačně nejlepší reakce na ně, kterou jsem četl. Už dlouho jsem se tak od srdce nezasmál.
      • 51 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 18.01.  22:41

        « Re: Re: Nová doba, nové neřesti

        Rozumím, nějakou poctivou atmosféru, ne? To už tu dlouho nebylo... >:D
        • 01 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 18.01.  23:34

          « Re: Re: Nová doba, nové neřesti

          >:D :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 19.01.  11:41

          « Re: Re: Re: Nová doba, nové neřesti

          1.2 TSI a 1.4TSI podle mě byly ideální kombinací. Ale sorry, 3hrnky už jsou prostě na prd. A 1.5 TSI je už docela drahý. Navíc nejspis nebude ani moc úsporný.
  • 21 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 18.01.  21:06

    Navi

    Nemáte tam zrovna správně cenu navi, 29t nestojí navi, ale navi+virtual cockpit, což je cca 10t.
    Moc tomuto kroku Škody nerozumím, k relativně levnému modelu dají navi jen ve spojení s poměrně zbytným prvkem, 30t mi v této kategorii přijde dost. Oktávka může mít menší navi za 17t.
    • 10 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 18.01.  21:27

      « Re: Navi

      Možná je prostě nová koncernová navigace takhle naprogramovaná a potřebuje k fungování druhý displej. Octavia je na starém základě, ostatně má taky brzy přijít nástupce.... Pro VW je to výrobně určitě jednodušší, když bude dělat všem novým vozům jeden typ navigace.
      • 10 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 18.01.  21:34

        « Re: Re: Navi

        Já ji mám i bez virtual cockpitu, řekl bych, že jen zkouší, co zákazník skousne a co ne.
        • 00 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 18.01.  21:38

          « Re: Re: Re: Navi

          Nebo prostě chtějí virtuál tlačit za každou cenu. Nebylo by to poprvé... napříč všemi.
          V podstatě mě už teď zajímá jen průchodnost kufru a ložná délka. Pokud uveze bajka, má Mégane smůlu.
    • 21 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 18.01.  22:43

      « Re: Navi

      Na druhou stranu, je tam zrcadlení telefonu, případně bezdrátové, za 3500, resp. 4600 (pro Ambition). Pokud to funguje nějak rozumně, je to možná lepší varianta než navi.
      • 20 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 18.01.  22:56

        « Re: Re: Navi

        Akorát Smartlink ti nezobrazí navigační info do kapličky přístrojů, zatímco s tou navi ti tam konfigurátor hodí rovnou desetipalcovou krávu na zobrazení mapy. Ale za ty peníze je zrcadlení fajn.
        • 10 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 19.01.  09:43

          « Re: Re: Re: Navi

          Upřímně - nevidím v tom rozdíl. Tak či tak, pokud chci vidět trasu, musím spustit oči z provozu a ani jedno není dobré. Dokonce bych řekl, že pohled na přístroje je horší, než na středový panel, alespoň pro mě. Jo, kdyby to bylo na HUD, to je jiná.
          • 11 Reagovat !

            foto car

            car 19.01.  11:29

            « Re: Re: Re: Re: Navi

            Scenic má digi štít uprostřed,zvykl jsem si okamžitě..a nekoukám na to přece pořád.
      • 00 Reagovat !

        foto Ham-

        Ham. 19.01.  11:55

        « Re: Navi

        Podle mě je nejlepší koupit virtuál cockpit a přes zrcadlení telefonu si na něj pustit nezávislou navigaci. Je to levnější, navigace z mobilů jsou dnes schopnější než od automobilek a hlavně aktuálnější a lepší v online funkcích a lze si navigaci strčit do kapličky přístrojů, což je podle mě lepší než na středovém panelu i když nic nebrání mít ji alternativně klasicky na tom středovém panelu.
  • 52 Reagovat !

    foto Modry-blesk

    Modrý blesk 18.01.  22:23

    Scala - cena

    Ceník Scaly je plně orientován na firmy, kterým se reálně prodávají auta se slevou 20%,
    a nepodnikající osobě nabídne prodejce slevu nejvýše 2-3% a ber nebo nech být....
    Zkrátka na trhu pro firemní vozy se realizuje 4/5 prodejů Škodovky a panuje velká konkurence, tak nějaký retail je pro škodovku téměř nezajímavý.
    U takhle nastavených cen za někdy i prapodivné konfigurace výbavových prvků Scaly s technikou z malého VW Pola (škodováckým bonusem jsou bubny na zadní nápravě za jejichž pravidelné roční čištění si autorizovaný servis vezme nejméně 600 korun) nezbude retailu nic jiného, než se podívat na Ford Focus nebo Kiu Ceed a nebo Hyundai I30 (nevím proč zmizel z nabídky HB).
    • 71 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 18.01.  22:44

      « Re: Scala - cena

      Blah... firmy nemají -20 a soukromník zase neodejde jen s 3%. Bubny v ČR v nabídce vůbec nebudou a na údržbu jsou levnější než kotouče.
      • 00 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 19.01.  11:44

        « Re: Re: Scala - cena

        S bubny se podle mě pletes. Scala ma nějaké nové bubnové brzdy, proto jsou tak malé. Údajně účinnost dobrá. Takže předpokládám že budou přinejmenším s 1.0 TSI :-!
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 19.01.  12:18

          « Re: Re: Re: Scala - cena

          Kotouče jsou momentálně v základu. Ale v ceníku zatím chybí 1.0 TSI 70 kW.
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 19.01.  13:31

          « Re: Re: Re: Scala - cena

          Ambition má kotouče v základu, v ČR zřejmě Active nebude.
    • 11 Reagovat !

      foto Moik

      Moik 18.01.  22:50

      « Re: Scala - cena

      Přesně tak to vidím i já. Akorát že ty velké fleety mají slevy mnohem větší, klidně ke 40% u vycházejících modelů i víc. Firma s pár auty nedostane taky skoro nic. Mnohem sdílnější je VW, na Passat mi loni na jaře dali na ičo 30% mezi dveřmi.
      • 00 Reagovat !

        foto Tomas-2002

        Tomas_2002 21.01.  08:51

        « Re: Scala - cena

        Ale kuš ty rozumbrado :-) Škoda počítá slevy pro velkoodběratele procentuálně z prodejní ceny, takže je jedno jestli je to úplná novinka nebo výběhový model. Procentuální sleva bude pořád stejná. No a s výší těch slev jsi taky úplně mimo. Ale to je celkem pochopitelný, protože jen plácáš nějaký tvoje iluze bez toho, abys je měl podložený nějakým reálným případem.
  • 27 Reagovat !

    foto chalan66

    chalan66 18.01.  22:46

    Ako VÁŽNE ??

    :no: Tak vopred sa ospravedlňujem za neslušný výraz, ale vám to už načisto drb...? 21 000 Eur za derivát Fábie ? To snáď nie :-))) Len dement to zaplatí, veď v tej cenovke mám skoro Passat, octáviu, alebo OPEL insignia ! No a iné !!!! Nie tento nepodarok! Ako štúdi to bolo celkom pekné, produkčná verzia , úplny lacák bwz charakteru ! No a zabili ste to cenou ! :no: :no: :no: :no: :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Moik

      Moik 18.01.  22:49

      « Re: Ako VÁŽNE ??

      Sry
    • 101 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 18.01.  22:52

      « Re: Ako VÁŽNE ??

      Jo, Insignia je u nás již od 27t€, zatímco Scala začíná zatím na 15,5t€ (než přijde levnější litr)... to není ani x2 ;-)
      • 22 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 18.01.  23:54

        « Re: Re: Ako VÁŽNE ??

        Jenom ani x2 ? No to ale ani zdaleka nevystihuje rozdíl mezi autem a takýmto nepodarkom. ;-)
      • 21 Reagovat !

        foto chalan66

        chalan66 19.01.  17:47

        « Re: Re: Ako VÁŽNE ??

        Ja som porovnal 1,5 benzín. Ten stojí 21 000 Eur podľa tabulky hore ! U nás Insigniu 1.5 benzín , kúpiš už od 23 000 !! Tak teda porovnaj toto čudo s limuzínou !
        • 02 Reagovat !

          foto 99matthew99

          99matthew99 19.01.  18:16

          « Re: Re: Re: Ako VÁŽNE ??

          Proceed gt line 1.4 turbo je za 21000.
        • 20 Reagovat !

          foto Meky

          Meky 19.01.  20:22

          « Re: Re: Re: Ako VÁŽNE ??

          Btw - na Insigniu na počkanie vybavím zľavu 23% z cenníkovej ceny. Nove, aj pre súkromného majiteľa :-)
          • 20 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 20.01.  00:50

            « Re: Re: Re: Ako VÁŽNE ??

            To je fakt... fakt, na který se dá dívat ze dvou stran.

            Ze strany zákazníka je super, že lze mít novou povedenou Insignii za cenu... ne, za cenu Scaly ne, ale za ceny trošku lepší Octavie. Sice pak asi zaplatí víc za servis, ale pořád je to super nabídka.

            Ze strany prodejce z toho trošku čiší zoufalství... zoufalství kdysi přední evropské značky, která drží prodeje nad vodou jen za cenu toho, že prodělává na každém prodaném autě a končí v rukou konkurence.
        • 31 Reagovat !

          foto Meky

          Meky 19.01.  20:24

          « Re: Re: Re: Ako VÁŽNE ??

          Teda Insignia moze byt od 19500€.. :-) Len uplny blb za tie prachy vezme Chcalu.
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 20.01.  00:03

          « Re: Re: Ako VÁŽNE ??

          U vás je Insignia již od 25.240€, s automatem za 27.440€ - srovnáváme ceníkové ceny, ne?
          [odkaz]
    • 36 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 18.01.  23:35

      « Re: Ako VÁŽNE ??

      Hele, co hulíš? :-) Derivát fabie... >:D >:D >:D Zkus si třeba u těchto dvou škodovek porovnat podvozkové platformy, rozchody, rozvor,velikost kol, výběr motorů atd. Pak by ses tady nemusel takhle ztrapňovat. ;-)
      • 60 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 19.01.  12:03

        « Re: Re: Ako VÁŽNE ??

        Vieš že je to natiahnutá platforma súčasného Pola či Ibizy a budúcej Fabie ? A strapnujes sa tu pravidelne sám. Nemáš za čo. :-)
        • 11 Reagovat !

          foto JirkaX

          JirkaX 19.01.  15:03

          « Re: Re: Re: Ako VÁŽNE ??

          Pokud vím, tak je to platforma MQB. Tedy ne jenom Pola, Ibizy a budoucí Fabie.
          • 30 Reagovat !

            foto 99matthew99

            99matthew99 19.01.  18:15

            « Re: Re: Re: Re: Ako VÁŽNE ??

            Mne sa zda ze je to platforna MQB A0.
            • 04 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 19.01.  21:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ako VÁŽNE ??

              A co je na ní špatně? Při maximálním možném natažení je prakticky na úrovni dnešní MQB pro nižší střední, vč. super využití obestavěného prostoru a skvělého poměru tuhost/hmotnost. A že nemůže alternativně mít zadní víceprvek a pohon všech kol? To u Scaly opravdu ničemu nevadí. A jako super bonus navíc máš u MQB A0 jistotu, že ti auto nemůžoe zparchantěz el. P brzdou! :-) :yes:
              • 20 Reagovat !

                foto 99matthew99

                99matthew99 19.01.  22:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako VÁŽNE ??

                Nemam nic proti tejto platforme. Inak mozem sa opytat co je zle na el. brzde?
                • 14 Reagovat !

                  foto Arese

                  Arese 19.01.  22:13

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako VÁŽNE ??

                  Nemám nic proti tomuto debilnímu zařízení pro řidiče lenochy, pokud ho můžu nemít ve svém autě. :-) Mám prostě u svého auta rád klasické ovládací prvky, co nejvíc aktivního a zábavného řízení a naopak co nejmenší zásahy elektroniky do řízení. ;-)
                  • 32 Reagovat !

                    foto woody-alien

                    woody-alien 19.01.  23:02

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako VÁŽNE ??

                    Máš rád klasické ovládací prvky, co nejvíc aktivního a zábavného řízení, el.ručka je debilní zařízení pro lenochy, ovšem asistent rozjezdu do kopce je pro tebe příjemnost. Umíš pracovat se spojkou a plynem ? Předpokládejme, že ano. Takže jsi jenom lenoch ? :-)
                    Ne, neodpovídej, jenom tady už nikoho neoznačuj za demagoga, sám máš máslo na hlavě.
                    • 03 Reagovat !

                      foto Arese

                      Arese 19.01.  23:52

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako VÁŽNE ??

                      Samozřejmě se v poho rozjedu i bez elektronického "hill-holderu", ale právě přítomnost tohoto el. programu ABS eliminuje jedinou skutečnou funkční přednost el. P brzdy. ;-) Navíc u el. P brzdy nemůžeš dávkovat míru ani rychlost jejího zatažení! 8-s
                      • 00 Reagovat !

                        foto traveldrive

                        traveldrive 20.01.  00:32

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako VÁŽNE ??

                        Vieš, prečo sa parkovacia brzda nazýva parkovacou?
                        • 03 Reagovat !

                          foto Arese

                          Arese 20.01.  02:07

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako VÁŽNE ??

                          No samozřejmě, já teď ale nemluvím jenom o utrhávání zádě při nedotáčivosti v zasněžené zatáčce nebo při blbnutí na parkovišti (i když ani to není vůbec marné). Prostě se smiř s tím, že existují i řidiči-tradicionalisté, kteří mají z pořádné mechanické páky pod svou pravou rukou prostě dobrý pocit, zatímco ze stejně umístěného tlačítka a trapného skučení elektromotoru pod podlahou vozu dostávají osypky. ;-)
                          • 10 Reagovat !

                            foto kyklop

                            kyklop 20.01.  16:30

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako VÁŽNE ??

                            Keď to je len pre ten dobrý pocit, tak zvyšok diskusie je asi zbytočný, lebo ti tá rúčka je vlastne na ch.u.j
                          • 20 Reagovat !

                            foto rohYpnol

                            rohYpnol 20.01.  19:19

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako VÁŽNE ??

                            hele, jako je fajn že jako klasik potřebuješ NĚCO držet v pravý ruce, ale jestli někde vidím negativum el. P brzdy, pak jedině v servisních nákladech.
                            • 01 Reagovat !

                              foto Arese

                              Arese 20.01.  19:58

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako VÁŽNE ??

                              Jasně, naprostý souhlas. Damoklův meč budoucích drahých oprav je u el. P brzdy další obrovské mínus. ;-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto kyklop

                      kyklop 20.01.  16:28

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako VÁŽNE ??

                      Na hlave , alebo v hlave. Ešte nedávno tu striekal nad tipom, keď bude pod každým článkom o scale diskutovať takýmto tempom, tak na konci roka predbehne našu tetičku hybridnú >:-[] . Na jeho výstreky o rúčke nemá zmysel reagovať, je mi divné, že keď má rád zábavné riadenie s najmenšími zásahmi elektroniky,že si kúpil popelnicu s abs a esp a nie napríklad poctivé železo ako favorit/felicia. Tam ešte mohol otvárať dvere bez do, pekne kľúčom a potom všetky ostatné z miesta vodiča madlom :-!
                      • 02 Reagovat !

                        foto Arese

                        Arese 20.01.  18:11

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako VÁŽNE ??

                        ??? A jak by prosím přítomnost centrálního zamykání měla ovlivňovat pocity z jízdy, resp. radost z řízení?!! >:D Ani ABS či ESP mi nijak nevadí, s autěm nejezdím rally. Ale třeba systém na detekci jízdy v pruzích, který by mi při přejetí čáry na silnici trhal volantem nebo bezpečnostním pásem, to už by mi vadilo hodně. Stejně jako samočinná převodovka nebo ta el. P brzda. Prostě u každého je to o osobních preferencích a výrobci by měli svým zákazníkům vždy nabízet možnost svobodné volby - chceš, dobrá. Nechceš, nevadí, taky ti vyhovíme. :-) :yes:
        • 14 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 19.01.  22:18

          « Re: Re: Re: Ako VÁŽNE ??

          A co je špatné na této nejmodernější platformě s variabilní možností nastavení rozchodů a rozvoru? Její skvělé využití obestavěného prostoru? Nebo super poměr tuhost/hmotnost?Proti té u Octavie nemůže mít vzadu víceprvek (který dnes stejně v nižší střední třídě už jen málokdo používá), vylučuje pohon všech kol (který u Scaly kvůli ceně skoro nikdo nepožaduje) a navíc u ní získáš mechanickou P brzdu! :-) :yes: A díky tomu všemu u této platformy dosáhneš niších výrobních nákladů. Mě na tom tedy vůbec nic neuráží, naopak, kvituju to s povděkem. A komu to vadí, nechť si koupí nudný a unylý Golf! ;-)
  • 12 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 18.01.  23:40

    Tak jak to teda je...

    85 kW trivalec je s manualem nebo s DSG?
    V textu tvrdite automat, i kdyz dsg automat neni... ale v tabulce je 6M.
    Kazdopadne ctyrvalec vyhradne s dsg... sorry jako...
    • 21 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 18.01.  23:51

      « Re: Tak jak to teda je...

      Jasně, dvojspojka není automat, je to přelud. Čtyřválec výhradně s dvojspojkou ? * německý, to takovej Fiat ti třeba 1.3 FireFly v 500X dodá klidně i....sakra, výhradně s dvojspojkou. :-)
      • 20 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 18.01.  23:53

        « Re: Re: Tak jak to teda je...

        To je ale něco úplně jinýho, to nemůžeš porovnávat. :-)
    • 40 Reagovat !

      foto Gvick2

      Gvick2 18.01.  23:59

      « Re: Tak jak to teda je...

      DSG není automat? Odkdy? Všechno co nahrazuje manuální řazení převodových stupňů je samozřejmě automat, jestli je založený na HDM, DSG, CVT nebo jiném principu (třeba převod přes elektrický stroj e-CVT) je zcela šumák.
      [odkaz]
    • 10 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 19.01.  00:13

      « Re: Tak jak to teda je...

      Oba motory budou i bez DSG.
  • 02 Reagovat !

    foto dock37

    dock37 19.01.  00:49

    dohody

    Cena je určená trhovými podmienkami,nákladmi na vývoj,dopytom,korporátnymi dohodami medzi automobilkami a samozrejme stavom svetovej ekonomiky.Ostatné komenty sú len mlátenie prázdnej slamy!
  • 14 Reagovat !

    foto Aoyagi

    Aoyagi 19.01.  01:41

    Hm.

    Koho to zajímá? Tyto předražené nesmysly stejně koupí jen pobláznění fanoušci, nebo je fasují zaměstnanci firem, které tato přemisťovadla kupují za podstatně nižší cenu.
    • 33 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 19.01.  09:46

      « Re: Hm.

      Mě to třeba zajímá, hlupáku.
      Potřebuju nové auto, nejspíš skončím v téhle třídě. Scala nabízí za dobrou cenu nejlepší prostorové poměry vůči ostatním.
      A ne, opravdu nejsem fanoušek Škody, to ti tu potvrdí každý...
      • 22 Reagovat !

        foto Paulie88

        Paulie88 19.01.  10:31

        « Re: Re: Hm.

        Takovej P 308 vypadá jako mnohem lepší volba třeba a hlavně je asi tak 1000x hezčí >:D a i motory se mi zamlouvají víc ... benzínové PureTechy nejsou vůbec špatné a nafotvý 1.5 BlueHDI je oproti koncernu úplně někde jinde.
        • 11 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 19.01.  11:01

          « Re: Re: Re: Hm.

          Jenže jen na design to nejezdí. Mně se sice 308 taky líbí a Peugeoty obecně, jenže uvnitř jsou 308 i kombi prostě malé a to je špatně.
          • 04 Reagovat !

            foto Paulie88

            Paulie88 19.01.  12:26

            « Re: Re: Re: Re: Hm.

            Pokud jde čistě o prostor , tak možná ano , nemůžu posoudit ani v jednom jsem neseděl >:D Ale kdybych si měl vybrat a ten rozdíl v prostoru nebyl tak markantní (jestli se někdo bude vzadu mačkat to je mi fuk >:D >:D ) tak by mě o Chcale ani nenapadlo uvažovat a 308 je jasná volba, a dealer by určitě nabídl i zajímavější cenu než u Škody.
            • 72 Reagovat !

              foto woody-alien

              woody-alien 19.01.  19:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hm.

              Takže jsi v tom ani neseděl, ale už to vypadá jako mnohem lepší volba. Jestli se někdo bude vzadu mačkat, je ti fuk.....a ještě se tomu směješ. >:D Tys nám tady chyběl, Karásku. :-)
        • 10 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 19.01.  11:01

          « Re: Re: Re: Hm.

          308 má teď hodně dobré ceny, jen si člověk musí zvyknout na některé francouzoviny.
          • 11 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 19.01.  13:31

            « Re: Re: Re: Re: Hm.

            A celkem dobré motory... na druhou stranu, hatch je malej, kombík ošklivej, torzka všude, cock-pit... u Peugeota by mě to táhlo zkusit 508, tam bych měl důvod tomu dát šanci.
      • 21 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 19.01.  11:47

        « Re: Re: Hm.

        Kecá >:D >:-[] ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Horst-Fuchs

    Horst Fuchs 19.01.  09:56

    Výběr

    Výběr benzínových konkurentů je takový zvláštní. Vyjdeme-li z litrového testu Světa motorů (mimochodem opravdu doporučuji prostudovat), není tu jasný vítěz Ford Focus nebo velmi zajímavá Vitara, případně S-Cross. U Golfa se vychází z draze dovybaveného základu místo aktuální Marathon Edition, která stojí přibližně stejně jako Scala. Ale za rok může být samozřejmě všechno jinak.
    Důlěžité bude, jaké bude mít Scala 1.0 6M zpřevodování, zda stejně tragické jako Fabia nebo Rapid nebo spíše podobné Oktávce. Nevím, jestli se o tom už někde něco nepsalo...
  • 00 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 19.01.  13:49

    překvapila mě jediná věc

    V článku je uvedeno a to dokonce 2x, že 1,6 TDi bude s manuálním 6-ti kvaltem. Není to nějaká kachna?
    • 02 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 19.01.  14:02

      « Re: překvapila mě jediná věc

      Podle konfigurátoru je tam fakt šestikvalt.
      • 02 Reagovat !

        foto Verny-2013

        Verny_2013 19.01.  14:08

        « Re: Re: překvapila mě jediná věc

        V tom případě se 1,6 TDi stává velmi zajímavou motorizací. Ten 5-ti kvalt co dává VW group dosud tento motor degradoval do podprůměru.
  • 30 Reagovat !

    foto 99matthew99

    99matthew99 19.01.  17:46

    Kia Proceed

    Kia dnes zverejnila SK cennik Kie Proceed. Zaklad v podobe 1.4 gt line za 21 090 eur. GT-Line obsahuje napríklad plne diódové predné svetlomety, 17-palcové zliatinové disky, dojazdové rezervné koleso, zadné parkovacie senzory, zadné operadlo delené v pomere 60:40, čalúnenie sedadiel kombináciou koža/látka, vyhrievaný volant a predné sedadlá, dvojzónovú automatickú klimatizáciu, multimediálny systém so sedempalcovým dotykovým displejom,...
    • 30 Reagovat !

      foto Avanti

      Avanti 19.01.  19:16

      « Re: Kia Proceed

      Na webe bol už v stredu, ale pravda, neporovnateľne atraktívnejšia ponuka od Kie :yes:
  • 20 Reagovat !

    foto Avanti

    Avanti 19.01.  19:07

    Opäť

    Scala dala opäť priestor pre československých domácich kutilov. Môžu si doma domontovať aj takú základnú vec ako je gumená podložka pod ľavú nohu. To, že ju nemal Rapid za 13.000 €, ok. Ale že ju nebude mať ani Scala za 16.000 €, tak to mi osobne vadí.
  • 00 Reagovat !

    foto traveldrive

    traveldrive 19.01.  19:43

    Rapid vs. Scala vs. Octavia

    Rapid bol na začiatku prezentovaný ako lacnejší kompakt, viac auta za menej peňazí. Aj keď za lacný sa považovať nedá...
    Scala je cenovo na úrovni konkurencie, nájdu sa lacnejšie aj drahšie kompakty, kupodivu sa porovnáva s rovnakými autami ako Octavia... Znamená to, že Scala už nemá byť ľudovejšou alternatívou?
    Najsilnejší je asi pocit, akoby mala byť akousi HB-verziou Octavie...
    • 00 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 19.01.  20:04

      « Re: Rapid vs. Scala vs. Octavia

      Myslím, že takhle to Škoda i prezentuje, jako Octavii hatchback.
      • 10 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 20.01.  00:05

        « Re: Re: Rapid vs. Scala vs. Octavia

        To úplně ne, Scala je pořád levnější varianta... na menší platformě, pouze s torzkou, bez možnosti 4x4, bez dvoulitrových motorů, bez adaptivních tlumičů a tak.
        • 00 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 20.01.  09:08

          « Re: Re: Re: Rapid vs. Scala vs. Octavia

          Přesto ji takhle Škoda prezentuje, bylo to i v jejich prohlášení, viz článek na idnes.
    • 01 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 20.01.  19:23

      « Re: Rapid vs. Scala vs. Octavia

      Scala není lowcost. Je to klasický HB nižší střední a jako takový má konkurovat Ceedům, i30kám, Focusům, Astrám, Méganům...

      Ale je samozřejmě postavena opět simply clever, takže využívá techniku o třídu menších vozů. Běžný zákazník nic nepozná, a VW (Škoda) bude mít větší zisk na výrobě. Zkrátka jak odrbat zákazníka aniž by to komukoliv vadilo... ;-) :-!
  • 32 Reagovat !

    foto Meky

    Meky 19.01.  20:16

    fail roka

    Takze tu mame Ibizu za cenu Golfa. Ok. S Rapidom to tiez skúšali, predávať srot za cenu normálneho auta a nevyšlo.. :-)) Teraz na to idu znovu rovnakým spôsobom. Len hlupak robi rovnaké chyby. A to hovorím ako majitel O3 ;-)
    • 11 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 19.01.  20:35

      « Re: fail roka

      Úplně rovnakým ne. Minimálně se dá říct, že Scala ten low-costový původ maskuje mnohem lépe, než kdysi Rapid.

      Mimochodem, Ibiza stojí ve srovnatelné konfiguraci skoro jako Scala.
      • 00 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 19.01.  20:40

        « Re: Re: fail roka

        A to musíš pominout, že Ibiza je o třídu menší auto.
    • 13 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 19.01.  22:10

      « Re: fail roka

      Mluvíš jako autodemagog první kategorie. Právě že "teraz na to idu iným zposobom". Scala má totiž na rozdíl od Rapidu konečně nejmodernější podvozkovou platformu, správné proporce, odpovídající velikost kol, vhodnou a dostatečně širokou nabídku motorizací, krásný design a hodnotně a moderně působící interiér. Už teď se můžeš vsadit, že to bude prodejní trhák! ;-) :yes:
      • 01 Reagovat !

        foto 99matthew99

        99matthew99 20.01.  10:09

        « Re: Re: fail roka

        Co ti ja viem dva trojvalceky(z toho slabsi bude v ponuke az neskor), jeden diesel a jeden stvorvalec s ACT. Mne pride pouzitelna len ta 1.5tka. Hodnotne posobiaci interier mozno tak vo verziach Style. To co je na obr1 nevyzera velmi hodnotne. Plasty budu povacsine tvrde, ovladanie niektorych prvkov klimi cez infotaitment, nie prilis spolahliva sucha dsg prevodovka, vzadu torzka. Taka Kia Ceed(pripadne ProCeed) vyzera podla mna zaujimavejsie.
        • 12 Reagovat !

          foto tuntija

          tuntija 20.01.  14:28

          « Re: Re: Re: fail roka

          Komu se to libi at si zaplati ale srovnavat to s Golfem nebo Meganem ... Takovy Golf/Leon/Megane jsou v akci bezne za podobne penize (17 az 18 tisic euro) a to clovek dostane navic Climatronic a lita kola, popripade i navigaci. A to uz jsou auta ktere maji slusny podvozek a jsou udelane z normalnich soucastek, coz Rapid (sam ho mam, mam ho rad, ale sorry) je skladacka z toho levnejsiho a na Golf/Leon/Megame opravdu nic nema - a ja neuverim ze Scala je jina dokud to neuvidim.
          • 20 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 20.01.  15:39

            « Re: Re: Re: Re: fail roka

            Podle mě Rapid ze všeho nejvíc trpěl na malá kolečka... a potom na malou celkovou šířku. Tyhle dvě věci se zdají být u Scaly lepší.
          • 30 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 20.01.  17:10

            « Re: Re: Re: fail roka

            Byl bych rád, kdyby mi konečně někdo vypsal, v čem je Scala tak nenormální a její podvozek neslušný. Torzku rovnou škrtám, tu máš v základním Golfu, Leonu a Megane taky. Nemluvě o Talismanu. Plasty většinou tvrdé? To nevíte, neseděli jste v tom, měkčených materiálů bude rozhodně více než v Rapidu. Jeden použitelný motor? Mám jiný názor, ale důležité je, že si většina z nás vybere.
            • 00 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 20.01.  19:55

              « Re: Re: Re: Re: fail roka

              Tak takového "vypsání" se od zdejších antifans škodovky nikdy nedočkáš, protože se těmto lidem v případě Scaly jaksi nedostává konkrétní "munice". >:D
      • 01 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 20.01.  19:27

        « Re: Re: fail roka

        Scala nemá TOP techniku koncernu. Naopak. Proti TOP nižší střední nebude mít co nabídnout.

        To ale nikomu vadit nebude, Škoda míří na mainstream. Pro toho, kdo bude chtít víc, tu bude Golf (a Leon?).
  • 13 Reagovat !

    foto jiri-novotny

    jiri novotny 19.01.  20:47

    Sprosté slovo v titulku

    Nechápu proč píšou již v titulku, že "scala". Kdyby napsali, že byla na toaletě tak by to bylo alespoň slušné. :-) >:D
    • 23 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 19.01.  22:06

      « Re: Sprosté slovo v titulku

      Ha, ha, ha. Jak trapné a ubohé... :no: :no: :no:
      • 11 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 20.01.  09:09

        « Re: Re: Sprosté slovo v titulku

        Možná trapné a ubohé, nicméně pojmenování je pro český trh zkrátka velkou marketingovou chybou. Tou byla i Fabia, která si o "Fobii" taky přímo říkala.
        • 10 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 20.01.  19:29

          « Re: Re: Re: Sprosté slovo v titulku

          to můžeš napsat rovnou že chyba byla i Octavia, kde se vybízela "ochcávka"...
          • 00 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 20.01.  20:07

            « Re: Re: Re: Re: Sprosté slovo v titulku

            Bezpochyby bys měl pravdu, kdyby si ovšem Octavia nevysloužila tuhle nelichotivou přezdívku až mnohem později. Navíc to bylo jméno s jistou škodováckou tradicí, což se o Fabii a Scale rozhodně nedá říci. U Fabie se pak ty přezdívky objevovaly v podstatě hned při uvedení.
  • 11 Reagovat !

    foto bono-p

    bono.p 20.01.  14:55

    Súmrak automobilového priemyslu

    Pokiaľ ide o Scalu, celkom úprimne - páči sa mi. Má to šmrnc, nadčasový design a aj slušnú techniku. Vyzerá to tak, že MQB A0 je len zjednodušená MQB. Proporcie ako rázvor, rozchody ostávajú na úrovni nižšej strednej. Takže jediná peha na kráse je torzka. Nie je to nič nové, aj Mercedes šaškuje s torzkou v triede A, čo je pri cene 30tis EUR už absolútne zvrhlé.
    Cenovo sa Scala zaradila na očakávanú úroveň. Odstup od Octávie je docela slušný, v Style až 3000 EUR, čo je podľa mňa OK. Podstatne horší je fakt, že Škoda je ďalšou automobilkou čo si z nás robí vrtulu. Mňa nezaujímajú základné motorizácie. Zaujíma ma 1.5 TSI v manuále. A tu je ten problém. Že je 1.5 TSI v ponuke len v Style ma neprekvapuje. Ale je zatiaľ iba s DSG... a obávam sa, že to tak aj ostane. Podobná demagogická politika bola aj pri Rapide. 1.4 TSI len s DSG, samozrejme drahá ako sviňa, nikto to nekupoval tak to stiahli z ponuky. Podobná politika je u Hondy Civic, predražená verzia s 1,5 VTI turbo. Mazda 3 tak isto katastrofa - mám na mysli SkyActiv X. U Peugeotu 308 si v praxi taktiež môžete kúpiť tak dva motory možno tri..všetko ostatné je predražené, mimo akciovej ponuky.
    Výrobcovia sa proste rozhodli ľudí prinútiť nekupovať ostrejšie verzie HB. Dôvod? Poondiata Eurototalita.. Flotilové emisie. V súčasnosti je stále väčší problém kúpiť výhodne auto so silnou motorizáciou v rámci modelovej rady. Automobilový priemysel ide proste do hovien a je to len vinou tých degenerovaných jedincov z Bruselu.
    • 00 Reagovat !

      foto 99matthew99

      99matthew99 20.01.  15:27

      « Re: Súmrak automobilového priemyslu

      Scala bude aj s manualom pri 1.5tke. ceska cena tusim 429000.
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 20.01.  19:53

        « Re: Re: Súmrak automobilového priemyslu

        Přesně tak. Ona by Škodovka nabídla 1.4 TSI s manuálem klidně i do Rapidu, ale prý se tam 6st. manuál nevešel mezi přední podběhy té úzké platformy. Tu už ale Scala pochopitelně nemá. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto bono-p

          bono.p 20.01.  22:47

          « Re: Re: Re: Súmrak automobilového priemyslu

          S tym Rapidom mi to akosi uniklo, dufam ze mate pravdu a ponuka sa rozsiri. Snaha niektorých automobiliek davat silnejsie motory do roznych GT verzii s patricnou cenovkou je vsak nesporna... Ponuka bola kedysi podla mna podstatne modularnejsia. Hlavne pri europskych znackach. Je pravda, ze napr. Octavia je jeden z poslednych modelov kde clovek moze kombinovat 1.5 tsi aj s Active vybavou ale zase ta vybava je naozaj slaba...az tak ze si to racionalne zmyslajuci clovek nekupi.
          Pokial bude 1.5 tsi v manuale, vybave Style vratane Full Led AFS za 17 -17500 eur, tak to bude dobry kauf. Ak tam ostane len to 1.5 DSG za 20-ku, tak je jasne, ze si to nekupi kazdy a radsej vyberie iny model, znacku. A skodu to trapit nebude ked preda mraky trojhrncekov.
  • 21 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 20.01.  19:33

    Vše sedí

    až na motorizace. Nerad to říkám, ale ocenil bych výběhovou koncernovou techniku v podobě 1,2 TSI a 1,4 TSI >:-[] :-!
  • 00 Reagovat !

    foto martinsk

    martinsk 20.01.  21:02

    scala rozmery

    Vedel by niekto potvrdit alebo vyvratit ? Vo vsetkych mediach po premiere auta bol rozvor naprav 2649 mm a dlzka 4362 mm a teraz pozeram skoda-auto.cz a v technických udajoch je uvedeny rozvor 2636 mm a dlzka 4349 mm, ostatne udaje su OK. Objem kufra je 467 l, je to uz s rezervou, pripadne kolko treba odpocitat na rezervu ?
    • 00 Reagovat !

      foto bono-p

      bono.p 20.01.  22:50

      « Re: scala rozmery

      Kufor 467 litrov hovorili ze by mal byt bez rezervy ale nezda sa mi to. Vizualne na fotkách by som povedal ze by mohol mat okolo tych 460 litrov a tam bol dojazdak...
    • 00 Reagovat !

      foto bono-p

      bono.p 20.01.  22:53

      « Re: scala rozmery

      Mne osobne, ked neberiem do uvahy celkom podareny design, sa paci prave ten priestor - slusny posed v zadu a zaroven cez 400 litrov v kufry. Pritom to auto nie je prilis dlhe. Kombiky su predsa na mesto uz trochu prerastene.
  • 01 Reagovat !

    foto Bobanus

    Bobanus 21.01.  16:52

    SCALA je na podvozku POLA, ne Golfu

    Kdo nerad čte tech. data = Scala je postavená na podvozku Pola. Dokonce Kia Rio má vzadu větší rozchod kol.
    Takže Scala není plnohodnotný hatchback třídy C, ale něco jako Clio Grandtour :-)
    Jenže český honza naletí povrchním informacím Škody stejně jako volebním sloganům Babiše :-)
    • 00 Reagovat !

      foto LukasP

      LukášP 31.01.  09:52

      « Re: SCALA je na podvozku POLA, ne Golfu

      prostě korejci mají lepší výbavy za menší prachy a škodovka opět nezklamala a chce zas za prdlačku výbavu raketu, thats all
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Máma i táta pomáhají lidem, teď potřebují pomoc pro Davídka (2): Rakovina mu požírala ledvinu

Máma i táta pomáhají lidem, teď potřebují pomoc pro…

Jsou zvyklí pomáhat a zachraňovat lidské životy. Tatínek Davídka (2) je řidičem u záchranné služby, maminka…

Cukráři ho milují, dietáři se před ním křižují! 5 mýtů o másle!

Cukráři ho milují, dietáři se před ním křižují! 5…

Máslo na jedné straně bývá synonymem pro domácí kuchyni a na máslové pečivo se nám sbíhají sliny, jen co na něj…

 

iSport.cz

Lyžařská naděje Havlíčková sdílela svůj den: trénink, škola i vaření

Lyžařská naděje Havlíčková sdílela svůj den:…

Sympatická blondýnka Bára Havlíčková to nemá rozhodně jednoduché. Reprezentantka v běhu na lyžích musí totiž…

Jágr po návratu: Potřebuju shodit kilogramy. Do Havířova jel vlakem

Jágr po návratu: Potřebuju shodit kilogramy. Do…

V polovině osmdesátých let v této hale zpíval Elton John. Představila se tady Sepultura, Alexandrovci a nakonec…

 

Reflex.cz

Zákeřné fotky, u kterých nebudete vědět, čí jste a kde vám hlava stojí

Zákeřné fotky, u kterých nebudete vědět, čí jste a…

Čert, aby se v tom vyznal. Která hlava je čí a čí noha patří komu? Pár fotek, ze kterých jistě nebudete vědět,…

Nabourat manželce Facebook je v Itálii trestné. A to je dobře!

Nabourat manželce Facebook je v Itálii trestné. A to…

Italská justice se zcela jednoznačně vyjádřila k stále častějšímu způsobu vyřizování rozchodových a rozvodových…