Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Service Challenge 2015: Nejlepší servisní tým je opět z Rumunska

Ondřej Chamilla
Diskuze (6)
Zúčastnili jsme se vyhlášení již pátého ročníku interní soutěže mladoboleslavské automobilky Škoda Service Challenge. V ní bojují mechanici značky o titul toho nejlepšího ve svém oboru.

Dobrou automobilku nedělají pouze povedené produkty, ale také kvalitní poprodejní služby, kvalifikovaný servis a proškolený personál. Toho si je automobilka Škoda vědoma, a tak již pátým rokem připravuje pro ty nejlepší ze svých zaměstnanců soutěž, která má dále zlepšovat úroveň těchto mechaniků. Účastníci mezinárodního klání budou své vědomosti a zkušenosti předávat dále, aby zajistili odbornost servisů Škoda.

Kategorií, ve kterých odborníci z celého světa včetně Číny, Indie či Ruska soutěžili, je celkem šest – lakýrník, servisní poradce, servisní technik, vedoucí skladu, reprezentant importéra a celkově nejlepší tým. Účastníci Škoda Sevice Challenge měli kromě soutěže i bohatý kulturní program, vše se odehrávalo v Plzni, letošním evropském městě kultury, takže nechyběla třeba návštěva pivovaru, zámku Švihov a vyzkoušet si všichni mohli i Škody Octavia RS a Superb na letišti Líně.

Slavnostní vyhlášení výsledků se pak konalo v plzeňské Měšťanské besedě, kam jsme byli rovněž přizváni. Zde panovala velice přátelská nálada, úspěchy byly náležitě oslavovány a ověnčeny hlasitým potleskem. Hned v první kategorii se štěstí usmálo i na domácí účastníky, nejlepším lakýrníkem Škoda pro tento rok se stal Čech Miroslav Strejc. Žádný jiný z českých zástupců již na nejvyšší stupně bohužel nedosáhl.

Mezi servisními techniky byl v náročném praktickém i písemném testu nejlepší Dennis Lindblom ze Švédska. I králem mezi vedoucími skladu se pro tento rok stal Evropan, a to Bernd Koch z Německa. Kategorii servisní poradce pak dominoval Maďar Balázs Berta. Nejlepším reprezentantem importéra Škoda pro tento rok je Andres Ligi z Estonska. Zapomínat však nesmíme ani na úspěch celého týmu, který dokáže nabídnout komplexní služby na nejvyšší úrovni. V tomto ohledu putuje prvenství opět do Rumunska, jehož zástupci zvládli teoretické a praktické zkoušky nejlépe.

Vítězové klání si odnesli nejen trofej a diplom, ale také poukaz na zájezd dle vlastního výběru a další hodnotné ceny. Již nyní se pomalu začíná připravovat další ročník, organizátoři chtějí vytvořit opět o něco náročnější úkoly, aby si účastníci odnesli co nejvíce zkušeností, které budou předávat dále.

Ondřej Chamilla
Diskuze (6)
8. 6. 2015 18:15
Re: vozidlo vyrobene pro rozvojove zeme
to si pis ze rumunov netreba podcenovat, kedze im mam po estoncoch za druhy najsikovnejsi narod byvaleho vychodneho bloku. Dobiehaju nas neuveritelnym tempom, kedysi chudobnejsi bratia bulharov ich nechali daleko za sebou.
A Dacia rozhodne za houby nestoji, je to uplne normalna znacka, ktora je zamerana na nizsiu cenu. Minimalne nepocul som o Dacii ze by mala systemove problemy s turbomotormi a pod.
7. 6. 2015 22:39
Re: vozidlo vyrobene pro rozvojove zeme
Tak asi nepotřebuje. Mýlíte se - tedy alespoň podle počtu palců nahoru vs počet palců dolu >:D

Prostě objektivita jak ho**o i od diskutujících. Pardon.
Avatar - Dzakobo
7. 6. 2015 20:31
Re: vozidlo vyrobene pro rozvojove zeme
Zase jsi mimo, nové Škody jsou stvořené pro německé silnice hladké jako sklo >:D , jinak by si nedovolili montovat torzku >:-[] .

Hlavní poselství tohoto článku jest: Nepodceňujte Rumuny.

To, že nějaké Dacie stojí za houby, za to může Renault. Ale když se podíváme na takový Oltcit, ten měl fun faktor plně srovnatelný s MX-5. >:D
7. 6. 2015 20:22
Re: vozidlo vyrobene pro rozvojove zeme
Hlouposti alá spojka. 8-s

Servis potřebuje každé auto. To jen tak mimochodem. :-!
7. 6. 2015 20:01
Re: vozidlo vyrobene pro rozvojove zeme
Tak Škoda servis potřebuje,kam se kazí věci hodně často :no: :no: :no: