opravdu nechapu co jim na tom trvalo mesic a pul, v kazde jine firme by se snazili toto mit pro zakazniky plne pripravene a zprovoznene nejpozdeji ke dni uvolneni noveho modelu, ale asi by to nebylo tak clever....
Právě o to jde,že jste nepochopil podprahový marketing.
Kdyby auto.cz vydalo informaci o možnosti konfigurace na stránkách v den uvedení automobilu tak by to nemělo takový efekt jak teď. Škoda marketing pracuje na soustaveném neutuchajícím budováním podvědomí u prostého občana tím,že stále uvádějí "novinky" :-)
No ja teda neviem, ale konfigurator som si predstavoval inak. Jedine co mozem zmenit je farba (mimochodom su tam 3 biele), kolesa a vybavove stupne. Konfigurator celeho vozu nikde nevidim. Len klasicky cennik.
Presne tak, táto možnosť zvoliť si farbu a disky je od začiatku, sám som si to prešiel tak mesiac dozadu.
Inak odmysliac od výhrad k samotnej prezentácii neúplného konfigurátora mesiac po tom, čo je na stránkach Škody, tie farby sú vcelku solídne, nielen 50 shades of grey ako u VW, ale aj niektoré výraznejšie farby, myslím, že je z čoho vyberať.
Pokiaľ viem chodievaš aj na web autoexpressu, čítal si ich test Supa? Vcelku nadšený a Angličania sa nedajú podozrievať z nejakého sponzoringu, takže verím, že ten Sup bude solídne auto a rysuje sa ako budúci favorit. :-)
Hele.... teď jsem v Londyne a Škodovku bys tu pohledal... to sem docela zvědavej, jak to tady půjde.. Když už, tak tu jezdí dvojkový Oktávky a viděl sem jednoho Rapida (ale tak hezkyho vyvoněnýho sem v ČR snad ještě nevidel :D)
Nový Superb v německém konfigurátoru byl už dříve (nekoukal jsem, nakolik byl kompletní, ale byl tam). Tenhle výpadek je myslím kvůli novému modelovému roku.
Jasně, typický konfigurátor se všemi příplatky atp. to není, myslím ale, že se tato aplikace dá již považovat za konfigurátor. Rozhodně nejsme jediní, kdo o tom jako o konfigurátoru referoval :-)
V diskuzi je zmíněno označení vizualizér. osobně si myslím, že širší veřejnost si spíše představí něco pod pojmem konfigurátor než vizualizér.
Aha, takže je to takovej jako konfigurátor, kterej neni konfigurátor. Tadle věta "Rozhodně nejsme jediní, kdo o tom jako o konfigurátoru referoval" je nádherná, tydlety školkový argumenty taky rád používám:)
Schválně jsem se podíval do starších článků na stejné téma a zjisitil jsem, že se slovem konfigurátor nebyl nikdy problém, a to přestože třeba konfigurátor Fabie vypadal úplně stejně jako ten u Superbu. Takže je zvláštní, že najednou tento výraz vadí...
Nevadí přece to jedno slovo, ale fakt, že děláte z lidí blbce. Na český konfigurátor čekám každý den a po Vašem článku v headlightu jsem se zaradoval, že už tady konečně je. Místo toho uděláte obrovské PR kvůli něčemu, co už je týdny na webu.
Davide, až si podle vámi prezentovanýho konfigurátoru sestavíte auto...s cenou, pinkněte mi odkaz pls.
Co píší ostatní je jedno, chodím na a čtu ACZ ;-)
Ja bych se priklanel k tomu nazyvat to "konfigurator vzhledu" nebo neco podobneho, aby se dalo vytusit, ze se nejedna o klasicky konfigurator se vsim vsudy vcetne cen a doplnku.
Hlavně jde o to, že tohle na je webu škodovky už několik měsíců od doby představení superbu. Konfigurátor jako takový pro superb zatím není. Nechápu, proč vydáváte článek, který není pravdivý a navíc hovoří o x měséců staré věci.
Promiňte, ale konfigurátor je zejména o tom, že si můžu poskládat výbavu a zjistit finální cenu. Vizualizace konfigurovaného auta je jen třešnička. To co je na stránkách neobsahuje ani základní informace o ceně nebo kombinovatelnosti prvků - co třeba ta kola, můžu je mít všechny i pro Active? Když už mám pohled v noci, jak to bude vypadat bez xenonů?
Nic proti, vizualizace je hezká a asi přibylo pár nových vychytávek jako třeba to video, ale konfigurátor to rozhodně není.
Jak říká Emel, konfigurátor je o tom, že si sestavíte auto jak chcete, vč. výbavy. Tohle je jen visualizer a takhle to některé automobilky i nazývají na svých stránkách.
Promiňte, ale filatelista, který by nerozpoznal rozdíl mezi slovem vizualizér a konfigurátor, na web o autech těžko zabrousí. Přeci jenom sem chodí lidé co se zajímají o auta. Takže se věc dala nazvat pravým názvem a nedělat ze čtenářů p.a.k.a >:D
Toto není konfigurátor ani omylem. Od konfigurátoru očekávám především finální cenu a kompletní specifikaci. Pohled na auto v noci je až libůstka, která v konfigurátoru jako takovém vůbec být nemusí.
V nadpise clanku u "ostatnych" www.auto____.cz "konfigurator" naozaj figuruje...no hned 1. veta v podtytulku vsetko udava na spravnu mieru a cely clanok opisuje realne dnesnu situaciu....Clanok p. Buresa by bol nekonfliktny o tie spominane 2 dni, ked sa ma vraj skutocny predajny konfigurator na skoda-auto.cz spustit....
Krká mě neustále číst v headlinech podobný nesmysly a PR kecy bez řádnýho zhodnocení a úsudku redaktora.
Redakce se zveřejňováním takovýchto hovadin dostává na hranu trapnosti a leckdy se neuměle pohybuje za ní. :-)
na obsah se uz davno nehraje, dnes je v kurzu jen pocet kliku kvuli reklame a vse ostatni jde stranou, a jak je videt klikame jako blbe ovce, tak proc by se vydavatel jakkoli elementarne snazil ze kdyz to blbym ovcim staci....
To asi většina z nás. Holt když si najdeš spozora, kterýmu budeš lízt každej den do zadku i s nesmyslným článkem, tak se budeš mít taky dobře. Redakci neživíme my, ale zadavatel reklamy. A ten je tady asi jasnej. :-)
No jo, ale reakci redaktora zde nenajdeš, takže já bych to neviděl jako na hraně trapnosti, spíš je jim to úplně jedno, hlavně že zadání na článek je splněno.
Nejradši mám články, kde si titulek a obsah protiřečí (a už od pohledu je jasné, že je titulek prvotřídní nesmysl). Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. Zklamáním však je, když neuvedou jméno autora. No co, pořád se mohu smát a kroutit hlavou nad tím, kdo to v té redakci může pracovat.
Rozhodně to není poprvé (ani obecně, bohužel ani ohledně zavádějících titulků), ale moc často to nedělám. Nemíním dnes a denně omílat ty samé věci. Není to konstruktivní, diskuzi to nepřispěje (když jsem na té druhé straně a opakovaně čtu výlevy jiných, tak mě to spíš otravuje/ unavuje a přeskakuji) a je to naprostá ztráta času.
Já si ulevit potřeboval. Je to až urážlivý pokud si redakce myslí, že podobný druh článků je pro nás informativně i obsahově dostatečný.
Ani ŠA, ani HMC nezvládají vybalancovat marketing. Když čtu o výrazných modelových změnách ŠA a pak zkouknu článek, tak si říkám kdo asi titulky vymýšlí?!
To nebylo na tebe. Sice jsi v poslední době hlučnější ( :-) ), ale pro mne to není za hranicí.
V tomhle spíš než marketingové oddělení automobilky a podplácení redakce vidím redaktora snažícího se nahonit zobrazení. A ty informace nejsou vždy v souladu s materiály automobilky. Už jen tady spuštění konfigurátoru, když to ani Škoda jako konfigurátor neoznačuje a je to spuštěné už hodně dlouho. Věřím tomu, že články o Škodě a kontroverzní články motající se kolem Škody přináší hodně zobrazení a tedy peněz. Víc než tomu, že by Škoda vedla redakci takhle mizerně, kdyby ji měla v hrsti.
Články o Škodě se tu možná objevují ve větší kvantitě, ale také pozdě a nic zvláštního v nich nebývá. Bývá kritizované například zveřejňování "ochutnávek" nových modelů Škody, přitom když nedávno myslím Citroën také jednu zveřejnil, tak to tu také bylo.
Myslím si o redakci své, když dělají takovéhle věci, ale to samé platí o místních konspiračních teoreticích.
Pokud chcete konfigurovat, jděte na www.skoda-auto.de. Tam už to týdny funguje. Velkej fail pro Škodovku, že Čechy posunula do ústraní a ještě větší pro Auto.cz, že jim leze do pe a napíše vše co se po nich chce.
K čemu taková hračička je? Pro puboše, kteří vedou důležité řeči a čekají až jim bude 18 a dostali alespoň ojetou Fábku? Konfigurátor je pro mě nástroj, kterým nakonfiguruji automobil k obrazu svému a výsledek aby byl případně použitelný pro dealera.
Konfigurátor nejede ani na německé stránce, jak jsem níže někde četl a rozhodně tam nebyl ani v minulých týdnech, pravidelně sleduji.. tedy pokud autor nemyslel ten "promo" konfigurátor, co je i na českyćh webovkách již měsíc a půl
Já tedy Superb v německém konfigurátoru před několika dny viděl. Na hlavní stránce konfiguraci u Superbu nenabízeli, ale když jsi šel přímo do konfigurátoru na výběr modelů, tak tam byl.
Ceny nakonec nejsou tak hrozný. 1,8TSI DSG Ambition má až na vyhřívaný sesle vše potřebné (bixenony, tempomat..), a s pár prkotinama bude okolo 800tkč.
Myslím, že oktávka by vyšla podobně- po dovybavení.
Kde mi spadla brada je prodloužená záruka- 120tkm 13tkč, 150tkm 21tkč. Dost velký skok, asi si moc nevěří. Pro porovnání- Mazda 6 prodloužení na 5 let 9800,-
Máš pravdu. Rozdíl je ok. Cena mi ale přijde dost. I když se asi i tak vyplatí. Byl jsem si jistej, že jsem si totéž (5let/150tkm) konfiguroval do OIII za 11t. Ale teď je tam 17t., tak jsem se buď spletl nebo to zvedli.
Ne, já nevím, z pohledu novýho auta pro mě příplatek 10 nebo 20 nehraje až takovou roli... prostě neberu rovnici levná záruka = kvalitnější auto :-)
M6 proti Superbu není dražší ani levnější, aspoň tedy ceník... pokud vezmeš varianty Mazdy jako základ a dorovnáváš Superb k nim, tipuju Mazdu mírně levnější. 1.4TSI ACT 110kW za 600 proti M6 2.0i 107kW za 570. Ceny příplatků se těžko srovnávají když Mazda vlastně příplatky nemá...
No, moje specifikace M6 165G Attr. AT je do 800t. a má toho ve výbavě - řekl bych naslepo- trochu víc. Ale drtivá cenová převaha určitě ne.
Příplatek za delší záruku bych bral jako nutnost a zkrátka mě cena trochu zarazila, i když z hlediska celkové ceny jde o drobný. Ale byla by za něj půlka alcantary. :-)
Hmm, když vezmu Superb 1.4TSI ACT DSG, jsme 732 v Ambition a 782 v Style. Ve Style už jsou přední i zadní senzory, vyhřívané přední i zadní sedačky (přední el. stavitelné s pamětí), bezklíč, elektrické víko kufru...
Je otázka, jaký motor postavit proti 2.0G 165... nicméně papírové údaje o dynamice říkají, že 1.4TSI je víc než důstojný soupeř (Sup 220 a 9.0s, M6 209 a 10.1s).
Nevím co je na webu škody. ale ve "fotogalerii" u článku jsou omalovánky. Tak strašně nepovedenej model auta jsem už dlouho neviděl. Vizuální katastrofa.
Druhý dojem je že interiér základu - první foto je opravdu ubohej to samé bílé auto na malých kolech. Zlatý starý superb active.
Na WCF pustili nové exteriérové fotky, 2015. Nic co by změnilo běh dějin, ale rozhodně aktuálnější, než pseudo konfigurátor co na stránkách Škoda je už věky. Stejně jako už tu někdo psal, jsem trochu hořkej, protože na opravdovej konfi. Jsem se hodně těšil...