Škoda rozšířila nabídku modelu Superb o nový motor. Jedná se o přeplňovaný zážehový 2,0 TSI, standardně dodávaný s dvouspojkovou převodovkou. Základní cena je stanovena na 745.900,- Kč, což je o 40 tisíc Kč více než 1,8 TSI DSG.
No ja ti neviem. "Comfort" je taky polo-tovar kde dost veci este chyba (bi-xenony, tempomat, atd). Primerane slusne vybavena je verzia Elegance, ale to sa uz blizime k 900k, a to uz je predsa len trosku vela za obycajnu strednu triedu, ked za ~tu istu cenu mozes mat uz A4/2.0TFSI...
Motor bude asi dobra volba, akurat nechapem preco k nemu dali 6-stupnovu prevodovku, a nie 7-stupnovu (ako pri 1.8TSI).
Teddy: mslel jsi asi "trosku vela za obycajnu (nižší) strednu triedu"....
Vidím, že se Škodě zdárně daří vymývat mozky. Octavia je od jakživa nižší střední třída. Porovnávaná A4 je ale střední třída. A skutečně, 900 tKč na nižší střední je fakt dost...
Ty asi moc cist neumis, co? Proste se sekl a myslel, ze clanek je o Octavii. Navic si to uvedomil zhruba 5 hodin pred tvym radoby vtipnym prispevkem - jak je videt o radek vis. Vcera tady podobnym zpusobem pro zmenu do nekoho kopal ten blb GTI.
Splést se může každý, ale tady se zase krásně projevila i tvá "zaslepená antikoncernovost"... ;-)
Superb je dost velký i na běžné poměry střední třídy...a velikost/prostornost střední prémie se k němu nedá přirovnat vůbec...
...jinak můj osobní nazor je,že za podobny peníze nic lepšího na trhu neseženeš... A je jedno s jakym motorem i výbavou... Za 900 táců A4 bude také holátko. Ale myslím,že oba tyto vozy mají úplně jinou finální skupinu zákazníků...
... z ceníkové ceny Superbu není problém stáhnout u jakéhokoli prodejce 12 procent ;-) ...a sedni si do Mondea a pak do Superbu a zjistíš, že Superb hraje v úrovni použitých materiálů a celkového zpracování interiéru, kufru a jiných detailů trochu jinou ligu :-)
To je pravda, ale to tu nemůžeš jen tak napsat, to je jako píchnout do vosího hnízda. Připrav se, že brzy dostaneš nálepku olizovače plastů, fanatickébo příznivce Škodovky a tím pádem i celého "hříšného" koncernu... :-O:*)8-s >:-[]
P.S. A také budeš zřejmě upozorněn, že podvozek a řízení Mondea dosahuje minimálně kvalit Panamery, zatímco u Superbu sotva Loganu... >:D
Tak myslim, že tu nikdy nikdo neřekl, že by podvozek Superbu dosahoval kvalit Logana. ;-) Každopádně se musí uznat, že ve kvalitě zpracování interieru a materiálech vede Škodovka(+kvalitní motory od VW), ale co se týče podvozku tak na Mondeo prostě nemá ;-) Superb na nekvalitní hrbolaté silnici(tzn. na silnicích ČR) je rozeskákaná koza - daň za tvrdší škodovácký podvozky..
Netoužím ani po jednom, ale kdyby to byly poslední dvě auta na světě, pak pro mě by byl celkově nejlepší určitě Superb combi...
Mimochodem i to tvé přirovnání Superbu k "rozeskáné koze", je přesně to o čem jsem psal v příspěvku na který si reagoval..., jel jsem se Superbem i Mondeem a tak zásadní rozdíly v chování podvozku jsem nepozoroval ani náhodou...
Zkus napsat třeba do Autocaru, který tradičně fandí spíš Fordu, jak může být, dle nich nejlepší současné "luxusní" (neprémiové!) auto, rozeskákaná koza, podotýkám, že kvalita cest je v Anglii podobná mnohem víc těm našim, než třeba těm německým... ;-)
já též netoužim ani po jednom.. jen sem to podotkl ;-) O II má podle mě taky supr podvozek, ale jakmile se s ní dostanu na silnici, která je "shrnutá" od náklaďáků tak trpim až hrůza, vůbec to neposlouchá..
...ale jakmile na stejně "shrnutou" cestu najedeš se standartním podvozkem Fordu, jedeš najednou jako na vzduchovém polštáři a vůz sedí jako přibitý... >:-[]:yes:
No, jako bych to tu předtím nepsal... :*)8-s;-)
to sem nikde nepsal.. každopádně co sem jezdil s Fordem, tak ten na tom byl o poznání lépe ;-\ pokud si neměl možnost srovnání sám, nemá cenu dál vysvětlovat...
Doslova si to sice nepsal, ale vyznělo to velmi podobně... 8-s
To víš, že jsem měl tu možnost, podbně jako ten Autocar a další (viz má reakce z 09:37)... ;-)
Koukám, že tady máme dalšího olizovače plastů >:D Každej člověk má jiný priority pro nákup auta. Někdo nepřekousne horší plasty v interiéru, jinej zas nepřekousne nevknusnou zádni část u sedanoliftbacku ;-)
Taky bych řekl, že na posouzení rozdílu celkové kvlality interíéru jazyk vlastně vůbec není potřeba, navíc třeba zrovna Fordu by v téhle "disciplíně" nepomohla ani případná stejná kvalita plastů, jen o té to zdaleka není...
Olizování plastů je zdejší velmi oblíbená a četná "berlička" k banalizování kvality interiéru obecně... ;-):-)
Jinak zadní partie SuperbuII nic moc, kombi je úplně jinde, ale většině novodobějších Škodovek sluší víc kombi verze a dávají mi v této karoserii i celkově větší "smysl"...
Mně stačí, když je palubovka přehledná a nevrže. Jestli je z měkčeného plastu nebo ze železa je pro mě druhotný. A vůbec, Ford už je pro mě minulost, takže mě s ním nenaštveš >:D
Hláška olizovač plastů ti evidentně nic neříká >:D
Já tím jen narážím, že někteří jedinci, kteří v se mládí rádi dloubali v nose, v dospělosti přešli do dloubání do palubovky :-)
No zaznamenal jsem ze nekteri jedinci chudsi duchem tady semtam o nejakem olizovani plastu cosi zacnou placat, ale porad nejak netusim proc tu palubku mermomoci chteji olizovat :-)
z cenikove ceny jsem ted u Mondea stahl 25% :-) sedel jsem jak v jednom tak v druhem a takovy rozdil v kvalite materialu co se tyce interieru neni. Beru Superb jako velmi kvalitni auto, ale nekomu vyhovuje neco jineho, tzv. sirsi interier, vyvazenejsi design a o kousicek lepsi jizdni vlastnosti...nic vic ..nic min..kazdy ma sve chute :-)
Nepřítomnost tohoto motoru byla donedávna snad jediná vada na nabídce Superbu. Mimochodem, když tady nedávno byl článek o cenách a motorizacích Mazdy 6, tak v kontextu nabídky motorů Superbu je neuvěřitelné o kolik světelných let je Superb dál.
Súhlas. S trochou nadsádzky by sa dalo povedat, ze kde Mazda koncí, tam Superb zacína. Sestke zúfalo chýba nieco ako táto novinka v Superbe (3,6 V6 uz povazujem pre mainstream za nadbytocný, ale zase dvíha image).
Ale aby som nebol prehnane kritický, typický kupujúci takejto kategórie áut vyberá z motorizácií okolo 2 litrov a 150 koní, a to najma dízle, kde je ponuka Mazdy slusná a mensina, co preferuje benzín, bude spokojná s priamovstrekovým dvojlitrom, co je v podstate plnohodnotná konkurencia najpredávanejsieho benzínu Superbu 1,8 TSI. Ja sám by som tieto dve autá - kupujúc dnes - mal vo finále, Sup s 1,8 TSI a Mazdu s dvojlitrom DISI.
Jistě v naftě, která je ve střední dominantní, je to celkem vyrovnané.
Pokud jde o 1,8 TSI vs. 2,0 DISI, tak není od věci vzpomenout, že 1,8 tsi v rámci koncernu už před několika lety nahradil přímovstřikový atm. motor 2,0 fsi, tedy motor který je velmi podobný tomu 2,0 DISI od Mazdy. I to o něčem svědčí.
Más v zásade pravdu. Volba cisto medzi motormi, teda 2,0 DISI c/a 1,8 TSI je jasná. Avsak ten 2,0 FSI bol predsalen nevelmi vydarený motor, co sa myslím o 2,0 od Mazdy nedá povedat. Len pre porovnanie, na spritmonitor.de mal Passat s 2,0 FSI priemerku 9,16 a Mazda 6 s 2,0 (ste bez priameho vstreku) 8,96 l/100 km, pricom predpokladám, ze DISI na tom bude este o nejaké deci lepsie.