Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Superb 2007: ceny se nemění

Inovovaný Superb se začne vyrábět v příštím týdnu a tak ceny již nejsou tajemstvím. Základní model i nadále příjde na 619.900,-Kč. Zákazník ale musí počítat s dnes již podprůměrně výkonným motorem a výbavou, které do standardu třídy několik položek chybí.
Zpět na článek
8. 8. 2006 09:46
neregistrovaný "mts"
8. 8. 2006 10:17
neregistrovaný "ciello"
8. 8. 2006 10:34
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 10:50
neregistrovaný "ciello"
8. 8. 2006 11:20
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 11:20
neregistrovaný "ciello"
8. 8. 2006 11:47
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 12:19
neregistrovaný "Jozki"
8. 8. 2006 12:26
neregistrovaný "GTI"
9. 8. 2006 11:46
neregistrovaný "Marko"
8. 8. 2006 11:11
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 11:18
neregistrovaný "Anndy"
8. 8. 2006 11:28
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 11:47
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 11:50
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 12:00
neregistrovaný "Dasty"
8. 8. 2006 11:37
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 11:40
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 11:47
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 11:49
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 13:06
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 11:49
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 11:50
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 11:56
neregistrovaný "xt3"
8. 8. 2006 12:13
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 12:22
neregistrovaný "xt3"
8. 8. 2006 12:23
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 11:58
neregistrovaný "Dasty"
8. 8. 2006 12:08
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 12:12
neregistrovaný "anonym"
8. 8. 2006 12:16
neregistrovaný "Milos"
8. 8. 2006 12:17
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 12:24
neregistrovaný "Milos"
8. 8. 2006 12:32
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 12:36
neregistrovaný "S"
8. 8. 2006 12:43
neregistrovaný "hugo"
8. 8. 2006 12:39
neregistrovaný "Dasty"
8. 8. 2006 12:48
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 13:05
neregistrovaný "Dasty"
8. 8. 2006 13:08
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 12:18
neregistrovaný "Milos"
8. 8. 2006 12:14
neregistrovaný "Milos"
8. 8. 2006 12:17
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 12:21
neregistrovaný "Milos"
8. 8. 2006 12:26
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 12:35
neregistrovaný "Milos"
8. 8. 2006 12:39
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 12:38
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 12:40
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 12:46
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 12:51
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 12:57
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 13:03
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 13:09
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 13:28
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 13:31
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 13:36
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 13:46
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 14:01
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 13:14
neregistrovaný "Dasty"
8. 8. 2006 13:30
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 14:10
neregistrovaný "Dasty"
8. 8. 2006 14:24
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 12:22
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 12:25
neregistrovaný "Milos"
8. 8. 2006 12:34
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 12:37
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 12:40
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 12:41
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 12:44
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 12:52
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 12:54
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 12:46
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 12:48
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 12:52
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 12:55
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 13:00
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 13:02
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 13:04
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 13:07
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 12:38
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 12:42
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 12:52
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 12:53
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 13:45
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 13:56
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 14:02
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 12:52
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 13:30
neregistrovaný "Dasty"
8. 8. 2006 13:33
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 13:46
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 13:23
neregistrovaný "Dasty"
8. 8. 2006 13:46
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 13:44
neregistrovaný "mts"
8. 8. 2006 14:11
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 22:04
neregistrovaný "Ada"
9. 8. 2006 12:35
neregistrovaný "Milhaus"
9. 8. 2006 14:04
neregistrovaný "mts"
11. 8. 2006 21:30
neregistrovaný "LXi"
9. 8. 2006 18:30
neregistrovaný "cosworth"
10. 8. 2006 09:15
neregistrovaný "Kámen"
11. 8. 2006 21:35
neregistrovaný "LXi"
11. 8. 2006 21:36
neregistrovaný "LXi"
neregistrovaný "mts"
8. 8. 2006 09:46
motory
Motor 2.0 benzin tady nikoho nezajima, ten maji urceny hlavne na vyvoz mimo Evropu a hlavne v euro2. 1.9TDI/77 kW je spis pro taxikare, kterej s nim popojizdi od jedny cerveny ke druhy v Praze. Co vim od prodejcu skodovky tak drtiva vetsina Superbu jsou Elegance, driv 1.9TDI/96 kW, dneska 2.0TDI/103 kW.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ciello"
8. 8. 2006 10:17
OT auto.cz
máme tu takový nešvar... rozšiřuje se jako infekce.. ;-\ Stalo se tu velmi oblíbeným okamžitě zpochybnit příspěvek jiného kolegy.. proč? neschopnost akceptovat jiný názor? jen proto že máme rozdílný názory není nutné okamžitě zpochybnit příspěvek jiného čtenáře, nebo dokonce jeho samotného a to jakoukoliv formou.. Myslím, že je to skvělý server, ten server si takhle kvalitní děláme my pač sem "nosíme" peníze a ty jsou potom použity pro nás.. Tak si prosím nekažme tyto diskuze zesměšňováním, nadáváním, zpochybňováním nebo úplným deklasováním jiných příspěvků nebo uživatelů.. nikam to nevede.. jen to způsobuje davovou psychózu a bude se to množit, což věřím že mluvím za většinu, když řeknu, že si to nepřejem nikdo.. ani redakce!! ;-) Většinou víme co máme rádi a co se nám zas až tak nelíbí.. tak to berme tak jak to je.. ;-) :yes: a ať se trochu třeba i zasmějeme.. ;-)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 10:34
Re: OT auto.cz
ciello, tenhle článek nejde než zpochybnit....ééé...pochválit :-) :yes:
neregistrovaný "ciello"
8. 8. 2006 10:50
Re: OT auto.cz
nepochyboval jsem, že bys to nezpochybnil, když ten příspěvek byl o tobě... >:-[] >:D >:-[] :yes: ;-) Už mi to pomalu totiž začíná vadit.. tak jsem to sem šupl.. jinak OK.. ;-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 11:20
Re: OT auto.cz
já nejsem hlavní zpochybňovač...nebo mě usvědč důkazy >:D
neregistrovaný "ciello"
8. 8. 2006 11:20
Re: OT auto.cz
>:D :yes: >:D
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 11:47
Re: OT auto.cz
Kam tim miris? (kockovita enjednicka?) >:-[]
neregistrovaný "Jozki"
8. 8. 2006 12:19
Re: OT auto.cz
Somarina !! blbost ... uz tu nebude ziadna poriadna hadka. Aaaaale no dobre no :-! pravdu mas. ;-) >:D
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 12:26
Re: OT auto.cz
Musím trochu zpochybnit tvůj příspěvek... ;-) :yes: Myslím, že nejde ani tak o to "zpochybnění", jako napadání pro "osobu přispěvatele". Obsah příspěvků mnohdy vybízí k reakci... která může být i protipólem příspěvku kolegy. Myslím, že je nutné rozlišovat mezi výkřiky typu - ten a ten je blázen... od fundovaných kontrareakci v pozitivním slova smyslu. P.S. Jinak samozřejmě velmi cením tvůj příspěvek... co já si tu už o sobě přečet >:-[] ´... to by bylo na gotickej román... >:-[] :yes:
neregistrovaný "Marko"
9. 8. 2006 11:46
Re: OT auto.cz
ano aj ja si myslim, ze sa tu deju veci, kt. by sa nemali. Plny suhlas s Tvojim prispevkom :yes: :yes:
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 11:11
TAK PŘEDEVŠÍM
do Superbu měl jít 3.2 FSI... Ten 2.0 bych vyměnil za 2.0FSI. 1.8 T za TFSI, Diesely bych nechal tak jak jsou, beztak by chatrná přední náprava z Passatu B5 nevydržela větší váhu. Jinak je to příjemné auto. Jenom díky tomu obrovskému rozvoru mám vždycky na nerovnostech pocit, že se to kapku kroutí... Možná je to jenom pocit. Překvapuje ale hlučnost motoru PD, je dokonce větší než v Octavii. Prý je to uložením motoru podélně. No nevím BMW ani MB s tím problém nemají... PS: doporučuju standartní 16"ky... Jinak každý rigól a spára bude na páteři. Ta se pak bude muset zase ohnout k proražené pneumatice... Dost nešťastná kombinace...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Anndy"
8. 8. 2006 11:18
Re: TAK PŘEDEVŠÍM
no to s tou "pateri" plati o celej VW grupe. Bohuzial ani takym autam ako A6 sa to nevyhne (aj ked osobne si myslim, ze Audi nestoji za to za co sa ponuka a hlavna konkurencia je uplne inde).
Aj ked na dobrych napr. nemeckych cestach to nemusi byt az taka pritaz.
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 11:28
Re: TAK PŘEDEVŠÍM
jo, v pohlcování nerovností má Superb ještě co dohánět... Jinak pérování je s těmi 16" solidní. Stačí ale přezout na větší a je konec. Chtělo by to nějak zapracovat. Tohle bývá většinou kombinace měkčích pružin a tužších tlumičů. Ideálem bývá přesný opak. Nebo vzduchové , nebo HP pružení... Např Laguna II dostala přesně tak nešťastnou kombinaci jako Superb. U Francouzů to mrzí o to více...
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 11:47
Re: TAK PŘEDEVŠÍM
Ty motory, které bys chtěl, jsou už pro stávající Superb mimo, MR 2007 je jen poslední pokus (za min. nákladů) o oživení modelu, + systém slev a jen přečkat dobu než přijde nový. Všechno, co se týká vlastností podvozku, je poplatné době vzniku passatu B5, v roce 95 to znamenalo kvalitní podvozek, dnes už je střední třída o kus jinde.
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 11:50
Re: TAK PŘEDEVŠÍM
já vím
neregistrovaný "Dasty"
8. 8. 2006 12:00
Re: TAK PŘEDEVŠÍM
Jestli ovšem nějaký nový model vůbec bude :-!
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 11:37
OT: X5 dalsi fota ve velkem rozliseni
[odkaz]
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 11:40
Re: OT: X5 dalsi fota ve velkem rozliseni
Pájo, zač nás trestáš? předchozí byla mnohem hezčí, tahle vypadá jako po náletu tuzérů 8-s
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 11:47
Re: OT: X5 dalsi fota ve velkem rozliseni
Dobra, uz sem nic noveho nepridam... ;-\ >:D
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 11:49
Re: OT: X5 dalsi fota ve velkem rozliseni
Nevím, mě se to naopak líbí čím dál víc, velmi povedená evoluce. :yes:
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 13:06
Re: OT: X5 dalsi fota ve velkem rozliseni
jsi včelař? že máš rád nateklé věci >:D
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2006 11:49
Re: OT: X5 dalsi fota ve velkem rozliseni
Vsiml sis tech obrovskych zadnich dveri? Ze by nejlepsi nastupovani do 3. rady sedadel ve tride?
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 11:50
Re: OT: X5 dalsi fota ve velkem rozliseni
>:D
neregistrovaný "xt3"
8. 8. 2006 11:56
Re: OT: X5 dalsi fota ve velkem rozliseni
Děkuji redakci (a vůbec to nemyslím ironicky), že se dočkáme stejných fotek a informací 08/08/2006 v 16:00 MESZ prostě na červenou se také jezdit nemá ;-) ....
Nová X5 "narvaná" technologiemi o kterých se např ".... >:D .... durch Technik" ani nezdá je fakt nádherná.... Nepřerostlá 4854mm a stejně 3 řady sedaček, head up, automat....
VIVAT BMW :yes: :yes: :yes: :yes:
PS. Opět auto o tři kroky před ostatní konkurencí....
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 12:13
Re: OT: X5 dalsi fota ve velkem rozliseni
No o tři kroky... :-) ... možná jo, ale někde do mlhy na blatech...
neregistrovaný "xt3"
8. 8. 2006 12:22
Re: OT: X5 dalsi fota ve velkem rozliseni
Ano i v mlze a blatech (tam Ti pomůže aktivní tempomat a Night Vision :yes: :-) ).....
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 12:23
Re: OT: X5 dalsi fota ve velkem rozliseni
>:D ;-)
neregistrovaný "Dasty"
8. 8. 2006 11:58
Motory II
Motory 2.0 a 1.9TDi pryč! Auto vyšší střední třídy s motorem pod 100 kW je chromý kůň :-) Jinak ankety který motor by se ještě hodil do Superbu jsem se nezúčastnil, protože by se tam hodily všechny (i ten bioethanolový) místo těch co tam teď jsou :-!
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 12:08
Re: Motory II
chromý kůň :yes: . Jinak takovou motorovou defenestraci by asi superb nerozchodil... To mi chceš říct, že se ti nezamlouvá ani 2.8? To už je tedy pesimismus... :-)
neregistrovaný "anonym"
8. 8. 2006 12:12
Re: škodofka
Osrať Superb, za takú istú cenu mám 100 krát novší, modernejší, tichší, vybavenejší, krajší a spoľahlivejší Lexus IS 220d a ne Škodofku.
neregistrovaný "Milos"
8. 8. 2006 12:16
Re: škodofka
Skutocne hodnotny prispevok... Ty si kamo asi v Lexuse IS 200 asi nikdy nesedel, ze? Potom by si vedel, ze Superb je skutocne o triedu vyssie.
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 12:17
Re: škodofka
8-s 8-s Lexus IS je auto pro trpajzlíky. Sedni dozadu a kolena máš na bradě... Asi jako v minulé BMW 3. Superb je komfortní limuzína. Pochop to... IS má sice moderní technologie a "zvučnější" značku, ale kromě ceny to jsou naprosto nesrovnatelná auta... Superb je lepší ;-) >:-[]
neregistrovaný "Milos"
8. 8. 2006 12:24
Re: škodofka
to Mari: opat suhlas. So svojimi 193 cm mi "prestizne" auta strednej triedy (A4, 3er) vzadu pripadaju ako vysmech spotrebitela...
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 12:32
Re: škodofka
:-) :yes: jasné, to jsou auta tak pro Semira Gerchána (cobra 11) >:-[]
neregistrovaný "S"
8. 8. 2006 12:36
Re: škodofka
Ano je to mänšie, ale kedy vodič sedí vzadu?? Nikdy. V takých autách aj tak väčšina ľudí jazdí sama. A technicky sa to fakt nedá zrovnať. Išiel som v Superbe TDi 96 Kw. Ano má to veľa miesta vzadu, ale! je to oproti Lexusu hlučné a to fest. Prístrojovka v Lexuse je tiež omnoho modernejšia. O jazdných vlastnostiach ani nehovorím. Superb plave jak sviňa. Faceliftovaný starý Passat, to je Superb nič iné. Nechápem ako to niekto môže ešte v roku 2006 kúpiť. Luxusná Škodofka ešte to tu nebolo. Nástupcu Superb aj tak nedostane....
neregistrovaný "hugo"
8. 8. 2006 12:43
Re: škodofka
no jo jenze skus se posadit do nove c6 od francouzu...a to je auto o hodne vys nez a4 nebo bmw3.prostor neni vse ;-)
neregistrovaný "Dasty"
8. 8. 2006 12:39
Re: škodofka
2.8 pryč a místo něj 2.0 TFSI 147 kW. To by potom ovšem v nabídce Superbu nebyl žádný benzínový šestiválec, což je trestuhodné. Takže bych tam plácnul ten 3.2 FSI z Passatu :-)
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 12:48
Re: škodofka
3.2 FSI :-) vidím to podobně. Akorát že... můžeme...jít na Lampárnu ;-)
neregistrovaný "Dasty"
8. 8. 2006 13:05
Re: škodofka
To jo! Do Kvasin určitě ne. Kdyby jsme jim tam řekli ať u čtyři roky starého modelu provedou kompletní obměnu nabítky motorů, tak se nám vysmějou 8-s
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 13:08
Re: škodofka
proto si to necháme radši pro sebe >:-[]
neregistrovaný "Milos"
8. 8. 2006 12:18
Re: škodofka
Suhlas... Vyssia stredna by mala zacinat s cca. 150 k dvojlitrom. Superb by mohla vykonovo zvladnut vzhladom na podvozkovu techniku max. 3,0 V6 162 kW.
neregistrovaný "Milos"
8. 8. 2006 12:14
VYMENIT MOTORY
Chces novy, moderny motor, technologicky na spicke? Tak sa priprav zaplatit spickovu cenu. Je to o tom, co chces. Najmodernejsiu techniku (v ramci koncernu Audi), alebo vybornu cenu. Potom treba ratat i s tym, ze v cene mas vybehove motory. Samozrejme, kazdy by chcel v Superbe 3,0 V6 TDI, ale to uz bude cenovo niekde inde (a otazka je, ci to ten podvozok i zvladne, skor nie).
Ak chces v ramci koncernu spravit spickovu Skodovku s modernou technikou, vyjde z toho Audi.
Rozbalit vlákno
38
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 12:17
Re: VYMENIT MOTORY
A nebo můžeš zaplatit normální cenu za špičkové technologie...jde o to si vybrat a rozhlédnout se po ostatních automobilkách :-)
neregistrovaný "Milos"
8. 8. 2006 12:21
Re: VYMENIT MOTORY
To Alessio: Rad si precitam priklad...
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 12:26
Re: VYMENIT MOTORY
příklad? Volvo,Lexus,BMW... všechny tyto automobilky ti dávají víc value for money než koncern. A to jsem nenapsal zdaleka všechny. i ten Opirius, či jak se to jmenuje, ti dá za tvé peníze víc než dosluhující Superb, kupříkladu
neregistrovaný "Milos"
8. 8. 2006 12:35
Re: VYMENIT MOTORY
Dovolim si nesuhlasit. Ak za cenu holeho auta strednej triedy (napr. 3er, S60)v ktorom si sam za seba nesadnem, dostanem auto vyssej strednej triedy s komplet vybavou (park. senzory, dig. klima, el. sedadla...)a vzadu si prekrizim nohy bez problemov, tomu ja hovorim value for money.
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 12:39
Re: VYMENIT MOTORY
¨dobře. Podívej se na podvozek, morální stáří,motory,materiály (třeba na volant)...já to prostě vidím úúúplně jinak
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 12:38
Re: VYMENIT MOTORY
Jaké modely mají Volvo, Lexus, BMW za 829 tisíc? Prosím, napiš mi alespoň jeden, který by velikostí, motorem (za těch 829tis. je V6) odpovídal superbu. :-O Pořád matláte dohromady hrušky s jabkama. Superb je inkarnací luxusně pojatého velkého sedanu pro východní trhy, což předpokládá nižší cenu, a tomu odpovídá také starší platforma a výběhové motory. Nechápu co je na tom těžkého pochopit, je to více plechu za méně peněz pro ty co nemají (nebo o ně nestojí) na špičkové technologie např. prémiových značek, o kterých píšeš. :-!
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 12:40
Re: VYMENIT MOTORY
ježiši o prostoru jsem snad nepsal,ne? to je jasné!!!!
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 12:46
Re: VYMENIT MOTORY
Paks nepochopil o čem je Superb, tak nehodnoť. A pokud by měla být debata o Value for Money, pak bych velmi rád zkusil třeba tu o Volvu, moc by mě zajímala argumentace ve prospěch takové S50, ta je pro debatu, V for M jak dělaná, tedy ve smyslu looser roku. ;-)
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 12:51
Re: VYMENIT MOTORY
já tady nehodnotím superba jako auto s dostatkem prostoru, ale jako auto v roce 2006. když ho srovnám s konkurencí, tak jak podvozkově tak motoricky tak interiérem zaostává! za ty peníze...já nevím, ale pokud nemám dva metry nebo nemusím machrovat velkým autem, tak si ho prostě nekoupím. ty to vidíš jinak, ok, já ti svoje názory přece necpu. A snažím se být korektní. Superb válcuje konkurenci ve své třídě cenou. Ano. prostorem.Ano. Ale to je všechno. V dalších aspektech logicky zaostává a pak je otázkou osobních priorit, zda je to málo nebo dost. OK? Dohodneme se na tom?
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 12:57
Re: VYMENIT MOTORY
Dohodnem, jen bych doplnil, že on konkurenci neválcuje, tedy ne tu kterou ty zmiňuješ (premiovky), jeho zaměření je jinam, v tom bylo podle mě jádro pudla naší debaty. ;-)
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 13:03
Re: VYMENIT MOTORY
on válcuje kohokoliv, co se týče prostoru. Otázka joé, zda to fakt potřebuješ ;-)
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 13:09
Re: VYMENIT MOTORY
Není to jen otázka prostoru, "více plechu" je ve smyslu větší tudíž reprezentativnější auto. Mluvíme tu o východních trzích, tohle funguje, v Rumunsku, Srbsku apod. je superb brán jako luxusní velké auto, prostě není to éčko, ale jeho majiteli i tak stačí dostatečně k reprezentaci, prostě na západě taxík, na východě limo.
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 13:28
Re: VYMENIT MOTORY
více plechu...to jo. Ale reprezentativnější...nevím, nevím. ten, co něco ví o autech se nenechá velikostí zmást ;-)
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 13:31
Re: VYMENIT MOTORY
Člověk, jehož preference při výběru auta jsou jízdní vlastnosti si Superb nekoupí, to je jasné, s reprezentativností to nemá co dělat.
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 13:36
Re: VYMENIT MOTORY
jenže pak příjde člověk, který chce dobrý motor...ten si ho taky nekoupí (sakra, tak proč tam nedají pořádný motor?). Pak příjde člověk, co chce moderni design...ten si ho taky nekoupí (možná příští generaci),pak je tu člověk, co vyžaduje moderní technologie...a ten ho taky nekoupí (myšleno keyless start,kolenní airbagy...blablabla)...já mám prostě jiné priority, co se týče automobilu ;-)
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 13:46
Re: VYMENIT MOTORY
Máš pravdu..., jen většina těch vymožeností, o kterých píšeš přišla už za života Superbu, a pak je zpravidla problém, novou technologii naroubovat na starý základ (třeba kolenní airbagy, to je konstrukčně nemožné), podobně je to s motory, které se tu pořád přetřásají, je to problém zástavby, převodovek, např. TFSI je primárně určeno pro zástavbu napříč, cpát ho do superbu by jistě znamenalo velké dodatečné náklady atp. atd. Ty máš jiné priority, než to co nabízí Superb, tzn. nejsi jeho cílovou skupinou, o.k. ale netvař se, že nedokážeš pochopit, že a proč svou cílovou skupinu má. :-!
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 14:01
Re: VYMENIT MOTORY
jasně...taxislužba forever >:D ;-)
neregistrovaný "Dasty"
8. 8. 2006 13:14
Re: VYMENIT MOTORY
Co je to za nesmysl. Když v roce 2002 rozjížděli v Kvasinách výrobu Superba, tak určitě motory, které tam osazovali (a které tam z větší části jsou i dnes) nebyly výběhové. To samé se týká techniky. A co se týká designu? Viděl jsi asi dva roky starou studii představenou na Pařížském autosalonu Škoda Tudor? Parádní kupé vycházející ze Superba, které by klidně obstálo v konkurenci dnešního Volva C70. Tak tady něco nepovídej o tom, že Superb je auto pro východní trhy. To je blbost!
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 13:30
Re: VYMENIT MOTORY
Když v roce 2002 rozjížděli výrobu superba, věděli, že jej staví na 7 let starý podvozek, a motory, které do něj půjdou, už nebudou v žádném novém modelu napříč VW. Jeho zaměření na východní trhy prezentovala sama automobilka, není na tom nic divného ani nelogického, zcela to zapadá do koncernové strategie. Tudor byla studie, o které se jistě vědělo pouze to, že se nebude vyrábět. Designově by jistě uspěl, i dnes, ale tak byl také zamýšlen, jako pouhé designové cvičení. ;-)
neregistrovaný "Dasty"
8. 8. 2006 14:10
Re: VYMENIT MOTORY
To co tvrdíš je značně zkreslené. Superb sice stojí na podvozku VW B5 páté generace Passatu vyráběné od roku 1996, ale na stejném podvozku stál Passat přece až do loňského roku! Nejde o to, že záměrem bylo dát do Superbu apriory zastaralou levnější techniku. Pouze Superb přišel na trh v době kdy žádný nový podvozek nebyl. Vždyť například Fabie jezdila na nové koncernové platformě dřív než nové Polo.
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 14:24
Re: VYMENIT MOTORY
To, že předchozí Passat vydržel tak dlouho (skoro 10 let, pouze s jedním faceliftem) je určitě poklona VW konstruktérům, nic to ale nemění na faktu, že v posledních letech už na nově přicházející konkurenty podvozkem nestačil, a že Superb má tento podvozek používat ještě o tři roky déle. Že to je záměr, tj. vymezení postavení modelů v rámci koncernu, by ti asi lépe vysvětlili ve Škodovce, ber to tak, že Superb první generace měl ukázat, z hlediska marketingu, že další "velký" model s přesahem do vyšší třídy, má i přes své logo na kapotě právo na život. To jak se zdá prokázal, proto bude Superb nový, osazený novou technikou, už odpovídající době svého vzniku. Já doufám, že u příštího modelu, nebude důvod podobnou debatu vést a Superb bude opravdovou vlajkovou lodí Škodovky. :yes:
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 12:22
Re: VYMENIT MOTORY
:*) myslíš to, co myslím že myslíš?
neregistrovaný "Milos"
8. 8. 2006 12:25
Re: VYMENIT MOTORY
SOrry, neviem citat Tvoje myslienky, be more specific...
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 12:34
Re: VYMENIT MOTORY
to bylo na Alessia. PS: očekával jsem vzdechy nad Legacy :-)
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 12:37
Re: VYMENIT MOTORY
no, zmínil jsi jí ty >:-[] . Jinak, zapoměl jsem třeba na Toyotu a renaulta... prostě (dle mého názoru!) koncern nabízí průměrná auta s průměrnou technikou za nadprůměrnou cenu (neplatí paušálně, Octavia nebo Audi jsou na tom o něco líp...ale stejně nemužeme koncern dávat za vzor "value for money", to je snad jasné)
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 12:40
Re: VYMENIT MOTORY
s tímto názorem vcelku nemám problé, vidím to podobně.Jediné auto které tak trochu vyčnívá z této řady je Octavia (value for money). Jmenoval bych k tomu Renaultu taky Citroen... Toyotu hodnotím jako poměrně drahou.
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 12:41
Re: VYMENIT MOTORY
Podívej se kolik stojí Laguna s nejsilnějším benzínovým motorem a kolik superb.
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 12:44
Re: VYMENIT MOTORY
já nevím...laguna s 2.0T (170k) stojí v základu (střední stupeň výbavy) 637.962 s DPH 19%. Je to moc? málo?
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 12:52
Re: VYMENIT MOTORY
Jen jsem nahlédl, výbava Laguny aspoň trochu odpovídající Superbu V6 je Dynamique, zákl. cena 817tis., 170hp vs 190hp, menší auto.
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 12:54
Re: VYMENIT MOTORY
já tam teda čet 637 tis....tak jsem se asi špatně podíval 8-s
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 12:46
Re: VYMENIT MOTORY
Superb je jenom špička ledovce. Srovnej celou paletu Škodovky. Fabia je nehorázně předražená vzhledem k mizeriu výbavy...
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 12:48
Re: VYMENIT MOTORY
O tom se nepřu, tady je řeč o Superbu a Value for Money, tohle auto je jedním z nejlepších příkladů modelu, který má na trhu prezentovat právě tento princip.
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 12:52
Re: VYMENIT MOTORY
jo...už vím v čem je zakopaný hafan :-) . Já měl na mysli jako Value i technologie a ostatní věci, ne jen prostornost.
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 12:55
Re: VYMENIT MOTORY
Trochu schopný Superb se i s menšími motory vždy vyšplhá k melounu... Doporučuju ceník příplatkové výbavy. Takže Value for money jeno zdánlivě příznivá. Mimochodem Saab 9-5 2.0LPT máš za 900. Tak si vyber ;-)
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 13:00
Re: VYMENIT MOTORY
Taky spíš rozumím tomu, koupit superba v nižších cenových hladinách, řekněme do 800tis., tam mi dává smysl. Namašlit technologicky zastaralý model na 1,2 mil. je out, tady už je výběr jiný. Se Saabem souhlas:yes: , jen ty brejle ;-\
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 13:02
Re: VYMENIT MOTORY
to je ono...Ty brejle jsou super(b) :-)
neregistrovaný "Dinar"
8. 8. 2006 13:04
Re: VYMENIT MOTORY
vím, že se ti líbí, ale já radši čočky. ;-)
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 13:07
Re: VYMENIT MOTORY
:-!
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 12:38
MYSLI SI CO CHCEŠ
hlavně, na mě reaguj podle příspěvku od Ciella... to jest slušně. Takže SUPERB... auto... kterému není co vytknout. Vlastně je... nemá odpich jako 911ka, nemá křídlo jako lambo a nemá nákladovej prostor jako opřepážkovanej jaguar... Je mi jasný, že tahle negativa deklasujou Superb na nejspodnější příčku hodnocení toho... kterej tomu vůbec, ale vůbec nerozumí. Na čem šmajdáš, brácho, když se tu zaklínáš astrálníma technologiema?... Jedeš dokonalý kopyta od Beltissima, nebo protáčíš palce u nohou palce třetí sezónu v tretrách ze supráče? Písně dokonalejch kovbojů... nesmí znít falší... brácho. Tak si napřeď zameť pod svou postelí (mimochodem, jakej máš rošt pod slamníkem?) a když jede kolem Superb... salutuj. Abys pochopil... žije tu hodně lidí, co si chtěl v autě protáhnout haxny, co chtěj dokonale klouzat po dálnici... co nepotřebujou driftem parkovat před Delvitou... a co závoreň nemusí počítat jestli maj na plnou nádrž... Tohle auto většinou řídí moudří lidé... kteří umí naložit s korunou... a umí i druhým ukázat krásu stylu. BRAVO SUPERB :yes: Cena úchvatná... 600tyček... P.S. chtělo by to ale pustit z řetězu už novej model... našlápnuto je výborně.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 12:42
Re: MYSLI SI CO CHCEŠ
:yes: Za tu cenu nemůžeme čekat zázraky. Souhlasím až na pasáž s tou krásou stylu...to je trochu mimo ;-)
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 12:52
Re: MYSLI SI CO CHCEŠ
Jo,jo...tohle jsem asi přehnal ;-) trošíčku... :-)
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 12:53
Re: MYSLI SI CO CHCEŠ
můžu napsat,jak mě prezident potěšil? (když byl u nás v klubu na návštěvě)
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 13:45
Re: MYSLI SI CO CHCEŠ
Podle toho o jakého presidenta jde... jestli jde o Klause... piš, piš.
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 13:56
Re: MYSLI SI CO CHCEŠ
No. tak to jednou k nám do klubu přijel Václav Klaus otevírat naší novou halu. Přicházel jsem a vidím dvě fungl nové A8, motory 4.2 v quattru. říkám si...dědek plesnivá, on si vozí zadek v audinách a Miloš Zemanů mohl jezdit v Superbu. No, akce proběhla, podali jsme si ruce, vyfotili se, já mu vysvětlil, o co v tom sportu vlastně jde a takový sumář pravidel v pár větách, on se na nás podíval dal si nějaký pivko v restauraci v hale a odjel. Pocity z něj jako člověka při osobním setkání a rozhovoru výborné. jen ty audiny mě ležely v žaludku. Ale pak jsem se od kamaráda dozvěděl, že ten černý superb vedle audin nebyl ochranky...TEN byl jeho! Sice v úpravě převyšující cenu těch A8, ale...tak to má být. Je to prostě auto s českou tradicí a naši zástupci by v nich měli jezdit! :yes:
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 14:02
Re: MYSLI SI CO CHCEŠ
Hezké... :yes:
neregistrovaný "mari"
8. 8. 2006 12:52
Re: MYSLI SI CO CHCEŠ
ano, kupci Superbu požadují zejména prostor... Jenom akorát dvě věci: za těch 600 je to tak oškubané jako Brojler, a ta nevýraznost designu... Jinak je to solidní auto i na evropské poměry :yes:
neregistrovaný "Dasty"
8. 8. 2006 13:30
Re: MYSLI SI CO CHCEŠ
Ukaž mi auto ve vyšší střední třídě, které není za 600 tisíc oškubané jak brojler. Nebo ještě lépe. Ukaž mi auto ve vyšší střední třídě za 600 tisíc. A co se týče designu. Možná je nevýrazný, ale né nehezký. A pak: na designové excesy se v téhle třídě nehraje. :-!
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 13:33
Re: MYSLI SI CO CHCEŠ
právěže to je vyšší střední třída...lidé od něj očekávají věci, které jsou ve vyšší střední standardem.
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 13:46
Re: MYSLI SI CO CHCEŠ
Ano, ano.
neregistrovaný "Dasty"
8. 8. 2006 13:23
Re: MYSLI SI CO CHCEŠ
Konečně rozumný příspěvek :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
8. 8. 2006 13:46
Re: MYSLI SI CO CHCEŠ
:yes:
neregistrovaný "mts"
8. 8. 2006 13:44
motory II
3.2V6, 2.0TFSI/200 HP, 2.0TDI/170 HP, 4kolka... vsechno bude v novym superbu 2008.... jen ty dva roky budou asi pro skodarnu dlouhy roky, superb neni nejmladsi a kazdymu je to jasny...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Alessio"
8. 8. 2006 14:11
Re: motory II
jenomže v roce 2008 bude 200bhp z 2.0TFSI trochu vtipná záležitost do nového auta...a situace se bude opakovat. Dneska dělají dobré motory 2.0 bez turba kolem 160 koní...jejich další generace okolo roku 2008 bude ještě lepší a turbomotory budou zase o krok dál...mno...uvidíme
neregistrovaný "Ada"
8. 8. 2006 22:04
Super B
Do super becka bych sel, pokud by melo vyztuzenou karoserii, zvednuty podvozek, 4motion a karoserii variant (kombi).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Milhaus"
9. 8. 2006 12:35
Dotaz
Nekde sem cetl ye skodovka hodne bojuje u taticka VW v nemecku aby mohli v nove generaci superbu nasadit 4 kolku a model kombi vite o tom nekdo neco ?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mts"
9. 8. 2006 14:04
Re: Dotaz
ctyrkolka bude, kombik ne...
neregistrovaný "LXi"
11. 8. 2006 21:30
Re: Dotaz
jak můžeš vědět že kombik nebude to nikdo nikde oficiálně nepodložil tak nevim co tady meleš!!!
neregistrovaný "cosworth"
9. 8. 2006 18:30
kazdy
segment ma sveho logana.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Kámen"
10. 8. 2006 09:15
Re: kazdy
A jak jsi ty se svým loganem spokojený?
neregistrovaný "LXi"
11. 8. 2006 21:35
Re: kazdy
seš divnej nebo co??? ty nemáš rád českou značku??? tak co seš to sakra za člověka??? takový jako ty akorát rozkrádaj naší zemi!!! nemám k tobě slov!!! seš nikdo a jednoduchej
neregistrovaný "LXi"
11. 8. 2006 21:36
Re: kazdy
odkaz na hoře je pro "cosworth"