Diskuse

Omlazená Škoda Superb zachycena v provozu! Jaké změny odhalila?

17.12.2018

Jednou z chystaných novinek mladoboleslavské automobilky pro příští rok je facelift třetí generace Superbu. Ještě před premiérou byl zachycen v provozu.

 

  • 43 Reagovat !

    foto Th0r

    Th0r 17.12.2018  19:20

    Tuning

    A neni to jen nejakej polskej tuning?
  • 91 Reagovat !

    foto rokyta-p

    rokyta.p 17.12.2018  19:21

    Vánoce jsou ....ještě daleko

    Pan Růta fotí úplně stejně, jak zcela odlišný autor jindy zachycených prototypů >:D Noo, do povedeného vzhledu vrtat to jó. Ale za se sníží spotřeba oleje nebo to bude méně drncat nepíšou :-|
    • 80 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 17.12.2018  20:01

      « Re: Vánoce jsou ....ještě daleko

      Klííííd, například spotřeba rozvodových řetězů už klesla. :-)
    • 31 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 17.12.2018  21:05

      « Re: Vánoce jsou ....ještě daleko

      Presne. A neprestáva ma fascinovať, ako v dobe, keď každý lepší telefón natáča videá v 4K kvalite a má solídnu optiku, škodovácke spy-shots a videá sú také nekvalitné. No a bonusom je, že pri natáčaní tí náhodní okoloidúci nakrúcajú na výšku, čo pri pomere 16:9 fakt nemá logiku.
      • 70 Reagovat !

        foto palix

        palix 17.12.2018  22:34

        « Re: Vánoce jsou ....ještě daleko

        To by ste sa divil, koľko ľudí natáča videa na výšku. Väčšina sa to techniky nerozumie a je im jedno, že takto nevyužijú pomer 16:9. Hlavne, že mobil sa im pohodlne drží a ostane im nejaké video.
  • 62 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 17.12.2018  19:33

    Facelift

    Tak za ně jsou ty drobné změny jen k horšímu. Chromované lince mezi zadní světla nechci věřit. Na Scale to vypadá strašně. Tuning z benzínky.
  • 42 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 17.12.2018  20:34

    Společnou vlastností většiny designérů je nevkus a

    pohrdání názorem běžných spotřebitelů. Kolik aut už zabil design. Třeba Multipla je jinak geniální.
    • 15 Reagovat !

      foto Googlit

      Googlit 17.12.2018  23:27

      « Re: Společnou vlastností většiny designérů je nevkus a

      Běžný spotřebitel není v dnešní době schopný ve správných proporcích nakreslit ani lidskou postavu natož aby měl právo se vyjadřovat k designu automobilů ;-\
      • 32 Reagovat !

        foto KANKUNEN

        KANKUNEN 18.12.2018  13:38

        « Re: Re: Společnou vlastností většiny designérů je nevkus a

        Toto je strašlivý názor.
        • 30 Reagovat !

          foto Nonsens

          Nonsens 18.12.2018  14:33

          « Re: Re: Re: Společnou vlastností většiny designérů je nevkus a

          strašlivý nie, ale mimózny áno. Laik nemôže dizajn áut navrhovať, komentovať ale kedykoľvek a často trefnejšie ako odborník, lebo laika marketingové kecy netrápia a povie svoj názor rovno a presne. Ak by laik nedokázal posúdiť dizajn, načo sa potom celé tímy s ním trápia a načo sa hovorí, že obal predáva?
      • 30 Reagovat !

        foto Jerry-Gunman

        Jerry.Gunman 18.12.2018  14:33

        « Re: Re: Společnou vlastností většiny designérů je nevkus a

        Gůglite, klídek...
        na to, abych poznal, zdali mí jídlo chutná nebo ne, také nemusím být "chef de cuisin" z Restaurantu u Septima >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 23.12.2018  08:38

          « Re: Re: Re: Společnou vlastností většiny designérů je nevkus a

          >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
  • 32 Reagovat !

    foto Floyd

    Floyd 17.12.2018  20:46

    Kolmane, Kolmane!

    Škoda že Kolman nemůže kromě vykřičníku a otazníku použít ještě něco jiného, určitě by to do nadpisu nacpal.
  • 06 Reagovat !

    foto Nukem

    Nukem 17.12.2018  20:55

    Motorizace u PHEV

    Nevím kdo to vymyslel, ale 1.5 TSi v kombinaci s elektromotorem neexistuje. VW koncern PHEV je výhradně s 1.4 TSi.
    • 81 Reagovat !

      foto Simpanz

      Šimpanz 17.12.2018  22:13

      « Re: Motorizace u PHEV

      Přesně naopak, 1.4 TSI v Passatu GTE nebo Golfu GTE už se přestaly vyrábět a vypadly ze všech konfigurátorů s koncem srpna (jsou jen skladové vozy a možná že už ani ty ne) a přechází na 1,5 TSI stejně jako čistě benzínové verze. Takže logicky i Superb dostane PHEV na bázi 1.5 TSI (v podstatě stejný pohon jaký byl ve studii vision RS).
      • 05 Reagovat !

        foto Nukem

        Nukem 18.12.2018  07:41

        « Re: Re: Motorizace u PHEV

        Přestaly se vyrábět z důvodu přechodu na nový emisní cyklus měření (WLTP), který vyžaduje od PHEV aut delší elektrickou jízdu (což už Passat, Golf a A3 e-tron nesplnily z důvodu malé kapacity akumulátorů). A přechod na 1.5 TSi je nesmysl (v PHEV variantě) - počkejte si na oficiální údaje.
        • 21 Reagovat !

          foto Simpanz

          Šimpanz 18.12.2018  09:19

          « Re: Re: Re: Motorizace u PHEV

          Údaje o PHEV ve vision RS jsou oficiální od automobilky, 1.5 TSI, 110 kW, elektromotor 75kW, systémový výkon 180 kW, 13 kWh baterka, 33 g CO2/100km.
          [odkaz]
    • 02 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 18.12.2018  23:07

      « Re: Motorizace u PHEV

      :yes: ;-)
  • 20 Reagovat !

    foto Riddick

    Riddick 17.12.2018  21:51

    Nic moc

    Tak za mne to teda akorát zhoršili. Předtím vypadal SUPERB reprezentativněji. Teď to je nějaké nevýrazné. :no: :no: :no:
  • 20 Reagovat !

    foto Sebbe-92

    Sebbe.92 17.12.2018  23:25

    Přepracován..

    Jo, vypadá opravdu přepracovaně.. >:-[]
  • 06 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 18.12.2018  00:16

    Nejlíp vypadal první Superb

    s motorem 1,9TDI. Škoda jen, že nebyl ve verzi allroad. Každý další model vypadal hůř.

    Jinak po D11 večer se nových Boleslavských autíček honí každý den celá řada. Stačí si připravit opravdový foťák s bleskem a můžete zde odhalovat různé kreatury každých pár dnů.
    • 13 Reagovat !

      foto Hittman

      Hittman 18.12.2018  06:57

      « Re: Nejlíp vypadal první Superb

      2,5 TDI 120 kW
      • 13 Reagovat !

        foto Ada-je-zase-tady

        Ada je zase tady 18.12.2018  11:47

        « Re: Re: Nejlíp vypadal první Superb

        Jo, ale ten se sypal. 1,9TDI je na věky :yes:
        • 14 Reagovat !

          foto Hittman

          Hittman 18.12.2018  12:05

          « Re: Re: Re: Nejlíp vypadal první Superb

          Se správnou údržbou se nesypal.
          • 10 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 18.12.2018  15:21

            « Re: Re: Re: Re: Nejlíp vypadal první Superb

            Pokud vím, tak 120kw byla ta nejméně poruchová verze, ale 110 a 132 kw byly katastrofální, pár kamarádů to risklo jako ojetinu a tvrdě zaplatilo...

            I tak bych zde poslechl radši Ádu a bral 1.9 TDi :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 18.12.2018  23:05

        « Re: Re: Nejlíp vypadal první Superb

        :no: 8-s ;-\ >:D
    • 30 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 18.12.2018  07:26

      « Re: Nejlíp vypadal první Superb

      Si snáď robíš srandu. Dizajn ok, ale voči súčasným dvojlitrom je 1,9 nekultúrna zdochlina >:D :-!
      • 03 Reagovat !

        foto Ada-je-zase-tady

        Ada je zase tady 18.12.2018  11:50

        « Re: Re: Nejlíp vypadal první Superb

        Kulový... přesedni ze současné uškrcené 2.0TDI CR do staré 1.9TDI PD 96kW. Je to neskutečný rozdíl.
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 18.12.2018  15:23

          « Re: Re: Re: Nejlíp vypadal první Superb

          Ale jen pocitově... Ten zátah a divadlo kolem, kravál, bordel... ten ti navodí dojem, že letíš, opak je však pravdou.
    • 30 Reagovat !

      foto Jerry-Gunman

      Jerry.Gunman 18.12.2018  14:38

      « Re: Nejlíp vypadal první Superb

      A vidíš - mně zrovna přijde, že stávající (tedy třetí) Superb se konečně stal autem, az které by nebylo nutno se stydět.

      A co se té dálnice týče, neuklepnul jsi se? Po "hradecké" D11 jistě jezdí taky, ale přesto bych jich více čekal na R10 do a z Mladé Boleslavi?
      • 20 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 18.12.2018  15:31

        « Re: Re: Nejlíp vypadal první Superb

        Superb 1 byl sice klon Passatu, ale poctivý, v ledasčem i lepší. Vždy, když mne někdo v Supu 1 dodnes sveze, tak obdivuji, jak je to auto pohodlné, dobře zpracované a dobře se v něm cestuje.

        Superb 2 je...nechci nikoho urazit, ale to auto není plnohodnotný konkurent střední třídy. Drncá, na dálnici se kroutí ve vyšší rychlosti, každou díru cítíš ještě chvíli poté, je úzký, ale dlouhý, pokud si povídám s cestujícími vzadu, přes hluk mne neslyší. Mám ho jako služebák a jediné velké plus je, že Dieselgate 2.0TDi jezdí za velmi dobrou spotřebu a v přímce to docela jede. Smutné je, že dobová Octavia 2/2fl je jízdně lepším autem.

        Superb 3 je opět auto hodné střední třídy se vším všudy, s ním mám nejméně zkušeností, ale prostorově je velmi štědrý a komfortem nezaostává.
        • 00 Reagovat !

          foto Jerry-Gunman

          Jerry.Gunman 18.12.2018  18:52

          « Re: Re: Re: Nejlíp vypadal první Superb

          Sup I byl - pokud mne paměť neplete "cosi mezi" německým a čínským passatem, zpočátku handicapovaný pevnou přepážkou mezi kufrem a kabinou.

          Na Supovi II byly zajímavé ty 5. "kufrodveře" - ale jak vidno, ne vždy revoluční novinka musí být lepší, takže zmizely ze scény. O Supovi II STW jsem uvažoval jako o možné náhradě svojí C5 - zejména z kufrových důvodů. Ale máš recht, ač je to auto dosti dlouhé, šířka tam není nic moc - takež jsem nakonec šáhnul po P-508SW a mohu říci, že jsem udělal dobře
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 18.12.2018  23:32

            « Re: Re: Re: Re: Nejlíp vypadal první Superb

            Určitě si udělal dobře. Sup 2 umí být rychly na dálnici , pokud jedeš rovne díky váze, ale to je vše. Domů bych si ho nekoupil.
        • 01 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 18.12.2018  23:01

          « Re: Re: Re: Nejlíp vypadal první Superb

          Sup 1 = bylo fakt nepovedený auto s doslova mizernym podvozkem. Dokonce i v českejch testech najdeš kritiku chování při nějaký vyšší rychlosti ;-)

          Viz Jerry 14.38 = až současná generace..
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 18.12.2018  23:29

            « Re: Re: Re: Re: Nejlíp vypadal první Superb

            Pokud je 1. Generace neprovedená , tak.nevim, co je pak 2. Generace...
            • 00 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 23.12.2018  08:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nejlíp vypadal první Superb

              Největší průser Superbu I. generace bylo, jak se mu kroutila kastle. Proto nejdřív ani nemohl mít ty sklopná zadní opěradla. Dodnes nezapomenu, když jsem s tímto autem kdysi jel na služebku do Paříže - kroutil se tak, že s ním nebylo možné jet bezpečně po německé dálnici více než 160 km/h... Pak v Kvasinách začali potichu do prahů vevařovat speciální trubky s vysokopevnostní oceli, tak se to o něco zlepšilo, ale i tak nebyly jízdní vlastnosti prvního Supa žádná hitparáda (např. motory s umístěním ala Audi, hluboko předsunuté před přední nápravu, vzadu vlečka...) :-O ;-\ :'-(
  • 33 Reagovat !

    foto MazdaCX9

    MazdaCX9 18.12.2018  01:25

    Re

    Všechny předky budou stejný jak přes kopirak fabka, scala, superb...bachraty 8-s
  • 47 Reagovat !

    foto Hittman

    Hittman 18.12.2018  06:57

    Nejhorsi

    auto, jaké jsem kdy měl.. A pořád bohužel mám.
    • 30 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 18.12.2018  07:25

      « Nejhorsi

      Čo ťa nútilo k jeho kúpe?
      • 31 Reagovat !

        foto Elsin

        Elsin 18.12.2018  07:51

        « Re: Nejhorsi

        Předpokládám zaměstnavatel, jako mě >:D
        Ale já si nestěžuju, jen to chce přemýšlet u výběru...mám 2,0 TSI 162 kw, sice teď, když se to klouže, musím opatrně, ale za TDI bych neměnil ani za nic...místo 4x4 mám L&K (omezený budget) včetně DCC a ve výsledku je to fajn auto, a to říkám jako velký fanda fordů...
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 18.12.2018  08:05

          « Re: Re: Nejhorsi

          Tak to máš asi najlepšiu možnú variantu: kultivovaný a dostatočne výkonný benzín, top výbava a adaptívne tlmiče eliminujúce určitú nekultivovanosť štandardného podvozka. :yes:
        • 11 Reagovat !

          foto Simpanz

          Šimpanz 18.12.2018  09:40

          « Re: Nejhorsi

          Při omezeném rozpočtu bych osobně L&K vyměnil za 4x4 a nejsilnější TSI. 169 kW na předku je u daily car už plýtvání výkonem v řadě situací, ano dá se s tím žít, ale je to kompromis, 200kW se čtyřkolkou je jízdně o dost jinde.
          • 10 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 18.12.2018  11:12

            « Re: Re: Nejhorsi

            Nemyslím že 162 kW (nie 169, to si pletieš s Octaviou RS) je pre auto veľkosti Superba plytvanie. Predsalen Superb je kus auta, naviac sa do neho aj dosť zmestí a teda naložený Sup na ridnnú lyžovačku ten výkon zužitkuje. Naopak ja by som 1,5ku považoval za málo pre auto tejto veľkosti. Neviem presne, či Sup už má ten podladený 2,0TSI so 140 kW, alebo bude až po FL, ale to by som videl ako optimálny motor pre Sup.
            • 20 Reagovat !

              foto Simpanz

              Šimpanz 18.12.2018  11:32

              « Re: Re: Re: Nejhorsi

              1.5 je samozřejmě základ, o kterém se jako o nejlepší variantě vůbec nemá cenu bavit. Ale kolega dal jako možnost L&K s předohrabem nebo 4x4. A tady bych osobně nejvyšší výbavu s klidným srdcem obětoval a bral 4x4 s nejsilnějším TSI v nějaké střední výbavě třeba style. Je to z mého hlediska jízdně daleko lepší volba než výbavou nabušená L&K v předohrabu.
              • 10 Reagovat !

                foto Elsin

                Elsin 18.12.2018  13:28

                « Re: Re: Re: Re: Nejhorsi

                Špatně jsem se vyjádřil, to bych taky bral 4x4...ale v budgetu jsem dosáhl buď na TDI 4x4 (140 kW), nebo to, co mám...206 kW bylo mimo i ve style
                • 10 Reagovat !

                  foto Simpanz

                  Šimpanz 18.12.2018  14:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Nejhorsi

                  Tož to pak ano, firemní budget tě "omlouvá". :-) Myslím, že se shodneme, že kdyby se 4x4 v nějaké střední výbavě s plnotučným TSI vešlo do budgetu, tak není nad čím váhat a je to volba č. 1.
              • 10 Reagovat !

                foto Elsin

                Elsin 18.12.2018  13:28

                « Re: Re: Re: Re: Nejhorsi

                Jinak doma mám Cupru 4Drive, takže vím, o co bych přicházel... >:D >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 18.12.2018  15:32

                « Re: Re: Re: Re: Nejhorsi

                To se už bez 4x4 dnes nikdo neobejde? ! Vždyť tady pořád čtu, jak je to zbytečné a vlastně je to spíš na obtíž ?
                • 40 Reagovat !

                  foto Simpanz

                  Šimpanz 18.12.2018  18:36

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Nejhorsi

                  Tak skromnému člověku stačí 15kW a pohon jednoho kola (když to není rezerva), dubová lavice, švihadla a startování na kliku. Ten kdo chce něco lepšího, tak chce polstrovaná sedadla, víc výkonu a jedno poháněné kolo mu také nestačí, někomu nestačí ani dvě zvláště když jsou to ta přední a 4x4 je určitě vítaná fíčura. Pro teoretiky v diskuzích je možná 4x4 na obtíž, ve skutečnosti si praktici kupují přes 40% supů se 4x4. 4x4 dnes není žádná finanční raketa a určitě je to z hlediska jízdních vlastností ve srovnání s předohrabem zvláště u silnějších motorizací daleko rozumnější příplatek než různé hudy, keylessy nebo dvanáctipalcové displeje, které často vyšroubují cenu daleko výš.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 18.12.2018  18:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Nejhorsi

                  Tady se dočteš ledacos, to víš sám nejlíp, ale hlavně ono nic neplatí obecně, takže třeba do Fabie by bylo 4x4 zbytečné, ale u Superbu je to trochu jiná písnička. ;-)
                  • 01 Reagovat !

                    foto Beefcake

                    Beefcake 18.12.2018  19:12

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejhorsi

                    Preco zbytocne ? Nevidim tam rozdiel. Za predpokladu podobnej motorizacie.
                    • 30 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 18.12.2018  19:23

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejhorsi

                      Myslíš Fabii 2,0TSI 200kw?
                    • 20 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 18.12.2018  19:57

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejhorsi

                      Jednak má Fábia pochopitelně kratší rozvor (a délku) a pak taky ani možnosti motorizací nebudou totožné se Superbem..., viz Karel 19:23.
                      Občas se v zimních podmínkách svezu CrossPolem (1.2 TSI/81kW) a na kvalitních zimních 16" pneu jsem potřebu 4x4 nezaznamenal, což bych u Superbu (byť se zákl. motorizaci) stejně neviděl.
          • 00 Reagovat !

            foto Elsin

            Elsin 18.12.2018  13:31

            « Re: Re: Nejhorsi

            Jak píšu níže, na 206 kW 4x4 by budget nebyl...navíc DCC je u Superbu podmínka... A 162 kWje akorát, jezdím vzdálenosti 30, ale i 700 km denně a musím uznat, že to je pohodlný auto..trochu mi připomíná 19 letého Lexuse GS300, co má táta...samozřejmě tímto srovnáním vzdávám Lexusu velký hold ;)
      • 40 Reagovat !

        foto Hittman

        Hittman 18.12.2018  09:01

        « Re: Nejhorsi

        Žena, chtěl jsem insignii, ale prý se škodovky pak lépe zbavim >:D
        • 30 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 18.12.2018  15:33

          « Re: Re: Nejhorsi

          A navíc se jí zbavíš s radostí >:D
          • 30 Reagovat !

            foto white-label

            white label 18.12.2018  18:45

            « Re: Re: Re: Nejhorsi

            Já už se v tom pomalu začínám ztrácet, teď píšeš o Škodovce, nebo o ženě? >:-[] ;-)
        • 40 Reagovat !

          foto white-label

          white label 18.12.2018  17:05

          « Re: Re: Nejhorsi

          Ještě, že ti podobně neradila, když sis vybíral ženu... >:-[]
          Jinak, samozřejmě, žena má vždycky pravdu. ;-)
  • 29 Reagovat !

    foto pandora

    pandora 18.12.2018  07:18

    vw skandál

    neskutečné...pořád mi ale vrtá hlavou jak si někdo může dobrovolně a za své peníze koupit škodu octávii s dvoj svělomety??říkali že si na ty dvojitý světla musíme zvyknout ,já si ještě nezvyk...
  • 71 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 18.12.2018  08:28

    Facelift netreba

    Superb facelift nepotrebuje, na tom sa asi zhodneme viacerí. Je to bez debaty najkrajšiaSkoda posledných rokov, dizajn je tak jednoduchý, čistý a vyvážený, až sa obávam, že akýkoľvek zásah môže dizajn len pokaziť (a Octavia fl je toho hrozivým príkladom). Takže za mňa: nechať exteriér na pokoji (OK, pohrať sa so svetlami vďaka možnostiam LED môžu) a sústrediť sa na interiér, ktorý nie je úplne hodný veľkosti a reprezentatívnosti Superbu. Teda zapracovať na tvrdých plastoch, spraviť interiér hodnotnejší, s lepšími materiálmi, menej strohý. Scala udala dobrý smer, ale Superb samozrejme potrebuje o level hodnotnejšie materiály.
    Motorová paleta sa žiaľ pri súčasnej emisnej mizérii asi len zhorší (zúži), 1,5 a 2,0 a hotovo., kombinovateľnosť tiež zrejme utrpí ("vďaka" novej norme sa vraj homologujú osobitne všetky kombinácie pohonov a prevodoviek, preto výrobcovia osekávajú kombinácie, čím sa stráca veľká komparatívna výhoda európskych áut proti napr. japonským). Tak len dúfam, že slabší 2,0TSI bude aj s manuálom a voliteľnou štvorkolkou.
    • 30 Reagovat !

      foto freferg

      freferg 18.12.2018  10:05

      « Re: Facelift netreba

      Naprostý souhlas. Exteriér velmi dobrý. Interiér je na tom hůře a zasloužil by si lepší zpracování.
    • 60 Reagovat !

      foto 99matthew99

      99matthew99 18.12.2018  11:19

      « Re: Facelift netreba

      Neviem ktore tvrde plasty mas mysli pretoze tych je v suberbe ozaj minimum. Ja by som taktiez exterier nechal tak. Zvedavy som co urobia s interierom. Ci pojde stredovy displej vyssie pretoze dnes je dost utopeny, ci sa stale paka automatu bude podobat na manual a ci zmenia tie debilne drziaky na napoje v strede. A taktiez by sa mohol adaptivny tempomat ovladat na volante vid passat.
      • 00 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 18.12.2018  14:41

        « Re: Re: Facelift netreba

        exteriér sa tiež musí zmeniť, nie preto, že je zlý, ale preto, že fejslift sa robí ako injekcia predaja a záujmu. Fejslift, ktorý nevidno zvonka, nemá pre automobilku cenu.
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 18.12.2018  15:39

      « Re: Facelift netreba

      Myslím, že fl je dobrý nápad. Je tu nová Insi, nová 508... je na čase se připomenout a doplnit věci typu HUD, virtual cockpit, BiTDI, segmentová LED světla a podobné blbinky. Ideálně jen jemné retuše, což z fotek tak vypadá.

      1.5 a 2.0 není žádná katastrofa, tak je to fakticky už dneska... poté, co vypadl šikovný motor 1.8TSI... jeho očekávaná náhrada motorem 2.0TSI 140kW je ale podle mě víc než přijatelná. Bylo by fajn, kdyby byl s manuálem... ale moc na to nevěřím.
      • 00 Reagovat !

        foto Dixik2

        Dixik2 18.12.2018  16:10

        « Re: Re: Facelift netreba

        HUD nebude,virtual cocpit má i předFL,BiTDI nebude.Budou LED Matrix světla,full KEYSSY,Area View,Trailer Assist,dynamické blinkry.
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 18.12.2018  16:34

          « Re: Re: Re: Facelift netreba

          Co to je full keysy?
          • 00 Reagovat !

            foto 99matthew99

            99matthew99 18.12.2018  17:17

            « Re: Re: Re: Re: Facelift netreba

            Bud je to to ze bez kluca otvoris aj zadne dvere co doteraz nebolo mozne alebo to ze po vystupeni sa auto samo zamkne( doteraz si sa musel dotknut klucky).
            • 00 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 18.12.2018  17:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: Facelift netreba

              Dík.
              To první bych měl za samozřejmost, u Kodiaqa to tak funguje, to druhé bych asi nechtěl.
              • 00 Reagovat !

                foto 99matthew99

                99matthew99 18.12.2018  17:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Facelift netreba

                Pre mna je to len dotiahnutie sa na konkurenciu - nic nove neprinesie. Veci ako dynamicke smerovky su pre mna nepodstatna zmena.
              • 00 Reagovat !

                foto Floyd

                Floyd 18.12.2018  21:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Facelift netreba

                Btw, jak jsi spokojený s Kodiaqem? Kolik už máš najeto a jaké by si vyzdvihl plusy/minusy?
                • 11 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 18.12.2018  21:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Facelift netreba

                  Btw, jsem velmi spokojený. Čtyřválec po šestiválci je sice dost velký downgrade, ale jinak s ním jezdím moc rád. Najeto 25tkm, spotřeba mezi 7-7,5l. I na dvacítkách přijatelný komfort (Jižní Morava, v čechách je děravěji a bylo by to asi horší). Prostorem ideální rodinné auto. Jezdím často mimo asfalt, na jedné polňačce která mi všechno co šlo obalila blátem (blahořečil jsem 4x4 a bál se, jestli nesjedu do škarpy) se palubka rozsvítila jak vánoční stromeček a hlásila postupně výpadek všeho co šlo >:D , ale dopadlo to dobře. Líbí se mi drobnosti typu - můžeš si nastavit jak moc - mluvíš vepředu,mikrofon to snímá a dozadu se to dětem pouští do repráků - dobře tě slyší. Velmi dobré hlasové ovládání infotainmentu. Na to, že to je nafta, hodně rychle topí.
                  No, nelituju, koupil bych znovu, a jestli Citroen nezačne do dvou let dávat do C5 Aircross AWD, možná si koupín benzínovýho. :-)
                  Mínusy - startovací tlačítko má občas pocit, že jsem ho málo zmáčkl. Topení má občas pocit, že těch reálných cca 20st. uvnitř je ve skutečnosti mnou požadovaných 24st, což není. Jinak vše funguje jak má. Doufám, že ještě dlouho bude. :-)

          • 00 Reagovat !

            foto Dixik2

            Dixik2 18.12.2018  18:56

            « Re: Re: Re: Re: Facelift netreba

            Je to to,že tlačítka otvírání bezklíče máš i na zadních dveří.
          • 00 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 23.12.2018  08:47

            « Re: Re: Re: Re: Facelift netreba

            A co je to HUD?
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 18.12.2018  16:48

          « Re: Re: Re: Facelift netreba

          Hm, koukám, že nesleduju dění :-)

          BiTDI ale být mělo, ne?
        • 10 Reagovat !

          foto honza-f

          honza_f 18.12.2018  18:34

          « Re: Re: Re: Facelift netreba

          s těma motorama už mě VW štve... BiTDI má být už dávno, stejně tak má být v Kodiaqu k dispozici i ve verzi L&K - nebudu si prostě kupovat rádoby sportovní SUV, abych měl odpovídající motor a stejně tak má být v Kodiaqu 2.0 TSI s vyšším výkonem. Všechno má koncern na skladě, všechno by mělo prodejní úspěch, vzhledem k tomu kolik jezdí TSI superbů a kolik lidí si kupuje Kodiaq místo Superbu...
          • 00 Reagovat !

            foto Dixik2

            Dixik2 18.12.2018  19:00

            « Re: Re: Re: Re: Facelift netreba

            Bohužel BiTDI jenom pro Kodiaq RS.
            • 00 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 23.12.2018  08:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: Facelift netreba

              Proboha proč?! 8-s To se VW toho našeho Superbíka tak bojí? >:D
    • 20 Reagovat !

      foto Londonbridge

      Londonbridge 19.12.2018  11:42

      « Re: Facelift netreba

      Suhlasim. Dnes rano pri Starbucks pri mne parkoval novy biely nalesteny Sup. kombik. na rozdiel od mojej starsej bielej a hodne moc spinavej E 350 vyzeral ten Superb uplne super. Je to kus krasneho auta a urcite najkrajsia a najlepsia Skoda. Ten FL moc ani netreba mozno by som vylepsil interier dal mu trosku viac Audi nadych. :yes:
  • 15 Reagovat !

    foto Bartisin

    Bartisin 18.12.2018  10:41

    Zbytečnost

    Dle mého zbytečnost, FL není potřeba a hlavně ne z venčí. Vevnitř je na tom superb o dost hůř, nemyslíte? Hlavně mi moc nejdou do hlavy ty jejich FL s minimálními změnami, přeci jen stoupne cena a změny sotva viditelné, nepřijde Vám to zbytečné?
  • 11 Reagovat !

    foto mazlik-auto

    mazlik_auto 18.12.2018  12:18

    Změny k horšímu

    Každý facelift může současný superb jen zhoršit. Udělají z něj další tuctové auto.
  • 10 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 18.12.2018  14:43

    fejslift musí byť in/ex

    sú prípady, keď fejslift ex zachraňuje katastrofu, ale aj keď je dizajn vychytaný, musia sa spraviť zmeny, lebo sme už tak vypatlaní, že ak je niečo staršie ako 3 roky, nemáme záujem.
    • 10 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 18.12.2018  19:16

      « fejslift musí byť in/ex

      Presne !
      Marketing si zmenu vyziada len preto, aby nejaka bola a bolo co tlacit ludom do hlavy.
      • 10 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 18.12.2018  19:38

        « fejslift musí byť in/ex

        A reklamy zase budou ve stylu "nová Škoda Superb"...
  • 00 Reagovat !

    foto MazdaCX9

    MazdaCX9 18.12.2018  22:47

    sub

    Mazda 6 z roku 2017 zůstala stejná i v roce 2019, nevím proč by nemohl zůstat stejný superb, který byl naprosto super co se týče disajnu. Sám mám 6-tku vím co říkám, nechci bachraté pseudo auto...ala nový disajner :no: nové koště
  • 00 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 23.12.2018  23:32

    Facelift?

    A už lícuje kapota s předníma blatníkama?

    A už palubní deska navazuje na obložení dveří? A obložení dveří už nebude z papíru?

    Tak nic, no...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Boháči se sešli u slumů: Babiš na setkání elity a ostrý kontrast s chudými dětmi

Boháči se sešli u slumů: Babiš na setkání elity a…

Toulaví psi, chatrče, slumy a sem tam i volně pochodující krávy. Do toho děti pobíhající mezi stany v prachu a…

„Bylo to peklo!“ Slovenky přežily útok na luxusní hotel, před teroristy utíkaly v ručnících

„Bylo to peklo!“ Slovenky přežily útok na luxusní…

Ozbrojenci teroristického hnutí Šabáb v úterý zaútočili na komplex luxusního hotelu DusitD2 v keňské metropoli…

 

iSport.cz

NeŠťastný vlastní gól! Strapáč díky němu zkompletoval hattrick

NeŠťastný vlastní gól! Strapáč díky němu…

Podtrhlo to celý zápas. V závěru utkání Mladé Boleslavi s Olomoucí (1:4) si domácí útočník David Šťastný…

SESTŘIHY: Bílí Tygři i Hradec ztratili, slaví Vítkovice. Vary - Sparta 1:4

SESTŘIHY: Bílí Tygři i Hradec ztratili, slaví…

SOUHRN | Po neúspěchu v Lize mistrů si pořádně spravili chuť. Plzeňští hokejisté porazili v domácí bitvě rozjetý…

 

Reflex.cz

Na pražském Václavském náměstí se zapálil muž, kolemjdoucí ho uhasili

Na pražském Václavském náměstí se zapálil muž,…

V Praze na Václavském náměstí u sochy svatého Václava se dnes kolem 15:00 polil hořlavinou a zapálil…

Když byl hidžáb ještě daleko: Íránská móda 60. let pohledem tamních časopisů

Když byl hidžáb ještě daleko: Íránská móda 60. let…

Na přelomu 60. a 70. let bylo v Íránu velice módní zcela kopírovat zvyky západních států, a to včetně minisukní…