Nové technické centrum společnosti Škoda Auto dnes v Mladé Boleslavi slavnostně otevřeli nejvyšší představitelé skupiny Volkswagen a vedení automobilky Škoda Auto.
Zde je jasný důkaz toho, že Škodovka není žádná obyčejná německá montovna, ale komplexní automobilka, která při vývoji nových modelů využívá českého potenciálu. :yes:
Spolu s otevřením Škoda Auto VŠ a krize, která vyhnala spoustu vandalů z východu zpátky domů, je rozšíření česany další pozitivum co do složení lidského "materiálu" resp. pro život v Jungbunzlau. Nehledě na prestiž samotného vývoje, přestože pár lidí z VW skřípe zuby, protože chtěli pouze montovnu a ne konkurenci mateřskému vývoji... Sám se divím, že tenhle projekt prošel :yes::yes: Nevzhledný kout a areál býv. mototechny, kde běhaly krysy jako jezevčíci pánové z Atelier Tsunami pojali luxusně, teda až na pohled zezhora, ze starého města.
Investice je jistě dobrá věc, jen mi nějak chybí prezentace výsledků, teď mám na mysli ne nové modely, ale vývoj nových technologií, co by škodu posunulo dál - zlepšilo její image. Twin door je tak jediné co mě napadá, ale možná se pletu. Možná má tohle vývojové centrum priority v rámci koncernu jinak nastaveny. Ale v dobách dobrých se měl výzkum daleko víc podporovat, aplikovat výsledky, tak aby spotřebitelé měli pádný důvod měnit svá ojetá auta za nová. Neb každá technologie má svá omezení a přijde mi, že v prezentování alternativ budoucnosti je v tomto ohledu Škoda jednou z nejpasivnějších značek. Možná se pletu a oni výsledky výzkumu tají před konkurencí. Ale proč se nepochlubit? To že se postaví nové vývojové centrum je fajn, najde tam práci pár lidí, ale co to přinese pro nás? Novej model yeti? Další suv, kterých je.... Mít vývojové centrum jen na diferenciaci produktů a vývoj nových v ničem převratných modelů se může škodě vymstít.
Síce zaujímavý, šikovný, ale stále je to iba hlúposť pre ktorú si nik nové auto nekúpi.
Škode odporúčam zamerať sa hlavne na dizajn, lebo jeho vývoj nie je až taký drahý. Bežné auto ako je Škoda si nemôže dovoliť vyrábať kontraverzné dizajny, ktoré odpudzujú časť zákazníkov (i keď možno pár očaria).