Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Superb Combi: Plošné zvýšení cen

Diskuze (105)
Od ledna zvyšuje Škoda Auto ceny všech verzí Superbu Combi o 10 tisíc korun.

Škoda Auto zveřejnila ceny většiny modelových řad platné od 1. ledna 2011.

U vlajkové lodi Superb se mění příplatek za karoserii kombi. Rozdíl mezi sedanem a kombi se zvětšuje o 10 tisíc korun, takže zájemci o praktičtější karoserii budou muset od roku 2011 počítat s příplatkem 30.000,- Kč.

Nejslabší motory 1,4 TSI a 1,6 TDI se v případě Superbu Combi přehouply přes hranici 600 tisíc korun. První cena této karosářské verze se po změně ceníku dostala nad úroveň nového Passatu Variant.

Příplatek za převodovku DSG se zvýšil o 3 tisíce korun, nyní činí 73 tisíc Kč. Tato změna platí i pro sedan (a také další modelové řady), u kterého jinak ke změnám cen nedochází.

Škoda Superb Combi - Technická data - zážehové motory
Motor1,4 TSI1,8 TSI1,8 TSI 4x42,0 TSI3,6 FSI 4x4
Převodovka6M6M (7DSG)6M6DSG6DSG
Zdvihový objem [cm3]13901798179819843580
Válce/ventily4/44/44/44/46/4
Největší výkon [kW/min-1]92/5000118/4500-6200118/4500-6200147/-191/6200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]200/1500-4000250/1500-4200250/1500-4200280/1700-5000350/2500-5000
Max. rychlost [km/h]199218215234247
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,68,78,87,96,6
Komb. spotřeba [l/100 km]6,97,38,28,010,2
Cena Comfort [Kč]604.900,-665.900,-725.900,---
Cena Ambition [Kč]685.900,-746.900,-806.900,-859.900,-965.900,-
Cena Elegance [Kč]740.900,-801.900,-861.900,-914.900,-1.020.900,-
Cena Exclusive [Kč]-864.900,-924.900,-977.900,-1.083.900,-

Složení jednotlivých výbav se nemění, s výjimkou střešního nosiče pro Ambition. Ten bude od roku 2011 černý, dosavadní stříbrný se bude dodávat jen na přání za příplatek. Mění se také příplatek za panoramatické střešní okno, po navýšení o 3 tisíce činí 32.200,- Kč.

Novinkou v ceníku je Styling kit. Skládá se z předního spoileru, zadního difuzoru a spoileru na pátých dveřích. Stojí 23 tisíc Kč a lze objednat pro všechny verze s výjimkou GreenLine a vozů s paketem pro špatné cesty.

Styling kit rozšiřuje také nabídku u sedanu, kde je za příplatek 21 tisíc Kč.

Škoda Superb Combi - Technická data - vznětové motory
Motor1,6 TDI CR2,0 TDI CR2,0 TDI CR 4x42,0 TDI CR2,0 TDI CR 4x4
Převodovka5M6M (6DSG)6DSG6M (6DSG)6M
Zdvihový objem [cm3]15981968196819681968
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]77/4400103/4200103/4200125/4200125/4200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]250/1500-2500320/1750-2500320/1750-2500350/1750-2500350/1750-2500
Max. rychlost [km/h]187205 (203)-220 (218)217
Zrychlení 0-100 km/h [s]-10,1 (10,2)-8,9 (8,9)9,1
Komb. spotřeba [l/100 km]5,25,5 (6,0)-5,8 (6,1)6,3
Cena Comfort [Kč]624.900,-659.900,--720.900,-780.900,-
Cena Ambition [Kč]705.900,-740.900,-874.900,-801.900,-861.900,-
Cena Elegance [Kč]760.900,-795.900,-929.900,-856.900,-916.900,-
Cena Exclusive [Kč]--992.900,-919.900,-979.900,-

Diskuze (105)
Avatar - Barrichello
27. 12. 2010 11:13
Re: Superb je jedinička
Já tě pochopil dokonale.
Nicméně jak se na tento zásah bude tvářit výrobce?
Asi ne moc vesele co, záruka je furč hned.
Takže bud jí musíš oželit, nebo si počkat až skončí.
Tady máš těch 296 HP hned. Se zárukou.

Jasně, DSG je špička, ale jen do tý doby, než bude potřebovat repas - protože ten tě vyjde na 3x tolik co u HDM a namísto výběru z 300 firem, co dělaj repas HDM si vbyreš tak z 15ti, co dělaj DSG :-)

A to že Sup stojí víc a chybí mu výbava, tos očividně nepochopil ty :-)
25. 12. 2010 01:49
Re: Superb je jedinička
Jde vidět Barínku, že jsi opět nepochopil. Načipovat jde kde co, ale u normální atmosféry si moc nepomůžeš pokud upravuješ jen sw. Superb je ale světlá výjimka, protože těch -40 k je jen SW downgrade. A ano, ZF, sice 8 stupňů ale klasika. Takže těch tvých +40 k je vlastně jenom na to, aby se ten výkon ztratil ve "velmi účinném" měniči. >:D :yes:
Avatar - Barrichello
24. 12. 2010 16:01
Re: Superb je jedinička
2spojkový automat, jasně, poslední zbraň.
DSG to nemá, bude to mít 8st. ZF.

Načipovat jde všechno, resp. přehrát tomu SW RJ - to ti udělá každej úpravce na cokoliv - od Alfy po Volvo.
Jak je to neměcký, je všechno otázkou pár minut a vše stojí 2,50; jak to německý není, tak je to probém, že jo.
Podstatný je kolik HP to má z fabriky a za kolik.

Upravit se dá naprosto vše - takovej kompresor je fajná věc :-) 120 Hp navíc taky.
Je otázka na kolik tě těch 120 HP bez použití PC (neuznávám) vyjde jinde a na kolik u němců :-)
24. 12. 2010 15:48
Re: Superb je jedinička
Vzhledem k tomu, že těch -40 k je řešeno čistě SW úpravou z 300k motoru. Tak je ta úprava výkonu otázkou pár minut. Vím o nejednom Superbu, co to tak mají. Btw ten tvůj zázrak - má to dvouspojkový automat, nebo klasiku, ve které se těch 40k jen tak ztratí už na ztrátách? ;-)
Avatar - Barrichello
24. 12. 2010 15:45
Re: Premie
Pardon, já zapoměl na slavný motor 2,5 V6 TDI. Njn, tak soráč.
Ovšem valná většina naftových Superbů stejně měla vzádu štítek s nápisem 1,9 kadla kadla :-)