Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Euro NCAP: Škoda Superb – druhá Škoda s pěti hvězdami + video

Škoda Superb je prvním modelem značky, který dosáhl špičkového výsledku v testech Euro NCAP, aniž by byl výsledek poznamenán pochybnostmi. 5 hvězd za ochranu posádky, resp. 35 bodů za čelní náraz jej řadí ke špičce třídy.
Zpět na článek
28. 5. 2008 13:57
28. 5. 2008 13:58
neregistrovaný "Darth_Vader"
28. 5. 2008 13:58
28. 5. 2008 14:01
neregistrovaný "Darth_Vader"
28. 5. 2008 17:02
28. 5. 2008 17:08
28. 5. 2008 17:17
28. 5. 2008 17:20
28. 5. 2008 17:26
28. 5. 2008 17:34
28. 5. 2008 17:46
28. 5. 2008 17:59
28. 5. 2008 18:10
28. 5. 2008 17:10
neregistrovaný "Stillborn"
28. 5. 2008 17:13
28. 5. 2008 18:18
neregistrovaný "nick02"
28. 5. 2008 16:55
28. 5. 2008 23:55
28. 5. 2008 16:59
28. 5. 2008 17:07
28. 5. 2008 18:14
neregistrovaný "nick02"
28. 5. 2008 20:43
neregistrovaný "nick02"
28. 5. 2008 19:39
neregistrovaný "Vincek"
29. 5. 2008 15:44
neregistrovaný "Tomáš74"
28. 5. 2008 21:26
29. 5. 2008 10:43
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 10:53
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 10:57
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 11:29
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 12:10
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 14:20
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 16:21
neregistrovaný "Donovan"
29. 5. 2008 16:30
neregistrovaný "carmik"
28. 5. 2008 23:21
neregistrovaný "PREMDA"
29. 5. 2008 01:32
neregistrovaný "PREMDA"
29. 5. 2008 01:39
neregistrovaný "PREMDA"
29. 5. 2008 08:49
neregistrovaný "fabius"
29. 5. 2008 11:06
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 11:28
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 12:09
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 14:23
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 15:54
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 14:10
29. 5. 2008 10:58
neregistrovaný "RON456"
29. 5. 2008 12:21
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 14:59
neregistrovaný "RON456"
29. 5. 2008 15:04
neregistrovaný "RON456"
29. 5. 2008 15:20
neregistrovaný "FX_"
30. 5. 2008 08:45
neregistrovaný "FX_"
3. 8. 2009 00:07
neregistrovaný "Andaaaaa1"
4. 8. 2009 12:03
neregistrovaný "Andaaaaa1"
29. 5. 2008 13:58
neregistrovaný "Horways"
29. 5. 2008 15:11
neregistrovaný "carmik"
29. 5. 2008 15:23
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 15:38
neregistrovaný "carmik"
29. 5. 2008 15:41
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 15:45
neregistrovaný "carmik"
29. 5. 2008 15:49
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 16:36
neregistrovaný "PREMDA"
29. 5. 2008 21:15
neregistrovaný "Misenko"
29. 5. 2008 22:19
30. 5. 2008 08:38
neregistrovaný "FX_"
30. 5. 2008 21:36
3. 8. 2009 00:03
neregistrovaný "Andaaaaa1"
Avatar - Perun
28. 5. 2008 13:57
Velká Škoda
Fantastický výsledek! 5 hvězd hned napoprvé! Všechny airbagy fungovaly tak, jak měly.. Nezbývá, než za tu deformaci zatleskat! Je to velká Škoda! :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "Darth_Vader"
28. 5. 2008 13:58
Re: Velká Škoda
507 dnes vzrusenim neusne a bude tu prudit aspon do pulnoci :no: :no: :no:
Avatar - T613
28. 5. 2008 13:58
Re: Velká Škoda
Kolik Škodovek má vlastně 5*?
neregistrovaný "Darth_Vader"
28. 5. 2008 14:01
Re: Velká Škoda
To hodne zalezi na tom jaky na ten tuner styl- od 1 ( ta byva velka zluta a obvykle auto je pak rude- dalsi nezbytne dekorace jsou Che Guevara, nebo Srp a Kladivo) pres cislo 51 az po nekolik milionu- to se stava kdyz to v ni nality napali do stromu :-!
Avatar - sybokcz
28. 5. 2008 16:59
Re: Velká Škoda
Roomster a Superb, Fabii uteklo 5* AFAIK o bod.
Avatar - T613
28. 5. 2008 17:02
Re: Velká Škoda
dějiny bod nezajímají :-|
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 17:04
Re: Velká Škoda
Tak tak, dějiny zajímá jen ta královna, která měla pět hvězd jako první. :yes:
Avatar - T613
28. 5. 2008 17:08
Re: Velká Škoda
a to zas byla která děvčica? :-!
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 17:11
Re: Velká Škoda
Ta s jednou hvězdou na čele, to byla princezna Lada. Ta s jedním kosočtvercem na kapotě a pěti hvězdami za bezpečnost byla královna Laguna. Pak si vzala krále Mondea a měli spolu spoustu malilinkatých Clií a Fiest... a jezdili spolu šťastně až na věky :-!
Avatar - T613
28. 5. 2008 17:17
Re: Velká Škoda
k čemu ti je pět hvězd, když nedojede k překážce? >:-[]
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 17:18
Re: Velká Škoda
Tomu se říká aktivní bezpečnost! >:-[] >:-[]
Avatar - T613
28. 5. 2008 17:20
Re: Velká Škoda
aktivní bezpečnost u renaultu je, když je rovnou hážou do hutí >:-[]
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 17:24
Re: Velká Škoda
My si aspoň umíme vybrat správného dodavatele těsnění na budku a nekame nám tak na karbec >:-[]
Avatar - T613
28. 5. 2008 17:26
Re: Velká Škoda
Tím bych si moc nebyl jistý.. otec autobusil s nízkopodlažním kosočtvercem >:-[]
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 17:30
Re: Velká Škoda
Můj otec umí ovládat těžní kombajn a taky s tím nefrajeřím >:-[]
Avatar - T613
28. 5. 2008 17:34
Re: Velká Škoda
vzhledem k tomu co má za auto můžeme být rádi, že v tak omezeném prostoru s tím bagrem nezabloudil >:-[]
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 17:42
Re: Velká Škoda
Otec zná každý tunel ostravského metra, Tvůj sotva každou zastávku MHD >:-[]
Avatar - T613
28. 5. 2008 17:46
Re: Velká Škoda
tak hlavně, když ten tvůj se z roboty nevrátí dom z čínským autem >:-[]
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 17:52
Re: Velká Škoda
Když bude mít 5 hvězd za bezpečnost, tak proč ne? >:-[] A hlavně musí mít víš co? Rychlosklopné sedačky >:-[] Automobilky by totiž měly myslet i na bezpečný sex >:-[]
Avatar - T613
28. 5. 2008 17:59
Re: Velká Škoda
Podle jedné známé je na to nejlepší Superb >:-[]
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 18:06
Re: Velká Škoda
A v čem asi splodili Matelka? >:-[] Byly u toho měkčené plasty? >:-[]
Avatar - T613
28. 5. 2008 18:10
Re: Velká Škoda
to nevím, ale vím jaké byly v sanitce, ve které se narodil :-!
neregistrovaný "Stillborn"
28. 5. 2008 17:10
Re: Velká Škoda
:yes:
Avatar - T613
28. 5. 2008 17:13
Re: Velká Škoda
hele to byla regulerní otázka, žádná provokačka! >:D
neregistrovaný "nick02"
28. 5. 2008 18:18
Re: roztriedené podľa značky
[odkaz]
Avatar - T613
28. 5. 2008 22:05
Re: roztriedené podľa značky
díky
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 16:55
Gratulace
Po sedmi letech a jedné generaci Škodovka (koncern) dohnala konkurenci :yes:
Superba nebude jen radost řídit, ale i radost bourat. Enjoy Skouda :-!
Rozbalit vlákno
1
28. 5. 2008 16:59
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - T613
28. 5. 2008 17:07
Re: FANTASTICKÉ
tedy já myslel, že je to rolls následován maybachem. a vono je to prémiově mainstreamový Mondeo
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 17:09
Re: FANTASTICKÉ
A kdo je královna? Nezapomeň, že musí mít ženský rod, takže bych to viděl na dvanáctsettrojku v béžové s oranžovým pruhem >:D
28. 5. 2008 17:48
Re: FANTASTICKÉ
Fordfil sa ozval. >:D >:D >:D
Avatar - Ondore
28. 5. 2008 18:02
Re: FANTASTICKÉ
Chcel by som Ti zopakovať moju včerajšiu ponuku:
O mesiac mi prinesieš ukázať vysvečko a ak nebudeš mať ani jednu štvorku, odveziem Ťa buď ja na mojom aute, alebo Ti vybavím odvezenie s autom triedy N-2000. Podmienky okrem spomenutého vysvečka sú ešte dve - nebudeš v aute onanovať a celé prázdniny nepáchneš na www.auto.cz. Súhlasíš?
neregistrovaný "nick02"
28. 5. 2008 18:14
Re: FANTASTICKÉ
1.Ale má tvoje auto mäkčené plasty?
2.Má sedemstupňové DSG?
3.Vie samé zaparkovať?
4,A čo twindoor?
5.A motor 3.6 FSI?
6.AFS máš?
7.A prípadnú kombináciu guľa zo slovenčiny + sľub že nebude onanovať ani mimo auta, mu dovolíš? :-)
Avatar - Ondore
28. 5. 2008 18:49
Re: FANTASTICKÉ
1. Je zhotovené VÝHRADNE z mäkčených plastov
2. Má CVT, takže teoreticky neobmedzene veľa prevodov
3. Parkovanie je na diaľkové (ako prvé v tejto triede)
4. Dvoje dverí + sklápacia strecha ako bonus, tiež na diaľkové
5. Čistý elektromotor, to najlepšie, čo dnes môžeš kúpiť
6. Mám FASz
7. Mám ambíciu dokázať, že z neho bude šikovný chalan, takže dobré vysvečko je podmienka.
28. 5. 2008 19:52
Re: FANTASTICKÉ
Jake ze to mas to auto???
Avatar - Ondore
28. 5. 2008 20:05
Re: FANTASTICKÉ
Typ máš uvedený v správe.
neregistrovaný "nick02"
28. 5. 2008 20:43
Re: FANTASTICKÉ
aspoň má chlapec odteraz dilemu ;-)
Avatar - Ondore
28. 5. 2008 21:16
Re: FANTASTICKÉ
;-)
Ja by som na jeho mieste bral jazdu s N-2000, mal by životnú spomienku.

Ale celkom seriózne, kto by mal záujem pilotovať E-2000 (áno - formulu, nie - toto naozaj nie je ponuka pre ucho), nech mi dá vedieť, vybavím.
Avatar - pallas
29. 5. 2008 00:24
Re: FANTASTICKÉ
507: to nech ta netrapi, Mondeo ci Passat..
pre teba mam iny tip: [odkaz]
29. 5. 2008 10:40
Re: FANTASTICKÉ
>:D :yes: :yes: :yes:
28. 5. 2008 17:17
PREKVAPENI SE KONA
Jak vime, koncern VW neni zrovna nejvetsim sberatelem 5 *. Snad se blyska na lepsi casy a v tomto trendu bude pokracovat. Jde znovu o jeden argument k prodeji a o ty prece jde.
Z lokalniho producenta ke svetove spicce je jeste dlouha cesta, ale zde Skoda (VW) kraci spravnym smerem. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
29. 5. 2008 09:24
Re: PREKVAPENI SE KONA
koncernové diely konečne fungujú tak ako majú :-!
Avatar - Ji/Ri
28. 5. 2008 19:13
7 let po Renaultu....
Huráááá! Tak to soudruzi z Boleslavi konečně daliiii! Sice 7 dlouhých roků po Renaultu, ale nakonec dali. :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 19:19
Re: 7 let po Renaultu....
Roztomilé štěně máš :yes: :-)
Avatar - Ji/Ri
28. 5. 2008 19:21
Re: 7 let po Renaultu....
Dík. Je to můj mazlík! ;-)
neregistrovaný "Vincek"
28. 5. 2008 19:39
SUPERB vs. KONCERN
nutno poznamenat, ze s timto vysledkem je Superb podle kriterii Euro NCAP NEJBEZPECNEJSIM AUTEM CELEHO KONCERNU
:-) :-) :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
28. 5. 2008 19:49
Spicka tridy?? A ma nastavovani sedadla v mechanice??
Spicka tridy?? A ma nastavovani sedadla v mechanice?? Auto stredni tridy?? To snad nee
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tomáš74"
29. 5. 2008 15:44
Re: Spicka tridy?? A ma nastavovani sedadla v mechanice??
Ne má je v elektrice... Obě přední, řidičovo s pamětí a vyhřívaná jak vpředu tak vzadu. Kdo to ještě ve střední třídě umí???
29. 5. 2008 16:23
Re: Spicka tridy?? A ma nastavovani sedadla v mechanice??
Koukni na fotku a uvidis to jak je ma v elektrice. nebo ze-by demolovany model nebyl seriovka??
28. 5. 2008 20:08
Radost to někam prásknout!
Škoda získala 5 hvězd, řidič získal náhradní vozidlo značky Meyra.
Rozbalit vlákno
0
28. 5. 2008 21:26
SUPERB V.S.O.P.
Brnkačka. Potvrzuje se, že ani v bezpečnosti Škoda nenechala nic náhodě. Čím více na Superba koukám, tím více mě utvrzuje v názoru, že s příjezdem nového Superbu postupně v Česku vznikne nová ikona luxusu. Superb má dokonalou velikost, dokonalou vizualitu a dokonalou image. Pokud byl dosud Superb (1) vnímán jen jako pokus o vyrobení velkého vozu, současně jako "přerostlá" Octavia, či "skoropassat" pak tohle vše nový Superb bezkonkurenčně stírá. Superb zde totiž svou krásnou karoserií, svými rozměry a akcentem na luxus vytvoří samostatnou kategorii (spolu s Passatam CC) - kategorii luxusního mainstreamu tedy jakousi odnož "subprémie." Běžná mainstreamová produkce ve střední třídě na Superb nemá a míti nebude. A mezi středním mainstreamem a vyšší střední vyplní mezeru právě Superb. Domnívám se současně, že tuto kategorii významně podpoří i další produkt koncernu VW, totiž Passat CC. Nyní budou tedy ve střední třídě následující možnosti:
- běžný střední mainstream (Avensis, mazda6, laguna, 407, mondeo, apoštol)
- prémie (BMW3, C, A4)
- subprémie (S60, 159, 9-3)
- luxusní subprémie (Passat CC, Superb).

Jo, kdo z nás čekal, že Superb se stane tím, kdo významnou měrou určí kvalitu střední třídy... fantastické.

BRAVO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
130
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 21:31
Re: SUPERB V.S.O.P.
Zapomněl jsi dodat, že konečně má Škodovka právoplatného člena v rodine s 5 hvězdami.
Pak je dost do očí razící, že stále tady děláš z Superba I prodlouženou Octavii, přitom šlo o prodlouženou platformu Passata. (Chápu ale Tvé obavy z možného nabouraní modly Apoštola)
A co se týče Passatu CC? Prodá se jich mizivé procento. Klidně se vsadím o ojetou pneumatiku Kleber :-!
28. 5. 2008 21:41
Re: SUPERB V.S.O.P.
Superb1 jako plagiát pasata? Viděl jsi někdy S1? a Passata a Oct1? Superb1 je přece vizualitou zvětšená Octavia. Mimochodem, pokud se mnou hodláš diskuzovat, čti mě poctivě, nahoře o "skoropassatu" píši, tak tu neplácej o mém skrytém záměru nenabourávat se do Apoštola.

Tvůj odhad je než odhadem naivky... Passat CC je totiž dokonalou manažerskou trefou - A5ku ti asi těžko dovolí koupit, ale čtyřdveřové coupe... a o tom to je. Otázka je, kde zjistíš ty prodeje CC... když budou zahrnovány (nejspíš) do prodejů passatu, tedy sedan, variant, CC...

P.S. Kde ty bys, Ronaulte, vzal prosím tě ojetou pneumatiku?. vždyť bys ji musel jít napřed někam koupit... :-)
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 21:49
Re: SUPERB V.S.O.P.
Podívej se namátkou na zadní okno Passata a Superba nebo na lini bočních oken, dveří... Superb má možná stejnou masku s Octavii, ale je to jen prodloužený Passat s pár designovými změnami. Je to tak, zjisti si fakta. A třeba v Číně koupíš Superba pod názvem Passat ;-)

Není klientela. Čtyřdveřové kupé pro majetné dělají jinde a obsah slova Passat v názvu k přesvědčení při koupi služebáku stačit nebude.

P.S.:Jednu patnáctku i s diskem tam mám, takže přihazuji k tomu ještě disk.
Avatar - T613
28. 5. 2008 21:59
Re: SUPERB V.S.O.P.
neboj stačit to bude, ale CC bude spíše užírat ve vlastním domě než konkurenci.
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 22:04
Re: SUPERB V.S.O.P.
Jo, to je typický problém koncernu...
28. 5. 2008 22:30
Re: SUPERB V.S.O.P.
... který prodává nejvíce aut v Evropě, viď.
Avatar - T613
28. 5. 2008 22:35
Re: SUPERB V.S.O.P.
1:0 pro koncern ;-) :yes:
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 22:54
Re: SUPERB V.S.O.P.
Při tolika značkách by měl mít na víc, PSA s dvěma mu je na dosah...
28. 5. 2008 23:51
Re: SUPERB V.S.O.P.
ale co produkuje PSA a co WV...ted nesrovnavam kvalitu,ale ceny...musis na to koukat i z tehle stranky..
29. 5. 2008 01:14
Re: SUPERB V.S.O.P.
To po něm chceš moc. Ronaultův názorový koridor začíná a končí u Renaultu. Dál jsou pro něho již jen lvi :-) Nejlépe to tu jednou napsal kolega Lowkick - je známou věcí, že evropská smétanka jezdí zásadně v renaultech... >:D
Avatar - Ronault.
29. 5. 2008 01:32
Re: SUPERB V.S.O.P.
není divu, že si rozumíte >:D
29. 5. 2008 01:44
Re: SUPERB V.S.O.P.
No bodejť bychom si nerozuměli, Lowkick ani já nemusíme na diskuzích bránit tatínkův renault jako ty...
Avatar - Ronault.
29. 5. 2008 01:47
Re: SUPERB V.S.O.P.
Zase jsi trochu mimo. Nic nového pod sluncem
Avatar - gld
29. 5. 2008 09:28
Re: SUPERB V.S.O.P.
je zaujímavé ako inžo vytrvalo ignoruje fakt že sup I je predĺžený passat
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 10:43
Re: SUPERB V.S.O.P.
Neignoruje, nahoře to napsal, koukám že máš problémy s češtinou.
Avatar - gld
29. 5. 2008 11:19
Re: SUPERB V.S.O.P.
nože mi skopči tú časť kde to priznáva..nejak to nemôžem nájsť
28. 5. 2008 21:42
Re: SUPERB V.S.O.P.
Jo Kleber, to je kvalitka na Rendlíka, co? >:D
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 21:52
Re: SUPERB V.S.O.P.
Na Oktávku se dávají normálně Sava nebo i Barumky? >:-[]
28. 5. 2008 22:46
Re: SUPERB V.S.O.P.
Máš problém s chápáním textů... :-) Navtech to přece (tobě) dokonale napsal... říká se tomu - zásah, přímo na komoru. Tatínkovi o tom ale neříkej... 8-s >:D
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 23:06
Re: SUPERB V.S.O.P.
Přiznám se, že často mi dělá problém pochopit pražský smysl pro humor. Ta plochost prostě u nás nějak nefrčí. S tím ale nic nenadělám.
O mého otce se neboj, tomu by je nějaký GTI nebo Navtech ukradený :-!
28. 5. 2008 23:13
Re: SUPERB V.S.O.P.
To bude asi tim, že je v Praze tolik "naplavenin" >:D Nějak se to tam promíchalo. Ty jsi z Brna, co? Ráno tam jedu, tak už se teď chlámu smíchy. Určitě se napiju z tý vaší kašny na svoboďáku >:D
Avatar - T613
28. 5. 2008 23:17
Re: SUPERB V.S.O.P.
On je Polák, který se ožral a uvízl na českých hranicích >:-[]
28. 5. 2008 23:25
Re: SUPERB V.S.O.P.
S taškama plnejma vodky? >:D
Avatar - T613
28. 5. 2008 23:28
Re: SUPERB V.S.O.P.
spíš nějaký technický líh a ředí to vodou z Odry :-!
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 23:30
Re: SUPERB V.S.O.P.
Ty, co žlemtáš ten patok Ostravar tady budeš hlásat něco o chlastu 8-s >:-[]
Avatar - T613
28. 5. 2008 23:32
Re: SUPERB V.S.O.P.
cháá chlemtám zásadně jen hlučínský Avar nebo Bernard :-! >:-[] Ostravar popíjím jen na podnikových akcích >:-[]
28. 5. 2008 23:37
Re: SUPERB V.S.O.P.
Avar? Pane jo, to je název, jak na ty prášky na praní! Nepije se to v tabletách? >:D
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 23:39
Re: SUPERB V.S.O.P.
V tabletách to není, ale můžeš to použít na odstraňování vodního kamene >:D
Avatar - T613
28. 5. 2008 23:39
Re: SUPERB V.S.O.P.
však to si nasypeš na jazyk jako Vitacit svého času ;-) >:D
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 23:38
Re: SUPERB V.S.O.P.
Jedno lepší než druhé. To už se raději budu svíjet po Svijanech. >:D Pegas je stejně nejlepší :yes: (Za Radgem, samozřejmě)
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 23:19
Re: SUPERB V.S.O.P.
Úúúúplně vedle. V Brně budu, stav se na oběd, ale z Brna nejsem.
"Nepíte tu vodu, tam cikají morgoši!"
"Co jste ro řííííkal dědečku?"
"A, z Práglu. Píte pomalu, voda je chladná!"
28. 5. 2008 23:24
Re: SUPERB V.S.O.P.
Na oběd se leda nechám pozvat, nebo bereš stravenky? >:D Do toho mega díla na svoboďáku to už můžou vysypat i čoklové.
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 23:28
Re: SUPERB V.S.O.P.
Pokud jde o padesátkovou stravenku, tak beru! >:D
No jo, moderní architektura. Aktuálně ozdobili svoboďák i tímhle: [odkaz] (nemyslím CX)
28. 5. 2008 23:31
Re: SUPERB V.S.O.P.
To je někde z Brna na Moskvu, ne? Snad před Lipníkem?
Avatar - T613
28. 5. 2008 23:34
Re: SUPERB V.S.O.P.
On je z města, které každého půlstoletí patří jiném státu. Chvilku je to Německo, chvilku Polsko a chvilku to spadá pod nás. Holt je nikdo nechce >:D
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 23:34
Re: SUPERB V.S.O.P.
JJ, tuším tam někde nad dálnicí to stojí. Teď jeden exemplář šoupli na svoboďák.
28. 5. 2008 23:39
Re: SUPERB V.S.O.P.
Nojo, Morava se s kulturou zastavila asi u Věstonický Venuše a tohle bude zbytek rodiny >:D
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 10:53
Re: SUPERB V.S.O.P.
Stojí to u Olomouce.
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 21:51
Re: SUPERB V.S.O.P.
Jo, to bylo jako rezerva, odkud se to tam vzalo, tak to tedy nevím. Navíc když jsou nejmenší 16", které na to auto vlezou... Teď tam jsou Goodyeary >:-[]
28. 5. 2008 21:56
Re: SUPERB V.S.O.P.
To ti tam asi dal Sarkozy! Prej na nich tenkrát dostala Laguna 7 hvězd s Burj al arabem! >:D
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 21:58
Re: SUPERB V.S.O.P.
Sarkozy ojíždí jiné gumy >:-[] Majitel Laguny by do Burj al arabu na nocleh nešel :-! (ne že by na to neměl >:D )
28. 5. 2008 22:02
Re: SUPERB V.S.O.P.
To máš recht, tam "rendlíkáře v kraťasech a sandálech nepustí >:D
Avatar - T613
28. 5. 2008 22:04
Re: SUPERB V.S.O.P.
tam radši se radši dobrovolně odpálí než by si dovnitř pustili rendlíkáře >:-[]
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 22:10
Re: SUPERB V.S.O.P.
Tam si hlídej těsnění, jestli Ti nekape na maják >:-[]
Avatar - T613
28. 5. 2008 22:11
Re: SUPERB V.S.O.P.
já nejsem blázen, nemám rendlík >:-[]
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 22:12
Re: SUPERB V.S.O.P.
Moc nefrajeř nebo prásknu, co vlastně máš >:-[] >:D
Avatar - T613
28. 5. 2008 22:14
Re: SUPERB V.S.O.P.
klidně, já se za tu shnilou plečku za poločasem rozpadu nestydím >:-[]
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 22:17
Re: SUPERB V.S.O.P.
Tak sem s ní! :-! >:-[] Nebo raději ne.
28. 5. 2008 22:10
Re: SUPERB V.S.O.P.
Tam se neodpalujou, tam je kázeň a disciplína! ;-)
Avatar - T613
28. 5. 2008 22:13
Re: SUPERB V.S.O.P.
to jako, že...(polk).. rendlíkáře? 8-s >:-[]
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 22:14
Re: SUPERB V.S.O.P.
Otázkou je, zda by tam pustili Matelka v Fabii combi v červené UNI Corrida >:D
28. 5. 2008 22:50
Re: SUPERB V.S.O.P.
Ten by neměl tu drzost a takový sebevědomí, jako rendlíkář
Avatar - Ronault.
28. 5. 2008 23:08
Re: SUPERB V.S.O.P.
Ještě aby Škodovkář nějaké sebevědomí měl. V jeho případě tedy spíš trojkolkář
29. 5. 2008 01:09
Re: SUPERB V.S.O.P.
Nesedíš si dnes na vedení? >:D
Avatar - Ronault.
29. 5. 2008 01:39
Re: SUPERB V.S.O.P.
GTI, je pozdě, měl by ses jít vyspat. Asi Tě stará vyhodila z ložnice nebo už neslouží erekce, ale spánek Ti neuškodí ;-)
29. 5. 2008 01:41
Re: SUPERB V.S.O.P.
Na mne svou nedostatečnost nesváděj. Nějak to celé dnes zde nechápeš, co? :-) Hele, tobě to fakt u těch příspěvků kolegů nesepíná?
Avatar - Ronault.
29. 5. 2008 01:45
Re: SUPERB V.S.O.P.
Ale no tak, myslíš si, že my tohle se píše jen tak? Nebuď naivní. To, co tady padne je jen zlomek toho, co se napíše jinými informačními kanály, aby u toho lidi jako ty měli aspoň trochu radosti ;-) :-!
29. 5. 2008 02:10
Re: SUPERB V.S.O.P.
Už nevíš kudy kam, viď :-) No, dnes jsi to zde tedy schytal od kdekoho, to uznávám. Ale, ronaulte - oprávněně. A nezapomeň, že ty kanály jdou i mým směrem... ;-) Tak dobrou ty náš hrdino od renaultu.
Avatar - gld
29. 5. 2008 09:33
Re: SUPERB V.S.O.P.
mám dojem že jediný čo to tu nechápe si ty inžo
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 10:57
Re: SUPERB V.S.O.P.
Opět slovenský brat a opět mimo.
Avatar - gld
29. 5. 2008 11:20
Re: SUPERB V.S.O.P.
opäť xenofób a opäť vo forme ;-)
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 11:29
Re: SUPERB V.S.O.P.
Slováci mi nevadí, vadí mi hloupí Slováci. Jsem rád, že ses sám dokázal zařadit.
Avatar - gld
29. 5. 2008 11:39
Re: SUPERB V.S.O.P.
ok, keď nejakého stretnem dám mu vedieť aby sa ti vyhol :yes:
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 12:10
Re: SUPERB V.S.O.P.
Začni u sebe.
Avatar - gld
29. 5. 2008 12:26
Re: SUPERB V.S.O.P.
začínam fixo, nereaguj na mňa a ja nebudem reagovať na teba..platí?
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 14:20
Re: SUPERB V.S.O.P.
Na to, abys mi rozkazoval, jsi příliš malý pán.
Avatar - gld
29. 5. 2008 15:43
Re: SUPERB V.S.O.P.
keď nepoznáš rozdiel medzi "dohodou" a "rozkazovaním" tak tu s tebou len márnim čas..

nečudo že nechceš pristúpiť na dohodu, dobrý strážny pes musí vedieť štekať, že?
29. 5. 2008 00:28
Re: SUPERB V.S.O.P.
Víš, některé automobilky nestavějí auta jen tak, aby uspěla v euroncap. Podívej se na crashtesty francouzských aut, která mají uzpůsobenou karoserii právě na tento typ nárazů, a takřka každému se bortí přední sloupky. Nevím jak ty, ale ve 130 bych radši havaroval se čtyřhvězdičkovou pětkou než např. s lagunou. Z euroncap se tak stává spíše markentingový nástroj managmentu automobilek než objektivní zdroj informací o bezpečnosti jednotlivých aut.
Avatar - Ronault.
29. 5. 2008 00:38
Re: SUPERB V.S.O.P.
My víme, že oni to pro výsledek v NCAPu nedělají... Zamysli se. Která automobilka a její PR oddělení by si nechala cíleně ucházet výsledky nejsledovanějších výsledků nárazových testů? Když jsou tak bezpečné, tak proč u těch testů nedopadají nejlépe. Nevím kolik toho víš a metodice NCAPu a výběru podmínek pro testy ve vztahu k nejčastějším dopravním nehodám.
29. 5. 2008 16:39
Re: SUPERB V.S.O.P.
Jenže, kdyby teď otestovali znovu všechna auta, ale tentokrát třeba při 80 km/h, začali by se všichni divit, kde jsou ta bezpečná francouzská auta.
Avatar - Ronault.
30. 5. 2008 21:15
Re: SUPERB V.S.O.P.
Zkus u 80 km/h přepočítat kynetickou energii a uvidíš ten rozdíl. Padesátka je již pořádná rána, protože před než dojde k nárazu, tak se brzdí... pokud k brždění nedojde, tak to končí téměř vždy tragicky... Ovšem to není důvod proč se nedělá test v 80 km/h.

Dej mi nějaký důkaz Tvého tvrzení krom toho, že jedna auta jsou z Francie a druhé z Německa. Něco, co je nějak měřitelné či průkazné. Jinak jde jen o prázdné řeči
Avatar - gld
29. 5. 2008 09:35
Re: SUPERB V.S.O.P.
v 130kmh by som nechcel hodiť čelo ani v tatre 815..tam ti už nejaká tuhá kasňa nepomôže, proste zomreš
28. 5. 2008 21:39
Re: SUPERB V.S.O.P.
mal by si poslat CV do Skody, resp VW. S takymto pohladom na svet a tvojim basnickym crevom si pre nich sure shot.

Ehrlich. ;-)
28. 5. 2008 21:40
Re: SUPERB V.S.O.P.
to som sa zase raz zasmial...
28. 5. 2008 21:43
Re: SUPERB V.S.O.P.
Opravdu tu všem chceš sdělit jen tohle, nebo máš na víc a dokášeš se trochu rozepsat? Zkus to, a soustřeď se na postavení Superbu ve světě aut na polích, tedy na silnicích České republiky. Než o tom totiž píši.
29. 5. 2008 19:33
Re: SUPERB V.S.O.P.
Na zaklade coho ho radis tak vysoko? O co je lepsie ako Mondeo alebo C5?

V strednej triede by uz malo ist hlavne o pohodlie nie?

Preto mne, ako normalnemu chlapovi zo 100kg a 189cm nejde do hlavy, preco ked sadnem do Superbu mam nohy stlacene ako nejaka panna, pretoze tam proste nie je dost miesta koli stredovemu panelu (ktory ma navyse tlacil do pistaly). To auto je proste uzke, aj vzadu.

Na autosalone som po Superbe sadol do vedla stojacej Hondy Accord a bol to pocit ze som v o triedu lepsom aute (z pohladu sofera).

Podla mna mala Skoda lepsie vyuzit vnutorny priestor, hlavne na sirku. Dizajn komentovat nebudem, to je otazka vkusu, snad len ten chromovy usmev na volante, antena, a ta sietka na odkladanie veci vpredu su podla mna uletene az prilis, to snad uzna kazdy.
28. 5. 2008 21:42
Re: SUPERB V.S.O.P.
Žiadna brnkačka, kamoš, píšeš, akoby 5 hviezd bolo pre Škodu plnou samozrejmosťou. Ale konečne sa to podarilo, keby vlajková loď automobilky nemala 5 hviezd, bol by to pekný průser...

P.S.: na určovanie kvality strednej triedy sú tu celkom iní hráči. Zaujímavé, doteraz to bolo skôr "medzitriedne" aut, a zrazu lídrom strednej, dávaným do jedného radu s Passatom CC... Sorry kámo, ale nepotrebuješ mokrý uterák na hlavu?
28. 5. 2008 21:45
Re: SUPERB V.S.O.P.
Zkus to trochu konkrétněji. Popiš tedy postavení jednoitlivých zástupců ve střední třídě z pohledu vnímání jejich image atd... Uvidíš, že skončíš přesně tam, kde jsem skončil já.
Avatar - gld
29. 5. 2008 09:36
Re: SUPERB V.S.O.P.
v hnoji?
29. 5. 2008 12:31
Re: SUPERB V.S.O.P.
Na margo Superbu: čo je to image? :-!
neregistrovaný "Donovan"
29. 5. 2008 16:21
Re: SUPERB V.S.O.P.
Nerozumím termínu "luxusní subprémie". Chceš tím říci, že Škoda a VW jsou chápány jako luxusnější značky, než Volvo? To je ovšem nesmysl dokonce i v Česku.
neregistrovaný "carmik"
29. 5. 2008 16:30
Re: SUPERB V.S.O.P.
To je zcela nový segment nebo podsegment. Autor: GTI (automobilový odborník)
Avatar - T613
28. 5. 2008 21:46
Re: SUPERB V.S.O.P.
No myslím si, že SII se bude prodávat o něco málo lépe než SI. Zázraky se ovšem konat nebudou. Škoda v této třídě ještě stále není "plnohodnotnou" značkou (jakkoliv se mi to blbě říká) a onen průraz do této třídy se podaří až třetí nebo čtvrté generaci.
28. 5. 2008 21:49
Re: SUPERB V.S.O.P.
S tím se dá souhlasit. Co je však důležité... Česko také není "evropská prémie"... tedy proto tu roli toho lux auta sehraje Superb 2 v Česku dokonale. S1 na to neměla, neb ve vizualitě byla příliš stejná jako Octavia. Nový Superb, to je opravdu, ale opravdu jiná liga.
Avatar - T613
28. 5. 2008 21:55
Re: SUPERB V.S.O.P.
SI mi v ničem Octu moc nepřipomínala, spíše Audi, v každém případě byla svá a hezčí než SII. Ta je opticky "těžší" než první generace (zatím jsem neviděl na živo). Český trh stále doplácí na určitý snobismus, takže ani zde se skladba klientů příliš nezmění. Lidé opět budou radši nakupovat konkurenci než SII, byť technika bude v zásadě stejná (Passat).
28. 5. 2008 22:00
Re: SUPERB V.S.O.P.
Český trh je druhořadý. Prvního udělali asi 126 tisíc a sotva 20 zůstalo tady. Pro Asii to bude špička, jednak cenou a jednak, že je to z Evropy. Ještě na to prdnou VW logo a už se frčí. Počítaj, že produkce bude dvojnásobná a i kdyby to bylo hodně optimismu, tak to bude stejně dobrý.
Avatar - T613
28. 5. 2008 22:03
Re: SUPERB V.S.O.P.
jasně, že je druhořadý ;-) Jinak odhad mám taky stejný.. okolo 200tis.exemplářů.
Avatar - miromen
28. 5. 2008 22:37
Re: SUPERB V.S.O.P.
Jo tak to maš pravdu že u nas bude na tom s prodeji možna dobře protože na vic opravdu nema.Jak už jsem psal je to asi nejmeně pohledne auto středni třidy prostě styl ww.O NIČEM
28. 5. 2008 22:42
Re: SUPERB V.S.O.P.
To se jako domníváš, že venku se nebude prodávat? Nebuď bláhový... jeden za druhým. Já ale nahoře dnes psal než o postavení S2 v Česku.
neregistrovaný "PREMDA"
28. 5. 2008 23:21
Re: SUPERB V.S.O.P.
A jsme zase u toho. GTI, jses snilek. Neco jako supermainstream, nebo subpremie neni. Kdyby nahodou nekdo nekdy prisel s takovym segmentem VW ani Skodu do nej nezaradi.
Superb 1 byl jen protahlym Passatem, s Octavii toho mnoho spolecneho nemel. Superb 2 se bude prodavat asi tak stejne jako S1. Zadny divy se konat nebudou. Uzka karoserie a prilis kratky rozvor prodejum moc nepomuzou.
29. 5. 2008 00:07
Re: SUPERB V.S.O.P.
Tak skutečnost, že jsi schopen veřejně tvrdit, že něco takového jako subprémie není tě tu degraduje na dítě, co sem zabloudilo z pískoviště. A naopak, v Evropě (mimo tebe) ti co dělají do aut ví, že subprémiové značky tu byly jsou a nepochybně i nadále budou. Zavolej do Alfy Romeo, tam ti to vysvětlí. Mimochodem, zkus zde vypsat co je obecnou definicí prémiového segmentu. Aby sis v tom udělal alespoň trochu jasno a nebyl tu pro smích. Podle mě to nevíš a nenapíšeš nic.

Nahoře nesním, naopak, jsem o tom, o čem píši pevně přesvědčen. Vycházím z reality českého trhu a z možného postavení superbu zde. To, že ty odhaduješ prodeje na úrovni S1... to jen dokumentuje tvůj rozhled. A čemu vlastně říkáš - příliš krátký rozvor? To poměřuješ superba s titanicem? A kolik by podle tebe ten rozvor měl superb mít, aby nebyl příliš krátký?
29. 5. 2008 00:40
Re: SUPERB V.S.O.P.
>:D >:D :yes: odkud kam se to meri u lodi >:D :-! :yes:
neregistrovaný "PREMDA"
29. 5. 2008 01:32
Re: SUPERB V.S.O.P.
A jeje, to jsou zase kecy. V infantilnostech tady vedes ty. Subpremie neni. Takovy nazev pouzivaji jen saskove jako ty, kteri si nedokazou priznat, ze premie se da hledat jinde nez v Nemecku.
GTI, v porovnani se S1 ma S2 delsi kastli a kratsi rozvor. S2 je navic uzsi nez Focus. Mozna je to v tom tvym infantilnim svete uplne normalni, v realite je to ale bida.
Avatar - Ronault.
29. 5. 2008 01:35
Re: SUPERB V.S.O.P.
Fakta jsou na nic, s tím nepohneš ani špalkem dynamitu ;-)
neregistrovaný "PREMDA"
29. 5. 2008 01:39
Re: SUPERB V.S.O.P.
Za chvili zase kolem sebe zacne kopat jak malej. Takhle to dopadne, kdyz nekdo prestane rozlisovat fantazii a realitu.
29. 5. 2008 02:00
Re: SUPERB V.S.O.P.
Pokud za kopání považuješ slušný dotaz na to, jak definuješ prémii, pak ano, je to kopání, ovšem do tvého neskutečného nevědomí. Propadni se studem, Ronaulte, ty tu chceš diskutovat o autech, přitom co je vlastně prémie nemáš ani potuchy :no: :no: :no:
Avatar - Ronault.
29. 5. 2008 02:05
Re: SUPERB V.S.O.P.
Ty mě chceš rozesmát, že jo? >:D Můžeš mi říct jeden smysluplný důvod, proč bych tady měl popisovat zatvrzelému přechytřelému frajírkovi nějakou prémii? >:D Tos mě tedy rozesmál >:D
29. 5. 2008 02:17
Re: SUPERB V.S.O.P.
Morálka zobáka - neví a křečovitě kolem sebe kope. Tu odpověď o tom, jak definovat prémii tu bys tu vypsal nejen pro mne, nýbrž pro kolegy, neb to co tu teď píšeš nečtu jenom já. Jenomže ty nemáš co napsat, ty to nevíš. Ty to nevíš, Ronaulte.
Avatar - gld
29. 5. 2008 09:42
Re: SUPERB V.S.O.P.
hlavne že ty to vieš..luxusná subprémia..tebe z toho tuším už hrabe..
29. 5. 2008 01:39
Re: SUPERB V.S.O.P.
Jasně, Přemku, subprémie není >:-[] :yes: a Superb není auto...

Věděl jsem, že nebudeš umět definovat svět prémie. Bída Přemku.
Avatar - Ronault.
29. 5. 2008 01:42
Re: SUPERB V.S.O.P.
Ale bobišu, subprémii jsis vymyslel pro svou vlastní potřebu ukojit své VW erotické potřeby a tak jsis to vbil do hlavy, že jsi přestal vnímat realitu
29. 5. 2008 01:47
Re: SUPERB V.S.O.P.
>:-[] Asi je možné diskutovat na serveru o autech s lidmi, kteří nejen neví co je subprémie, oni neví ani co je prémie >:-[] :no:

Tak tedy veřejná výzva pro Premdu a Ronaulta - jak byste definovali prémii. Vy to, hoši, opravdu nevíte? 8-s 8-s >:D
Avatar - Ronault.
29. 5. 2008 01:50
Re: SUPERB V.S.O.P.
Prémie je to, o čem lidi jako Ty můžou leda snít.
29. 5. 2008 01:56
Re: SUPERB V.S.O.P.
Ronaulte opravdu mi chceš tvrdit, že nevíš jak definovat prémii? :-( No, tak to jsi tedy zklamal na celé čáře. Nyní už je jasné, odkud pochází tvé ztřeštěné představy o světě aut. :no:
Avatar - Ronault.
29. 5. 2008 01:58
Re: SUPERB V.S.O.P.
Ne, tomu se říkalo Tvou řečí "zásah-přímo na komoru" >:D To neukecáš
29. 5. 2008 02:04
Re: SUPERB V.S.O.P.
Takže ty opravdu nevíš, co je to prémiový segment :-! :no:
Avatar - Ronault.
29. 5. 2008 02:07
Re: SUPERB V.S.O.P.
Zasekl jsi se jako Tvůj kamarád Matelko. Že on se Ti naboural do účtu?
29. 5. 2008 02:14
Re: SUPERB V.S.O.P.
Nezasekl, jen se tě ptám, zda umíš definovat prémiový segment. Takovou (zde) banální otázku ti kladu.
neregistrovaný "fabius"
29. 5. 2008 08:49
Re: SUPERB V.S.O.P.
Já to zkusím,ju?Takže předražená auta z VW group?
Avatar - gld
29. 5. 2008 09:43
Re: SUPERB V.S.O.P.
to je onanistova definícia subbprémie >:D
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 11:06
Re: SUPERB V.S.O.P.
Od tebe jsem nečetl ani jeden příspěvek, který by aspoň vzdáleně naznačoval, že jeho pisatel disponuje mozkem. :no:
Avatar - gld
29. 5. 2008 11:22
Re: SUPERB V.S.O.P.
si snáď geťošova mama alebo čo..nech si svoje účty vybaví inžo sám a neposiela svojich poskokov..odovzdaj mu to
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 11:28
Re: SUPERB V.S.O.P.
Pokud máš aspoň nejakou sebereflexi, zamysli se nad tím, co tu píšeš. Z 90% se jedná o osobní útoky na adresu GTIho. On tě neřeší, ty nejsi soupeř do diskuze, nikoho neobohatíš, tvoje "chytrost" je silně limitována tvojí inteligencí, které se ti trochu nedostává. PS: Nečekám, že to pochopíš.
Avatar - gld
29. 5. 2008 11:43
Re: SUPERB V.S.O.P.
ja sa inžom a jeho poskokmi /ÁNO myslím teba/ bavím..zbožnujem keď sa ľudia berú príliš vážne a snažia sa o svojich praVWdách presvedčiť nič netušiacich diskutérov

p.s.-nie, takých ako ty nikdy nepochopím
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 12:09
Re: SUPERB V.S.O.P.
Tak zkus ze sebe vyprodukovat něco, co bude mít aspoň nějakou hodnotu. Tvé komplexy, které si léčíš bohapustým urážením, nikoho nazajímají a do diskuze o autech nepatří.
Tak už konečně použij to, co nosíš na krku a říká se tomu hlava.
Avatar - gld
29. 5. 2008 12:25
Re: SUPERB V.S.O.P.
s normálnymi ľudmi normálne o autách..s tebou a inžom takto..záver si urob sám
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 14:23
Re: SUPERB V.S.O.P.
Vzhledem ke skutečnostem jak se dokážeš "bavit o autách" pochybuji, že tvé bavení má vůbec nějakou úroveň případně racionální základ. Upřímně, plkáš jak v hospodě na pivu.
Avatar - gld
29. 5. 2008 15:47
Re: SUPERB V.S.O.P.
sorry, vysoká škola automobilového priemyslu je vedľa za rohom, ako som už spomenul, keď ma nemáš rád a moje názory ťa poburujú, máme tu hate-list..
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 15:54
Re: SUPERB V.S.O.P.
Spíše bych uvítal, kdybys přestal produkovat nesmyslné, uražející a ubohé příspěvky, které se netýkají tématu. Ona ta diskuze totiž není o tvém exhibicionismu a léčení si vlastních mindráků. Tím ostatní obtěžovat nemusíš.
Avatar - gld
29. 5. 2008 17:03
Re: SUPERB V.S.O.P.
čiže nejde o teba..ide o "niekoho"

o mindráku tu furt kecáš iba ty, skôr mám taký pocit že máš problém lebo sa navážam do tvojho idolu..spamätaj sa
29. 5. 2008 14:10
Re: SUPERB V.S.O.P.
Tak to byl hodně laciný pokus. Co takhle si srovnat šířku Focusu a Mondea? Ale ale, ono je i to Mondeo užší než Focus?... no to je škandááál. (PS: Focus má šířku hodně nahoněnou vytrčenými blatníky)
29. 5. 2008 09:36
Re: SUPERB V.S.O.P.
GTI to tomu skutečně věříš? Všem těm ódám které tady skládáš na celý koncern?

To že dosáhli pět hvězdiček je fajn, ale buďme úpřimní, nic jiného se taky nečekalo. Uznávám, že skok oproti Superbu 1 je obrovský, ale řadit ho nad všechny ty ostatní, a dokonce ho zařadit po bok superapoštola CC to jsem teda od tebe nečekal.
Už vidím, jak lidi co uvažujou o Alfě, Saabu, Volvu nebo Passatu CC si koupí raději Superb protože umí sám zaparkovat, má druhý nejlepší motor na světě, má DSG, má twindoor...

Chceš nám tvrdit, že Škoda má na západě stejné jméno jako třeba Ford a VW? Že se tam pořád nebere jako levnější (i když často kvalitnější) bokovka VW? Když jsem 10 let dozadu pracoval jedno léto v Anglii, byl jsem překvapen kolik Škodovek tam jezdí - hlavně Feldy, Favority, sem tam nějaká 120 a sem tam nějaká tehdy nová Octávka. Ale když jsem se s domorodci o nich bavili, brali jí jako levnější alternativu k západní značkám. Asi jako tady hodně lidí Koreu. Postoj ke Škodovce za tu dobu určitě vyzrál, ale nemyslím že by jí brali jako rovnocennou Fordu a pod.
29. 5. 2008 09:39
Re: SUPERB V.S.O.P.
Ty mě nečteš... nahoře popisuji očekávaný status Superbu v Česku. Jen o tom to je. Ano, věřím tomu. Nejde samozřejmě o hvězdičky, proto tam nahoře začínám slovem - "brnkačka..."
29. 5. 2008 09:51
Re: SUPERB V.S.O.P.
jejda, ty si na mě nějak počíhal, takovou rychlo reakci jsem nečekal

status v Čechách? (používám raději v Čechách než v Česku, to druhé mi přijde jako když Němci říkají Tsechei ;-\ )
myslím že Čechách se i Superb 1 (na rozdíl třeba od Oktavie) bral střízlivě. Prostě žádný superauto, nehrálo se to na něco co není (pár výjimek se samozřejmě našlo, ale to u každé značky). V tom s tebou můžu souhlasit, doma to bude tvrdá konkurence pro Forda i Frantíky. Ale pro Passata CC určitě ne. A Alfu a Saaba si kupuje asi dost jiná klientela.

Uvidíme jak zamíchá karty na trhu. Konkurence je jen a jen pozitivum. :-) :-) :-)
29. 5. 2008 10:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pierro
29. 5. 2008 10:47
Re: SUPERB V.S.O.P.
A jeje matelko je zase mezi námi... tak co kluku, co nám nes napíšeš o králi mainstreemu a měkkých plastech?? >:-[]
7. 6. 2008 07:32
Re: SUPERB V.S.O.P.
Superpremie a luxusni superpremie??? Co to je za blaboly?? SuperB neni o nic lepsi nez nove Mondeo nebo Mazda6, PASSAT uz vubec ne to jen ti kteri si mysli ze DAS AUTO je neco vic uz jen protoze to je DAS AUTO, kdo nevi s cim se tento slogan spojuje tak s VW
neregistrovaný "RON456"
29. 5. 2008 10:58
ten trouba pro smích
Tak predem......Sub 1 bylo auto ktere si kupovali tagari a jezdili za super vyhodne ceny, dale lide kteri meli male stavebni firmicky a nemeli na opravdu premiova auta a snazili se ukazat a odkazovali na pana prezidenta ze ten se v tomto aute vozi take---az do te doby co ho v tom zacal bolet jeho arogantni zadek >:-[] Jinak superbpremie ci nejake jine blaboly jsou k smichu.A mluvit o superbu a o prodeji v malickych Cechach taky.Myslim ze GTI se dostal opet svými keci do koncu:)
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 12:21
Re: ten trouba pro smích
Ano a koukám, že ty svou gramatikou také. Což vypovídá asi o tom, že máš buď nulové životní zkušenosti, tedy jsi mlád, nebo jsi jen obyčejný hlupák. Vyber si co chceš.

Ad Superb. Nebyl rozhodně auto, kterému by se dalo nějak vysmívat. Svou roli na trhu splnil. Škodovka dokázala, že má právo na svůj velký model. Chtěl bych vidět v čem se vozíš ty, ale upřímně říkám, že se to Superbu ani nepřibližuje - tipuju MHD.
neregistrovaný "RON456"
29. 5. 2008 14:59
Re: ten trouba pro smích
Asi vestec co??:)No ako rat na tom jeste zapracuj protoze ses netrefil:)
neregistrovaný "RON456"
29. 5. 2008 15:04
Re: ten trouba pro smích
jeste si TIPNI a povez mi neco o me gramatice......prtoze jestli beres superba za etalon tak mozna tvuj......jinak ti muzu zarucit ze moviti lide si raci koupi BMW 3 nez sub. jako tomu bylo i u minule generace a mluvit o ceskem trhu:)statecek o par milionu:):) to je trh je mi te uprimne lito........a pozdravuj GTIho jestli vedle tebe nesedi kdyz jste spolu prisli ted ze ZS v teplakach s fajfkou:)mate totiz podobne hloupe mnohdy i infantilni nazory :-!
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 15:20
Re: ten trouba pro smích
Zato tvé názory i gramatika nasvědčjí tomu, že se zde bavím s člověkem, který kupuje nové vozy v řádech milionů Kč dnes a denně.
Jsi hodně mladý a to je fakt. Snažíš se tu ze sebe dělat velkýho šéfa, ale působíš dosti směšně. Žádný dospělý člověk nepoužívá styl psaní puberťáka jako ty.

Nicméně zrovna mě o BMW a jeho zákaznících nemusíš vůbec vykládat. :-!

PS: Pro Škodovku opravdu není CZ trh tím stěžejním. To tu ví každý.
Avatar - gld
29. 5. 2008 17:06
Re: ten trouba pro smích
máš pocit že človek ktorý nevlastní auto za milión nemá právo diskutovať o aute v tejto cenovej kategórii?

kto si že máš patent na rozum?
neregistrovaný "FX_"
30. 5. 2008 08:45
Re: ten trouba pro smích
Mám pocit, že člověk, který nemá auto za milion, tak ho nikde neohodnotí odpovídajícím způsobem. Neb jak píše GTI, sny švorcáků jsou naprosto odlišné od těch, co tyto vozy sedlají. Ve světle těchto skutečností jsou příspěvky od těchto lidí velmi snadno identifikovatelné a nemají téměř žádnou váhu. Ano, z toho co člověk napíše, poznám, jestli píše majitel nebo snílek.
Tebe tipuju na majitele ojetiny v řádu desítek tisíc.
Avatar - Ronault.
30. 5. 2008 21:18
Re: ten trouba pro smích
Já Tebe tipuje na majitele pojízdného křesla někde v blázinci v Bohnicích. Tebe i GTI. A změní to něco? Auto tady nemá ani jeden z Vás vystavené, ani Ty, ani GTI a ani gld, takže máte právo hodnocení oba stejné.
neregistrovaný "Andaaaaa1"
3. 8. 2009 00:07
Re: ten trouba pro smích
Ano, velmi chytré srovnávat BMW3 a Superb :yes: Auta naprosto stejné kategorie :yes: Ostatně celé tvé názory jsou velmi inteligentní :yes:
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2009 00:46
Re: Milý Andaaaaa1čko!
Asi (vás) NEchápu - bmw 3 a superb přece JSOU auta STEJNÉ kategorie?!?!
PS: Jsou to přece OBA vozy STŘEDNí třídy!
PPS: Ale MÝLÍTE se OBA - NEJlepší vůz střední třídy je přeci (můj) Ž(l)alok = Citroën C5 3.0 V6 24V HDi Biturbo ;-)
Pěkný den :-)
neregistrovaný "Andaaaaa1"
4. 8. 2009 12:03
Re: Milý Andaaaaa1čko!
No pokud je mi známo, tak BMW3 je niží střední a Superb se udává do mezi střední a vyšší střední, na tomhle se odborníci nemohou shodnout (občas se uvádí i do limuzín, ale přece jen, mezi A8 nebo Sclass určitě patřit nemůže),takže tyto 2 auta rozhodně stejné nejsou :-) Už jen na první pohled jde vidět mezi těmito auty velký rozdíl, 3 BMW je oproti superbu opravdu malinké... Rovněž pěný den :-)
Avatar - Hammunasakra
4. 8. 2009 13:14
Re: Milý Andaaaaa1čko!
Tak to jee vám zřejmě poněkud NE-známo ;-)
BMW 3er Reihe je "létaletoucí" naprosto TYPICKÝM představitelem STŘEDNí TŘÍDY!!!
Relativní "novinkou" v NIŽŠí STŘEDNí je pro BMW řada 1 (z MÉHO pohledu je docela KRÁLEM třídy, podvozkem a motory zcela jistě, řízením a ovládáním taktéž, příplatkové SPORTovní sedačky jsou FENOMENÁLNí - "v pohodě" jsme se v nich usadili já i můj Buřtík, přičemž hmotnostní a výškový rozdíl mezi námi je asi tak 70 kg a 50 cm
NEvím ODKUD máte ono "udává se do mezi střední a vyšší střední" - je to naprosto JEDNOZNAČNĚ "běžná" střední třída (minulá generace postavená na opět "typickém" představiteli STŘEDNí TŘÍDY vw Passat, ta současná dokonce se zkráceným rozvorem - i ve STŘEDNí TŘÍDĚ nijak "nevyčuhujícím") - prostě "normální" vůz této kategorie
Je takovým "místním" (českým) KOLORITEM, že třeba Octavia bývá v přehledech řazena do střední třídy (ffftipné je, že ZCELA shodná Jetta byla zařazena - SPRÁVNĚ - do nižší střední, stejně jako "dárce orgánů" Golf). Prostě Superb a BMW 3 a Audi A4 a Mercedes C a Lexus IS a Citroën C5 a Honda Accord a Alfa 159 a Toyota Avensis a Subaru Legacy a Volvo S60 a vw Passat atd. jsou vozy STŘEDNí třídy - naprosto JEDNOznačně ;-)
(i když se v tom občas nějaký "filuta" snaší dělat "guláš" a technicky NEznalé "zmást" :-)
PS: BMW 3 a Superb mají (shodou okolností) STEJNÝ rozvor i rozchod kol - to že Superb má větší PŘEVISY karoserie, z něho LEPŠí /či vůz VYŠŠí třídy/ NEudělá (spíše NAOPAK ;-)
PPS: Vím že se KDYSi věnovali "definici" a "rozdělení" vozů do tříd v českém časopise Týden a měli to i na web(u) - tak je-li to tam stále DOPORUČUJi k přečtení ... a NEnechte se "zmást" celkovými rozměry, důležitá je použitá MECHANIKA/platforma - pro začátek HODNĚ napoví ROZVOR (dnešní vozy stř. tř. jsou cca od cca 2,7 do rekordních 2,85 m u současného Ford Mondeo - což už je hodnota za kterou se NEmusí stydět ani vůz VYŠŠí střední)
A ehm, až se bmw 3 a superb svezete, jen POTVRDÍTE, že je mezi nimi VELKÝ rozdíl ;-)
... jednomu z nich se "kroutí" karoserie přeci jen trochu "přespříliš"
Pěkný den :-)
neregistrovaný "Horways"
29. 5. 2008 13:58
Bezpečnost
To se dalo čekat... :yes:
Rozbalit vlákno
0
29. 5. 2008 14:58
OT: PRÉMIOVÝ MOZEK
Pěkně se to tu mele :-) Je to směšné. Zde se do mně ohnivě pouští Premda, Ronault a gold... pěnu u pusy... abychom zčistajasna zjistili, že sice v očích rudo, ale za nimi než hmla... vždyť oni neví nic o prémiovém segmentu. Nejsou schopni jej definovat, popsat. Strašné. Ano, i tohle je na diskuzi možné - lidé, co o autech neví takřka nic nemají ani trochu sebereflexe, aby se napřed někde vzdělali a pak teprve psali. Ale nakonec... my to zde máme těžké, autům se nesmějeme, ty nám směšná nepřipadají... tak díky za tyhle plejstejšnové mudrlanty :yes:

P.S. Padl zde od Premdy výkřik , který znamenám do Zlatého ventilku, cituji: "Subprémie neexistuje"... >:D Opravdu se sem smí psát i z WC mateřské školky? >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "carmik"
29. 5. 2008 15:11
Re: OT: PRÉMIOVÝ MOZEK
Oficiální světově uznávané rozdělení OA:
mini - malé - nižší střední - střední - vyšší střední - luxusní - MPV - sportovní - terénní. Nic více nic méně. Prémie,subprémie apod. není žádné oficiální dělení vozidel. ;-)
29. 5. 2008 15:14
Re: OT: PRÉMIOVÝ MOZEK
Je vidět, že si nikdy nepotkal poláky s odtahovkou! Panečku, ty uměj rozdělit káru i na 6x >:D
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 15:23
Re: OT: PRÉMIOVÝ MOZEK
Každy přece ví, když se řekne německý prémiový trojlístek, co tam zařadit. ;-)

Rozhodně to není o podvozkové platformě a stylu karoserie, jak píšeš ty.
neregistrovaný "carmik"
29. 5. 2008 15:38
Re: OT: PRÉMIOVÝ MOZEK
Pojem "prémiový segment" je zcela neoficiální, který nelze přesně specifikovat. Pokud to někdo bere jako dogma je to jeho věc. Pro mne to valnou hodnotu nemá. ;-)
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 15:41
Re: OT: PRÉMIOVÝ MOZEK
Samozřejmě, že to není dogma, je to jen dobré téma na diskuzi.

To, že pro tebe nemá valnou hodnotu, to ukazuje jen na fakt, že se tě to netýká. ;-)
neregistrovaný "carmik"
29. 5. 2008 15:45
Re: OT: PRÉMIOVÝ MOZEK
Máš pravdu, tohle směšné dělení se mne skutečně netýká. Zařazení do tzv. segmentu prémie a subprémie a co já vím kam ještě je o ničem, jak nám ostatně výše předvedl GTI. :-)
Avatar - gld
29. 5. 2008 15:52
Re: OT: PRÉMIOVÝ MOZEK
presne, tá prémia sa ešte neofiko dá brať ale sub-prémia alebo vrchol debility- luxusná sub-prémia..to sú už pokročilé staVWy
29. 5. 2008 15:45
Re: OT: PRÉMIOVÝ MOZEK
Definici prémie či subprémie si každý může najít na Markově blogu a dovzdělat se ;-) . V diskusi jde spíše o tvůj pokus směřovat S2 do jakéhosi "luxusního mainstreamu" či subprémie. Superb je mainstream. Na českém písečku může jistě určité výsadní postavení získat (přejme mu to), ale mimo něj jde stále o pokračování snahy etablovat se ve střední třídě a být chápán jako rovnocenný soupeř Passatu, Mondea, Laguny ...
neregistrovaný "FX_"
29. 5. 2008 15:49
Re: OT: PRÉMIOVÝ MOZEK
Definoval jsi to přesně. Já Superbu přeji hodně úspěchů, má na to.
neregistrovaný "PREMDA"
29. 5. 2008 16:36
Re: OT: PRÉMIOVÝ MOZEK
Říkal jsem to. Bude kopat. A už kope. Jak malej kluk. Takže ještě jednou a pomalejc. GTI, subpremie neexistuje. Budeš se s tím muset smířit. Ty snad těm tvým nesmyslům i věříš.
S1 byl jen protáhlým Passatem.
S2 je delší s kratším rozvorem a je užší než o třídu menší Focus.
Prodeje S2 nepůjdou o moc výš než S1. Na to nemá image, rozměry ani cenu.
29. 5. 2008 18:39
OT: PRÉMIOVÁ DISKUZE
Diskuze o prémiovkách, o subprémii, o supermainastreamu, o luxusním mainstreamu, lowendu... se odehrává na blogu: [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
29. 5. 2008 19:04
Re: OT: PRÉMIOVÁ DISKUZE
pristúpte bližšie vážení a milí, uvidíte veci nevídané...alebo dosiaľ sme sa ešte na geťošovom blogu nepohádali >:D
neregistrovaný "Misenko"
29. 5. 2008 21:15
SUPERB vs. MONDEO
a co take mondeo ktore ma este o 4 body viac...myslim si ze to je na spicke v triede
Rozbalit vlákno
0
Avatar - miromen
29. 5. 2008 22:19
ŠUPAK
Co to je zač ten FX.Když jsem si pročital ty jeho přispěvky lepeřečeno reakce tak je mi na ble.Zamindrakovanej je on a ještě ktomu dementni.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "FX_"
30. 5. 2008 08:38
Re: ŠUPAK
Další horník, který neovládá při svém věku ani český jakzyk? Gratuluji. Ale neboj, základního vzdělání se tady nedostává více lidem.
Avatar - Ronault.
30. 5. 2008 21:36
Re: ŠUPAK
Jooo, jazkyky tady neovládá více lidí. >:D

"Nicméně zrovna mě o BMW a jeho" - mně/mi - chyba ve skloňování zájmena já.

"Vyber si co chceš." - Nejsem tedy 100% odborník, ale nechybí tam interpunkce?

"Pokud máš aspoň nejakou sebereflexi,..." - nejakou - diakritiku u nás už zavedl Komenský.
...

A dalo by se pokračovat. Nevytýkej někomu gramatiku, když ji sám neovládáš. Nejsme na stránkách ústavu pro jazyk český. Mluv o autech, zatím si nic o nich nenapsal.
neregistrovaný "Andaaaaa1"
3. 8. 2009 00:03
JE OPRAVDU ÚŽASNÝ
Superba máme, je to opravdu vynikající auto, jak říkám - tohle auto lítá a ne jezdí. Velmi povedené, což tyto testy jen dokazují... :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0