Škoda Superb je prvním modelem značky, který dosáhl špičkového výsledku v testech Euro NCAP, aniž by byl výsledek poznamenán pochybnostmi. 5 hvězd za ochranu posádky, resp. 35 bodů za čelní náraz jej řadí ke špičce třídy.
Fantastický výsledek! 5 hvězd hned napoprvé! Všechny airbagy fungovaly tak, jak měly.. Nezbývá, než za tu deformaci zatleskat! Je to velká Škoda! :yes:;-)
To hodne zalezi na tom jaky na ten tuner styl- od 1 ( ta byva velka zluta a obvykle auto je pak rude- dalsi nezbytne dekorace jsou Che Guevara, nebo Srp a Kladivo) pres cislo 51 az po nekolik milionu- to se stava kdyz to v ni nality napali do stromu :-!
Ta s jednou hvězdou na čele, to byla princezna Lada. Ta s jedním kosočtvercem na kapotě a pěti hvězdami za bezpečnost byla královna Laguna. Pak si vzala krále Mondea a měli spolu spoustu malilinkatých Clií a Fiest... a jezdili spolu šťastně až na věky :-!
Když bude mít 5 hvězd za bezpečnost, tak proč ne? >:-[] A hlavně musí mít víš co? Rychlosklopné sedačky >:-[] Automobilky by totiž měly myslet i na bezpečný sex >:-[]
Chcel by som Ti zopakovať moju včerajšiu ponuku:
O mesiac mi prinesieš ukázať vysvečko a ak nebudeš mať ani jednu štvorku, odveziem Ťa buď ja na mojom aute, alebo Ti vybavím odvezenie s autom triedy N-2000. Podmienky okrem spomenutého vysvečka sú ešte dve - nebudeš v aute onanovať a celé prázdniny nepáchneš na www.auto.cz. Súhlasíš?
1.Ale má tvoje auto mäkčené plasty?
2.Má sedemstupňové DSG?
3.Vie samé zaparkovať?
4,A čo twindoor?
5.A motor 3.6 FSI?
6.AFS máš?
7.A prípadnú kombináciu guľa zo slovenčiny + sľub že nebude onanovať ani mimo auta, mu dovolíš? :-)
1. Je zhotovené VÝHRADNE z mäkčených plastov
2. Má CVT, takže teoreticky neobmedzene veľa prevodov
3. Parkovanie je na diaľkové (ako prvé v tejto triede)
4. Dvoje dverí + sklápacia strecha ako bonus, tiež na diaľkové
5. Čistý elektromotor, to najlepšie, čo dnes môžeš kúpiť
6. Mám FASz
7. Mám ambíciu dokázať, že z neho bude šikovný chalan, takže dobré vysvečko je podmienka.
Jak vime, koncern VW neni zrovna nejvetsim sberatelem 5 *. Snad se blyska na lepsi casy a v tomto trendu bude pokracovat. Jde znovu o jeden argument k prodeji a o ty prece jde.
Z lokalniho producenta ke svetove spicce je jeste dlouha cesta, ale zde Skoda (VW) kraci spravnym smerem. :yes:
Brnkačka. Potvrzuje se, že ani v bezpečnosti Škoda nenechala nic náhodě. Čím více na Superba koukám, tím více mě utvrzuje v názoru, že s příjezdem nového Superbu postupně v Česku vznikne nová ikona luxusu. Superb má dokonalou velikost, dokonalou vizualitu a dokonalou image. Pokud byl dosud Superb (1) vnímán jen jako pokus o vyrobení velkého vozu, současně jako "přerostlá" Octavia, či "skoropassat" pak tohle vše nový Superb bezkonkurenčně stírá. Superb zde totiž svou krásnou karoserií, svými rozměry a akcentem na luxus vytvoří samostatnou kategorii (spolu s Passatam CC) - kategorii luxusního mainstreamu tedy jakousi odnož "subprémie." Běžná mainstreamová produkce ve střední třídě na Superb nemá a míti nebude. A mezi středním mainstreamem a vyšší střední vyplní mezeru právě Superb. Domnívám se současně, že tuto kategorii významně podpoří i další produkt koncernu VW, totiž Passat CC. Nyní budou tedy ve střední třídě následující možnosti:
- běžný střední mainstream (Avensis, mazda6, laguna, 407, mondeo, apoštol)
- prémie (BMW3, C, A4)
- subprémie (S60, 159, 9-3)
- luxusní subprémie (Passat CC, Superb).
Jo, kdo z nás čekal, že Superb se stane tím, kdo významnou měrou určí kvalitu střední třídy... fantastické.
Zapomněl jsi dodat, že konečně má Škodovka právoplatného člena v rodine s 5 hvězdami.
Pak je dost do očí razící, že stále tady děláš z Superba I prodlouženou Octavii, přitom šlo o prodlouženou platformu Passata. (Chápu ale Tvé obavy z možného nabouraní modly Apoštola)
A co se týče Passatu CC? Prodá se jich mizivé procento. Klidně se vsadím o ojetou pneumatiku Kleber :-!
Superb1 jako plagiát pasata? Viděl jsi někdy S1? a Passata a Oct1? Superb1 je přece vizualitou zvětšená Octavia. Mimochodem, pokud se mnou hodláš diskuzovat, čti mě poctivě, nahoře o "skoropassatu" píši, tak tu neplácej o mém skrytém záměru nenabourávat se do Apoštola.
Tvůj odhad je než odhadem naivky... Passat CC je totiž dokonalou manažerskou trefou - A5ku ti asi těžko dovolí koupit, ale čtyřdveřové coupe... a o tom to je. Otázka je, kde zjistíš ty prodeje CC... když budou zahrnovány (nejspíš) do prodejů passatu, tedy sedan, variant, CC...
P.S. Kde ty bys, Ronaulte, vzal prosím tě ojetou pneumatiku?. vždyť bys ji musel jít napřed někam koupit... :-)
Podívej se namátkou na zadní okno Passata a Superba nebo na lini bočních oken, dveří... Superb má možná stejnou masku s Octavii, ale je to jen prodloužený Passat s pár designovými změnami. Je to tak, zjisti si fakta. A třeba v Číně koupíš Superba pod názvem Passat ;-)
Není klientela. Čtyřdveřové kupé pro majetné dělají jinde a obsah slova Passat v názvu k přesvědčení při koupi služebáku stačit nebude.
P.S.:Jednu patnáctku i s diskem tam mám, takže přihazuji k tomu ještě disk.
To po něm chceš moc. Ronaultův názorový koridor začíná a končí u Renaultu. Dál jsou pro něho již jen lvi :-) Nejlépe to tu jednou napsal kolega Lowkick - je známou věcí, že evropská smétanka jezdí zásadně v renaultech... >:D
Máš problém s chápáním textů... :-) Navtech to přece (tobě) dokonale napsal... říká se tomu - zásah, přímo na komoru. Tatínkovi o tom ale neříkej... 8-s >:D
Přiznám se, že často mi dělá problém pochopit pražský smysl pro humor. Ta plochost prostě u nás nějak nefrčí. S tím ale nic nenadělám.
O mého otce se neboj, tomu by je nějaký GTI nebo Navtech ukradený :-!
To bude asi tim, že je v Praze tolik "naplavenin" >:D Nějak se to tam promíchalo. Ty jsi z Brna, co? Ráno tam jedu, tak už se teď chlámu smíchy. Určitě se napiju z tý vaší kašny na svoboďáku >:D
Úúúúplně vedle. V Brně budu, stav se na oběd, ale z Brna nejsem.
"Nepíte tu vodu, tam cikají morgoši!"
"Co jste ro řííííkal dědečku?"
"A, z Práglu. Píte pomalu, voda je chladná!"
Jo, to bylo jako rezerva, odkud se to tam vzalo, tak to tedy nevím. Navíc když jsou nejmenší 16", které na to auto vlezou... Teď tam jsou Goodyeary >:-[]
Ale no tak, myslíš si, že my tohle se píše jen tak? Nebuď naivní. To, co tady padne je jen zlomek toho, co se napíše jinými informačními kanály, aby u toho lidi jako ty měli aspoň trochu radosti ;-):-!
Už nevíš kudy kam, viď :-) No, dnes jsi to zde tedy schytal od kdekoho, to uznávám. Ale, ronaulte - oprávněně. A nezapomeň, že ty kanály jdou i mým směrem... ;-) Tak dobrou ty náš hrdino od renaultu.
Víš, některé automobilky nestavějí auta jen tak, aby uspěla v euroncap. Podívej se na crashtesty francouzských aut, která mají uzpůsobenou karoserii právě na tento typ nárazů, a takřka každému se bortí přední sloupky. Nevím jak ty, ale ve 130 bych radši havaroval se čtyřhvězdičkovou pětkou než např. s lagunou. Z euroncap se tak stává spíše markentingový nástroj managmentu automobilek než objektivní zdroj informací o bezpečnosti jednotlivých aut.
My víme, že oni to pro výsledek v NCAPu nedělají... Zamysli se. Která automobilka a její PR oddělení by si nechala cíleně ucházet výsledky nejsledovanějších výsledků nárazových testů? Když jsou tak bezpečné, tak proč u těch testů nedopadají nejlépe. Nevím kolik toho víš a metodice NCAPu a výběru podmínek pro testy ve vztahu k nejčastějším dopravním nehodám.
Zkus u 80 km/h přepočítat kynetickou energii a uvidíš ten rozdíl. Padesátka je již pořádná rána, protože před než dojde k nárazu, tak se brzdí... pokud k brždění nedojde, tak to končí téměř vždy tragicky... Ovšem to není důvod proč se nedělá test v 80 km/h.
Dej mi nějaký důkaz Tvého tvrzení krom toho, že jedna auta jsou z Francie a druhé z Německa. Něco, co je nějak měřitelné či průkazné. Jinak jde jen o prázdné řeči
Opravdu tu všem chceš sdělit jen tohle, nebo máš na víc a dokášeš se trochu rozepsat? Zkus to, a soustřeď se na postavení Superbu ve světě aut na polích, tedy na silnicích České republiky. Než o tom totiž píši.
Na zaklade coho ho radis tak vysoko? O co je lepsie ako Mondeo alebo C5?
V strednej triede by uz malo ist hlavne o pohodlie nie?
Preto mne, ako normalnemu chlapovi zo 100kg a 189cm nejde do hlavy, preco ked sadnem do Superbu mam nohy stlacene ako nejaka panna, pretoze tam proste nie je dost miesta koli stredovemu panelu (ktory ma navyse tlacil do pistaly). To auto je proste uzke, aj vzadu.
Na autosalone som po Superbe sadol do vedla stojacej Hondy Accord a bol to pocit ze som v o triedu lepsom aute (z pohladu sofera).
Podla mna mala Skoda lepsie vyuzit vnutorny priestor, hlavne na sirku. Dizajn komentovat nebudem, to je otazka vkusu, snad len ten chromovy usmev na volante, antena, a ta sietka na odkladanie veci vpredu su podla mna uletene az prilis, to snad uzna kazdy.
Žiadna brnkačka, kamoš, píšeš, akoby 5 hviezd bolo pre Škodu plnou samozrejmosťou. Ale konečne sa to podarilo, keby vlajková loď automobilky nemala 5 hviezd, bol by to pekný průser...
P.S.: na určovanie kvality strednej triedy sú tu celkom iní hráči. Zaujímavé, doteraz to bolo skôr "medzitriedne" aut, a zrazu lídrom strednej, dávaným do jedného radu s Passatom CC... Sorry kámo, ale nepotrebuješ mokrý uterák na hlavu?
Zkus to trochu konkrétněji. Popiš tedy postavení jednoitlivých zástupců ve střední třídě z pohledu vnímání jejich image atd... Uvidíš, že skončíš přesně tam, kde jsem skončil já.
Nerozumím termínu "luxusní subprémie". Chceš tím říci, že Škoda a VW jsou chápány jako luxusnější značky, než Volvo? To je ovšem nesmysl dokonce i v Česku.
No myslím si, že SII se bude prodávat o něco málo lépe než SI. Zázraky se ovšem konat nebudou. Škoda v této třídě ještě stále není "plnohodnotnou" značkou (jakkoliv se mi to blbě říká) a onen průraz do této třídy se podaří až třetí nebo čtvrté generaci.
S tím se dá souhlasit. Co je však důležité... Česko také není "evropská prémie"... tedy proto tu roli toho lux auta sehraje Superb 2 v Česku dokonale. S1 na to neměla, neb ve vizualitě byla příliš stejná jako Octavia. Nový Superb, to je opravdu, ale opravdu jiná liga.
SI mi v ničem Octu moc nepřipomínala, spíše Audi, v každém případě byla svá a hezčí než SII. Ta je opticky "těžší" než první generace (zatím jsem neviděl na živo). Český trh stále doplácí na určitý snobismus, takže ani zde se skladba klientů příliš nezmění. Lidé opět budou radši nakupovat konkurenci než SII, byť technika bude v zásadě stejná (Passat).
Český trh je druhořadý. Prvního udělali asi 126 tisíc a sotva 20 zůstalo tady. Pro Asii to bude špička, jednak cenou a jednak, že je to z Evropy. Ještě na to prdnou VW logo a už se frčí. Počítaj, že produkce bude dvojnásobná a i kdyby to bylo hodně optimismu, tak to bude stejně dobrý.
Jo tak to maš pravdu že u nas bude na tom s prodeji možna dobře protože na vic opravdu nema.Jak už jsem psal je to asi nejmeně pohledne auto středni třidy prostě styl ww.O NIČEM
A jsme zase u toho. GTI, jses snilek. Neco jako supermainstream, nebo subpremie neni. Kdyby nahodou nekdo nekdy prisel s takovym segmentem VW ani Skodu do nej nezaradi.
Superb 1 byl jen protahlym Passatem, s Octavii toho mnoho spolecneho nemel. Superb 2 se bude prodavat asi tak stejne jako S1. Zadny divy se konat nebudou. Uzka karoserie a prilis kratky rozvor prodejum moc nepomuzou.
Tak skutečnost, že jsi schopen veřejně tvrdit, že něco takového jako subprémie není tě tu degraduje na dítě, co sem zabloudilo z pískoviště. A naopak, v Evropě (mimo tebe) ti co dělají do aut ví, že subprémiové značky tu byly jsou a nepochybně i nadále budou. Zavolej do Alfy Romeo, tam ti to vysvětlí. Mimochodem, zkus zde vypsat co je obecnou definicí prémiového segmentu. Aby sis v tom udělal alespoň trochu jasno a nebyl tu pro smích. Podle mě to nevíš a nenapíšeš nic.
Nahoře nesním, naopak, jsem o tom, o čem píši pevně přesvědčen. Vycházím z reality českého trhu a z možného postavení superbu zde. To, že ty odhaduješ prodeje na úrovni S1... to jen dokumentuje tvůj rozhled. A čemu vlastně říkáš - příliš krátký rozvor? To poměřuješ superba s titanicem? A kolik by podle tebe ten rozvor měl superb mít, aby nebyl příliš krátký?
A jeje, to jsou zase kecy. V infantilnostech tady vedes ty. Subpremie neni. Takovy nazev pouzivaji jen saskove jako ty, kteri si nedokazou priznat, ze premie se da hledat jinde nez v Nemecku.
GTI, v porovnani se S1 ma S2 delsi kastli a kratsi rozvor. S2 je navic uzsi nez Focus. Mozna je to v tom tvym infantilnim svete uplne normalni, v realite je to ale bida.
Pokud za kopání považuješ slušný dotaz na to, jak definuješ prémii, pak ano, je to kopání, ovšem do tvého neskutečného nevědomí. Propadni se studem, Ronaulte, ty tu chceš diskutovat o autech, přitom co je vlastně prémie nemáš ani potuchy :no::no::no:
Ty mě chceš rozesmát, že jo? >:D Můžeš mi říct jeden smysluplný důvod, proč bych tady měl popisovat zatvrzelému přechytřelému frajírkovi nějakou prémii? >:D Tos mě tedy rozesmál >:D
Morálka zobáka - neví a křečovitě kolem sebe kope. Tu odpověď o tom, jak definovat prémii tu bys tu vypsal nejen pro mne, nýbrž pro kolegy, neb to co tu teď píšeš nečtu jenom já. Jenomže ty nemáš co napsat, ty to nevíš. Ty to nevíš, Ronaulte.
Ronaulte opravdu mi chceš tvrdit, že nevíš jak definovat prémii? :-( No, tak to jsi tedy zklamal na celé čáře. Nyní už je jasné, odkud pochází tvé ztřeštěné představy o světě aut. :no:
Pokud máš aspoň nejakou sebereflexi, zamysli se nad tím, co tu píšeš. Z 90% se jedná o osobní útoky na adresu GTIho. On tě neřeší, ty nejsi soupeř do diskuze, nikoho neobohatíš, tvoje "chytrost" je silně limitována tvojí inteligencí, které se ti trochu nedostává. PS: Nečekám, že to pochopíš.
ja sa inžom a jeho poskokmi /ÁNO myslím teba/ bavím..zbožnujem keď sa ľudia berú príliš vážne a snažia sa o svojich praVWdách presvedčiť nič netušiacich diskutérov
Tak zkus ze sebe vyprodukovat něco, co bude mít aspoň nějakou hodnotu. Tvé komplexy, které si léčíš bohapustým urážením, nikoho nazajímají a do diskuze o autech nepatří.
Tak už konečně použij to, co nosíš na krku a říká se tomu hlava.
Vzhledem ke skutečnostem jak se dokážeš "bavit o autách" pochybuji, že tvé bavení má vůbec nějakou úroveň případně racionální základ. Upřímně, plkáš jak v hospodě na pivu.
Spíše bych uvítal, kdybys přestal produkovat nesmyslné, uražející a ubohé příspěvky, které se netýkají tématu. Ona ta diskuze totiž není o tvém exhibicionismu a léčení si vlastních mindráků. Tím ostatní obtěžovat nemusíš.
Tak to byl hodně laciný pokus. Co takhle si srovnat šířku Focusu a Mondea? Ale ale, ono je i to Mondeo užší než Focus?... no to je škandááál. (PS: Focus má šířku hodně nahoněnou vytrčenými blatníky)
GTI to tomu skutečně věříš? Všem těm ódám které tady skládáš na celý koncern?
To že dosáhli pět hvězdiček je fajn, ale buďme úpřimní, nic jiného se taky nečekalo. Uznávám, že skok oproti Superbu 1 je obrovský, ale řadit ho nad všechny ty ostatní, a dokonce ho zařadit po bok superapoštola CC to jsem teda od tebe nečekal.
Už vidím, jak lidi co uvažujou o Alfě, Saabu, Volvu nebo Passatu CC si koupí raději Superb protože umí sám zaparkovat, má druhý nejlepší motor na světě, má DSG, má twindoor...
Chceš nám tvrdit, že Škoda má na západě stejné jméno jako třeba Ford a VW? Že se tam pořád nebere jako levnější (i když často kvalitnější) bokovka VW? Když jsem 10 let dozadu pracoval jedno léto v Anglii, byl jsem překvapen kolik Škodovek tam jezdí - hlavně Feldy, Favority, sem tam nějaká 120 a sem tam nějaká tehdy nová Octávka. Ale když jsem se s domorodci o nich bavili, brali jí jako levnější alternativu k západní značkám. Asi jako tady hodně lidí Koreu. Postoj ke Škodovce za tu dobu určitě vyzrál, ale nemyslím že by jí brali jako rovnocennou Fordu a pod.
Ty mě nečteš... nahoře popisuji očekávaný status Superbu v Česku. Jen o tom to je. Ano, věřím tomu. Nejde samozřejmě o hvězdičky, proto tam nahoře začínám slovem - "brnkačka..."
jejda, ty si na mě nějak počíhal, takovou rychlo reakci jsem nečekal
status v Čechách? (používám raději v Čechách než v Česku, to druhé mi přijde jako když Němci říkají Tsechei ;-\ )
myslím že Čechách se i Superb 1 (na rozdíl třeba od Oktavie) bral střízlivě. Prostě žádný superauto, nehrálo se to na něco co není (pár výjimek se samozřejmě našlo, ale to u každé značky). V tom s tebou můžu souhlasit, doma to bude tvrdá konkurence pro Forda i Frantíky. Ale pro Passata CC určitě ne. A Alfu a Saaba si kupuje asi dost jiná klientela.
Uvidíme jak zamíchá karty na trhu. Konkurence je jen a jen pozitivum. :-):-):-)
Superpremie a luxusni superpremie??? Co to je za blaboly?? SuperB neni o nic lepsi nez nove Mondeo nebo Mazda6, PASSAT uz vubec ne to jen ti kteri si mysli ze DAS AUTO je neco vic uz jen protoze to je DAS AUTO, kdo nevi s cim se tento slogan spojuje tak s VW
Tak predem......Sub 1 bylo auto ktere si kupovali tagari a jezdili za super vyhodne ceny, dale lide kteri meli male stavebni firmicky a nemeli na opravdu premiova auta a snazili se ukazat a odkazovali na pana prezidenta ze ten se v tomto aute vozi take---az do te doby co ho v tom zacal bolet jeho arogantni zadek >:-[] Jinak superbpremie ci nejake jine blaboly jsou k smichu.A mluvit o superbu a o prodeji v malickych Cechach taky.Myslim ze GTI se dostal opet svými keci do koncu:)
Ano a koukám, že ty svou gramatikou také. Což vypovídá asi o tom, že máš buď nulové životní zkušenosti, tedy jsi mlád, nebo jsi jen obyčejný hlupák. Vyber si co chceš.
Ad Superb. Nebyl rozhodně auto, kterému by se dalo nějak vysmívat. Svou roli na trhu splnil. Škodovka dokázala, že má právo na svůj velký model. Chtěl bych vidět v čem se vozíš ty, ale upřímně říkám, že se to Superbu ani nepřibližuje - tipuju MHD.
jeste si TIPNI a povez mi neco o me gramatice......prtoze jestli beres superba za etalon tak mozna tvuj......jinak ti muzu zarucit ze moviti lide si raci koupi BMW 3 nez sub. jako tomu bylo i u minule generace a mluvit o ceskem trhu:)statecek o par milionu:):) to je trh je mi te uprimne lito........a pozdravuj GTIho jestli vedle tebe nesedi kdyz jste spolu prisli ted ze ZS v teplakach s fajfkou:)mate totiz podobne hloupe mnohdy i infantilni nazory :-!
Zato tvé názory i gramatika nasvědčjí tomu, že se zde bavím s člověkem, který kupuje nové vozy v řádech milionů Kč dnes a denně.
Jsi hodně mladý a to je fakt. Snažíš se tu ze sebe dělat velkýho šéfa, ale působíš dosti směšně. Žádný dospělý člověk nepoužívá styl psaní puberťáka jako ty.
Nicméně zrovna mě o BMW a jeho zákaznících nemusíš vůbec vykládat. :-!
PS: Pro Škodovku opravdu není CZ trh tím stěžejním. To tu ví každý.
Mám pocit, že člověk, který nemá auto za milion, tak ho nikde neohodnotí odpovídajícím způsobem. Neb jak píše GTI, sny švorcáků jsou naprosto odlišné od těch, co tyto vozy sedlají. Ve světle těchto skutečností jsou příspěvky od těchto lidí velmi snadno identifikovatelné a nemají téměř žádnou váhu. Ano, z toho co člověk napíše, poznám, jestli píše majitel nebo snílek.
Tebe tipuju na majitele ojetiny v řádu desítek tisíc.
Já Tebe tipuje na majitele pojízdného křesla někde v blázinci v Bohnicích. Tebe i GTI. A změní to něco? Auto tady nemá ani jeden z Vás vystavené, ani Ty, ani GTI a ani gld, takže máte právo hodnocení oba stejné.
Asi (vás) NEchápu - bmw 3 a superb přece JSOU auta STEJNÉ kategorie?!?!
PS: Jsou to přece OBA vozy STŘEDNí třídy!
PPS: Ale MÝLÍTE se OBA - NEJlepší vůz střední třídy je přeci (můj) Ž(l)alok = Citroën C5 3.0 V6 24V HDi Biturbo ;-)
Pěkný den :-)
No pokud je mi známo, tak BMW3 je niží střední a Superb se udává do mezi střední a vyšší střední, na tomhle se odborníci nemohou shodnout (občas se uvádí i do limuzín, ale přece jen, mezi A8 nebo Sclass určitě patřit nemůže),takže tyto 2 auta rozhodně stejné nejsou :-) Už jen na první pohled jde vidět mezi těmito auty velký rozdíl, 3 BMW je oproti superbu opravdu malinké... Rovněž pěný den :-)
Tak to jee vám zřejmě poněkud NE-známo ;-)
BMW 3er Reihe je "létaletoucí" naprosto TYPICKÝM představitelem STŘEDNí TŘÍDY!!!
Relativní "novinkou" v NIŽŠí STŘEDNí je pro BMW řada 1 (z MÉHO pohledu je docela KRÁLEM třídy, podvozkem a motory zcela jistě, řízením a ovládáním taktéž, příplatkové SPORTovní sedačky jsou FENOMENÁLNí - "v pohodě" jsme se v nich usadili já i můj Buřtík, přičemž hmotnostní a výškový rozdíl mezi námi je asi tak 70 kg a 50 cm
NEvím ODKUD máte ono "udává se do mezi střední a vyšší střední" - je to naprosto JEDNOZNAČNĚ "běžná" střední třída (minulá generace postavená na opět "typickém" představiteli STŘEDNí TŘÍDY vw Passat, ta současná dokonce se zkráceným rozvorem - i ve STŘEDNí TŘÍDĚ nijak "nevyčuhujícím") - prostě "normální" vůz této kategorie
Je takovým "místním" (českým) KOLORITEM, že třeba Octavia bývá v přehledech řazena do střední třídy (ffftipné je, že ZCELA shodná Jetta byla zařazena - SPRÁVNĚ - do nižší střední, stejně jako "dárce orgánů" Golf). Prostě Superb a BMW 3 a Audi A4 a Mercedes C a Lexus IS a Citroën C5 a Honda Accord a Alfa 159 a Toyota Avensis a Subaru Legacy a Volvo S60 a vw Passat atd. jsou vozy STŘEDNí třídy - naprosto JEDNOznačně ;-)
(i když se v tom občas nějaký "filuta" snaší dělat "guláš" a technicky NEznalé "zmást" :-)
PS: BMW 3 a Superb mají (shodou okolností) STEJNÝ rozvor i rozchod kol - to že Superb má větší PŘEVISY karoserie, z něho LEPŠí /či vůz VYŠŠí třídy/ NEudělá (spíše NAOPAK ;-)
PPS: Vím že se KDYSi věnovali "definici" a "rozdělení" vozů do tříd v českém časopise Týden a měli to i na web(u) - tak je-li to tam stále DOPORUČUJi k přečtení ... a NEnechte se "zmást" celkovými rozměry, důležitá je použitá MECHANIKA/platforma - pro začátek HODNĚ napoví ROZVOR (dnešní vozy stř. tř. jsou cca od cca 2,7 do rekordních 2,85 m u současného Ford Mondeo - což už je hodnota za kterou se NEmusí stydět ani vůz VYŠŠí střední)
A ehm, až se bmw 3 a superb svezete, jen POTVRDÍTE, že je mezi nimi VELKÝ rozdíl ;-)
... jednomu z nich se "kroutí" karoserie přeci jen trochu "přespříliš"
Pěkný den :-)
Pěkně se to tu mele :-) Je to směšné. Zde se do mně ohnivě pouští Premda, Ronault a gold... pěnu u pusy... abychom zčistajasna zjistili, že sice v očích rudo, ale za nimi než hmla... vždyť oni neví nic o prémiovém segmentu. Nejsou schopni jej definovat, popsat. Strašné. Ano, i tohle je na diskuzi možné - lidé, co o autech neví takřka nic nemají ani trochu sebereflexe, aby se napřed někde vzdělali a pak teprve psali. Ale nakonec... my to zde máme těžké, autům se nesmějeme, ty nám směšná nepřipadají... tak díky za tyhle plejstejšnové mudrlanty :yes:
P.S. Padl zde od Premdy výkřik , který znamenám do Zlatého ventilku, cituji: "Subprémie neexistuje"... >:D Opravdu se sem smí psát i z WC mateřské školky? >:-[]:yes:
Oficiální světově uznávané rozdělení OA:
mini - malé - nižší střední - střední - vyšší střední - luxusní - MPV - sportovní - terénní. Nic více nic méně. Prémie,subprémie apod. není žádné oficiální dělení vozidel. ;-)
Pojem "prémiový segment" je zcela neoficiální, který nelze přesně specifikovat. Pokud to někdo bere jako dogma je to jeho věc. Pro mne to valnou hodnotu nemá. ;-)
Máš pravdu, tohle směšné dělení se mne skutečně netýká. Zařazení do tzv. segmentu prémie a subprémie a co já vím kam ještě je o ničem, jak nám ostatně výše předvedl GTI. :-)
Definici prémie či subprémie si každý může najít na Markově blogu a dovzdělat se ;-) . V diskusi jde spíše o tvůj pokus směřovat S2 do jakéhosi "luxusního mainstreamu" či subprémie. Superb je mainstream. Na českém písečku může jistě určité výsadní postavení získat (přejme mu to), ale mimo něj jde stále o pokračování snahy etablovat se ve střední třídě a být chápán jako rovnocenný soupeř Passatu, Mondea, Laguny ...
Říkal jsem to. Bude kopat. A už kope. Jak malej kluk. Takže ještě jednou a pomalejc. GTI, subpremie neexistuje. Budeš se s tím muset smířit. Ty snad těm tvým nesmyslům i věříš.
S1 byl jen protáhlým Passatem.
S2 je delší s kratším rozvorem a je užší než o třídu menší Focus.
Prodeje S2 nepůjdou o moc výš než S1. Na to nemá image, rozměry ani cenu.
"Nicméně zrovna mě o BMW a jeho" - mně/mi - chyba ve skloňování zájmena já.
"Vyber si co chceš." - Nejsem tedy 100% odborník, ale nechybí tam interpunkce?
"Pokud máš aspoň nejakou sebereflexi,..." - nejakou - diakritiku u nás už zavedl Komenský.
...
A dalo by se pokračovat. Nevytýkej někomu gramatiku, když ji sám neovládáš. Nejsme na stránkách ústavu pro jazyk český. Mluv o autech, zatím si nic o nich nenapsal.