Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Superb III: V základu 1.4 TSI/110 kW od 599.900 Kč

Základním motorem pro Škodu Superbu bude v době uvedení na trh přeplňovaný zážehový čtyřválec 1.4 TSI s výkonem 110 kW a odpojováním dvou válců při malé zátěži. V nejnižší výbavě Active vůz stojí 599.900 Kč.
Zpět na článek
3. 3. 2015 10:43
3. 3. 2015 10:50
3. 3. 2015 11:44
3. 3. 2015 12:09
3. 3. 2015 12:14
3. 3. 2015 12:19
3. 3. 2015 12:38
3. 3. 2015 13:19
3. 3. 2015 13:51
3. 3. 2015 16:42
3. 3. 2015 17:09
3. 3. 2015 17:27
3. 3. 2015 12:12
3. 3. 2015 12:36
3. 3. 2015 12:41
3. 3. 2015 12:45
3. 3. 2015 12:48
3. 3. 2015 13:01
3. 3. 2015 14:32
3. 3. 2015 14:55
3. 3. 2015 14:56
3. 3. 2015 14:57
3. 3. 2015 14:59
3. 3. 2015 21:34
4. 3. 2015 13:33
3. 3. 2015 10:51
3. 3. 2015 12:13
3. 3. 2015 10:53
3. 3. 2015 11:01
3. 3. 2015 11:09
3. 3. 2015 11:35
3. 3. 2015 11:38
3. 3. 2015 11:49
3. 3. 2015 11:49
3. 3. 2015 11:22
3. 3. 2015 10:53
3. 3. 2015 12:11
3. 3. 2015 10:47
3. 3. 2015 11:52
3. 3. 2015 10:47
3. 3. 2015 13:29
3. 3. 2015 20:43
4. 3. 2015 07:56
3. 3. 2015 10:56
3. 3. 2015 11:21
3. 3. 2015 11:25
3. 3. 2015 15:11
3. 3. 2015 11:29
3. 3. 2015 11:44
3. 3. 2015 13:30
3. 3. 2015 14:07
3. 3. 2015 14:21
3. 3. 2015 15:10
3. 3. 2015 15:13
3. 3. 2015 15:19
3. 3. 2015 15:23
3. 3. 2015 12:17
3. 3. 2015 12:17
3. 3. 2015 12:41
3. 3. 2015 12:53
3. 3. 2015 12:24
3. 3. 2015 12:35
3. 3. 2015 12:39
3. 3. 2015 13:20
3. 3. 2015 13:38
3. 3. 2015 12:41
3. 3. 2015 12:43
3. 3. 2015 12:57
3. 3. 2015 19:59
3. 3. 2015 11:51
3. 3. 2015 11:53
3. 3. 2015 12:32
3. 3. 2015 12:25
3. 3. 2015 12:35
3. 3. 2015 13:01
3. 3. 2015 13:21
3. 3. 2015 13:43
3. 3. 2015 14:18
3. 3. 2015 12:26
3. 3. 2015 12:31
3. 3. 2015 14:45
3. 3. 2015 14:58
3. 3. 2015 14:41
3. 3. 2015 13:19
3. 3. 2015 20:49
4. 3. 2015 17:34
6. 3. 2015 10:37
3. 3. 2015 10:43
Cena
Za kolik je OIII ve stejne vybave? Za 350tis? Kde je na aute tech dalsich 300tis? Za natazenou OIII mi to prijde hodne prestrelene
Rozbalit vlákno
36
Avatar - _Karel_
3. 3. 2015 10:50
Re: Cena
Opravdu má OIII za 350tis. motor 110KW, auto klimu, parkovací čidla atd.? Kde ji koupím?

Pro autora: "a přitom v průměru spotřebuje 4,8 l na 100 km"- dobrá věta! >:-[]
Předpokládám, že 1,6TDI má tím pádem spotřebu asi 2,6l/100km. ;-)
Vím, že jsou to tovární údaje, ale i tak...možná by se tam hodilo slůvko "teoreticky" ;-)
3. 3. 2015 11:44
Re: Cena
ale čoby moderné turbobenzíny už dohnali dízle (v katalógoch). Myslím, že je to boj s veternými mlynmi, je jednoduchšie napísať rovno spotrebuje ako vymýšľať podmieňovacie súvetia, aj keď ma tiež vždy ide rozhodiť, keď čítam, že je to jasná páka.
Avatar - _Karel_
3. 3. 2015 12:09
Re: Cena
Ale kdyť jo, já vím, že je to jednodužší napsat takhle. Jen když to vidím, tak to ve mě probudí hnidopycha . ;-)
3. 3. 2015 12:14
Re: Cena
Ta 1,4TSI reálně dokáže velmi svižě jezdit v autě nižší střední pod 6l/100km ;-)
Avatar - _Karel_
3. 3. 2015 12:19
Re: Cena
Takže sup minimálně 7? Opravdu velmi svižně? Na SM jsou jen dva Golfy, oba přes 7. U 46-ti oktávek (pravda, se slabším TSI) je průměr taky přes 7.
3. 3. 2015 12:38
Re: Cena
Mám dvě 1,4 TSI na firmě, takže mám celkem přehled ;-)
3. 3. 2015 13:19
Re: Cena
Ale jako příplatek si určitě zaškrtnul i plato vajec za sklem, ať s tím nikdo zas tak rychle nejezdí :-)
3. 3. 2015 13:51
Re: Cena
>:-[] Ne, i já si to jednou vzal na cestu do Blavy a s tempomatem lehce nad limit dojel něco málo přes 6 ;-)
3. 3. 2015 16:42
Re: Cena
Něco málo, to jsou asi 2 litry? ;-)
Avatar - _Karel_
3. 3. 2015 17:09
Re: Cena
Asi tak :-) Pokud to opravdu jezdí za 6 při dálničním limitu, pak je koupě nafty nesmyslem.
Avatar - Hittman
3. 3. 2015 12:12
Re: Cena
Fascinuje mne o nového S stejná spotřeba u motoru 2,0 TDI 110 a 140 kW, nevím, jak toho mohli dosáhnout...
3. 3. 2015 12:36
Re: Cena
O spotrebe se tu popsaly stohy e-papiru a tebe to stale fascinuje...
Tak tedy: nSpotreba se meri pouze v tak nizkych otackach, ze pokud mas stejne, nebo velmi podobne zprevodovani, tak bude i spotreba stejna, nebo velmi podobna.
Tech 140kW na silnejsim motoru nastoupi az v otackach, ke kterym se behem normovaneho mereni ani nepodivas. Realita muze byt samozrejme kdekoliv jinde - klidne se muze stat, ze 140kW verze bude zrat i mene, nez 110kW.
Avatar - Hittman
3. 3. 2015 12:41
Re: Cena
Při stejném autě, převodovce a nastavení si myslím, že nebude žrát stejně. Ale mohli tam dát aspoň o deci více ;-)
Avatar - AUDIRS6
3. 3. 2015 12:45
Re: Cena
Tak si pozri tabulkove spotreby A6 3.0 TDi quattro pre 160 a 200 Kw. - tiez sotreby rovnake ;-)
Avatar - Hittman
3. 3. 2015 12:48
Re: Cena
Za kolik reálně jezdí 150 / 160 kW manuál předek a automat Quattro?
Avatar - AUDIRS6
3. 3. 2015 13:01
Re: Cena
čekni si to na SM (sprit monitore).de...
ale moj tip:
manual predok cca 7
quattro automat cca 8
Avatar - Hammunasakra
3. 3. 2015 14:32
Re: Cena
To je ten náskok díky technice, Kylie řikala že ta její plechovka se 177kW na předek brávala klidně i přes 8. Před 7 lety nebo kdy :-)
Avatar - AUDIRS6
3. 3. 2015 14:55
Re: Cena
Tak nech si da Kylie urobit nejakeho citrona s takymsilnym naftakom, automatom a 4x4 a potom nech napise beznu spotrebu... ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 3. 2015 14:56
Re: Cena
To by si musela koupit DS5 hybrid a to si nekoupila ;-)
3. 3. 2015 14:57
Re: Cena
To je šestiválec? haha ;-) . Jsi vtipnej, ale dnes o dost míň :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 3. 2015 14:59
Re: Cena
No právě protože neni tak si to nekoupila ;-)
3. 3. 2015 21:34
Re: Cena
Asi tak, ak to nechápe bežný užívateľ, tak ok. Ak to nechápe "fannúšik" všetkého čo má 4 kolesá pravidelne prispievajúci do diskusie, tak....nič
Avatar - eXp10it
4. 3. 2015 13:33
Re: Cena
O tom kolik paliva spálím rozhodnou ztráty na všem co se podílí na přenosu výkonu motoru "až na kola" a poté už jenom třecí ztráty od vozovky / pneumatik, odpor vzduchu a... hlavně účinnost motoru. Čili pokud bude motor ať už s větším objemem nebo výkonem zabudovaný v jinak identickém voze tak není řečeno že bude mít větší spotřebu. Nakonec rozhodne o spotřebě jeho efektivita. To, že na to můžete šlápnout a mít spotřebu jak tank a naopak v litrovém motoru to moc dobře nejde to je jiná věc.
3. 3. 2015 10:51
Re: Cena
Octa s podobnou výbavou je až v Eleganci + motor 1.4 TSI (v Octavii malinko slabší a bez odpojování válců), a to už odstřeluješ 500tis., takže dát za Superb o 100-150tis. více je adekvátní, vzhledem k jeho třídnímu zařazení a jasné nadřazenosti nad Octávií. A kdo na to nemá, nekoupí, přesto to bude nejprodávanější Superb historie, to lze tvrdit s naprostým klidem už teď :-)
Avatar - Hittman
3. 3. 2015 12:13
Re: Cena
jj, je to přeci Škoda, to už je samo o sobě značka ;-)
3. 3. 2015 10:53
Re: Cena
To je takový problém se podívat do konfigurátoru?
Octavia s výbavou Active, která neodpovídá té u Superbu, je s 1.4 TSI, který má pouhých 103kW, za min 462 tis. ceníkových. (přihodil jsem tam aspoň obyčejnou klimu)
3. 3. 2015 11:01
Re: Cena
Tak jsem se na to podíval (462 mi na Active s klimatizací nesedělo) a v Active je to 413.
3. 3. 2015 11:09
Re: Cena
Tak to nevím, co jsem tam zakliknul. Ok, s tím já nemám problém. :-)

PS: Stejně mi to nevychází. Active s 1.4 TSI je za 413, ale nemá klimu. Takže min balíček Plus, ten je za 11 a jsem na 424 tis.
A když dohážu výbavu, aby tak nějak odpovídala, tak jsem na 480 tis. Potom je rozdíl 120 tis úplně v pohodě.
3. 3. 2015 11:35
Re: Cena
Ano, 413 je holá Active. Kdybys chtěl Octavii dovybavit na úroveň holého Superbu, budeš muset jít stejně do vyšší výbavy. Jen ta dvouzónová automatická klimatizace to vyžene někam ke 490 tisícům (budeš muset vzít Ambition, nebo rovnou Elegance).
3. 3. 2015 11:38
Re: Cena
Nejspíše se shodneme na tom, že cena Superbu je nastavena velmice zajímavě. ;-)
3. 3. 2015 11:49
Re: Cena
K tomuto názoru bych se i já přidal :-)
3. 3. 2015 11:49
Re: Cena
To by chtělo důkladnější porovnání. Předpokládám, že v rámci nabídky Škody bude umístěný dobře. Je však nesmysl, že by obdobná Octavia stála 350. Vedle toho pomalu ani nemá smysl zmiňovat, že 350+300 není 600.
Avatar - _Karel_
3. 3. 2015 11:22
Re: Cena
413 je to bez klimy, a ta jde dokoupit (pokud se špatně nekoukám) jen mechanická jednozónová.
Těch 462 je metla, která naskakuje v konfigurátoru automaticky, a klima+klimatizovaná schránka spolujezdce.
3. 3. 2015 10:53
Re: Cena
Octavia se starší verzí tohoto motoru (novější si VW v ČR cení na zhruba 10 tisíc) a bez vypínání válců (myslím 26 tisíc) bude i v základní výbavě Active stát přes 400. Nemluvě o rozdílné výbavě.
Avatar - Hittman
3. 3. 2015 12:11
Re: Cena
více prvku simply clever přeci, ne? ;-)
Avatar - JGucci
3. 3. 2015 10:47
1.4 92 kw ??
Kdy dorazí základní 1,4 Tsi 92 kw ??
Rozbalit vlákno
12
3. 3. 2015 11:03
Re: 1.4 92 kw ??
To u nás údajně vůbec nebude
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2015 11:38
Re: 1.4 92 kw ??
a nevíte, jestli se dá alespoň nějak deaktivovat ten dvouválcový režim? Protože pokud to na dva válce produkuje cítitelné vibrace (ještě aby ne), tak ten motor běžící většinu času takto nevyváženě musí být za chvíli po smrti...
3. 3. 2015 11:52
Re: 1.4 92 kw ??
Hele, to nedeaktivuješ, ale to ani nepoznáš, protože on na dva válce poběží v malé zátěži a to žádné zásadně větší vibrace stejně produkovat nebude, jakmile sešlápneš plyn, tak během tuším jedné otáčky motoru přepne na čtyřválcový režim. já bych se spíše obával nerovnoměrného teplotního namáhání - když Ti celkem dlouho dva válce nepojedou, tak vychladnou, pak na to šlápneš začne se v nich spalovat - je mi teda jasné, že teplota vody nebo oleje problém není, ale teplota válců/pístů se asi měnit bude... Nevím, níže píšu, jako soukromá osoba bych se toho motoru celkem bál, do služebáku bych ho bral, protože bych si ho rád vyzkoušel...
3. 3. 2015 12:31
Re: 1.4 92 kw ??
Najdi si tady Vaculíkův test Passatu 1.4TSI ACT - tedy stejný motor. Pan Vaculík nebyl rozhodně nadšený, kritizoval zejména dlouhé prodlevy v okamžiku, když potřebuješ plný výkon - jedeš za autem na dva válce a pak potřebuješ plný výkon.
Oba motory nabízí Seat Leon a rozdíl mezi 92KW a 110KW ACT je 40.000 Kč.
3. 3. 2015 13:26
Re: 1.4 92 kw ??
V tom teplotním namáhání bych takový problém neviděl. Kovy vedou teplo velice dobře a spalovací komory budou promazané. Určitě se nestane, že část bloku bude mít 90 stupňů a o válec vedle jenom 20.
Avatar - Hittman
3. 3. 2015 12:14
Re: 1.4 92 kw ??
To nevíš, že dnes automobilky neživý prodej, nýbrž servis? Dnes už to není poctivé železo, jako dříve, to by brzo všichni pokrachovali....
Avatar - AUDIRS6
3. 3. 2015 12:30
Re: 1.4 92 kw ??
V Audi pri V8 TFSi je to mozne vypnut tlacitkom. Mensie - A3 s tymto motorom - nemam preskumanu...ale predpokladam, ze aj tam je to mozne vypnut. Plus - pri navoleni sportoveho modu tato funkcia nieje aktivna.
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2015 13:20
Re: 1.4 92 kw ??
OK, ale předpokládám, že se to s každým startem restartuje do zapnutého režimu... Dneska když člověk sedne do auta, tak je to pomalu jak předletová příprava... vypnout stop-start, přepnout na čtyři válce...
Avatar - Ondore
3. 3. 2015 11:39
Re: 1.4 92 kw ??
A CNG verzia? :-)
3. 3. 2015 11:56
Re: 1.4 92 kw ??
O té zatím žádné zprávy nejsou :-)
Avatar - JGucci
3. 3. 2015 13:09
Re: 1.4 92 kw ??
Dik za info! V DE se tento zakladni motor prodava za 24 590,- Euro
Avatar - PepaJ
3. 3. 2015 10:47
Cenovy ulet
..to je proste moc..presne jak rika El_Senor
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Drevokocůr
3. 3. 2015 11:01
Re: Cenovy ulet
Cena je cena, ale co to vydrží než to klekne!???
Avatar - Hittman
3. 3. 2015 12:15
Re: Cenovy ulet
5 let a 200 tis km. To je dnešní životnost střední třídy dle nastaveného servisu a údržby.
3. 3. 2015 13:29
Re: Cenovy ulet
Kolik by měl stát, aby to cenový úlet nebyl?
Avatar - PepaJ
3. 3. 2015 20:43
Re: Cenovy ulet
Za tento motor a vybavu o 40tisic mene..to by jemu sluselo a nam se velmi libilo..ale uvidime ..trebas si tu cenu svou vydrzi, vzhledem, nizkymi provoznimi naklady zaslouzi..dle meho je to moc..ale ono zase Skoda umi davat slusne slevy, takze ono se to srovna :-)
4. 3. 2015 07:56
Re: Cenovy ulet
Je to prodejně velice úspěšný model, navíc novinka. Já právě tipoval, že kolem 600 to bude, výbavu má dokonce solidnější, než na co jsem myslel.
Na modely s cenou "již od" bych na žádnou slevu nespoléhal.
Avatar - Jáchym
3. 3. 2015 10:56
OK
Podle mě je ta cena ok, odpovídá ceně Octavie (při srovnatelné výbavě a zvážení většího auta apod.) a jako taková mi taky přijde v porovnání s konkrencí hodně dobrá. Je to hezký a troufám si říct, kvalitní a velký auto na hraně vyšší střední třídy a za 600k si nejde stěžovat.
Pro rýpaly bych doporučil nahlédnout třeba do ceníku MB-E, kromě image tam moc rozdíl nevidim, zato v ceníku jo... a to neplatí jen pro MB
Rozbalit vlákno
25
Avatar - praděda7
3. 3. 2015 11:21
Re: OK
Chtělo by to víc fotek interiéru. Z toho co nám nabízí nahoře v galerii usuzuji, že luxus se někde vypařil... ;-\ Exteriér... :yes:
3. 3. 2015 11:25
Re: OK
Ten kdo nevidí rozdíl mezi M-B E a Superbem by měl jít na forum o háčkování ;-)
3. 3. 2015 15:11
Re: OK
S takym mizernym zrakom? Chces aby si ihlicou oko vypichol?
Avatar - fOE
3. 3. 2015 11:29
Re: OK
Jooooo Jachyme na fotkach vypada kdeco stejne. ;-)
Avatar - Ondore
3. 3. 2015 11:44
Re: OK
Asi by to chcelo sa v tom éčku najskôr previesť...
Garantujem Ti, že už sluchom zaznamenáš rozdiel, aspoň v predošlej generácii keď si po MB-E presadol do (benzínového!) Superba, tak si mal pocit, že si zabudol zavrieť okienko alebo čo... Obtekajúci vzduch, odhlučnenie, spracovanie, všetko na čo si spomenieš Ti ukázalo, že má zmysel si priplatiť, nehovoriac o tom, že kde Superb motormi končí, tam MB-E začína :-)
3. 3. 2015 13:30
Re: OK
MB-E začíná na 206 kW? ;-)
Avatar - Ondore
3. 3. 2015 14:07
Re: OK
V podstate áno ;-) Ak si spomenieš, tak ešte nedávno si v tejto triede dvojlitre nenašiel, ale aj keď ich tam dáme, tak rozdiel bude vidieť. Do zátvorky som dal najnižšiu hodnotu, ktorú majú tie dvojlitre aby spĺňali parameter "cena od":
Nafta
Superb od 88 do 140 kW
MB-E od (100) 125 do 190 kW
Benzín
Superb od 92 do 206 kW
MB-E od (135) 155 do 300 kW
(a to nepočítame AMG E63 ;-)
Avatar - Emel
3. 3. 2015 14:21
Re: OK
Zajímavé je, že u Superbu variantu 92kW jako "již od" nepočítáš, přitom se na českém trhu ani nebude prodávat...
Avatar - Ondore
3. 3. 2015 15:10
Re: OK
Ehmm, 92 kW nemám v zátvorke, dobre... Ako Tvoja faktická poznámka mení podstatu diskusie? Znamená to azda, že sa tým Superb dorovnáva motorom MB-E?
Avatar - Emel
3. 3. 2015 15:13
Re: OK
Moje poznámka jen říká, že to ještě trošku přibarvuješ, aby to lépe vypadalo. Jinak celkem není diskuse o tom, že prémiová střední má lepší motorizace než mainstreamová střední... a prémiová vyšší střední ještě lepší.
Avatar - Ondore
3. 3. 2015 15:19
Re: OK
Přibarvuješ - súhlasím, ale je fakt, že nie tak dávno by si dvojliter v tejto triede hľadal márne, tými zátvorkami som to len podfarbil, ale dvojlitre som tam nechal, takže žiadne zavádzanie ani klamanie sa nekoná.

Pozri si začiatok vlákna v ktorom moja reakcia vznikla, len som sa pokúsil Jáchymovi nastieniť, že je rozdiel medzi Superbom a MB-E. Ak máš pocit, že tým krivdím Škodovke, tak je mi ľúto.
Avatar - Emel
3. 3. 2015 15:23
Re: OK
Netřeba to dál pitvat. 92kW se v ČR nenabízí, když už ho tam máš jakožto doklad nižších výkonů, pak měl být aspoň v závorce. Toť vše... není to vyvrácení toho co píšeš, jen doplnění.
3. 3. 2015 12:17
Re: OK
hele já bych spíš viděl superb k esklasse, vzadu je místa na nohy podobně, no ne? :-)
Avatar - Hittman
3. 3. 2015 12:17
Re: OK
No jestli to přirovnáváš k vyšší střední rozměrama, tak to Ok, ale jinak je to nižší střední. Vojebaný je to víc jak předchozí model, za ostatní brutal doplatky. Ale porovnávat ho s éčkem, to chce kuráž ;-)
Avatar - Emel
3. 3. 2015 12:41
Re: OK
Jasně, nižší střední jako vyšitá... hele, dneska nějak nemáš svůj den.
Avatar - Hittman
3. 3. 2015 12:53
Re: OK
Abys nebrečel tak opravuji na střední mais.
3. 3. 2015 12:24
Re: OK
Jáchym to hodil do stroje a u Benzu mají ode dneška s Éčkem problém >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Jáchym
3. 3. 2015 12:35
Re: OK
Éčkem sem samozřejmě jel, jinak bych to nepsal. Neřikám, že to nebylo pohodlnejší, ale jestli by mi to stálo za ty stovky tisíc navíc? Nikde jsem nepsal, že je MB-E horší než Superb, ale jen sem psal, že mi ta cena přijde hodně solidní a pokud mám brát poměr cena/nabízené auto, tak mi pořád vyjde podle mého názoru líp Super.
3. 3. 2015 12:39
Re: OK
Ecko i Superba jsi samozrejme videl tak leda na obrazku, jinak bys ta dve auta proti sobe tezko mohl postavit - pri vsi ucte k Superbu.
3. 3. 2015 13:20
Re: OK
AutoBild je taky viděl jen na obrázku, když je proti sobě testovali? >:D

Osobně mám porovnání Superbu a aktuální 530d xd ......a to BMW je prostě někde úplně jinde. I když bych vzal základní 20d, tak to je jiné auto. Do vyšší střední se bude Superb ještě dlouho dívat jen vnějšími rozměry.
Avatar - Hammunasakra
3. 3. 2015 13:38
Re: OK
Sup rozměrově nijak nevybočuje z kategorie aut jako je Mondeo, Insignia, 508. Prostě normální mainstreamová střední
3. 3. 2015 12:41
Re: OK
Napsal jsi, že kromě image tam rozdíl nevidíš. Nevím jakej by musel Sup bejt, aby se dokázal alespoň vyrovnat nejstaršímu a aktuálně nejhoršímu (stále však velmi dobrýmu) autu z D3 ;-)
Avatar - Hittman
3. 3. 2015 12:43
Re: OK
A to éčko bylo z kterého roku? 1988? Jel jsem ročníkem 2003 a na to, že je to x let starý auto, je to jak v bavlnce, prostě nebe a kozy srovnávat S a E....
3. 3. 2015 12:57
Re: OK
Ale podle všeho už jsi jel novým Supem, když tady řádíš jako černá ruka...
Avatar - Hittman
3. 3. 2015 19:59
Re: OK
Nejel, ale vzhledem k tomu, co už jsem vyzkoušel, určitě nepřekvapí, spíš se bojím, aby nezklamal ;-)
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2015 11:33
a podložky pod koly jako na výstavě budou v ceně a nebo za p
Jinak cena za výbavu na úrovni Fabie je dobrý úlet. Starý Superb taky nebyl levný, ale měl alespoň twindoor. Co má tohle? Předpokládám, že jako obvykle bude Passat ve srovnatelné výbavě levnější.

Pro Superb mluví akorát to, že je liftback a je asi i o něco hezčí (méně ošklivý). Jinak zpracování ve smyslu odhlučnění (motor, podvozek, těsnění dveří) bude nepochybně horší než u levnějšího VW.

Za mě zklamání - poměr cena výbava má teď Škoda jeden z nejhorších v rámci koncernu. Seat i VW jsou na českém trhu výhodnější volbou.
Rozbalit vlákno
30
3. 3. 2015 11:48
Re: a podložky pod koly jako na výstavě budou v ceně a nebo
Nezlob se na mě, ale Twin door to byla pěkná konina... A vůbec nejhorší na tom byl ten fakt, že když jsi chtěl otevřít "hatch", tak jsi vždy musel mačkat postupně (a potupně) dvě tlačítka. Nechápal jsem tu logiku toho systému. Chápal bych, kdyby jedno tlačítko otevíralo jako "hatch" a druhé jako "sedan", ale takhle??... Akorát to štvalo....

Jeden nový Superb jsem v pátek předjel na dálnici a to auto mi takhle naživo přišlo na první pohled celkem tuctový. Nicméně nevím, jaká je celková výbava, ale mně osobně oslovuje, když má auto v základu výkonný motor. To v tomto případě 110kW pro mě je.

Druhá otázka je jestli bych takovéto auto chtěl jako soukromník - myslím si, že ne, je to samá novinka, trochu bych se obával spolehlivosti (uvidíme po čase), ale kdyby mi ho někdo nabídl jako služební, proč ne.

K vyjmenované výbavě bych já osobně bral ještě nějaké ty bixenony (nebo co tam bude za světla lepší než halogen) a popřípadě DCC tlumiče. Zbytek mi úplně vyhovuje (předpokládám, že bluetooth handsfree je v základu).

Navigaci nepotřebuju (mám mapu, manželku a kompas v hlavě :-) ) a hlavně uspořádání interiéru z hlediska vestavěné navigace (poloha displeje hodně nízko) je stupidní, takže bych se alespoň nerozptyloval...

Co se mi na první pohled fakt na autě nelíbí jsou ty pracholapače pod předními světlomety (dutiny, kam podle mého soudu ani kartáče z myčky nedosáhnou). Uvidíme.
Avatar - GeorgeWWW
3. 3. 2015 12:25
Re: a podložky pod koly jako na výstavě budou v ceně a nebo
Facelift už to tak měl - jedno tlačítko pro lift, druhé pro sedan..
3. 3. 2015 11:49
Re: a podložky pod koly jako na výstavě budou v ceně a nebo
Ceníkově je Passat skoro o 100 tis. dražší. ;-)

Ovšem ještě neznáme podrobnou výbavu Superbu.
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2015 12:08
Re: a podložky pod koly jako na výstavě budou v ceně a nebo
ceníkově je Golf dražší než Octavia, reálně je to přesně naopak
Avatar - Hittman
3. 3. 2015 12:20
Re: a podložky pod koly jako na výstavě budou v ceně a nebo
Nehledě na to, že dnes je daleko větší rozdíl mezi O3 a Golfem, než tomu bývalo dříve..
3. 3. 2015 13:00
Re: a podložky pod koly jako na výstavě budou v ceně a nebo
Potvrzuji ze Golf je v realite levnejsi nez Octavia, v r. 2010 me prisel Golf Variant o 30tis levneji nez Octavia 3 ve stejne vybave. Skodovka totiz slevila 3.5% (a jakej to byl boj) a VW slevil 8%. Ze je Golf o chloupek lepsi auto, o tom je asi zbytecny mluvit. Ale je to uz skoro 5 let, treba je to ted jinak - navic nyni ma Octavia o par cm vetsi rozvor a tedy misto na nohy vzadu.

Ale cele je prd proti tomu, co vam slevi u Forda :-)
3. 3. 2015 13:29
Re: a podložky pod koly jako na výstavě budou v ceně a nebo
Akorát octavia to z dvoumístného auta vyhnala za na celkem přehnané míry. Mně přijde při 185cm vzadu prostor na nohy přijatelný i v Golfu za sebou.
3. 3. 2015 13:06
Re: a podložky pod koly jako na výstavě budou v ceně a nebo
5. 3. 2015 06:30
Re: a podložky pod koly jako na výstavě budou v ceně a nebo
no, to je sice pravda, ale ted jsem nechaval jednoho passata nacenit u dealera, na comfortline davaji automaticky slevu 50 000 a pak jeste obchodni slevu 7%. takze passat comfortline 1,4 110kW cenikova cena 693000 se automaticky smrskla na necelych 600000. tedy stejna cena jako za superb. pochopitelne nevim, zda nejakou slevu neziskas i na toho superba. nechal jsem si nacenit veri highline, podle konfiguratoru za 960 000, po sleve 820 000.
3. 3. 2015 11:51
Re: a podložky pod koly jako na výstavě budou v ceně a nebo
Cena za výbavu na úrovni Fabie? Tady se to dnes rojí...jeden co vidí Superb na úrovni M-B E, druhej co vypráví pohádky o cenách s výbavou Fabie.
To bude krásná a plodná diskuze...

A nejvtipnější jsou ta nepochybně >:-[]
Avatar - _Karel_
3. 3. 2015 11:59
Re: a podložky pod koly jako na výstavě budou v ceně a nebo
;-) :yes:
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2015 12:04
Re: a podložky pod koly jako na výstavě budou v ceně a nebo
je to snad ve srovnání Octavia III & Golf 7 jinak? Nepochybně není...
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2015 12:07
Re: a podložky pod koly jako na výstavě budou v ceně a nebo
jinak po přečtení článku uznávám, že výbavově to až taková hrůza (jak bylo avizováno před Ženevou - tj. manuální klima, plechová kola) není... ;-)

O to horší bude nepochybně odchlučnění pozdvozku, zejména zadní nápravy, kde to bude nepochybně nejhorší v rámci celé střední třídy (stejně jako u Octavie v rámci nižší střední).
3. 3. 2015 12:18
Re: a podložky pod koly jako na výstavě budou v ceně a nebo
Máš nepochybně problém se slovem nepochybně ;-)
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2015 12:26
Re: a podložky pod koly jako na výstavě budou v ceně a nebo
nepochybně to není můj problém (jen jsem vám chtěl udělat radost) :-)
3. 3. 2015 12:42
Re: a podložky pod koly jako na výstavě budou v ceně a nebo
Nepochybně není, jen to z dálky vypadá, že nevíš o čem mluvíš a z blízka...je to pravda.

Novýho Supa ještě nikdo z nás zřejmě nejel, takže si ponechme soudy na dobu, kdy to bude možný. ;-)
Avatar - _Karel_
3. 3. 2015 12:12
Re: a podložky pod koly jako na výstavě budou v ceně a nebo
Nedá mi to, musím se podělit o pár perel z podobného článku na novinkách:

"Novináři jen překrucují jako vždy.
Českou automobilku Škoda AZNP předali havlisti za 6 miliard němcům.
Správně je německá automobilka Škoda vyrobila pěkné auto Superb. Čeští otroci v automobilce pracují pro německé majitele Wolkswagen za třetinové výdělky oproti Německu.
Pohádkové dividendy a zisky zůstávají Němcům.
Německé auto Superb bude velmi dobře prodejné, protože je pěkné."

"Pro koho vlastně,se tem Superb vyrábí? Nevím,že by se nějak hromadně kupoval..."

Články na novinkách jsou často lepší než tady, ale ty diskuze....
3. 3. 2015 12:19
Re: Odborářský "Ohníček"?
To snad nemůže normální myslící člověk ani vyplodit >:-[]
Avatar - Hittman
3. 3. 2015 12:21
Re: Odborářský "Ohníček"?
No přece pro Čechy, ti jsou na škodovky vysazení. >:-[]
Jinak než nám to všem docvaklo, stihli prodat téměř celou republiku, že si tu připadám už jak nájemník.
Avatar - _Karel_
3. 3. 2015 12:25
Re: Odborářský "Ohníček"?
Pokud vím, sup si celkově v Evropě vede skvěle. Prodali, neprodali- zrovna u Škody- kde by byla, být dnes ryze česká? Tam kde Tatra?
Avatar - Hittman
3. 3. 2015 12:30
Re: Odborářský "Ohníček"?
Taky nevím, kdo by ji krom VW a Rencka tehdy chtěl jiný koupit.... Krom té Tatry, která se tedy po 20ti letech možná dostala do dobrých rukou, zmíním ještě Liaz, Praga?, Avia, ČZ, Jawa?, Karosa?,atd.
Avatar - Emel
3. 3. 2015 12:36
Re: Odborářský "Ohníček"?
Za 2014 třetí místo před Mondeem.

PS: pro rýpaly - v mainstreamové střední, BMW se nepočítá
Avatar - twistedTSD
3. 3. 2015 13:57
Re: Odborářský "Ohníček"?
Ach, tohle mi nedělej. Na novinkové diskuse nemám koule chodit ani pro pobavení, dostávám z nich chuť emigrovat...
Avatar - _Karel_
3. 3. 2015 16:41
Re: Odborářský "Ohníček"?
Tak to sorry ;-) Ale máš naprostou pravdu, sem tam někdo normální, jinak snůška dementů. Tady je to zaplať pánbů zatím ještě naopak.
3. 3. 2015 20:32
Re: Odborářský "Ohníček"?
Na novinkách se vždy skvěle bavím, jaké "perly" tam ti nedovzdělaní bolševičtí debílkové vyplodí. Zvláště na cokoliv, co se nějaký týká Německa nebo nedej bože USA reagují jak býk na červený hadr >:D >:D >:D :yes:
3. 3. 2015 12:41
Re: Odborářský "Ohníček"?
Hej - z toho mi jednoduchym pokracenim vyplyva, ze Fabia je vlastne to same, co MB E.
No neni ten svet aut dneska nadherny? >:D >:D
3. 3. 2015 12:43
Re: Odborářský "Ohníček"?
No a máme to...i s 1,0MPi >:-[]
3. 3. 2015 14:36
Re: Odborářský "Ohníček"?
...zatim bohuzel bez turba a vstrikovani vody, ale i to casem prijde >:D
Avatar - miromen
3. 3. 2015 11:57
Re: Odborářský "Ohníček"?
jj komik
3. 3. 2015 13:46
Re: Odborářský "Ohníček"?
Jakýkoliv produkt (včetně auta) se prodává za tolik, za kolik ho lidi kupují. Nenaplní-li Superb prodejní cíle, pude s cenou dolů, bude-li zájem větší, pude s cenou nahoru. Co z toho máš problém pochopit? Kolik by měl stát, aby sis řekl, že poměr cena/výbava je výborný? No a to s výbavou Fábie... >:D 8-s
3. 3. 2015 11:45
Uvidime na ceny priplatku
Zakladni cena je celkem OK, o nejakych sto tisic pod Passatem, byt ten ma v zakladu lepsi vybavu. To by celkem odpovidalo, ovsem bojim se ze po zapocitani priplatkove vybavy na nejakou rozumnou uroven uz bude cena obdobna jako u Passat ci dokonce o malinko vyssi.
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Hittman
3. 3. 2015 11:53
Re: Uvidime na ceny priplatku
Základní cena je OK oproti passatu, ovšem oproti konkurenci je to docela předražené na to, že je to low-endo škoda.
3. 3. 2015 12:07
Re: Uvidime na ceny priplatku
Tak konkurenci je fakticky jenom Mazda 6, ktera rovnez neni zadna velka lace, ostatni konkurenti jsou bud starsi jako Insignia nebo nepovedena auta jako vsichni Francouzi. Koneckoncu i "nove" Mondeo je zatracene draha sranda uvedomime-li si ze je to stary Fusion s pofidernimi technologiemi.
Avatar - Hittman
3. 3. 2015 12:10
Re: Uvidime na ceny priplatku
Ano, mondeo přijde se slevami, která škoda moc ráda nedává, proč taky, když jsme v česku a je tu plno koupěchtivých Škoda ovečer. Co se týče frantíků, C5 přijde nová, 508 je po fejsu a když nejsem technofil, je to dobré auto, Laguna letos nová, Toyota po fejsu, pak tu máme i Volvo, možná jsem ještě na někoho zapomněl..
3. 3. 2015 12:19
Re: Uvidime na ceny priplatku
Ford v predchozi generaci zadne olbrimi ceny krome akcnich nabidek, ktere navic v druhe polovine zivotniho cyklu stahnul bez nahrady nedelal. Minula generace Mondea byla celkem vyhodna jako Enterprise predtim ani potom uz moc ne. Az bude nova C5, tak uvidime, zatim bude Superbu konkurovat jen ta stara, ktera uz je hodne stara, stejne tak jako Laguna. Avensis je po minifaceliftu, ktery nic nezmeni a bude dal hrat svoji omezenou ulohu danou omezenou nabidkou. 508cka je slusne auto ve verzi GT, coz je ale 860.000 Kc po sleve, takze rovnez zadna super lace. Volvo je mimo peloton, protoze stoji raketu i proti koncernovym nabidkam. Ja bych jako nejblizsi konkurenci videl modernizovanou Insignii, ale ten design neni uplne vetsinovy a ceny jsou snad jeste vyssi nez u Superbu/Passatu. Pokud bych kupoval stredni tridu a chtel setrit, tak bych sel do i40 kvuli neprekonatelnemu pomeru cena/vykon, pokud nechtel setrit, tak Passat neni nezajimava nabidka pro jeho kvalitu a aktualne nic moc konkurenci.
Avatar - Hittman
3. 3. 2015 12:27
Re: Uvidime na ceny priplatku
U 508 by stačila i výbava Allure či Active a dovybavit ptákovinama a motor 163 k ... Jinak má S výhodu, že konkurence teprve bude představovat nové modely či fejsy... Insignia bude nová kdy? 2016?
3. 3. 2015 20:38
Re: Uvidime na ceny priplatku
Tak to já bych do i40 naopak nikdy nešel kvůli nepřekonatelnému odporu vůči jeho fluidnímu designu (+ kvůli nedostatečné motorizaci v naftě) :'-(
3. 3. 2015 17:46
Re: Uvidime na ceny priplatku
Was ist das pofiderni technologie?
3. 3. 2015 12:35
Re: Uvidime na ceny priplatku
VW umí dávat výrazně vyšší slevy než Škoda, před měsícem jsem objednával a nestačil jsem se divit.
Avatar - Emel
3. 3. 2015 12:37
Re: Uvidime na ceny priplatku
To hodně souvisí se stářím modelu... na nové modely jsou slevy u Škody i VW nižší.
3. 3. 2015 12:46
Re: Uvidime na ceny priplatku
Opravdu? Já u GVII před rokem a půl dostal 12% mezi dveřma :-)
Avatar - Emel
3. 3. 2015 12:50
Re: Uvidime na ceny priplatku
No jasně. A na Passat končící generace dostal kolega skoro 30.
3. 3. 2015 12:59
Re: Uvidime na ceny priplatku
Nevím kolik dávají všichni ostatní, ale je fakt, že Mazda na tohle neslyšela ani náhodou ;-)
3. 3. 2015 13:03
Re: Uvidime na ceny priplatku
Záleží také na výbavě a dalších faktorech.
3. 3. 2015 13:29
Re: Uvidime na ceny priplatku
Čím vybavenější... ;-)
3. 3. 2015 13:35
Re: Uvidime na ceny priplatku
Golf Variant před měsícem: ceníková cena 696tis - dali slevu 100tis + sadu zimních kol s origo 16" hliníkovými disky k tomu.
Na OIII mě nabídli 8% a tečka.
Mimochodem na Passata ta sleva byla ještě procentuelně vyšší než na Golfa
Avatar - Emel
3. 3. 2015 13:59
Re: Uvidime na ceny priplatku
Škodovka pravděpodobně v reakci na dobré prodeje Octavie trošku utáhla šrouby a omezila možnosti prodejců slevy poskytovat. Dřív se na OIII dávalo celkem běžně 12-14% (na firmu), aktuálně co vím tak je standard 10%.
3. 3. 2015 14:04
Re: Uvidime na ceny priplatku
Ano to je pravda, v listopadu byly slevy úplně jiné. Ale hlavně Škodovka úplně zrušila fleetové výhody pro firmy, což mě nahnalo k VW. Jsem zvědav, jak dlouho jim tato politika vydrží.
Prostě ve výsledku, by mě trochu míň vybavená a hůř zpracovaná OIII (nemožnost multilinku, XDS ..) vyšla o více než 100t dráž. V podstatě na cenu Passata. To teda nejsem cvok..
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2015 18:03
Re: Uvidime na ceny priplatku
mám obdobnou zkušenost - holt realita českého trhu se více než vymyká globální koncernové politice :-)
Avatar - Hittman
3. 3. 2015 12:44
Re: Uvidime na ceny priplatku
Marketing dnes umí zázraky... ;-)
3. 3. 2015 12:43
Re: Uvidime na ceny priplatku
Na první pohled může být základní cena OK, ale s ochuzením některých prvků výbavy je nárůst ceny vůči starém modelu dost výrazný.
3. 3. 2015 13:04
Re: Uvidime na ceny priplatku
O jakou výbavu přišel?
3. 3. 2015 15:37
Re: Uvidime na ceny priplatku
Z výbavy proti předchůdci vypadla síťka středové konzole, páté dveře s dvoustupňovým otevíráním twindoor, osvětlení nohou vepředu, zadní středová opěra s otvorem pro dlouhé předměty a celý síťový program.
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2015 18:06
Re: Uvidime na ceny priplatku
to se mi nějak nechce věřit...
3. 3. 2015 18:14
Re: Uvidime na ceny priplatku
překopíroval jsem to z Lidovek...já tomu zatím věřím...
3. 3. 2015 11:51
dobrá cena
Tá cena je ok. Ak to nasadili ako základ, asi chcú rúbať vyššie, lebo supík by kľudne zniesol aj rýchlosť 200 a akcelku 10). 600 za supa, ktorý má v základe všetko nutné a solídne výkony je ok ponuka (prvý dojem, neviem, či to na niečom neojebabrali).
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hittman
3. 3. 2015 11:53
Dražší
a oškubanější, stejně jako nový Passat. Myslím, že konkurenci se začne více dařit.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Aoyagi
3. 3. 2015 12:32
Re: Dražší
Jen doufám, že konkurenci opravdové, ne zas někomu z VAGu.
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2015 12:11
ten dvouválec neberu - takže reálně začíná Superb až s 1.8TS
což je možná ale až zbytečné...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Kubis001
3. 3. 2015 12:25
Halogenová světla
Cena je u Superbu v rámci starndartní výbavy Activu velmi povedená.
Jak je to akorát se světly. Ten základ v Activu asi nepředpokládám, že bude mít stejné Bixenony jako na všech fotkách. Budou tam aspoň Halogeny nabo tam zase strčí projektorový hnus jako v OIII?
Rozbalit vlákno
13
Avatar - GeorgeWWW
3. 3. 2015 12:29
Re: Halogenová světla
OIII halogenové projektory nemá
Avatar - Kubis001
3. 3. 2015 12:32
Re: Halogenová světla
To vím. Však píšu že halogeny nemá.
3. 3. 2015 12:47
Re: Halogenová světla
Podle mě si pleteš projektorová světla s klasickým halogenem. OIII má právě ten ;-)
Avatar - GeorgeWWW
3. 3. 2015 12:53
Re: Halogenová světla
Evidentně nevíš...psal jsi "projektorový hnus jako v OIII" - OIII má buď halogeny H4 nebo bi-xenony...projektory měla OII po faceliftu.
Avatar - Kubis001
3. 3. 2015 13:01
Re: Halogenová světla
Pravdu díš, mělo tam být halogeny místo projektorů. Nicméně ještě se asi neví, jak vypadá standardní bez příplatková světla.
Avatar - twistedTSD
3. 3. 2015 14:03
Re: Halogenová světla
Ještě jinak, O3 bude mít jako hlavní H7, H4 měla naposledy O1. ;-)
Avatar - GeorgeWWW
3. 3. 2015 14:13
Re: Halogenová světla
Pravda, pardon :yes:
Avatar - Aoyagi
3. 3. 2015 12:34
Re: Halogenová světla
Projektorový hnus je co? HID?
3. 3. 2015 12:48
Re: Halogenová světla
Místo paraboly má čočku...
3. 3. 2015 15:22
Re: Halogenová světla
Sorry webpajo, ale trepes nezmysly. Samozrejme ze projektorove svetla maju AJ parabolu! Akurat ze projektor ma navyse pred zdrojom svetla este sosovku...
3. 3. 2015 19:40
Re: Halogenová světla
Ale ale ale. Takže je žárovka, projektorová čočka a ta osvětluje parabolu?
4. 3. 2015 11:03
Re: Halogenová světla
Napisal som "PRED zdrojom svetla" (myslene v smere jazdy). Takze pred ziarovkou mas sosovku, a za nou (a okolo nej) parabolu. Tu to nas nazorne:
[odkaz]
4. 3. 2015 14:50
Re: Halogenová světla
OK, omlouvám se ;-) . Každopádně jsou projektory minimálně koukatelnější.
Avatar - Emel
3. 3. 2015 12:25
Základ
Pro mě příjemné překvapení. Zejména obsah základní výbavy. Kolovaly tu nějaké zkazky o základu na plecháčích... to se naštěstí nepotvrdilo. Samozřejmě xenony apod. jsou za příplatek.

PS: to už se probíralo, ale ty dynamické parametry vypadají dobře :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Kubis001
3. 3. 2015 12:35
Re: Základ
Doufám, že jako povinou výbavu ke Xenonům tam zase nacpou nějakou novou logickou perličku jako vyhřívání sedadel atd. jako to udělali u OIII s Light asistentem.
Avatar - GeorgeWWW
3. 3. 2015 13:01
Re: Základ
A co se Ti nezdá logického na bixenonech s Light assistentem?
Avatar - iudex
3. 3. 2015 13:21
Re: Základ
Tak tie zkazky vyplývali priamo z článku ACZ. Chvalabohu to Škoda nespravila a v základe sú alu disky a auto klíma, ako sa na auto tejto kategórie patrí (teraz sa zdá, že čierny Peter zostane Mondeu, ktoré tuším jediné je v základe na plecháčoch).
Dynamika je až neskutočná, normálne sa mi nechce veriť, že 1,4ka dá 220. Každopádne konečne základ, ktorý neurazí a druhý motor v poradí (1,8TSI) už uspokojí dynamicky aj náročnejšieho vodiča.
Teraz ešte aby to na Slovensku nechceli spraviť inak a dať slabšiu 1,4ku a ešte slabšiu výbavu v základe (á la tie spomínané plecháče).
Avatar - AUDIRS6
3. 3. 2015 13:43
Re: Základ
tak za krasnych "Baťovskych" 19 999,- € akciova ponuka: Sup-Junior ( manualna 1 zonova klima, plechace, cierne narazniky, skrabka za priplatok ...) >:-[]
Avatar - Emel
3. 3. 2015 14:18
Re: Základ
Však nic ve zlém :-) , prostě to třeba nebude na všech trzích stejně.

Pokud bude v nabídce slabší motor na plechu a bude stát o 70t míň, tak budiž. Měl jsem trošku obavu, že Škodovka nasadí cenu těsně pod 600 za nepoužitelný základ, ale nestalo se.
3. 3. 2015 12:26
Nečitelnost
Za mě osobně je poslední trend VW i Škody zatím dost nečitelný a matoucí. Na jedné straně viditelná snaha ušetřit, maximální sdílení v rámci koncernu (ve všech třídách). Na druhé straně mluvení o ataku prémiové třídy, a cenami jí opravdu atakují zdařile.... To jsem zvědavý, s čím přijde třetí do party, Audi A4.
Rozbalit vlákno
33
Avatar - Hittman
3. 3. 2015 12:27
Re: Nečitelnost
Marketing dělá divy...
Avatar - Emel
3. 3. 2015 12:31
Re: Nečitelnost
Tak se podívej, na kolika začíná Mondeo s 1.6EB a na kolika začíná třeba MB-C...
3. 3. 2015 12:50
Re: Nečitelnost
Cenově atakuje prémii? Hmm, tak to ani omylem :-)
3. 3. 2015 12:59
Re: Nečitelnost
Octavie [odkaz]
Superb
[odkaz]
A4
[odkaz]

Sice neporovnatelné výbavy, ale Octavia o tříd níž...
Avatar - Hammunasakra
3. 3. 2015 14:34
Re: Nečitelnost
No mě to jako dobrá ironie příjde >:-[]
3. 3. 2015 15:00
Re: Nečitelnost
Mě taky...jindy tu děláš znalce a dnes jsi za neznalýho ;-) . Místo Supa si tam zařaď třeba C5 v topu...hmmm? ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 3. 2015 15:03
Re: Nečitelnost
No myslim že svý doby se tu C5 s šestiválcem z Range Roveru prodávala za necelejch 900 tisíc :-)
A dneska to lepší asi nebude >:-[]
Avatar - AUDIRS6
3. 3. 2015 15:25
Re: Nečitelnost
Uz zase 8-s 8-s 8-s 8-s
Dokladuj mi vyvoj motora pouzivaneho v citrone RRkom a ze tak ho potom pouzil citron a nie naopak. :-!
Avatar - Hammunasakra
3. 3. 2015 15:54
Re: Nečitelnost
Co zase? >:D
To fakt nevim a dokonce je mi to úplně jedno :-)
A že ten motor je ten samej snad víš sám. Nebo ne? ;-)
Avatar - AUDIRS6
3. 3. 2015 15:58
Re: Nečitelnost
Keby si bol advokatom Goringa a spol. na Norinberskom procese, tak hadam ich aj obhajis a vyslobodis... 8-s :-!
Avatar - Hammunasakra
3. 3. 2015 16:00
Re: Nečitelnost
Co takhle k věci? :-|
Avatar - AUDIRS6
3. 3. 2015 16:03
Re: Nečitelnost
nema to zmysel, takze kaslem na to... :-!
Avatar - Hammunasakra
3. 3. 2015 16:06
Re: Nečitelnost
:no: 8-s
S čím máš problém? Fakt nechápu! ;-\
Avatar - AUDIRS6
3. 3. 2015 21:43
Re: Nečitelnost
ved sa ani ty nerob, noooo....
historky o motoroch od RR pre citron tu uz vsetci pozname naspamät.
tuto diskusiu som ja uz odpiskal, ale inde sme aj normalne podebatili... ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 3. 2015 22:26
Re: Nečitelnost
No já jí fakt neznám ale sem rád že už vim kde byl problém :-)
Teda furt nevim co to je za problém protože ten motor prostě je ten samej a neni to přece žádný tajemství. Svez se s nim v RR nebo RRS je fakt povedenej a ve verzi 225kW/700Nm bomba :yes:
Avatar - AUDIRS6
3. 3. 2015 23:06
Re: Nečitelnost
preboha ta prosim, uz sa fakt vypni :-!
Si ako obohrata stara nudna doskriabana platna, ktora furt preskakuje na tom istom mieste... :-!
Prevez sa ty "nasimi" 3.0 BiTDi (Competition), alebo V8 4.2 TDi a potom porovnavaj.
A vobec nebude hanba priznat, ze tie "nase" su lepsie.
Ono to nema problem priznat vacsina novinarskej komunity ;-)
Nove Ingenium 2-litre diesle ( 1 turbove )- tie maju zaujimave parametre - aspon co som cital, co ma ist do XE-cka tn silnejsi...
Ale to su tiez zatial len cisla na papieri, v aute ake tu na kontinente este nikto hadam neosedlal, takze s vynesenim verdiktu sa neunahlim.
Avatar - Hammunasakra
4. 3. 2015 09:46
Re: Nečitelnost
Trochu šílená reakce ne? >:D
Na mě tyhle porovnávací kraviny nezkoušej! Nikde nesrovnávám tenhle starší motor s biTDI a tvá reakce je fakt mimo. To nemáš v systému normální reakci krom audifanatický? Prostě ta silnější verze v RRS je prostě fakt povedená nic víc nic míň
4. 3. 2015 04:16
Re: Nečitelnost
Nemluvíš pravdu, ten motor má stejnej základ, to je vše. Francouzi ho nikdy dál neladili... Takový účelový Hamusakrovský překroucený pindy ;-)
Avatar - Hammunasakra
4. 3. 2015 09:40
Re: Nečitelnost
Do***e co to kecáš! 8-s
Hele tak sem se teď kouk na wiki jak to s tim motorem bylo což ale nijak to nesouvisí s tvym pindem! V době kdy mě Kylie někdy před 7 lety svezla ve svym novym C5 se ten motor do RRS eště nedával >:D
A naopak v době kdy do RRS přišla ta silnější verze vo který sem mluvil tak PSA s tim motorem definitivně skončilo. Tak mi to přišlo jako docela dobrá ironie pro ty překroucený pindy cos vo mě napsal >:-[]
Tim myslim i tvuj včerejší haha vtip se šestiválcem když já vo V6 nic nenapsal ;-)
A jestli máš furt problém mrkni na podobně absurdní reakci AUDIRS6 podobnou tvý ať mu dokladuju jestli to je motor Citroenu používanej RR a ne naopak. Já v 15:54 na to: To fakt nevim a je mi to úplně jedno :-)
Prostě já s tim motorem jel jednou před spoustou let v Citroenu a vloni v RRS. Že po těch letech navíc při docela rozdílnym výkonu neni stejnej je snad jasný. Stejná nebude dokonce ani ta slabší verze 190kW. Možná ta 155kW ve starym Discovery >:-[]
4. 3. 2015 14:52
Re: Nečitelnost
Dovolím si tě chytat za slovo, tak jak to předvádíš ty ve všech diskuzích...motor v RRS není ten samej co se dává (nebo dával) do C5. Tečka a basta...
Avatar - Hammunasakra
4. 3. 2015 15:13
Re: Nečitelnost
Tak to sem fakt nečekal :yes: :yes: >:D
Hele a co ten 155kW v Discovery? Ani ten? >:-[]
3. 3. 2015 13:55
Re: Nečitelnost
Aha, takže ceny prodejců na mobile.de jsou pro tebe bez započtení výbav směrodatný? A kupoval jsi někdy auto???
Nikdy jsi nezažil, že za cenu vybavenýho mainstremu máš základní prémii? Chlapi, proč se sami shazujete? :-)
3. 3. 2015 14:23
Re: Nečitelnost
Nejde ani tak o porovnávání ceny, jako o tvém zpochybnění, že Škoda cenami atakuje i prémiovku, což v dalším příspěvku sám potvrzuješ.

A ano, není to tak časté, že se cena, byť, vybaveného vozu - mainstremu NIŽŠÍ střední třídy - dostane vysoko nad cenu vozu STŘEDNÍ třídy prémiové úrovně. V tom je Škoda "jednička".
Avatar - Emel
3. 3. 2015 14:45
Re: Nečitelnost
Škoda v první řadě umí nabídnout v nižší střední 135kW naftu s dvouspojkou a 4x4, s výbavou, kterou někteří ani v té střední nemají (el. zadní dveře, automatické parkování, vyhřívané okno a zadní sedačky, panorama apod.). Pak si holt může nechat takové auto zaplatit.
3. 3. 2015 14:49
Re: Nečitelnost
Nepopírám co Škoda umí nebo neumí. Hlavní myšlenka je v tom, že cenové rozpětí Škody (speciálně Octavia), mezi nejlevnější verzí a top, je trojnásobné! Což jasně ukazuje její nevyhraněnost až schizofrenii.
Avatar - Emel
3. 3. 2015 14:58
Re: Nečitelnost
No podle mě to spíš ukazuje šíři nabídky. 1.2TSI v Active a RS nebo Scout jsou úplně jiná auta. A jen tak mimochodem, podobný rozptyl je právě běžný u prémiovek ;-)
3. 3. 2015 15:01
Re: Nečitelnost
Aha, tak to bude Astra, Insignia nebo Focus taky prémiovka >:-[]
4. 3. 2015 09:58
Re: Nečitelnost
A neukazuje to spíš na možnou šíři individualizace výbavy?
Avatar - _Karel_
3. 3. 2015 16:51
Re: Nečitelnost
Ale ta A4 je všechno, jen ne základní. Stejně vybavenej sup by asi o moc levnější nebyl. Samozřejmě, musíme započíst fakt, že aktuální A4 je na konci tažení.
Edit: nějak jsem u té A4 přehlídl, že 850 je bez daně. Pak se to se supem moc srovnávat nedá.
Avatar - fOE
3. 3. 2015 14:41
Re: Nečitelnost
Mozna myslel 114i :-)
3. 3. 2015 12:36
Cena musí být nyní vyšší, aby bylo z čeho dávat slevy
Cena musí být nyní vyšší, aby bylo z čeho dávat slevy
Rozbalit vlákno
0
3. 3. 2015 12:36
cena vs hmotnost
Jasněže bude dražší superb,protože je nad octávií...jde o to,že rozdíl pohotovostní hmotnosti mezi octávii a superbem bude minimální,ale cena obrovská..a neodpočítavejte od rozdílu ceny najaké nesmyslné ceny příplatkové výbavy,protože jestli dávám např. digi klimu do octavie,nebo superba je úplně jedno..
A to,jestli je tam takové,nebo makové rádio je taky u výroby jedno,jelikož tam nějaké je vždy,tzn,počet úkonů ve výrobě je stejný,ale cenový rozdíl obrovský...
Ale lidi ten rozdíl stejně zaplatí,protože jinak by ty ceny vypadaly jinak a oni jezdí ve vlajkové lodi.:-)
Rozbalit vlákno
3
3. 3. 2015 13:06
Re: cena vs hmotnost
Tak si kup tanker tam bude poměr ceny a hmotnosti úplně nejlepší. Tvůj výpočet může fungovat tak u ocelových konstrukcí ne u aut.
Avatar - Hammunasakra
3. 3. 2015 13:09
Re: cena vs hmotnost
Nechci ti brát iluze ale zrovna u těch aut.. >:-[]
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2015 13:24
Re: cena vs hmotnost
tak ono je to hodně o marektingu - proto třeba příplatek za stejnou převodovku DSG 7° je jiný u Fabie a jiný u Octavie. Co se u Octavie snese, by už bylo u Fabie příliš...
3. 3. 2015 13:19
Reality check
Takze stale nevime, jaka bude realita.
- Nezname presne vybavy
- Nezname ceny priplatku
- Nezname ceny vsech motorizaci
- Nezname presne priplatek za DSG
- Nevime kolik nam slevi Skoda a kolik VW (VW slevuje obecne vetsi procento, nekdy i 2x takove; u flotily nevim)

Takze mi to pripada, ze vsechno je ted mozne:
a) Stejne vybaveny Passat muze byt v realite levnejsi (lepsi standardni vybava + vetsi sleva). Tak to v podstate bylo u minule generace. Potom je blbost kupovat Superb.

b) 1.4TSI 110kW Superb s nejakymi balicky (neco malo jako multif. volant, 17" kola apod.) by mohl byt po sleve okolo 600tisic a to by bylo hodne zajimavy!

c) Mondeo zlevni tak, jako u minule generace a bude se prodavat vybaveny 2.0 TDCi za 550 tisic a potom nazdar bazar VW group.

PS: Pisalkum, kteri srovnavaji cenu Superbu s Octavii bych doporucil nejprve zvednout zadek a obojim se skocit projet (PROJET, ne prolezt). U minule generace to byl docela velky rozdil (kvalitativne ve prospech Superbu - pohodli, hlucnost...), prestoze oba vozy staly na stejne platforme.
Rozbalit vlákno
0
3. 3. 2015 13:27
Technické rozdíly oproti Passatu
Ví už někdo?
Mám na mysli podvozek.
Passat i Superb maji shodnou platformu MQB pokud se nepletu, tak me zajima, jestli tam skodovka nekde neco osidila nebo ani ne :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2015 15:15
Re: Technické rozdíly oproti Passatu
samozřejmě, že ošidila. Stačí porovnat Golf 7 a Octavii III a tady to bude obdobné. Ještě jednu dvě generace a můžeme Škodovku porovnávat leda tak s Dacií..
Avatar - Đawson
3. 3. 2015 14:41
ja ho ridil a prolezl, otazky?
Piste sem, sem skodovak ale pokusim se byt objektivni :-) byl to activ 1.4 tsi cenovka necelejch 900 tis. ( nejaka divne nakonfigurovana verze )
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2015 15:08
Re: ja ho ridil a prolezl, otazky?
tak např. co odhlučnění, zejména podvozku? Stejně špatné jako u všech ostatních Škodovek?
Avatar - Đawson
3. 3. 2015 15:21
Re: ja ho ridil a prolezl, otazky?
Jestli ti podvozek u škodovek příjde hlučný, zde odvalování pneumatik a tlumené "žuchnutí" při vjezdu na kanál slyšet je, víc jak 70km/h sem s tím bohužel jet nemohl. V této rychlosti sem ale větší rozdíl proti octavii nepoznal, přístrojová deska působí hodnotněji než u O ale vypadá téměř stejně.
Ty laminátová okna ti nepovím. A provoz na dva válce sem absolutně nezaznamenal, myslím si, že normální uživatel to vůbec nepozná.
A také mě zaujalo, že v horší výbavě se mezi ostatními škodovkami úplně ztratí :-)
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2015 16:21
Re: ja ho ridil a prolezl, otazky?
takže taková větší Octavia, chápu-li správně. Pak je otázka, jestli má příplatek smysl, protože Octavia už je velká dostatečně... :-)
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2015 15:11
Re: ja ho ridil a prolezl, otazky?
Budou ve výbavě dvojitá laminovaná okna? Dvojková Octavia je měla, trojková je nemá, nový Passat je má. Myslím samozřejmě za příplatek.
Avatar - Barry Lyndon
3. 3. 2015 15:13
Re: ja ho ridil a prolezl, otazky?
co provoz na dva válce? Nerozpadlo se to už při zkušební jízdě?
Avatar - _Karel_
3. 3. 2015 17:08
Re: ja ho ridil a prolezl, otazky?
Ty seš vážně pacient.
Avatar - Barrichello
4. 3. 2015 13:22
Re: ja ho ridil a prolezl, otazky?
heehe :yes:
Avatar - Atlis
3. 3. 2015 18:43
Re: ja ho ridil a prolezl, otazky?
Skús niečo napísať sám, to bude asi lepšie.
3. 3. 2015 20:49
Malé PR
Článek ujde, ale pár PR tam přece najdem... 1,4 s odpojováním poloviny válců rozhodně lépe než stávající 1,8 nepojede, takže přirování ceny silně pokulhává, prostě nový superb je dražší, což není nic špatného a nijak to neřeší zdali to je výhodná koupě nebo ne, je to jen PR habaďůra. Druhá věc k pousmátí je údajná tradičnost prostornosti interiéru, v novém možná bude prostor rozumně rozdělený, ale stávající je naopak učebnicový příklad nepoměrného rozdělení v honbě za co nejlepším jedním paramterem, zcela na úkor jíných, konkrétně podélného místa pro "nohu přes nohu" na úkor roho že zadní sedačky jsou narvaný až mezi podběhy a tím pádem úzký, a celé auto nafouklé na platformě golfu má svislé boky, aby maskovalo nedostatek prostoru napříč.
Takže auto hezký, ale nedělejte z nás ovce. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - simply never
3. 3. 2015 21:12
superb 6 generacie
Zákazníci su zvyknutí na najvacsi interiér a velký kufor. Pri sucasnom naraste tipujem, že razvor bude atakovat 4 metre a kufor 1500 litrov, dvojvalec 1.0 coby vrcholná motorizacia bude odpajat oba valce pri ustalenej jazde do 180 km/h. Spotreba pasivnej verzie (po zateplení 30 cm vaty) bude 0.1 litra na sto. Medzi recou, passat bude mať 0.09 litra na sto. Nakolko Ford, Opel, Fiat, PSA, Renault Group uz bude vlastnit VW, nebude co kúpiť okrem Skodovecky.
Rozbalit vlákno
3
3. 3. 2015 21:32
Re: superb 6 generacie
ježiš to sou chmury navečer :-)
4. 3. 2015 07:27
Re: superb 6 generacie
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
4. 3. 2015 13:22
Re: superb 6 generacie
bude, ZIL 131 >:D
Avatar - Aladeen
4. 3. 2015 17:34
Klíma ?!
klíma v základe ? To sa Škodovka pochlapila >:-[]
Ja som dúfal v premrštenú cenu a nejakú edíciu "Fresh" >:-[]
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2015 10:37
Kritika
.. jako vážně?? Máme tu pravděpodobně nejlepší auto kdy vyráběné na území ČR. Design, ač by se tu spousta lidí radši zabila, než (si) to přiznala, je mnohem lepší, než se i ten největší optimista ještě před pár týdny vůbec odvážil doufat. (na který třeba Passat nemá vůbec odpověď...) ... základní cena vs. výbava (a to ještě než se vůbec začal prodávat) je poměrně velkoryse nastavena, technické možnosti (280 HP, 4x4) ... a stále to není dost?? Když Kabaň mluvil o zrdcadle Česka, věděl o čem mluví. I kdyby Superb byl ze zlata a dáváli ho zadarmo, stejně pro Čechy nebude dost dobrej.

Přejme Superbu úspěch, protože si ho tentokrát opravdu zaslouží!
Rozbalit vlákno
0