Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Superb: Místo šestiválce plug-in hybrid

Design nové generace modelu Superb bude vycházet z konceptu Vision C, ale její technika bude mít opět velmi blízko k Passatu a to včetně pohonných jednotek.
Zpět na článek
16. 7. 2014 16:27
16. 7. 2014 16:40
16. 7. 2014 16:56
16. 7. 2014 17:37
16. 7. 2014 17:42
16. 7. 2014 17:27
16. 7. 2014 18:04
16. 7. 2014 20:29
16. 7. 2014 21:28
13. 11. 2014 13:51
Avatar - Bazalt
16. 7. 2014 16:03
Už bylo na čase
Wow plug-in od VW! Už bylo na čase. Ještě deset let a bude tam kde Toyota nyní :-) Nic proti V6. Naopak-raději V6 než poloviční foukátko (vlastní zkušenost, víc jak 1000km na dovolené s V6/160 kw se spotřebou kolem 8l) Ale hlavně mnohem lepší alternativa do zamořených měst než sazomety. Škoda jen že v Čechách opravdu není síť nabíjení a to ani ve velkých městech. Ostuda!
Plug-in hybrid ANO :yes:
Rozbalit vlákno
11
Avatar - WinDiesel
16. 7. 2014 16:38
Re: Už bylo na čase
Ty jsi nějaký trochu retardovaný, že. Nějak jste si nevšiml že v moderních vozidlech dnes metají saze právě a pouze motory TSI. Všechny nové diesely jsou opatřeny filtry pevných částic, které se pravda dají brutálně vykuchat, ale to samé se dá říci o již několikáté generaci TSI, kde ovšem není třeba nic vykuchávat, neb tam žádné zachycovače nejsou (ale brzy budou.)
Takže by to chtělo zklidnit hormon než plácneš MEGAKRAVINU.
Avatar - Bazalt
16. 7. 2014 17:23
Re: Už bylo na čase
Děkuji za věcnou připomínku :-)
V podstatě máš pravdu. Rozprašovače zplodin v turbomotorech jsou katastrofa. VW si před deseti lety když připravoval TSI zaloboval v EU najednou všechny atmosféry neodpovídají normám. Tak se i zbytek musel chytit mini motorů s turbem. O tom že systém měření emisí i spotřeby je naprosto zkreslený se ví dávno ale EU to nesmí přiznat. Stejně jako že povinné přidávání řepkového sajrajtu do nafty je ekologická katastrofa. To nemluvím o tom co to znamenalo pro motory. Proto jsem říkal raději V6.
Filtry na disel jsou povinné už hodně dlouho ale to co lítá z výfuků při rozjezdech, zrychlení nebo vypalování filtru je fakt síla. Vidím to každý den i u nových aut. Bohužel ne každý se o auto a motor stará aby tomu tak nebylo. platí pro jakýkoliv pohon. Nafta má hromadu výhod oproti benzínu nebo čemukoliv jinému. Musíš sám uznat že nejlepší jsou dlouhé plynulé trasy a ne popojíždění ve městě. Také všechny těžké stroje používají naftu-protože je pro ně nejlepší. To samé platí pro lodní motory.
16. 7. 2014 18:15
Re: Už bylo na čase
Z TSI ale nedela sazomety turbo, nybrz prime vstrikovani, ne?
Avatar - JohnST
16. 7. 2014 23:36
Re: Už bylo na čase
Ak nieco lieta z vyfuku nie je tam filter pevnych castic. >:-[]
Avatar - Bazalt
16. 7. 2014 17:40
Re: Už bylo na čase
Hlavní pointa plug-in je že ve městě s infrastrukturou (zásuvkami) se dá používat jako 100% elektromobil. Kromě snížení emisí a hlučnosti je to obrovsky zajímavé pro firmy ale i soukromé majitele z důvodů úlev na daních, poplatcích, mýtném, parkování... Nemluvím o Čechách.
Avatar - fOE
17. 7. 2014 08:16
Re: Už bylo na čase
Aneb tak to dopada kdyz nekomu v zilach misto krve koluje nafta.
16. 7. 2014 17:18
Re: Už bylo na čase
Aha, a kolik že to nabízí v ČR elektrických auta ta pokroková Toyota? 2:0 pro VW.
Avatar - Bazalt
16. 7. 2014 17:24
Re: Už bylo na čase
Čechy jsou ostuda, vážně ne důležitý trh pro Toyotu ;-)
16. 7. 2014 18:45
Re: Už bylo na čase
Toyota prius plug in, ale tych 959.900 je asi mimo tvoj filter >:D 25 km na baterky, aj ked tomu moc neverim
16. 7. 2014 18:10
Re: Už bylo na čase
Do zamorenych mest mozna, ale stejne radeji sestivalec na CNG.
Avatar - Bazalt
16. 7. 2014 21:26
Re: Už bylo na čase
CNG :yes: Pár tisíc kilometrů osobních zkušeností s Pandou v Rakousku a Německu.
Už na to jezdí i autobusy na venkově tak pořád nechápu co je a problém se sítí v Čechách. E.ON monopol podporovaný státem?
16. 7. 2014 16:27
V6
je škoda, že opouští V6, jezdí jich docela hodně a mohlo to Škodu odlišovat od konkurence, která ve velké části šestiválce již opustila. Naopak hybrid je totální nesmysl, na jediném trhu, kde se něco v hybridech prodá je USA a tam Škoda neprodává a v Evropě je to neprodejné.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - WinDiesel
16. 7. 2014 16:40
Re: V6
V6 se skutečně určitě dala vylepšit a ve flotilovém výsledku CO2 by to nehrálo roli ........ Plug in hybrid je kravina ........ 1,5 l na 100 km. Toyota už se skoro dopracovala (dle své metodiky) na 0,0 litrů na 100 km - no není to paráda?
když se to vše správně zaonačí, máme tady perpetuum mobile. >:D >:D >:D
16. 7. 2014 16:56
Re: V6
Problém není ani tak v metodice Toyoty (u Priusu plug-in udává 2,1 litru kombinovanou, 1,5 litru vykazuje VW u tohoto plug-inu s 1.4 TSI) jako spíše v metodice EU. Kdyby se započítávala i spotřeba el. energie tak spotřeby budou vypadat zcela jinak. Např. v ČR by to bylo 2 litry benzínu plus 50kg uhlí spáleného v elektrárně na 100km. :-)
Avatar - Bazalt
16. 7. 2014 17:37
Re: V6
Souhlas, tyhle tabulky jsou směšné.
Dojezd elektromobilu 100% elektromobilu 150km na nabití 25kWh. Na výrobu 1kWh se spálí zhruba 1kg uhlí. Ne Čechy nejsou vhodné pro elektromobily. Ale při množství spotřebované elektřiny třeba pro vlaky a tramvaje je to jako kapka v moři.
Avatar - Bazalt
16. 7. 2014 17:42
Re: V6
Naprosto souhlasím, V6 je V6. Co se děje je ostuda. A už je to i ve F 1 8-s
Avatar - Bazalt
16. 7. 2014 17:27
Re: V6
Proto to VW dělá. Dobýt US trh. Loby o ekologičnosti TDi aby mohly využívat ekopruh pro elektromobily a hybridy nevyšel tak na to musí jinak. I když to co vypouští TDi je obláček páry oproti tomu co se hrne z nejběžnější F150.
16. 7. 2014 17:58
Co takhle 2,5 TSFI (TSI) ?
Proč se snaží VW splynout s davem? Vždyť V6 předčil prodejním úspěchem očekávání, i u Passatu. Na auto do zásuvky jim v téhle třídě sere Bílej tesák. Chtělo by to spíš 2,5, co nemá zvuk z repráku, ale pod kapotou!
Rozbalit vlákno
7
16. 7. 2014 18:06
Re: Co takhle 2,5 TSFI (TSI) ?
Jo to by bylo taky super. Nechapu proc audina ten petivalec nezapoji trochu vic. Jako clanek mezi dvoulitrem a trilitrem by fungoval skvele od A4 po A7.
16. 7. 2014 18:16
Re: Co takhle 2,5 TSFI (TSI) ?
Od A4 po A7 by mohl být problém s tím, že mají motory podél. A je to motor quattro, není moc pravděpodobné, že by se o něj podělili s jinou značkou. Tím spíš, když zvládnou dostatečné výkony vyždímat z dvoulitru.
16. 7. 2014 19:11
Re: Co takhle 2,5 TSFI (TSI) ?
Technické problémy v tom nevidím (MQB), ale i tak, jen jsem se zasnil. Myslím, že je krátkozraké ubírat se k (max.) čtyřválcům. Mohla z toho být konkurenční výhoda.
16. 7. 2014 19:37
Re: Co takhle 2,5 TSFI (TSI) ?
Jo bylo by to fajn, ať si ten Plugin nechají ;-)
16. 7. 2014 19:45
Re: Co takhle 2,5 TSFI (TSI) ?
Nikde jsem nepsal nic o problémech na MQB. Jen, že není moc pravděpodobné, že by se o něj podělili s jinou značkou. VW by měl mít nový VR6, ale pro Superb bude nejspíš příliš výkonný.
16. 7. 2014 21:49
Re: Co takhle 2,5 TSFI (TSI) ?
"Soucasnou" 3.6ku taky pro skodovku zkrouhli o 30kW...
17. 7. 2014 10:30
Re: Co takhle 2,5 TSFI (TSI) ?
Ano, ale v té době neměl Passat dvoulitr s výkonem přes 200 kW (i když takový motor měli, nedávali ho do "civilních" aut). Není ani jisté, jestli se tenhle šestiválec dostane do (evropského) Passatu. Pokud neplánují Superb s výkonem přes 206 kW, šance na šestiválec je podle mne nulová.
16. 7. 2014 18:04
155 kw
Superb 3.6 ma 191 kw, takze asi tezko muze byt nahrazen 155. Jeho role se zmocni bud dvoulitr, jak ostatne predznamenala spousta clanku a nebo novy trilitr, jak by si vetsina z nas prala.
Rozbalit vlákno
1
16. 7. 2014 20:29
Re: 155 kw
No prial by som si to aj ja ;-) ale 3,0 asi tazko ;-\ .

Dôvod: Passat to nema tak to ani nebude mat ani Superb.

PS. A4 je pre koncern VW ina liga. Cize tam by sa to asi hodilo.
Avatar - 3_diamanty
16. 7. 2014 21:28
uz vidim
ako majitelia sucasnych 6 valcovych supikov sa uz nevedia dockat ako ich vymenia za nejaky plug in hybrid ;-) ... bohvie kde budeme za dalsich 15 rokov ale sucasne smerovanie aut ma uz bez urazky vazne desi..... mozno si to ani neuvedomujeme ale ak to takym tempom pojde dalej tak za 20 rokov sucasne auta ako ich cele desatrocia pozname uz uplne zaniknu.... a na ceste to bude samy hybrid a malolitrazne oturbene sekacky s zivotnostou maximalne tak 5-8 rokov .... rozmyslal niekto nad tym ze co usetrim na vypinani valcov za rok? kolko? 20 eur? a pripadna oprava ak sa mi nieco s vypinanim valcov posere? kolko ma vyjde? 200 eur? 400eur? .... ale to asi nikto neriesi .. v konecnom dosledku sa zase nic neusetri len clovek ako vzdy prerobi a pekne si vsetko preplati aj dvojnasobne... a o tom je vlastne cele to moderne automobilove setrenie... uplne nenapadne cloveka vlastne donuti zaplatit v konecnom dosledku viac pricom sa navonok tvari ze mu setri peniaze.... opak je pravdou, sikovna finta na nesikovnych
Rozbalit vlákno
1
13. 11. 2014 13:51
Re: uz vidim
ano ano, prave si odhalil pravu tvar kapitalizmu :yes:
Avatar - Ada je zase tady
16. 7. 2014 23:27
až jsem se otřásl...
proč jsou tyhle malůvky vždycky tak ošklivé? :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - poterienko
17. 7. 2014 10:35
Re: až jsem se otřásl...
Protože z nich vychází ošklivé Škodovky.