Škoda Superb 2,0 TDI 103 kW: Konec pumpe-düse, od února nastupuje common-rail
Dosud se vstřikování common-rail u Škody Superb dodávalo jen do nejsilnějšího z turbodieselů – 2,0 TDI CR o výkonu 125 kW. Zbytek trojlístku tvoří 1,9 TDI PD se 77 kW a 2,0 TDI PD o výkonu 103 kW (u všech tří je standardem filtr pevných částic). Nyní 103kilowattová verze také dostane modernější verzi motoru se vstřikováním common-rail. Informoval o tom německý dovozce značky Škoda.
Při nezměněném výkonu klesne kombinovaná spotřeba o půl litru na 5,4 l/100 km. Emise CO2 klesnou ze 155 na 143 g/km a nová verze pohonné jednotky vyhoví emisní normě Euro 5. V nabídce bude, jako dosud, šestistupňová manuální převodovka a šestistupňové DSG.
Nového motoru se dočká Superb i Superb Combi. České ceny zatím nebyly zveřejněny, měly by však zůstat stejné jako u 2,0 TDI PD.