Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Transportation modernizuje tramvaje pro Prahu

Společnost Škoda Transportation spolupracuje na úpravách tramvají ForCity Alfa (15T) pro Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP).
Zpět na článek
7. 2. 2015 13:34
7. 2. 2015 15:05
8. 2. 2015 00:24
Avatar - twistedTSD
7. 2. 2015 11:38
Wifi, LTE, klima, boční vedení...
Mezitím v Brně... :-| :'-( >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pekelná Micinka
7. 2. 2015 12:14
Re: Wifi, LTE, klima, boční vedení...
Není o co stát. je to křáp (z hlediska cestujícího).
Avatar - Pekelná Micinka
7. 2. 2015 12:25
1000 a jedna pohádka.
1) vnější barevné řešení bylo pěkné, dáme pryč i to, ať je z toho kýč
2) současná sedadla jsou opravdu děsivá
3) na jednosedačkách u přechodových "můstků" táhne klima na hlavu
4) pojezdy v obloucích strašně nepříjemně pískají

T3 Forever!
Rozbalit vlákno
2
7. 2. 2015 14:52
Re: 1000 a jedna pohádka.
1) Barvu ma porad stejnou, jenom nechapu ty svetla ala Milotec z roku 2000
2) Ta preklizka je nahodou dobrej napad
3) Alespon tam nejaka klima je
4) Nevim, co jsou pojezdy, ale vzdycky koukam, jak to jede tise, hladce a plavne
Avatar - Stejsn
8. 2. 2015 10:49
Re: 1000 a jedna pohádka.
1) barvu stejnou nemá, současné pražské patnáctky mají barevné schéma úplně jiné. Tohle se vrací k barevné kombinaci tramvají KT8 z 80. let, proti které ovšem osobně nic nemám.
2) překližkové sedačky byly příšerné, protože byly hladké a přitom rovné. V každé zatáčce nebo při brzdění na nic cestující klouzali do uličky.
3) souhlas.
4) slyšel jste tu tramvaj taky někdy v oblouku, nebo nedej bože na výhybce? To je - když použiju Werichův citát - "jak když se sype železářství".
Avatar - S8
7. 2. 2015 13:34
Cena upravy?
Neví náhodou někdo, co to přebarvení bude stát? Myslím, že něco se změnit musí, aby to bylo jako vidět, když to bude stát ranec...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 14:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - S8
7. 2. 2015 15:05
Re: Cena upravy?
cituji: DPP hodlá zmodernizovat celkem 125 tramvají 15T. Následně má být každoročně nakoupeno dalších 32 vozů

To znamená přebarvit stávající a pak začít dodávat takto upravené, nebo se pletu?
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 15:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
7. 2. 2015 19:09
Re: Cena upravy?
A proč ne, pokud z výroby nemají to, co je třeba? O klimatizaci se neuvažovalo při nákupu, dají ji teď. Internet v tramvaji je příjemný bonus. Sedačky tedy posoudím až naživo, současné dřevěné mi nevadí.
7. 2. 2015 20:19
Re: Cena upravy?
Až nebude dopravní podnik dotován x miliardama z veřejných rozpočtů, tak ať si tam klidně dávají třeba masážní sedačky. Dokud ale stojí jízdenka směšných 30 korun, a platíme to my ostatní, tak jediné co je potřeba je aby travmaj dovezla lidi z bodu A do bodu B. Internet nebo klimatizace? Výsměch...
7. 2. 2015 22:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 2. 2015 10:58
Re: Cena upravy?
taky nechápu proč by mělo být v tramvaji wifi, vůbec celkově v mhd, chápu dálkové vlakové a autobusobé linky, kde člověk sedí třeba několik hodin, ale kvůli chvíli v tramvaji, kde stejně komfort používání není kdejaký, jsou to vyhozené peníze, navíc poslední dobou postrádají celkově wifi zdarma význam, protože kdo chce používat chytrej telefon běžně, tak většinou ten net stejně má od operátora a pochybuju, že někdo v tramvaji bude vytahovat notebook:)
Avatar - Blue Sun
8. 2. 2015 12:27
Re: Cena upravy?
Poté, co už pár let sleduji i diskuse na mobilních serverech, si jsem jistý, že tomu vůbec nerozumíš. Naopak, všichni tam pořád píší o wifinách zdarma a jak nechtějí platit data.
Obojí je způsob, jak to MHD dostat lidi z aut, i když to třeba chvíli potrvá. A taky je to příprava na zákaz vjezdu aut do centra, který přijde, ať se vám to líbí nebo ne.
8. 2. 2015 12:37
Re: Cena upravy?
No když tak sleduješ servery, mohl by ses podívat i na odborné věci týkajicí se tohoto tématu, né PR masírku o který tu mluvíš. Fakta jsou asi taková, že konkrétné v Praze využívá historicky mhd téměř polovina lidí, což je vysoký nadprůměr v rámci evropských velkoměst. S tím jak životní úroveň roste, je rok od roku počet cestujících nižší, a bude se snižovat až dosáhne toho průměru západu tzn.20 - 30%. Takže jediná skutečná otázka zní jak toho období co nejdéle natáhnout, potažmo to procento co nejvíce zmírnit. O tom že by se podařilo přilákat nové cestující, se nedá absolutně vůbec mluvit.
8. 2. 2015 00:24
Pakáž
Po "divoké" privatizaci a dnes známích informacích by tato firma neměla dostat v ČR
žádnou zakázku.
Rozbalit vlákno
0