1) vnější barevné řešení bylo pěkné, dáme pryč i to, ať je z toho kýč
2) současná sedadla jsou opravdu děsivá
3) na jednosedačkách u přechodových "můstků" táhne klima na hlavu
4) pojezdy v obloucích strašně nepříjemně pískají
1) Barvu ma porad stejnou, jenom nechapu ty svetla ala Milotec z roku 2000
2) Ta preklizka je nahodou dobrej napad
3) Alespon tam nejaka klima je
4) Nevim, co jsou pojezdy, ale vzdycky koukam, jak to jede tise, hladce a plavne
1) barvu stejnou nemá, současné pražské patnáctky mají barevné schéma úplně jiné. Tohle se vrací k barevné kombinaci tramvají KT8 z 80. let, proti které ovšem osobně nic nemám.
2) překližkové sedačky byly příšerné, protože byly hladké a přitom rovné. V každé zatáčce nebo při brzdění na nic cestující klouzali do uličky.
3) souhlas.
4) slyšel jste tu tramvaj taky někdy v oblouku, nebo nedej bože na výhybce? To je - když použiju Werichův citát - "jak když se sype železářství".
A proč ne, pokud z výroby nemají to, co je třeba? O klimatizaci se neuvažovalo při nákupu, dají ji teď. Internet v tramvaji je příjemný bonus. Sedačky tedy posoudím až naživo, současné dřevěné mi nevadí.
Až nebude dopravní podnik dotován x miliardama z veřejných rozpočtů, tak ať si tam klidně dávají třeba masážní sedačky. Dokud ale stojí jízdenka směšných 30 korun, a platíme to my ostatní, tak jediné co je potřeba je aby travmaj dovezla lidi z bodu A do bodu B. Internet nebo klimatizace? Výsměch...
taky nechápu proč by mělo být v tramvaji wifi, vůbec celkově v mhd, chápu dálkové vlakové a autobusobé linky, kde člověk sedí třeba několik hodin, ale kvůli chvíli v tramvaji, kde stejně komfort používání není kdejaký, jsou to vyhozené peníze, navíc poslední dobou postrádají celkově wifi zdarma význam, protože kdo chce používat chytrej telefon běžně, tak většinou ten net stejně má od operátora a pochybuju, že někdo v tramvaji bude vytahovat notebook:)
Poté, co už pár let sleduji i diskuse na mobilních serverech, si jsem jistý, že tomu vůbec nerozumíš. Naopak, všichni tam pořád píší o wifinách zdarma a jak nechtějí platit data.
Obojí je způsob, jak to MHD dostat lidi z aut, i když to třeba chvíli potrvá. A taky je to příprava na zákaz vjezdu aut do centra, který přijde, ať se vám to líbí nebo ne.
No když tak sleduješ servery, mohl by ses podívat i na odborné věci týkajicí se tohoto tématu, né PR masírku o který tu mluvíš. Fakta jsou asi taková, že konkrétné v Praze využívá historicky mhd téměř polovina lidí, což je vysoký nadprůměr v rámci evropských velkoměst. S tím jak životní úroveň roste, je rok od roku počet cestujících nižší, a bude se snižovat až dosáhne toho průměru západu tzn.20 - 30%. Takže jediná skutečná otázka zní jak toho období co nejdéle natáhnout, potažmo to procento co nejvíce zmírnit. O tom že by se podařilo přilákat nové cestující, se nedá absolutně vůbec mluvit.