Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda v Česku investuje 2 miliardy eur

Více než dva tisíce nových pracovních příležitostí a investice ve výši dvou miliard eur. To jsou plány mladoboleslavské automobilky Škoda Auto na následujících pět let.
Zpět na článek
28. 9. 2007 00:53
neregistrovaný "Ada je zase tady"
28. 9. 2007 09:05
28. 9. 2007 10:53
neregistrovaný "IvanII"
28. 9. 2007 12:21
neregistrovaný "DJ-David"
28. 9. 2007 10:09
anonym
28. 9. 2007 00:59
28. 9. 2007 06:49
anonym
28. 9. 2007 08:36
28. 9. 2007 13:24
28. 9. 2007 20:35
28. 9. 2007 21:18
30. 9. 2007 10:52
neregistrovaný "povaleč"
28. 9. 2007 16:25
neregistrovaný "PREMDA"
28. 9. 2007 08:46
neregistrovaný "broněk"
28. 9. 2007 10:20
neregistrovaný "Spyker"
28. 9. 2007 10:37
28. 9. 2007 10:48
anonym
28. 9. 2007 12:36
neregistrovaný "DeTomaso"
28. 9. 2007 13:15
neregistrovaný "MG42"
28. 9. 2007 13:49
28. 9. 2007 23:01
1. 10. 2007 12:49
neregistrovaný "BeranK"
28. 9. 2007 20:37
30. 9. 2007 11:01
neregistrovaný "povaleč"
30. 9. 2007 21:47
29. 9. 2007 21:59
neregistrovaný "Dukem"
30. 9. 2007 13:53
neregistrovaný "povaleč"
30. 9. 2007 20:22
anonym
neregistrovaný "Ada je zase tady"
28. 9. 2007 00:53
Vrchlabi?
Bylo by zajimave vedet, co se chysta ve Vrchlabi, ktere dnes produkuje pravdepodobne nejkvalitnejsi vozy z produkce celeho koncernu.
Rozbalit vlákno
4
28. 9. 2007 09:05
Re: Vrchlabi?
Dle oficiální zprávy na stránkách Škodovky mi z toho vychází jedině VW Tiguan. A taky je potvrzeno, že se Octávie budou montovat i v závodě VW v Bratislavě

Úryvek ze zprávy Škoda
Závod ve Vrchlabí získává klíčové postavení v rámci aktuálního plánování ve společnosti Škoda Auto a koncernu Volkswagen. Po vyřešení otázky dopravní obslužnosti a následné investici do modernizace provozu by se měl stát plnohodnotným závodem (včetně lakovny), který se bude ucházet o zakázku s velkým objemem výroby nových vozů, jež koncern Volkswagen představil na autosalonu ve Frankfurtu.
neregistrovaný "IvanII"
28. 9. 2007 10:53
Re: Vrchlabi?
No Tiguan to asi nebude, spíš se mluví o malém autě Up! jestli jsem to správně zaslechl.
neregistrovaný "DJ-David"
28. 9. 2007 12:21
Re: Vrchlabi?
jo jo velmi dobrý tah od Skodovky....Yeti zustane ceský a neodradí ceského zákazníka a na Slovensku priláká nové zákazníky s u nich vyrábenými Octaviemi....takze vlk se nazere a koza zústane celá! ;-)
anonym
28. 9. 2007 10:09
Re: Vrchlabi?
to samá se říká o kvasinách.co se týká kvality
Avatar - Falco
28. 9. 2007 00:59
very good
ANO.. vývojové ústředí automobilky v Mladé Boleslavi.. Tohle jsou investice, které by měl stát podporovat - vývojová a technologická centra.. Měl by podporovat společnosti, jako je Sun Microsystems, Microsoft, které během posledních dvou let otevřeli v České republice desítky technologických a vývojových center.. Investice typu Hyundai, ať jdou do pr... nejsme místem pro zahraniční montážní provozy..
Rozbalit vlákno
7
anonym
28. 9. 2007 06:49
Re: very good
naprosty souhlas; az za pet let o par korun vzrostou platy, odtahne Hyundai dal na vychod a pak jeste budem radi i za tu Skodovku.
28. 9. 2007 08:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Righ
28. 9. 2007 13:24
Re: very good
Určitě souhlasim s tim, že rozhodnutí Škodovky investovat v ČR a rozvíjet zdejší závody je po všech stránkách dobrá zpráva, stejně tak jako jakýkoliv podobný projekty třeba z IT branže, ale rozhodně bych neodsuzoval montážní závody typu Hyundaie. Předevšim je nesmysl si myslet, že nějaká automobilka je schopná postavit fabriku za x desítek miliard a sotva co významnějc stoupne průměrná mzda pak odtáhnout dalších pár set kilometrů na východ. Mzdový náklady tvoří naprostou menšinu výdajů na podobný montážní provozy, drtivá většina jde do technologií, linek, hal a jejich vybavení apod., jejichž přemístění nebo nový vybudování je pro každýho extrémně drahý. To dokazují i úspěšně prosperující "montovny" v Japonsku, USA nebo západní Evropě, který se nikam nepřesouvaj. Přece si nikdo nemyslí, že na západ od českejch hranic jsou jenom "technologický a vývojový centra". A že jsou v montovnách zaměstnaní převážně dělníci s nižšími příjmy? No a co, i ti potřebujou práci. A navíc, v každym takovym závodu pracují stovky zaměstnanců na vyšších pozicích než je obrazně řečeno dotahování šroubků u linky. I když je přitom značná část top managementu z domovský země, stejně je to pro stát pozitivní, protože jsou to převážně velmi dobře vydělávající lidi, který zde valnou část svejch příjmů taky utratí. A to nemluvim třeba o dobudovávání infrastruktury, který se sebou každej takovej projekt přináší. Do budoucna je spíš problém s tim, že už se v ČR nedostává kvalifikovaný pracovní síly na podobně rozsáhlý záměry a tak jsou další Nošovice nebo Kolín vysoce nepravděpodobný. Stačí se podívat, kolik už dnes musej jmenovaný závody (ale týká se to i Škody) zaměstnávat Slováků a Poláků.
Každopádně Škodovka má ode mě bod. :yes:
Avatar - Falco
28. 9. 2007 20:35
Re: very good
Souhlas.. co se týka Hyundai, narážel jsem spíše na státní podporu, která putovala do Nošovic.. [odkaz]
Avatar - Righ
28. 9. 2007 21:18
Re: very good
Státní podpora je v případě Hyundaie vážně dost "tučná" - nějakých 5 mld. pobídek a úlev na dani + dalších cca 5 mld. investic do infrastruktury, což ale podle mě není nikdy na škodu. Na druhou stranu Korejci tu zainvestují 30 mld. a zaměstnají 3000 lidí přímo ve fabrice a další tisíce u dodavatelů, byť už je všeobecně známo, že většina dílů půjde ze zahraničí, především ze Žiliny. Tak jako tak je to podle mě pro ČR lukrativní business, zvlášť když si uvědomíme, že investice Hyundaie k nám táhne další silný jihokorejský firmy zaměstnávající dohromady další tisíce lidí. Stačí se podívat do tabulek shrnujících přímý zahraniční investice do ČR, ze kterých je jasný, jak je Jižní Korea pro ČR přínosnej obchodní partner.
neregistrovaný "povaleč"
30. 9. 2007 10:52
Re: very good
Nevím, jestli 5 mld. je moc či málo,ale určitě účelnější investice a pobídka, než desítky mld. podpory bankovního socilalismu v 90.letech, všichni Stehlíci aj., kdo by si je pamatoval,jen ty stovky mld.dluhů zůstaly.Takže Nošovice se zemi určitě vyplatí.Jako charita sem nepůjdou,to si zase ujasněme.
neregistrovaný "PREMDA"
28. 9. 2007 16:25
Re: very good
Ale jsme a to je dobre.
neregistrovaný "broněk"
28. 9. 2007 08:46
nic moc
Až v následujících letech dojde ke ztrátě konkurenceschopnosti cenou vozů škoda pak už nebudeme říkat very good. Tato doba se totiž nemilosrdně blíží. Orientace na automobilový průmysl je chyba.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Spyker"
28. 9. 2007 10:20
Re: nic moc
nesmysl...asi mas zavrene oci 8-s
28. 9. 2007 10:37
Re: nic moc
Je pravda, že se to stát může, až se vypracují čínani, bude to dost obtížný boj...a pokud jednou bude útlum prodejů aut(drahá ropa, drahá ocel a kdoví co ještě....), naše země bude v p*r*de*l*i 8-s
anonym
28. 9. 2007 10:48
Bomba!
Já bych za ten milodar od VW uzavřel smlouvu na dobu neurčitou pro daňové prázdniny na 100 let.
To už se ale tady bude mluvit Německy. Tedy VWsky.
V porovnání 2:9(dividendy) fakt boží dar.
PS: V Kvasinách a Vrchlabí se vyrábí nejkvalitnější auta nikoli jen v rámci koncernu, ale na celém SVĚTĚ.
Jo,jo Čecháčci. Na vás Hitler nepotřeboval zbraně. To věděl móóóć dobře. Stačilo založit VW a je to!!!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "DeTomaso"
28. 9. 2007 12:36
Re: Bomba!
Buď tak laskav a drž hubu.
neregistrovaný "MG42"
28. 9. 2007 13:15
Re: Bomba!
Cype
Avatar - Righ
28. 9. 2007 13:49
Re: Bomba!
Těžko se divit, že drtivá většina zisku jde do Wolfsburgu, vždyť taky Škodovka patří VW. Co se týče Škodovky a VW, je docela komický sledovat zda na diskuzích různý nénavistný příspěvky. Na první pohled se zdá logický, že lidi odsuzujou nějakou zahraniční korporaci, která za hubičku získá domácí tradiční firmu, aby ji pak dovedla téměř ke krachu, jako tomu bylo třeba v případě americkýho Boeingu a Aera Vodochody. Naprosto kuriózní ale je, když lidi stejně tak odsuzujou i takovou zahraniční firmu, která tu "svou" českou značku postavila na nohy a nasměrovala ji k tak senzačnímu úspěchu, jakej zaznamenává v posledních letech Škoda. Nebo si někdo myslí, že by se Škodovka se svym know-how, technologiema, kapitálovou a marketingovou základnou, kterou disponovala po revoluci, dokázala takhle prosadit? Že by třeba na klíčovym německym trhu prodávala stejně aut jako když je součástí VW group? Tomu snad nikdo nevěří.
A jen tak mimochodem, mílý anonyme, v Česku zájem o němčinu od roku 89 dramaticky upadá a nadvládu pevně zaujímá angličtina. Takže Německy ani VWsky se zde v blízký budoucnosti určitě mluvit nebude. ;-)
neregistrovaný "BeranK"
1. 10. 2007 12:49
Re: Bomba!
Díky, máš úplnou pravdu. Je to napsáno naprosto perfektně - jenom tak na okraj, na rozdíl od toho anonyma potvrzuji Tvoje slova vlastní praxí. V Německu (dost často tam jezdím jak služebně tak jen tak - je tam leckde taky hezky, stejně jako ve většině Evropy...) jsem mluvil vždycky a jenom anglicky a to všude - nejenom s pracovníky firem, se kterými spolupracujeme, ale i v obchodech, restauracích, u pump, u vleků na lyžích....Německo je dneska velice kosmopolitní země, což ovšem některým žvanilům tady i ve čtvrté cenové nedochází. Holt jim chybí ta zkušenost....a možná jsou i takoví, co jim schází Škoda Logan - pamatujete, co dělali Francouzi, aby Mladou Boleslav dostali oni? A pamatujete jak sem jezdili francoužští ministři a připomínali nám Hitlera a kodvíco ještě? Čecháčkové jsou právě pouze ti, kteří hloupě žvaní po hospodách, hloupě píšou na internet, ale jsou jediní, kteří před každým cizincem zpoza západní hranice ohnou hřbet a sotva zmízí (a odplivne si za nimi), tak vykřikují, jací jsme malí, slabí a neschopní.....
28. 9. 2007 20:37
Yeti
Odesel jsem od Skody, protoze jeji auta nejsou v me pozadovane vybave levna a navic ani nepatri svymi jizdnimi vlastnostmi ke spicce (vlastni zkusenost s Octavii I, ani II nema proporce, ktere by umoznovaly mnou pozadovane jizdni vlastnosti).
Ted asi prijde Yeti. Doufam ze se nebude moc lisit od prototypu a bude technicky na urovni. Pak bude docela realne, ze si ho koupim jako druhe auto do rodiny. Je to totiz po dlouhe dobe prvni skodovka, ktera si mi opravdu libi.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "povaleč"
30. 9. 2007 11:01
Re: Yeti
Jeden názor ze 6 mld lidí je jeden názor ze 6 mld.Nic víc. :-! Nikdo nikomu nebrání si koupit to,po čem touží,co se mu líbí...
30. 9. 2007 21:47
Re: Yeti
Kazdy at si koupi to co mu vyhovuje, to je pravda. Bohuzel v ramci statistiky smrtelnych nehod by se melo uvadet take uvadet jake auto se na nehode podilelo. Jestlize jezdim bezne (tedy skoro porad) vice ja 30 km nad povoleny limit urcite bych si to s octavii nemohl dovolit. Jen tim chci rict, aby naivkove nepropadli klamu, ze si s octavii mohou dovoli vsechno. My starsi generace si dobre pamatujeme na slogan. Skodovka je jenom pro profesionaly. Ano, je tomu i dnes. Jen zkuseny ridic dovede odhadnout, co si muze dovolit. Je-li muj nazor ojedinely, pak me to vubec nevadi. Je to muj zivot, ktery je odlisny od spousty ostatnich lidi, konzumentu spotrebni spolecnosti.
neregistrovaný "Dukem"
29. 9. 2007 21:59
předražené
je pravda ,že Škodovky jsou nesmírně předražené, onehda jsem se díval na výbavu Ochcávek a dobře vybavená s 1.9 TDi bude za dobrých 750 - 800 ( skoro plná ) když se podíváme na auta střední třídy, které stojí stejně, je k nim lepší motor a nabídnou "víc"´tak je to na pikaču. Samozřejmě to je politika pro ČR kde je odbyt velký, když vyjedeme tak si pěkně do auta můžem narvat jakoukoliv výbavu oproti tomu co zaplatíme u nás tak je to v podstatě zdarma :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "povaleč"
30. 9. 2007 13:53
Re: předražené
Další,který má problém se správným uvedením názvu modelu,res.co to je ta Ochcávka? Hledal jsem a nikdo to nevyrábí? Komplexy..??? :-O
anonym
30. 9. 2007 20:22
Volkswagen Skoda
Má z čoho investovat-tz tých predražených aút a z tých ,ktorý dotovali Volkswagen kupou aut
Rozbalit vlákno
0