vím jak se pracuje přes noc z nějaké té brigády... a pro lidi, kteří na takový režim nejsou zvyklí to bude velice náročné... dává to prostor k chybám ve výrobě.. raději si ten měsíc počkat,)
Teď budou makat i v noci a za půl roku budou rádi, že si udrží aspoň pár směn ve dne. Myslím si totiž, že krize na lidi ještě úplně nedolehla a rapidní pokles prodejů nových aut se dá ještě očekávat.
Skoda ma celkem vyhodu ze neni zas tak velka a zachranujou ji "nove" prodejni oblasti jako Cina, pokud nebude mit Skoda ambice prekracovat nejakou metu treba 700-800k aut rocne, tak by mela bejt celkem v klidu :-)
59284 kusu za rok 2008, jo zajimavej prdlajs :-) vubec bych se nedivil kdyby v tomto roce prodeje Skodovky v Cine dohaneli prodeje v Nemecku kde se to tak nejak drzi na podobnych prodejich nad 100k rocne
59284ks z kolika?Myslím tím celkový trh,z 9-10milionů to není zas tak moc.Letošních 46tis.za půl roku tam někteří prodávají za měsíc.
Ale i tak můžeme být rádi,že tam jde Škoda na odbyt.
ja to taky nikde nevztahuju na celkove prodeje vsech znacek v Cine, ale na prodeje Skodovky ku Skodovce, precti si cele vlakno odzacatku, at si v obrazu :-)
A co mají dělat? Když poptávku neuspokojí, tak ti lidi odejdou jinam, není to tak, že bych zákazníky ze srpna mohl přesunout na leden příštího roku. Když bych přišel do autosalonu a ten chlápek by mi řekl, že moje auto bude za 20 týdnů, protože továrna nechce vyrábět víc, tak odejdu a půjdu jinam, kde budu mít auto za těch týdnů 10.
to bude asi hrozit viacerym automobilkam. Osobne moc neverim , ze po tej celoeuropskej vlne srotovneho to bude nejak moc ruzove , skor ocakavam dalsie problemy , a to nielen v automotive ale aj ostatnych odvetviach.
Starší "šrotovní" vodiči sa vrhli do showroomov a Škoda je pre mnohých jediná voľba - lebo Škoda je pre nich symbolom auta.
I preto sa predaje drajších Oktávií na Slovensku prapadli a lacnejšie Fábie prudko vzrástli. Šrotovné však končí a všetci čo na to mali už budú mať auto a kto to zle spočítal ostane bez auta.
Zima bude asi pre predajcov ťažká. Je možné, že pri klesajúcich predajoch budú akcie a zľavy pre motoristov lepšie ako pri šrotovnom.
toto zní docela pravděpodobně.. čím míň lidí si bude auta kupovat, tím víc se jim automobilky budou snažit jít na ruku. není pro mě nepředstavitelné, že v zimě koupíte fábii za 3/4 dneění ceny.. a co teprve automobilky jako Citroen, u kterých tyto akce probíhají celkem pravidelně? C4 za 250?? proč ne.. ;-)