Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Vision C: První jízdní dojmy (+video)

Staticky už studii Škoda Vision C známe do puntíku z letošního ženevského autosalonu, teď jsme se však s mladoboleslavským konceptem krátce projeli.
Zpět na článek
8. 4. 2014 10:23
8. 4. 2014 10:31
8. 4. 2014 10:57
8. 4. 2014 11:00
8. 4. 2014 11:02
8. 4. 2014 12:11
9. 4. 2014 18:21
8. 4. 2014 10:54
8. 4. 2014 11:38
8. 4. 2014 11:44
8. 4. 2014 11:48
8. 4. 2014 11:55
8. 4. 2014 12:06
8. 4. 2014 15:03
8. 4. 2014 15:20
8. 4. 2014 12:07
8. 4. 2014 11:43
8. 4. 2014 12:07
8. 4. 2014 12:11
8. 4. 2014 15:04
9. 4. 2014 07:53
9. 4. 2014 08:06
8. 4. 2014 13:51
8. 4. 2014 15:07
8. 4. 2014 15:31
8. 4. 2014 15:40
9. 4. 2014 09:36
9. 4. 2014 01:42
9. 4. 2014 01:50
9. 4. 2014 21:33
Avatar - WinDiesel
8. 4. 2014 10:15
Zelená příšera, nemohu si pomoci ....
Kolik Marťanů má pan Kabaň k dispozici ve svém týmu? Je on sám Marťanem též?
Nezbývá než doufat že produkční verzi učešou, je toho třeba.
Rozbalit vlákno
8
8. 4. 2014 10:19
Re: Zelená příšera, nemohu si pomoci ....
Klídek, zelená je barva pro výstavní plochy a hromady reflektorů.
8. 4. 2014 10:52
Re: Zelená příšera, nemohu si pomoci ....
Klidně bych si to v týhle zelený koupil. :yes:
8. 4. 2014 16:38
Re: Zelená příšera, nemohu si pomoci ....
A že ne.
Avatar - Dinar
8. 4. 2014 10:29
Re: Zelená příšera, nemohu si pomoci ....
Ta zelená je příšerná, ale myslím, že ti nejde o barvu, tedy pak sleduj a čuč, tohle je design jako řemen, žádní krasomilní obloučkoví sobi. ;-) :yes:
Avatar - pumpkin
8. 4. 2014 10:35
Re: Zelená příšera, nemohu si pomoci ....
Dizajn je super ale tá farba to zabíja. V takej bordovej alebo medenej by to bolo elegantné.
Avatar - vabis
8. 4. 2014 11:29
Re: Zelená příšera, nemohu si pomoci ....
Pod pojmem „jízdní dojmy“ je i ve zdejších končinách zakořeněná trošku jiná představa! Takže spíš honění sledovanosti a počtu klikajících na něco, co tam vůbec, ale vůbec není. … Přidaná hodnota je spíš v přiblížení světa prototypů, prvotin a testovacích mul úplnému laikovi, co v něčem takovém sedí poprvé. Protože 99% lidí se k takovým věcem nedostane. Takže Alenka v říši divů, stejně jako já před cca 3 tedy v prototypu w222, kde jsme zkoušeli dofukování „buřtů“ u sedačky. Se sériovým autem (zejména po náběhu rozpočtářů a proškrtání či cenzury ze strany VW) to nemusí mít mnoho společného. Vědět se tedy dají zatím hlavní designové rysy, či kam se srdíčko vývojových týmů chce ubírat (jo proč ne). Praktické vlastnosti lze max mlhavě tušit zkušenějšími na základě jich konstrukce, ale nic víc. Vlastnosti auta jsou tudíž zatím poměrně neznámé!!!. … Ale vzrušující nebo aspoň originální zážitek to být mohl, to jj.

ps: zelená by nevadila, prototypy musí být trošku extravagantní. Navíc zelená na bílém podkladu jsou +- firemní barvy.
8. 4. 2014 16:40
Re: Zelená příšera, nemohu si pomoci ....
Mohu se zeptat jak vypadají krasomilní obloučkoví sobi??? Nějak si pod tím nedokážu nic představit.
Avatar - Dinar
9. 4. 2014 07:51
Re: Zelená příšera, nemohu si pomoci ....
Můžeš. [odkaz]
Avatar - fOE
8. 4. 2014 10:23
Bocni linie
Bocni linie se mi libi, predek a zad chcou hodne, hodne doladit.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Dinar
8. 4. 2014 10:31
Re: Bocni linie
Nikdy bych nečekal, že se dvě segmenty tolik lišící se značky potkají při designu.[odkaz] Tady myslím čistě ten předek, na který narážíš. ;-)
Avatar - fOE
8. 4. 2014 10:57
Re: Bocni linie
Nic nedokazuje vic, ze kdyz dva delaji totez, neni to totez nez prave tato studie skody a to maserati z tveho linku. To co na tom maserati neuveritelne funguje je na to skode nedotazene. Na predku moc, na zadi neuveritelne moc.

Jinak minule MB SL vs. O2 s FL taky spadali do te kategorie "dvě segmenty tolik lišící se značky potkají při designu".
Avatar - Dinar
8. 4. 2014 11:00
Re: Bocni linie
To sl s o2 by mě tedy nenapadlo, ale pokud jde o tu studii, já bych to klidně takhle pustil, ten zadek je naopak excelentní. ;-)
Avatar - fOE
8. 4. 2014 11:02
Re: Bocni linie
slo mi jen o optiku prednich svetel (coz je taky to jedine co ma spolecne ona vision C a maserati.

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Dinar
8. 4. 2014 12:11
Re: Bocni linie
Nejde jen o optiku, jde o tvary jednotlivých částí předku a jejich vyvážení, poměry velikostí, masky ke světlům, otvorů v náraznících... samo, že mase je sporťák a má všechno umístěno celkově níže, ale ta kompozice je velmi podobná, shodný tvar světel je pak taková třešinka.
9. 4. 2014 18:21
Re: Bocni linie
Uff, už som si myslel, že máš prosopagnóziu. ;-)
8. 4. 2014 10:55
Re: Bocni linie
Tak však je to jenom studie, do sériovky to má daleko. Ale píšou, že se to bude vyrábět - kéžby ;-)
Avatar - Dinar
8. 4. 2014 10:27
Pluralis Maiestaticus
Pořád dokola! Článek píše Machala, za volantem vidím jednoho člověka, ale čtu "...po chvilce přijde pokyn, abychom usedli za volant." "Tolik důvěry, abychom mohli zmáčknout zelený čudlík, jsme však nedostali"... atd. atp. Jak se vám za tím volantem sedělo, zřejmě najednou celé redakci? Řekl bych, že tu své dojmy sděluje autor, jeden člověk, prosím, ať tedy píše formou obvyklou pro takový případ, v první osobě jednotného čísla, máme republiku, sakryš! :-!
Rozbalit vlákno
6
Avatar - pumpkin
8. 4. 2014 10:39
Re: Pluralis Maiestaticus
to je taký bakalárkový syndróm. >:D to sa tiež človek pri písaní cíti trochu schyzo...
Avatar - Ozzman
8. 4. 2014 10:50
Re: Pluralis Maiestaticus
:yes: >:-[]
8. 4. 2014 10:56
Re: Pluralis Maiestaticus
Co ti na tom vadí? To množný číslo? Mě to nevzrušuje ani trochu. A redakci palec nahoru za tenhle článek. :yes:
Avatar - Dinar
8. 4. 2014 11:02
Re: Pluralis Maiestaticus
Nám se to nelíbí, vidíme v tom zmatek. ;-)
Avatar - iudex
8. 4. 2014 13:03
Re: Pluralis Maiestaticus
Volá sa to "plurál skromnosti" ;-) Je ale pravda, že v článku o jazde s autom je to akosi (dosť) mimo.
Avatar - Dinar
9. 4. 2014 07:52
Re: Pluralis Maiestaticus
To je ale hezký název, tak skromnost v tom je. >:D ;-)
8. 4. 2014 10:29
Jízdní dojmy???
Tak tomu říkám článek o jízdních dojmech... Na nic nešahejte, raději s tím ani nejezděte, aby se to celý nerozpadlo, ale hlavně napiště, jaká je to bomba. Pamatuju, jak se auto.cz rozplývalo nad rapidem RS. Do zatáčky ve dvaceti, ale seděl jak přikovanej... No, autor evidentně na korektních vztazích s automobilkou měnit nic nebude... >:D

AD design: v něčem se mi to líbí, v něčem ne. Na můj vkus dosti velkej slepenec z koncernový palety. Ale nedělám si iluze, že to tak bude vypadat i v serii. Však on to Kabaň a jeho grupa očeše...
Rozbalit vlákno
20
Avatar - dewill
8. 4. 2014 10:39
Re: Jízdní dojmy???
Taky si říkám, co má ten článek za smysl (teda kromě toho udělat si čárku někde). Maximálně kvůli videu zachycujícímu studii v reálném pohybu....
Avatar - 3_diamanty
8. 4. 2014 10:48
Re: Jízdní dojmy???
tak toto bolo dobre :yes: :yes: :yes:
Avatar - 4hill
8. 4. 2014 15:19
Re: Jízdní dojmy???
to se ti hodí,co? :no: Krása vynikne v pohybu..to nevíš?
Avatar - wakantanka
8. 4. 2014 10:52
Re: Jízdní dojmy???
Ale hlavne sme sa dozvedeli že showcar určený na výstavy je schopný aj samostaného pohybu závratnou rýchlosťou 15 km/h a stojí 40 mil. korun. O ničom článok.
Avatar - Emel
8. 4. 2014 10:57
Re: Jízdní dojmy???
Z druhé strany... je to zase něco jiného, co čtenáři přiblíží svět předprodukčních prototypů... za mě zajímavé.
8. 4. 2014 11:01
Re: Jízdní dojmy???
Konečně někdo rozumnej... :yes:
8. 4. 2014 11:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
8. 4. 2014 12:30
Re: Jízdní dojmy???
Tak sa teda opravím, aby sme sa chápali. Text článku nekorešponduje s titulkom. Aké jazdné dojmy nadobudneš pri rýchlosti 15 km/h? navyše ak nesmieš na nič šahať a prepínať? Áno aj pre mňa je zaujímavé, že ako je spracovaný výstavný prototyp a celkom ma prekvapilo, že je schopný vlastného pohybu (nieje to vždy zvykom u takýchto áut). O čom takáto jazda vypovedá? ABSOLÚTNE O NIČOM!
Podobné dojmy nadobudneš aj z detského el. autíčka. :-)
A nazvať to predprodukčným prototypom? Myslím si že predprodukčný prototyp je trošku iný kus auta, kde s finálnou verziou zdieľa väčšinu dizajnu aj techniky. A to sa s tebou kľudne stavím, že z tohto do séria prejde veľmi málo.
8. 4. 2014 12:53
Re: Jízdní dojmy???
Moc relevantních informací nezískáš, když pominu možnost promluvit si s přítomnými lidmi. I když jsou některé kousky překvapivě dobře naladěné. Pro čtenáře je to spíš zajímavost. Ale člověk má pomalu dojem, jaké má redakce štěstí, že je více automobilek nezve na projížďky studiemi, protože by akorát dostali za uši, že si něco takového dovolí publikovat.
8. 4. 2014 13:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 4. 2014 19:08
Re: Jízdní dojmy???
Ano, v prvních jízdních dojmech by to nemělo co dělat. Nejen proto, že není z hlediska jízdních dojmů moc o čem psát, ale možná ještě podstatnější je, že nejde o sériové auto, ani prototyp v pokročilé fázi vývoje. Fakt ale je, že mi mnohem víc lezou na nervy nadpisy X zná Y, X chce Y atp. :-)
8. 4. 2014 12:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 4hill
8. 4. 2014 15:21
Re: Jízdní dojmy???
Fakt který nikdo z nás samozřejmě neví... 8-s
8. 4. 2014 15:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 4. 2014 20:04
Re: Jízdní dojmy???
Aký predprodukčný prototyp preboha? Že to nevie diskutujúci laik, to beriem, ale aby motoristický redaktor označil funkčný vzor za prototyp, to je tragické. A takíto ľudia nám servírujú takzvane fundované články na úrovni...
V automobilovej branži je prototypom vozidlo, ktoré je už konštrukčne prakticky hotové, a je zhotovené technológiou zhodnou alebo veľmi sa približujúcou technológii sériovej.
Tento Vision C je funkčný vzor, ktorý o sériových technológiách ani konštrukcii ani len nesníva - ide vpodstate o podmienečne pojazdnú tvarovú maketu, ktorá má do prototypu ešte ďaleko.
Avatar - fOE
8. 4. 2014 11:00
Re: Jízdní dojmy???
Taky jsem smyslu clanku nechapal nez jsem si vsiml ze ridit tuto studii byli i kluci z novinek, tak tam snad auto.cz jelo aby se nereklo ze u neceho takoveho chybeli.
Kazdopadne bych ale podobny clanek nenazval prvni jizdni dojmy, to mi prijde slusne mimo.
8. 4. 2014 16:34
Re: Jízdní dojmy???
Dobry by bylo, kdyby natocili to vrzani, krouceni, chod ovladacu a treba i nejaky rozhovor s tim typkem, co je dozoroval.
Avatar - salamoon
8. 4. 2014 21:54
Re: Jízdní dojmy???
"Na nic nešahejte, raději s tím ani nejezděte, aby se to celý nerozpadlo....."

to bolo prve,co ma napadlo po pozreti fotiek >:D
pekne pomalicky,nie ze trafite vytlk alebo kanal,lebo sa nam ta pojazdna maketa rozpadne....! :-)
Avatar - Emel
9. 4. 2014 00:08
Re: Jízdní dojmy???
Jízdní dojmy to nejsou, to je jasné.

Jinak jsi to trefil... je to maketa... na čemž není nic špatného.
9. 4. 2014 18:31
Re: Jízdní dojmy???
Nič nové. Už sme videli toľko všelijakých predsériových tutoviek od všetkých automobilek a nakoniec nič. Je to tradičná brand etuda, ktorú dirigujú tí hore.
Kabaň a jeho gruppa to očesávať nebudú, lebo celé je to len teátro. Origo sa pripravuje už inde a tomuto už dokonca vybrali miesto v Škoda múzeu. :-)
8. 4. 2014 10:54
mokrý sen
Šlo tady vlastně o jízdní dojmy? Zbyly chlebíčky také pro panáčky z primaautosalonu? A co Rowan Atkinson, pozvali ho? A Jan Tleskač?
Rozbalit vlákno
3
8. 4. 2014 11:00
Re: mokrý sen
Co já vím, tak na tyhle a jim podobný akce se moc lidí nezve, jenom pár vybraných jedinců. Takže v tom bude to kouzlo. A že to jelo jenom patnáctkou. to si není žádnej vodvaz, ale zase - to ho měli poslat stovkou proti zdi? Kolik takovej konceptů mají? Dva, tři? Každej za čtyřicet mega, spočti a je ti to jasný. Ale souhlasím a taky si říkám, proč to auto neudělali se skutečným komplet pohonným ústrojím?! Pak by to jezdilo aspoň přiměřeně normálně.
8. 4. 2014 11:38
Re: mokrý sen
Na mě bohužel tento článek a přiložené video zapůsobilo, jako znásilnění profesionálního PR. Proto ta ironie… Pokud by naznačili nějaké možné inovace v oblasti pohonu nových Škodovek, tak je to úplně o něčem jiném, ale na rozdíl od např. InEco Concept se zde jedná pouze o designovou studii, proto s tím není potřeba nikam jezdit a dělat ještě kolem toho velké haló. Osobně se mi koncept líbí a jen doufám, že nový Superb bude stále svébytný. Nejspíš jsem ale asi divný, když se mnou nic nedělá přiložené video konceptu v pohybu a informace o tom, že vše funkční, je vlastně pouze provizorní. Myslím si, že když neumytého a neoholeného bezdomovce oblečete do obleku od Versaceho, tak v měřítku dnešních hodnot dojde pouze k degradaci toho obleku…
8. 4. 2014 11:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
8. 4. 2014 10:58
Bude se vyrábět
Ono to totiž vypadá, že by se nakonec mohl opravdu vyrábět! Zatím se sice mluví výhradně o čínském trhu, ale třeba se taky dočkáme.

Možná mi něco uteklo, ale nemluvilo se o Vision C jako o předobrazu nového Superbu?
Rozbalit vlákno
8
Avatar - iudex
8. 4. 2014 13:06
Re: Bude se vyrábět
Presne. A ja si jeho základné línie na budúcom Superbe viem celkom dobre predstaviť.
Avatar - white label
8. 4. 2014 13:39
Re: Bude se vyrábět
jj.:
[odkaz]
8. 4. 2014 16:32
Re: Bude se vyrábět
To byl podle me spis takovy vykrik, kdyz se novinarum zdala studie na octavku moc velka, tak z ni automaticky udelali superba. A nebo bude pristi superb jenom pro cinu >:D
8. 4. 2014 17:41
Re: Bude se vyrábět
nového Superba vídám v práci prakticky každý den a Vision-u C moc podobný není...
jisté prvky jako nízký čumák, podobná mřížka chladiče a "odkaz" tvaru předních světlometů tam je. na zádi je již všechno jinak. tornádo linie je prakticky stejná. interiér se celkem dost inspiroval studií.

můj názor je takový, že nový Superb je mnohem hezčí než Vision C a hlavně je funkční >:D
až ho tady poprvé uvidíte, tak budete určitě hodně překvapeni, doufám, že mile... a nikdo z vás by po zakrytí loga na kapotě škodovku nehádal >:D
8. 4. 2014 17:52
Re: Bude se vyrábět
To zakryti loga zkouseli uz u minuleho ve fifth-gearu. Jestli nekecas a s tim zadkem fakt neco udelali, tak je to parada, protoze zad z titanicu, jako ma studie, fakt nic pekneho neni. Trochu me mrzi ten tvar prednich svetel, protoze jestli ma dostat podobne seriovka, tak si nedokazu predstavit, ze to bude vypdat jinak, nez seaty.
Avatar - John Doe
8. 4. 2014 18:01
Re: Bude se vyrábět
podoba sa na toto?

[odkaz]
9. 4. 2014 18:43
Re: Bude se vyrábět
ne to se opravdu nepodobá... i když náznak tvaru světel tam je ;-)
8. 4. 2014 18:16
Re: Bude se vyrábět
Možná by hádal Seat, VW nebo Audi. Je to skoro všechno stejné.
8. 4. 2014 11:04
Odhaduji to na 400 příspěvků
Tak pod tímhle článkem to dneska asi bude dost vřít, už teď jsou tady hodně rozporuplné názory. Podle mě se tu co nevidět budeme tlouct klávesnicema :-)
Rozbalit vlákno
2
8. 4. 2014 11:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 4. 2014 17:53
Re: Odhaduji to na 400 příspěvků
Tluce se pod octavkou green line ;-)
Avatar - Ada je zase tady
8. 4. 2014 11:28
zmndihnus
Pokud by mely příští škodovky vypadat takhle, nastoupí Škoda úspěšně na cestu ke krachu :no:
Rozbalit vlákno
9
8. 4. 2014 11:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
8. 4. 2014 11:55
Re: zmndihnus
Krachu Škody sa nemusíte báť pán Adolf. Vtedy už aj tak budete stáť vypchatý v múzeu Auto.cz
Avatar - Ada je zase tady
8. 4. 2014 12:01
Re: zmndihnus
Od osoby s jménem tykev a fotkou s vaginálním znakem takové vyjádření nepřekvapí... :-!
8. 4. 2014 12:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
8. 4. 2014 15:03
Re: zmndihnus
...ty, jež jsi samozvaný morální strážce internetu se tu tímto způsobem, tebou tolikrát zatracovaným a devastačně napadaným, bavíš s účastníkem diskuze? m,mmmmm
8. 4. 2014 15:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
8. 4. 2014 12:07
Re: zmndihnus
No, tak snáď som vám aspoň pripomenul dokúpiť tekvicový olej na prostatu. :-)
8. 4. 2014 20:08
Re: zmndihnus
Už sklapni ty tupý primitívny chudák.
Avatar - KANKUNEN
8. 4. 2014 11:35
Tohle auto má použity všechny koncernové detaily co šly
a je přidán trojúhelník - ten co je na pětkách nových škodovek a vypadá jako by s tím někdo našil do Desty.
Rozbalit vlákno
0
8. 4. 2014 11:43
MB C-KLASSE
Doufám čteš nadpis příspěvku správně... Rozhodné části jsou skvostné - jde o předek, jde o zadek a jde o kabinu. Člověk si musí při prohlížení neustále připomínat, že jde o Škodu, neboť tahle studie svojí designovou kvalitou odkazuje doslova do říše garážových snů. Neotřelé, veskrze originální, s dílčí potenciální produkční ambicí, to je oč tu běží.

Předek výborně vyvážený s odkazem na výraz. Domyslím-li si realistická světla, je to budouci superb-trefa. Záď taktéž nenechá estetiku oddychnout, zde v pozoru smekám před vizí mistra Ká. No a nyní to nepřehlédnutelné uvnitř - přístrojovka - vyborný volant a hlavně výborná konfigurace středového panelu a vůbec celé přístojovky. Tohle je asi též předobraz budoucích škodováckých kabin. Skvostné, skvostné, skvostné.

Celkový dojem z auta dobře dotváří v širším pohledu i "první jízdní dojmy", máme možnost výjimečně nahlédnout do studiové kuchyně, seznámit se s tím, co je za, resp. pod plentou. Pochvala.

Vyzdvihuji ještě výborné široké silniční rozkročení modelu a neutopenost kol. Zde to jistě pochválí i kolega Dinar.

Dnes velmi nadějně - BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Dinar
8. 4. 2014 12:07
Re: MB C-KLASSE
Kolega dinar rozkročení chválí, jenže škodovka s tím u konceptů ani u výstavních kusů problém nemá, mají ho až sériová auta. ;-)
8. 4. 2014 12:11
Re: MB C-KLASSE
Čo bolo to bolo, terazky som Visionom... ;-)
Avatar - Ji/Ri
8. 4. 2014 15:04
Re: MB C-KLASSE
...důležité je, že se ti líbí široký rozkrok... takový ten tunýlek štěstí >:-[] ;-)
Avatar - Dinar
9. 4. 2014 07:53
Re: MB C-KLASSE
Tuž, tunylek musi byt, kurde. ;-) >:D
Avatar - Ada je zase tady
8. 4. 2014 19:35
Re: MB C-KLASSE
"Člověk si musí při prohlížení neustále připomínat, že jde o Škodu,"...

Ano, bohužel... :no:
8. 4. 2014 19:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 4. 2014 20:18
Re: MB C-KLASSE
Tak popravde, moje prvé dojmy neboli neboli nijak pozitívne. Ale od úvodných fotiek nejaký ten deň pominul, hormóny sa skľudnili a triezvejší pohľad sprostredkováva zrazu dojmy celkom iné.

O farbe netreba polemizovať, a ani o niektorých markantnejších štylistických prvkoch - majú jedinú úlohu - pritiahnuť tvoj zrak, a tú plnia do bodky.
Vonkajšie tvary sa nesú v znamení Audi, čo nie je na škodu, okázalé, a pritom napodiv konzervatívne obrysy dávajú štúdii punc luxusu. Odvážne bočné prelisy akoby ani neboli z koncernu, konečne Škoda ukázala odvahu aj originalitu.

Pochválim aj interiér - možno s výnimkou pontónu palubky, je tradične až príliš jednoduchý, zaslúžil by si viac pozornosti. Naopak za volant alebo výplne dverí :yes: .

Ale najväčšiu pochvalu si dizajnéri zaslúžia za to, ako všetko spolu ladí. Vsadili na jednotný štýl, a hoci do série treba tie tvary jednoznačne ešte učesať, všetko spolu ladí, nikde sa nič nebije a neprekáža oku. Ako celok je na jednotku.
8. 4. 2014 20:50
Re: MB C-KLASSE
Ano, je to design se silným názorem. Ze studnice funkcionalizmu a kubizmu pěkně o sto let dál do 21. století. Díky tomu poučenému náhledu na celek a detail je to celé důsledné, prokoumané, navazující. Zaplaťpámbu. Kabaň si tím ovšem sám dává výzvu - teď aby se ohlédl nazpět po Octavii a Rapidu, jestli nejsou příliš krotké. Uvidíme na Fabii, kolik odvahy dokáže vložit do neprémiového všespotřebitelského vozu. Je pro mě potěšením sledovat těch několik pánů, kteří prošli středisky Audi, jak se každý u svého nového ponku činí. Jako třeba: [odkaz]

Ještě odkaz na ty fotky z reportáže idnesáků, myslím, že ho sem zatím nikdo nedal: [odkaz]
Avatar - Dinar
9. 4. 2014 08:06
Re: MB C-KLASSE
Krásně vystiženo. :-) :yes:
8. 4. 2014 11:58
1.5.- mil.€..??
Pane redaktore to snáď nie...1.5.- mil. Kč ;-\ ;-\
Rozbalit vlákno
0
8. 4. 2014 13:51
Zlatanina
Skice naznacovali o dost lepsi vysledok.
Pokus o nieco extra, nieco nezvycajne. No iba pokus.
Rozbalit vlákno
0
8. 4. 2014 14:23
No , tak tohle se moc nepovedlo
Naštěstí z toho snad cifršpioni a technologové udělají něco přijatelnějšího . A rozhodně to chce jinou barvu !
Rozbalit vlákno
0
8. 4. 2014 15:07
Cena
Preco takmer nefunkcny prototyp stoji 40 milionov? Co tam je take revolucne hodne takej ceny? Asi tie krystaly.
Rozbalit vlákno
3
8. 4. 2014 15:31
Re: Cena
Téměř celý je udělaný ručně. Musely se dělat i formy na lisování kastle a jiných dílů. Opět ručně. A to se nasčítá. ;-)
Avatar - Emel
8. 4. 2014 15:40
Re: Cena
No protože se každá komponenta vyrábí nikoli v sérii na lince, ale zakázkově v množství 1ks... no dobře, každá ne... ale zkus uvažovat o tom, kde se třeba vzala světla.
9. 4. 2014 09:36
Re: Cena
Měli to vytisknout na 3D tiskárně... vyšlo by to levněji ;-)
Avatar - jozephko
8. 4. 2014 16:56
Kvôli šikmookým si každá automobilka ide nohy dolámať...
Je to už klasická veta európskych automobiliek - auto je určené primárne pre Čínu, ale keď sa stane zázrak, auto sa bude predávať aj v Európe. Chápem, že 20 miliónov predaných áut za rok v Číne stojí za tú námahu, ale prečo európske automobilky diskriminujú európskych spotrebiteľov?
A netýka sa to len Číny, ale aj USA. Špičkové nadupané volkswageny a bavoráky vyrobené v EÚ a draho prevezené do USA sú v USA o 30 % lacnejšie než v EÚ! Z toho ide človeka šľak trafiť...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Uživatel_5340709
8. 4. 2014 23:11
Re: Kvôli šikmookým si každá automobilka ide nohy dolámať...
V této diskuzi máš 80 európskych zákazníkov............ ;-) , už chápeš?
/nápověda - vyrobit rols-royce za cenu loganu ještě nikdo nevynalezl :-) /
Avatar - Pekelná Micinka
8. 4. 2014 17:15
Vision Blava
Tvarově je to super. Škoda, Škoda neprezentuje také tu šedou variantu, co je k vidění v Bratislavě.
Rozbalit vlákno
1
11. 4. 2014 12:50
Re: Vision Blava
Ta siva v Bratislave nema interier ani motor!
Avatar - Mangalica
8. 4. 2014 17:35
Já být taky Čech!!!
"Na pódiu jsme si zkrátka prohlíželi další jednu studiu."
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Uživatel_5340709
8. 4. 2014 22:35
Česká šlofěk - fůůrt malá šlofěk!
Ad. 1, nenadávejte, je to celkem dotažený prototyp, takže je celkem jedno, že se to rozpadá, vypadá to hodně dobře, pár detailů se doladí. ¨
Ad. 2, vsadím se, že tohle celé je přeje....nej passat CC, což nemusí být na škodu, protože to zase tak nebude drahé.
Ad. 3, škodovce něco takového jenom prospěje, další zvýšení prestiže.
Ad. 4, kdo jen nic nedělá /a jen mele pantem/ nic nezkazí, ale má za se sebou taky howno výsledky, to je třeba mít na paměti, až tu zase budeme bezbřeze kritizovat.
Rozbalit vlákno
0
9. 4. 2014 00:52
Skvělá studie,
ty prostě koncern umí. Bohužel nikdy nemá koule na to dotáhnout zásadní věci ze studií do série. Studie vždy špičková s množstvím nových nápadů a vtipných řešení, sériovka jen šeď kde je za vrchol invence považována škrabka na led pod víčkem.
Tak třeba studie Roomsteru - posuvné boční dveře, progresivní uspořádání vnitřního prostoru. Série? Šoupačky pryč, interiér standard. Zůstal jen tvar zadních dveří, který je pro klasické otvírání zcela nesmyslný.
No ale uvidíme, třeba to tentokrát dopadne líp.
Rozbalit vlákno
0
9. 4. 2014 01:42
Zadek
HM.Neumím si představit že Škodovka,kde se hlídá každý milimetr,firma který se orientuje nato aby využití materiálu bylo maximální,tak pustí do prodeje zádě,kde mezi spodkem a vrchní částí je ,,díra,, snad 30 cm hluboká.Tohle je pro mě science fiction.Absolutně je to mimo filozofie Škodovky.Z tohohle co vidíme,maximálně polovina zůstane na voze. Maximálně.
Rozbalit vlákno
0
9. 4. 2014 01:50
Předek
Hlavně že se povedla chladící mřížka,a lemování,protože na O III je to katastrofa.Vůbec neladí se světly.A co se týče světel to bude určitě předělán na Vision C protože tohle v reálu bude chytat všechen bordel světa.Naopak dobrý nápad je,kdyby to nechali pod lemem nechat otevírání dvěří,je to jiný sklon a pohodlnější při otevírání dvěří
Rozbalit vlákno
0
9. 4. 2014 08:01
výroba prototypu
Může mi někdo kdo se v tom pohybuje vysvětlit jak vyrábějí plechové díly na takovédle prototypy, přece na to nedělají lisovací formy? Kvůli jednomu kusu. Opravdu by mě to zajímalo.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - eXp10it
9. 4. 2014 17:17
Oktávka furt dokola
Nechápu že nevymyslí už lepší design té oktávky. Od první generace vypadá pořád stejně. V sérii to samozřejmě dostane rozvor a rozchod z golgu, převisy jak kráva a kubíkový kufr. Nahodit zelenou metalízu, místo střední konzoly uměle přilepit tablet a nazvat to VIsion C to mi fakt nepřipadá jako pokrok v designu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Aladeen
9. 4. 2014 21:33
Prekvapiť ?
mňa osobne škodovka ešte nikdy ničím neprekvapila , stále ľudí pripravujú na bombu a potom ti ukážu 150cm široký Rapid s plastovou kľučkou dverí , ktorá pôsobí ako keby mala odpadnúť s cenovkou okolo 14 tisíc € [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
12. 4. 2014 17:21
Re: Prekvapiť ?
vždyt tohle je kreslený tyyy