Za čtrnáct dní se světem rozletí snímky konceptu Vision E, který Škoda ukáže na autosalonu v Šanghaji. My jsme si ho včera dopoledne prohlédli přímo v Mladé Boleslavi.
Áno, je to jeho rukopis.
S odstupom času je vidno, že jeho prototypy dokazali vyvolať pozitívnu kriitiku. Ale vedenie ho pustilo tak k vytvoreniu 4 reflektorov...
Čo je dôležité na prototype sú
Nové delenie a tvary predných svetiel
Absencia masky (zas je to elektromobil...)
Lišta s logom na boku (odvolavka na mb1000)
Podobne zadne reflektory a la kodiaq (český kryštál)
a v neposlednom rade guľaté tvary
Páči sa mi!
Na te studii je asi nej ten profil X6. Zadek je za me tedy hodne prisernej a predek skodovacky nelibvy, stale dokola obyc. Exlusivni tak zustava pouze profil, kdy se z tuctovych krabic posunul na uroven konkurence ;-)
Design je podle me hezky.
Tak uvidime, jestli nekdo koupi Skodovku na elektriku za pres milion... :-)
CR asi zatim nebude tak uplne cilovy trh, u nas chybi ty nabijecky :-)
Už se mi líbilo hodně Škodovek předtím, než je vyrobili, ale výsledek nic moc, tak uvidíme, jak to dopadne tentokrát...
A co mi to připomíná... https://www.tesla.com/…tesla_theme/asse… />
P.s. Až někdo přijde s obyčejným elektrických autem typu Octavie, dojezdem aspoň 1000km a cenou do půl milionu, to bude bomba. Tohle je jak ti naši mobilní operátoři... :)
Hm, mě ani tolik ne... Xko je spíš auto ve stylu BMW GT, tohle má přece jen blíž k SUV. Přední maska spíš vypadá jako Model 3.
Apropó, Model 3... to je přesně odpověď na to PS, přesně pochopená tržní potřeba ze strany Muska - Model S je fajn, ale moc drahý. Nemusí to bejt za půl mega, ale max tak za mega (ono se pak něco vrátí na úspoře paliva nebo z dotací)... a nemusí to bejt 1tkm, stačí třeba 400km...
Na ty vyšší kastle si obecně budeme muset zvyknout, podlaha z baterek, motor na nápravě nebo v jednotl. kolech, klasická tříprostorová karoserie odejde do historie jako první, ten tvar el. škodovky můžeme klidně brát jako obecný, alespoň pro elektromobily příští dekády. ;-)
Joo jooo, pekne by to bylo. Vypada dokonce vyborne :-! Otazka je, kolik z toho se dostane do serioveho auta a zda to nebude zabite "kvalitou" technickych reseni viz TSI, pres prkenny podvozek az po depresivni pristrojovku :-| Koncept ale zatim 9,5b z 10 :yes: Supky hupky, do seriove vyroby = need ASAP. A ted si to srovnejte napriklad s Rapid Spaceback Scout, to jina kava >:D Proporce typu Infinity 35 popripade Mazda CX7 jsou myslim vhodna strategie.
Řekl bych se, že ta nepohlednost, resp. neatraktivnost Rapidu je záměr, aby nelezl do zelí dražším žabám... Výrobkové portfolio je potřeba diverzifikovat i co do atraktivity designu. Kdyby chudí dostali vytříbený atraktivní design, tak co by se pak nabídlo těm méně chudým?
I tak se zdají být jiným značkám koncernu některé Škodovky až příliš pěkné a atraktivní na to jakou úlohu mají zastávat (koncernový lowcost).
Zabij mys, zachranis dojnou kravu je jasne. Stejne jako to, ze nektere vlastnosti soucasnych Skodovek jsou umele proti prilisne kanibalizaci na ukor zbytku koncernu. Ale i presto si myslim, ze dneska je treba utocit na vsech frontach. Auta maji byt (aspon na oko) vice odlisena a vypalovackou v nejakem smyslu by melo byt skoro kazde. Mit dneska model jen tak do poctu je trosku drahy luxus, ktery ke vsemu skodi vnimani znacky. Pritom myslenka vsadit neco mezi Fabiu a Octaviu urcite neni spatna.
Pokud ty baterky budou stát přes 1 000 000 a budou se muset každých 5 let měnit, tak si bude muset většina čtenářů auto.cz zajit chuť, Tedy kromě státní správy a pár bohatých .
Bylo by zajímavé uveřejnit jak klesaly ceny baterií u Tesly. Myslím si, že stojí ke 2 000 000 .
By mně zajimalo, v jaké káře jezdíš, "holden2"? Že bys měl opravdu holdena? To by byla šlupka, Holden v Čechách...
Ale i kdybys měl Holdena, což je v podstatě derivát nějakého modelu General Motors, tedy většinou poměrně jednoduchých aut, sem tam výrazně upravených tak, že pálí gumy na pětníku, tak jaký máš vkus, když chceš tuhle nádheru srazit k zemi přívlastkem "hnůj pro dobytek"?
Nemáš oči a nevidíš, že to je kára na úrovni starých italských mistrů, jako byli Pinifarina a Bertone?
Anebo nechceš vidět, protože Tě štve celý svět a tady se můžeš anonymně, jako "holden2" rychle "odpravit"?
Anebo Ti už definitivně zrezla kára z devadesátého roku a nemáš na novou ojetinu? To fakt naštve, že?
Vyzerá to fakt dobre! Dokonca lepšie ako prémia v podobe X6 ale aj Tesly X. Jediný problém je v tom, že to nikdy nepôjde do výroby. A klobúk dole pred Kabaňom. Je mi ľúto, že už si za toto asi nezlizne smotanu, lebo považujem to za vrchol jeho kariéry v Škode. :yes:
Další SUV od Škody bude, to je potvrzeno... i to, že přijde SUVCoupe. Takže bych nebyl vůbec překvapen, kdybychom něco z toho viděli na produkčním autě.
Jestli to bude elektromobil, nebo jestli vůbec bude mít Škodovka model, který bude pouze elektromobil, to je jiná story... zatím jsou všechny elektrické VW založené na běžném modelu, takže bych čekal totéž.
Tak jinak - umím si představit auto, které bude mít +- tyto proporce a markanty... k tomu ale samozřejmě civilní detaily typu kola, světla, kliky dveří apod. Prostě typická cesta od prototypu k produkčnímu autu, jako jsme viděli v případě Vision C i D.
Tak v článku se píše že elektromobily nemají chladič ani masku. Vysvětlil by mi někdo prosím jaký způsobem bez chladiče klimují, jak topí a jak chladí akumulátory ?