Automobilka Škoda Auto vyvinula koloběžku, která se vejde pod podlahu zavazadlového prostoru vozů Octavia a Superb. Studii skládacího vozítka představí příští týden na mezinárodním autosalonu v Ženevě.
Náročný vývoj a hlavně ochránění patentem se rozhodně vyplatí, protože tohle je revoluce, to svět ještě neviděl.
Jsem pyšný, že jsem se narodil v zemi, kde dokáží vymyslet a vyrobit takový technický zázrak a to prosím jen tak na okraj a mimochodem vedle výroby automobilů. Není nad šikovné české ruce a mozky. K naprosté dokonalosti chybí jen vyslat jeden exemplář k Marsu. :yes:
Ale oni to vážně vymysleli dobře když to tak vezmeš
Když se ti tvoje oktáva s jednolitrem tříhrnkem po 100k rozbije, tak nač volat odtah, když máš kolobrndu a pro mechanika si můžeš zaject. Rozložený to je za chvilku, jen stoupneš, odstrčíš se a hurá vstříc servisu.
Tohle je konečně simply clever :-!
při zkouškách emisí a spotřeby v reálnějších podmínkách toto bude petarda. Na startu poopjede řidič metr, vyndá kolobrndu a vobjede testovací trať.
Něco, jako Porsche 918 Spyde a jeho spotřeba 3.3 nebo kolik má. podobně reálný to bude! a bude to každýmu fuk!
jenom ne software, co pozná testovací podmínky.
Ale nesmyslné údaje vycucané z prstu u všech plug-inů, nad tím ekoprasata nadšeně kvičí!
Ale to nic není, proi Škodoběžce!!!!
Nenapadá mě důvod, proč si to koupit. Pokud chci někam s dětmi, není problém naložit normální koloběžky. Za běžných okolností pro dospělé k ničemu. A kupovat si ji a vozit pro případ, že půjdu s prázdným kanystrem hledat Aral?
peugeot 5008 ponuka zase Elektricku kolobezku.... coskoro bude v mode ze kazde auto ma so sebou kolobezky alebo sanky alebo snowboard... to je presne to ze auta uz primarne prestavaju byt autami ale riesia sa vtakoviny... pritom je jasne ze majitel ak uz tu kolobezku tak vazne potrebuje tak si ju kludne kupi "osobitne" .. rovnako aj sanky a dalsie vybavenie ... ale za beznych okolnosti je to skor na obtiaz vozit taketo veci v aute presne tak ... ale to je tak ked to navrhuju zase nejaki "praktici" ITckari ktori realitu zivota stejne pre.seru
Asi jediná přidaná hodnota může být, pokud se vejde tam, kam by se obdobná koloběžka nevešla. Případně je výrazně prostorově úspornější. Takže ti v autě nepřekáží, nezabírá místo v hlavním prostoru zavazadelníku. U té elektrické se nabízí šikovně vyřešit nabíjení, aby byla vždy připravená a nemusel ses o nic starat.
Myslím, že logika má být jako u skládacích kol - "poslední míle". Jen možná na kratší vzdálenosti. Tedy zaparkuješ někde na parkovišti a těch několik set metrů (dobře, až pár kilometrů) do cíle se dostrkáš. :-) Případně necháš auto na záchytném parkovišti na okraji města a tohle si můžeš klidně vzít do hromadné dopravy.
Zřejmě jim nepřipadne žádný řešení dost dobrý, lepší je vycpat nic moc auto blbostma. Místo pořádnýho motoru brusle, když už nemůžeš tahnout dospělej vlek, tak si aspoň pusť draka... Co tam daj příště? Kuličky a motyku na důlek?
Leda tak logo na rukovätiach... Ale mohli na ňu dať dozadu ťažné oko, aby si s ňou šťastný majiteľ mohol svoju Octaviu odtiahnuť, keď mu niekde zdochne...
Tak tuhle kolobrndu nevytvořila Škoda.....Mám ji už 3 roky v úplně stejném barevném provedení a konstrukcí....jediný rozdílem jsou loga Škody......takže si to nechali vyrobit a upravit u stejného výrobce.....PS....ten čep v místě rozkládání se časem vyčochtá a pak se to celé při jízdě kvrdlá.....to se má Škoda čím chlubit.....