Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Yeti byla po nehodě na odpis, Rusové si s tím poradili. Ale co dál?

Dáte při koupi ojetého automobilu často na první dojem a vybíráte pouze očima? Odstrašující fotografie z Ruska dokazují, že se můžete nehezky spálit.
Zpět na článek
26. 10. 2015 16:01
26. 10. 2015 19:02
26. 10. 2015 19:08
26. 10. 2015 19:10
26. 10. 2015 19:14
26. 10. 2015 19:16
26. 10. 2015 16:03
26. 10. 2015 16:12
26. 10. 2015 16:14
26. 10. 2015 16:28
26. 10. 2015 17:43
26. 10. 2015 18:03
26. 10. 2015 18:11
26. 10. 2015 18:13
26. 10. 2015 18:19
26. 10. 2015 18:26
26. 10. 2015 20:13
26. 10. 2015 16:54
26. 10. 2015 18:45
26. 10. 2015 20:18
26. 10. 2015 20:36
26. 10. 2015 20:23
27. 10. 2015 21:11
26. 10. 2015 20:42
26. 10. 2015 22:07
27. 10. 2015 08:04
27. 10. 2015 08:15
27. 10. 2015 10:31
27. 10. 2015 18:55
27. 10. 2015 19:52
27. 10. 2015 10:36
28. 10. 2015 00:04
28. 10. 2015 15:35
29. 10. 2015 09:19
29. 10. 2015 11:47
Avatar - wakantanka
26. 10. 2015 16:01
Prekvapko
... len jedna kapitola? Čože sa to stalo? Ak niekto chce viac info, tak na idnes sú tie fotky aj z dosť obsiahlym popisom a takými marketingovými obkecami nejakého autorizovaného dealera.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - rokyta.p
26. 10. 2015 19:02
Re: Prekvapko
Já to nevidím až tak dramaticky !!! V podstatě jen levý A sloupek. Dokud to chtějí zadělat poctivě s korektní výměnou nového dílu či dobré protézy, může to být ok. Pokud to zatají a prodávají jako funglovku, tak nic moc. Ale pokud přiznají barvu nevidím problém a klidně bych si to osobně za přiměřenou cenu koupil. Platforma zežvejknutá nebyla. My jsme dneska už líní a hodně věcí se už finančně neoplatí. Ale v porevolučních dobách se zde myslím opravovalo takových a ještě i horších kousků plno.
26. 10. 2015 19:10
Re: Prekvapko
Béčkovej je taky pěkně zmaštěnej, to snad nechceš rovnat.....[odkaz] [odkaz]
Avatar - rokyta.p
26. 10. 2015 19:14
Re: Prekvapko
jasně máš pravdu, aj dveře atd. Na té fotce č 13 jsou některé nové díly. Jsem to myslel že levý áčko už není vůbec, ty zbylé jsou aspoň tušit. Rovnat by to nemělo smysl, vymění jak tyčky v plotě.
Avatar - dewill
26. 10. 2015 16:03
Diskuze je naše?
To jakože si ji autor na rozdíl od klikacích článků přečte, nebo to byla jen zdvořilostní fráze?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
26. 10. 2015 16:12
Brutální
Spíš se divím, že posádka přežila, když to vidím, šikovnost bazaristů je nevídaná až se divím, že se jim takhle obrovská renovace vyplatí, bohužel je to případ, který je vidět dnes a denně a někteří pořád né a né, že jim nepřijde divné, že za třetinovou cenu koupí 5tileté auto s jen pár tisíci kilometry >:D
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Dzakobo
26. 10. 2015 16:14
Re: Brutální
Každý zboží má svýho kupce, platí to i v tomto případě. >:D
Avatar - Ozzman
26. 10. 2015 16:28
Re: Brutální
Je to ale smutné, protože často lidem chybí přehled o tom, že kupují blbost... někdy to totiž ani nemusí být tak naoko nastražené a podobné vraky se vyskytují i mezi zcela normálně vyhlížejícími vozidly a o žádné extra málo jeté či levné kousky nejde. Pak se to pozná velmi obtížně a každý nemá po ruce mechanika.
Avatar - speedfred
26. 10. 2015 17:43
Re: Brutální
mám jedného známeho a ten teraz spravil za 10-11 mesiacov 175.000km a auto predal dalej. Tam keby si stočil na 20.000km tak málokto pozná kolko má km. Autorizovaný servis nenavštevuje - nedôvera.
Avatar - Ozzman
26. 10. 2015 18:03
Re: Brutální
Kam proboha jezdil? >:D
Avatar - Ozzman
26. 10. 2015 18:13
Re: Brutální
10x dokola ne? >:D To je kamion ne? >:D
26. 10. 2015 18:19
Re: Brutální
Dálkové přepravy dodávkou (do 3,5t) jsou schopný dát 250 000 km/ročně. Ale asi ti chlapi za volantem i spí a nebo se musí střídat >:-[]
Avatar - speedfred
26. 10. 2015 18:26
Re: Brutální
A6 Bi tdi,on ale dlho natáča take km. Čo rok-dva mení auto.
26. 10. 2015 20:13
Re: Brutální
To musi byt luxusny taxik, pretoze uz mu neostane cas na ziaden iny biznis.
Avatar - eXp10it
26. 10. 2015 16:32
Nic se hroutit nebude
Proč by se mělo při nehodě něco hroutit? Vypadá že je to povařené líp než originál.
Rozbalit vlákno
55
Avatar - Honza Mička
26. 10. 2015 16:37
Re: Nic se hroutit nebude
Asi nemám tak zkušené oko jako Vy :-)
Re: Nic se hroutit nebude
Micko, muzes tu "druhovýrobu" prokázat?
Avatar - Hotwire
26. 10. 2015 17:10
Re: Nic se hroutit nebude
"Postup oprav byl celkem jednoduchý – všechny nepotřebné díly byly odstraněny a nahrazeny novými, pravděpodobně z druhovýroby."
No podla toho slova "pravdepodobne" mi pride ze to pisal ako svoj vlastny nazor, nie ako fakt, tak preco by to mal nejak dokazovat?

:*)
26. 10. 2015 17:33
Re: Nic se hroutit nebude
Spíš bych měl za pravděpodobnější, že jde o skladacku s dalšími bourackami. Druhovyroba u auta, které se prodává v řádu desetitisícu ročně se u plechovych dílů mimo origo nástroje nemůže vyplatit. Co si pamatuji, tak výroba na ND byla o dva řády níž, než dodávky na sériovou výrobu.
Avatar - KubikCv
26. 10. 2015 21:09
Re: Nic se hroutit nebude
podlě těch fotek to byly normální dostupný náhradní díly...a pokud ten šmoula dodržel postupy tak ta oprava je stejná jako kdyby to dělal autorizák...bouračka do B sloupku se taky v autorizáku opravuje a není to na totálku....článek zase JPP...vyzobnutý fotky kdesi a k tomu vymyšlená stránka doměnek a odhadů....ještě by mělo na konci článku bejt napsaný,.,..takový auto v auto ESA nekoupíte >:D >:D
26. 10. 2015 21:19
Re: Nic se hroutit nebude
otázka, jesti by autorizak do neceho takového moh vůbec jit
Avatar - KubikCv
26. 10. 2015 22:03
Re: Nic se hroutit nebude
bouračky na B sloupek obě dveře v háji se běžně dělají...aspoň v ČR :-) A tam je stejnej postup jako u šmouly v Rusku...poškozenej díl se odvrtá v nabodovanejch spojích k tomu určeným vrtákem,tak že spodní díl ke kterýmu je přibodovanej zůstane neporušenej...podle potřeby se podklad vytáhne nebo srovná a novej díl se naboduje takřka stejně jako ve fabrice..antikorozní ochrana bude vždycky trochu horší. Tahle výměna dílů je naprosto v pohodě..není to jen rovnání a měnění A sloupku z jinýho auta. Ale jak už jsem psal,mnohem horší při nárazu jsou díly který se neměnily,ale jen na stolici rovnaly,ty nebudou mít původní pevnost.
27. 10. 2015 08:39
Re: Nic se hroutit nebude
Ale to je jasný že jo. Soused si rozsekal novou Boru stylem zepředu po sklo zezadu po sklo a origiál VW servis to opravil stylem navařit předek navařit zadek. Kastli neměnili. Takže taková rozsáhlá oprava není nic vyjímečnýho. Já bych osobně teda radši tu kastli vyměnil.
27. 10. 2015 08:36
Re: Nic se hroutit nebude
Přesně tak. Silně pochybuju, že byly ty nosný části druhovýroba.
Re: Nic se hroutit nebude
Podle této logiky muzes v podstate napsat cokoliv nezávisle na skutecnosti a stací k tomu vzdycky napsat "pravdepodobne".

Jinak jako novinár mohl do té firmy, jejíz jméno se zde uvádí, zatelefonovat a zeptat se. To je totiz novinarina, ne jen opisování.
Avatar - Hotwire
26. 10. 2015 21:15
Re: Nic se hroutit nebude
No co sa tyka vlastneho nazoru tak naozaj mozes napisat cokolvek, ak to nejdes vydavat za nejaku absolutnu pravdu. Na druhej strane suhlasim ze taketo nieco patri skor na blog nez na stranku ktora sa snazi tvarit ako seriozny novinarsky web (ale moc jej to nejde. >:-[] )

Naozaj ocakavas zeby si tu dali pracu so zavolanim ohladom dodatocnych informacii? >:D Okrem toho pochybujem ze pan Micka ovlada rusky jazyk, to uz skor starsie rocniky.
Re: Nic se hroutit nebude
Od ´Micky a ACZ to neocekávám. Od skutecného novináre ano.
Avatar - Honza Mička
26. 10. 2015 17:40
Re: Nic se hroutit nebude
Čus googlite, ty jsi zase naložený... Nemůžu, stejně jako ty ji nemůžeš vyvrátit. Teda pokud jsi to auto dohromady neslepil sám, u tebe může člověk čekat cokoliv.
Re: Nic se hroutit nebude
Kdyz nemuzes, tak to nepis. Pomalu bys od tvé odpadové novinariny mohl prejít na tu normální.

Vís co to znamená novinárská reserse? Mohls do té firmy zatelefonovat a zeptat se. Udelals to?
26. 10. 2015 18:13
Re: Nic se hroutit nebude
to by někdo musel tu divnou ruskou rec ovládat.
a pochybuju, ze ti autobotanici umi cesky nebo anglicky.
a když jsou tak sikovni, tak nejspis uz byli odveleni na vyrobu bomb pro syrii
Re: Nic se hroutit nebude
Ale, jeste jeden vypatlanec. Rustina vubec není "divná rec", je to jazykove spríznená slovanská rec.

Ale já vím ze ty adorujes nacistické Nemecko a tudíz tobe je nemecký jazyk vcetne typických výrazu té doby nejmilejsí. Je vseobecne známo ze pro vás jsou Slovani podlidí.

Jo a ta výroba bomb pro Sýrii je docela dulezitá. Nebo ty radeji Islámský Stát. I kdyz je fakt ze tvoje nacistické Nemecko melo v rámci svého antisemitismu dobré vztahy s muslimy. Vzhledem k tomu ze jsi tak kovaný v historii je ti to jiste známo.
26. 10. 2015 18:27
Re: Nic se hroutit nebude
rustina je proste k hov*u.
rusky sem se musel ucit 10 roku jen proto, ze si z nas rusaci udelali svoji kolonii.
nikdy sem rustinu k nicemu nepotreboval a tezko kdy potrebovat budu.
jen ztracenej cas.
vždycky sem se všude domluvil anglicky nebo svoji lámanou nemcinou.
doma samozrejme mluvime cesky.

nacisticke nemecko mělo ještě skoro 2 roky po vypuknuti WW2 velmi dobre vztahy s komunistickym CCCP. jak velmi dobre vis
26. 10. 2015 18:33
Re: Nic se hroutit nebude
Muj nejlepsi zazitek s rustinou je ten, kdyz jsme nasu ucitelce ruskeho jazyka projeli magnetofonovou pasku silnym magnetem pujcenym z kabinetu. Ta rvala :-)
26. 10. 2015 18:55
Re: Nic se hroutit nebude
tak tohle udelat ty naší rudy soudružce na rustinu na gymplu, tak pulka tridy skonci v jachymove.
teda asi nekde jinde, protože rusaci uran z jachymova uz davno ukradli a jachymov uz byl davno zavrenej.
soudružka ruštinářka, která navíc byla ředitelkou, nastesti rok před maturitou odesla a tak posudek na vejsku posilala nova reditelka, která byla takovym prvním zavanem ze u nas ten rudej teror snad jednou skonci.
po letech mi rekla, ze s mym (resp tatovym) politickym profilem sem mel skoncit maximalne tak na ucnaku a ze mela i strach, aby se to neprovalilo.
jo, tata si v tom jachymove a nejen tam jako mukl par let odkroutil a soudruzi jemu a podobnym poskytovali laskuplnou peci...

at se mi nikdo nedivi, ze rusaky a komouse mam rad jak osinu v pr....
Re: Nic se hroutit nebude
To co píses není duvod psát zvratky o Rusech a zlehcovat vinu Hitlera.
26. 10. 2015 19:33
Re: Nic se hroutit nebude
a to se tim kriminalnikem chlubis nebo co?
26. 10. 2015 19:56
Re: Nic se hroutit nebude
pro komouse je kazdej, kdo se nechce podřídit ty jejich zrudny ideologii zalozeny na teroru, kriminalnik.
kazdopadne byl v dobrym oddile - podnikatele, profesori, hokejovi mistri světa..
par tech lidi jsem pak jako malej poznal, a nektery osudy smutny ..
26. 10. 2015 20:16
Re: Nic se hroutit nebude
Ty si vážne blb... Rus = komunista? Čo máš v hlave? Asi nasrané.. :-!
26. 10. 2015 20:58
Re: Nic se hroutit nebude
po skoro stoleti budovani komunismu, tedy vrazdeni, procesuuu a stalyho strachu o život v bolsevicky totalite to nemůže byt jinak.
rusky narod je timhle postizenej
cest vyjimkam (kteří ale konci podobne jako Boris Nemcov)
Re: Nic se hroutit nebude
Presne tak. U toptena je to ale jeste horsí. Nejen ze ´píse zvratky o Rusku kde muze, ale jeste zlehcuje roli Hitlera na rozpoutání 2. svetové války. Taková zajímavá názorová kombinace.
26. 10. 2015 21:20
Re: Nic se hroutit nebude
To je na basu.Taký exot by nemal behať vonku medzi ľuďmi. Prípadne by som ho zavrel do nemeckej automobilky v Mexiku. Aby si užil toho západného pokroku. Možno by mu tam naliali trochu rozumu.

A to som si myslel, že IQ v záporných číslach neexistuje.
26. 10. 2015 21:38
Re: Nic se hroutit nebude
miluju ty kecy o politicke perzekuci a synek je na gymplu a na vejsce. ja znal jednoho co byl na uranu za rozkradani majetku v socialistickem vlastnictvi. po 89 byl v tom spolku kriminalniku, myslim ze nejaka konfederace politickych veznu se to jmenuje.
26. 10. 2015 23:56
Re: Nic se hroutit nebude
hosi, vy ste se tady teda sesli
nechte si ze zemanovejch trenek uzit cerveny pijonyrsky satky, 7. listopadu se vemte za ruce a bezte do pruvodu cekat na vystrel z aurory
27. 10. 2015 08:52
Re: Nic se hroutit nebude
No hlavně, že takových exotů jako ty se tady moc nesešlo. Fotr prolezl několik kriminálů a synek se tu s tím ještě chlubí v diskuzi. 8-s
27. 10. 2015 08:49
Re: Nic se hroutit nebude
Můžeš mi říct ty chytráku za co byl tvůj táta v Jáchymově? Oni se tam totiž běžně lidi neumísťovali. Zřejmě něco provedl. Osobně bych Jáchymov uvedl zase do provozu. Adeptů co by tam mohli máchat krumpáčem je víc než dost. Kalousek, Rittig, Bém a další darebáci by tam klidně mohli chcípnout.
Re: Nic se hroutit nebude
To jste byli fakt hrdinové. Vidím ze jsi na to dodnes hrdý.
Re: Nic se hroutit nebude
"rustina je proste k hov*u" - to muze napsat jenom primitivní hlupák. O zádném jazyce se nedá napsat ze jeho znalost je "k hov*u", kazdý cizí jazyk cloveka obohacuje.
26. 10. 2015 19:58
Re: Nic se hroutit nebude
me rustina k hov*u byla.
nic mi neprinesla.
nikdy jsem ji nepotreboval.
kdybych se radsi vedle anglictiny moh ucit nemecky
26. 10. 2015 20:19
Re: Nic se hroutit nebude
Lebo ten západný svet ťa nijak nevyužíva a nemá z nás kolóniu... Len aby ti aj to Rusko raz nebolo dobré...
26. 10. 2015 21:00
Re: Nic se hroutit nebude
z ruska neprislo nikdy nic dobryho
rusaku je 140 milionu a ma HDP asi jako ani ne polovicni italie, která je na pomezi krachu
navíc použitelných rusaku není ani polovina
staci když se nekde vyklopi kamion s vodkou a cely okoli je na několik mezicu zneskodneny
[odkaz]
26. 10. 2015 21:22
Re: Nic se hroutit nebude
Koľko máš rokov? 14? Názory by zodpovedali...
Re: Nic se hroutit nebude
Jo, tobe evidentne rustina k hov*u byla.

"Nic mi neprinesla, nikdy jsem ji nepotreboval" - i kdyz nekdo nepotrebuje nejaký jazyk pracovne. muze se mu hodit jinak. Co tak precíst si nejaká díla ruské literatury v originále? Nebo na to mentálne nemás?

"kdybych se radsi vedle anglictiny moh ucit nemecky" - v komunistické CSSR nebyl problém naucit se nemecký jazyk. Pokud ta nabídka nebyla v bezném vyucování, mohl ses ucit nemecky v jazykové skole nebo soukrome.

Kazdého normálního cloveka znalost kazdého cizího jazyka obohatí. U tebe to evidentne neplatí.
26. 10. 2015 21:16
Re: Nic se hroutit nebude
jo, vzpominam, jednou jsem to rusky zkousel.

to na konec mesice ceskoslovensko-sovetskeho pratelstvi jsme měli povinnou akci, kdy na gympl prijeli vybrani zakladaci ruske okupacni armády z mistni posadky. sel jsem tam s nechuti, jako naprosta většina mych spoluzaku, nicmene jsem si rek, ze z myho osobního okupanta se budu snazit vytahnout, jak si zijou v te ruske sire stepi.
jenze ten muj osobní okupant mi nerozumnel a nebylo to tim, ze bych rusky neumel, ale spis tim, ze rusky neumel on anebo se bal cokoliv rict. kdoví odkud on byl. a navíc zapachal chcankama. a tak mi toho myho osobního okupanta bylo najednou tak nejak lito, protože mi doslo, ze von je na tom ještě daleko hur nez ja. cas od casu si na nej vzpomenu.

ja nejsem jazykove nadanej, a tak treti jazyk u me neprichazel v úvahu, navíc v 16 jsem mel uplne jiny zajmy nez se ucit dalzi jazyk. kdybych si moh vybrat jestli rustinu nebo nemcinu, sel bych 100% do nemciny.
Re: Nic se hroutit nebude
Nezávisle na tom co píses - znalost kazdého cizího jazyka normálního cloveka obohacuje.
Avatar - Hotwire
26. 10. 2015 21:18
Re: Nic se hroutit nebude
A to ze teraz robi cela EU hujerov Amikom ti nevadi?
27. 10. 2015 08:45
Re: Nic se hroutit nebude
Bože ty seš taky blbej jak dlabaný necky >:D Jen v Rusku s tímhle "divným jazykem" mluví 150 milionů lidí. Nemluvě o státech bývalého SSSR, kde se Rusky domluvíš taky spíš než anglicky. Minulý rok jsem byl na dovolený v Turecku a s angličtinou a němčinou jsem tam byl nahranej. Všichni Turci tam mluvili Rusky. Každej jazyk, kterej umíš tě obohacuje. I když tebe ne. Ty máš tu palici dutou jak bambus, takže i kdyby si uměl 10 řečí, tak furt budeš tupej. >:D
Re: Nic se hroutit nebude
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2015 09:36
Re: Nic se hroutit nebude
Nic proti, ale takováto obhajoba je na úrovni 3-letého dítěte...

Ok, rozhodl jste se napsat bulvární článek typu blesk.cz nebo na úrovni TV Noha, kdy sice nevíme NIC konkrétního, zato se v reportáži dovíme všechno, co by se mohlo stát...

Připomnělo mi to reportáž ze Švýcarského soudu, kde natočili záběr českého ponikatele jak vchází/vychází ze soudu a celá reportáž byla o tom, co si mohl objednat k obědu, kde si mohl zalyžovat a kde co mohl nakoupit >:-[] >:D 8-s
27. 10. 2015 08:21
Re: Nic se hroutit nebude
Hlavně nevím proč by měl být problém s díly z druhovýroby. Jednou jsem koupil plastový podběh původem z Číny, který byl mnohem masivnější a pevnější než originál.
Avatar - S8
26. 10. 2015 17:42
Re: Nic se hroutit nebude
Nevím proč, ale ve dvou různých prohlížečích jsem neotevřel galerii. Co je "zvláštní" že reklamy se načetly všechny vždy, obrázek nikdy žádný - jen se točí kolečko že načítá a nic.
Avatar - Honza Mička
26. 10. 2015 17:50
Re: Nic se hroutit nebude
Dobrý den,

jaké jste použil prohlížeče? V Mozille nemám problém.
26. 10. 2015 18:14
Re: Nic se hroutit nebude
Mně taky fotky zazlobily. (Chrome) Ne a ne asi 5x, pak se to chytlo.
Avatar - Honza Mička
26. 10. 2015 18:28
Re: Nic se hroutit nebude
Díky za info! Zjistím, co je špatně ;-)
26. 10. 2015 19:34
Re: Nic se hroutit nebude
to nemusis zjistovat protoze u vas je spatne uplne vsechno >:-[]
Avatar - S8
26. 10. 2015 18:57
Re: Nic se hroutit nebude
Internet Explorer a Firefox ale Explorer uz se chytnul
Avatar - eXp10it
26. 10. 2015 19:26
Re: Nic se hroutit nebude
Člověk nemusí být soudní znalec aby mu bylo jasné, že se ten slepenec s největší pravděpodobností rozpadne kdekoliv jinde než v těch svarech, stačí libovolná technická škola.
Avatar - Ada je zase tady
26. 10. 2015 16:42
Vadí - nevadí
Vadilo by mi mít auto, ve kterém se někdo zmrzačil, nebo zabil. Ovšem takto opravené auto, kde jsou použity originální díly (druhovýroba celé bočnice na originálních lisovacích formách je přece blbost) a dodrženy technologické postupy (někteří garážoví šikulové dokáží divy), by mi zas tak strašně nevadilo.
Rozbalit vlákno
8
26. 10. 2015 17:45
Re: Vadí - nevadí
Jenze neni to svarene tak, aby meli stejnou pevnost, takze nasledna srazka na stejne misto povede k fatalni destrukci skeletu.
Avatar - eXp10it
26. 10. 2015 19:23
Re: Vadí - nevadí
Navrhoval a posuzoval si vůbec někdy svary nebo to je "by oko"?
Avatar - white label
26. 10. 2015 18:43
Re: Vadí - nevadí
Píše AdA, oDborník přes Auta...
Je jasné, že pro tebe by byl mnohem větší problém logo Renaultu, byť u úplně nového kusu. >:-[]
I kdyby ty díly byly originální, tak co ty "originální" postupy při opravě?
Případné deformace karoserie by při další nehodě dopadly (minimálně v místě oprav) nepředvídatelně hůře pro posádku.
A kde je originální úroveň antikorozních úprav? Nehledě, na pazvuky, které se budou stále odněkud ozývat, protože takto kompletně rozebraný interiér už nikdo perfektně (jako nový, přímo z výroby) dohromady nedá. To by se muselo vyměnit mnohem více dílů, než je nutné proto, aby to "pouze" zase všechno drželo pohromadě.
Avatar - KubikCv
26. 10. 2015 21:21
Re: Vadí - nevadí
pro vyměněný díly není náraz takovej problém...mnohem větší problém je to u částí který se rovnaly na stolici...podle tvého úsudku by auto opravený autorizákem taky nesmělo na silnici?
Avatar - white label
26. 10. 2015 23:01
Re: Vadí - nevadí
Takovýto (celkový) rozsah poškození autorizáky neopravují, nebo máš pocit, že tohle auto mělo problém "pouze" s Bé sloupkem?
27. 10. 2015 08:15
Re: Vadí - nevadí
sice sa v mnohom nezhodneme ale teraz dobre pises. Autorizak by sa s tym NIKDY nesral, toto je totalka. Dalsia vec je presne to co pises. Dalsia buracka, nebodaj tak rozsiahla ako v tomto pripade uz bude pre posadku smrtelna. O tom,z e to auto uz moze byt 3-stope a nie 2stope pomlcime :-)
Avatar - KubikCv
27. 10. 2015 21:09
Re: Vadí - nevadí
A co je horší? Taková rána jako dostal Yeti a vyměněnej díl..nebo menší provalení A nebo B sloupku který se vyřeší jen vytáhnutím na stolici případně reverzním kladivem? To s B sloupkem byl příklad...jsou to celkem běžný rány který se nehodnotí na totálku a opravujou se a taky je to rizikový místo který má odolat bočnímu nárazu
Avatar - Ada je zase tady
27. 10. 2015 14:43
Re: Vadí - nevadí
Tak aby bylo jasno - je fakt, že deset let starý rendlík je NEPOCHYBNĚ mnohem větší nebezpečí jak pro svou posádku, tak i pro své okolí. :-!
26. 10. 2015 16:54
No toto!
Strašné a obdivuhodné zároveň, koupit bych si ale něco takového rozhodně nechtěl a to ani za sebelepší cenu! :-O
Rozbalit vlákno
3
26. 10. 2015 18:45
Re: No toto!
Ja se spíš divím že se to někomu vyplatilo dělat. Nejhorší ale je, že to při koupi pravděpodobně ani nepoznáš když je to udělaný důkladně. Ale jezdit bych v tom taky nechtěl.
Avatar - twistedTSD
26. 10. 2015 20:18
Re: No toto!
Na idnes tuším psali, že se pro opravu rozhodli sami majitelé po tom, co jim Yeti zachránil život.
26. 10. 2015 20:36
Re: No toto!
Po této opravě jim ho znovu zachránit nemusí. Ale proti gustu...
26. 10. 2015 16:56
to bylo u nas pred 20 lety taky bezny
a ja tehdy jednoho takovyho garazovyho mechanika obdivoval, jak na rovnaci stolici natahuje to co bylo dřív autem, z jednoho auta prida zadek a z dalšího strechu a po laku je z toho baworacek jako novej.
nastesti jsem mel tolik rozumu, ze jediny co jsem po nem kdy chtěl, byla vymena voleje
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KubikCv
26. 10. 2015 22:09
Re: to bylo u nas pred 20 lety taky bezny
u nás takhle začínal taky jeden :-) díly držely truhlářský svorky a vařil jak divej....dneska má velkej šourům BMW >... tak se to asi rentovalo
26. 10. 2015 18:09
Zase až tak strašná rána.....
..... ..to nebyla. Pokud se nepletu, tak to důležité, podvozková plošina, byla snad i bez poškození. Je tedy velká šance, že to pojede rovně. Ostatní záleží na pečlivosti a přesnosti klempíře. Jistě, nehavarovanému vozu se to úplně rovnat nemůže, budou i jisté rezervy např. v antikorozní úpravě, možná i v pevnosti, ve svarech a pod. Ale podle fotografií to není žádná hrůza a oprava nebyla až tak zprasená, spíš naopak.

Viděl jsem postavit auta z daleko, daleko horších salátů a dopadly také docela dobře. (Špatně ale taky.) Pokud se oprava rentuje a uživatel ví, co proběhlo, nevidím v tom problém.

Ne, že bych si chtěl takové auto koupit. Myslím ale, že kupce si najde a jezdit bude pěkně. Je to otázka ceny.
Rozbalit vlákno
1
Re: Zase až tak strašná rána.....
:yes: :yes: :yes:
26. 10. 2015 20:14
Hlavne, ze ma malo najeto.
Dulezite totiz je predevsim to, aby nebyl stoceny tachometr, za to by moh jit nekdo klidne sedet. Ale fakt, ze auto je svarene z nekolika jinych, uz nikomu nikdy vadit nebude, to su klidny.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
26. 10. 2015 20:23
hmm
Svým způsobem úchvatné, výsledek se zdá být na pohled celkem ok. Ale bylo by zajímavé ten vůz někým odborně otestovat, jak moc jde oprava poznat. A taky bych rád věděl, jak by se karoserie chovala při další nehodě.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KubikCv
27. 10. 2015 21:11
Re: hmm
tohle už tu jednou bylo...bylo to nějaký PR Škodofky a srovnávání opravy autorizákem z novejch nd a dílnou s použitím vyřezanejch dílů z aut
26. 10. 2015 20:34
Reklama
Aby som povedal pravdu, celý tento "prípad" bol podľa mňa spískaný za jediným účelom - ako reklama práce firmy. Bez ohľadu na pôvod použitých dielov sú náklady na opravu takto zničeného auta privysoké, aby to dokázali so ziskom predať.
Pri nehode odhadujem fatálnu deštrukciu, "dolepené" plechy nie sú zďaleka privarené tak, ako vo fabrike, a to ani presnosťou (zďaleka nie), ani kvalitou. Stačí pozrieť sa len na tieto prepálené zvary a mám dosť... [odkaz] [odkaz] Všetko je to pokrivené a vyžíhané a pri silnejšom náraze sa to potrhá jak papier...
Takéto auto nemá na ceste čo robiť. Aj keď kým nenabúra, asi bude všetko vcelku vpohode...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Anonym
26. 10. 2015 20:42
Re: Reklama
Nebo je v tom "NEJ" TDÍ-čko a teď už s ním jezdí tady po ČR nějakej místní znalec VW. >:-[]
Avatar - KubikCv
26. 10. 2015 22:07
Re: Reklama
vždyť je to jen očouzená základová barva >:D alebo to chceš zvárať zastudena?
27. 10. 2015 07:17
Re: Reklama
Tak práveže to nie je. Hlavne tá druhá fotka. Hrčky roztaveného materiálu, tomu hovoríš "očouzená základová barva"? Nehľadiac na to, že zvárať hoci bodovo bez predchádzajúceho odbrúsenia farby môže fakt len amatér alebo ignorant, ktorému na výsledku veľmi nezáleží.
Avatar - Ji/Ri
26. 10. 2015 20:54
Za každou cenu udržet šáde na očích....
... ono všecko se hodí...
Rozbalit vlákno
0
26. 10. 2015 20:59
s takýmto niečim by si poradili
najlepšie v AAA...tí by takúto Yetinu predali ako zánovné, po prvom majiteľovi, garážované a nikdy nebúrané auto..
Rozbalit vlákno
0
26. 10. 2015 21:38
ale je to krasna rana
ze ani pytle nevylitly
Rozbalit vlákno
0
26. 10. 2015 22:16
Trochu plechy, to půjde do vůně.
Tak Rusové jsou asi stejně dobří jako Auto ESA a další. Bravo.
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2015 06:24
Sice se to rozpadne, ale...
Možná je konstrukce oslabená a dalšího majitele to bude stát i život (když vidíte, co tu někdy jede po silnici je to stejně jedno), ale musí se jim nechat kvalitní rukodělná práce, karosáři, v Autorizovaném servisu Opel, kteří mi po nehodě dávali dokupy předek, nebyli, tak šikovní. Holt stejně, jako ve školství platí, kdo neumí učí, tak tady platí, kdo neumí je v autorizovaném servisu :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stejsn
27. 10. 2015 08:04
idnes
měla přesně stejnou reportáž už včera.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Honza Mička
27. 10. 2015 08:15
Re: idnes
Dobrý den,

ano, také jsme ji měli včera ;-)
Re: idnes
Na to abys odpovedel na muj vcerejsí príspevek nemás? Fakt nemás víc nez na arogantní spratkovskou odpoved? Takze jeste jednou: Proc píses "pravdepodobne" kdyz to zaprvé je spís mín pravdepodobné a zadruhé byla moznost zjistit si to prímo u té firmy?

Ty a tvoji kumpáni deláte ostudu novinárské profesi. Muzes to okecávat jak chces ale je tomu bohuzel tak. Není vubec príjemné toto psát o nejvetsím autowebu Ceské republiky ale je to pravda.
Avatar - Honza Mička
27. 10. 2015 10:31
Re: idnes
Gilgite,

budu strašně rád reagovat na diskusní příspěvky, ale nejsem tady ničí otrok. Pokud se chceš bavit tímto stylem, tak se nezlob, ale se mnou nepočítej. Kromě toho od začátku se pouštíš do diskuse o něčem, co nemůžeš sám obhájit. Já píšu pravděpodobně, ty "spís mín pravdepodobné", takže se můžeme dohadovat donekonečna.

A co se ostudy novinářské profese týče, to je tvůj názor a já ti ho neberu. Nehledě na to, že já se za novináře nepovažuju. Pokud k tomu máš více co říct, ozvi se na dalším autosalonu a můžeme o tom pokecat všichni osobně. Je to pořád lepší než se schovávat za monitor a pár týdnů po akci říct "viděl jsem tě tam a tam".
Re: idnes
Ne, nejsi nicí otrok. Jenom by ses mel snazit psát kvalitní clánky.

Jiste, já písu "spís mín pravdepodobne" ale predevsím se ptám proc ses to nepokusil zjistit tak jako by to udelal korektne pracující novinár. Fakt na to nejsi schopen odpovedet?

Co se týce posledního odstavce - to není jenom "můj názor".

Jinak já uz jsem tady toho na téma vasí práce, vasí arogance a vasí neschopnosti napsal dost. Moje príspevky vetsinou obsahují konkrétní kritiku toho co je spatne takze je na vás co z toho udeláte.

Nejlepsí je samozrejme nedelat nic. >:D >:D >:D
27. 10. 2015 18:55
Re: idnes
proc delas neco co te evidentne nebavi? jen proto ze dostanes k jezdeni embecko ze kteraho si vyplesklej jak african ze snehu?
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2015 19:52
Re: idnes
Tak já takto slovíčkařit nebudu, nicméně celý článek je typu spíše bulvárního. Takže v zásadě pokud se nepovažuješ za novináře, tak je to vlastně zcela namístě >:-[]

Ale myslím, že bys tím novinářem měl chtít být. Tedy pokud stojíš o práci takovéhoto typu a chceš psát testy aut, první odjmy, a články o autech obecně.

Bohužel, místo toho se to tu hemží převzatými články, články o jiných článcích typu na idnes napsali..., a testy aut místo aby byly testy, jsou klikací mašinérií.

I proto už testy prakticky nečtu a v podstatě diskuse jsou to jediné, co mě zde ještě drží. Takže teď dostanu 3x BAN a máte o čtenáře míň >:-[] >:-[] :-!
27. 10. 2015 08:38
totalky dobrej kauf
takhle nejak si predstavuji ze se delaji ty dovezeny, stoceny fusky pro esa >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Uživatel_5340709
27. 10. 2015 10:36
IPA
Charakteristika tohoto materiálu:

- nacházíš li se v její blízkosti, obtěžuje tě zápach

- snažíš li se tento zápach vymýtit, začínáš páchnout taky

- pracuješ li s ní, nesnesitelně se lepí na všechno s čím přijde do styku

- odstranit lze pouze vystavením plameni o vysoké teplotě a následným
seškrábáním.

- jedná se o překonaný izolační materiál z přelomu ´70 a ´80 let, stále je ceněna
pouze na některých trzích bývalého východního bloku
/jinak je k ničemu/

Je tohle všechno jenom náhoda? ;-)
Rozbalit vlákno
4
Re: IPA
Vítej vypatlance. Az budes schopen sesmolit nejaký vecný argument tak se ozvi.

Ovsem fakt je ze kdyz si vzpomenu na tech nekoik málo príspevku ve kterých ses pokousel argumentovac vecne tak to byla jeste vetsí bída nez tvoje obvyklé slinty. >:D >:D >:D
Avatar - Uživatel_5340709
27. 10. 2015 11:21
Re: IPA
Hezký den bez vnitřního napětí. :-|
28. 10. 2015 07:42
Re: IPA
Tak rozhodne tu nieco smrdi, ale citit je to az pri tvojich prispevkoch, IPA to rozhodne nie je. Mozno je trochu neortodoxny, pokojne to mozes nazvat aj hruby, ale ma sakra pravdu.
Avatar - Uživatel_5340709
28. 10. 2015 14:07
Re: IPA
Jistě, ty nově založený profile. ;-)
/to hovoří za vše >:D /
28. 10. 2015 00:04
Rusáci
Takže žádné zlaté české ručičky, ale ruské? I když i tady se určitě podobně "šikovnej" mechanik najde, kamoš pár let zpátky koupil něco podobnýho v esách.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - eLzyx
28. 10. 2015 15:35
druhovýroba?
tohle "všechny nepotřebné díly byly odstraněny a nahrazeny novými, pravděpodobně z druhovýroby" je dle mého názoru kec. Nedovedu si představit za jakým účelem by se druhovýrobci vyplatilo vyrábět vnitřní plechařinu, nebo třeba střechu. Schválně se podívejte do nějakých katalogů zdejších prodejců dílů. Je tam něco takového? Není.
Takže tyto díly musí pocházet buďto z jiného vraku, nebo jsou dodány jako originální náhradní díl.
Rozbalit vlákno
0
28. 10. 2015 16:15
Vidím, že perestrojka je v Rusku stále živá!
;-) ;-) ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
28. 10. 2015 16:39
Článek nechápu...
auto bylo hodně rozbitý... ale opravit se dalo.
Oprava byla provedena až překvapivě profesionálně...

Takže já bych s tímhle autem problém neměl.
Článek by měl charakter argumentu, kdyby to končilo nárazovou zkouškou a jejím srovnáním s nárazovou zkouškou nového auta... takhle je to podobně hodnotné, jako ty díly, pravděpodobně z druhovýroby...
>:D

Byli jste se vůbec někdy podívat v dílnách "dovozců" aut ze zahraničí? To jsou skládačky, ze dvou i tří - aut jedno... pytle se zaslepí a kontrolka "zhasne"... to je správný "maso"... a ano, poměrně hodně těch lidí má podobný přízvuk...

ale to neznamená, že všechny opravy jsou špatně. a zrovna tahle vypadá dobře.
Rozbalit vlákno
0
29. 10. 2015 09:19
???
Zřejmě mi nějak uniká smysl článku...co tím chtěl autor říct..??Něco jako " Pozor nekupujte auta v bazarech,jsou po rance a znovu opravená..?" Nebo "Kupujte jen nová auta,to je bezpečné..?"O čem tedy,ta diskuze je...fakt se omlouvám,ale nechápu to,tak snad by mi mohl nějaký "dlouhoregistrovanýdiskuzník" pomoci pochopit.
Jak já to chápu tak,že vůz je po střetu s kamionem,posádka přežila a auto bylo dál opraveno..at z dílů druhovýroby nebo z nějakého jiného auta..ale opraveno a vypadá to na dobrou opravu,,a jde do prodeje do nějakého autobazaru.A..?
:-O
Rozbalit vlákno
1
29. 10. 2015 11:47
Re: ???
Asi se tim chtělo ukázat co za vraky jsou lidi schopný vzkřísit ne? Vážně si tu někdo myslí, že to auto budu plnohodnotně fungovat i třeba při další nehodě? Bezpečnost takovýho auta musí bejt i pod úrovní Loganu... navíc rovnaný sloupky a vsechno... to už nebude jako za mlada... Já bych si nelajsknul v takovým pekáči někoho vyslat vstříc smrti a ještě za to inkasovat... Dle mě je ten článek jako odstrašující příklad toho, co se dá v bazarech najít...