Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Car of the Year 2010: Mezi 7 finalisty je i Škoda Yeti

Porota ankety Car of the Year 2010 dnes zveřejnila 7 finalistů.
Zpět na článek
2. 11. 2009 15:12
2. 11. 2009 15:19
2. 11. 2009 15:19
2. 11. 2009 16:01
2. 11. 2009 17:59
neregistrovaný "misiak"
2. 11. 2009 16:36
2. 11. 2009 16:52
2. 11. 2009 17:06
2. 11. 2009 17:28
2. 11. 2009 19:03
2. 11. 2009 17:48
neregistrovaný "507--"
2. 11. 2009 19:03
2. 11. 2009 19:23
2. 11. 2009 19:41
2. 11. 2009 19:57
2. 11. 2009 19:33
neregistrovaný "507--"
2. 11. 2009 19:45
2. 11. 2009 21:33
neregistrovaný "507--"
2. 11. 2009 16:39
2. 11. 2009 17:06
2. 11. 2009 17:18
neregistrovaný "misiak"
2. 11. 2009 17:33
2. 11. 2009 17:58
neregistrovaný "misiak"
2. 11. 2009 18:09
3. 11. 2009 20:43
29. 11. 2009 13:29
2. 11. 2009 18:07
2. 11. 2009 18:15
2. 11. 2009 18:17
2. 11. 2009 18:19
2. 11. 2009 18:28
2. 11. 2009 18:32
3. 11. 2009 05:37
3. 11. 2009 09:33
3. 11. 2009 16:27
3. 11. 2009 20:41
2. 11. 2009 18:50
29. 11. 2009 13:31
2. 11. 2009 17:11
neregistrovaný "misiak"
2. 11. 2009 17:56
neregistrovaný "misiak"
2. 11. 2009 18:01
neregistrovaný "misiak"
2. 11. 2009 17:17
2. 11. 2009 18:00
3. 11. 2009 18:36
neregistrovaný "Kajfik"
2. 11. 2009 18:27
2. 11. 2009 18:38
29. 11. 2009 13:37
2. 11. 2009 19:03
2. 11. 2009 19:23
neregistrovaný "507--"
29. 11. 2009 13:39
2. 11. 2009 19:30
3. 11. 2009 19:19
neregistrovaný "Kajfik"
3. 11. 2009 19:35
neregistrovaný "Kajfik"
3. 11. 2009 20:18
3. 11. 2009 21:11
neregistrovaný "Kajfik"
3. 11. 2009 22:01
neregistrovaný "Kajfik"
4. 11. 2009 01:53
neregistrovaný "Kajfik"
4. 11. 2009 19:51
neregistrovaný "Kajfik"
4. 11. 2009 20:18
neregistrovaný "Kajfik"
3. 11. 2009 22:08
3. 11. 2009 22:21
neregistrovaný "Kajfik"
3. 11. 2009 22:31
4. 11. 2009 01:58
neregistrovaný "Kajfik"
3. 11. 2009 22:34
4. 11. 2009 19:12
4. 11. 2009 20:01
neregistrovaný "Kajfik"
4. 11. 2009 20:23
neregistrovaný "Kajfik"
2. 11. 2009 17:19
neregistrovaný "507--"
2. 11. 2009 17:41
neregistrovaný "507--"
2. 11. 2009 17:38
neregistrovaný "misiak"
2. 11. 2009 17:45
neregistrovaný "507--"
2. 11. 2009 17:44
2. 11. 2009 18:15
2. 11. 2009 18:34
2. 11. 2009 18:51
2. 11. 2009 19:14
neregistrovaný "507--"
2. 11. 2009 19:12
neregistrovaný "507--"
2. 11. 2009 19:27
neregistrovaný "507--"
3. 11. 2009 17:57
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 20:20
neregistrovaný "Kajfik"
2. 11. 2009 20:35
neregistrovaný "misiak"
3. 11. 2009 07:19
neregistrovaný "1305"
3. 11. 2009 08:29
3. 11. 2009 15:58
3. 11. 2009 14:37
3. 11. 2009 15:35
neregistrovaný "kubiii"
3. 11. 2009 15:39
neregistrovaný "kubiii"
4. 11. 2009 13:21
neregistrovaný "kubiii"
3. 11. 2009 16:37
neregistrovaný "kubiii"
3. 11. 2009 17:46
neregistrovaný "Trolik"
2. 11. 2009 15:12
5 finalistů
Oplu to podruhé za sebou nedají, MB E je ve třídě, která obvykle v těchto anketách nevítězí. Zbývá pět adeptů na titul, podle mého si to spolu rozdají Citroen a Toyota.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - King
2. 11. 2009 15:19
Oops
To mi povězte, co má které z těch aut za vlastnost, že aspiruje na COTY. Mrkněte, co vybrali v Japonsku [odkaz] . A COTY? Ztotožnit bych se snad mohl jen s iQ coby velmi šik přírůstkem do mikroaut a s Mercedesem E, který radikálně omladil portfolio motorů a dá se už konečně řídit i jinak, než v klobouku. Ten zbytek podle mě nemá, čím by oslovil. Ale rád se nechám přesvědčit o opaku. :-|
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
2. 11. 2009 15:19
Bez prekvapení
Zrejme dost ocakávaná finálová skupina; ja som sa v odhade finalistov az na Prius trafil.
(tipoval som C3 Picasso, Yeti, iQ, Prius a Polo). Zrejme zelení az taký vplyv nemajú, ked postúpilo Ecko. ;-) To je vsak asi jeho maximum. Astra je podla mna bez velkých sancí, vzhladom na Insigniu, ako i fakt, ze nic extra prekvapivé a nové neprinása. 3008 je velká neznáma, moze prekvapit, je dostatocne iná, aby na to hlasujúci pocúvli; mna oslovila akurát tak "leteckou" palubovkou.
Bude to zrejme tesné, viacerí finalisti majú co povedat, ja stále fandím Yetimu (i ked nazivo ma troska sklamal jeho nedostatocný "rodinný" potenciál - malý kufor).
Rozbalit vlákno
0
Avatar - bubucci
2. 11. 2009 16:01
lolek
To je něco, jako když Eva Farná byhrála skokana roku a nikdo o ní dřív neslyšel. Každý porotce mý svého favorita a přinejmenším svého ,,sponzora´´. Tady těm anketám se moc nedá věřit a vetšina lidé se jimi při koupi auta neřídí.
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2009 16:20
Našlapané finále
Co k tomu dodat, ve finále se objevili všichni favorité.
Jak už tu někdo psal, dvakrát za sebou Opel nevyhraje, Ečko od Mercedesu většinou v takovém hlasování o dostupném autě pro masy moc šancí nemá (což ale nesnižuje jeho kvalitu).
iQ mi pořád přijde jako nepříliš praktické a po miniautě od Fiatu mu moc šancí nedávám.
Pak je tu skupina obyčejných aut jako je C3, P3008 a Polo.
Yeti je malý SUV, jejichž móda je nejspíše již za zenitem. Ale prakticky je to výborný auto od Škodovky.
Může to být kdokoli, osobně to samozřejmě přeju Yetimu.
:-!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "misiak"
2. 11. 2009 17:59
Re: Našlapané finále
;-) ;-) :yes: co ine sa dalo od teba cakat ;-) :yes:
3. 11. 2009 13:12
Re: Našlapané finále
Ešte mi vysvetli, čo je napríklad na P3008 podľa teba byčajné.
3. 11. 2009 17:00
Re: Našlapané finále
Bohužel mne ničím neohhromila. Auto je to dozajista pěkné, ale chybí mu nějaká jiskra.
3. 11. 2009 20:53
Re: Našlapané finále
Mňa tiež ničím zvlášť neoslovil, ale takmer nič na ňom by som nenazval obyčajným. Počínajúc takmer MPV karosériou s SUV podvozkom, pokračujúc nezvyklými riešeniami (piate dvere, stavba palubnej dosky) a končiac dizajnovými prvkami, tvarmi a líniami. Nie pekný, nie príťažlivý, ale zaujímavý a iný. Určite ničím obyčajný.
Najlepšia sranda bola, keď som naštartoval predvádzačku a po nastavení klímy mi začal teplý vzduch fúkať zozadu na krk... >:D
2. 11. 2009 16:36
POLOCOTY
No, kabaret pokračuje, rozhodovat se mezi Mercedes-Benz E-Klasse a Toyota iQ... to snad... lze jen v sobotní příloze Dikobrazu, ne? Prostě, jak tu čaasto píši, století amatérů žádá své oběti...

Nezbývá, než učinit redukci, neb, kdo je z horní sedmičky nejlepší, to tu ví i náš diskuzní kapitán automobilového průmyslu. Pominu-li tedy toho nejlepšího, pak je jakž takž o čem uvažovat.

Tedy jak? Vidím to na dvojku POLO x iQ, POLO jako regulerní špičkový tradiční evropský subkompakt na špičkových motorecch, špičkových materiálech, s vyspělou jízdou a akcentem na ochranu životního prostředí (ať mají hlávkoví saláti radost), a to iQ jako velmi ráznou odpověď Toyoty na potřeby městské evropské skákačky.

Žolíkem je ovšem ještě YETI. No, musíme si počkat.
Rozbalit vlákno
15
2. 11. 2009 16:52
Re: POLOCOTY
S tym s tebou suhlasim - ze porovnavat tak rozne kategorie aut je blbost.

Asi by stalo za uvazenie urobit viac tried - najlepsie auto nizsej strednej atd... Aj ked... tych tried uz je tolko ze pomaly co novy model, to nova trieda :-) . Alebo este lepsie: - vyhlasit - najlepsie auto do 10.000 EUR, do 20.000, do 50.000 atd.

Inak moj favorit C3 picasso - samozrejme je to moj subjektivny nazor.
2. 11. 2009 17:06
Re: POLOCOTY
S tema cenovejma ketogriema je trosku problem. Co by hodnotili - cenu od (coz je hloupost, protoze automobilky na hodnoceni dodaji naslapana auta a ta nejlevnejsi se stejne neprodavaji), nebo cenu maximalni (coz je taky blbost, takovy auto si nikdo nekupuje) nebo jak?

C3 - nejsi jediny kdo pise pozitivne o C3 Picassu, coz nechapu. Podle mne je to v podstate outsider - nenabizi nic vic nez ma Roomster a vypada v podstate stejne blbe :-( A roomster se ani ve sve dobe autem roku nestal. Takze to by musela bejt hoooodne velka loby. :no:
2. 11. 2009 17:28
Re: POLOCOTY
Ale ano, s tou cenou je to problem uznavam, jedine ze by automobilky nominovali konkretny model s konkretnou vybavou. To znamena nie napr. Polo ale Polo 1,2 TSI exlusive. Ale neber ma za slovo je to len taky nastrel - pointa je ze by to mali nejako rozlisit - ako pisal GTI - hodnotit E-klasse a IQ.. no neviem

C3 ci vyhra, neviem - skor nie, je to ale moj osobny nazor - skor pocitovy ako pragmaticky a z hladiska dizajnu je Picasso a Roomster predsa len niekde inde.
Avatar - Pekelná Micinka
2. 11. 2009 17:29
Re: POLOCOTY
Já bych to pro Yetiho viděl nadějně. A pokud by loni nebyla Insignia, řekl bych, že to letos bude Astra. No a nebo Polo.
neregistrovaný "507--"
2. 11. 2009 17:48
Re: POLOCOTY
Len aby to nebola Astra, ako sa to už stáva, že vyhrá viacmenej priemerné auto
2. 11. 2009 19:23
Re: POLOCOTY
Ale průměrný jsou víceméně všechny z těch nominovaných. Snad vyjma Mercedesu. Nemyslím si, že by třeba ta Astra byla průměrnější než Yeti, Citroen...
Avatar - white label
2. 11. 2009 19:30
Re: POLOCOTY
Já si naopak myslím, že Astra je ze všech (nominovaných) "nejprůměrnější". Nepřinesla do své třídy nejen nic nového, ale ani zajímavého, a to včetně designu...vlastně kromě délky a hlavně hmotnosti... ;-)
2. 11. 2009 19:41
Re: POLOCOTY
To může být i úhlem pohledu. Pro někoho může být Astra převrat oproti předchůdci z hlediska designu, lepších převodovek, výbav atd. Čili ji může za nadrůměrnou považovat. No uvidíme, jak to dopadne.
Když to vezmu kolem a kolem, tak na jednu stranu doufám, že to Astra nedostane. Nerad bych tady pak půl roku četl, jaká je nespravedlnost a že vyhrál průměr :-)
Avatar - white label
2. 11. 2009 19:52
Re: POLOCOTY
Z toho strach mít určitě nemusíš, že vyhraje zase průměr se právě očekává, Astra asi nevyhraje jen díky loňské Insignii, jinak by to ale byl zcela nadprůměrně průměrný kandidát... ;-) >:-[]
2. 11. 2009 19:57
Re: POLOCOTY
Tak ještě že tak :yes: ;-)
neregistrovaný "507--"
2. 11. 2009 19:33
Re: POLOCOTY
Vôbec si ma nepochopil. Aj Éčko je podpriemerné, lebo nadpriemerný je MAYBACH 67, ale ide o to, aká je Astra v segmente C, v mainstreame.
2. 11. 2009 19:45
Re: POLOCOTY
viz výše. Ty bereš Astru v segmente C podprůměrnou, já či jiný ne.
neregistrovaný "507--"
2. 11. 2009 21:33
Re: POLOCOTY
Má snáď u teba pojem viz viacmenej priemerné auto význam podpriemerné?
2. 11. 2009 16:39
s prekvapenim
Tak to ze zde neni prius, to je podle mne velke prekvapko. Ve chvili kdy ho konecne dopilovali do uzivatlsky velmi privetive podoby a cena klesla, bych cekal ze bude hlavnim aspirantem na titul. Takhle je to podle mne o Polu - prinasi do sve tridy novou kvalitu a pritom je to dostatecna masovka (ne luxusni zbozi) na coz porota vzdy slysi - cena/hodnota je jednim z dulezizych kriterii. IQ podle mne podrazi jeho cena, astra je hezka ale nic noveho navic nenabizi. Z tohoto pohledu muze Yeti skoncit hodne vysoko - ve sve cenove kategorii nabizi neco co driv bylo daleko drazsi (suv feeling) a navic je designove odlisny, prakticky a primerene umoderni/usporny. nechme se prekvapit. ;-)
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2009 17:02
Galský kohout
Tak letos bych si vsadil na francouzské vítězství. Můj favorit je C3 Picasso, načínající novou generaci malých Citroënů. Mimořádně dobré využití obestavěného prostoru, zajímavý design, skvělé motory - co chtít víc.

Ale možná porota překvapí volbou neortodoxní 3008 a "odmění" tak Peugeot za fantastický interiér a odklon od nešťastného designového trendu "žab s talířem v hubě" (Autocar).

Třetím vzadu je Toyota iQ. Nemám Toyotu nijak v lásce a iQ se mi nijak moc nelíbí, ale svoje jméno si zaslouží - to auto je opravdu chytře vymyšlené.

Yeti jako SUV a E-Klasse jako velké auto nemají moc šanci, Astra po Insignii taky ne a Polo nepřináší nic nového a zajímavého, proč by si titul zasloužilo - všechno už jsme viděli u Golfa a/nebo u konkurence. Ostatně poroty COTY nemají VW moc v lásce - o tom svědčí dosavadní jediné vítězství (Golf 3 v roce 1992).
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2009 17:06
Astra?
Tolik hlasů pro Astru? Lidi viděli jste to auto naživo? Nuda nuda šeď šeď... Insignie je aspoň krásná zvenku, když už je divná vevnitř, ale Astra je totálně divná vevnitř, je tam spousta nedotažeností... C3 Picasso? Zvenku božská, zevnitř... humus... nedomyšlenosti, nedotaženosti, plechovej zvuk dveří jak u Š120... Zbytek tak nějak (zvláště s vědomím, co je COTY za pofidérní anketu) chápu... volím džetty, líbí se mi, že schade jen tak nepřemázla ty Guána...
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "misiak"
2. 11. 2009 17:18
Re: Astra?
Jazdil si v YETI? Hroza! Interier koncernova nuda, sed a este raz nuda. Exterier ako kontajner na smeti (YETI=krabica na smeti), vnutorny priestor velmi maly (som tam sedel ako sardinka, slabo odhlucnene, hluk motora, silne vibracie, velky aerodynamicky hluk, pri prejazdoch zakrut pocit, ze sa to cochvila prevrati, .....proste 8-s 8-s
2. 11. 2009 17:33
Re: Astra?
Koukám, že tys viděl Yetiho jen na obrázku. :-!
neregistrovaný "misiak"
2. 11. 2009 17:58
Re: Astra?
nerobim zavery na zaklade pohladu na obrazok. Vzdy hodnotim len to, v com som osobne sedel, viezol sa a pod. Cize na zaklade realnych skusenosti
2. 11. 2009 18:09
Re: Astra?
A ta snůžka nesmyslů cos napsal, je tvá reálná zkušenost?
Zajímavé, že se neshoduje ani s jedním testem a ani s tím, co bych o tom autě napsal třeba já, či kterýkoli jiný a normální člověk. :-!
Avatar - twistedTSD
3. 11. 2009 20:43
Re: Astra?
co to prosimte meles? at uz jsi v nem jel nebo ne, kdyby mel jiny znak na kapote, tak bys psal uplne jinak
29. 11. 2009 13:29
Re: Astra?
tiez som bl skusat yetiho, dojem ten isty.. divna krabica... radsej scouta...
2. 11. 2009 18:07
Re: Astra?
Ten viděl na obrázku nejen Yetiho >:D

Z toho, co píše mám pocit, že chlapeček objevil u matinčin vibrátor, zapnul ho, pěkne si na něj nasedl a představoval si, že jede v Yeti. Jsou to sice nechutné představy, ale ty jeho poslední tři řádky ve mně tuhle představu evokují dost silně. Brrrr. Četl jsem si jeho tuším včerejší výlevy a je to síla, první místo blba zdejších diskuzí wolffa začíná být ohrožené, i když tohle je "jiná" forma.
Avatar - white label
2. 11. 2009 18:15
Re: Astra?
Myslím, že i wolff je proti němu předseda MENSY... ;-) >:-[]
2. 11. 2009 18:17
Re: Astra?
Jepodivné, jak "majitel" Éčka je schopen zde produkovat tak slaboduché příspěvky. :-!
Avatar - white label
2. 11. 2009 18:19
Re: Astra?
Jemu to "Éčko" spíš evidentně schází..., stejně jako všechny ostatní "vitamíny"... >:-[]
2. 11. 2009 18:32
Re: Astra?
>:D >:D Tak to je přímo na komoru ;-)
Avatar - twistedTSD
3. 11. 2009 20:41
Re: Astra?
kdyby to napsal kdokoli jiny tak se nad tim zamyslim...ale ty jsi tak extremne zaujaty vuci Skode ze je mi hned jasny ktera bije...a nerikej ze ne, protoze to, co pises, a jak casto to pises, rozhodne neni nahoda...
Avatar - chlapecx
2. 11. 2009 18:50
Re: Astra?
120cítka aspoň pak vydala pěkný cinknutí:-)
29. 11. 2009 13:31
Re: Astra?
to je vsetko len subjektivny nazor.. Design bude vzdy len subjektivny nazor.. Uvidime po rokoch ake budu dlhodobe skusenosti s astrou
neregistrovaný "misiak"
2. 11. 2009 17:11
hm..a teraz sa rozhodni <b class="smile05"><b>:-(</b></b>
Je to ako vyber vsetkeho, co by si rodina priala doma:

Tatko - MB E
Maminka - Opel Astra
Synator - Peugeot 3008
Dcera - Citroen C3 Picasso

a este Toyotu IQ pre dceru a maminku na nakupy do mesta
a synatorovi Skodu YETI aby mohol jazdit na chalupu s kockami ;-)

...POLO nechame susedom ;-)

nuz moj tip:

1.MB-E
2. Opel ASTRA
3 Toyota IQ
4. Picasso
Rozbalit vlákno
11
2. 11. 2009 17:27
Re: hm..a teraz sa rozhodni <b class="smile05"><b>:-(</b></b
iQ na nákupy? Viděl si to auto vůbec? Vždyď to nemá ŽÁDNEJ kufr. :-!
neregistrovaný "misiak"
2. 11. 2009 17:56
Re: hm..a teraz sa rozhodni <b class="smile05"><b>:-(</b></b
ale spekacky tatkovi to dovezie ;-)
2. 11. 2009 17:57
Re: hm..a teraz sa rozhodni <b class="smile05"><b>:-(</b></b
Asi nevíš, jakým způsobem nakupují ženský. :-!
neregistrovaný "misiak"
2. 11. 2009 18:01
Re: hm..a teraz sa rozhodni <b class="smile05"><b>:-(</b></b
zalezi na tom, ci im Tatik pozicia kreditku, alebo nie ;-)
2. 11. 2009 18:06
Re: hm..a teraz sa rozhodni <b class="smile05"><b>:-(</b></b
A ty v tom máš zkušenosti, že?
2. 11. 2009 18:09
Re: hm..a teraz sa rozhodni <b class="smile05"><b>:-(</b></b
Docela obdivuju, že s ním jseš schopen komunikovat.
2. 11. 2009 18:12
Re: hm..a teraz sa rozhodni <b class="smile05"><b>:-(</b></b
Někdo ty prskající krysy vylézající z kanálů musí vracet zpět na svý místo. :-!
3. 11. 2009 13:15
Re: hm..a teraz sa rozhodni <b class="smile05"><b>:-(</b></b
Beztak vylezie zas. Ale zas je postarané o zábavu dlhodobo... ;-)
3. 11. 2009 14:27
Re: hm..a teraz sa rozhodni <b class="smile05"><b>:-(</b></b
Já myslím, že zanedlouho dostane BAN... ;-)
3. 11. 2009 20:54
Re: hm..a teraz sa rozhodni <b class="smile05"><b>:-(</b></b
Tu? To ťažko...
Avatar - white label
3. 11. 2009 20:58
Re: hm..a teraz sa rozhodni <b class="smile05"><b>:-(</b></b
Ban asi ne, ale pořádnou Baňu by potřeboval jak prase drbání... >:D
2. 11. 2009 17:17
Zma(e)tek
Jsem prostě zmaten. Co má vlastně být auto roku ? Univerzální a nekonfliktní volba pro "švorcáky" (v dobrém slova smyslu) ?
Za mě osobně bych čekal nějaké perličky ve smyslu technologických vychytávek, volbu srdcového designu, volbu elegance a stylu.
I když docela nerad (veřejně) používám "zbytečně" ostřejší formulace, tak dnes čistě za sebe musím COTY partičku označit za bandu přizdisráčů se studenym čumákem a bez koulí. Sorry hoši. V roce, kdy u Lamba představí stíhačku bez překrytu kokpitu, o 30km vedle další špičkový osmiválec v rudém kabátě, v Anglii aristokratického ducha, kterému jsou všichni okolo ukradení, ve Švédsku jistý mladý aristkrat použije technologii bílého karbonu na karoserii a stvoří sněhobílou karbon placku a v Německu postaví další reinkarnaci nejslavnějšího ještě vyráběného veterána s označením GT3 nevím co si o nominacích a volbě myslet. Copak z některého z těch aut se může stát legenda ? Klenot, na který se bude za 50 let vzpomínat ? Celé je to nechutně průměrné. COTY :no:
Rozbalit vlákno
37
Avatar - bubucci
2. 11. 2009 18:00
Re: Zma(e)tek
:yes: Naprostý souhlas. Chce to pořádné kulervoucí káry, ne sra*ky typu polo a 3008. Chce to auta pro chlapy, ne pro tepl**še.
neregistrovaný "Kajfik"
3. 11. 2009 18:36
Re: Zma(e)tek
S kulervoucím autem bys moc chlap nebyl >:D
Moc intelektu jsi nepobral, ale i tak by ses mohl pokusit o duchaplnější příspěvky...
2. 11. 2009 18:27
Re: Zma(e)tek
Já bych řek, že COTY si taky osvojila (a dokonce už mnohem dřív) tu takzvanou politickou korektnost. Kdo měl problémy předloni? Fiat. Před krachem. Vyhrála pětistovka. Čím? Pánbůh ví. Loni bylo potřeba podpořit Opela. Hrozící krach GM, privatizace. Tak vyhrála Insignia. Proč? Pánbůh ví...Letos? Tipuji to na PSA. Jsou na to opravdu zle, je potřeba je podpořit titulem auto roku. Přesně jak píšeš - odpověz si, které auto roku z minulých let se stalo legendou? Vezmi to dvacet třicet let zpět.

A k tomu co píšeš, zase ta politická "korektnost". Nikdo si netroufne říct, že auta, o kterých píšeš dělají techniku a technologii. Skrytá nenávist k bohatým je už i zde. Mercedes? Nikdy! To si malý úředníček nebo dělník z předměstí nikdy nekoupí! Takže ne! Kdyby nebyly MB, BMW, Audiny, ale i ty lamba nebo ferrari, tak technika i technologie v mainstreamu třídě budou tak na úrovní sedmdesátých let. Kdo vždycky prošlape (a proto jsou ta auta i drahá) všechny progresivní prvky, zařízení a postupy? COTY? To je vtělená oslava průměrnosti, povýšená na cnost. A rádoby "sociální" cítění. Kolikrát vyhrál tuhle anketu VW? Kolika tituly se může chlubit Opel nebo Fiat? Naštěstíé za padesát let budeme vzpomínat na ty legendy, které se nikdy autem roku nestanou a ani stát nemůžou a drtivou většinu těch aut roku zapomenem.
2. 11. 2009 18:38
Re: Zma(e)tek
:yes: :yes: Ty doby, kdy bylo autem roku Porsche 928 jsou nenávratně pryč. Dnes je to než kratochvilná rozcvička pro průměrného amatéra. Dokonce bych řekl, že je to anketa pro pěšáky, tedy nemotoristy.

Spěje to k tomu, aby ten, kdo vyhraje se za to pomalu styděl...
29. 11. 2009 13:37
Re: Zma(e)tek
lenze to by nemohol vyhrat ani tvoj lieblings golf...
Avatar - white label
2. 11. 2009 18:43
Re: Zma(e)tek
To o čem píšeš, je "dnes" (bohužel) pravda "jen" z 99%... ;-)
2. 11. 2009 19:03
Re: Zma(e)tek
Ano, bohužel. Průměrně nekonfliktní uniformita si žádá své oběti. Je to smutné. Ještě že se dá nejít s davem a milovat své auto roku. :yes:
neregistrovaný "507--"
2. 11. 2009 19:23
Re: Zma(e)tek
Máš fakt pravdu. :yes: Skutočne najlepšie autá tu nevyhrávajú. Nevadí mi, že sa neopakujú ROLLS-ROYCE, FERRARI, PORSCHE a MERCEDES-BENZ, pretože to, že sú najlepšie, to každý vie. Chápem to tak, že sa oceňujú najlepšie bežné autá. A tie, ktoré svoju triedu zvládli najlepšie. Ale žeby Megan, 500 či Insignia zvládli svoju triedu lepšie než Golf, Agila/Splash či Passat?
29. 11. 2009 13:39
Re: Zma(e)tek
golf by som este prial, ale co tam robi passat? novy passat je mainstreamovy srot kde VW setri kde sa da.. golf je dobre spracovany, je to dobre kvalitne aut ale nudne.. agila splash cudne male auta...
neregistrovaný "Kajfik"
3. 11. 2009 19:19
Re: Zma(e)tek
Hmmm. Mozna je potřeba si uvědomit, že COTY hodnotí auto roku z jiného pohledu než Forbes. Auto roku rozhodně dělá radost více lidem než tebou jmenované legendy. A i tak si nejsem jistý jestli letošní GT3 bude více legendární než ta předešlá.
Myslím, že by lidstvo bylo i bez motoru V12 nebo karbonové kapoty. Myslím, že v běřném provozu ti je jedno jestli převodovka řadí za 80 nebo 100 milisekund.
Myslím, že například kdyby titul "fotoaparát roku" vyhrál nějaký kompakt za 10-12 tisíc vůbec by ses nerozčiloval proč to nevyhrála zrcadlovka Nikon D3x.
Kdo pochybuje o tom, že auto za 5,10,15 mega je dobré? Jsou snad všechny, protože pokud by nebyly, neprodaly by se.
Neříkám, že COTY je nějak ultraobjektivní a ani neříkám, že není, ale co tady vidím je vesměs jen snůška velmi přízemních myšlenek z úst lidí s velmi malou porcí nadhledu. Svým způsobem bych to nazval jako dost omezené myšlenky.
A na zavěr: snad každý SOUDNÝ člověk musí uznat, že minimálně interiér koncernu VW je fádnost nad fádnost.
Pro mě osbně také exteriéry u Audi... ...Fádní a přes "kopírák."
neregistrovaný "Kajfik"
3. 11. 2009 19:35
Re: Zma(e)tek
Za sebe bych ještě dodal, že taková Astra je mezi hatchbacky pro mě minimálně stejně tak pěkná jako Ferrari Italia mezi supersporty.
Zřejmě by nikomu nepřišlo absurdní, kdyby auto roku vyhrál vůz, který například nezaparkujete v podzemní(příp. patrové) garáži nebo s ním nepřejedete retardér.
(ps: není potřeba psát, že několik aut to díky adaptivnímu podvozku zvládne.)
Avatar - white label
3. 11. 2009 20:53
Re: Zma(e)tek
Kajfiku. Kajfiku, kam se poděl tvůj předstíraný superobjektivní nadhled, když v samotném závěru tvrdíš, že každý "SOUDNÝ" člověk musí uznat, že ty tvé (dva) naprosto nezpochybnitelně subjektivní názory, jsou obecná pravda... ;-)
Kde by se všechny ty "Astry" "inspirovaly", kdyby měli všichni stejnou ambici dělat ("kopírovat") a prodávat "jen" ten "zlatý průměr"....? :*)
neregistrovaný "Kajfik"
3. 11. 2009 21:11
Re: Zma(e)tek
Neníním jít do diskuze s někým, kdo má předem hotový názor..
Ale můžeš mě zkusit přesvědčit o tom, že jsou šmrcovní, svěží a bez loga na volantu nesnadno přiřaditelné...
V opačném případě se můžeš nanejvýš trápit tím, že se i o tobě myslím, že postrádáš soudnost...
Avatar - white label
3. 11. 2009 21:33
Re: Zma(e)tek
Pokud opravdu nemíníš jít do diskuse s někým, kdo má předem hotový názor, pak se obloubkem vyhni hlavně "sám sobě"...viz závěr tvé reakce z 19:19...
Navíc se tento svůj "hotový názor" snažíš vydávat za obecnou pravdu..., tedy aspoň u "SOUDNÝCH" lidí, jak je sám "objektivně"
a jistě "s nadhledem" nazýváš... ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
3. 11. 2009 22:01
Re: Zma(e)tek
Jen dokazuješ, že nedokážeš argumentovat o svém postoji. Jinak by sis všimnul mého otevřeného postoje k tomu, nechat se přesvědčit o jejich neotřelosti.

Raději se vyhnu únavné diskuzi s tebou a povím, že interiér VW je fajn a každeho posadí na zadek, že Země je placka uprostřed vesmíru a že Heisenbergova relace neurčitosti je blábol. Snad už jsem objektivní podle tvého gusta.... :no:
Avatar - white label
3. 11. 2009 22:27
Re: Zma(e)tek
Chceš mi teď "nasadit" svou vlastní "hlavu"?
Velmi zábavné... >:-[]
Tvého "otevřeného postoje" jsem si zvláště v závěru tvého příspěvku
z 19:19 opravdu nevšiml..., ale asi budu úplně "slepý"... ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
4. 11. 2009 01:53
Re: Zma(e)tek
Label-e ty se opakuješ...
Avatar - white label
4. 11. 2009 09:31
Re: Zma(e)tek
Ano, ale začal si s tím ty... ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
4. 11. 2009 19:51
Re: Zma(e)tek
To si delas srandu, vzmuz se trochu! Takhle odpovidaji male decka, kdyz se hadaji..
Avatar - white label
4. 11. 2009 20:00
Re: Zma(e)tek
Tak od tebe tato "rada" opravdu sedí... :yes: >:-[]
Co kdybys s tím začal především sám u sebe... :*)
neregistrovaný "Kajfik"
4. 11. 2009 20:18
Re: Zma(e)tek
Mrham svym casem. Rekl jsem at predneses argumenty a misto toho tady potis tyhle detinske hlasky porad dokola..

Ja se chtel bavit o tematu zatimco ty se tady hadas, trucujes a brecis, ze ja se zacal. Muzem se bavit az budes mit vlastni nazor, zatim pouze diskreditujes sam sebe, bohuzel cim dal tim vic. Je to tvoje vec a ja ti do toho uz mluvit nebudu, jen vim, ze te nemuzu brat vazne a respekt u me taky nebudis. Povysovat se nad tebe ovsem nehodlam, ale uznavat te jaksi nemam za co a obzory se mi plkanim s tebou ocividne taky nerozsiri. Takze se nezlob ale ja v tehle debate o nicem koncim.
Avatar - white label
4. 11. 2009 22:43
Re: Zma(e)tek
Takže já tu dokonce brečím... >:D :yes:
...a ty se mnou končíš, jo...no tos mě tím ale fakt "tvrdě potrestal"... >:-[] >:D
Jsi bavič... :yes:
Avatar - da_b0mb
3. 11. 2009 22:08
Re: Zma(e)tek
že se vůbec namáháš hele...sis nevšimnul, že tady Kajfik pozřel všechnu moudrost světa? ;-) I ty prosťáčku >:-[]
neregistrovaný "Kajfik"
3. 11. 2009 22:21
Re: Zma(e)tek
Další takový, raději argumentuj... Jsem vás vyzval ať do mě tu moudrost nasypete tak se nestyď.

Zřejmě jsem se dotknul i tebe, že teď kolem sebe nesmyslně kopeš.

ps: jinak díky. Všchnu sice ne, ale zřejmě ji muselo být hodně když na některé už nezbylo ;-)
Avatar - da_b0mb
3. 11. 2009 22:31
Re: Zma(e)tek
Nemáš vůbec za co ty jeden rozumbrado! Někdo jako ty nám tu opravdu chyběl... >:D

P.S.: nevidim důvodu ti argumentovat. Zatim jsem nenarazil ani na jeden tvůj příspěvek, kterej by za to stál. Je to akorát bezobsažný tlachání, ve kterým se automobil. tématika objevuje opravdu zřídka. Nehledě na to, že ty nevypadáš na typ člověka, kterej by byl schopnej příjmout cizí názor a vést diskuzi, ve který by neměl potřebu dávat najevo svoji "nadřazenost" (viz. tvoje příspěvky v této diskuzi) ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
4. 11. 2009 01:58
Re: Zma(e)tek
Dost nenadřazeně jsem řekl, že mi to můžeš vysvětlit...
Avatar - white label
3. 11. 2009 22:28
Re: Zma(e)tek
Právě, že všiml... ;-)
Avatar - da_b0mb
3. 11. 2009 22:34
Re: Zma(e)tek
Ale bude s nim sranda... >:D
Avatar - white label
3. 11. 2009 22:37
Re: Zma(e)tek
Tak to určitě... a jediný kdo to zatím netuší, je on sám... >:-[]
4. 11. 2009 19:12
Re: Zma(e)tek
Mě zase přijdou tvé "myšlenky" velmi přízemní.
Co rozdá víc radosti lidem ? Věc, kterou "pouze" mají (společne s dalšími x tisíci, nebo miliony lidí), nebo věc o které "jen" ví, že existuje a uvidí jí třeba jen 20x za život, ale pokaždé si na ní ukazují prstem a vědí, že se jedná o něco vyjímečného.
Na webu, kde se scházejí nadšenci do aut bych příspěvek tohoto rázu nečekal.
U COTY nejde o její objektivitu, nebo neobjektivitu. Spíše naopak. Z jejich výběru naopak věřím, že vyberou "to nejlepší". Spíš jen okruh, kde se rozhlížejí je dle mne příliš přízemní.
neregistrovaný "Kajfik"
4. 11. 2009 20:01
Re: Zma(e)tek
Hm tak to asi opravdu vidíme oba jinak. Mě asi víc radosti udělá jezdit v MB E kazdy den nez videt Ferrari...
Ja si treba na auta prstem neukazuju.. Tak nevim..
Avatar - white label
4. 11. 2009 20:04
Re: Zma(e)tek
Tak ten tvůj úplný konec (poslední větu), ten ti vyjímečně věřím...
a to doslova... ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
4. 11. 2009 20:23
Re: Zma(e)tek
No aby si to teda nahodou nekdo spatne nevysvetlil. Mercedesem E rozhodne nejezdim a už vůbec ne tím letošním.
Avatar - white label
4. 11. 2009 22:45
Re: Zma(e)tek
Neboj, zrovna to jsem ti opravdu nevěřil, napsal jsem jasně, že jen tu poslední větu... ;-)
neregistrovaný "507--"
2. 11. 2009 17:19
VŠETCI V TO DÚFAME
Že to bude YETI. Už som sa zľakol, keď som to videl v prvej sekunde, že to vyhral. Viem, že to bude Polo a koneckoncov si to zaslúži, lebo RENAULT a FIAT majú ďaleko viac cien a autá zďaleka nie sú tak dobré ako VW, tak nech konečne, ale nech konečne aj ŠKODA!
Rozbalit vlákno
11
2. 11. 2009 17:21
Re: VŠETCI V TO DÚFAME
:yes:
neregistrovaný "507--"
2. 11. 2009 17:41
Re: VŠETCI V TO DÚFAME
;-) :yes:
2. 11. 2009 19:36
Re: VŠETCI V TO DÚFAME
:-) :yes: ;-)
neregistrovaný "misiak"
2. 11. 2009 17:38
Re: VŠETCI V TO DÚFAME
taketo nazory najdes na nemeckych forach...ak ti robi problem tomu rozumiet, prelozim ti to ;-)

Ich fahre einen Skoda Fabia2 aus dem Jahre Juli 2007. Ich war mit Ihm schon so einige male in der Werkstadt wegen: 2 mal defekter Lautsprecher vorne rechts, 1 mal Radio, 2 mal das Navi, Wassereinbruch über das Schiebedach durch gelösten Schlauch, mehrmals mit Problemem mit dem elektrischem Schiebedach! Nun der Hammer! Auf der Stirnseite des Schiebedaches löst sich der Lack und es entsteht leichter Rost!
neregistrovaný "507--"
2. 11. 2009 17:45
Re: VŠETCI V TO DÚFAME
Kedysi by som vedel, dnes s tým už mám problém.
3. 11. 2009 13:17
Re: VŠETCI V TO DÚFAME
Kedysi? Ty si vedel nemecky ešte v predškolskom veku, a teraz si to už zabudol? Neblázni... >:D
Avatar - white label
2. 11. 2009 18:08
Re: VŠETCI V TO DÚFAME
Tak pokud ti stačí názor z "fóra"..., tak ti můžu naprosto upřímně a v klidu napsat, že většího "primitiva" jsem tady zatím nepotkal... A neboj, vedeš s obrovskýn náskokem... :yes: >:D
Avatar - chlapecx
2. 11. 2009 18:58
Re: VŠETCI V TO DÚFAME
na druhou stranu škodovka přešla na vodou ředitelný a něěkterý ty metalízy jsou fakt strašný... tenoučká vrstva, lehkej šutr a lak pryč i s barvou...
Avatar - Ricardo
3. 11. 2009 00:21
Re: VŠETCI V TO DÚFAME
Asi Rumun, jinak by napsal Werkstatt :-)
Avatar - white label
3. 11. 2009 01:23
Re: VŠETCI V TO DÚFAME
Zřejmě nějaký (do němčiny velmi volně přeložený) "košický novotvar", něco jako "tovární město"... pravděpodobně jistá asociace k místním "železárnám"...
Prostě autor "textu" se nikdy nezapře... :*) 8-s >:D
3. 11. 2009 22:17
Re: VŠETCI V TO DÚFAME
Ich kann nur dazu sagen! Ein Fehler heisst Skoda!!! >:D
Reknu to tak, byl jsem zrovna v Britanii, nejaka Skodovka se tam proda, ale majitele se s ni opravdu nechlubi!!! :'-(
Avatar - sargis
2. 11. 2009 17:44
COTY journalism
Tak, zoberme si to takto...novinar z Nemecka opaci Peugeota a povie, ze Polo sice odvezie menej ale mate tam qualitat...pisari zo Skandinavie uznaju Yetti, nezapadne popri fjordoch...Talianom moze byt sympaticke IQ, v Rime si to traja pasazieri mozu sinut aj po chodniku...Francuzi budu mat dilemu, maly van alebo cross-van?...vychodna Europa moze dat na istotu v podobe Astry...alebo ludia s vlhkymi snami o velkom sedane daju na Medveda...v kazdom pripade...je tazke prist s niecim, co zaboduje...Insignia bola skok o 2 generacie a to presvedcilo...teraz tu mame zmysluplne Polo...sikovnu IQ..elegantny MB E...racionalnu Astru...nevsedny (na pomery Skodovky) Yeti...vsestranny Peugeot...avantgardny Citroen...tazko povedat, co zaboduje najviac...a ja sa idem povozit na bicykli :-! Moj osobny tip je C3, IQ, Polo (bez urcenia poradia), zmysluplnost v COTY teraz leti...buduci rok neviem a 2012 bude Opel Ampera ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - bubucci
2. 11. 2009 18:15
COCOTY :D
Ty japonské ceny mi teda přijdou o dost logičtější a tam s prvními příčkami naprosto souhlasím a i s vedlejšími typu zábava -370Z, přidaná hodnota -Legacy atd. Je to asi tím, že japonci hrají na jinší struny než evropani, spolehlivost/minimalismus vs. design/výbava
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2009 18:34
hurá
no já jsem každopádně rád že už znám vítěze všech českých aut roku novinářů aut roku nenovinářů aut roku offroad a tak .... yetti prostě je husto nejlepší kára v čr ... >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2009 18:51
ZLATÝ VENTILEK
Předsednictvo ankety legend, legendy anket sděluje ctěné motoristické veřejnosti, že netřeba s pohnutím sledovat amatérské počiny COTY 2010. Tak jako po staletí je totiž horní anketa než předjezdcem výroční exklusivní ankety motoristického světa, totiž ankety ZLATÝ VENTILEK.

Koneckonců, i letos si razance znamenaných diskuzních blábolů nezadají s razancí těch nejvýkonějších supersportů automobilového světa.

Tedy klid, klid, klid, již se to blíží. Zde snad jen malá ochutnávka - Cee´d by měl stát nejméně tolik co BMW 1, je to světová prvotřídní kára. Vím co píšu, strejda si ho včera koupil.

Předsednictvo skromně dodává, že se bohužel nezdařilo vypátrat u autora, co, že to vlastně strýc pořídil za vůz. Ostatně... není to jedno?

Tisíce nominantů, tisíce vět. Vesmíry myšlének, vakuový svět... Již brzy.
Rozbalit vlákno
25
Avatar - chlapecx
2. 11. 2009 19:01
Re: ZLATÝ VENTILEK
No mým strejda míval tu Octvavku II (už druhou po poruchový Mazdě, kerou zavrh, jako velký šéfovitý zvíře) na servisce se, než mu Ocravku zeservisovali, se projel Yetim a "to musim mít" pak nám to volal, jak byl nadšenej a čím bys řekl, že k nám přijel v sobotu? Yetim:D
2. 11. 2009 19:04
Re: ZLATÝ VENTILEK
:-) Udělal dobře, Yeti je velká trefa.
Avatar - chlapecx
2. 11. 2009 20:30
Re: ZLATÝ VENTILEK
nojo, viděl že se do toho líp nasedá jak do octavky, stejně silnej dvoulitr, ale sedí v tom vejš, ono se zvedat a usazovat do Ocravie, když máš 150 kilo:D

todle se mu líbilo:-)ale nelíbí se mu ten kufr, Octavie je jiný kafe..:-) technik s Fabií dostal jeho Octavii a ten, co měl nějakou plečku tak tu fabii jo nejni nad nákupy na firmu:-) a jako ředitel s tim jezdit aj 15 km domu:-)a na cesty:-)
neregistrovaný "507--"
2. 11. 2009 19:14
Re: ZLATÝ VENTILEK
Dve poruchové MAZDY??? To ani nie je možné. Čo sa s nimi stalo? Ja som bol presvedčený, že Mazda je najspoľahlivejšie auto z masoviek.
Avatar - chlapecx
2. 11. 2009 20:28
Re: ZLATÝ VENTILEK
přešti si to pořádně, stačila jedna a měl toho plný brejle:-)
neregistrovaný "507--"
2. 11. 2009 19:12
Re: ZLATÝ VENTILEK
Môžem predsedníctvu navrhnúť ešte pár nominácii?
2. 11. 2009 19:14
Re: ZLATÝ VENTILEK
Předsednictvo by to uvítalo.

Napiš mi to do SZ.
neregistrovaný "507--"
2. 11. 2009 19:27
Re: ZLATÝ VENTILEK
Až nezabudnem, zajtra to pozriem a pošlem. ;-)
3. 11. 2009 13:04
Re: ZLATÝ deVENTILEK
Deti se koukaji na Gumidky a ty jsi mi uplne pripomnel klasickou hlasku Stoupy: "A mohu neco prasknout Vase Ignorantstvo?"

Takovym jako jsi ty jsme na skolach rikali onzak a zpravidla se to s nimi tahne cely zivot. At mas nekdy rozumne nazory, tohle bylo velmi ubohe.
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 16:33
Re: ZLATÝ deVENTILEK
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 17:57
Re: ZLATÝ deVENTILEK
Já mu rozumím. Ve čtvrté třídě jsme vždycky vyprovokovali třídního outsidera, ten potom udělal nějaký průšvih a celá třída (včetně mě, bohužel), měla škodolibou radost. To samé se tu děje Danielovi a chápu, že si potom vybíjí frustraci, když má GTIho zastání. :-)
2. 11. 2009 19:34
Re: ZLATÝ deVENTILEK
Předsednicto?To sám o sobě mluvíš v množném čísle >:D ?

A zlatý ventilek?Myslíš tu trapnou pseudovtipnou anketu, kterou myslíš vážně...
neregistrovaný "Kajfik"
3. 11. 2009 20:20
Re: ZLATÝ deVENTILEK
Jo, myslí toho zombíka, kterého pořád vykopává, aby si se svými patolízaly v pavilonu č.5 něco dokázal.

Pusobí na mě dojmem směšného snaživce, který je odvázaný z toho, že si může vzít na internetu slovo... Hlavně když dokážeš strhnout hrstku prosťáčků, kteří ti budou tleskat a s kterými se vzajemně můžeš poplacávat po ramenou a utvrzovat se v tom jací jste chlapáci. Jsou směšní ale neberme jim to, ne?
Avatar - DRBNUTY
2. 11. 2009 20:15
Re: ZLATÝ deVENTILEK
Na Slovensku jeden pan vyhlasoval anketu Bulo roka a potom ju s prehladom vyhral.Tak davaj pozor,aby sa aj tebe nieco podobne nestalo.Lebo vyrok:VW Fox mistr elegance,sa tu na auto.cz stal legendarny a je velmi horuci kandidat na vitazstvo. >:D
neregistrovaný "misiak"
2. 11. 2009 20:35
Re: ZLATÝ deVENTILEK
:yes: :yes:
..akurat s tym, ze GTI by Mojseja prekonal na celej ciare >:D
2. 11. 2009 22:15
Re: ZLATÝ deVENTILEK
Víš GTI má tolik soudnosti, že jakožto výherce nultého ročníku se již dále nebude soutěže jakožto hráč zůčastnovat.Předsednictvo ankety, skládající se z mončičáků a GTIho, se na tomto usneslo 100% souhlasem.
3. 11. 2009 10:09
Re: ZLATÝ deVENTILEK
na komoru, jak rado pouziva nase samozvane predsednictvo >:D :yes:
3. 11. 2009 22:20
Re: ZLATÝ deVENTILEK
:yes: :yes: :yes:
Avatar - chlapecx
2. 11. 2009 20:27
Re: ZLATÝ deVENTILEK
No mým strejda míval tu Octvavku II (už druhou po poruchový Mazdě, kerou zavrh, jako velký šéfovitý zvíře) na servisce se, než mu Ocravku zeservisovali, se projel Yetim a "to musim mít" pak nám to volal, jak byl nadšenej a čím bys řekl, že k nám přijel v sobotu? Yetim:D >:D :-!
Avatar - white label
2. 11. 2009 20:30
Re: ZLATÝ deVENTILEK
Proč to tu dáváš znovu i s těma chybama typu "...mým strejda"...?
8-s
3. 11. 2009 05:46
Re: ZLATÝ deVENTILEK
Čím víc příspěvek, tím víc šance na vyhrát :*)
Avatar - marek.g
3. 11. 2009 10:16
Re: ZLATÝ deVENTILEK
>:-[] :yes:
3. 11. 2009 13:19
Re: ZLATÝ deVENTILEK
Že ťa tá slaboduchá zábavka ešte drží... :*)
To zapisuj radšej tých "Oskarov"... ;-)
3. 11. 2009 15:59
Re: ZLATÝ deVENTILEK
Klid, letos tam máš jen padesát šest nominací. Zatím... >:D ;-)
3. 11. 2009 20:59
Re: ZLATÝ deVENTILEK
Keby ich hneď bolo sto - nevypovedajú o ničom, len o úbohosti mozočkov prevádzkujúcich túto "inteligentnú" zábavu. V jednom vreci s 507 a podobnými hlupáčikmi... Necítiš sa trápne?
U nás sa hovorí: "starý somár, čo vychádza na detský rozum"... Zdá sa, že je to docela výstižné. ;-)
neregistrovaný "1305"
3. 11. 2009 07:19
Škoda Yeti
Prý je mezi nominovanými Škoda!!! - Yetivole!!! >:D :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
3. 11. 2009 08:29
Tipovačka
Tak se dívám, trefil jsem 5 ze 7 finalistů, že místo mnou tipovaného insightu je ve finále éčko, to je na potlesk porotě. :yes: Z4 mi sice přepsali na C3, ale je fakt, že roadster jako auto roku, to by bylo opravdu na velké porotí koule, a jak někde výše píše GTI, doby Porsche 928, coby vítěze, jsou dávno pryč. Takže z finálové sedmičky dávám mezi tři na bednu yetiho, IQ a MB-E, jako aktuálně nejpromyšlenější a nejdotaženější zástupce svých segmentů. ;-)
Rozbalit vlákno
1
3. 11. 2009 15:58
Re: Tipovačka
Dobrej pohled :yes:
Avatar - da_b0mb
3. 11. 2009 12:43
Jak je znamo...
...auto za cenu MB-E to nevyhraje...Takze at to daj aspon autu, ktery se snazilo prijit s necim novym...T-IQev!
Rozbalit vlákno
0
3. 11. 2009 14:37
Polorok 2010
Tak nějak mám pocit, že na titul může dosáhnout jen Polo, Astra, Yeti. Vzhledem k tomu, že Opel to podruhé nedostane, tak zbývá dvojice z VW Group a tam to asi Polo zválcuje.

Můj tip:

1.Polo
2.Yeti
3.Astra
4.IQ
...
261. P3008
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kubiii"
3. 11. 2009 15:35
Vyjádření volitelů
Nejvíc mě baví číst vyjádření volících novinářů jejich komentáře ke svým volbám (zveřejněny na stránkách COTY: caroftheyear.org), hrozní bývají frantíci - strašní zaprděnci. No, už se těším ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kubiii"
3. 11. 2009 15:39
Auto roku 2010 v ČR
Moje volba:

SUV:
Škoda Yeti

střední a vyšší střední třída:
BMW 5 GT

malé vozy a nižší střední třída:
Volkswagen Golf

sportovní vozy:
Nissan 370Z

MPV:
Toyota Verso

...a jak u vás???
Rozbalit vlákno
8
3. 11. 2009 17:02
Re: Auto roku 2010 v ČR
SUV :
Hyunday ix55/Santa Fe, Yeti
střední :
Superb, Passat
vyšší :
Audi A8, BMW 7
malé vozy a nižší střední :
(již po několikáté) Fabia
Sport:
370z, RCZ
MPV:
Scénic/Grand Scenic
Avatar - da_b0mb
3. 11. 2009 19:10
Re: Auto roku 2010 v ČR
Passat jako auto roku 2010?:-D nic proti pašíkovi
4. 11. 2009 07:53
Re: Auto roku 2010 v ČR
Sorry, ale tos asi nepochopil - jde o aktuální anketu Auto roku v ČR, kde je ale jen omezený výběr kandidátů, a to jen z nově představených aut. Čili Superb, Passat, Fabia, A8 ani 7er tam nejsou.

Mimochodem nemáš moc bohatou fantazii...
4. 11. 2009 08:04
Re: Auto roku 2010 v ČR
Nemám, jen tipuju co se bude nejvíc prodávat a věřim tomu že napřílad Fabka to zase bude bestseller u malých aut
4. 11. 2009 08:20
Re: Auto roku 2010 v ČR
Tak to jo, pokud to byl tip prodejních výsledků, tak je Fabia v ČR jasný vítěz... :-|
4. 11. 2009 08:04
Re: Auto roku 2010 v ČR
Nemám, jen tipuju co se bude nejvíc prodávat a věřim tomu že napřílad Fabka to zase bude bestseller malejch aut
4. 11. 2009 07:51
Re: Auto roku 2010 v ČR
Není moc z čeho vybírat ;-\, takže: Yeti, E-Klasse, Astra, California, 3008 (po dlouhém váhání nad C3 Picasso)
neregistrovaný "kubiii"
4. 11. 2009 13:21
Re: Auto roku 2010 v ČR
jj, výběr je omezen, tuším, prodejem nových modelů v ČR v roce 2009, proto se tam vyskytuje taky např. Insignia, i když v COTY byla už za rok 09.

U MPV jsem dal Verso, protože zrovna dvakrát nemusím francouzskou produkci, ale možná by si to spíš zasloužil Scénic za dlouhodobý přínos pro kategorii a navíc naživo vypadá hodně dobře...
3. 11. 2009 15:53
To snad neni mozny
To snad nemyslite vazne? Yeti? Co proboha prinasi noveho? Ani co se tyce kvality se nemuze rovnat. Ja typuji Astru je dotazena,libiva,kvalitni snad uz take
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "kubiii"
3. 11. 2009 16:37
Re: To snad neni mozny
To snad není možný??? Už YETO tak!!! >:-[]
neregistrovaný "Trolik"
3. 11. 2009 17:46
Re: To snad neni mozny
suhlasim. hlavne ako sa na zaciatku temer nikomu yeti nepacil a zrazu vuala, auto roka.myslim si ze vw polo alebo mercedes E si to zasluzia daleko viac...
3. 11. 2009 22:32
Auto roku pro WV
Kdo by si opravdu titul zaslouzil, dle meho nazoru je to POLO!
Konecne po tolika letech nevypada jako osklive kacatko a muzeme ho pomalu zacit oznacovat za etalon sve tridy.
Na 2. misto bych kvalifikoval Astru.
Bohuzel Yeti dle meho nazoru nema absolutni sanci! Co kdy Skoda prinesla noveho pro automobilovy svet? Ze by o generaci starsi motory dodane koncernem? Nebo politiku nevybavenych vozu? Definovala jiz alespon nektera Skodovka svoji tridu?
Jinak ja osobne bych nominoval Maserati Quadroporte! To je auto snu, a jeden znamy kolega si tento sen nyní splnil po jak rika BayerischeMotorWergelu 5 Klasse! Motor Ferrari, jinak auto udelany cely na lince Maserati, vcetne interieru a do posledni soucastky! Zadnej bastl typu sedacky od tohodle dodavatele, palubovka od dalsiho atd. Ted rika, jo kdyz jedu po Londyne i kralovna mi da prednost! ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - da_b0mb
3. 11. 2009 22:51
Re: Auto roku pro WV
Problemem techto anket je, ze neni presne definovany hodnotici kriterium. Hodnotis podle designu? Podle prakticnosti? Prinosu a zavedeni novych technologii? Podle pomeru cena/vykon? Nebo podle kompromisu mezi temito vsemi parametry? Pokud nedojde k nejaky kategorizaci, tak to ztraci smysl a stava se to fraskou...at vyhraje kdokoli! Mozna na to uslysi par zakazniku, ktery pujdou do autosalonu pro auto, protoze chtej mit na zadnim skle napis CAR OF THE YEAR ;-)
3. 11. 2009 22:55
Re: Auto roku pro WV
Ono na zacatku nejake parametry ci zakladni idealy nastaveny byly, bohuzel se to jaksi vsechno vytratilo a zbyl jenom byznys, byznys a zase byznys! :-(
4. 11. 2009 22:14
snaaad nie koncern
Snad to nevyhraje priemerne polo ktore neprinasa okrem ukradnuteho dizajnu prednej masky od audi absolutne nic alebo skaredy Yebeti ktoreho zatieni asi naozaj len vastny poddruh fobia alebo zpredu dokrcena a pokazena predtym pekna octavia. Vidim to na IQ alebo E classe ktore je naozaj na inej urovni..
Rozbalit vlákno
0
29. 11. 2009 13:42
tieto diskusie tu nemaju uroven...
tieto diskusie tu nemaju uroven...

Kazdy tu hdnoti auta podla oho co ma doma a si mysli ze to jeho je najlepsie. Je nemyslitelne aby ten co ma doma octavku tu furt vypisoval ze je to anjlepsie aut a hada sa tu so vsetkymi ...

COTY vybera auta ktore si ludia mozudovolit a neznamena to ze to aut musi byt legenda ktora vydrzi dalsich 50 rokov.. Uvedomte si to pls...
Rozbalit vlákno
0