Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Yeti na českém trhu: 1,2 TSI bude stát 359.800,- Kč, prodej začíná v červenci

Diskuze (286)
Při české premiéře SUV Yeti na brněnském autosalonu Škoda zveřejnila první cenu tohoto modelu. Základní provedení s motorem 1,2 TSI a pohonem předních kol bude stát 359.800,- Kč. Turbodiesel 2,0 TDI 4x4 je o 100 tisíc Kč dražší.

Na podrobné technické údaje a kompletní ceník Škody Yeti si zatím musíme počkat. Při oficiálním představení byla zveřejněna první cena nového modelu (motor 1,2 TSI s pohonem předních kol a základní výbava) a cena provedení s motorem 2,0 TDI CR (81 kW) s pohonem všech kol.

Za 359.800,- Kč Škoda nabídne nový přeplňovaný čtyřválec 1,2 TSI o výkonu 77 kW se šestistupňovou manuální převodovkou a výbavu zahrnující čtyři airbagy, centrální zamykání, elektrické stahování oken, elektricky ovládaná zpětná zrcátka, světla pro denní svícení, systém sedadel VarioFlex (dodávaný i do Roomsteru) a přípravu na rádio se čtyřmi reproduktory. Od Fabie a Roomsteru se Yeti liší zařazením ESP do základní výbavy.

Motor 2,0 TDI CR s filtrem pevných částic, šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem všech kol bude o 100 tisíc dražší než 1,2 TSI 4x2, jeho cena je 459.800,- Kč. K výše jmenovaným prvkům výbavy přidává automatickou klimatizaci Climatic, funkci Off road, vyhřívaná zpětná zrcátka a tónovaná skla.

Kromě techto dvou variant bude v nabídce také 81kilowattové TDI s pohonem předních kol, 1,8 TSI (118 kW) s pohonem všech kol a 2,0 TDI (103 a 125 kW), také jako 4x4.

Prodej v ČR a v sousedním Německu bude zahájen v červenci.

Diskuze (286)
Avatar - Ada je zase tady
11. 6. 2009 23:57
Re: Až se začne prodávat
Objem nicim nenahradis. Ten dvoulitr TDI je rozhodne lepsi alternativou.
9. 6. 2009 21:51
Až se začne prodávat
hyper bomba SUV Dacia Sandero Stepway za 200 klacků, už si na Yetíka nikdo ani nevzpomene >:D >:D >:D
To byl vtip samozřejmě. Osobně mě cena Yetiho překvapila, čekal jsem podstatně víc. Jen nevím jestli bych šel do toho 1.2 turbo, nějak moc maloobjemovým turbomotorům nevěřím, aby nebyl ten motor moc přetížený a nemělo to zásadní vliv na jeho životnost... Montuje se tento motor už někam/je vyzkoušený?
Avatar - ferdosky
8. 6. 2009 14:53
Re: srovnávačka
mne to vychazi podobne jak vwtuareg. yeti je nejlepsi terenak mezi osobaky a nejlepsi osobak mezi terenaky.
pro jake snoby se vlastne ty suv vyrabi? na parkoviste se nevejdes, protoze jsou moc velke(pak stoji na miste pro invalida - to je sirsi). v terenu jsou nepouzitelna, protoze jsou moc tezke a zapadnou. na dalnici je vysoka spotreba. jedina vyhoda je ze s nima si neporadi odtahovka. pekny den.
p.s. vyrobce je v tom nevinne. jen ti priblbli zakaznici chteji suv, tak se prodava.
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2009 13:56
Re: NE MOC milý 100oktane, jež jste to s "uklízečkami" atd.
NENí to ZOUFALSTVí "dokazovat si", že jsem "lepší" tím že použiji interní název "součástky/motoru" atp.? :-)
KOLIK tak odhadujete procento diskutujících, kteří znají interní označení třeba motoru (či čehokoliv jiného) té či oné automobilky? Tedy pokud v (s, pro) ní pracují, tak jistě ano, pokud ne ...
Vy snad znáte interní označení někde JINDE než zrovna vy pracujete? Od Alfy po Volvo? ;-)
Navíc to přeci NEmá NIC společného s tím, jestli je ten či onen motor POVEDENÝ.
Já mám prostě zkušenost/názor (+ mám "načteno"), že ten vámi zmiňovaný 2.0 TDi se bmw 20d a subaru 2.0D NEvyrovná (tito dva jsou momentálně zřejmě NEJlepší naftové dvoulitry na trhu). Vy máte JINÝ názor než já či ony magazíny - ok (ale to asi NENí důvod k větám o UKLÍZEČKÁCH a způsobu vydělávání si na poslední auto - ty jsou prostě JEN "vulgární"..
... a PROČ jste se k nim tolikrát uchýlil víte jen vy (jiný názor na konstrukci motoru či podvozku, to asi NEbude ten důvod, že? :-)
Má slovat ZPOCHYBŇUJETE, ale jen "urážkami", ARGUMENT od vás bohužel nedorazil jediný (ze všeho "couváte" + ale okamžitě "urážíte" - asi byste si měl ZMĚNIT nick, 100oktanový benzín je trochu "vrchol technologie", vy jste chováním spíše takový malý český PAROUBEK - ŠMRNCnutý D. RATHem ... což je přesmyčka DARTH Vader - a s takovými BEZpáteřníky je to opravdu TĚŽKÉ, na ty slušnost a fair play prostě NEplatí)
Máte-li na to "koule" ráda to s vámi ROZEBERU co jste myslel třeba tím "... není schopná uznat" apod., ale na to vy asi NEmáte, vy asi zase raději vytáhnete nějakou "splašku/urážku/vulgaritku" - v tom se vám opravdu NEvyrovnám
Den a všechny další PŘESNĚ takové jaké si ZASLOUŽÍTE - to vám přeji já Kylie ;-)
8. 6. 2009 11:57
Re: Nerudná KyLiE, která není schopna uznat svou porážku a j
No jsem rád, že KyLie musí mít vždy poslední slovo, jen aby sobě dokázala, že je "lepší"... není nad to, když ekonomka poučuje o vývoji motorů. >:-[] Mimochodem, zajímavé, že plácnete blbost typu "je ve všem konstrukčně lepší" a pak si to nedovedete ani obhájit (kromě rádobyodborných odkazů na kdejaký časopis) ale nejste schopna to skutečně obhájit...a pak když jste v koncích, tak se chytáte označení motorů...ale chápu, pro vás je i důležité, jak se označí objem a typ motoru (, protože jinak nejste schopna poznat o co jde že? >:-[] By mě zajímalo, co byste vykládala za blbosti, kdybych tu začal používat tovární označení motorů a třeba místo 2.0TDI-CR 103kW 2nd G bych použil jen "klasické" CFHC..to by jste byla v koncích že? No nic, nemá cenu se dál hádat s někým, kdo není schopný ani odpovědět na dotaz jinak než že položí další a k tomu vykřikuje...je mi vás fakt líto... :no:

P.S. Teď se všichni mohou přesvědčit, že musíte mít poslední slovo (a nejen zde, ale v kterémkoliv jiném threadu...:-! ), protože na ten stále se opakující žvást reagující na tento příspěvek už reagovat nebudu...nemám to zapotřebí.