Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Yeti na českém trhu: 1,2 TSI bude stát 359.800,- Kč, prodej začíná v červenci

Při české premiéře SUV Yeti na brněnském autosalonu Škoda zveřejnila první cenu tohoto modelu. Základní provedení s motorem 1,2 TSI a pohonem předních kol bude stát 359.800,- Kč. Turbodiesel 2,0 TDI 4x4 je o 100 tisíc Kč dražší.
Zpět na článek
5. 6. 2009 11:11
5. 6. 2009 11:12
5. 6. 2009 11:16
5. 6. 2009 11:14
neregistrovaný "kubiii"
7. 6. 2009 21:23
neregistrovaný "Rider-1"
5. 6. 2009 11:20
7. 6. 2009 21:37
neregistrovaný "Rider-1"
6. 6. 2009 17:38
neregistrovaný "gabrook"
5. 6. 2009 11:35
5. 6. 2009 11:58
5. 6. 2009 12:06
5. 6. 2009 13:08
5. 6. 2009 13:15
6. 6. 2009 00:24
5. 6. 2009 13:17
5. 6. 2009 15:36
5. 6. 2009 16:18
6. 6. 2009 10:10
5. 6. 2009 14:11
11. 6. 2009 08:17
5. 6. 2009 13:27
5. 6. 2009 14:28
5. 6. 2009 16:33
neregistrovaný "synekostravski"
5. 6. 2009 17:46
5. 6. 2009 22:56
5. 6. 2009 23:48
5. 6. 2009 23:56
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 6. 2009 00:32
6. 6. 2009 21:01
6. 6. 2009 00:31
6. 6. 2009 00:40
6. 6. 2009 01:08
6. 6. 2009 01:08
6. 6. 2009 00:39
6. 6. 2009 01:24
6. 6. 2009 16:14
5. 6. 2009 23:29
6. 6. 2009 00:07
6. 6. 2009 01:10
5. 6. 2009 17:40
5. 6. 2009 18:04
5. 6. 2009 22:41
5. 6. 2009 18:58
5. 6. 2009 22:42
5. 6. 2009 23:45
5. 6. 2009 19:00
neregistrovaný "Kyle"
5. 6. 2009 19:17
5. 6. 2009 22:48
5. 6. 2009 22:59
neregistrovaný "Kyle"
5. 6. 2009 23:43
6. 6. 2009 00:08
6. 6. 2009 00:27
6. 6. 2009 00:48
6. 6. 2009 00:55
6. 6. 2009 01:05
5. 6. 2009 23:03
5. 6. 2009 23:04
neregistrovaný "Kyle"
5. 6. 2009 20:57
5. 6. 2009 22:49
5. 6. 2009 23:19
6. 6. 2009 22:59
7. 6. 2009 20:32
5. 6. 2009 23:04
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 6. 2009 19:22
5. 6. 2009 23:34
5. 6. 2009 20:17
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 6. 2009 22:24
neregistrovaný "maxo"
5. 6. 2009 22:53
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 6. 2009 22:12
6. 6. 2009 00:55
6. 6. 2009 01:15
6. 6. 2009 08:26
6. 6. 2009 20:17
5. 6. 2009 22:43
neregistrovaný "jendys13"
6. 6. 2009 10:53
neregistrovaný "Donovan"
6. 6. 2009 13:23
neregistrovaný "marek.dh"
6. 6. 2009 17:57
neregistrovaný "gabrook"
7. 6. 2009 11:39
neregistrovaný "DAV1D"
7. 6. 2009 11:44
7. 6. 2009 11:48
7. 6. 2009 14:43
neregistrovaný "ouroboros15"
7. 6. 2009 16:38
neregistrovaný "maxo"
7. 6. 2009 17:03
neregistrovaný "maxo"
7. 6. 2009 17:24
neregistrovaný "maxo"
7. 6. 2009 17:55
neregistrovaný "maxo"
7. 6. 2009 17:46
neregistrovaný "maxo"
7. 6. 2009 17:57
neregistrovaný "maxo"
7. 6. 2009 18:10
neregistrovaný "maxo"
7. 6. 2009 15:55
neregistrovaný "maxo"
7. 6. 2009 16:25
neregistrovaný "maxo"
7. 6. 2009 16:47
7. 6. 2009 21:42
8. 6. 2009 08:48
neregistrovaný "DAV1D"
8. 6. 2009 08:53
neregistrovaný "DAV1D"
5. 6. 2009 11:01
Tak a je to venku
Tak to tu máme černé na bílém :-). Cena je víc než dobrá i za verzi 4x4. už aby sem si ho mohl vyskoušet.
Rozbalit vlákno
1
6. 6. 2009 19:03
Re: Tak a je to venku
Pokud nekdo pise vyzkouset se "S", potom pravdepodobnost, ze tato osoba ma ridicsky prukaz a je schopna vydelat na nove auto, je temer nulova :-)
5. 6. 2009 11:11
Bomba
Tak ted vsichni rejpalove a skarohlidi co rikaj ze skoda je predrazena asi lapaj po dechu nebo jsou uz s infarktem na ARU. Ta cena je lepsi nez vubec kdo mohl doufat. Zatimco vsichni deůaj svoje SUV drazsi nez vychozi hatchbacky skoda ho ma levnejsi!!! 100k auto s trendy vzhledem za cenu zakladnich kompaktu. To nema chybu. A jeste vetsi bomba je ta ctyrkolka s dieslem do pul mega. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
5. 6. 2009 11:16
Re: Bomba
U nafty s 4x4 je cena opravdu vyborna, proc neco podobneho nejde i u OII????
Co se tyce 1,2TSI...vcera jsem potkal Yettiho na silnice...on krome vysky take neni vetsi nez hatch, proto i cena bude podobna. Nesmime zapomenout, ze se v zasade jedna o stylovejsi variantu hatche a po dovybaveni na rozumnou uroven (tedy nezbytna klima) bude cena na 400k.
neregistrovaný "kubiii"
5. 6. 2009 11:14
iDnes
Tak to su zvědavej, co budou zvracet ti nechutní antiškodovkářští diskutéři na idnesu :-!
Rozbalit vlákno
2
5. 6. 2009 13:48
Re: iDnes
Už jsem tam byl, a blijou, a blijou..... >:D
neregistrovaný "Rider-1"
7. 6. 2009 21:23
Re: iDnes
Nemají z toho rozum tak blejou ..... ;-)
Avatar - marek.g
5. 6. 2009 11:20
více
než dobrá cenová politika :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - woody-alien
5. 6. 2009 11:25
Máme radost, Vincente ? Máme radost !!!
Tak tohle jsem vskutku nečekal. Prosakovaly "zaručené" informace, že Yetík bude začínat od půl mega. Za tuhle cenu už rozhodně stojí za to se o něj začít zajímat. Kdo bude chtít malé SUVéčko nebo třeba i jen dvoukolku s patřičným vzhledem (viz úspěchy SX4, i když je menší), má o čem přemýšlet.

Dneska si tu i já poprvé musím napsat :

BRAVWO ŠKODA !

PS: Žeby reakce na titul Wolfsburgu v Bundeslize ? ;-)
PS2 : V tom případě pro příští sezónu fandím Bayernu, třeba z Mnichova taky něco kápne... >:D
Rozbalit vlákno
8
Avatar - marek.g
5. 6. 2009 11:45
Re: Máme radost, Vincente ? Máme radost !!!
Bayernu fándím celý život a nic mi z toho doteď nekáplo :-( nevděk vládne světem >:-[]
Avatar - woody-alien
5. 6. 2009 12:26
Re: Máme radost, Vincente ? Máme radost !!!
To prej bude akce jen pro nový fanoušky. M3 Coupé za 999.990 a tričko "* the FoRS" zdarma. >:D
Avatar - white label
5. 6. 2009 12:42
Re: Máme radost, Vincente ? Máme radost !!!
K BMW triko od Fordu...? Ford je sponzor Bayernu?
Avatar - Righ
5. 6. 2009 13:45
Re: Máme radost, Vincente ? Máme radost !!!
Sarkasmus na druhou nebo si nekdo jenom nedokazal domyslet patricny slovo za hvezdicku? :-)
Avatar - woody-alien
5. 6. 2009 13:57
Re: Máme radost, Vincente ? Máme radost !!!
Tak teď si mě dostal. Možná je chyba že mi to anglický slůvko co začíná na F vyhvězdičkovali... :-!
Avatar - white label
5. 6. 2009 16:15
Re: Máme radost, Vincente ? Máme radost !!!
Myslíš, že FoRS může nějak "poškodit" prodeje M3...? :-!
Avatar - woody-alien
5. 6. 2009 16:45
Re: Máme radost, Vincente ? Máme radost !!!
To nemyslím. Byl to jen vtip...není co řešit.
Avatar - white label
5. 6. 2009 16:52
Re: Máme radost, Vincente ? Máme radost !!!
Škoda, téma "Škody" mě zas až tak moc nebere... >:-[]
5. 6. 2009 11:31
tak to je super cena
Vzhledem k tomu, že dvoukolka má jít především proti Qashqai, který je se stejným výkonem o sto tisíc dražší... :yes:
Rozbalit vlákno
18
5. 6. 2009 13:30
Re: tak to je super cena
To asi tezko, proze s lepsi vybavou stoji v akci 370.
Avatar - Righ
5. 6. 2009 13:50
Re: tak to je super cena
O tehle akci nevim (to samozrejme neznamena, ze neprobiha), na oficialnich strankach Nissan jsem nasel akorat slevu 30000 na vybehove Kvasky vyrobene do konce brezna. Vsude jinde je jinak cena skutecne o 100 tis vyssi. At uz se to ale ma s cenou Kvasky jakkoliv, cena Yetiho je proste senzacni. :yes:
5. 6. 2009 14:17
Re: tak to je super cena
já jsem teď taky viděl v nějakém časáku limitovanou sérii s 1.6benzín, tuším 379tis (samozřejmě na lízačku) :yes:
Avatar - Righ
5. 6. 2009 14:38
Re: tak to je super cena
Zda se mi to totiz dost podivne, Kvaska se prodava jak housky na krame, takze nevim, proc by mel Nissan jit s cenou o 90 tisic niz a pripravit se tak de facto o jakykoliv zisk na aute. Videl bych to spis na nejakou velmi omezenou serii starsich vozu, nadto s vysokym "bonusem" za leasing, jak ostatne sam pises. Jinymi slovy psat o tom, ze kvaska stoji 370, jak to dela Drapalik, je pri vynechani okolnosti lehce zavadejici.
5. 6. 2009 16:16
Re: tak to je super cena
ano, je to asi nějaký výprodej skladu. Skutečně tam bylo drobným písmem, že akce platí jen do vyprodání zásob + jen motorizace 1.6 (ta asi moc neletí, všichni berou dCi) + na lízačku.

A o pár stránek dál byla reklama na "normální" Kaškai a tam už byla cenovka cca o 100 klacků výš :-!

Stejně nevím, jestli bychom měli Kaškai brát jako přímého protivníka pro Yeti. Částečně ano, ale tyhle totalcrossovery se skutečně těžko definují :-!
Avatar - chlapecx
6. 6. 2009 00:10
Re: tak to je super cena
ono navíc ty slevy na lízačku známe, 30 000,- ti daj slevu na leasing, a díky tý slevě přeplatíš o 50 000,- víc, než bez slevy:-)
Co byste vzali radši Clio za 310 000,- a nebo Fabii za 327 000,- ve stejný výbavě? Možná by vás bral lepší motor v cliu, ale za tydle rpachy na leasing po renaultově slevě 20 000,- by se po těch třech letech zaplatilo aj s přeplatkama u škodovky 350 000,- a u Renclíka jen nějakejch 375 000,- :-)
Avatar - pelikoš
5. 6. 2009 21:18
Re: tak to je super cena
uvidíme,až jakou budou mít výbavu za ty "senzační"prachy...ale jedno je jistý,nissan qashqai je i za těch necelých 400k hotový auto se slušnou výbavou ;-)
Avatar - Righ
6. 6. 2009 15:03
Re: tak to je super cena
Senzacni jsem mozna trochu prehnal, vyvolava to dojem, jako by se Yeti rozdaval zadarmo. :-) Rekneme, ze cenu povazuju za velmi dobrou a vyrazne nizsi, nez se cekalo. Kdyz prihodis klimu, radio a metalizu, jsi na 400 tisicich, coz je parada. Kdyz da prodejce 10% dolu, muzes se do tyhle castky vejit i s mechanickym zabezpecenim a pojistenim. Qashqai ma sice metalizu i radio v zakladu, nicmene kdyz pomineme omezene akce s leasingovy bonusy, zacina skutecne na castce o 100 tisic vyssi.
Avatar - pelikoš
6. 6. 2009 22:53
Re: tak to je super cena
porovnej si ceníky a pak porovnávej(tzn.dosadit výbavu,atd) ;-)
Avatar - pelikoš
7. 6. 2009 14:03
Re: tak to je super cena
tady je oficiální cenová nabídka od NISSANu
[odkaz]
Avatar - Righ
7. 6. 2009 15:08
Re: tak to je super cena
Jo, 430 bez zapocitani ruznych bonusu nezni spatne, kolega gabrook navic nize dava odkaz na web jednoho brnenskeho dealera, ktery skutecne prodava Qashqai dokonce za 380. Za 380 je to pro Yetiho opravdu tvrda konkurence, tezko by se hledaly racionalni argumenty, proc jit do Skody. Za 430 uz je rozdil 70 tisic, a to neni malo. Akce navic s koncem cervna, kdy se zacne prodavat Yeti, konci. V MB z toho musi mit radost, kdyby mel stat Qashqai prakticky stejne jako Skoda, mohla by mit problem. Mimochodem cena na kterou je schopen se Nissan s Qashqaiem dostat me sokuje, uz cenikova cena 460 tisic mi pripada velmi slusna.
Avatar - white label
7. 6. 2009 15:31
Re: tak to je super cena
Bez ohledu na momentální cenu kvašky a vlastně i jeho cenu vůbec, mám trochu pocit že se tu kvaška malinko démonizuje...
Když jsme teď vybírali nové auto, byl kvaška jeden z mnoha kandidátů... Má relativně povedený design i slušný úspěch na trhu...Po několikahodinové zkušební jízdě jsem ovšem nepřišel na to, čím tento automobil tak vyniká nad obecný průměr. Kromě velmi dobrého tlumení i opravdu špatného povrchu vozovky mne prostě ničím "nedostal"... Nechápu také např. (nejen u něj) smysluplnost panoramatického střešního okna, které nejde nejen otevřít, ale ani mírně vyklopit...připadal jsem si jako v teráriu, nebo vlastně spíš v akváriu... >:-[]
Neříkám, že Yeti bude, lepší, horší, nebo stejně dobrý, protože jsem v něm zatím nejel, ale mám pocit, že někteří tady už jednoznačně dopředu vědí, že lepší být stejně nikdy nemůže...
;-\ 8-s :*)
7. 6. 2009 18:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
7. 6. 2009 18:10
Re: tak to je super cena
"...mírně..." >:D
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 18:23
Re: tak to je super cena
:-) :yes: ;-)
PS: Ale popravdě - JÁ se stejně "těším" na "Göttin/DS" (Citroën DS5) a TAKÉ (si) "plánuji/představuji" JAKÁ bude (skvělá a nejlepší) ;-)
PPS: A "oni" se (s Yeti) jistě MÝLí, zato já URČITĚ ne.. ;-)
... a KRUCIŠ (!), že by "oni" uvažovali/viděli to "podobně"? :-)
neregistrovaný "Rider-1"
7. 6. 2009 21:37
Re: tak to je super cena
Mírně nad Dacií jsou frantíci a taliáni tak že tšsně nad ně . :-)
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 21:39
Re: Milý Rider(e)-1!
Myslela jsem, že "frantíci" JSOU Dacia ;-)
neregistrovaný "gabrook"
6. 6. 2009 17:38
Re: Milý Rider(e)-1!
akce -80000 na všechy nové i staré QQ [odkaz]
5. 6. 2009 11:35
Yeti zima?
No vida, s nějakým tím příplatkem na dovybavení jsme na 400 za dobré auto s dobrým motorem. To je vysoko nastavená laťka. Jsem mile překvapen :yes:
Rozbalit vlákno
0
5. 6. 2009 11:41
Cenová politika
Tak po rokoch odvážnych cenníkov (ktoré ale vychádzali z toho, čo český trh a českí zákazníci dovolili), prichádza nový model s veľmi príjemnou cenovou politikou... Ostáva otázkou cena ostatných stupňov výbav, predpokladám, že tieto ceny za TSI a CR sa týkajú základných výbav Classic. Ale ak aj najvyšia výbava Elegance s CR a 4X4 sa vojde do 550 000 Kč, tak potom tlieskam Škode a verím, že svoj dlhodobý cieľ 1 000 000 predaných vozidiel nie je nereálny. Jediné, z čoho by som mal obavy, je spoľahlivosť modelu z prvých rokov produkcie. predsa len, jedná sa o úplne nový model a segment pre Škodu a aj keď Škodováci určite využili know-how z vývoja Tiguanu, detské "nemoci" sa pravdepodobne budú vyskytovať. Ale inak,

gratulujem Škode Auto. :yes:
Rozbalit vlákno
6
5. 6. 2009 12:02
Re: Cenová politika
Yeti nemá s Tiguanem téměř nic společného. Daleko více třeba s Octavií Scout... Jaký bude 1.2 TSI, není samozřejmě ještě známo. Jinak cena je velmi solidní, navíc si ho můžete objednat v akční sadě s rádiem Superphone, které dokáže přehrávat i LP desky
5. 6. 2009 14:47
Re: Cenová politika
Ja som nič nepísal o tom, že Yeti využíva technický základ Tiguanu, len som zdôraznil to, že pravdepodobne boli využité skúsenosti s vývojom SUV práve od Volkswagenu.
Avatar - chlapecx
6. 6. 2009 00:11
Re: Cenová politika
což byly každopádně, jednou je to koncern, tak i kdyby se zase nadávalo, že nám sem dovezli, co sami nepoužili, tak určitě je to výhoda, že VW už s tim má zkušenost
5. 6. 2009 14:29
Re: Cenová politika
No hlavně se ty výbavy budou jmenovat jinak. ;-) Track, Ambition a Experience. :-!
5. 6. 2009 14:48
Re: Cenová politika
Vďaka za info.
5. 6. 2009 14:53
Re: Cenová politika
Vďaka za info. :-)
5. 6. 2009 11:57
Nepředbíhal bych
Cena je super, to asi nikdo nečekal....jenže, osobně si myslím že než začnou dodávat tu nejlevnější verzi(podzim) tak zdražej.Jsem si tím skoro jist.Takže pokud cena vydrží bude to jedině dobře, ale osobně tomu nevěřím.Možná taky "vořežou výbavu".Taky bude otázka jak půjde odbyt.Kdo odečte DPH, má super auto za super cenu. :yes: I když zdražej... :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
5. 6. 2009 12:23
Re: Nepředbíhal bych
No mozno más pravdu. Ono úcel by to splnilo (vid tieto príspevky v zásade v stýle: wow, super cena), zostane to v pamati a i po následnom nenápadnom zdrazení ked clovek uz príde na predajnu, v spleti informácií a príplatkov sa uz k základnej cene ani nevráti...
5. 6. 2009 11:58
cena
cele je to o tom ze ekonomika jde a zejmena pujde jeste chvili do haje, takze kdyz uz se rozhodli tohle dilo dokoncit tak jim nezbejva nic jinyho nez se (u teto automobilky snad poprve) podivat na ceny konurence a na velmi neblahy vyvoj prodeju aut a dat tam cenu za kterou se jim lidi zase nebudou smat, doba se zmenila a konkurencni boj se poradne jeste ani nerozbehl...
Rozbalit vlákno
1
5. 6. 2009 12:06
Re: cena
není to poprvé a většinou vždycky zdražili.
Avatar - iudex
5. 6. 2009 12:03
Pridávam sa k davu
Tak ako sa mi nevelmi pozdáva stanovenie ceny Skody Octavia 1,6 TDI, tu sa pridávam k davu a myslím, ze východisková cena je velmi slusná. Priam by som povedal, ze Skoda po tradicne odvázne nasadených základných cenách príjemne sokovala (ja sám som rátal základ za 400t). :yes:
Rozbalit vlákno
3
5. 6. 2009 12:07
Re: Pridávam sa k davu
Neboj, těch 400t. přijde. ;-)
Avatar - Plautus
5. 6. 2009 12:11
Re: Pridávam sa k davu
a odôvodnia to rajským plynom v klíme, že? :-)
Avatar - iudex
5. 6. 2009 12:18
Re: Pridávam sa k davu
Ano, ked prirátas nevyhnutné rádio a klímu. Ale stále lepsie, ako by si mal to rádio prirátavat k základu 400t.
Inak to je podla mna najvacsia tragédia politiky Skody (a VW vseobecne), ze rádio si musís draho priplácat extra (za cenu ich rádia s CD más 2DIN rádio s MP3 a USB) :no:
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 12:44
Sněžnej muž za hubičku
Pěkné a zajímavé auto za ještě zajímavější cenu. Konečně škodovka přišla k rozumu a nabízí i konkurenční ceny. Milé překvapení a velké BRAVO, resp. BRAVISSIMO YETTI. ;-)
Rozbalit vlákno
6
5. 6. 2009 13:06
Re: Sněžnej muž za hubičku
Ta hubička sice u základních verzí trochu povisne po doplacení metly, klimy a jiných hloupostí, ale i tak máš recht. Teď už hlavně ať to navezou k dealerům, abychom mohli začít testovat. Četl jsem nedávno první jizdu myslím na stránkách Autocaru a redaktor nadšeně škytal, že tohle je nejlepší škodovka od svatby s VW. Nejsem automatický fanda Škody, ale Yeti mě po letech vede k vážnému přemýšlení, že radost z auta by mohla být větší než věčný strach z vy/ukradení. ;-)
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 13:11
Re: Sněžnej muž za hubičku
Patriku, ukaž mi SUV za tyhle peníze... samozřejmě pokud si budeš žádat dvoulitrovou chrochtu na hlínách v plný náloži, kožbě, šíbru, metle a s chrompaketem nemůžeš počítat s tím, že Jarda Vomáčka ze škodovky u vás na vsi ti tohodle drzka nechá za cenu brazilský lišky... >:D
5. 6. 2009 13:21
Re: Sněžnej muž za hubičku
Až si Yetiho koupím, rád ti to SUV ukážu, ty Jardo >:D Prozatím sorry, nic takového tu v regále nemáme. ;-)
5. 6. 2009 13:08
Re: Sněžnej muž za hubičku
teda ty seš dneska nějak odvázaný z těch Škodovek :-!

koukám koukám z okna, jestli tě neuvydím vcházet na Jarov v předposlední generaci Exea >:-[] a vycházet ve funglové Oktávce Tour ;-)
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 13:13
Re: Sněžnej muž za hubičku
ti dám tour ty jeden turisto... až já půjdu na jarof, tak si cestou zpátky koupím koupím dvě tři nutrie a tobě abys věděl nedám ochutnat... >:-[]
5. 6. 2009 13:29
Re: Sněžnej muž za hubičku
si ale představ, kolik nutrií by se ti vlezlo do kombajnu Oktávky Tour! Bys mohl ve svým kastrólu rozjet celou sezonu supersportů ;-)
5. 6. 2009 13:03
359.800,- ......?????????????????
359.800,-Kč ?????

Dámy a pánové,

nechci se vás dotknout....,

kdo z Vás to má???

Tak nezapomeň.., dneska nebo zejtra jít a hodit tam jednoho paroubka, na podzim znovu, ..a máš to, můžeš se těšit na vyšší dávky, třináctej důchod a hlavně šrotovný, geniální tah na prodej aut.
Všichni ti rádi přispějem...
;-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 13:08
Re: 359.800,- ......?????????????????
co sem taháš paroubka ty jeden geniální tahu?? Jestli mi chceš přispět, tak přestaň mlít nesmysly, paroubka si zase shovej do kalhot a koukej sypat škváru... >:-[] Třináctej důchod ti přenechám a starý železo za odvoz taky... >:D
5. 6. 2009 13:13
Re: 359.800,- ......?????????????????
mně se ten Yeti moc nelíbí, tak já bych si s dovolením vzal ten 13tej důchod, dík ;-)
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 13:15
Re: 359.800,- ......?????????????????
na tebe leda tak toho paroubka. Plato vajíček máš grátis a pánvičku na omelety nafasuješ u doktora anebo u starý Blažkový... >:-[]
5. 6. 2009 13:25
Re: 359.800,- ......?????????????????
jo, plató vajec se bude hodit, za měsíc jedeme do Hrvatski, takže to plácnu do okna, koupím ještě dvě basy gambáče, nějakou Májku a volové co vysolili čtvrt mega za Bibione mi budou jen tiše závidět :-!
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 13:55
Re: 359.800,- ......?????????????????
Tak to zkusim Caorle za dvě stě. Ale lovečák, buřty, šiška chleba a lahváče to jistěj taky... >:-[]
Avatar - Righ
5. 6. 2009 14:19
Re: 359.800,- ......?????????????????
Aha, takze kdyz se zarytymu antiskodovkari nedostava slov, zkusi aspon zaplevit diskuzi tim, ze vyzve k vseobecne popularnimu kydani hnoje na Paroubka? To je snad jeste ubozejsi prispevek nez nejaky zblebt na obvykle tema "hnusna, nekvalitni a predrazena skoda". :no:
5. 6. 2009 13:08
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
11
5. 6. 2009 13:15
Re: WTF???
s to nepochopil woe.. kuli priozralejm eurokomisarum urvanym ze retezu budeme mit za chvili motory o objemu 700 vybaveny ctyrnasobnym turbem o vykonu 100 koni aby se splnily normy... a ze po morich jezdej tisice a tisice tankeru ktery kazdej samostatne zasere zivortni prostredi jako desitky tisic aut to je kazdymu co? putna..... 8-s
Avatar - chlapecx
6. 6. 2009 00:24
Re: WTF???
tak se vrátíme ke koním a tankery nebudou msuet jezdit, jenže co ropná mafie?
5. 6. 2009 13:17
Re: WTF???
pozri se ešte raz. tá 1.2 neni HTP ale TSI ;-)

jaké sú "salave" huby? To je nejaky dialekt? Som ešte nepočul, ale znie to zaujímavo :yes:
5. 6. 2009 15:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 6. 2009 16:18
Re: WTF???
to je niečo ako východniarske "šalené" ?
Avatar - white label
5. 6. 2009 16:20
Re: WTF???
spíš zřejmě: šálivé-omamné...
Avatar - Johnny_P
6. 6. 2009 10:10
Re: WTF???
TSI nebo HTP
turbem objem nenahradíš :-)
Avatar - white label
6. 6. 2009 20:48
Re: WTF???
když musíš...tak musíš...
a všechno jde..., když se chce... :yes: :-!
Avatar - Righ
5. 6. 2009 14:11
Re: WTF???
Po precteni tvyho prispevku musi byt kazdymu hned jasny, ze jsi tu z nas jediny normalni. ;-) Obzvlast humorny je to tvoje plivnuti na motor 1.2, coz mi pripomina schazovani 1.4 TSI v novym Superbu jeste davno predtim, nez se objevil na trhu a ukazalo se, ze jako zakladni motorizace je to skvela volba. Zakladni atmosfericky 1.6ky v etalonech jako Passat nebo Mondeo muzou jenom zavidet. Verim, ze 1.2ka navaze na povedeny maloobjemovy motory jakym je zminovana 1.4ka nebo drivejsi 1.8cka a nabidne na svuj objem mimoradnou dynamiku. O cene pak nema smysl diskutovat, ta je i vzhledem ke kvalitni motorizaci prekvapive nizka.
11. 6. 2009 08:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - positivemind
5. 6. 2009 14:53
Re: WTF???
Ta 1,2 má stejný výkon a téměř i kroutící moment jako 1.9TDi - ale to by znělo líp, co? :-)
Avatar - Mira328i
5. 6. 2009 13:27
reee!!!
Todle je tak hnusný auto že se mu ani ta fabia nevyrovná..
Ten tiguan má aspoň vyváženej design...ale tadle zrůda... >:D
Rozbalit vlákno
0
5. 6. 2009 13:39
Cena více než dobrá
pokud to škoda myslí vážně a v příplatkové výbavě se neobjeví např. volant za 15000,-, tak je třeba poděkovat tzv. hospodářské krizi, za prozření manažerů škodovky ohledně cenové politiky. Takže vážený zákazníků - za tuhle cenu - tzn. pod 500000,- dostanete více než dobře vybavený automobil s velmi slušnou standartní výbavou a pohonem všech kol, který vyhovuje 99% řidičů a dokáže mnohem více, než si běžný uživatel je schopen připustit a v životě to nevyužije. Chtěli jste kupovat Tigiho? Kupujte Yetiho....... Půjde to do stejné kapsy a budete mít lepší auto......
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
5. 6. 2009 13:52
Re: Cena více než dobrá
....(a hlavně) za méně peněz! :yes: ;-)
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 13:55
Re: Cena více než dobrá
souhlas. doslova a do písmene. ;-)
5. 6. 2009 14:24
Re: Cena více než dobrá
důležitý není do čí kapsy půjdou peníze, ale z čí kapsy se budou vytahovat ;-)
5. 6. 2009 14:28
výborné
Teď i díky ceně asi ještě větší "pecka" než sme si mysleli.
Hezky Škodovka :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Righ
5. 6. 2009 14:28
Vysoko nastavena latka
Vypada to, ze s naznacenou cenovou politikou by se skodovce mohl povest husarsky kousek - zakladni model s pohonem pouze prednich kol by mohl uspesne lovit ve vodach standardnich kompaktu, oproti kterym nabizi hlavne neotrely design a vysokou variabilitu, zatimco vyssi verze s 4x4 a diesly by mohly zdatne konkurovat segmentu kompaktnich SUV. Tim mam samozrejme na mysli vozy typu Tiguan, Kuga, Qashqai a u nas velmi uspesny korejsky duo Tucson/Sportage. Za podobny krok nezbyva nez zvolat obligatni "bravo Skoda", nebot vetsina z nas patrne cekala cenu zakladniho modelu o cca 100 tis vyssi, dieslove ctrykolky pak vysoko nad pul milionu. :yes:

EDIT: Navic je vhodny dodat, ze Yeti v podstate nema primou konkurenci. Patrne nejblizsimi modely jsou Toyota Urban Cruiser, jez je vsak mala a draha, Kia Soul, ktera rovnez ztraci prakticnosti, a hlavne Suzuki SX4, ktere uz ale zastarava a navic i v tomto pripade muzeme hovorit o dospelejsim charakteru Skodovky. Vyse jmenovana kompaktni SUVcka jsou sice vetsi, ale zase je velkou otazkou, jestli pridana hodnota opravdu stoji za vyrazny priplatek. Tim se dostavam k puvodni myslence, a to sice, ze o Yetim muze premyslet spoustu velmi odlisnych zakaznickych skupin.
Rozbalit vlákno
4
5. 6. 2009 14:54
Re: Vysoko nastavena latka
Vystihol si to úplne presne, zásah viacerých zákazníckych skupín je pravdepodobne na ceste. Naozaj husársky kúsok.
5. 6. 2009 19:17
Re: Vysoko nastavena latka
nevím z čeho jsi tak na větvi, třeba SX4 nijak výrazně nezaostává a s 1.6 79kW stojí 380tis. S automatickou klímou a rádiem :-! >:D ...to samý platí pro 4x4 s naftou
Avatar - Righ
6. 6. 2009 15:57
Re: Vysoko nastavena latka
Ve srovnani s SX4 pusobi Yeti dojmem vetsiho a dospelejsiho auta, coz dela vetsi sirka a hlavne vyska. Na popsanym dojmu se podili i fakt, ze Yeti miri svym designem cilene do kategorie kompaktnich SUV, zatimco SX4 je takovy hybrid. Dale ve prospech Yetiho hraje pritazlivost novinky, lepsi nabizena technika, nepochybne hodnotnejsi interier, vetsi variabilita a v Evrope i lepsi znacka. Co se tyce motoru, ma Suzuki odpoved v zasade pouze na zakladni benzinovou resp. dieslovou motorizaci Yetiho, dale uz nema co nabidnout. V uvedenym kontextu mi blizkost cen Yetiho a SX4 (bereme-li v uvahu srovnatelne verze) vychazi jako jednoznacna vyhoda pro prvni jmenovany vuz.
6. 6. 2009 19:35
Re: Vysoko nastavena latka
já bych to viděl že Yeti je logicky o nějaký 4 roky mladší, takže je poplatný době a módě. Žádnou technickou převahu moc nevidím, zejmána pokud nejde DSG nakombinovat se 4x4. 4x4 Suzuki je v pohodě a rozhodně má Suzuki narozdíl od Škody kde brát. Neříkám že Škodovka není v pohodě, ale nevidím žádný cenový zázrak.
5. 6. 2009 15:25
Vysoko nastavena latka
Muze a to je na nem zabavne, pul marketingovych nakladu se tim predem usetri - neni nutno nikomu vysvetlovat ucel a moznosti auta. Ja jsem Skode nadaval, ze jim to s Yetim tak dlouho trva, ale nebesa jim byla naklonena a prichazeji na trh mozna ve zcela optimalni chvili. - A meli by koupit velkou flasku Thomasovi Ingenlathovi, ze se tenkrat nebal.
Rozbalit vlákno
5
5. 6. 2009 16:29
Re: Vysoko nastavena latka
Jen tě opravím, Ingenlath tam už dááávno není, Yetiho má na triku Jens Manske (dělal i Superba)
Avatar - chlapecx
6. 6. 2009 00:34
Re: Vysoko nastavena latka
nevim nechtěl bych spekulovat, dneska za to asik zodpovídá, ale jak dlouho existuje koncept Yeti? 4 roky?
7. 6. 2009 09:06
Re: Vysoko nastavena latka
jo sorry, mi nedošlo, že mluvil o konceptu, ten dělal samozřejmě Ingenlath. Za sériovku je zodpovědný Manske. První Manskeho počin byl Joyster.
Avatar - white label
7. 6. 2009 10:06
Re: Vysoko nastavena latka
Joyster byl skvělý... :yes:
7. 6. 2009 05:38
Re: Vysoko nastavena latka
Opravdu ne: Thomas Ingenlath je člověk, který je autorem Roomsteru i Yetiho. Yeti koncept byl poprvé vystavený v Ženevě v březnu 2005 a prezentoval ho tam právě Ingenlath, což uvidíme na vlastní oči, když se podíváme do archivu AutoCZ: [odkaz] (dokonce je tam i na screenu v pozadí vidět nápis "Thomas Ingenlath, Head of Design". Do Škody přišel v roce 2001: [odkaz] a byl náhle odejit v lednu 2006: [odkaz] Manske nastoupil potom na jeho místo a někdy by se dal ještě najít rozhovor s ním, kde se o Ingenlatha dost nepěkně otírá. -- A proč by měla Škoda jít za Ingenlathem s šampusem, nejlépe v hlubokém předklonu? Protože byl vizionář s odvahou riskovat, nadaný designér z londýnské líhně, a změnil tvář Škody z celkem tuctového výrobce na netuctového. Je velká škoda, že nemohl dotáhnout do konce přípravu Roomsteru, který pak dalšími předprodukčními úpravami dost utrpěl (kdoví, jestli tady někde není důvod jeho odchodu) - a samozřejmě i Yetiho (stačí se podívat na řešení masky konceptu a produkční verze). btw Ingenlath také prosadil změnu loga Škody do stylizovanější grafiky šípu.

Edit: Sorry, odkaz na příchod Ingenlatha v r.2001 na iDnes nefunguje, ale rok je správně. Ještě sem dávám zajímavou zahraniční analýzu Škody jako "newly developing" automobilky: [odkaz]
neregistrovaný "synekostravski"
5. 6. 2009 16:33
škoda
Mrzí mě, že na rozdíl od pěkného a hravého konceptu výsledný produkt zapadl do uhlazeného klišé. Tohle není zábavný vůz pro volný čas, ale reprezentativní měšťácký hogo fogo kočár pro slečny na vysokých podpatcích a nažehlené frajery. Duch hravého a vyjímečného terénního vozítka do nepohody se zcela vytratil. Vznikl jen další zbytečný uniformní hybrid, jakých můžeme na silnicích potkat stovky. Je mi líto, ale tohle si nekoupím. Je to škoda s malým š. :-(
Rozbalit vlákno
18
5. 6. 2009 17:46
Re: škoda
Souhlas, osobně tvůj pohled na i30 sdílím též. Ale nyní sis diskuzi popletl, zde píšeme o Yetim, tedy o autu, které, kdyby ti nadělil Ježíšek, připadal by sis jako v Range ráji. Tak se hezky pevně přidržuj tyče, až kolem tvého busu poletí nějakej ostravskej drzek v Yetim, mohl by sis totiž překousnout jazyk.
5. 6. 2009 18:19
Re: škoda
:))) To bude překousaných jazyků. :-) Né, ale teď vážně... když přestaneme s ódami na tenhle model, tak bychom si měli přiznat, že Yeti není zrovna ukázka extravagance. Je vcelku pěkný, vcelku sladěný...suma sumárum, díky tomu jeho design jen tak nezastará...ale ani nijak vyloženě nechytne za srdíčko.
Prostě pěkné auto, ale nic pro udivené pohledy. Také trochu lituji, že nezůstalo u původních zadních světel a zadních "roomsterovkých" klik.

Pokud jde o cenu...tuším, že trochu vzdálenější protivník (alespoň pro 1.2ku) je Kia Soul..a ta je vcelku nízko...možná i toto pomohlo ceně dolů, kdo ví... jsem zvědav na prodeje této Škodovky...věřím, že bude mít úspěch.
5. 6. 2009 22:56
Re: škoda
Nejde o extravaganci, jde o kompaktní SUV... tedy, co je nutno též vyzdvihnout, nejde o ty zoufalé násilnosti v podobě soulu. Yeti je prostě... ten správný druh.
Avatar - ryman
5. 6. 2009 23:48
Re: škoda
jakou vidíš zoufalou násilnost v soulu? viděl jsem ho na ulici a vypadá docela do pohody.. samozřejmostí je dobrá barva a pořádné kola, ale to u každého auta.. když se na to podívám skrze fakt, že yeti a soul jsou docela odlišné vozy (ikdyž se říká, že jsou konkurenti), tak mi soul příjde po stránce exteriéru mnohem hezčí než yeti.. :-| 8-s
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 6. 2009 23:56
Re: škoda
Nejsi sám. Soul je stylový, mladistvý a tvarově velice svěží vůz. stačí vybrat vhodnou kombinaci barev, popřípadě i polepů z široké palety individualizace... :yes:
6. 6. 2009 00:32
Re: škoda
Ty bys pořád něco lepil, Avantime... >:D
6. 6. 2009 21:01
Re: škoda
Jo, holt někdo rozbíjí, jiný lepí... :-)
6. 6. 2009 00:31
Re: škoda
To mě tedy rozhodne hezčí nepřijde, dokonce bych řekl, že otřsnější vizualitu vlastně ani neznám...
Avatar - chlapecx
6. 6. 2009 00:40
Re: škoda
hmm a mně ten Soul furt připomíná Fabii čím to je? Ale fakt dycky se mi vybaví Fabie, když vidim Soul >:-[]
6. 6. 2009 01:08
Re: škoda
To ty boční okna...
Avatar - ryman
6. 6. 2009 01:08
Re: škoda
tak to by jsme se tady mohli bavit do nekonečna tímhle stylem.. prostě kolik lidí tolik chutí co se týče designu.. je mi jasné, že tobě asi korejci vonět nebudou, ale tak chce to občas přimhouřit očičko a vnímat i tím srdíčkem >:D >:D >:D jak to říká ten franz zimní král >:D >:D >:D :yes:
Avatar - chlapecx
6. 6. 2009 00:39
Re: škoda
tak pravda, ty klasický kliky, to je zprasený a ty zadní světla taky byly daleko lepší ty konceptový, tydle mi tam neseděj...
ale aspoň se máš na co těšit na facelift:-)
Jinak zřejmě u škodovky čekat nějaký extravagantní desing, nemožné, musí to zapadat do konceptů celýho portfolia, nakonec fabie je extravagantní až až... na druhou stranu, že je ve svý ošklivosti svá, možná právě proto se jich v Německu zatim letos prodal dvojnásobek než vloni a jejich šrotovný ji táhne... Možná, kdyby byla hezká, široká, a vypadala tuctověji jak Ibiza, Polo, a další, tak by možná ji Němci tolik nekupovali >:D
6. 6. 2009 01:24
Re: škoda
S těmi zadními světly jsem si taky původně říkal, ale trochu změnili proporce a myslím, že by se tam ty protáhlý světla už nehodily. Aby vyplňovaly celý D sloupek, tak by musely být až moc mohutný.
Avatar - white label
6. 6. 2009 01:31
Re: škoda
S těmi zadními světly si to myslím taky a uvědomil jsem si to hned, jak jsem viděl první oficiální fotky Yetiho...
Avatar - Righ
6. 6. 2009 16:14
Re: škoda
Zbytecne konfrontacni ton, synekostravski vcelku slusne vyjadril svuj negativni nazor na rozdil mezi konceptem a seriovym autem. Navic vis prd o tom, cim v realu jezdi. Ja sam sice s jeho hodnocenim vyslednyho auta ani potencialnich ridicu taky nesouhlasim, nicmene i ja mam zato, ze charakter auta se pomerne vyrazne zmenil, a to k horsimu. Nejde ani tak o roomsterovske kliky nebo zadni svetla, ale hlavne o celkove proporce auta. Koncept s jeho kratsim a vyssim predkem spolu s kompaktnejsi zadi a vetsim oplastovanim skutecne pusobil jako hravy, extravagantni vozitko pro mlady, takova mestska "bugina". Mne je samozrejme uplne jasny, proc se Yeti nakonec zmenil tak jak se zmenil a neni duvod to mit Skodovce za zly, nakonec porad je to moc pekne auto, navic za dobrou cenu. To ale neni duvod, abych ho z estetickyho hlediska stavel nad koncept.
Avatar - ryman
5. 6. 2009 23:29
Re: škoda
souhlasím.. zas musí se nechat, že co se techniky a interiéru týče bude yeti mezi konkurencí jeden z nejlepších.. ale ten exteriér a design mi taky vůbec nevoní.. přesně v něm postrádám ten spirit konceptu.. :-(
6. 6. 2009 00:07
Re: škoda
Hele, taky jsem si říkal...ale poslední dny jsem ho měl na očích prakticky několik hodin denně a zatímco první den jsem ještě hledal hezké křivky, tak posledně jsem se na něj a jeho neotřelý vzhled vysloveně těšil. Super vypadá hlavně v černé, jak auto o třídu výš. Určitě je to ale designově pokrok oproti ostatním škodovkám. Od Roomsteru dál mi to trvalo vždycky měsíce než jsem si na nich našel hezké úhly. Superb mi třeba zezadu nevoní furt. Ale Yeti...srdce plesá.
Avatar - ryman
6. 6. 2009 01:10
Re: škoda
no uvidím co se mnou udělá realne spotkanie :-)
5. 6. 2009 17:40
EUROESO
Ostrá nadrzlá karoserie, vynikající rozměr (kompaktní SUV), fantastické karosářské detaily (mlhovky) a cena... cena z cen charakteru šoku. Myslím pozitivního šoku. Osobně jsem čekal základ lehce pod 500.

No tak si to napíšeme - přeplňovaná jednadvojka, asi nejlepší současný světový malomotor aktuálního trendu. Může být (neříkám, že musí), a když tedy, pak je za - za 359.800,-- (je to možné, musel jsem se ještě jednou podívat nahoru, jestli nemám automlhu) Tak jdeme dál. Odečti nutnej generální pardon prodejce, bratru 20 táců, cena 339.800,- Od toho odečti 64.500 (DPH) a vyjde ti fantastická, stylová kára se stopěti koňmi na částku... podrž se... Kč 275.238,- Jestlis´to přežil, můžeš ráno vyrazit do první fronty.

BRAVO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
24
5. 6. 2009 18:04
Re: EUROESO
Pravda.
Ta cena bez DPH je neuvěřitelná. Tohle bude firemní hit. :yes:
I když - nejen firemní. :-)
Avatar - wikinko
5. 6. 2009 18:58
Re: EUROESO
toto by som si kupil aj ja, aj napriek mojej averzii ku koncernu :-) za taku cenu by som aj prezil typicku koncernoVWu poruchovost... ked sa 2,0 TDI vojde do pol mega CZK, tak klobuk dole, nie je o com.
nevie niekto slovenske ceny?
5. 6. 2009 22:42
Re: EUROESO
Slovenské ceny budou jistě výborné.
Avatar - white label
5. 6. 2009 23:41
Re: EUROESO
Ještě mnohem, mnohem... menší...
(ale v eurech ;-\ ) >:-[]
neregistrovaný "Kyle"
5. 6. 2009 19:00
Re: EUROESO
Socky si, jak známo, DPH neodečítají, GTI. Ti, co odečítají, si nekupují Yettiho. Nižší střední vrstva v Čechách neexistuje. Holkám se kupujou Coopery a TT. Strejci kupujou ojetiny. Fajnšmekři kupujou jetý Super Seveny. Bikeři kupujou biky. Superbikeři superbiky. Biker´s bitch maj na tandemu.

Fronty nebudou.
5. 6. 2009 19:17
Re: EUROESO
Zásah do čierneho. ;-) :yes:
5. 6. 2009 22:48
Re: EUROESO
Nevím, kdo jsou ty tvé "socky". Já jsem nakonfiguroval nejvýhodnější cenovou variantu. Samozřejmě, že na jednaosmičce a 4x4 bude stát Yeti více... ovšem i tak to bude cena velmi milá. A sociální vrstva? O tu nemusíš mít starost. Ta se zde najde určitě.

P.S. Udějel si pořádek v pohledu na socky, na plátce DPH a na neplátce DPH, takhle tu vypadáš než jak plakátovej kovboj, kterej pod GTR od Nissanu nedá ani ránu, ty socko...
neregistrovaný "Kyle"
5. 6. 2009 22:59
Re: EUROESO
Víš co, ty nezralej neurotiku, kterej se hází do pozice řidiče minimálně Q7 s mřížkou? Hoď jsem spektrum lidí, kteří podle tebe to auto budou ve velkým kupovat. Majitelé kasín? Údržbáři na volný noze? Hospodští? Vědci z AV? Zdravotní sestry? Prodavačky ze supermarketů? Úředníci krajských úřadů? Učitelé? Pinglové? Doktoři?
To by mě vážně zajímalo, ty sociální izolante, jakej máš přehled o ekonomickým rozvrstvení a možnostech český společnosti.

Když bude odbyt, tak především v zahraničí.Pro českej trh je tohle auto maximálně zajímavým zpestřením.
5. 6. 2009 23:43
Re: EUROESO
No, Kyle, jak tě tak čtu, ty zatím nevíš ani co je auto, natožpak abys mohl posuzovat koupěschopnost jednotlivých sociálních vrstev.

Jinak, to s tím Q7 o tobě vypovídá více, než bys byl ochoten dobrovolně veřejně přiznat...
Avatar - Ronault.
6. 6. 2009 00:08
Re: EUROESO
A kdo posuzuje ty sociální vrstvy? Náměstek Ministerstva sociálních věcí?
6. 6. 2009 00:27
Re: EUROESO
No, ty určitě ne. A ten náměstek, ten o tom ví asi tak tisíckrát více než ty, Ronaulte.
Avatar - Ronault.
6. 6. 2009 00:48
Re: EUROESO
Stejně tolik, kolik toho víš ty? Není to náhoda? Emane? Míro?
6. 6. 2009 00:55
Re: EUROESO
No vztaženo k vědomostem tvým, pak toho vím více v této věci asi tak pětsetkrát... >:D Klid, Ronaulte, přece se tu nechceš poměřovat. Tvůj mladej, ještě nepopsanej mozeček... člověče, vždyť ty máš ještě všechno před sebou. Všechno do tebe musí napřed vplout, přetavit se a až potom teprve můžeš prezentovat myšlénky. Vždyť přece vídíš, co tu píšeš, než nahodilé shluky písmen. Bez ladu a skladu a hlavně... bez obsahu. Bída, Ronaulte. A to i na tvůj věk. Jsou tu jíní kofři v tvém věku.
Avatar - Ronault.
6. 6. 2009 01:05
Re: EUROESO
Bez ladu a skladu nejsou. Naopak jsou cílené moc dobře. Buď jsi je pochopil až moc dobře, ale ještě lépe to maskuješ, nebo jsi je nepochopil, což ti dává alibi.

Spíš bych tipoval to první, když tolik kopeš, co říkáš? 1964?
5. 6. 2009 23:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Kyle"
5. 6. 2009 23:04
Re: EUROESO
No, asi tak.
Avatar - Ronault.
5. 6. 2009 20:57
Re: EUROESO
Pardon prodejce? To slyším z Tvých úst prvně, ty přec chodíš kupovat a nesmlouvat a vybíráš jen plnou výbavu plus bonus pro prodávajícího, ne? >:-[]
5. 6. 2009 22:49
Re: EUROESO
Piš jen střízlivý, takhle se tu jen zbytečně vysiluješ.
Avatar - Ronault.
5. 6. 2009 23:19
Re: EUROESO
Nepochopení svých vlastních vět?
Avatar - pelikoš
6. 6. 2009 22:59
Re: EUROESO
nechce slevu zadarmo ;-)
Avatar - T613
7. 6. 2009 20:32
Re: EUROESO
on si své vlastní výroky do šlaušku nedává, tak si je nepamatuje ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 6. 2009 23:04
Re: EUROESO
>:D :yes:
5. 6. 2009 19:22
Yeti fajn.
Fajn cena za fajn auto. Aj keď vlastnosti, praktickosť a kvalitu preverí až čas. Konečne aj Škoda pochopila, že maximálne možná predajná cena nie je jedinou cestou a finančné nároky spustila trochu nižšie ako to mala vo zvyku. Takže :yes: .
Napriek tomu stále platí, že štúdie vyzerali o kus lepšie.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - ryman
5. 6. 2009 23:34
Re: Yeti fajn.
tak tak.. :yes:
Avatar - JGucci
5. 6. 2009 20:07
Prijemne prekvapeni
YETI se 77 kw jen o deset tis. drazsi, nez Octavie 59 kw = super, jen nevim, kdo potom Octavii bude jeste kupovat? :-) Sice ma 6 airbagu (a nema delena zadni sedadla) a Yeti jen 4 airbagy, ale stejne si myslim, ze Yeti je proste stylovejsi.

A Roomster s 1,6 77 kw stoji jen 5 tis mene nez Yeti a to ma ten Rommster ve vybave jen 4 airgaby, jinak uz nic zvlastniho - tam Skodovka bude muset s cenou Roomsteru dolu, nebo fakt nevim, kdo by mu dal prednost pred Yetim.

To same Yeti 4x4 diesel 81 kw - kdo si koupi Octavii 1,6 diesel 77 kw, ktera je jen o 8 900 kc levnejsi? A k tomu ma Yeti uz klimu, delena z.sedadla a tonovana skla.....

Jsem jeste zvedavy na cenu 1,8 4x4. Jen si fakt myslim, ze by Yetik potreboval jeste 1,4 benzin 4x4, aby se i v benzinu dostala ctyrkolka pod pul mega.

Cena je opravdu dobra (vzdyt za cenu 359 tis se prodava tridverovy Golf) , mozna ho jen v tech levnejsich verzich "potrapi" Kia Soul nebo Suzuki SX4, ale jinak jsem spokojeny...

Ale nebudu Skodovku za ty ceny moc chvalit, nebo nam je brzo zvedne ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 6. 2009 20:17
Yeti
Nepochybuji o kvalitách tohoto vozu. Jistě ho většina lidí ocení více, než Roomster (co do tvarů). Osobně se mi designově více líbí Roomster. Avšak nemohu Yetimu upřít osobitý terénní chrakter :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "maxo"
5. 6. 2009 22:24
Re: Yeti
tak tu s tebou musim suhlasit. :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 6. 2009 22:53
Re: Yeti
:yes:
Avatar - JGucci
5. 6. 2009 22:12
mlhovky
Uz jsem tu psal, ze jsem s cenami celkem spokojeny, ale neco mi tu ted prijde divne - Yeti ma dost zajimave reseni mlhovek, ale v zakladu nebudou - to tam jako budou misto mlhovek cerna plastova kolecka??? - to bude pri takto tvarovanych svetlometech vypadat slusne receno dost divne! 8-s

A jeste bych byl rad, kdyby pred spolujezdcem byla uzaviratelna prihradka a ne jak ve Fabii clasik "cerna dira".....
Rozbalit vlákno
4
Avatar - chlapecx
6. 6. 2009 00:55
Re: mlhovky
pokud se podíváš na stránky škodovky, tak to kruhový světlo je dělený, jsou nahoře světla pro denní svícení a dole mlhovka, takže bez mlhovek tam bude jen světlo pro denní svícení - levnější světlomet, osobně bych ale byl pro mlhovky v základu, i když ty škodovácký za moc nestojej:-) a nevim jak v yetim půjdou udělat s Corner
6. 6. 2009 01:15
Re: mlhovky
Corner fce funguje v Yetim jednoduše, prostě se střídavě zapíná podle potřeby levá nebo pravá mlhovka. Vypadá to docela efektně, na druhou stranu má člověk občas pocit, jako by bylo jedno světlo rozbitý. A překvapilo mě, jak brzo corner spíná.
Avatar - Flai
6. 6. 2009 08:26
Re: mlhovky
Corner byl tedko v Terminator Salvation ;-)
Avatar - JGucci
6. 6. 2009 20:17
Re: mlhovky
Tak to jo, to je dobry....diky za info! :-)
neregistrovaný "jendys13"
5. 6. 2009 22:43
zajímavé řešení
zajímalo by me kdo si koupi octavii 1,6 tdi cr za 450 000kc kdyz muze mit yetiho ve 4x4 2,0 tdi cr v peknej vybave ktera je naprosto dostacujici a stoji jen o 9000kc vice nez zminovana octavia reknu vam mel jsem moznost se v tomto voze svest a byla to jizda rekl bych lepsi nez v nejakem vw tiguan a teren zvlada naprosto bezvadne
Rozbalit vlákno
1
5. 6. 2009 22:53
Re: zajímavé řešení
Jendo, Octavii si koupí ten, kdo si bude chtít koupit Octavii. A yetiho, představ si to, si koupí ten, co si bude chtít koupit... Yetiho. V podstatě jde u lidí, kteří kupují auta, o zcela přirozenou věc.

P.S. Když si jdeš koupit boty, vybíráš podle ceny, nebo podle toho, které se ti líbí? Já jen, aby ses tu zejtra zese nedivil tomu, že ten co si chtěl koupit Pumy si koupil Pumy a ten co chtěl adidasky, si koupil adidasky 8-s 8-s
Avatar - superkutil
6. 6. 2009 09:21
Tak to je teda bomba!
To je přesně to co škodovce chybělo a chybělo. Rodinné vyšší kombi (SUV) 4x4. Praktické vozítko do rodiny, do práce, na sport i pro rekreaci. Jsme národ chalupářů a tohle je přesně to co potřebujeme. Už Oktavia 4x4 a Scout ukázali, že je o takové auto zájem a nejen u nás (Oktavii 4x4 používá třeba rakouská policie). Ale Oktavia 4x4 a i Scout jsou nízké. Ale v terénu je schopná stejně jako Subaru Forester. A právě s Foresterem bych Yeti porovnával. Držím Yeti palce a doufám, že to bude miláček českého národa. Ještě chybí Fabia 4x4 a dodávka Škoda (následovník 1203) a bude nabídka škoda úplná. :-)
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Andromeda
6. 6. 2009 20:58
Re: Tak to je teda bomba!
To s tím Foresterem myslíš opravdu vážně?Nedošlo k nějakému slovnímu omylu?Chápu zaujetí pro pana domácího,nicméně trocha nadhledu není k zahození...
Avatar - woody-alien
6. 6. 2009 21:53
Re: Tak to je teda bomba!
Tohle není o nadhledu, srovnávat Yettiho s Foresterem je na ten už legendární mokrej hadr hned vlevo za vrátnicí...
>:D

Ale můžem mu dát, Andromedo, šanci. Stačí video na youtube. Yetti vs. Forester. Celkem běžná záležitost, srovnávací reality show. Tak se yetíku ukaž, Subaru má určitě obavy. ;-)
Avatar - Andromeda
6. 6. 2009 22:17
Re: Tak to je teda bomba!
:yes: Já chtěl být za diplomata >:-[] ,nicméně u Subaru určitě nespí a hejno nezdolných japončíků nervozně a odevzdaně leští kola Forestru...Mezi kapitány na můstku Subaru panuje poraženecká nálada ;-\ ...
Avatar - woody-alien
6. 6. 2009 22:29
Re: Tak to je teda bomba!
>:D :yes:
6. 6. 2009 23:03
Re: Tak to je teda bomba!
no srovnávat Yetiho s Foresterem je mimo, co se velikosti a pojetí týče, ale na druhou stranu je fér říci, že by možná Yeti v terénu překvapil a dojel stejně daleko.... rozdíl by byl spíše na silnici na limitu, kterého ale většina řidičů nedosáhne. Nápad se srovnávacím videem není špatný a na podzim na srazu v Třeboni na offroad zkusíme ukecat nějakého dealera škodovky - ale moc šancí tomu nedávám...
Avatar - woody-alien
6. 6. 2009 23:12
Re: Tak to je teda bomba!
To by mě Yetti fakt hodně překvapil....Taky záleží na podmínkách takového srovnání. Sypkej terén, bahnitej, sníh...to všechno hraje roli a z vlastní zkušenosti vím, že kdo drží krok na jednom druhu terénu, na druhým třeba úplně propadne.

Dealeři Škodovek z toho asi nadšený nebudou, možná že ten jeden kus by taky byl jedinej co se kdy mimo silnici podíval... ;-)

Ale rozhodně by to bylo zajímavý... :yes:
7. 6. 2009 10:15
Re: srovnávačka
já být dealer, tak bych to toho šel.... ale možná dostanou nějaký ofiko befehl se takhle "neprezentovat". Při srovnání záleží hodně na gumách atd atd - když dáš na jetíka terénní gumy a foryna necháš na univerzálech, tak to může být celé úplně jinak. 90% majitelů suvéček má terénní zážitky v podstatě pouze z polní cesty, což považují za offroad.....yeti bude hit - za prvé kvalitní technika - nadávat na koncern v tomhle případě nemá smysl, za druhé docela hezký vůz a hlavně první české suvéééé. A hlavně - pokud nezmrší tu cenu, tak to bude tóčo....
Avatar - chlapecx
7. 6. 2009 01:18
Re: srovnávačka
přímo v třeboni je dealer ;-)
Avatar - white label
7. 6. 2009 00:01
Re: srovnávačka
Co se týče budoucích prodejů minimálně v ČR, tak celkem pochopitelně... ;-)
Avatar - Andromeda
7. 6. 2009 13:08
Re: srovnávačka
O prodejích nikdo nemluvil a nejsou tematem a srovnávat chlupáče s lesníkem chce opravdu dávku demagogie ;-) ,nebo to snad se svými zkušenostmi vidíš jako ten nahoře a již si osobně v chlupáči natrhnul hajnýmu prdítko???
Avatar - woody-alien
7. 6. 2009 19:16
Re: srovnávačka
Ano, jistě, jenže to je o něčem jiným. Mluvilo se o schopnosti v terénu. Takže prodejnost je argument jak vystřiženej z Goebbelsova zápisníčku. ;-)
Avatar - white label
7. 6. 2009 20:14
Re: srovnávačka
To neměl být argument..., ale jen malá "mile" drzá "glosa"... ;-)
8. 6. 2009 09:09
Re: srovnávačka
>:D >:D Blázen.
Při diskuzích u Subaru jsem si už celkem zvykl na příspěvky, že Subaru "porazí" i "výše" postavené vozy a i o "dost dražší" vozy a jsou to vlastně "univerzální superauta". Ale obráceně...
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2009 09:14
Re: srovnávačka
Jojo - UŽ je to TADY :-)
PS: První "pravá" 4kolka od škoda auto se ještě NEprodává a už je JASNÉ, že je "lepší" než 4kolkoví amatéři Subaru a Land Rover dohromady ;-)
PPS: Bohužel spousta lidí si to bude DOOPRAVDY myslet ;-\
Pěkný den :-)
Avatar - ferdosky
8. 6. 2009 14:53
Re: srovnávačka
mne to vychazi podobne jak vwtuareg. yeti je nejlepsi terenak mezi osobaky a nejlepsi osobak mezi terenaky.
pro jake snoby se vlastne ty suv vyrabi? na parkoviste se nevejdes, protoze jsou moc velke(pak stoji na miste pro invalida - to je sirsi). v terenu jsou nepouzitelna, protoze jsou moc tezke a zapadnou. na dalnici je vysoka spotreba. jedina vyhoda je ze s nima si neporadi odtahovka. pekny den.
p.s. vyrobce je v tom nevinne. jen ti priblbli zakaznici chteji suv, tak se prodava.
neregistrovaný "Donovan"
6. 6. 2009 10:53
Pecka
Tohle tady zřejmě vyrazilo dech úplně všem. Škoda :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "marek.dh"
6. 6. 2009 13:23
cena pěkná..
tím to končí, asi tomu moc nerozumím, ale od starého suberbu jsou podle mě všechny škodovky strašné... a pokud neudělají fabia sedan tak toto je vrchol hnusu, ale jinak to bude třeba průměrné auto
Rozbalit vlákno
4
Avatar - miromen
6. 6. 2009 13:50
Re: cena pěkná..
Taky to tak vidim. A tenhle YETI to je přimo hnus.
Avatar - white label
6. 6. 2009 20:40
Re: cena pěkná..
Fabia sedan!, byl "nejhorší" (nemyslím kvalitu) porevoluční produkt Škody... proto také logicky zkončil...a to bez náhrady... :-!
Avatar - woody-alien
6. 6. 2009 21:58
Re: cena pěkná..
Souhlasím, Fabia sedan byl omyl. Koukat se na to nedá a žádnej přínos ve smyslu "Fabia pana generálního" fakticky nevidím.
Avatar - chlapecx
7. 6. 2009 01:20
Re: cena pěkná..
ale néé., co to zase oba máte za vkus? Fabie se vhledem skoro jak ocravië a eště sedan? Mně se líbil víc jak hatchback... naopak měl zůstat ve výrobě, kdyby ho cenvoě přiblížili loganu tak se vsa´dte, že by si našel svý zákazníky stejně jako Octavie tour...
neregistrovaný "gabrook"
6. 6. 2009 17:57
Nejlepší Škodovka
Dnes jsem ji na brněnském autosalonu trochu okouk, a přidávám se tu k těm, co si myslí, že je to nejlepší Škodovka posledních let
Rozbalit vlákno
2
6. 6. 2009 19:47
Re: Nejlepší Škodovka
Až na to, že je teda dosť malá, hlavne úzka... Zo škodoviek vyzerá asi najlepšie, ale či bude aj prakticky najlepšia, to by som vopred netvrdil.... ;-)
Avatar - chlapecx
7. 6. 2009 01:21
Re: Nejlepší Škodovka
takže typická škodovka. to bylo znát už z fotek, ale jiank fakt bude vypadat nejlíp z těch malejch škodovek:-)
6. 6. 2009 21:11
Uvidíme ako je to s výbavami ...
Škoda má najnižší stupeň výbavy taký, ktorú sa už ani nik iný neodváži ponúknuť - skrátka "holoauto".

Bez reálneho poznania výbavy a ceny sú tieto diskusie trochu predčasné. Ja osobne po "holoautách" ani nepozerám - bez rádia, aspoň 6 airbagov a klímy ma auto tejto triedy ani nezaujíma.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ada je zase tady
6. 6. 2009 21:37
Re: Uvidíme ako je to s výbavami ...
Ale to prece Yeti v zakladu ma. Tedy samozrejme model 4x4 s dieselem. S benzinem si to koupi jen zoufalci. Spis mi vadi ty kelimky okolo tachometru a otackomeru a fabiovsky cumak.
Avatar - Well-being
6. 6. 2009 21:55
Pseudo-terénní auto za 360 k?
Proč? Dá se pořídit za 300 k. Kia Soul ;-)
Rozbalit vlákno
3
6. 6. 2009 22:09
Re: Pseudo-terénní auto za 360 k?
Soul je se svými 160 mm světlou výškou spíše pseudo-pseudo-terénní a zařazuje se po bok tak maximálně Fordu Fusion.
Avatar - woody-alien
6. 6. 2009 22:31
Re: Pseudo-terénní auto za 360 k?
Jééé, pseudo-pseudo-terénní, to je skoro tak hezký jako supermainstream... :-) :yes:
Avatar - white label
6. 6. 2009 23:59
Re: Pseudo-terénní auto za 360 k?
Nesměj se..., trochu ohledu..., on přece chudák nemůže za to..., že koktá...
8-s :*) >:D
Avatar - igor77
7. 6. 2009 08:19
vitejte do lepsich casu
tak je to tady. - a yeti nezacina na 400, ale rovnou na 360.
husarsky kousek !! bravo škoda :yes:
Rozbalit vlákno
14
7. 6. 2009 10:18
Re: vitejte do lepsich casu
no husarský zrovna ne - pokud mluvíme o yetim, tak berme až skutečně variantu 4x4 a ne lépe oplastovaného roomstra - ale jinak nelze než nazvat yetiho cenovou kolébku jako velmi dobrý krok od škodovky....Určitě lepší než urban cruiser...
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 11:47
Re: vitejte do lepsich casu
Proč Yet(t)i?
Já bych "šla" do Subaru Forester 2.0D (a "dětské" napodobeniny yetiurbanqashaai...) bych NEřešila... ;-)
Pěkný den :-)
7. 6. 2009 12:17
Re: vitejte do lepsich casu
Ano, 300 tisíc sem, 300 tisíc tam... doporučuji dát lepit Miniboxy z ABC...
Avatar - Ada je zase tady
7. 6. 2009 12:50
Re: vitejte do lepsich casu
Ano, ale Yeti je mensi. Pro zenu do mesta lepsi na parkovani.
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 14:52
Re: Milý Ado jež jste zase tady!
S tím parkováním (blondýnek ;-) ) je to trochu "klišé" ..
NE že bych byla "mistriní světa v parkování" - to ne, ale i s realitivně "obtloustlým" Brumlou parkuji (víceméně) BEZ problémů (tak jako většina - nebo "hodně" - současných vozů, má park. senzory vpředu/vzadu - v současném modelu je i měření parkovacího místa - takže to není nějaké "drama" ..
... naopak když jdu na výměnu oleje/pneu/klima... a mám na tu chvíli půjčenou nějakou C3, C1 apod., tak TAKový vůz se MNOHEM "hůře" ovládá a "hůře" se s ním i parkuje..
Vím že zase budu za "divnou" (a jdu "proti proudu"), ale větší (dražší) vůz se lépe/snáze/příjemněji ovládá/řídí/parkuje ... než "muňavé" auto - jedno zda jde o o fabii/kolínská miniauta či Smart (řídit C5, Passat nebo bmw 3 se prostě řídí LÉPE) = TĚMi by měli jezdit HOLČIČKY (a "malými" auty CHLAPEČCi) - co vy na to? ;-)
Pěkný den :-)
7. 6. 2009 13:22
Re: Milý Ado jež jste zase tady!
Škoda se jasně vyjádřila, že je "objemová" automobilka, čili že její politika je dělat modely, kterých se prodají řádově masové objemy. To předpokládá zároveň nižší cenový práh. V případě Yetiho je to přesně tak. Srovnávat ho s Forestrem nebo Landroverem (jako to dělaji Angličani), je sice pikantní šimrání slona na patě, ale na reálném trhu to nemá význam. Naopak, kdyby se Forestry hemžily ulice, musela by jeho cena silně jít dolů už proto, že za přemnožený výskyt nejsou individualisti ochotní platit. Výlučnost má taky svoje jasná pravidla. ;-)
Avatar - woody-alien
7. 6. 2009 19:31
Re: Milý Ado jež jste zase tady!
Bohužel musím konstatovat, že postavit Forestera jako alternativu Yettimu je úplně mimo.

Odhlédneme-li od cenových rozdílů, Váš návrh je jako nabízet někomu, kdo chce byt v Praze, vilu v Jevanech, protože je jistě lepší. Jenže je to jaksi jiná kategorie. :-!
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 20:12
Re: Milý Ado jež jste zase tady!
To není "alternativa" - to je "větší" (lepší) DOSPĚLÝ vzor (TAk jsem to myslela - asi nějak jako "když už tak už" ... a NEbylo to o yeti, ale OBECNĚ o yetiurbancruiserqashqai... ;-)
PS: Není to spíše něco jako panelákové 2+1 versus 3+1 (na lepším místě, v trochu lepším patře, navíc s krytým garážovým stáním - asi TAK bych to viděla já ;-) )
Jevany jsou (pokud já vím) spíše bmw X5 apod. :-)
Avatar - woody-alien
7. 6. 2009 21:55
Re: Milý Ado jež jste zase tady!
Já si prostě nemyslím, že Forester a Yetti budou mít stejný druh zákazníků, jen s odlišnými finančními možnostmi. To spíš ten Qasqai bude konkurentem.

A co se týká Urbancruiserů a Soulů, je už taková doba, že se vyplňují i ty nejmenší mezírky na trhu a auta se "plichtěj" jako mix vzájemně nesourodých požadavků. Jenže já nejsem purista, a tak mi vznik nových quasi-segmentů nevadí. To spíš zánik některých aut, z dnešního čistě obchodního pohledu příliš jednostranně zaměřených. :-!
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 22:10
Re: Milý Ado jež jste zase tady!
Nu já tak nějak "vidím a sleduji", že přes letité reference (třeba i o spolehlivosti) o Subaru Forester měla škoda yeti NÁSOBNĚ VÍCE "fandů" ještě PŘEDTíM než se začala vůbec prodávat ;-)
A jako "obvykle", když se v česku jen "dotknu" tématu "škoda auto NEmusí být nejlepší", tak je hned OHEŇ na střeše :-)
PS: Ale to že jsou zde modely této dcery vw místy až "glorifikovány", to si NIKDO NEpřiznává - když to "zmíním", TAKÉ to spíše "schytám" ;-)
PPS: Já se DOBROVOLNĚ přiznávám, mně je "bližší" konstrukce vozů (podvozků/MOTORů) Subaru :yes: ;-)
Pěkný den :-)
8. 6. 2009 09:18
Re: Milý Ado jež jste zase tady!
Bohužel, Kylie, u tebe to platit může, ale na jinak budeš stěží někoho přesvědčovat na Forestera jako alternativu k Yetimu.
Při uvedení Yetiho cenou 360 tis. bude právě ta "výhozí" cena tím "tahákem", byť dojde téměř určitě k jejímu navýšení při specifikování "zákaznické" "verze".
Nicméně, když někomu sdělíš: "Vybodni se na Yetiho a zkus Forestera", tak budeš při prvnim zjiětění ceny označena za blázna - 678 tis. Samozřejmě, základní výbava o "dost obsáhlejší", ale pořád je to naprosto jiná cenová kategorie, než se pohybuje Yeti.
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2009 09:43
Re: Milý figurko!
Já NEchtěla "přesvědčovat" - já ve svém úvodním příspěvku napsala že JÁ (já osobně) NEžli qashqaieurbanycruisryyeti atd., tak raději ROVNOU Subaru Forester.. ;-)
A s tou cenou máte PRAVDU - lidé si NEuvědomí, že jde o "běžnou" předokolku s motorem 1.2 (takže spíše takový konkurent Citroën C3 Picasso, Kia Soul apod.) a ceny "srovnatelných" verzí Yeti - třeba s tím Subaru - jsou již maličko "JINDE"..
PS: Já MARKETING vw VŽDY chválila a chválím - "umí" se trefit do představ a požadavků lidí (a nemýlím-li se, Yeti BUDE vnímán jako PLNOHODNOTNÁ konkurence ... třeba toho Subaru Forester (tedy v těch "vyšších/dražších" verzích, v těch "nižších" zase bude konkurentem Kia Soul a Citroën C3 Picasso - sice trochu "2 v 1", a trochu vítězství MARKTETINGu nad realitou, ale jinak OBDIVUHODNÉ (při použití nijak "zvláštní" techniky "bojovat" /a možná úspěně/ na dvou frontách) ;-)
Pěkný den
:-)
8. 6. 2009 10:01
Re: Milý figurko!
Ano, tvůj osobní postoj jsem zaznamenal a nutno podotknout že s cenově "příbuznými" vozidly je Forester více než zajímavou alternativou.
Musím říct, že s Yetim se dle mě Škodovce povedl opravdový "zásah", a to jak dobou uvedení na trh, tak i touto základní cenou, která by možná mohla trochu "zvrátit" to "korejské cenové nadšení".
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2009 10:15
Re: Milý figurko!
...však já MARKETING vw VŽDY chvália a chválím... ;-)
PS: Kia Cee´d (a i30) stále JE "zajímavou" nabídkou, ale pro Kia Soul to asi BUDE "komplikace" (i tak mají dle prognóz prodeje korejských vozů dále STOUPAT ... čemuž i já osobně VĚŘÍM)
Pěkný den (přeci jen "raději" ve Forester než v Yeti :-)
neregistrovaný "DAV1D"
7. 6. 2009 11:39
výběr
Takže převažuje varianta 4x4 to je jasné ale jaký motor? 1.8TSi nebo 2.0TDi a nakonec barva - takže já jsem pro černou :-!
Rozbalit vlákno
77
Avatar - Johnny_P
7. 6. 2009 11:44
Re: výběr
srdce říká TSi ale rozum říká TDi.
kdo zvítězí, toť otázka :-!

a u mě barva nejspíš tmavě modrá
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 11:47
Re: výběr
Srdce i rozum říká Subaru Forester 2.0D :yes: ;-)
Avatar - Johnny_P
7. 6. 2009 11:48
Re: výběr
u mě ne, subaru je designově doslova nudné auto(jen můj názor)
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 11:57
Re: Millý Johnny P!
To (víceméně) SOUHLASím ...
... ale když si POLOŽÍM OTÁZKU, zda raději "vzhledově nudný s opravdu skvělým/sofistikovaným podvozkem a famózním motorem" či "vzhledově také nijak mimořádný model s horším podvozkem i motorem" - JÁ mám "vybáno" :-)
Pěkný den ;-)
7. 6. 2009 12:12
Re: Millý Johnny P!
nějak vám v tom slově "vybáno" vypadlo "je"...
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 14:26
Re: (NEmoc)Milý 100oktane!
NE"přeháníte" to trochu??
PS: Máte "koule" na to, NAROVINU napsat PROČ se do mne tak "navážíte"?
7. 6. 2009 14:38
Re: Nejlepší je 100oktan!
Já že se navážím? Já jen konstatuji to, co o vás tady ví každý... Každý je neznalý, jen vy jste na slovo vzaná odbornice, která tomu rozumí a nikdo to neumí líp. A zejména pobaví ta pohádka o tom, že pracujete v automotive...leda tak jako uklízečka. Pěkný obrázek si každý udělá už jen tím, jak przníte češtinu a nejste schopna ani napsat jednu větu správně česky... navíc máte v hlavě opravdu "vybáno" už jen tím, že nejste schopna pochopit, že políčko "titulek" je určeno k názvu threadu, aby případný diskutující měl přehled o čem daný thread je a neslouží to k oslovení... pokud to nechápete tak je mi vás líto. Na druhou stranu se ani nedivím, už jen díky způsobu vašeho psaného vyjadřování... a klidně si dál pište svoje rádobyodborné bláboly...vážně vás tady už naštěstí nebere nikdo, takže vaše příspěvky můžou tak maximálně pobavit nad tím, kam až může šahat lidská blbost...
7. 6. 2009 15:02
Re: Nejlepší je 100oktan!
moc pěkně napsané, také mám takové pocity, když čtu paní kYlIe
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 15:05
Re: Nejlepší je 100oktan!
Nu já (sečtělá uklízečka) "jen" upozorním, když vidím "rozpor" mezi tím co já četla v AutoZeitung a nějakým příspěvkem ;-)
V "automotive" věru (už docela DLOUHO) NEpracuji ;-)
Ale když se VSADÍME o nějakou "motivační" částku - RÁDA to "prokáži" (a ZKLAMU vás - NEbylo to ve funkci "uklízečky" ;-) )
Je mi líto, že krom toho že vám je mne líto, nezvládnete sledovat nit i když v titulku je oslovení - opravdu mne to "muzí" a je mi (vás) líto :-)
PS: Je mi líto, ale já MÁM "papírek na hlavičku" ;-) (vy v česku je máte "modrobílé"; u nás jsou "červenobílé") - což jsem ale "hlásila" ;-)
PPS: Poslední slovo vašeho příspěvku mi připomnělo tatínkova slova, že nejHORŠí je srážka s BUBcem (tatínek měl VŽDYcky pravdu :-)
Ehm, ještě DOTAZ - JAK jste "dospěl" k tomu, že mluvíte za 99% lidí? To jste se jen tak "rozhodl", že VŠICHNi jsou jako vy? ;-)
Dá Bůh a NEjsou ;-)
7. 6. 2009 15:17
Re: Nejlepší je 100oktan!
Je to prosté. Nemám nohy - nehlásím se na olympijský sprint. Jsem slepý - nezávodím ve střelbě. Neumím psát - neprzním diskuze...

Mimochodem nikde jsem o žádných 99% nepsal. Na druhou stranu pokud vám stále nedochází to, co vám tady již spousta diskutujících naznačila, tak je mi vás fakt líto... a že v automotive už dlouho nepracujete (předpokládám, že od ranního probuzení >:D ) se ani nedivím, když máte ty "papíry na hlavu"...holt škoda, že se nejmenujete Forest...maminka by vám říkala, že pro hlupáka každý hloupý...
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 15:23
Re: Nejlepší je 100oktan(ový) benzín ARAL Ultimate!
S tím "ranním probuzením" jste to NEtfil (je to přeci jen DÉLE) - ale ŘEKL jste si o to - pojďme se vsadit o VŠECHNY peníze co máte (já "vyrovnám") ;-)
PS: Tím že budete neustále dokola "napadat" či "urážet" FAKTa asi moc NEzměníte
PPS: Doufám že ta "sázka" bude stát za to - dostala jsem nabídku na na TOP verzi nové C5 (V6 2.7 HDi Exclusive) - tak že byste to "zatáhl" - jsem myslela :-)
7. 6. 2009 15:27
Re: Nejlepší je 100oktan(ový) benzín ARAL Ultimate!
Á, někdo tady jde jen po penězích...dokážu si jasně představit, ajk jste si "vydělala" na současné auto... ne, já nemám potřebu se vsázet, abyste dokázala, že jste ty hajzlíky ve fabrice opravdu uklízela... nebo jste byla snad někde u výroby (utahování šroubku CKT027 na motoru CFHC určeného pro příčnou zástavbu? >:D :yes: Ne prosím, neztrapňujte se tady víc, než je to nutné...
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 15:44
Re: Nejlepší je 100oktan(ový) benzín ARAL Ultimate!
Couváte? :-)
PS: Narozdíl od vás to NEmyslím jako "urážku", ale domnívám se že "...si NEdokážete představit" ;-)
PPS: Uklízečku jsem NEděla NEdělám (a snad dělat NEbudu - od toho máme Galinu :-) ) a šroubky jsem také nikdy NEutahovala ...
A co VY? K PŘEHLEDu o uklízečkách jste se SÁM hlásil - tak CO (ve ŠkoděAuto?) děláte vy?
Já EKONOMka (bez výmyslů, bez ironie - popravdě), "prozradíte" i vy? (v česku je to skoro "legrace", jak se snaží všichni být "totalANONYMní" ;-)
Pěkný den (a do budoucna prosím raději o AUTECH - TY já mám totiž RÁDA ... a snad jim "maličko" i rozumím) ;-)
7. 6. 2009 15:46
Re: Nejlepší je 100oktan(ový) benzín ARAL Ultimate!
Však jsem to tady už kdysi psal co je mým povoláním...jistě si vzpomenete...a ŠA to určitě není, i když tam taky trávím dost pracovního času...

Mimochodem ekonomka -hmm, to má k automotive opravdu blízko, asi jako ryba a bycikl...buďte ráda, že po vás nebudu chtít všechny peníze... ale jsem rád, že jste přiznala, že jste prohrála...
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 15:57
Re: Nejlepší je 100oktan(ový) benzín ARAL Ultimate!
To už ale opravdu HODNĚ přeháníte!
Vy jste ten "slaboch" co NEumí prohrát?
Tak NE"kličkujte"/NE"uhýbejte"
Avatar - Johnny_P
7. 6. 2009 12:53
Re: Nejlepší je 100oktan(ový) benzín ARAL Ultimate!
Forester 2.0D začíná na 833 800,-kč
To je trochu jinde oproti Yetimu
7. 6. 2009 13:36
Re: Nejlepší je 100oktan(ový) benzín ARAL Ultimate!
Už jsem to naznačil nahoře: když pořídíš za cenu jednoho Forestra dva Yeti, někde by ten rozdíl měl být znát - nejen v pár centimetrech semo tamo. Takže tvoje volba je fajn, ale já bych šel v případě srovnávání nesrovnatelného raději rovnou do Lagondy - konec upejpání a kompromisů, tam vyzvání ten pravý zvon ;-) A pokud jde o jízdní vlastnosti Yetiho, tak to je teď zřejmě od 100% lidí tady jen střílení do mraků, já osobně bych se napřed svezl, pak teprve mluvil.
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 14:40
Re: Milý patrik(u)!
Matematika tedy NEbýt moje silná stránka, ale - ni NÁHODOU (tedy pokud srovnáváte předokolku 1.2 benzín škoda a symetrickou 4kolku s plochým dieslem Subaru, tak ano ... ;-)
Pokud si srovnám (mnou "preferovaný") Forester 2.0D a Yeti v podobných výbavách - nějak mi NEvychází dva za jednoho ;-)
PS: NEznám pochopitelně jízdní vlastnosti Yeti - mluvila jsem o KONSTRUKCi - jak motoru tak podvozku (a tam je Yeti a Subaru pochopitelně NEstrovnatelné).
PPS: Já mám "zkušenost", že slušně vybavený vůz typu Legacy/Forester nebo má současná C5 V6 vpodstatě splní VŠE co je "potřeba" a pak "nad nimi" již nastává OBROVSKÝ cenový "skok", tedy opradu "lepší" auto stojí ... třeba jako ta Lagonda ;-)
Prostě já bych u tohoto typu vozu ZAPOMNĚLA na Qashqai a Yeti a ... a KDYŽ už tuto konstrukci, tak JÁ bych volila asi ten Forester, který je (konstrukčně, motorem ... CELKOVĚ) přeci jen maličko "jinde"
Pěkný den :-)
neregistrovaný "ouroboros15"
7. 6. 2009 14:43
Re: Milý patrik(u)!
mile Kylie, stacilo pouze rict, ze "nejlepsi je to co mam v garazi" ... ale to tady maji vsichni ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 14:55
Re: Milý ouroboros15(ko)!
To bohužel NEní (i když něco "použitelného" by se tam snad našlo) ;-)
NEJlepší je přici Bristol a Caparo (a ty v garáži OPRAVDU NEmám 8-s
Pěkný den :-)
7. 6. 2009 15:19
Re: Milý ouroboros15(ko)!
V těch autech je jen jeden motor? Nebo které motory konkrétně porovnáváte a co je na kterém lepší a co na kterém horší? Rád se nechám poučit od někoho, kdo určitě s oběma auty již najezdil tisíce kilometrů.... rád se nechám poučit...
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 15:36
Re: 100oktane!
Kdybyste VÍCE četl třeba AutoZeitun - VĚDĚL byste! :-)
PS: KONSTRUKČNĚ jsou Subaru motory "lepší" (obecně je "plochá/boxer" konstrukce motoru přeci "lepší" a je opravdu ŠKODA, že je dnes používá již jen Porsche a Subaru) - já osobně do Forester jako "optimum" vidím 2.0D diesel (spolu s bmw 20d asi NEJlepší dvoulitrový naftový motor na planetě)
Ráda jsem "poradila" ("poučila" - chcete-li :-) )
A samozřejmě NEjen tisíce km.. ;-)

[odkaz]

A mohu-li, tak VÁM doporučuji si nějaké Subaru "vyzkoušet" - to co si o konstrukci a jízdních vlastnostech můžete přečíst ... je opravdu PRAVDA :yes: :-)

[odkaz]
7. 6. 2009 15:42
Re: 100oktane!
No stále jsem se nedozvěděl, v čem to lepší je, Boxer vs. R je jedna věc a co ten zbytek? Když je ten Boxer tak super, tak proč ho používá jen Subaru a Porsche? Kolik km máte s Yetim, že porovnáváte? Stále jste neodpověděla na moji otázku, jen se nepovedeně snažíte vyhnout odpovědi (a dáváte tu nesmyslné odkazy na věci, které jsou absolutně offtopic...)...já stále čekám na odpověď... a vy se jistě nechcete ztrapnit (opět)...
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 15:54
Re: 100oktane!
Nu ono ho přeci dříve používalo VÍCE automobilek, ale udělat "obyčejný" řadový motůrek je "levnější" (a to je argument NADE VŠE) - a navíc asi "většině" lidí je to JEDNO ... prostě tu reálně "lepší" ocení jen "znalec" (tedy to se DOMNÍVÁM já)
S Yeti "nemám" pochopitelně NIC, ale "fyzikální zákony" stejně jako "pravidla konstrukce" platí jaksi "obecně", takže konstrukce podvozku subaru bude VŽDY "lepší" než ... RAV4 nebo Yeti a konstrukce motoru boxer bude vždy "lepší" než "obyč" řadový motor atd. (tedy popravdě ono je to ještě "složitější", ale ...)
Prostě to s "nižším těžištěm" u subaru to NENí (jen) reklama, to je REALITA (a co udělá jen maličké "přitvrzení" a "snížení" běžného vozu - to víte jistě sám).
PS: KTEROUžeto otázku chcete odpovědět? :-)
7. 6. 2009 16:00
Re: 100oktane!
No zapomínáte na to, že Boxer je jedna věc, ale jak se říká "podmínka nutná, nikoliv postačující"... otázek můžu mít víc, ale stejně na ně neodpovíte, třeba jaké vstřikovací tlaky má ten diesel u Subaru, jaké u Yetiho. Jaké mají ty motory vstřikovací jednotky? Ovládané magnetickým
nebo piezo ventilem? Který z těch dvou motorů používá UDS? Zpětný tlakový ventil - který motor ho má a který ne? A mohli bychom pokračovat... ale to bychom po ekonomce už asi chtěli moc že? :-! >:-[]
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 16:19
Re: 100oktane!
Bože "dohledat" JAKÉ přesně jsou vstřikovací tlaky atd. - to v době internetu je celkem "legrace" (a to že se na docela VYSKOKÉ vstřikovací tlaky doslalo třeba vw s pumpe-düse to NEbylo až TAKové "vítězství" a trochu vyšší tlak NEmusí znamenat hned "lepší" motor, že? ;-)
NEvím jestli se v konstrukci OPRAVDU (tak jak to dle TOHOTO příspěvku vypadá) vyznáte, ale jestli NE"hrajete", tak nějak NEchápu některé vaše PŘEDCHOZí "výroky"
PS: Já osobně bych NEkoukala JEN po trochu vyšším tlaku (i když NIC "proti" - pokud se pamatuji, u subaru museli kvůli "prostoru" použít "specifické" vstřikovače - jiné NIKOLIV vstřikovacími tlaky, ale ROZMĚREM ... a jsou myslím piezoelektrické), ale možná spíše po počtu otvorů - a "přesnější" regulaci vstřikovaného množství paliva.
Ale JÁ (narozdíl od vás) již ŘEKLA, co je moje profese - jste "na řadě" ;-)
PPS: Ale abych se TAKÉ na něco MOTORového zeptala: CO říkáte na konstrukci V6 3.0 HDi (a měl jste někdy možnost jet/vyzkoušet 2.2 či 2.7 HDi či nějaký JINÝ 2-turbový motor)?
7. 6. 2009 16:31
Re: 100oktane!
Já jsem někde psal, že vyšší vstřikovací tlak = lepší motor? Nestrkejte mi do pusy něco, co jsem neřekl... a prostorová zástavba nemá s použitím piezo/elmag. ventilu nic společného... tam jde o úplně jiné věci... a mimochodem, když by jste se u nafťáku nekoukala po co nejvyšším vstřikovacím tlaku, tak je jedině dobře, že ty motory nekonstruujete... ;-) >:D A stále čekám na odpověď, neb vy místo odpovědi radši uhnete jinam a jakoby "náhodou" se snažíte položit další otázku, která s tématem absolutně nesouvisí...stále čekám, v čem je ten Forester a jeho motor tak pokrokový a v čem třeba ten Yeti tak zastaralý... vy jakožto ekonomka určitě oba vozy znáte do posledního šrpubku, takže mě jistě ráda poučíte...
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 16:45
Re: 100oktane!
Ne proc? Já "jen" napsala SVŮJ "názor/pohled" ;-)
NEjsem žádná "odbornice" na MOTORy, ale přeci jen se v oboru DLOUHO pohybuji a "obecný" přehled snad alespoň "troščičku" mám (a krom trocha teorie i "malilinko" praxe) ;-)
PS: Myslím že jste NEpochopil jak jsem to myslela (napsala) - u subaru dieslu byly použity (pokud se NEmýlím) piezoelektrické vstřikovače a NAVÍC ("plus" k tomu) byly použity (vyvinuty) "menší" než jinde používané - právě z PROTORových důvodů (tak TEĎ jsem to snad napsala "bubovzdorně", ale když se ještě jednou podíváte na můj minulý "popis", tak je to snad "pochopitelné/srozumitelné" i z něj ... JAK jsem to myslela)
Dle vaší závěrečné věty "... mimochodem..." už mám pocit že mne chcete "trumfout/setřít" ZA KAŽDOU CENU. Já celkem CHÁPU "vhodnost" vyšších vstřikovacích tlaků, JEN jsem si dovolila napsat, že to NENí to JEDINÉ!
PS: Škoda že jste ZAPOMNĚL odpovědět na moji "konstrukčně" MOTORovou otázečku! CO říkáte na "revoluční" konstrukci motoru V6 3.0 HDi (a měl-li jste někdy možnost "ozkoušet" nějaký bi-/twin-turbo motor, ať z rodiny Citroën/Peugeot/Jaguar/Land-RangeRoverHD… či bmw .. či nový 250CDi Mercedes a snad i Fiat/Alfa/Lancia jeden má ...)
7. 6. 2009 16:58
Re: 100oktane!
"Myslím že jste NEpochopil jak jsem to myslela"

Ale pochopil... vy prostě se napřed chcete hádat a dokazovat si kde co a když se vás na něco teda zeptám, tak hned začnete tvrdit něco jiného, že jde jen o názor apod... doporučuji si napřed srovnat v hlavě co vlastně chcete a neplést se do věcí, kterým opravdu nerozumíte... no nic, přeji pěkný zbytek víkendu, venku je tak hezky a dokonce přestalo pršet...
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 17:03
Re: 100oktane!
Víte že jste se VYHNUL naprosto VŠEM otázkám?
PS: I té "sázce"?
PPS: "Miluji" anonymitu internetu (vy jistě také ;-) )
Ehm, a "pomáhá" když se NEustále ujišťujete (písemně), že autíčkům/motorům NErozumím? :-)
7. 6. 2009 17:07
Re: 100oktane!
Líbí se mi, jak se snažíte neustále kličkovat a na otázky položené vám místo odpovědi položíte jen další otázky mimo téma... mimochodem o tom, že nikdo ničemu nerozumí tu akorát všechny přesvědčujete vy... zkuste místo toho se alespoň pořádně naučit vyplňovat správně ty titulky příspěvků... ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 17:41
Re: 100oktane!
Takže ještě jednou:
NEodpověděl jste na JEDiNOU otázku, vyhl jste se (narozdíl ode mne) VŠEM odpovědím..
PS: Ale "poplácávat" se po rameni docela "umíte"
PPS: Víte třeba ke kolika vstřikovacím otvorům vývoj zatím "došel"?
Nebo co ty bi-/twin-turba? A co ta opravdu originální a "revoluční" konstrukce V6 3.0 HDi?
Pěkný den :-)
7. 6. 2009 19:50
Re: 100oktane!
"Takže ještě jednou:
NEodpověděl jste na JEDiNOU otázku, vyhl jste se (narozdíl ode mne) VŠEM odpovědím.."

Tak teď se směju na celé kolo. Takže vy napřed plácnete, že "forester je konstrukčně lepší než yeti" dtto o motoru a když se vás zeptám jak je tedsa lepší a v čem konkrétně, tak jen melete svou už v x diskuzích ohranou písničku že váš protivník dosud neodpověděl na vaši otázku a vy jste přitom neodpověděla ani na tu jedinou, co vám byla dána. >:D Ony ty papíry na hlavu nebudou jen tak... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 20:21
Re: Odpovědím VYHÝBAJíCí se 100oktane!
Já na vaše TESTovací otázky ohledně MOTORu "jakž/takž" odpověděla - vy ani na jedinou ;-)
PS: Tak OBRÁCENĚ, vy KONSTRUKCi motoru 2.0 TDi považujete za "lepší" než subaru boxer 2.0D? A vy KONSTRUKCi pohonu 4x4 u škoda yeti považujete za "lepší" než subaru symmetrical all wheel drive? :-)
Už jste "dopočítal" KOLIK bude stát u yeti nějaká trochu "slušná" verze (motorově i výbavou)? ;-)
PPS: Vy jste z těch TECHNICKÝCH otázek asi NEvěděl/NEznal odpověď na ŽÁDNOU z nich, nebo? :-)
PROČ píšete: "NEodpověděla jste na jedinou otázku" - vždyť se to dá "dohledat" ;-)
Stejně jak to, že VY, 100oktane - se odpovědím na MOTORové otázky vyhýbáte "lépe" než "čert kříži" ;-)
7. 6. 2009 23:09
Re: Odpovědím VYHÝBAJíCí se 100oktane!
No zatím jste vy neodpověděla ani na JEDINOU otázku, tak odpovím, až první odpovíte vy...takže... mimochodem já schválně neříkal, že je lepší Yeti nebo Forester...ty auta jsou celkově odlišná a vím, že něco je lepší u jednoho a něco zas u druhého, ale to se vám zase nehodí do krámku a nejste schopna ani odpovědět...a to vaše "jakž takž odpověděla" mě přivádí k smíchu ... fakt doporučuji se nemísit do věcí o kterých nevíte nic a jděte si radši procvičovat má dáti - dal. ;-) :-!

Btw což tak se konečně naučit, k čemu slouží ty nadpisy... ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 23:39
Re: Pročpak si VYMÝŠLÍTE 100oktane?
NElíbila se vám snad má ODPOVĚĎ ohledně TYPU (piezoelektrických)vstřikovačů? (mně se z níže uvedených důvodů/vašich citací NElíbila VĚTŠINA vašich odpovědí ;-)
Tak možná byste na (alespoň) JEDNU z mých otázek mohl odpovědět VY (jestli "umíte" - času "dohledat" jste si "zařídil" celkem DOST :-)
PS: Právě jsem si za poslední dva dny prošla VAŠE příspěvky a ... přečtěte si je SÁM (krom toho že v KAŽDÉM příspěvku je nějaká "narážka/urážka" - s uklízečkami WC jste ZAČAL vy (VY jste ZAČAL ;-\ :no: 8-s - a jak koukám na VÁŠ poslední příspěveček, zatím asi NEskončil ;-)
CO vás "žene" k TAKvovým "atakům"? OPRAVDU si myslíte, že konstrukci vozů a motorů NE"chápu" a NE"rozumím"?
PPS: Ach a ještě "drobnost", krom NEUSTÁLÝCH "narážek" jste NEřekl o autech nic Nic NIC = nula (tak alespoň na JEDNU věc odpovězte, nebo si mám myslet že VŠECHNY ty věty typu:
"NEhodí se do krámku.."
"Dokážu si představit JAK jste si vydělala na auto..."
"Že jste ty hajzlíky ve fabrice OPRAVDU uklízela..."
"NEjste schopna.."
"Škoda že se NEjmenujete FOREST..."
"Doporučuji NEmísit se do věcí kterým NErozumíte.."
"Pracujete leda tak jako uklízečka..."
"Máte v hlavě vy-báno..."
...atd.
JÁ si myslím že to tyto VAŠE věty jsou celkem DOST "mimo"
Takže: Umíte o AUTECH napsat (třeba odpovědi na ty otázečky) TAkÉ tolik vět (citovala jsem jen NĚKTERÉ!) - nebo "umíte" JEN tohle (urážet)?
PS: Pokud AUTíčkům rozumíte TAK jak se snažíte se presentovat - VÍTE, že se víceméně SHODUJi (a občas i cituji) různé testy/přehledy/tabulky - názory profíků (já asi NEjvíce "respektuji" britské Evo a z českých novinářů se asi nejvíce "shodnu" s Martin(em) Vaculík(em)..
... a vy? :-)
8. 6. 2009 00:32
Re: Kylie - zde vyplň správný titulek - ne oslovení :o)
No nečetl jsem ty žvásty, páč mě nebaví číst nekonečný sloupec, ale aspoň jsem proletěl ten začátek - ne, nestačí mi vaše odpověď, páč z ní nic nevyplývá...neřekla jste co používá ten proklínaný koncern i jaké obecné vlastnosti z těch použití vyplývají...ale přesto víte, co je dobré a co ne...no nic...přeji dobrou noc... >:D
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2009 09:33
Re: NE MOC milý 100oktane, jež jste to s "uklízečkami" atd.
ZKUSTE si přeci jen ten příspěveček PŘEČíST (ostatně jsou to citace VAŠICH slov a vět :-)
A NEjde přeci o "proklínaný" koncern, jde o KONKRÉTNí motory/modely (a v naftových dvoulitrech je prostě - JAK JSEM NÍŽE NAPSALA - "králem" bmw 2.0d a subaru 2.0d ;-) )
PS: Zkuste se s nimi projet (a budete říkat/psát to co všichni ostatní - profíci v testech :yes: ... a já :-)
PPS: A zkuste ODPOVĚDĚT na některou z těch MÝCH otázeček - buď VÍTE a ODPOVÍTE, nebo jen "vlny" na mne děláte (to na mne až tak NEfunguje, pokud si něco přečtu v něčem německém v něčem britském v českém AutoDiesel a je to stále to samé (a navíc SOUHLASí to s mými vlastními PRAXOzkušenostmi) - anonymní nic(k) na netu co se rozčiluje že píši jinak než MU "vyhovuje" můj názor asi NEzmění, že? ;-)
Ostatně jak VY si vysvětlujete to (všeobecné) velmi KLADNÉ hodnocení motoru Subaru boxer 2.0D? :-)
8. 6. 2009 10:36
Re: NE MOC milý 100oktane, jež jste to s "uklízečkami" atd.
Muhehehe. Proč sem najednou taháte 2.0D od BMW? O něm byla řeč? Ale chápu, stále jste neopověděla a nezdůvodnila své tvrzení o "celkově lepší konstrukci" toho Forestera a místo toho se maximálně oháníte tím, co kde psali, ale sama to zdůvodnit neumíte, takže vidím, že další rozhovor s vámi (také jako anonymním nickem) je zcela marný...
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2009 10:52
Re: NE MOC milý 100oktane, jež jste to s "uklízečkami" atd.
Proč "... také jako ANONYMním nickem"??
Myslím že NIKDO zde v "otevřenosti" NEzašel dál než já (co VÍCe si představujete?) :-)
Presentujete se že vozům "rozumíte", tak jistě CHÁPETE rozdíly v konstrukci pohonu 4x4 u škoda auto a symetrickým uspořádáním v kombinaci s plochým motorem u Subaru (nižší těžiště i plně symetrické uspořádání/rozložení hmotnosti prostě MAJí vliv - což ale jistě víte sám - i kdybyste měl POLOVIČNí ZNALOSTi, než na jaké se "tváříte") ;-)
Proč "... najednou 2.0D od BMW"?
To jsme přeci "probírali" již VČERA! Jednak dvoulitr od bmw se označuje spíše 20d a od Subaru 2.0D (nějak se vám to "smíchalo dohromady") - a již včera jsem psala, že subaru (a porsche) boxer(y) 2.0D považuji za "ideální/optimální/LEPŠí" konstrukce motorů (nežli "obyč" řadové 4válce) a že mnichovské 20d a ploché 2.0D od Subaru považuji za NEJlepší naftové dvoulitry (konstrukčně, chodem, zvukem /no to platí HLAVNĚ pro to Subaru/ - CELKOVĚ) lepší než třeba 2.0 TDi (nebo HDi) - prostě ve DVOUlitrech "vítězí" bmw a subaru :yes:
Vy s tím NEsouhlasíte? Máte JINÝ názor (klidně to i "zdůvodnit" můžete)? ;-)
PS: Hlavně zase NE"vycouvejte", jako z té SÁZKY! :-)
8. 6. 2009 11:02
Re: Trochu p.o.m.a.l.e.j.š.í. KyLiE....
1. Je sranda, že když už dojdou argumenty, tak se chytáte takových hloupostí jako to, že motor od BMW označím klasickým označením skládajícím se z objemu na 1 des. místo a písmenem označujídím druh paliva. Stejně jak se píše 2.0D, tak můžu u jiného motoru použít 1.6G, 2.4C,

2. Ještě víc to je srandovní od osoby, která není schopna napsat správně ani jedinou větu - ve stejné souvislosti bychom tady mohli také diskutovat...

...ale to ekonomka jen tak nepochopí a bude se neustále ohánět tím, co si kde přečetla v kdejakém časopise... zatím jediné co dokázala je vygooglovat, jaký typ vstřikovačů má ten diesel od Subaru, ale doteď neodpověděla na zbytek mých dotazů a také doteď nebyla schopna vysvětlit čím se to liší a jaké jsou výhody a nevýhody - a s takovým individuem se tu mám zcela vážně bavit o tom, co je konstrukčně lepší a co ne? Pochybuju, že mi zdůvodníte, v čem se liší ECU EDC 17 - C46 oproti EDC 17 - CP14 a plno jiných věcí...ne opravdu nemám zájem se zaobírat nějakou pipkou v diskuzi, co si myslí, že si jednou sedla do auta, že spolkla veškerou moudrost světa a ostatní jsou blbci co tomu nerozumí... no nic, pište si dál co chcete, obrázek o vás je myslím víc než dostatečně výmluvný a nemám čas ho s vámi dále ztrácet... klidně si tady pište další své ničím nepodložené bláboly (kromě svých pocitů)...myslím že i spousta dalších lidí se ráda nad jejich čtením pobaví... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2009 11:35
Re: NE MOC milý 100oktane, jež jste to s "uklízečkami" atd.
Bohužel s VÁMi "sranda" moc NENí:
"... dokážu si představit, jak jste si vydělala na auto ..."
"... uklízela jste leda hajzlíky ve fabrice ..."
Takže:
PROČ vy NEodpověděl na nic?
VLASTNí přehlédnutí a chyby moc přiznat NEumíte, že? (krom označení motorů u bmw a subaru - což opravdu NENí nějak zvlášť důležité, třeba i ty použité vstřikovače u subaru dieslu - tam jste také NE"trefil" - ale vám se TĚŽKO něco technického "vyčítá", když jste vlastně VŮBEC NIC sám NEnapsal - JEN kritizujete druhé (pardon, JEN mne ;-) )
PS: To vám dělá "dobře" psát neustále dokola (v KAŽDÉM příspěvku) věty jako:
"...pipka co si jednou sedla do auta"?
SÁM dobře víte, že všechny ty VAŠE "uklízečky" a "pipky" atd. jsou jen "bláboly" - to vám to dělá "dobře", když to napíšete, nebo CO za tím je (přítelkyně/manželka vám dala kopačky, byla nevěrná, nebo CO za bolístku si skrze mne "léčíte"?)
PPS: Krom kritiky - PROČ jste VY NEodpověděl na jedinou technickou otázku (já klidně PŘIZNÁM, že NEtuším co je to ECU DCD 17 - C46 ... a vy VÍTE na kolik otvorů se dostaly poslední vstřikovače a jak velké mají otvory? Nebo jak velké musí být mezera mezi dmychadlem a skříní?)
To už je opravdu "trapná" hra a její PODSTATA je asizcelaurčitě někde ZCELA jinde a VŮBEC NEjde o to co všechno vím a znám (že NEjste žádný "profesionál" a CO je moje povolání - to jsem tu již mockrát napsala - stejně jako to že v oblasti AUTíček se již DLOUHO pohybuji a je možné že krom čtení toho Evo a AutoZeitung - což z nějakého mně NEpochopitelného důvodu až "zesměšňujete" jsem jela VÍCE vozy než všichni ostatní místní diskutující, nebo alespoň NADprůměrným množstvím).
Takže si prosím své KOMPLEXy "řešte" přes někoho JINÉHO (nejlépe TAM kde VZNIKLY) ... a ZKUSTE prosím napsat odpověď na třeba jen pár (dvě) z MÝCH otázeček (nebo si mám myslet, že odpovědi opravdu NEznáte ... a oč MÉNĚ znáte o to VÍCe urážíte/napadáte?)

:-)
8. 6. 2009 11:57
Re: Nerudná KyLiE, která není schopna uznat svou porážku a j
No jsem rád, že KyLie musí mít vždy poslední slovo, jen aby sobě dokázala, že je "lepší"... není nad to, když ekonomka poučuje o vývoji motorů. >:-[] Mimochodem, zajímavé, že plácnete blbost typu "je ve všem konstrukčně lepší" a pak si to nedovedete ani obhájit (kromě rádobyodborných odkazů na kdejaký časopis) ale nejste schopna to skutečně obhájit...a pak když jste v koncích, tak se chytáte označení motorů...ale chápu, pro vás je i důležité, jak se označí objem a typ motoru (, protože jinak nejste schopna poznat o co jde že? >:-[] By mě zajímalo, co byste vykládala za blbosti, kdybych tu začal používat tovární označení motorů a třeba místo 2.0TDI-CR 103kW 2nd G bych použil jen "klasické" CFHC..to by jste byla v koncích že? No nic, nemá cenu se dál hádat s někým, kdo není schopný ani odpovědět na dotaz jinak než že položí další a k tomu vykřikuje...je mi vás fakt líto... :no:

P.S. Teď se všichni mohou přesvědčit, že musíte mít poslední slovo (a nejen zde, ale v kterémkoliv jiném threadu...:-! ), protože na ten stále se opakující žvást reagující na tento příspěvek už reagovat nebudu...nemám to zapotřebí.
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2009 13:56
Re: NE MOC milý 100oktane, jež jste to s "uklízečkami" atd.
NENí to ZOUFALSTVí "dokazovat si", že jsem "lepší" tím že použiji interní název "součástky/motoru" atp.? :-)
KOLIK tak odhadujete procento diskutujících, kteří znají interní označení třeba motoru (či čehokoliv jiného) té či oné automobilky? Tedy pokud v (s, pro) ní pracují, tak jistě ano, pokud ne ...
Vy snad znáte interní označení někde JINDE než zrovna vy pracujete? Od Alfy po Volvo? ;-)
Navíc to přeci NEmá NIC společného s tím, jestli je ten či onen motor POVEDENÝ.
Já mám prostě zkušenost/názor (+ mám "načteno"), že ten vámi zmiňovaný 2.0 TDi se bmw 20d a subaru 2.0D NEvyrovná (tito dva jsou momentálně zřejmě NEJlepší naftové dvoulitry na trhu). Vy máte JINÝ názor než já či ony magazíny - ok (ale to asi NENí důvod k větám o UKLÍZEČKÁCH a způsobu vydělávání si na poslední auto - ty jsou prostě JEN "vulgární"..
... a PROČ jste se k nim tolikrát uchýlil víte jen vy (jiný názor na konstrukci motoru či podvozku, to asi NEbude ten důvod, že? :-)
Má slovat ZPOCHYBŇUJETE, ale jen "urážkami", ARGUMENT od vás bohužel nedorazil jediný (ze všeho "couváte" + ale okamžitě "urážíte" - asi byste si měl ZMĚNIT nick, 100oktanový benzín je trochu "vrchol technologie", vy jste chováním spíše takový malý český PAROUBEK - ŠMRNCnutý D. RATHem ... což je přesmyčka DARTH Vader - a s takovými BEZpáteřníky je to opravdu TĚŽKÉ, na ty slušnost a fair play prostě NEplatí)
Máte-li na to "koule" ráda to s vámi ROZEBERU co jste myslel třeba tím "... není schopná uznat" apod., ale na to vy asi NEmáte, vy asi zase raději vytáhnete nějakou "splašku/urážku/vulgaritku" - v tom se vám opravdu NEvyrovnám
Den a všechny další PŘESNĚ takové jaké si ZASLOUŽÍTE - to vám přeji já Kylie ;-)
neregistrovaný "maxo"
7. 6. 2009 15:46
Re: NE MOC milý 100oktane, jež jste to s "uklízečkami" atd.
Ja, len celkom nechapem preco zrovnavate FORESTER s YETI, ved Forester je niekde uplne inde a nie, len cenou.
Tieto auta sa proste nemozu porovnavat.
Ja osobne by som si ten Forester nikdy nevybral, aj, ked je technicky vyborny, ale pre mna velmi skaredy aj z vonka aj z vnutra a ten interier mi pripada ako z 90 rokov a nie, len vzhladom.
Rozhodne podvozkovo a motoricky by to bola dobra volba pre niekoho kto taketo auto vyuzije, ale pre niekoho kto hlada auto vyvazene po vsetkych strankach urcite nie.Boxer je Boxer o tom ziadna, ale to nestaci. ;-)
Avatar - white label
7. 6. 2009 15:56
Re: NE MOC milý 100oktane, jež jste to s "uklízečkami" atd.
:yes: Tak to docela sedí...!
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 16:04
Re: NE MOC milý 100oktane, jež jste to s "uklízečkami" atd.
Och já NEsrovnávám - jak jsem napsala, NEŽ vozy typu Qashqai, urban cruiser, yeti (které se v těch "zajímavějších/vyšších" verzích CENOVĚ "protknou" třeba s tím FORESTERem), tak JÁ bych raději zvolila "rovnou" a "raději" ten Forester..
PS: A jsem zvědava JAK se bude Yeti prodávat, resp. JAKá motorizace bude u kupců ta "nej-" (ZÁKLADní cena předokolky 1.2 "není špatná" - uvidíme jaká bude cena "slušně" vybavených trochu lepšími motory vybavených verzí)
Pěkný den (s nějakým BOXER motorem ;-)
neregistrovaný "maxo"
7. 6. 2009 16:32
Re: NE MOC milý 100oktane, jež jste to s "uklízečkami" atd.
BOXER motor jedine v 911 a o tom mozem, len snivat. ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 16:35
Re: Milý maxo!
Boxer klidně třeba i v Impreze ;-)
PS: I ten je "jak sen" :yes: :-)
neregistrovaný "maxo"
7. 6. 2009 16:38
Re: Milý maxo!
V tom som isiel a to nie je to prave orechove pre mna. ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 16:47
Re: Milý maxo!
Pro mne také ne (no ještě před pár lety jako takové 3tí auto.. ;-)
PS: Já mám trošičku VÍCE praxe s Legacy a maličko s Forester a myslím že jsou to opravdu HODNĚ PODceňované vozy (a i přes "podivné" vedení české pobočky již i v česku za "přijatelné" ceny - NEvím jak na Slovensku)
Pěkný den ;-)
neregistrovaný "maxo"
7. 6. 2009 17:03
Re: Milý maxo!
Proti LEGACY nic nemam, len ten FORESTER ach.
Ono podcenovane su mozno preto, ze ludia za dost velky obnos penazi chcu prave to vyvazene auto po vsetkych strankach, ktore ide po vsetkych strankach s dobou a hlavne musi byt viac Europske, to je myslim si ten najvacsi minus SUBARU v ponimani bezneho zakaznika.
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 17:34
Re: Milý maxo!
To máte asi PRAVDU!
PS: I když dle mne je tento "výrobek" (subaru) dokonce spíše "komplexně" LEPŠí než běžná evropská "konfekce", ale OBAL opravdu "evropský" NEmá - asi mám VÝHODU, že zrovna OBAL(y) zboží moc NEhodnotím..
PS: Přiznávám, že mně osobně Forester (myslím VZHLEDově) nijak NEvadí/NEruší. Moc "krásy" NEpobral, ale ve všem DŮLEŽITÉM včetně spolehlivosti a "trvanslivosti" je naprosto "ok", takže potřebovala-li bych takový "typ" vozidla, Forester je (dle mne) až VÝBORNOU volbou..
Pěkný den ;-)
Avatar - white label
7. 6. 2009 17:21
Re: Milý maxo!
Bohužel ale stále nechápeš, že nadpis a oslovení jsou dvě různé věci...
Myslel jsem si, že nerespektování nepsaných pravidel a zásad je výsadou především lidí z bývalého východního "bloku" Evropy, ale soudě podle tebe, s tím mají velké problémy i "západnější" kultury Evropy... :no: :-!
neregistrovaný "maxo"
7. 6. 2009 17:24
Re: Milý maxo!
a ja ked som zbadal v stromovom zobrazeni ten nadpis, som sa tak potesil, ze ako si ma pekne oslovil a nakoniec mam po radosti. :-(
Avatar - white label
7. 6. 2009 17:42
Re: Milý maxo!
No jo, určité dost podstatné principy asi určitým blondýnám prostě nevysvětlíš...
Zahajuji tedy osobní protest...a na její reakce s přepsaným nadpisem prostě nebudu reagovat...samozřejmě čekám, že se někdo přidá...(aspoň jeden, dva...) ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 17:44
Re: Milý white label(e)!
Chcete/přejete si, abych sem již NIKDY NIC NEnapsala? ;-)
Avatar - white label
7. 6. 2009 17:49
Re: Milý white label(e)!
P.S. To sis opět "překroutila" ty, já zatím "mluvil" jen
o tvém přepisování nadpisů... :*) 8-s
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 17:55
Re: Milý white label(e)!
:-) Tak se NEzlobte - jde "šputat" něco o konstrukci autiček, abych mohla "oslňovat", dokud mám "přístup" a mohu sem psát ;-)
Pěkný den (i ty další :-)
neregistrovaný "maxo"
7. 6. 2009 17:55
Re: Milý white label(e)!
Ale tak to urcite nemyslel a Vam by to moc chybalo a aj nam. ;-)
neregistrovaný "maxo"
7. 6. 2009 17:46
Re: Milý white label(e)!
Ty si si vobec nevsimol ako som sa potesil a vzapati sklamal.Zobral si mi aj tu poslednu stipku nadeje, som z toho velmi smutny, srdce mi puka. :-(
Avatar - white label
7. 6. 2009 17:54
Re: Milý white label(e)!
Ještě ty začínej..., jako by mi problémy s jednou blondýnou tady nestačily... >:-[]
A to si vlastně taky vyřiď s ní, to přece také vzniklo z toho jejího přepisování... :no:
neregistrovaný "maxo"
7. 6. 2009 17:57
Re: Milý white label(e)!
nevykrucaj sa z toho, uz je neskoro, nadej umiera posledna. >:D
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 17:36
Re: Milý white label(e)!
Ale "jakžtakž" to ZVLÁDÁM pochopit - "zajímavé", že vám (a nikomu) to posledních pár tisíc příspěvků NEvadilo ;-)
Avatar - white label
7. 6. 2009 17:45
Re: Milý white label(e)!
P.S. Mně to vadilo vždy, jen jsem se taktně ozval až teď, když už mi opravdu definitivně došlo, že to nemá pouze dočasný chrakter...
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 17:50
Re: Milý white label(e)!
Po tom půl roce a dva a půl tisíci příspěvků? ;-)
PS: To je ZAJÍMAVÉ vnímání "dočasnosti" (i když po sovětské invazi na takovou "dočasnost" máte asi "nárok" :-)
Avatar - white label
7. 6. 2009 18:00
Re: Milý white label(e)!
P.S. Já tu píšu teprve od 7. ledna, ale i tak, aspoň vidíš jak obrovskou trpělivost jsem s tebou zatím vlastně měl... 8-s
neregistrovaný "maxo"
7. 6. 2009 18:10
Re: Milý white label(e)!
Mas suchy zip SZ2.
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 18:18
Re: Milý white label(e)!
No ANO! Vy jste vlastně skoro takový "auto.cztkový" SVĚTEC :yes: ;-)
PS: Tak to já ale NEjsem žádná "světlice", já musím být (a VELKÁ) alespoň KOMETA :-)
neregistrovaný "maxo"
7. 6. 2009 15:55
Re: Milý white label(e)!
ale to je neskutocne video, nemam slov. :yes:
Avatar - white label
7. 6. 2009 16:00
Re: Milý white label(e)!
Souhlasím, ale dal ho sem mnohem dřív "samanAR"..., Kylie už ho jen "ukradla"...! :no: :*) >:D
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 16:06
Re: Milý whi-bel(e)!
No FUJ!
Že se NEstydíte za TAKovou ("uklada") formulaci!
Poslal ho MNĚ (!) a já ho (pochopitelně) "předám" dál...
JAK byste to asi tak udělal vy? 8-s
Avatar - white label
7. 6. 2009 16:20
Re: Milý whi-bel(e)!
Bylo to v uvozovkách a se smajlíkem... "neblondýny" to jistě pochopily/i...
Nemohla bys, prosím tě, aspoň přestat přepisovat ty nadpisy...
a své oslovení si psát až pod ně...děláš v tom naprosto zbytečný "brajgl"... :no:
Děkujeme... ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 16:33
Re: Milý whi-bel(e)!
Jistě "doplněné" za slovem "UKRADLA" smajlíky: :no: :*)
PS: Ale "vymlouvat" se umíte PĚKNĚ (to "pochopí" i BLONDýna ;-)
neregistrovaný "maxo"
7. 6. 2009 16:25
Re: Milý whi-bel(e)!
kto vie na kolko krat to natacali a kolko im to cele trvalo natocit.Videl som uz tieto jeho vykony aj niektore auticka dost roztrieskal, ale toto sa mi zatial najviac pacilo zo vsetkych. :yes:
Avatar - Ada je zase tady
7. 6. 2009 13:22
Re: Milý whi-bel(e)!
Naopak, to Subaru je naopak velice pekne, ale pro nektere pozadavky zbytecne velke. Yeti jako "mini SUV" se uzitim blizi "Urbancruiseru" a to je presne to, co nekteri zakaznici hledaji. Ten Forester je super, ale zase trochu mensi, nez optimalni pro dalsi ucely. Je to auto velikosti Golfu a Tiguana. Naopak zase Touareg, Land Cruiser, Kia Sorento apod zase zbytecne velky. Na trhu chybi SUV stredni velikosti - tak asi na urovni Passatu. Blizi se mu Outlander, Grand Vitara, a.j. V teto tride zatim nema VW koncern nic. Yeti je tedy vyplnenim dosud chybejiciho segmentu. Srovnavat jej proto s vozem o tridu vetsim (Forester) je tedy zasadnim nepochopenim situace na trhu.
PS: nic to nemeni na tom, ze Forester mi taky designove pripada lepsi, nez Yeti s kelimky okolo tachometru a osklivym fabiovskym cumakem.
8. 6. 2009 09:20
Re: Milý whi-bel(e)!
Peněženka řekne Yeti.
7. 6. 2009 16:47
Je dobrej
Ne že bych trpěl předsudky, to auto se mi líbí od začátku. Pravda je, že mu fotky trochu ubírají - v reálu je hodně masivní, ten pocit máte i při jízdě. Po dvou dnech ježdění - jak na silnici, tak v terénu - jsem hodně nadšenej. Takže u mě dobrý.
Rozbalit vlákno
0
7. 6. 2009 21:42
Jo...
... líbí se mi, po Superbu opět povedená škodovka, jen mi nejde do hlavy proč automobilka na autosalon do Brna dovezla 4 Octavie, 3 Supy, x Fábií ale Yettiho jen JEDNOHO !!! Ve výsledku bylo všude celkem volno ale kolem největšího taháku se nedalo hnout a byla tam fronta jak kdyby ho měli dávat zadarmo.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
8. 6. 2009 00:15
Technicistní kára.
Asi to nakonec nebude úplný propadák soudě podle vesměs pozitivních reakcí od samého počátku. Osobně musím řící, že po třech designových šlápnutích vedle (vysoká koza fabie, disproporční sup a korejský facelift oktávky) se mi jeti celkem zamlouvá protože si na nic nehraje a drží vcelku slušné proporce. Asi "osvědčeným" designerům tentokrát dali domácí vězení a udělali čistě technicistní káru což je dobře no a se slušnou technikou koncernu pak už nejde nic vyloženě zkazit.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
8. 6. 2009 00:21
Re: Technicistní kára.
Máš pravdu, zatím to na nějakou "Ham" rozhodně nevypadá... :-!
neregistrovaný "DAV1D"
8. 6. 2009 08:48
subaru
Já nevím mě se to Subaru moc nelíbí - hlavně interiér to je i proti levnějšímu Yetimu bída hlad ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2009 09:11
Re: Milý DAW1D(e)!
Já NE"hýřím" nadšením z "japonského" VZHLEDu interiérů Subaru, z celkové "koncepce/konstrukce" vozů (a toho "důležitého/podstatného" na nic) však ano..
.. popravdě VZHLEDově NE"šílím" ani ze škoda yeti ;-)
neregistrovaný "DAV1D"
8. 6. 2009 08:53
Subaru
Tohle je fotka z modelu 2009, je to předváděcí vůz a má najeto 7000 km, cena 700 000 kč
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
9. 6. 2009 21:51
Až se začne prodávat
hyper bomba SUV Dacia Sandero Stepway za 200 klacků, už si na Yetíka nikdo ani nevzpomene >:D >:D >:D
To byl vtip samozřejmě. Osobně mě cena Yetiho překvapila, čekal jsem podstatně víc. Jen nevím jestli bych šel do toho 1.2 turbo, nějak moc maloobjemovým turbomotorům nevěřím, aby nebyl ten motor moc přetížený a nemělo to zásadní vliv na jeho životnost... Montuje se tento motor už někam/je vyzkoušený?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ada je zase tady
11. 6. 2009 23:57
Re: Až se začne prodávat
Objem nicim nenahradis. Ten dvoulitr TDI je rozhodne lepsi alternativou.