Při české premiéře SUV Yeti na brněnském autosalonu Škoda zveřejnila první cenu tohoto modelu. Základní provedení s motorem 1,2 TSI a pohonem předních kol bude stát 359.800,- Kč. Turbodiesel 2,0 TDI 4x4 je o 100 tisíc Kč dražší.
Tak ted vsichni rejpalove a skarohlidi co rikaj ze skoda je predrazena asi lapaj po dechu nebo jsou uz s infarktem na ARU. Ta cena je lepsi nez vubec kdo mohl doufat. Zatimco vsichni deůaj svoje SUV drazsi nez vychozi hatchbacky skoda ho ma levnejsi!!! 100k auto s trendy vzhledem za cenu zakladnich kompaktu. To nema chybu. A jeste vetsi bomba je ta ctyrkolka s dieslem do pul mega. :yes::yes::yes:
U nafty s 4x4 je cena opravdu vyborna, proc neco podobneho nejde i u OII????
Co se tyce 1,2TSI...vcera jsem potkal Yettiho na silnice...on krome vysky take neni vetsi nez hatch, proto i cena bude podobna. Nesmime zapomenout, ze se v zasade jedna o stylovejsi variantu hatche a po dovybaveni na rozumnou uroven (tedy nezbytna klima) bude cena na 400k.
Tak tohle jsem vskutku nečekal. Prosakovaly "zaručené" informace, že Yetík bude začínat od půl mega. Za tuhle cenu už rozhodně stojí za to se o něj začít zajímat. Kdo bude chtít malé SUVéčko nebo třeba i jen dvoukolku s patřičným vzhledem (viz úspěchy SX4, i když je menší), má o čem přemýšlet.
Dneska si tu i já poprvé musím napsat :
BRAVWO ŠKODA !
PS: Žeby reakce na titul Wolfsburgu v Bundeslize ? ;-)
PS2 : V tom případě pro příští sezónu fandím Bayernu, třeba z Mnichova taky něco kápne... >:D
O tehle akci nevim (to samozrejme neznamena, ze neprobiha), na oficialnich strankach Nissan jsem nasel akorat slevu 30000 na vybehove Kvasky vyrobene do konce brezna. Vsude jinde je jinak cena skutecne o 100 tis vyssi. At uz se to ale ma s cenou Kvasky jakkoliv, cena Yetiho je proste senzacni. :yes:
Zda se mi to totiz dost podivne, Kvaska se prodava jak housky na krame, takze nevim, proc by mel Nissan jit s cenou o 90 tisic niz a pripravit se tak de facto o jakykoliv zisk na aute. Videl bych to spis na nejakou velmi omezenou serii starsich vozu, nadto s vysokym "bonusem" za leasing, jak ostatne sam pises. Jinymi slovy psat o tom, ze kvaska stoji 370, jak to dela Drapalik, je pri vynechani okolnosti lehce zavadejici.
ano, je to asi nějaký výprodej skladu. Skutečně tam bylo drobným písmem, že akce platí jen do vyprodání zásob + jen motorizace 1.6 (ta asi moc neletí, všichni berou dCi) + na lízačku.
A o pár stránek dál byla reklama na "normální" Kaškai a tam už byla cenovka cca o 100 klacků výš :-!
Stejně nevím, jestli bychom měli Kaškai brát jako přímého protivníka pro Yeti. Částečně ano, ale tyhle totalcrossovery se skutečně těžko definují :-!
ono navíc ty slevy na lízačku známe, 30 000,- ti daj slevu na leasing, a díky tý slevě přeplatíš o 50 000,- víc, než bez slevy:-)
Co byste vzali radši Clio za 310 000,- a nebo Fabii za 327 000,- ve stejný výbavě? Možná by vás bral lepší motor v cliu, ale za tydle rpachy na leasing po renaultově slevě 20 000,- by se po těch třech letech zaplatilo aj s přeplatkama u škodovky 350 000,- a u Renclíka jen nějakejch 375 000,- :-)
uvidíme,až jakou budou mít výbavu za ty "senzační"prachy...ale jedno je jistý,nissan qashqai je i za těch necelých 400k hotový auto se slušnou výbavou ;-)
Senzacni jsem mozna trochu prehnal, vyvolava to dojem, jako by se Yeti rozdaval zadarmo. :-) Rekneme, ze cenu povazuju za velmi dobrou a vyrazne nizsi, nez se cekalo. Kdyz prihodis klimu, radio a metalizu, jsi na 400 tisicich, coz je parada. Kdyz da prodejce 10% dolu, muzes se do tyhle castky vejit i s mechanickym zabezpecenim a pojistenim. Qashqai ma sice metalizu i radio v zakladu, nicmene kdyz pomineme omezene akce s leasingovy bonusy, zacina skutecne na castce o 100 tisic vyssi.
Jo, 430 bez zapocitani ruznych bonusu nezni spatne, kolega gabrook navic nize dava odkaz na web jednoho brnenskeho dealera, ktery skutecne prodava Qashqai dokonce za 380. Za 380 je to pro Yetiho opravdu tvrda konkurence, tezko by se hledaly racionalni argumenty, proc jit do Skody. Za 430 uz je rozdil 70 tisic, a to neni malo. Akce navic s koncem cervna, kdy se zacne prodavat Yeti, konci. V MB z toho musi mit radost, kdyby mel stat Qashqai prakticky stejne jako Skoda, mohla by mit problem. Mimochodem cena na kterou je schopen se Nissan s Qashqaiem dostat me sokuje, uz cenikova cena 460 tisic mi pripada velmi slusna.
Bez ohledu na momentální cenu kvašky a vlastně i jeho cenu vůbec, mám trochu pocit že se tu kvaška malinko démonizuje...
Když jsme teď vybírali nové auto, byl kvaška jeden z mnoha kandidátů... Má relativně povedený design i slušný úspěch na trhu...Po několikahodinové zkušební jízdě jsem ovšem nepřišel na to, čím tento automobil tak vyniká nad obecný průměr. Kromě velmi dobrého tlumení i opravdu špatného povrchu vozovky mne prostě ničím "nedostal"... Nechápu také např. (nejen u něj) smysluplnost panoramatického střešního okna, které nejde nejen otevřít, ale ani mírně vyklopit...připadal jsem si jako v teráriu, nebo vlastně spíš v akváriu... >:-[]
Neříkám, že Yeti bude, lepší, horší, nebo stejně dobrý, protože jsem v něm zatím nejel, ale mám pocit, že někteří tady už jednoznačně dopředu vědí, že lepší být stejně nikdy nemůže...
;-\ 8-s:*)
:-):yes:;-)
PS: Ale popravdě - JÁ se stejně "těším" na "Göttin/DS" (Citroën DS5) a TAKÉ (si) "plánuji/představuji" JAKÁ bude (skvělá a nejlepší) ;-)
PPS: A "oni" se (s Yeti) jistě MÝLí, zato já URČITĚ ne.. ;-)
... a KRUCIŠ (!), že by "oni" uvažovali/viděli to "podobně"? :-)
Tak po rokoch odvážnych cenníkov (ktoré ale vychádzali z toho, čo český trh a českí zákazníci dovolili), prichádza nový model s veľmi príjemnou cenovou politikou... Ostáva otázkou cena ostatných stupňov výbav, predpokladám, že tieto ceny za TSI a CR sa týkajú základných výbav Classic. Ale ak aj najvyšia výbava Elegance s CR a 4X4 sa vojde do 550 000 Kč, tak potom tlieskam Škode a verím, že svoj dlhodobý cieľ 1 000 000 predaných vozidiel nie je nereálny. Jediné, z čoho by som mal obavy, je spoľahlivosť modelu z prvých rokov produkcie. predsa len, jedná sa o úplne nový model a segment pre Škodu a aj keď Škodováci určite využili know-how z vývoja Tiguanu, detské "nemoci" sa pravdepodobne budú vyskytovať. Ale inak,
Yeti nemá s Tiguanem téměř nic společného. Daleko více třeba s Octavií Scout... Jaký bude 1.2 TSI, není samozřejmě ještě známo. Jinak cena je velmi solidní, navíc si ho můžete objednat v akční sadě s rádiem Superphone, které dokáže přehrávat i LP desky
Ja som nič nepísal o tom, že Yeti využíva technický základ Tiguanu, len som zdôraznil to, že pravdepodobne boli využité skúsenosti s vývojom SUV práve od Volkswagenu.
což byly každopádně, jednou je to koncern, tak i kdyby se zase nadávalo, že nám sem dovezli, co sami nepoužili, tak určitě je to výhoda, že VW už s tim má zkušenost
Cena je super, to asi nikdo nečekal....jenže, osobně si myslím že než začnou dodávat tu nejlevnější verzi(podzim) tak zdražej.Jsem si tím skoro jist.Takže pokud cena vydrží bude to jedině dobře, ale osobně tomu nevěřím.Možná taky "vořežou výbavu".Taky bude otázka jak půjde odbyt.Kdo odečte DPH, má super auto za super cenu. :yes: I když zdražej... :-)
No mozno más pravdu. Ono úcel by to splnilo (vid tieto príspevky v zásade v stýle: wow, super cena), zostane to v pamati a i po následnom nenápadnom zdrazení ked clovek uz príde na predajnu, v spleti informácií a príplatkov sa uz k základnej cene ani nevráti...
cele je to o tom ze ekonomika jde a zejmena pujde jeste chvili do haje, takze kdyz uz se rozhodli tohle dilo dokoncit tak jim nezbejva nic jinyho nez se (u teto automobilky snad poprve) podivat na ceny konurence a na velmi neblahy vyvoj prodeju aut a dat tam cenu za kterou se jim lidi zase nebudou smat, doba se zmenila a konkurencni boj se poradne jeste ani nerozbehl...
Tak ako sa mi nevelmi pozdáva stanovenie ceny Skody Octavia 1,6 TDI, tu sa pridávam k davu a myslím, ze východisková cena je velmi slusná. Priam by som povedal, ze Skoda po tradicne odvázne nasadených základných cenách príjemne sokovala (ja sám som rátal základ za 400t). :yes:
Ano, ked prirátas nevyhnutné rádio a klímu. Ale stále lepsie, ako by si mal to rádio prirátavat k základu 400t.
Inak to je podla mna najvacsia tragédia politiky Skody (a VW vseobecne), ze rádio si musís draho priplácat extra (za cenu ich rádia s CD más 2DIN rádio s MP3 a USB) :no:
Pěkné a zajímavé auto za ještě zajímavější cenu. Konečně škodovka přišla k rozumu a nabízí i konkurenční ceny. Milé překvapení a velké BRAVO, resp. BRAVISSIMO YETTI. ;-)
Ta hubička sice u základních verzí trochu povisne po doplacení metly, klimy a jiných hloupostí, ale i tak máš recht. Teď už hlavně ať to navezou k dealerům, abychom mohli začít testovat. Četl jsem nedávno první jizdu myslím na stránkách Autocaru a redaktor nadšeně škytal, že tohle je nejlepší škodovka od svatby s VW. Nejsem automatický fanda Škody, ale Yeti mě po letech vede k vážnému přemýšlení, že radost z auta by mohla být větší než věčný strach z vy/ukradení. ;-)
Patriku, ukaž mi SUV za tyhle peníze... samozřejmě pokud si budeš žádat dvoulitrovou chrochtu na hlínách v plný náloži, kožbě, šíbru, metle a s chrompaketem nemůžeš počítat s tím, že Jarda Vomáčka ze škodovky u vás na vsi ti tohodle drzka nechá za cenu brazilský lišky... >:D
Tak nezapomeň.., dneska nebo zejtra jít a hodit tam jednoho paroubka, na podzim znovu, ..a máš to, můžeš se těšit na vyšší dávky, třináctej důchod a hlavně šrotovný, geniální tah na prodej aut.
Všichni ti rádi přispějem... ;-)
co sem taháš paroubka ty jeden geniální tahu?? Jestli mi chceš přispět, tak přestaň mlít nesmysly, paroubka si zase shovej do kalhot a koukej sypat škváru... >:-[] Třináctej důchod ti přenechám a starý železo za odvoz taky... >:D
jo, plató vajec se bude hodit, za měsíc jedeme do Hrvatski, takže to plácnu do okna, koupím ještě dvě basy gambáče, nějakou Májku a volové co vysolili čtvrt mega za Bibione mi budou jen tiše závidět :-!
Aha, takze kdyz se zarytymu antiskodovkari nedostava slov, zkusi aspon zaplevit diskuzi tim, ze vyzve k vseobecne popularnimu kydani hnoje na Paroubka? To je snad jeste ubozejsi prispevek nez nejaky zblebt na obvykle tema "hnusna, nekvalitni a predrazena skoda". :no:
s to nepochopil woe.. kuli priozralejm eurokomisarum urvanym ze retezu budeme mit za chvili motory o objemu 700 vybaveny ctyrnasobnym turbem o vykonu 100 koni aby se splnily normy... a ze po morich jezdej tisice a tisice tankeru ktery kazdej samostatne zasere zivortni prostredi jako desitky tisic aut to je kazdymu co? putna..... 8-s
Po precteni tvyho prispevku musi byt kazdymu hned jasny, ze jsi tu z nas jediny normalni. ;-) Obzvlast humorny je to tvoje plivnuti na motor 1.2, coz mi pripomina schazovani 1.4 TSI v novym Superbu jeste davno predtim, nez se objevil na trhu a ukazalo se, ze jako zakladni motorizace je to skvela volba. Zakladni atmosfericky 1.6ky v etalonech jako Passat nebo Mondeo muzou jenom zavidet. Verim, ze 1.2ka navaze na povedeny maloobjemovy motory jakym je zminovana 1.4ka nebo drivejsi 1.8cka a nabidne na svuj objem mimoradnou dynamiku. O cene pak nema smysl diskutovat, ta je i vzhledem ke kvalitni motorizaci prekvapive nizka.
pokud to škoda myslí vážně a v příplatkové výbavě se neobjeví např. volant za 15000,-, tak je třeba poděkovat tzv. hospodářské krizi, za prozření manažerů škodovky ohledně cenové politiky. Takže vážený zákazníků - za tuhle cenu - tzn. pod 500000,- dostanete více než dobře vybavený automobil s velmi slušnou standartní výbavou a pohonem všech kol, který vyhovuje 99% řidičů a dokáže mnohem více, než si běžný uživatel je schopen připustit a v životě to nevyužije. Chtěli jste kupovat Tigiho? Kupujte Yetiho....... Půjde to do stejné kapsy a budete mít lepší auto......
Vypada to, ze s naznacenou cenovou politikou by se skodovce mohl povest husarsky kousek - zakladni model s pohonem pouze prednich kol by mohl uspesne lovit ve vodach standardnich kompaktu, oproti kterym nabizi hlavne neotrely design a vysokou variabilitu, zatimco vyssi verze s 4x4 a diesly by mohly zdatne konkurovat segmentu kompaktnich SUV. Tim mam samozrejme na mysli vozy typu Tiguan, Kuga, Qashqai a u nas velmi uspesny korejsky duo Tucson/Sportage. Za podobny krok nezbyva nez zvolat obligatni "bravo Skoda", nebot vetsina z nas patrne cekala cenu zakladniho modelu o cca 100 tis vyssi, dieslove ctrykolky pak vysoko nad pul milionu. :yes:
EDIT: Navic je vhodny dodat, ze Yeti v podstate nema primou konkurenci. Patrne nejblizsimi modely jsou Toyota Urban Cruiser, jez je vsak mala a draha, Kia Soul, ktera rovnez ztraci prakticnosti, a hlavne Suzuki SX4, ktere uz ale zastarava a navic i v tomto pripade muzeme hovorit o dospelejsim charakteru Skodovky. Vyse jmenovana kompaktni SUVcka jsou sice vetsi, ale zase je velkou otazkou, jestli pridana hodnota opravdu stoji za vyrazny priplatek. Tim se dostavam k puvodni myslence, a to sice, ze o Yetim muze premyslet spoustu velmi odlisnych zakaznickych skupin.
nevím z čeho jsi tak na větvi, třeba SX4 nijak výrazně nezaostává a s 1.6 79kW stojí 380tis. S automatickou klímou a rádiem :-! >:D ...to samý platí pro 4x4 s naftou
Ve srovnani s SX4 pusobi Yeti dojmem vetsiho a dospelejsiho auta, coz dela vetsi sirka a hlavne vyska. Na popsanym dojmu se podili i fakt, ze Yeti miri svym designem cilene do kategorie kompaktnich SUV, zatimco SX4 je takovy hybrid. Dale ve prospech Yetiho hraje pritazlivost novinky, lepsi nabizena technika, nepochybne hodnotnejsi interier, vetsi variabilita a v Evrope i lepsi znacka. Co se tyce motoru, ma Suzuki odpoved v zasade pouze na zakladni benzinovou resp. dieslovou motorizaci Yetiho, dale uz nema co nabidnout. V uvedenym kontextu mi blizkost cen Yetiho a SX4 (bereme-li v uvahu srovnatelne verze) vychazi jako jednoznacna vyhoda pro prvni jmenovany vuz.
já bych to viděl že Yeti je logicky o nějaký 4 roky mladší, takže je poplatný době a módě. Žádnou technickou převahu moc nevidím, zejmána pokud nejde DSG nakombinovat se 4x4. 4x4 Suzuki je v pohodě a rozhodně má Suzuki narozdíl od Škody kde brát. Neříkám že Škodovka není v pohodě, ale nevidím žádný cenový zázrak.
Muze a to je na nem zabavne, pul marketingovych nakladu se tim predem usetri - neni nutno nikomu vysvetlovat ucel a moznosti auta. Ja jsem Skode nadaval, ze jim to s Yetim tak dlouho trva, ale nebesa jim byla naklonena a prichazeji na trh mozna ve zcela optimalni chvili. - A meli by koupit velkou flasku Thomasovi Ingenlathovi, ze se tenkrat nebal.
Opravdu ne: Thomas Ingenlath je člověk, který je autorem Roomsteru i Yetiho. Yeti koncept byl poprvé vystavený v Ženevě v březnu 2005 a prezentoval ho tam právě Ingenlath, což uvidíme na vlastní oči, když se podíváme do archivu AutoCZ: [odkaz] (dokonce je tam i na screenu v pozadí vidět nápis "Thomas Ingenlath, Head of Design". Do Škody přišel v roce 2001: [odkaz] a byl náhle odejit v lednu 2006: [odkaz] Manske nastoupil potom na jeho místo a někdy by se dal ještě najít rozhovor s ním, kde se o Ingenlatha dost nepěkně otírá. -- A proč by měla Škoda jít za Ingenlathem s šampusem, nejlépe v hlubokém předklonu? Protože byl vizionář s odvahou riskovat, nadaný designér z londýnské líhně, a změnil tvář Škody z celkem tuctového výrobce na netuctového. Je velká škoda, že nemohl dotáhnout do konce přípravu Roomsteru, který pak dalšími předprodukčními úpravami dost utrpěl (kdoví, jestli tady někde není důvod jeho odchodu) - a samozřejmě i Yetiho (stačí se podívat na řešení masky konceptu a produkční verze). btw Ingenlath také prosadil změnu loga Škody do stylizovanější grafiky šípu.
Edit: Sorry, odkaz na příchod Ingenlatha v r.2001 na iDnes nefunguje, ale rok je správně. Ještě sem dávám zajímavou zahraniční analýzu Škody jako "newly developing" automobilky: [odkaz]
Mrzí mě, že na rozdíl od pěkného a hravého konceptu výsledný produkt zapadl do uhlazeného klišé. Tohle není zábavný vůz pro volný čas, ale reprezentativní měšťácký hogo fogo kočár pro slečny na vysokých podpatcích a nažehlené frajery. Duch hravého a vyjímečného terénního vozítka do nepohody se zcela vytratil. Vznikl jen další zbytečný uniformní hybrid, jakých můžeme na silnicích potkat stovky. Je mi líto, ale tohle si nekoupím. Je to škoda s malým š. :-(
Souhlas, osobně tvůj pohled na i30 sdílím též. Ale nyní sis diskuzi popletl, zde píšeme o Yetim, tedy o autu, které, kdyby ti nadělil Ježíšek, připadal by sis jako v Range ráji. Tak se hezky pevně přidržuj tyče, až kolem tvého busu poletí nějakej ostravskej drzek v Yetim, mohl by sis totiž překousnout jazyk.
:))) To bude překousaných jazyků. :-) Né, ale teď vážně... když přestaneme s ódami na tenhle model, tak bychom si měli přiznat, že Yeti není zrovna ukázka extravagance. Je vcelku pěkný, vcelku sladěný...suma sumárum, díky tomu jeho design jen tak nezastará...ale ani nijak vyloženě nechytne za srdíčko.
Prostě pěkné auto, ale nic pro udivené pohledy. Také trochu lituji, že nezůstalo u původních zadních světel a zadních "roomsterovkých" klik.
Pokud jde o cenu...tuším, že trochu vzdálenější protivník (alespoň pro 1.2ku) je Kia Soul..a ta je vcelku nízko...možná i toto pomohlo ceně dolů, kdo ví... jsem zvědav na prodeje této Škodovky...věřím, že bude mít úspěch.
Nejde o extravaganci, jde o kompaktní SUV... tedy, co je nutno též vyzdvihnout, nejde o ty zoufalé násilnosti v podobě soulu. Yeti je prostě... ten správný druh.
jakou vidíš zoufalou násilnost v soulu? viděl jsem ho na ulici a vypadá docela do pohody.. samozřejmostí je dobrá barva a pořádné kola, ale to u každého auta.. když se na to podívám skrze fakt, že yeti a soul jsou docela odlišné vozy (ikdyž se říká, že jsou konkurenti), tak mi soul příjde po stránce exteriéru mnohem hezčí než yeti.. :-|8-s
Nejsi sám. Soul je stylový, mladistvý a tvarově velice svěží vůz. stačí vybrat vhodnou kombinaci barev, popřípadě i polepů z široké palety individualizace... :yes:
tak to by jsme se tady mohli bavit do nekonečna tímhle stylem.. prostě kolik lidí tolik chutí co se týče designu.. je mi jasné, že tobě asi korejci vonět nebudou, ale tak chce to občas přimhouřit očičko a vnímat i tím srdíčkem >:D >:D >:D jak to říká ten franz zimní král >:D >:D >:D:yes:
tak pravda, ty klasický kliky, to je zprasený a ty zadní světla taky byly daleko lepší ty konceptový, tydle mi tam neseděj...
ale aspoň se máš na co těšit na facelift:-)
Jinak zřejmě u škodovky čekat nějaký extravagantní desing, nemožné, musí to zapadat do konceptů celýho portfolia, nakonec fabie je extravagantní až až... na druhou stranu, že je ve svý ošklivosti svá, možná právě proto se jich v Německu zatim letos prodal dvojnásobek než vloni a jejich šrotovný ji táhne... Možná, kdyby byla hezká, široká, a vypadala tuctověji jak Ibiza, Polo, a další, tak by možná ji Němci tolik nekupovali >:D
S těmi zadními světly jsem si taky původně říkal, ale trochu změnili proporce a myslím, že by se tam ty protáhlý světla už nehodily. Aby vyplňovaly celý D sloupek, tak by musely být až moc mohutný.
Zbytecne konfrontacni ton, synekostravski vcelku slusne vyjadril svuj negativni nazor na rozdil mezi konceptem a seriovym autem. Navic vis prd o tom, cim v realu jezdi. Ja sam sice s jeho hodnocenim vyslednyho auta ani potencialnich ridicu taky nesouhlasim, nicmene i ja mam zato, ze charakter auta se pomerne vyrazne zmenil, a to k horsimu. Nejde ani tak o roomsterovske kliky nebo zadni svetla, ale hlavne o celkove proporce auta. Koncept s jeho kratsim a vyssim predkem spolu s kompaktnejsi zadi a vetsim oplastovanim skutecne pusobil jako hravy, extravagantni vozitko pro mlady, takova mestska "bugina". Mne je samozrejme uplne jasny, proc se Yeti nakonec zmenil tak jak se zmenil a neni duvod to mit Skodovce za zly, nakonec porad je to moc pekne auto, navic za dobrou cenu. To ale neni duvod, abych ho z estetickyho hlediska stavel nad koncept.
souhlasím.. zas musí se nechat, že co se techniky a interiéru týče bude yeti mezi konkurencí jeden z nejlepších.. ale ten exteriér a design mi taky vůbec nevoní.. přesně v něm postrádám ten spirit konceptu.. :-(
Hele, taky jsem si říkal...ale poslední dny jsem ho měl na očích prakticky několik hodin denně a zatímco první den jsem ještě hledal hezké křivky, tak posledně jsem se na něj a jeho neotřelý vzhled vysloveně těšil. Super vypadá hlavně v černé, jak auto o třídu výš. Určitě je to ale designově pokrok oproti ostatním škodovkám. Od Roomsteru dál mi to trvalo vždycky měsíce než jsem si na nich našel hezké úhly. Superb mi třeba zezadu nevoní furt. Ale Yeti...srdce plesá.
Ostrá nadrzlá karoserie, vynikající rozměr (kompaktní SUV), fantastické karosářské detaily (mlhovky) a cena... cena z cen charakteru šoku. Myslím pozitivního šoku. Osobně jsem čekal základ lehce pod 500.
No tak si to napíšeme - přeplňovaná jednadvojka, asi nejlepší současný světový malomotor aktuálního trendu. Může být (neříkám, že musí), a když tedy, pak je za - za 359.800,-- (je to možné, musel jsem se ještě jednou podívat nahoru, jestli nemám automlhu) Tak jdeme dál. Odečti nutnej generální pardon prodejce, bratru 20 táců, cena 339.800,- Od toho odečti 64.500 (DPH) a vyjde ti fantastická, stylová kára se stopěti koňmi na částku... podrž se... Kč 275.238,- Jestlis´to přežil, můžeš ráno vyrazit do první fronty.
toto by som si kupil aj ja, aj napriek mojej averzii ku koncernu :-) za taku cenu by som aj prezil typicku koncernoVWu poruchovost... ked sa 2,0 TDI vojde do pol mega CZK, tak klobuk dole, nie je o com.
nevie niekto slovenske ceny?
Socky si, jak známo, DPH neodečítají, GTI. Ti, co odečítají, si nekupují Yettiho. Nižší střední vrstva v Čechách neexistuje. Holkám se kupujou Coopery a TT. Strejci kupujou ojetiny. Fajnšmekři kupujou jetý Super Seveny. Bikeři kupujou biky. Superbikeři superbiky. Biker´s bitch maj na tandemu.
Nevím, kdo jsou ty tvé "socky". Já jsem nakonfiguroval nejvýhodnější cenovou variantu. Samozřejmě, že na jednaosmičce a 4x4 bude stát Yeti více... ovšem i tak to bude cena velmi milá. A sociální vrstva? O tu nemusíš mít starost. Ta se zde najde určitě.
P.S. Udějel si pořádek v pohledu na socky, na plátce DPH a na neplátce DPH, takhle tu vypadáš než jak plakátovej kovboj, kterej pod GTR od Nissanu nedá ani ránu, ty socko...
Víš co, ty nezralej neurotiku, kterej se hází do pozice řidiče minimálně Q7 s mřížkou? Hoď jsem spektrum lidí, kteří podle tebe to auto budou ve velkým kupovat. Majitelé kasín? Údržbáři na volný noze? Hospodští? Vědci z AV? Zdravotní sestry? Prodavačky ze supermarketů? Úředníci krajských úřadů? Učitelé? Pinglové? Doktoři?
To by mě vážně zajímalo, ty sociální izolante, jakej máš přehled o ekonomickým rozvrstvení a možnostech český společnosti.
Když bude odbyt, tak především v zahraničí.Pro českej trh je tohle auto maximálně zajímavým zpestřením.
No vztaženo k vědomostem tvým, pak toho vím více v této věci asi tak pětsetkrát... >:D Klid, Ronaulte, přece se tu nechceš poměřovat. Tvůj mladej, ještě nepopsanej mozeček... člověče, vždyť ty máš ještě všechno před sebou. Všechno do tebe musí napřed vplout, přetavit se a až potom teprve můžeš prezentovat myšlénky. Vždyť přece vídíš, co tu píšeš, než nahodilé shluky písmen. Bez ladu a skladu a hlavně... bez obsahu. Bída, Ronaulte. A to i na tvůj věk. Jsou tu jíní kofři v tvém věku.
Bez ladu a skladu nejsou. Naopak jsou cílené moc dobře. Buď jsi je pochopil až moc dobře, ale ještě lépe to maskuješ, nebo jsi je nepochopil, což ti dává alibi.
Spíš bych tipoval to první, když tolik kopeš, co říkáš? 1964?
Fajn cena za fajn auto. Aj keď vlastnosti, praktickosť a kvalitu preverí až čas. Konečne aj Škoda pochopila, že maximálne možná predajná cena nie je jedinou cestou a finančné nároky spustila trochu nižšie ako to mala vo zvyku. Takže :yes: .
Napriek tomu stále platí, že štúdie vyzerali o kus lepšie.
YETI se 77 kw jen o deset tis. drazsi, nez Octavie 59 kw = super, jen nevim, kdo potom Octavii bude jeste kupovat? :-) Sice ma 6 airbagu (a nema delena zadni sedadla) a Yeti jen 4 airbagy, ale stejne si myslim, ze Yeti je proste stylovejsi.
A Roomster s 1,6 77 kw stoji jen 5 tis mene nez Yeti a to ma ten Rommster ve vybave jen 4 airgaby, jinak uz nic zvlastniho - tam Skodovka bude muset s cenou Roomsteru dolu, nebo fakt nevim, kdo by mu dal prednost pred Yetim.
To same Yeti 4x4 diesel 81 kw - kdo si koupi Octavii 1,6 diesel 77 kw, ktera je jen o 8 900 kc levnejsi? A k tomu ma Yeti uz klimu, delena z.sedadla a tonovana skla.....
Jsem jeste zvedavy na cenu 1,8 4x4. Jen si fakt myslim, ze by Yetik potreboval jeste 1,4 benzin 4x4, aby se i v benzinu dostala ctyrkolka pod pul mega.
Cena je opravdu dobra (vzdyt za cenu 359 tis se prodava tridverovy Golf) , mozna ho jen v tech levnejsich verzich "potrapi" Kia Soul nebo Suzuki SX4, ale jinak jsem spokojeny...
Ale nebudu Skodovku za ty ceny moc chvalit, nebo nam je brzo zvedne ;-)
Nepochybuji o kvalitách tohoto vozu. Jistě ho většina lidí ocení více, než Roomster (co do tvarů). Osobně se mi designově více líbí Roomster. Avšak nemohu Yetimu upřít osobitý terénní chrakter :yes:
Uz jsem tu psal, ze jsem s cenami celkem spokojeny, ale neco mi tu ted prijde divne - Yeti ma dost zajimave reseni mlhovek, ale v zakladu nebudou - to tam jako budou misto mlhovek cerna plastova kolecka??? - to bude pri takto tvarovanych svetlometech vypadat slusne receno dost divne! 8-s
A jeste bych byl rad, kdyby pred spolujezdcem byla uzaviratelna prihradka a ne jak ve Fabii clasik "cerna dira".....
pokud se podíváš na stránky škodovky, tak to kruhový světlo je dělený, jsou nahoře světla pro denní svícení a dole mlhovka, takže bez mlhovek tam bude jen světlo pro denní svícení - levnější světlomet, osobně bych ale byl pro mlhovky v základu, i když ty škodovácký za moc nestojej:-) a nevim jak v yetim půjdou udělat s Corner
Corner fce funguje v Yetim jednoduše, prostě se střídavě zapíná podle potřeby levá nebo pravá mlhovka. Vypadá to docela efektně, na druhou stranu má člověk občas pocit, jako by bylo jedno světlo rozbitý. A překvapilo mě, jak brzo corner spíná.
zajímalo by me kdo si koupi octavii 1,6 tdi cr za 450 000kc kdyz muze mit yetiho ve 4x4 2,0 tdi cr v peknej vybave ktera je naprosto dostacujici a stoji jen o 9000kc vice nez zminovana octavia reknu vam mel jsem moznost se v tomto voze svest a byla to jizda rekl bych lepsi nez v nejakem vw tiguan a teren zvlada naprosto bezvadne
Jendo, Octavii si koupí ten, kdo si bude chtít koupit Octavii. A yetiho, představ si to, si koupí ten, co si bude chtít koupit... Yetiho. V podstatě jde u lidí, kteří kupují auta, o zcela přirozenou věc.
P.S. Když si jdeš koupit boty, vybíráš podle ceny, nebo podle toho, které se ti líbí? Já jen, aby ses tu zejtra zese nedivil tomu, že ten co si chtěl koupit Pumy si koupil Pumy a ten co chtěl adidasky, si koupil adidasky 8-s8-s
To je přesně to co škodovce chybělo a chybělo. Rodinné vyšší kombi (SUV) 4x4. Praktické vozítko do rodiny, do práce, na sport i pro rekreaci. Jsme národ chalupářů a tohle je přesně to co potřebujeme. Už Oktavia 4x4 a Scout ukázali, že je o takové auto zájem a nejen u nás (Oktavii 4x4 používá třeba rakouská policie). Ale Oktavia 4x4 a i Scout jsou nízké. Ale v terénu je schopná stejně jako Subaru Forester. A právě s Foresterem bych Yeti porovnával. Držím Yeti palce a doufám, že to bude miláček českého národa. Ještě chybí Fabia 4x4 a dodávka Škoda (následovník 1203) a bude nabídka škoda úplná. :-)
Tohle není o nadhledu, srovnávat Yettiho s Foresterem je na ten už legendární mokrej hadr hned vlevo za vrátnicí...
>:D
Ale můžem mu dát, Andromedo, šanci. Stačí video na youtube. Yetti vs. Forester. Celkem běžná záležitost, srovnávací reality show. Tak se yetíku ukaž, Subaru má určitě obavy. ;-)
:yes: Já chtěl být za diplomata >:-[] ,nicméně u Subaru určitě nespí a hejno nezdolných japončíků nervozně a odevzdaně leští kola Forestru...Mezi kapitány na můstku Subaru panuje poraženecká nálada ;-\ ...
no srovnávat Yetiho s Foresterem je mimo, co se velikosti a pojetí týče, ale na druhou stranu je fér říci, že by možná Yeti v terénu překvapil a dojel stejně daleko.... rozdíl by byl spíše na silnici na limitu, kterého ale většina řidičů nedosáhne. Nápad se srovnávacím videem není špatný a na podzim na srazu v Třeboni na offroad zkusíme ukecat nějakého dealera škodovky - ale moc šancí tomu nedávám...
To by mě Yetti fakt hodně překvapil....Taky záleží na podmínkách takového srovnání. Sypkej terén, bahnitej, sníh...to všechno hraje roli a z vlastní zkušenosti vím, že kdo drží krok na jednom druhu terénu, na druhým třeba úplně propadne.
Dealeři Škodovek z toho asi nadšený nebudou, možná že ten jeden kus by taky byl jedinej co se kdy mimo silnici podíval... ;-)
já být dealer, tak bych to toho šel.... ale možná dostanou nějaký ofiko befehl se takhle "neprezentovat". Při srovnání záleží hodně na gumách atd atd - když dáš na jetíka terénní gumy a foryna necháš na univerzálech, tak to může být celé úplně jinak. 90% majitelů suvéček má terénní zážitky v podstatě pouze z polní cesty, což považují za offroad.....yeti bude hit - za prvé kvalitní technika - nadávat na koncern v tomhle případě nemá smysl, za druhé docela hezký vůz a hlavně první české suvéééé. A hlavně - pokud nezmrší tu cenu, tak to bude tóčo....
O prodejích nikdo nemluvil a nejsou tematem a srovnávat chlupáče s lesníkem chce opravdu dávku demagogie ;-) ,nebo to snad se svými zkušenostmi vidíš jako ten nahoře a již si osobně v chlupáči natrhnul hajnýmu prdítko???
>:D >:D Blázen.
Při diskuzích u Subaru jsem si už celkem zvykl na příspěvky, že Subaru "porazí" i "výše" postavené vozy a i o "dost dražší" vozy a jsou to vlastně "univerzální superauta". Ale obráceně...
Jojo - UŽ je to TADY :-)
PS: První "pravá" 4kolka od škoda auto se ještě NEprodává a už je JASNÉ, že je "lepší" než 4kolkoví amatéři Subaru a Land Rover dohromady ;-)
PPS: Bohužel spousta lidí si to bude DOOPRAVDY myslet ;-\
Pěkný den :-)
mne to vychazi podobne jak vwtuareg. yeti je nejlepsi terenak mezi osobaky a nejlepsi osobak mezi terenaky.
pro jake snoby se vlastne ty suv vyrabi? na parkoviste se nevejdes, protoze jsou moc velke(pak stoji na miste pro invalida - to je sirsi). v terenu jsou nepouzitelna, protoze jsou moc tezke a zapadnou. na dalnici je vysoka spotreba. jedina vyhoda je ze s nima si neporadi odtahovka. pekny den.
p.s. vyrobce je v tom nevinne. jen ti priblbli zakaznici chteji suv, tak se prodava.
tím to končí, asi tomu moc nerozumím, ale od starého suberbu jsou podle mě všechny škodovky strašné... a pokud neudělají fabia sedan tak toto je vrchol hnusu, ale jinak to bude třeba průměrné auto
ale néé., co to zase oba máte za vkus? Fabie se vhledem skoro jak ocravië a eště sedan? Mně se líbil víc jak hatchback... naopak měl zůstat ve výrobě, kdyby ho cenvoě přiblížili loganu tak se vsa´dte, že by si našel svý zákazníky stejně jako Octavie tour...
Až na to, že je teda dosť malá, hlavne úzka... Zo škodoviek vyzerá asi najlepšie, ale či bude aj prakticky najlepšia, to by som vopred netvrdil.... ;-)
Škoda má najnižší stupeň výbavy taký, ktorú sa už ani nik iný neodváži ponúknuť - skrátka "holoauto".
Bez reálneho poznania výbavy a ceny sú tieto diskusie trochu predčasné. Ja osobne po "holoautách" ani nepozerám - bez rádia, aspoň 6 airbagov a klímy ma auto tejto triedy ani nezaujíma.
Ale to prece Yeti v zakladu ma. Tedy samozrejme model 4x4 s dieselem. S benzinem si to koupi jen zoufalci. Spis mi vadi ty kelimky okolo tachometru a otackomeru a fabiovsky cumak.
no husarský zrovna ne - pokud mluvíme o yetim, tak berme až skutečně variantu 4x4 a ne lépe oplastovaného roomstra - ale jinak nelze než nazvat yetiho cenovou kolébku jako velmi dobrý krok od škodovky....Určitě lepší než urban cruiser...
S tím parkováním (blondýnek ;-) ) je to trochu "klišé" ..
NE že bych byla "mistriní světa v parkování" - to ne, ale i s realitivně "obtloustlým" Brumlou parkuji (víceméně) BEZ problémů (tak jako většina - nebo "hodně" - současných vozů, má park. senzory vpředu/vzadu - v současném modelu je i měření parkovacího místa - takže to není nějaké "drama" ..
... naopak když jdu na výměnu oleje/pneu/klima... a mám na tu chvíli půjčenou nějakou C3, C1 apod., tak TAKový vůz se MNOHEM "hůře" ovládá a "hůře" se s ním i parkuje..
Vím že zase budu za "divnou" (a jdu "proti proudu"), ale větší (dražší) vůz se lépe/snáze/příjemněji ovládá/řídí/parkuje ... než "muňavé" auto - jedno zda jde o o fabii/kolínská miniauta či Smart (řídit C5, Passat nebo bmw 3 se prostě řídí LÉPE) = TĚMi by měli jezdit HOLČIČKY (a "malými" auty CHLAPEČCi) - co vy na to? ;-)
Pěkný den :-)
Škoda se jasně vyjádřila, že je "objemová" automobilka, čili že její politika je dělat modely, kterých se prodají řádově masové objemy. To předpokládá zároveň nižší cenový práh. V případě Yetiho je to přesně tak. Srovnávat ho s Forestrem nebo Landroverem (jako to dělaji Angličani), je sice pikantní šimrání slona na patě, ale na reálném trhu to nemá význam. Naopak, kdyby se Forestry hemžily ulice, musela by jeho cena silně jít dolů už proto, že za přemnožený výskyt nejsou individualisti ochotní platit. Výlučnost má taky svoje jasná pravidla. ;-)
Bohužel musím konstatovat, že postavit Forestera jako alternativu Yettimu je úplně mimo.
Odhlédneme-li od cenových rozdílů, Váš návrh je jako nabízet někomu, kdo chce byt v Praze, vilu v Jevanech, protože je jistě lepší. Jenže je to jaksi jiná kategorie. :-!
To není "alternativa" - to je "větší" (lepší) DOSPĚLÝ vzor (TAk jsem to myslela - asi nějak jako "když už tak už" ... a NEbylo to o yeti, ale OBECNĚ o yetiurbancruiserqashqai... ;-)
PS: Není to spíše něco jako panelákové 2+1 versus 3+1 (na lepším místě, v trochu lepším patře, navíc s krytým garážovým stáním - asi TAK bych to viděla já ;-) )
Jevany jsou (pokud já vím) spíše bmw X5 apod. :-)
Já si prostě nemyslím, že Forester a Yetti budou mít stejný druh zákazníků, jen s odlišnými finančními možnostmi. To spíš ten Qasqai bude konkurentem.
A co se týká Urbancruiserů a Soulů, je už taková doba, že se vyplňují i ty nejmenší mezírky na trhu a auta se "plichtěj" jako mix vzájemně nesourodých požadavků. Jenže já nejsem purista, a tak mi vznik nových quasi-segmentů nevadí. To spíš zánik některých aut, z dnešního čistě obchodního pohledu příliš jednostranně zaměřených. :-!
Nu já tak nějak "vidím a sleduji", že přes letité reference (třeba i o spolehlivosti) o Subaru Forester měla škoda yeti NÁSOBNĚ VÍCE "fandů" ještě PŘEDTíM než se začala vůbec prodávat ;-)
A jako "obvykle", když se v česku jen "dotknu" tématu "škoda auto NEmusí být nejlepší", tak je hned OHEŇ na střeše :-)
PS: Ale to že jsou zde modely této dcery vw místy až "glorifikovány", to si NIKDO NEpřiznává - když to "zmíním", TAKÉ to spíše "schytám" ;-)
PPS: Já se DOBROVOLNĚ přiznávám, mně je "bližší" konstrukce vozů (podvozků/MOTORů) Subaru :yes:;-)
Pěkný den :-)
Bohužel, Kylie, u tebe to platit může, ale na jinak budeš stěží někoho přesvědčovat na Forestera jako alternativu k Yetimu.
Při uvedení Yetiho cenou 360 tis. bude právě ta "výhozí" cena tím "tahákem", byť dojde téměř určitě k jejímu navýšení při specifikování "zákaznické" "verze".
Nicméně, když někomu sdělíš: "Vybodni se na Yetiho a zkus Forestera", tak budeš při prvnim zjiětění ceny označena za blázna - 678 tis. Samozřejmě, základní výbava o "dost obsáhlejší", ale pořád je to naprosto jiná cenová kategorie, než se pohybuje Yeti.
Já NEchtěla "přesvědčovat" - já ve svém úvodním příspěvku napsala že JÁ (já osobně) NEžli qashqaieurbanycruisryyeti atd., tak raději ROVNOU Subaru Forester.. ;-)
A s tou cenou máte PRAVDU - lidé si NEuvědomí, že jde o "běžnou" předokolku s motorem 1.2 (takže spíše takový konkurent Citroën C3 Picasso, Kia Soul apod.) a ceny "srovnatelných" verzí Yeti - třeba s tím Subaru - jsou již maličko "JINDE"..
PS: Já MARKETING vw VŽDY chválila a chválím - "umí" se trefit do představ a požadavků lidí (a nemýlím-li se, Yeti BUDE vnímán jako PLNOHODNOTNÁ konkurence ... třeba toho Subaru Forester (tedy v těch "vyšších/dražších" verzích, v těch "nižších" zase bude konkurentem Kia Soul a Citroën C3 Picasso - sice trochu "2 v 1", a trochu vítězství MARKTETINGu nad realitou, ale jinak OBDIVUHODNÉ (při použití nijak "zvláštní" techniky "bojovat" /a možná úspěně/ na dvou frontách) ;-)
Pěkný den :-)
Ano, tvůj osobní postoj jsem zaznamenal a nutno podotknout že s cenově "příbuznými" vozidly je Forester více než zajímavou alternativou.
Musím říct, že s Yetim se dle mě Škodovce povedl opravdový "zásah", a to jak dobou uvedení na trh, tak i touto základní cenou, která by možná mohla trochu "zvrátit" to "korejské cenové nadšení".
...však já MARKETING vw VŽDY chvália a chválím... ;-)
PS: Kia Cee´d (a i30) stále JE "zajímavou" nabídkou, ale pro Kia Soul to asi BUDE "komplikace" (i tak mají dle prognóz prodeje korejských vozů dále STOUPAT ... čemuž i já osobně VĚŘÍM)
Pěkný den (přeci jen "raději" ve Forester než v Yeti :-)
To (víceméně) SOUHLASím ...
... ale když si POLOŽÍM OTÁZKU, zda raději "vzhledově nudný s opravdu skvělým/sofistikovaným podvozkem a famózním motorem" či "vzhledově také nijak mimořádný model s horším podvozkem i motorem" - JÁ mám "vybáno" :-)
Pěkný den ;-)
Já že se navážím? Já jen konstatuji to, co o vás tady ví každý... Každý je neznalý, jen vy jste na slovo vzaná odbornice, která tomu rozumí a nikdo to neumí líp. A zejména pobaví ta pohádka o tom, že pracujete v automotive...leda tak jako uklízečka. Pěkný obrázek si každý udělá už jen tím, jak przníte češtinu a nejste schopna ani napsat jednu větu správně česky... navíc máte v hlavě opravdu "vybáno" už jen tím, že nejste schopna pochopit, že políčko "titulek" je určeno k názvu threadu, aby případný diskutující měl přehled o čem daný thread je a neslouží to k oslovení... pokud to nechápete tak je mi vás líto. Na druhou stranu se ani nedivím, už jen díky způsobu vašeho psaného vyjadřování... a klidně si dál pište svoje rádobyodborné bláboly...vážně vás tady už naštěstí nebere nikdo, takže vaše příspěvky můžou tak maximálně pobavit nad tím, kam až může šahat lidská blbost...
Nu já (sečtělá uklízečka) "jen" upozorním, když vidím "rozpor" mezi tím co já četla v AutoZeitung a nějakým příspěvkem ;-)
V "automotive" věru (už docela DLOUHO) NEpracuji ;-)
Ale když se VSADÍME o nějakou "motivační" částku - RÁDA to "prokáži" (a ZKLAMU vás - NEbylo to ve funkci "uklízečky" ;-) )
Je mi líto, že krom toho že vám je mne líto, nezvládnete sledovat nit i když v titulku je oslovení - opravdu mne to "muzí" a je mi (vás) líto :-)
PS: Je mi líto, ale já MÁM "papírek na hlavičku" ;-) (vy v česku je máte "modrobílé"; u nás jsou "červenobílé") - což jsem ale "hlásila" ;-)
PPS: Poslední slovo vašeho příspěvku mi připomnělo tatínkova slova, že nejHORŠí je srážka s BUBcem (tatínek měl VŽDYcky pravdu :-)
Ehm, ještě DOTAZ - JAK jste "dospěl" k tomu, že mluvíte za 99% lidí? To jste se jen tak "rozhodl", že VŠICHNi jsou jako vy? ;-)
Dá Bůh a NEjsou ;-)
Je to prosté. Nemám nohy - nehlásím se na olympijský sprint. Jsem slepý - nezávodím ve střelbě. Neumím psát - neprzním diskuze...
Mimochodem nikde jsem o žádných 99% nepsal. Na druhou stranu pokud vám stále nedochází to, co vám tady již spousta diskutujících naznačila, tak je mi vás fakt líto... a že v automotive už dlouho nepracujete (předpokládám, že od ranního probuzení >:D ) se ani nedivím, když máte ty "papíry na hlavu"...holt škoda, že se nejmenujete Forest...maminka by vám říkala, že pro hlupáka každý hloupý...
Re: Nejlepší je 100oktan(ový) benzín ARAL Ultimate!
S tím "ranním probuzením" jste to NEtfil (je to přeci jen DÉLE) - ale ŘEKL jste si o to - pojďme se vsadit o VŠECHNY peníze co máte (já "vyrovnám") ;-)
PS: Tím že budete neustále dokola "napadat" či "urážet" FAKTa asi moc NEzměníte
PPS: Doufám že ta "sázka" bude stát za to - dostala jsem nabídku na na TOP verzi nové C5 (V6 2.7 HDi Exclusive) - tak že byste to "zatáhl" - jsem myslela :-)
Re: Nejlepší je 100oktan(ový) benzín ARAL Ultimate!
Á, někdo tady jde jen po penězích...dokážu si jasně představit, ajk jste si "vydělala" na současné auto... ne, já nemám potřebu se vsázet, abyste dokázala, že jste ty hajzlíky ve fabrice opravdu uklízela... nebo jste byla snad někde u výroby (utahování šroubku CKT027 na motoru CFHC určeného pro příčnou zástavbu? >:D:yes: Ne prosím, neztrapňujte se tady víc, než je to nutné...
Re: Nejlepší je 100oktan(ový) benzín ARAL Ultimate!
Couváte? :-)
PS: Narozdíl od vás to NEmyslím jako "urážku", ale domnívám se že "...si NEdokážete představit" ;-)
PPS: Uklízečku jsem NEděla NEdělám (a snad dělat NEbudu - od toho máme Galinu :-) ) a šroubky jsem také nikdy NEutahovala ...
A co VY? K PŘEHLEDu o uklízečkách jste se SÁM hlásil - tak CO (ve ŠkoděAuto?) děláte vy?
Já EKONOMka (bez výmyslů, bez ironie - popravdě), "prozradíte" i vy? (v česku je to skoro "legrace", jak se snaží všichni být "totalANONYMní" ;-)
Pěkný den (a do budoucna prosím raději o AUTECH - TY já mám totiž RÁDA ... a snad jim "maličko" i rozumím) ;-)
Re: Nejlepší je 100oktan(ový) benzín ARAL Ultimate!
Však jsem to tady už kdysi psal co je mým povoláním...jistě si vzpomenete...a ŠA to určitě není, i když tam taky trávím dost pracovního času...
Mimochodem ekonomka -hmm, to má k automotive opravdu blízko, asi jako ryba a bycikl...buďte ráda, že po vás nebudu chtít všechny peníze... ale jsem rád, že jste přiznala, že jste prohrála...
Re: Nejlepší je 100oktan(ový) benzín ARAL Ultimate!
Už jsem to naznačil nahoře: když pořídíš za cenu jednoho Forestra dva Yeti, někde by ten rozdíl měl být znát - nejen v pár centimetrech semo tamo. Takže tvoje volba je fajn, ale já bych šel v případě srovnávání nesrovnatelného raději rovnou do Lagondy - konec upejpání a kompromisů, tam vyzvání ten pravý zvon ;-) A pokud jde o jízdní vlastnosti Yetiho, tak to je teď zřejmě od 100% lidí tady jen střílení do mraků, já osobně bych se napřed svezl, pak teprve mluvil.
Matematika tedy NEbýt moje silná stránka, ale - ni NÁHODOU (tedy pokud srovnáváte předokolku 1.2 benzín škoda a symetrickou 4kolku s plochým dieslem Subaru, tak ano ... ;-)
Pokud si srovnám (mnou "preferovaný") Forester 2.0D a Yeti v podobných výbavách - nějak mi NEvychází dva za jednoho ;-)
PS: NEznám pochopitelně jízdní vlastnosti Yeti - mluvila jsem o KONSTRUKCi - jak motoru tak podvozku (a tam je Yeti a Subaru pochopitelně NEstrovnatelné).
PPS: Já mám "zkušenost", že slušně vybavený vůz typu Legacy/Forester nebo má současná C5 V6 vpodstatě splní VŠE co je "potřeba" a pak "nad nimi" již nastává OBROVSKÝ cenový "skok", tedy opradu "lepší" auto stojí ... třeba jako ta Lagonda ;-)
Prostě já bych u tohoto typu vozu ZAPOMNĚLA na Qashqai a Yeti a ... a KDYŽ už tuto konstrukci, tak JÁ bych volila asi ten Forester, který je (konstrukčně, motorem ... CELKOVĚ) přeci jen maličko "jinde"
Pěkný den :-)
To bohužel NEní (i když něco "použitelného" by se tam snad našlo) ;-)
NEJlepší je přici Bristol a Caparo (a ty v garáži OPRAVDU NEmám 8-s
Pěkný den :-)
V těch autech je jen jeden motor? Nebo které motory konkrétně porovnáváte a co je na kterém lepší a co na kterém horší? Rád se nechám poučit od někoho, kdo určitě s oběma auty již najezdil tisíce kilometrů.... rád se nechám poučit...
Kdybyste VÍCE četl třeba AutoZeitun - VĚDĚL byste! :-)
PS: KONSTRUKČNĚ jsou Subaru motory "lepší" (obecně je "plochá/boxer" konstrukce motoru přeci "lepší" a je opravdu ŠKODA, že je dnes používá již jen Porsche a Subaru) - já osobně do Forester jako "optimum" vidím 2.0D diesel (spolu s bmw 20d asi NEJlepší dvoulitrový naftový motor na planetě)
Ráda jsem "poradila" ("poučila" - chcete-li :-) )
A samozřejmě NEjen tisíce km.. ;-)
[odkaz]
A mohu-li, tak VÁM doporučuji si nějaké Subaru "vyzkoušet" - to co si o konstrukci a jízdních vlastnostech můžete přečíst ... je opravdu PRAVDA :yes::-)
No stále jsem se nedozvěděl, v čem to lepší je, Boxer vs. R je jedna věc a co ten zbytek? Když je ten Boxer tak super, tak proč ho používá jen Subaru a Porsche? Kolik km máte s Yetim, že porovnáváte? Stále jste neodpověděla na moji otázku, jen se nepovedeně snažíte vyhnout odpovědi (a dáváte tu nesmyslné odkazy na věci, které jsou absolutně offtopic...)...já stále čekám na odpověď... a vy se jistě nechcete ztrapnit (opět)...
Nu ono ho přeci dříve používalo VÍCE automobilek, ale udělat "obyčejný" řadový motůrek je "levnější" (a to je argument NADE VŠE) - a navíc asi "většině" lidí je to JEDNO ... prostě tu reálně "lepší" ocení jen "znalec" (tedy to se DOMNÍVÁM já)
S Yeti "nemám" pochopitelně NIC, ale "fyzikální zákony" stejně jako "pravidla konstrukce" platí jaksi "obecně", takže konstrukce podvozku subaru bude VŽDY "lepší" než ... RAV4 nebo Yeti a konstrukce motoru boxer bude vždy "lepší" než "obyč" řadový motor atd. (tedy popravdě ono je to ještě "složitější", ale ...)
Prostě to s "nižším těžištěm" u subaru to NENí (jen) reklama, to je REALITA (a co udělá jen maličké "přitvrzení" a "snížení" běžného vozu - to víte jistě sám).
PS: KTEROUžeto otázku chcete odpovědět? :-)
No zapomínáte na to, že Boxer je jedna věc, ale jak se říká "podmínka nutná, nikoliv postačující"... otázek můžu mít víc, ale stejně na ně neodpovíte, třeba jaké vstřikovací tlaky má ten diesel u Subaru, jaké u Yetiho. Jaké mají ty motory vstřikovací jednotky? Ovládané magnetickým
nebo piezo ventilem? Který z těch dvou motorů používá UDS? Zpětný tlakový ventil - který motor ho má a který ne? A mohli bychom pokračovat... ale to bychom po ekonomce už asi chtěli moc že? :-! >:-[]
Bože "dohledat" JAKÉ přesně jsou vstřikovací tlaky atd. - to v době internetu je celkem "legrace" (a to že se na docela VYSKOKÉ vstřikovací tlaky doslalo třeba vw s pumpe-düse to NEbylo až TAKové "vítězství" a trochu vyšší tlak NEmusí znamenat hned "lepší" motor, že? ;-)
NEvím jestli se v konstrukci OPRAVDU (tak jak to dle TOHOTO příspěvku vypadá) vyznáte, ale jestli NE"hrajete", tak nějak NEchápu některé vaše PŘEDCHOZí "výroky"
PS: Já osobně bych NEkoukala JEN po trochu vyšším tlaku (i když NIC "proti" - pokud se pamatuji, u subaru museli kvůli "prostoru" použít "specifické" vstřikovače - jiné NIKOLIV vstřikovacími tlaky, ale ROZMĚREM ... a jsou myslím piezoelektrické), ale možná spíše po počtu otvorů - a "přesnější" regulaci vstřikovaného množství paliva.
Ale JÁ (narozdíl od vás) již ŘEKLA, co je moje profese - jste "na řadě" ;-)
PPS: Ale abych se TAKÉ na něco MOTORového zeptala: CO říkáte na konstrukci V6 3.0 HDi (a měl jste někdy možnost jet/vyzkoušet 2.2 či 2.7 HDi či nějaký JINÝ 2-turbový motor)?
Já jsem někde psal, že vyšší vstřikovací tlak = lepší motor? Nestrkejte mi do pusy něco, co jsem neřekl... a prostorová zástavba nemá s použitím piezo/elmag. ventilu nic společného... tam jde o úplně jiné věci... a mimochodem, když by jste se u nafťáku nekoukala po co nejvyšším vstřikovacím tlaku, tak je jedině dobře, že ty motory nekonstruujete... ;-) >:D A stále čekám na odpověď, neb vy místo odpovědi radši uhnete jinam a jakoby "náhodou" se snažíte položit další otázku, která s tématem absolutně nesouvisí...stále čekám, v čem je ten Forester a jeho motor tak pokrokový a v čem třeba ten Yeti tak zastaralý... vy jakožto ekonomka určitě oba vozy znáte do posledního šrpubku, takže mě jistě ráda poučíte...
Ne proc? Já "jen" napsala SVŮJ "názor/pohled" ;-)
NEjsem žádná "odbornice" na MOTORy, ale přeci jen se v oboru DLOUHO pohybuji a "obecný" přehled snad alespoň "troščičku" mám (a krom trocha teorie i "malilinko" praxe) ;-)
PS: Myslím že jste NEpochopil jak jsem to myslela (napsala) - u subaru dieslu byly použity (pokud se NEmýlím) piezoelektrické vstřikovače a NAVÍC ("plus" k tomu) byly použity (vyvinuty) "menší" než jinde používané - právě z PROTORových důvodů (tak TEĎ jsem to snad napsala "bubovzdorně", ale když se ještě jednou podíváte na můj minulý "popis", tak je to snad "pochopitelné/srozumitelné" i z něj ... JAK jsem to myslela)
Dle vaší závěrečné věty "... mimochodem..." už mám pocit že mne chcete "trumfout/setřít" ZA KAŽDOU CENU. Já celkem CHÁPU "vhodnost" vyšších vstřikovacích tlaků, JEN jsem si dovolila napsat, že to NENí to JEDINÉ!
PS: Škoda že jste ZAPOMNĚL odpovědět na moji "konstrukčně" MOTORovou otázečku! CO říkáte na "revoluční" konstrukci motoru V6 3.0 HDi (a měl-li jste někdy možnost "ozkoušet" nějaký bi-/twin-turbo motor, ať z rodiny Citroën/Peugeot/Jaguar/Land-RangeRoverHD… či bmw .. či nový 250CDi Mercedes a snad i Fiat/Alfa/Lancia jeden má ...)
Ale pochopil... vy prostě se napřed chcete hádat a dokazovat si kde co a když se vás na něco teda zeptám, tak hned začnete tvrdit něco jiného, že jde jen o názor apod... doporučuji si napřed srovnat v hlavě co vlastně chcete a neplést se do věcí, kterým opravdu nerozumíte... no nic, přeji pěkný zbytek víkendu, venku je tak hezky a dokonce přestalo pršet...
Víte že jste se VYHNUL naprosto VŠEM otázkám?
PS: I té "sázce"?
PPS: "Miluji" anonymitu internetu (vy jistě také ;-) )
Ehm, a "pomáhá" když se NEustále ujišťujete (písemně), že autíčkům/motorům NErozumím? :-)
Líbí se mi, jak se snažíte neustále kličkovat a na otázky položené vám místo odpovědi položíte jen další otázky mimo téma... mimochodem o tom, že nikdo ničemu nerozumí tu akorát všechny přesvědčujete vy... zkuste místo toho se alespoň pořádně naučit vyplňovat správně ty titulky příspěvků... ;-)
Takže ještě jednou:
NEodpověděl jste na JEDiNOU otázku, vyhl jste se (narozdíl ode mne) VŠEM odpovědím..
PS: Ale "poplácávat" se po rameni docela "umíte"
PPS: Víte třeba ke kolika vstřikovacím otvorům vývoj zatím "došel"?
Nebo co ty bi-/twin-turba? A co ta opravdu originální a "revoluční" konstrukce V6 3.0 HDi?
Pěkný den :-)
"Takže ještě jednou:
NEodpověděl jste na JEDiNOU otázku, vyhl jste se (narozdíl ode mne) VŠEM odpovědím.."
Tak teď se směju na celé kolo. Takže vy napřed plácnete, že "forester je konstrukčně lepší než yeti" dtto o motoru a když se vás zeptám jak je tedsa lepší a v čem konkrétně, tak jen melete svou už v x diskuzích ohranou písničku že váš protivník dosud neodpověděl na vaši otázku a vy jste přitom neodpověděla ani na tu jedinou, co vám byla dána. >:D Ony ty papíry na hlavu nebudou jen tak... >:-[]
Já na vaše TESTovací otázky ohledně MOTORu "jakž/takž" odpověděla - vy ani na jedinou ;-)
PS: Tak OBRÁCENĚ, vy KONSTRUKCi motoru 2.0 TDi považujete za "lepší" než subaru boxer 2.0D? A vy KONSTRUKCi pohonu 4x4 u škoda yeti považujete za "lepší" než subaru symmetrical all wheel drive? :-)
Už jste "dopočítal" KOLIK bude stát u yeti nějaká trochu "slušná" verze (motorově i výbavou)? ;-)
PPS: Vy jste z těch TECHNICKÝCH otázek asi NEvěděl/NEznal odpověď na ŽÁDNOU z nich, nebo? :-)
PROČ píšete: "NEodpověděla jste na jedinou otázku" - vždyť se to dá "dohledat" ;-)
Stejně jak to, že VY, 100oktane - se odpovědím na MOTORové otázky vyhýbáte "lépe" než "čert kříži" ;-)
No zatím jste vy neodpověděla ani na JEDINOU otázku, tak odpovím, až první odpovíte vy...takže... mimochodem já schválně neříkal, že je lepší Yeti nebo Forester...ty auta jsou celkově odlišná a vím, že něco je lepší u jednoho a něco zas u druhého, ale to se vám zase nehodí do krámku a nejste schopna ani odpovědět...a to vaše "jakž takž odpověděla" mě přivádí k smíchu ... fakt doporučuji se nemísit do věcí o kterých nevíte nic a jděte si radši procvičovat má dáti - dal. ;-):-!
Btw což tak se konečně naučit, k čemu slouží ty nadpisy... ;-)
NElíbila se vám snad má ODPOVĚĎ ohledně TYPU (piezoelektrických)vstřikovačů? (mně se z níže uvedených důvodů/vašich citací NElíbila VĚTŠINA vašich odpovědí ;-)
Tak možná byste na (alespoň) JEDNU z mých otázek mohl odpovědět VY (jestli "umíte" - času "dohledat" jste si "zařídil" celkem DOST :-)
PS: Právě jsem si za poslední dva dny prošla VAŠE příspěvky a ... přečtěte si je SÁM (krom toho že v KAŽDÉM příspěvku je nějaká "narážka/urážka" - s uklízečkami WC jste ZAČAL vy (VY jste ZAČAL ;-\ :no:8-s - a jak koukám na VÁŠ poslední příspěveček, zatím asi NEskončil ;-)
CO vás "žene" k TAKvovým "atakům"? OPRAVDU si myslíte, že konstrukci vozů a motorů NE"chápu" a NE"rozumím"?
PPS: Ach a ještě "drobnost", krom NEUSTÁLÝCH "narážek" jste NEřekl o autech nic Nic NIC = nula (tak alespoň na JEDNU věc odpovězte, nebo si mám myslet že VŠECHNY ty věty typu:
"NEhodí se do krámku.."
"Dokážu si představit JAK jste si vydělala na auto..."
"Že jste ty hajzlíky ve fabrice OPRAVDU uklízela..."
"NEjste schopna.."
"Škoda že se NEjmenujete FOREST..."
"Doporučuji NEmísit se do věcí kterým NErozumíte.."
"Pracujete leda tak jako uklízečka..."
"Máte v hlavě vy-báno..."
...atd.
JÁ si myslím že to tyto VAŠE věty jsou celkem DOST "mimo"
Takže: Umíte o AUTECH napsat (třeba odpovědi na ty otázečky) TAkÉ tolik vět (citovala jsem jen NĚKTERÉ!) - nebo "umíte" JEN tohle (urážet)?
PS: Pokud AUTíčkům rozumíte TAK jak se snažíte se presentovat - VÍTE, že se víceméně SHODUJi (a občas i cituji) různé testy/přehledy/tabulky - názory profíků (já asi NEjvíce "respektuji" britské Evo a z českých novinářů se asi nejvíce "shodnu" s Martin(em) Vaculík(em)..
... a vy? :-)
Re: Kylie - zde vyplň správný titulek - ne oslovení :o)
No nečetl jsem ty žvásty, páč mě nebaví číst nekonečný sloupec, ale aspoň jsem proletěl ten začátek - ne, nestačí mi vaše odpověď, páč z ní nic nevyplývá...neřekla jste co používá ten proklínaný koncern i jaké obecné vlastnosti z těch použití vyplývají...ale přesto víte, co je dobré a co ne...no nic...přeji dobrou noc... >:D
Re: NE MOC milý 100oktane, jež jste to s "uklízečkami" atd.
ZKUSTE si přeci jen ten příspěveček PŘEČíST (ostatně jsou to citace VAŠICH slov a vět :-)
A NEjde přeci o "proklínaný" koncern, jde o KONKRÉTNí motory/modely (a v naftových dvoulitrech je prostě - JAK JSEM NÍŽE NAPSALA - "králem" bmw 2.0d a subaru 2.0d ;-) )
PS: Zkuste se s nimi projet (a budete říkat/psát to co všichni ostatní - profíci v testech :yes: ... a já :-)
PPS: A zkuste ODPOVĚDĚT na některou z těch MÝCH otázeček - buď VÍTE a ODPOVÍTE, nebo jen "vlny" na mne děláte (to na mne až tak NEfunguje, pokud si něco přečtu v něčem německém v něčem britském v českém AutoDiesel a je to stále to samé (a navíc SOUHLASí to s mými vlastními PRAXOzkušenostmi) - anonymní nic(k) na netu co se rozčiluje že píši jinak než MU "vyhovuje" můj názor asi NEzmění, že? ;-)
Ostatně jak VY si vysvětlujete to (všeobecné) velmi KLADNÉ hodnocení motoru Subaru boxer 2.0D? :-)
Re: NE MOC milý 100oktane, jež jste to s "uklízečkami" atd.
Muhehehe. Proč sem najednou taháte 2.0D od BMW? O něm byla řeč? Ale chápu, stále jste neopověděla a nezdůvodnila své tvrzení o "celkově lepší konstrukci" toho Forestera a místo toho se maximálně oháníte tím, co kde psali, ale sama to zdůvodnit neumíte, takže vidím, že další rozhovor s vámi (také jako anonymním nickem) je zcela marný...
Re: NE MOC milý 100oktane, jež jste to s "uklízečkami" atd.
Proč "... také jako ANONYMním nickem"??
Myslím že NIKDO zde v "otevřenosti" NEzašel dál než já (co VÍCe si představujete?) :-)
Presentujete se že vozům "rozumíte", tak jistě CHÁPETE rozdíly v konstrukci pohonu 4x4 u škoda auto a symetrickým uspořádáním v kombinaci s plochým motorem u Subaru (nižší těžiště i plně symetrické uspořádání/rozložení hmotnosti prostě MAJí vliv - což ale jistě víte sám - i kdybyste měl POLOVIČNí ZNALOSTi, než na jaké se "tváříte") ;-)
Proč "... najednou 2.0D od BMW"?
To jsme přeci "probírali" již VČERA! Jednak dvoulitr od bmw se označuje spíše 20d a od Subaru 2.0D (nějak se vám to "smíchalo dohromady") - a již včera jsem psala, že subaru (a porsche) boxer(y) 2.0D považuji za "ideální/optimální/LEPŠí" konstrukce motorů (nežli "obyč" řadové 4válce) a že mnichovské 20d a ploché 2.0D od Subaru považuji za NEJlepší naftové dvoulitry (konstrukčně, chodem, zvukem /no to platí HLAVNĚ pro to Subaru/ - CELKOVĚ) lepší než třeba 2.0 TDi (nebo HDi) - prostě ve DVOUlitrech "vítězí" bmw a subaru :yes:
Vy s tím NEsouhlasíte? Máte JINÝ názor (klidně to i "zdůvodnit" můžete)? ;-)
PS: Hlavně zase NE"vycouvejte", jako z té SÁZKY! :-)
1. Je sranda, že když už dojdou argumenty, tak se chytáte takových hloupostí jako to, že motor od BMW označím klasickým označením skládajícím se z objemu na 1 des. místo a písmenem označujídím druh paliva. Stejně jak se píše 2.0D, tak můžu u jiného motoru použít 1.6G, 2.4C,
2. Ještě víc to je srandovní od osoby, která není schopna napsat správně ani jedinou větu - ve stejné souvislosti bychom tady mohli také diskutovat...
...ale to ekonomka jen tak nepochopí a bude se neustále ohánět tím, co si kde přečetla v kdejakém časopise... zatím jediné co dokázala je vygooglovat, jaký typ vstřikovačů má ten diesel od Subaru, ale doteď neodpověděla na zbytek mých dotazů a také doteď nebyla schopna vysvětlit čím se to liší a jaké jsou výhody a nevýhody - a s takovým individuem se tu mám zcela vážně bavit o tom, co je konstrukčně lepší a co ne? Pochybuju, že mi zdůvodníte, v čem se liší ECU EDC 17 - C46 oproti EDC 17 - CP14 a plno jiných věcí...ne opravdu nemám zájem se zaobírat nějakou pipkou v diskuzi, co si myslí, že si jednou sedla do auta, že spolkla veškerou moudrost světa a ostatní jsou blbci co tomu nerozumí... no nic, pište si dál co chcete, obrázek o vás je myslím víc než dostatečně výmluvný a nemám čas ho s vámi dále ztrácet... klidně si tady pište další své ničím nepodložené bláboly (kromě svých pocitů)...myslím že i spousta dalších lidí se ráda nad jejich čtením pobaví... >:-[]
Re: NE MOC milý 100oktane, jež jste to s "uklízečkami" atd.
Bohužel s VÁMi "sranda" moc NENí:
"... dokážu si představit, jak jste si vydělala na auto ..."
"... uklízela jste leda hajzlíky ve fabrice ..."
Takže:
PROČ vy NEodpověděl na nic?
VLASTNí přehlédnutí a chyby moc přiznat NEumíte, že? (krom označení motorů u bmw a subaru - což opravdu NENí nějak zvlášť důležité, třeba i ty použité vstřikovače u subaru dieslu - tam jste také NE"trefil" - ale vám se TĚŽKO něco technického "vyčítá", když jste vlastně VŮBEC NIC sám NEnapsal - JEN kritizujete druhé (pardon, JEN mne ;-) )
PS: To vám dělá "dobře" psát neustále dokola (v KAŽDÉM příspěvku) věty jako:
"...pipka co si jednou sedla do auta"?
SÁM dobře víte, že všechny ty VAŠE "uklízečky" a "pipky" atd. jsou jen "bláboly" - to vám to dělá "dobře", když to napíšete, nebo CO za tím je (přítelkyně/manželka vám dala kopačky, byla nevěrná, nebo CO za bolístku si skrze mne "léčíte"?)
PPS: Krom kritiky - PROČ jste VY NEodpověděl na jedinou technickou otázku (já klidně PŘIZNÁM, že NEtuším co je to ECU DCD 17 - C46 ... a vy VÍTE na kolik otvorů se dostaly poslední vstřikovače a jak velké mají otvory? Nebo jak velké musí být mezera mezi dmychadlem a skříní?)
To už je opravdu "trapná" hra a její PODSTATA je asizcelaurčitě někde ZCELA jinde a VŮBEC NEjde o to co všechno vím a znám (že NEjste žádný "profesionál" a CO je moje povolání - to jsem tu již mockrát napsala - stejně jako to že v oblasti AUTíček se již DLOUHO pohybuji a je možné že krom čtení toho Evo a AutoZeitung - což z nějakého mně NEpochopitelného důvodu až "zesměšňujete" jsem jela VÍCE vozy než všichni ostatní místní diskutující, nebo alespoň NADprůměrným množstvím).
Takže si prosím své KOMPLEXy "řešte" přes někoho JINÉHO (nejlépe TAM kde VZNIKLY) ... a ZKUSTE prosím napsat odpověď na třeba jen pár (dvě) z MÝCH otázeček (nebo si mám myslet, že odpovědi opravdu NEznáte ... a oč MÉNĚ znáte o to VÍCe urážíte/napadáte?)
Re: Nerudná KyLiE, která není schopna uznat svou porážku a j
No jsem rád, že KyLie musí mít vždy poslední slovo, jen aby sobě dokázala, že je "lepší"... není nad to, když ekonomka poučuje o vývoji motorů. >:-[] Mimochodem, zajímavé, že plácnete blbost typu "je ve všem konstrukčně lepší" a pak si to nedovedete ani obhájit (kromě rádobyodborných odkazů na kdejaký časopis) ale nejste schopna to skutečně obhájit...a pak když jste v koncích, tak se chytáte označení motorů...ale chápu, pro vás je i důležité, jak se označí objem a typ motoru (, protože jinak nejste schopna poznat o co jde že? >:-[] By mě zajímalo, co byste vykládala za blbosti, kdybych tu začal používat tovární označení motorů a třeba místo 2.0TDI-CR 103kW 2nd G bych použil jen "klasické" CFHC..to by jste byla v koncích že? No nic, nemá cenu se dál hádat s někým, kdo není schopný ani odpovědět na dotaz jinak než že položí další a k tomu vykřikuje...je mi vás fakt líto... :no:
P.S. Teď se všichni mohou přesvědčit, že musíte mít poslední slovo (a nejen zde, ale v kterémkoliv jiném threadu...:-! ), protože na ten stále se opakující žvást reagující na tento příspěvek už reagovat nebudu...nemám to zapotřebí.
Re: NE MOC milý 100oktane, jež jste to s "uklízečkami" atd.
NENí to ZOUFALSTVí "dokazovat si", že jsem "lepší" tím že použiji interní název "součástky/motoru" atp.? :-)
KOLIK tak odhadujete procento diskutujících, kteří znají interní označení třeba motoru (či čehokoliv jiného) té či oné automobilky? Tedy pokud v (s, pro) ní pracují, tak jistě ano, pokud ne ...
Vy snad znáte interní označení někde JINDE než zrovna vy pracujete? Od Alfy po Volvo? ;-)
Navíc to přeci NEmá NIC společného s tím, jestli je ten či onen motor POVEDENÝ.
Já mám prostě zkušenost/názor (+ mám "načteno"), že ten vámi zmiňovaný 2.0 TDi se bmw 20d a subaru 2.0D NEvyrovná (tito dva jsou momentálně zřejmě NEJlepší naftové dvoulitry na trhu). Vy máte JINÝ názor než já či ony magazíny - ok (ale to asi NENí důvod k větám o UKLÍZEČKÁCH a způsobu vydělávání si na poslední auto - ty jsou prostě JEN "vulgární"..
... a PROČ jste se k nim tolikrát uchýlil víte jen vy (jiný názor na konstrukci motoru či podvozku, to asi NEbude ten důvod, že? :-)
Má slovat ZPOCHYBŇUJETE, ale jen "urážkami", ARGUMENT od vás bohužel nedorazil jediný (ze všeho "couváte" + ale okamžitě "urážíte" - asi byste si měl ZMĚNIT nick, 100oktanový benzín je trochu "vrchol technologie", vy jste chováním spíše takový malý český PAROUBEK - ŠMRNCnutý D. RATHem ... což je přesmyčka DARTH Vader - a s takovými BEZpáteřníky je to opravdu TĚŽKÉ, na ty slušnost a fair play prostě NEplatí)
Máte-li na to "koule" ráda to s vámi ROZEBERU co jste myslel třeba tím "... není schopná uznat" apod., ale na to vy asi NEmáte, vy asi zase raději vytáhnete nějakou "splašku/urážku/vulgaritku" - v tom se vám opravdu NEvyrovnám
Den a všechny další PŘESNĚ takové jaké si ZASLOUŽÍTE - to vám přeji já Kylie ;-)
Re: NE MOC milý 100oktane, jež jste to s "uklízečkami" atd.
Ja, len celkom nechapem preco zrovnavate FORESTER s YETI, ved Forester je niekde uplne inde a nie, len cenou.
Tieto auta sa proste nemozu porovnavat.
Ja osobne by som si ten Forester nikdy nevybral, aj, ked je technicky vyborny, ale pre mna velmi skaredy aj z vonka aj z vnutra a ten interier mi pripada ako z 90 rokov a nie, len vzhladom.
Rozhodne podvozkovo a motoricky by to bola dobra volba pre niekoho kto taketo auto vyuzije, ale pre niekoho kto hlada auto vyvazene po vsetkych strankach urcite nie.Boxer je Boxer o tom ziadna, ale to nestaci. ;-)
Re: NE MOC milý 100oktane, jež jste to s "uklízečkami" atd.
Och já NEsrovnávám - jak jsem napsala, NEŽ vozy typu Qashqai, urban cruiser, yeti (které se v těch "zajímavějších/vyšších" verzích CENOVĚ "protknou" třeba s tím FORESTERem), tak JÁ bych raději zvolila "rovnou" a "raději" ten Forester..
PS: A jsem zvědava JAK se bude Yeti prodávat, resp. JAKá motorizace bude u kupců ta "nej-" (ZÁKLADní cena předokolky 1.2 "není špatná" - uvidíme jaká bude cena "slušně" vybavených trochu lepšími motory vybavených verzí)
Pěkný den (s nějakým BOXER motorem ;-)
Pro mne také ne (no ještě před pár lety jako takové 3tí auto.. ;-)
PS: Já mám trošičku VÍCE praxe s Legacy a maličko s Forester a myslím že jsou to opravdu HODNĚ PODceňované vozy (a i přes "podivné" vedení české pobočky již i v česku za "přijatelné" ceny - NEvím jak na Slovensku)
Pěkný den ;-)
Proti LEGACY nic nemam, len ten FORESTER ach.
Ono podcenovane su mozno preto, ze ludia za dost velky obnos penazi chcu prave to vyvazene auto po vsetkych strankach, ktore ide po vsetkych strankach s dobou a hlavne musi byt viac Europske, to je myslim si ten najvacsi minus SUBARU v ponimani bezneho zakaznika.
To máte asi PRAVDU!
PS: I když dle mne je tento "výrobek" (subaru) dokonce spíše "komplexně" LEPŠí než běžná evropská "konfekce", ale OBAL opravdu "evropský" NEmá - asi mám VÝHODU, že zrovna OBAL(y) zboží moc NEhodnotím..
PS: Přiznávám, že mně osobně Forester (myslím VZHLEDově) nijak NEvadí/NEruší. Moc "krásy" NEpobral, ale ve všem DŮLEŽITÉM včetně spolehlivosti a "trvanslivosti" je naprosto "ok", takže potřebovala-li bych takový "typ" vozidla, Forester je (dle mne) až VÝBORNOU volbou..
Pěkný den ;-)
Bohužel ale stále nechápeš, že nadpis a oslovení jsou dvě různé věci...
Myslel jsem si, že nerespektování nepsaných pravidel a zásad je výsadou především lidí z bývalého východního "bloku" Evropy, ale soudě podle tebe, s tím mají velké problémy i "západnější" kultury Evropy... :no::-!
No jo, určité dost podstatné principy asi určitým blondýnám prostě nevysvětlíš...
Zahajuji tedy osobní protest...a na její reakce s přepsaným nadpisem prostě nebudu reagovat...samozřejmě čekám, že se někdo přidá...(aspoň jeden, dva...) ;-)
:-) Tak se NEzlobte - jde "šputat" něco o konstrukci autiček, abych mohla "oslňovat", dokud mám "přístup" a mohu sem psát ;-)
Pěkný den (i ty další :-)
Ještě ty začínej..., jako by mi problémy s jednou blondýnou tady nestačily... >:-[]
A to si vlastně taky vyřiď s ní, to přece také vzniklo z toho jejího přepisování... :no:
Po tom půl roce a dva a půl tisíci příspěvků? ;-)
PS: To je ZAJÍMAVÉ vnímání "dočasnosti" (i když po sovětské invazi na takovou "dočasnost" máte asi "nárok" :-)
No ANO! Vy jste vlastně skoro takový "auto.cztkový" SVĚTEC :yes:;-)
PS: Tak to já ale NEjsem žádná "světlice", já musím být (a VELKÁ) alespoň KOMETA :-)
Bylo to v uvozovkách a se smajlíkem... "neblondýny" to jistě pochopily/i...
Nemohla bys, prosím tě, aspoň přestat přepisovat ty nadpisy...
a své oslovení si psát až pod ně...děláš v tom naprosto zbytečný "brajgl"... :no:
Děkujeme... ;-)
kto vie na kolko krat to natacali a kolko im to cele trvalo natocit.Videl som uz tieto jeho vykony aj niektore auticka dost roztrieskal, ale toto sa mi zatial najviac pacilo zo vsetkych. :yes:
Naopak, to Subaru je naopak velice pekne, ale pro nektere pozadavky zbytecne velke. Yeti jako "mini SUV" se uzitim blizi "Urbancruiseru" a to je presne to, co nekteri zakaznici hledaji. Ten Forester je super, ale zase trochu mensi, nez optimalni pro dalsi ucely. Je to auto velikosti Golfu a Tiguana. Naopak zase Touareg, Land Cruiser, Kia Sorento apod zase zbytecne velky. Na trhu chybi SUV stredni velikosti - tak asi na urovni Passatu. Blizi se mu Outlander, Grand Vitara, a.j. V teto tride zatim nema VW koncern nic. Yeti je tedy vyplnenim dosud chybejiciho segmentu. Srovnavat jej proto s vozem o tridu vetsim (Forester) je tedy zasadnim nepochopenim situace na trhu.
PS: nic to nemeni na tom, ze Forester mi taky designove pripada lepsi, nez Yeti s kelimky okolo tachometru a osklivym fabiovskym cumakem.
Ne že bych trpěl předsudky, to auto se mi líbí od začátku. Pravda je, že mu fotky trochu ubírají - v reálu je hodně masivní, ten pocit máte i při jízdě. Po dvou dnech ježdění - jak na silnici, tak v terénu - jsem hodně nadšenej. Takže u mě dobrý.
... líbí se mi, po Superbu opět povedená škodovka, jen mi nejde do hlavy proč automobilka na autosalon do Brna dovezla 4 Octavie, 3 Supy, x Fábií ale Yettiho jen JEDNOHO !!! Ve výsledku bylo všude celkem volno ale kolem největšího taháku se nedalo hnout a byla tam fronta jak kdyby ho měli dávat zadarmo.
Asi to nakonec nebude úplný propadák soudě podle vesměs pozitivních reakcí od samého počátku. Osobně musím řící, že po třech designových šlápnutích vedle (vysoká koza fabie, disproporční sup a korejský facelift oktávky) se mi jeti celkem zamlouvá protože si na nic nehraje a drží vcelku slušné proporce. Asi "osvědčeným" designerům tentokrát dali domácí vězení a udělali čistě technicistní káru což je dobře no a se slušnou technikou koncernu pak už nejde nic vyloženě zkazit.
Já NE"hýřím" nadšením z "japonského" VZHLEDu interiérů Subaru, z celkové "koncepce/konstrukce" vozů (a toho "důležitého/podstatného" na nic) však ano..
.. popravdě VZHLEDově NE"šílím" ani ze škoda yeti ;-)
hyper bomba SUV Dacia Sandero Stepway za 200 klacků, už si na Yetíka nikdo ani nevzpomene >:D >:D >:D
To byl vtip samozřejmě. Osobně mě cena Yetiho překvapila, čekal jsem podstatně víc. Jen nevím jestli bych šel do toho 1.2 turbo, nějak moc maloobjemovým turbomotorům nevěřím, aby nebyl ten motor moc přetížený a nemělo to zásadní vliv na jeho životnost... Montuje se tento motor už někam/je vyzkoušený?