Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Yeti Champion: V plné výbavě od 508.800,- Kč, od července i s 1,4 TSI

Diskuze (52)
Škoda připravila pro český trh novou limitovanou edici Yeti Champion. Společně s ním se do prodeje postupně dostanou nové motorizace, především čtyřválcový turbomotor 1,4 TSI (90 kW).

Škoda Yeti Champion přichází na český trh u příležitosti zisku dvou titulů Auto roku 2010 – Yeti se stal vítězem v hlasování novinářů i veřejnosti. Limitovaná edice stojí od 508.800,- Kč a přináší bohatou standardní výbavu. Prodávat se bude se všemi motory dostupnými pro Yeti, od července přibude i nový 1,4 TSI o výkonu 90 kW.

Na straně turbodieselů Škoda momentálně nabízí agregáty 2,0 TDI (81 kW) s pohonem předních i všech kol a silnější 2,0 TDI 4x4 (103 kW). Do května bude dispozici i 2,0 TDI o výkonu 125 kW ve standardním i úspornějším provedení (kombinovaná spotřeba snízená na 5,9 l/100 km), v červnu se naopak nabídka rozroste o 103kilowattovou verzi s převodovkou DSG.

Relativně velkou mezeru mezi základním 1,2 TSI (77 kW) a 1,8 TSI 4x4 (118 kW) vyplní počínaje červencem pro Yeti nový agregát 1,4 TSI. Dodávat se bude ve variantě o výkonu 90 kW v kombinaci s pohonem předních kol a manuální převodovkou.

Škoda Yeti - ceny zážehových motorizací (duben 2010)
Motor1,2 TSI1,2 TSI1,4 TSI1,8 TSI
Převodovka6M7DSG6M6M
Uspořádání pohonu4x24x24x24X4
Zdvihový objem [cm3]1197119713901798
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]77/500077/500090/5000118/4500-6200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]175/1500-3500175/1500-3500200/1500-4000250/1500-4500
Max. rychlost [km/h]175--200
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,8--8,4
Komb. spotřeba [l/100 km]6,6--8,0
Cena Yeti [Kč]362.800,----
Cena Active [Kč]402.800,-453.800,--543.800,-
Cena Ambition [Kč]463.800,-514.800,--574.800,-
Cena Experience [Kč]493.800,-544.800,--604.800,-
Cena Champion [Kč]508.800,-559.800,-531.800,-649.800,-

Standardní výbava obsahuje ESP, sedm airbagů, dvouzónovou klimatizaci, 2DIN rádio Swing, tempomat, elektrické stahování předních oken, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, malý kožený paket, displej Maxi DOT, přední mlhovky, zadní sedadla se systémem sklápění VarioFlex a u verze 4x4 také funkci pro jízdu v terénu.

Interiér Sport je provedený v kombinaci černá-stříbrná s dekorem Quartz, od června bude volitelně také černo-červená kombinace. Obě přední sportovní sedadla mají nastavitelnou bederní opěrku, pedály mají sportovní ocelové kryty. Yeti Champion má dále exteriérový ALU paket a 17palcová kola Annapurna (pneu 225/50 R17). Pouze limitovaná edice Yeti Champion je nabízena v metalické barvě Tangerine Orange, na přání lze objednat jinou sériovou barvu z barevné škály vozů Škoda, a to bez příplatku.

Yeti Champion vychází z výbavového stupně Ambition. Tato výbava je o 15 tisíc Kč dražší než nejvyšší specifikace ze standardní nabídky (Experience). Proti Experience má navíc vzhledové úpravy, chybí naopak zadní parkovací senzory.

Škoda Yeti - akční ceny vznětových motorizací (duben 2010)
Motor2,0 TDI CR2,0 TDI CR2,0 TDI CR2,0 TDI CR
Převodovka5M6M6M (6DSG)6M
Uspořádání pohonu4x24x44x44x4
Zdvihový objem [cm3]1968196819681968
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]81/420081/4200103/4200125/4200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]250/1500-2500250/1500-2500320/1750-2500320/1750-2500
Max. rychlost [km/h]177174190 (-)201
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,612,29,9 (-)8,4
Komb. spotřeba [l/100 km]5,46,16,1 (-)6,1 (5,9)
Cena Yeti [Kč]-463.800,---
Cena Active [Kč]453.800,-503.800,---
Cena Ambition [Kč]514.800,-564.800,-594.800,-654.800,-
Cena Experience [Kč]555.800,-594.800,-624.800,-685.800,-
Cena Champion [Kč]559.800,-609.800,-669.800,-
(720.800,-)
730.800,-

Diskuze (52)
15. 4. 2010 18:08
Re: Slogan
neznalec >:D :no:
15. 4. 2010 09:58
Re: Průměrný plat + nové auto ???Na hlouposti se nejvíc vydě
A ty si tiež cvok. Do každej diskusie píšeš túto blbinu? 8-s 8-s 8-s
15. 4. 2010 09:57
Re: Asi to nebude mít Yeti zrovna lehké ...
Počkaj na autosalón v Brne, určite budú nejaké výstavné zľavy alebo výbava navyše... ;-)
14. 4. 2010 10:59
Re: OT: A7
Obavu o nafouknutý A5 sportback mám taky, jinak ale do A7 vkládám až nezdravé neděje. >:-[]
14. 4. 2010 10:56
Re: Asi to nebude mít Yeti zrovna lehké ...
Když je v čr, tak tu svý auto nemá.