Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Yeti Laurin&Klement: Jen pro 4x4, stojí od 683.900 Kč

Diskuze (65)
Od listopadu nabídne Škoda pro model Yeti novou vrcholnou výbavu s tradičním názvem Laurin&Klement.

Škoda nejprve odhalila Yeti Laurin&Klement tou nejjednodušší možnou cestou – uvolnila několik fotek bez jakéhokoliv dalšího komentáře. Nyní ale přidává aktualizovaný český ceník a díky tomu známe nejen cenu, ale i přesné složení nejvyšší nabízené výbavy.

Provedení Laurin&Klement bude dostupné jen pro vozy s pohonem všech kol. Základem je výbava Elegance, která je ovšem proti příplatku ve výši 89 tisíc korun značně rozšířená. Ke standardu v podobě 17palcových kol, dvouzónová klimatizace, mlhovek, zadních parkovacích senzorů nebo vyhřívaných předních sedadel proto přidává řadu jinak příplatkových položek.

Nejvýznamnějším rozšířením je funkční výbava v hodnotě 32.700 Kč, která se ovšem nabízí jako paket Elegance Plus za 15 tisíc korun – znamená to adaptivní bi-xenonové světlomety, elektricky vyhřívaná a sklopná zrcátka a osvětlení nástupního prostoru (Boarding Spots). Druhé z nákladných rozšíření výbavy je čalounění sedadel kombinací kůže/umělá kůže (ostatní výbavy za 46.900,-).

Dál v seznamu standardní výbavy L&K najdete mlhovky s funkcí Corner (jinak 2.600,-), automatickou aktivaci světel (1.600,-), zatmavená skla (4.900,-), vyhřívané čelní sklo (4.000,-), stříbrné střešní ližiny (3.400,-), Bluetooth (7.000,-), rádio Bolero místo Swing (8.100,-) a Sound System s 12 reproduktory (10.000,-). Stejně jako u akčního modelu Trumf Ambition navíc není potřeba připlácet za metalický lak (jinak 12.000,-).

Prostým součtem vychází tato příplatková výbava (po započtení výhodné ceny paketu Elegance Plus) na 115 tisíc korun, provedení Laurin&Klement se tedy při požadavku na bohatě vybavené auto ekonomicky vyplatí. A to je ještě ozdobené logem L&K, má stříbrné obšití volantu a příplatkový vzor litých kol Annapurna (běžně +3.000,- proti základním 17palcovým diskům) je vylepšený o specifické dvoubarevné lakování.

Škoda Yeti - technická data a ceny verzí 4x4
Motor1,8 TSI2,0 TDI2,0 TDI2,0 TDI DSG2,0 TDI
Převodovka6M6M6M6DS6M
Zdvihový objem [cm3]17981968196819681968
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]118/4500-620081/4200103/4200103/4200125/4200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]250/1500-4500280/1750-2750320/1750-2500320/1750-2500350/1750-2500
Max. rychlost [km/h]200174190187201
Zrychlení 0-100 km/h [s]8,412,29,910,28,4
Komb. spotřeba [l/100 km]8,06,16,06,55,9
Hmostnost [kg]15051525153015551535
Cena Active [Kč]543.900,-503.900,----
Cena Trumf Ambition [Kč]569.900,-529.900,-594.900,-639.900,-649.900,-
Cena Elegance [Kč]634.900,-594.900,-654.900,-708.900,-720.900,-
Cena Mont Blanc [Kč]655.900,-625.900,-685.900,-739.900,-751.900,-
Cena Laurin&Klement [Kč]723.900,-683.900,-743.900,-797.900,-809.900,-

Konfigurátor Škoda Yeti

Diskuze (65)
Avatar - twistedTSD
1. 11. 2012 23:52
Re: He
Kromě servisní sítě a image značky u nás třeba někdo ocení lepší parametry nejvýkonnějších motorizací, u Foresteru jsem slyšel něco o korodujícím podvozku a snad i problémy s nějakým motorem(?)...Já se o tuto kategorii příliš nezajímám, takže je stěží mohu "z fleku" detailně porovnat.
Avatar - twistedTSD
1. 11. 2012 14:10
He
----
30. 10. 2012 21:38
Re: He
Mimochodem i kdyby tam byl řetěz na ozubeném kolečku jako na staré motokáře tak mi to je jedno pokud je to spolehlivější a v terénu ( určeném pro tento typ vozů ! Nepopírám, že OFFroady jsou na tom mnohem lépe ) to napráská veškeré konkurenci. Takže tvůj argument je mimo.
30. 10. 2012 21:26
Re: hehe
dalsi genius... to oznacenie vzdy pouzili na to najlepsie, co skoda vyrabala. a sorry, ale nejaky yeti ozaj nie je mozne davat na uroven superbu, ktory je momentalne v modelovej ponuke najvyssie. podla tvojej logiky by laurin&klement vybavu mohol mat kazdy model. nechapem sice ako si mozes mysliet, ze by to nedegradovalo znacku laurin&klement, ale ani sa nebudem pokusat dalej to vysvetlovat... jednoducho je to degradacia znacky a basta.
30. 10. 2012 21:24
Re: hehe
a ty vies o niecom lepsom, co v tej dobe skodovka vyrabala, na co by to mohli dat ???